Фашизм на Майдані
05/06/2005 | samsv
Шановні панове!
На третій день після інавгурації наш Президент казав в Освенцімі, що він не допусте в Україні антісемітізму. Цей тезіс нещодавно був повтореній ним у Сполучених Штатах.
Але в центрі нашої столиці, саме на місці «помаранчової» революції, на Майдані Незалежності, відбувається продаж антисемсістської літератури. З того боку площі, де розташований поштамт, серед лотків, де продають українскькі сувеніри, «помаранчову» символіку, книги та т.і., є лоток, де крупний чоловік похилого віку торгує літературою, велика частина якої присвячена темам «Жидівське ярмо України», «Жиди в Україні» та таке інше. А якщо покупець проявить зацікавленість цим питанням, від запропонує ще щось додаткове й «з-під прилавка». Та охоче прокоментує зміст цієї «літератури», мовляв, все навруги куплено жидами, і всі наши біди звідси. Відкривши одну з цих книжок, можна, наприклад, прочитати список депутатів «Нашої України», який очолює жид В. Ющенко (Адельгейм), а далі – його кум жид Порошенко, і т.д.
На моє запитання до двох чергувавших на майдані міліціонерів, як вони відносяться до продажу фашистської літератури, вони розвели руками і відповіли, що у нас свобода слова.
Але свобода слова не повинна протирічити законодавству, яким такі речі заборонено
На третій день після інавгурації наш Президент казав в Освенцімі, що він не допусте в Україні антісемітізму. Цей тезіс нещодавно був повтореній ним у Сполучених Штатах.
Але в центрі нашої столиці, саме на місці «помаранчової» революції, на Майдані Незалежності, відбувається продаж антисемсістської літератури. З того боку площі, де розташований поштамт, серед лотків, де продають українскькі сувеніри, «помаранчову» символіку, книги та т.і., є лоток, де крупний чоловік похилого віку торгує літературою, велика частина якої присвячена темам «Жидівське ярмо України», «Жиди в Україні» та таке інше. А якщо покупець проявить зацікавленість цим питанням, від запропонує ще щось додаткове й «з-під прилавка». Та охоче прокоментує зміст цієї «літератури», мовляв, все навруги куплено жидами, і всі наши біди звідси. Відкривши одну з цих книжок, можна, наприклад, прочитати список депутатів «Нашої України», який очолює жид В. Ющенко (Адельгейм), а далі – його кум жид Порошенко, і т.д.
На моє запитання до двох чергувавших на майдані міліціонерів, як вони відносяться до продажу фашистської літератури, вони розвели руками і відповіли, що у нас свобода слова.
Але свобода слова не повинна протирічити законодавству, яким такі речі заборонено
Відповіді
2005.05.06 | Хвізик
там вони завше таким торгують(-)
2005.05.06 | catko
тоді заберіть з книгарень всі книги про сталіна і комуністів(-)
2005.05.06 | socialist
Цікавий випадок стався зі мною цього літа в Криму:
Ми поверталися з відпочинку через Сімферополь, до поїзда залишалось ще декілька годин і ми вийшли погуляти містом.На одній з вуличок було розташовано стихійний книжковий ринок, торгівля військовою сувенірною атрибутикою, радянськими значками і монетами. Ми з другом підійшли до одного з продавців - плюгавого дідуся років 65, і почали розглядати його товар. Дідусь почувши, що ми спілкуємося українською пошепки сказав: "Хлопці, в мене є фашиські значки, вам не треба". Ми з другом розсміялися і сказали, що ми таким не цікавимось, на що дід відповів: "Переважно ТАКІ, ЯК ВИ запитують саме фашиські значки".
І сміх і гріх, але ж продавати їх з-під поли одне діло, а відкрито торгувати фашиською атрибутикою в серці України - зовсім інше.
Нада шото с етім дєлать...
2005.05.06 | Хвізик
Re: Цікавий випадок стався зі мною цього літа в Криму:
socialist пише:> дід відповів: "Переважно ТАКІ, ЯК ВИ запитують саме фашиські значки".
дивно. дуже дивно.
по-моєму, фашистські значки здебільшого запитують люди які говорять рос мовою з характерним мАсковськім аканням
2005.05.06 | socialist
Мабуть спрацював стереотип:
україномовний українець - значить бандерівець,бандерівець - посібник нацистів.
Так багато хто на сході думає, якщо акцент західно-український, у мого друга якраз такий був.
2005.05.06 | AxeHarry
Re: Мабуть спрацював стереотип:
A mozhe ne tak?Mozhe didok rozglediv socializm - vono zh tezh socializmom imenuvalos ...
2005.05.09 | Нестор
Точно. Соціаліст - соціаліста бачить здалека
І пєрвоє мая обидва типи соціалістів так помпезно святкували. І навіть паради спільні проводили.Так що не підвела діда інтуїція
2005.05.09 | Альтима
Re: Сам собі антифашист (вопрос закрыт)
Треба казати1) так цікавлюсь
2) уважно передивитись
3) сказати "І хіба Вам не соромно ... "
Я думаю у Юща своїх проблем досить.
А от з таким "фашизмом" ми і самі впоратись могли б.
Це ж стосується Києва з окремо взятим прилавком. Організувати коротеньку акцію протесту проти того дядьки, він і перелякається. І буде думати, чим торгувати.
А Майн Кампф це першоджерело з історії ідеології. Не можна його зовсім не читати. Краще читати, і пояснювати чому це фігово.
Потрібен осуд, а не заборона. Культура, а не сила.
На силі базувався СРСР. Тільки для підтримки великої сили, треба ще більша сила. Можна надірватись.
2005.05.09 | капітан Немо
"Цього літа " ще не було.
Цього року літа ще не було.Може, "того літа" ???
2005.05.06 | socialist
Re: Фашизм на Майдані
Сільські вісті швидко засудили.Може хай за це візьмуться Єврейські організації - вірні друзі Кучми, або депутат Фельдман - захисник нацменшин.
2005.05.06 | Горицвіт
що істотне
мені здається, що не треба забороняти будь-кому продавати будь-які брошурки. В кінці-кінців, є свобода слова. Але є речі з цим фашизмом, на які прийдеться якось реагувати: заяви депутатів; відповідні журнали, які видає навчальний заклад(!). Ці речі недопустимі. Треба або закрити той вуз, або хоч би звільнити ректора. Політиків - виключити з провладних партій і фракцій.2005.05.06 | Сергій Кабуд
це дуже влучний коментар
хай продають, лише не на Майдані.Якщо це можливо їх убрати з майдану було б добре. Якщо ні- можна вжити стихійний народний протест- наприклад можна їх лоток пікетувати з величезною ростяжкою з написом ОСВЕНЦІМ.
В принципі є підозра що такий продаж фінансується організаціями репатріації євреїв до сша, бо їм потрібні докази переслідуваннь. І мені відомо що під час інтервю на отримання біженського статуту ці роскладки використовуються як приклад переслідувань нещасних євреїв в Україні.
Топто такий відкритий продаж антисемітської а також і про-російської літератури яка агітує до ненависті
СЕРЬОЗНО шкодить національним інтересам України
Потрібна система ліцензій і в таких от казлів її треба відібрати.
Є Петрівка для цього.
2005.05.06 | VDom
Є Петрівка. І майн кампф теж там є...
Забороняти думки, то гниле діло. Тра контр-пропаганда, а не заборони.Згадайте виродка Гебельса і його політику заборон на літературу. Що заборонили, те основна маса і читає.
Най собі продають. Дурень повірить і не таким несінітницям. Тра дбати більш про розвиток критичного мислення, а не про заборону всякої дурні. То ж тра ще мати спеців по дурні, а як кажуть з чим поведешся, того й наберешся.
Українофобської літератури теж предостатньо. Ну то й що з того?
По ділах.
А володіє Петрівкою... Мовчу, а то...
2005.05.07 | Сергій Кабуд
Можна яйцями закидувати?(-)
2005.05.07 | Михайло Свистович
То хто володіє Петрівкою?
VDom пише:>
> А володіє Петрівкою... Мовчу, а то...
2005.05.08 | VDom
Re: То хто володіє Петрівкою?
http://kreschatic.kiev.ua/?id=2144&page=4Торгові доми замість “шанхайчиків”
Проблемою облагородження ринків переймалася на виїзній апаратній нараді столична влада
Олеся ДЖЕНТАЛЯ
“Хрещатик”
тема дня
Хочете, шановний співгородянине, побачити, які метаморфози можуть відбутися з базаром-“шанхайчиком”, коли серйозні люди з серйозними гаманцями та всерйоз візьмуться за нього? Їдьте на Петрівку. Та підіть хоч на відомий книжковий ринок, хоч на менш відомий, але теж популярний господарчий, хоч на речовий... Скажете, були там і не раз? Тоді й ви, так само, як учасники виїзної апаратної наради Київміськдержадміністрації та чималий супровід із журналістів, мусите погодитися: так, можуть же в нас красиво і комфортно торгувати!
Але, на жаль, торговий комплекс “Петрівка” — це, швидше, виняток, ніж правило. Поки що принаймні. Хоча майже всі нові або добре забуті старі ринки, які не є комунальною власністю міста, цивілізований період свого існування починали або із розчищення захаращених ярів та пустирищ (“Петрівка”), або як альтернатива стихійній торгівлі (“Троєщина”, авторинок на бульварі Перова, “Позняки”). Та не всі протягом нетривалого часу своєї новітньої історії зазнали разючих (зі знаком плюс) перетворень. Дехто з власників працює і досі за принципом: прибутки, прибутки, прибутки — й усі сьогодні, й усі до кишені! Уявіть собі, вельмишановний читачу, що отой самий, найбільший у столиці, речовий ринок “Троєщина”, на якому п’ять тисяч торгових місць, має щорічний прибуток аж у... сім з хвостиком мільйонів гривень, а керівництво ринку навіть пробувало видати за велике досягнення той факт, що півтора мільйона тих грошей щороку йдуть на благоустрій території торговища. Чому, запитаєте, цей “видатний” показник викликав, м’яко кажучи, смішок у рядах учасників виїзної наради? Бо, приміром, уже згаданий Петрівський комплекс щороку облагороджується приблизно на шість-сім мільйонів гривень, а робочих місць на ньому майже стільки ж, як на “Троєщині”. Щоправда, треба ще зважити на один делікатний момент: “Троєщина”, як відомо, чи не найдешевша сучасна “товкучка”, чого про “патриційну” “Петрівку” ніяк не скажеш. Зате у потенційного покупця є вибір: штовхатися між рядами “Троєщини”, ризикуючи зламати підбори, бо “стежки” зяють вибоїнами, або ж чинно й благородно дефілювати достатньо широкими, без жодних несподіванок під ногами рядами Петрівського торгового комплексу. Втім, упорядковані “шляхи сполучення” — далеко не єдине достоїнство цього велетенського ринку з огляду на його комфорт, благоустрій і рівень обслуговування покупців. Прозорий дах над рядами, електроосвітлення, охоронна сигналізація, п’ять кафе-бістро, 20 точок з продажу напоїв, бутербродів, морозива, аптека, камери схову, безплатна автостоянка, пункти обміну валют... Навіть майстерні з ремонту одягу тут є. А, окрім звичних у таких місцях туалетів (на “Петрівці” вони, як у філармонії!), нещодавно з’явилися ще й душові!
Депутат Київради нинішнього скликання Ігор Вільдман, котрий був засновником, а нині є президентом багатопрофільного підприємства “Солідарність”, якому й належить комплекс “Петрівка”, чудово впоравшись із роллю гіда, показав нам недалеке майбутнє комплексу — звісно, сьогодні воно ще в кресленнях і малюнках. Але вже наступного року має розпочатися будівництво першої черги багатоповерхового торгово-громадського центру “Петрівка” площею в чотири з половиною тисячі квадратних метрів. Та й взагалі, як переконаний пан Вільдман, традиційні торгові ряди поступово відходять в історію — їм, образно кажучи, на п’яти наступають магазини з легких “повітряних” конструкцій і матеріалів, де забезпечується комфорт продавцям та покупцям і в сніг, і в дощ, і в спеку.
До речі, піднятися на вищий щабель саме комфортності для працівників і відвідувачів ринків, а водночас раз і назавжди позбавитися від непривабливих торгових рядів з їхніми допотопними прилавками, замислили собі й власники та директори багатьох інших ринків. У ході виїзної наради чітко вималювалася загальна тенденція — заміна “шанхайчиків” торговими домами не просто неминуча, а вже йде семимильними кроками. Принаймні ми вже побачили проекти корінної реконструкції деяких великих ринків, скажімо, “Лісового” (більше відомого в народі як “Юність”), “Троєщини” (і це при тому, що шлях учасників наради пролягав лише лівобережжям столиці та Петрівкою).
Найбільше тому факту, що, скажімо, на “Лісовому” відбудуться цивілізовані метаморфози, радіють жителі довколишніх будинків. У чому й зізнавалися журналістам. Дві сусідки з найближчої до “Лісового” багатоповерхівки, з якими я побесідувала, розмірковували так: ринок посеред житлового мікрорайону — це як та медаль, у якої завжди дві сторони. Добре жити поруч, бо не доводиться здалеку сумки тягнути, але й погано — бо від антисанітарії, галасу, “заворітної” дикої торгівлі, засилля бомжів, собак, машин спасу нема! Висновок? Хай буде ринок поруч з будинками, але хай він буде цивілізованим! До речі, про те ж саме говорив і заступник голови столичної міськдержадміністрації Юрій Россада, котрий якраз і опікується, згідно зі своїми службовими обов’язками, проблемами торгівлі. За приклад для наслідування може правити ринок “Парк-Сервіс” (знаний серед киян, і не тільки, як авторинок на бульварі Перова). Ще два роки тому це був, перепрошую, справжнісінький “гадючник”, від функціонування якого потерпала вся Воскресенка. А скільки скарг тамтешні жителі порозсилали в усі інстанції?! “Процес пішов” після відвідин ринку більш як півтора року тому Київським міським головою Олександром Омельченком теж у ході виїзної апаратної наради. Тепер на авторинку й довкола нього чистота й порядок. Можемо, якщо захочемо...
2005.05.09 | Майстер
Яка брехня!
VDom пише:> http://kreschatic.kiev.ua/?id=2144&page=4
>
> Олеся ДЖЕНТАЛЯ
> За приклад для наслідування може правити ринок “Парк-Сервіс” (знаний серед киян, і не тільки, як авторинок на бульварі Перова). Ще два роки тому це був, перепрошую, справжнісінький “гадючник”, від функціонування якого потерпала вся Воскресенка. А скільки скарг тамтешні жителі порозсилали в усі інстанції?! “Процес пішов” після відвідин ринку більш як півтора року тому Київським міським головою Олександром Омельченком теж у ході виїзної апаратної наради. Тепер на авторинку й довкола нього чистота й порядок. Можемо, якщо захочемо...
Так, на ринку, де я частенько буваю, більш-менш порядок... Зате навколо нього... Машини ледь чи не одна на одній припарковані, стоять і на зупинках громадського транспорту, і на переходах. Підприємство "Паркування", чи як його називають, справно бере бабки, а жоних умов для паркування немає -- хіба що намалювали де-не-де місця для стояння машин прямол на проїзній частині. Машини це "Паркування": звісно, не охороняє. Та сторона вулиці, що біля базаоу, прибираєть, а от протилежна... Зужиті оливні фільтри, товчені лобові шибки, старі шини, упоковки від запчастин... Видно, давно Омельченко не заїжджав купити нові "двірники" до совєї "копійки"...
А щодо фашизму... Панове, у вас немає інших проблем? Уже всі вирішено? Всі фальсифікатори виборів сидять? А то зараз почнемо вимірюватися, хто з нас більший фашист. Чи забули, що для янучар усі, хто українською розмовляє - фашисти? І хто за Ющенка голосував - фашисти. Не згадую вже тих, хто за Ющенка агітував - то взагалі есесівці.
2005.05.09 | Михайло Волошин
Re: Яка брехня!
> Так, на ринку, де я частенько буваю, більш-менш порядок... Зате навколо нього...VDom забув дату вказати
№ 133 (2144), вівторок, 10 вересня 2002 року
2005.05.09 | VDom
Дата опущена зумисно, щоб не розвіяти міраж "буде порядок"
А питання стосувалось взагалі власника ринку "Петрівка".2005.05.09 | NI_ZRADI
А. Гітлер "Моя боротьба".
Як цікаво, критикують твір Адольфа Гітлера, а самі його навіть не читали. ТО ПРОЧИТАЙТЕ, а потім скажете мені що в ньому не так!ЧИТАЛЬНЯ:
http://yaytsa.narod.ru
або якщо ліньки шукати, то відразу сюди:
http://yaytsa.narod.ru/gitler.htm
2005.05.09 | Хвізик
Re: А. Гітлер "Моя боротьба". -1.лайка
та йдіть Ви на хуйхай мені вибачить шановне майданівське панство
2005.05.09 | NI_ZRADI
Тільки після тебе!
Тільки після тебе, дурнуватий Хвізик!2005.05.09 | VDom
Re: А. Гітлер "Моя боротьба". Йому тра буо в монастирі боротись
з власною хворобою. Власне як і Сталіну не обривати своє церковне навчання та постригтись в монахи.NI_ZRADI пише:
> Як цікаво, критикують твір Адольфа Гітлера, а самі його навіть не читали. ТО ПРОЧИТАЙТЕ, а потім скажете мені що в ньому не так!
А де Ви прочитали критику? Як можна критикувати те, що практично нічого крім двох манєчок не містить. Одна маня - велич, а друга - переслідування.
Чи може Ви знайшли якийсь конструктивм і в фразі "Вєсь мір - бардак, всє баби б...і"?
2005.05.09 | капітан Немо
Давайте визначимося спершу з термінами - що таке "фашизм" ?
Давайте визначимося спершу з термінами - що таке "фашизм" ?Не "фашизм" взагалі, а той "фашизм". який ви збираєтеся забороняти .
2005.05.09 | NI_ZRADI
Чоловік не бреше!!!
samsv пише:> Але в центрі нашої столиці, саме на місці «помаранчової» революції, на Майдані Незалежності, відбувається продаж антисемсістської літератури. З того боку площі, де розташований поштамт, серед лотків, де продають українскькі сувеніри, «помаранчову» символіку, книги та т.і., є лоток, де крупний чоловік похилого віку торгує літературою, велика частина якої присвячена темам «Жидівське ярмо України», «Жиди в Україні» та таке інше. А якщо покупець проявить зацікавленість цим питанням, від запропонує ще щось додаткове й «з-під прилавка». Та охоче прокоментує зміст цієї «літератури», мовляв, все навруги куплено жидами, і всі наши біди звідси. Відкривши одну з цих книжок, можна, наприклад, прочитати список депутатів «Нашої України», який очолює жид В. Ющенко (Адельгейм), а далі – його кум жид Порошенко, і т.д.
Правду каже чоловік. Все куплено жидами і кацапами, а Українці на своїй землі живуть наче пасинки немаючи нічого, а ні своїх кінотеатрів, ані своїх телеканалів, своїх газет, своїх книжок, святкують чужі дні перемоги, а своїх героїв із ОУН-УПА навіть учасниками визвольної боротьби на державному рівні визнати не можуть. Все купили жиди і кацапи в Україні. Лише похилого чоловіка на Майдані Незалежності купити не змогли, того й бісяться, не можуть почекати доки він помре природною смертю, бояться мерзотники, що інших розбудить, правду їм відкриє...
2005.05.09 | Сергій Кабуд
Все правильно написали, якби не вставили 'жидів'
росіяни в своїй більшості нас не люблять і хочуть відібрати незалежність, яку ми й самі не маємо до кінця.А от євреїв в це вплутувати- це буде антиукраїнська пропаганда.
В євреїв є своя національна держава, побудована точнісінько на тих принципах на яких ми маємо будувати свою.
Не росповсюджуйте тут гестапівські заліпухи антисемітські. Поміркуйте шо ви цим робите.
2005.05.09 | Хвізик
Re: Все правильно написали, якби не вставили 'жидів'
а чи не є цей "ні зраді" професійним провокатором? колись їх тута було чимало, а заре десь позникали2005.05.09 | капітан Немо
Re: Чоловік не бреше!!!
NI_ZRADI пише:> Правду каже чоловік. Все куплено жидами і кацапами, а Українці на своїй землі живуть наче пасинки немаючи нічого, а ні своїх кінотеатрів, ані своїх телеканалів, своїх газет, своїх книжок, святкують чужі дні перемоги, а своїх героїв із ОУН-УПА навіть учасниками визвольної боротьби на державному рівні визнати не можуть. Все купили жиди і кацапи в Україні. Лише похилого чоловіка на Майдані Незалежності купити не змогли, того й бісяться, не можуть почекати доки він помре природною смертю, бояться мерзотники, що інших розбудить, правду їм відкриє...
Згоден на 99% !!
Тільки , якщо точніше - не "купили", а видурили.
2005.05.09 | капітан Немо
Дякую, що підказали , де можна придбати літературу !
samsv пише:> ... велика частина якої присвячена темам «Жидівське ярмо України», «Жиди в Україні» та таке інше.
Піду собі завтра придбаю щось про жидівьке ярмо...
2005.05.09 | капітан Немо
ні, мабуть уже сьогодні піду ! бо задовбали ! (-)
2005.05.09 | S@nya
А тeма таки важлива і актуальна (лінк)
http://www.kp.kiev.ua/2005/05/04/doc63626/2005.05.09 | VDom
Особливо для комсомоляцької правди
«Гитлер начал эту работу. А мы закончим...»Ми - виродки всіх типів. Пи-лизи, Ху-соси, Зоо-філи...
Статеві розлади
Психічні розлади
Вроджені вади
От гарно погрілися, коли хату сусіду підпалили, бо своя згоріла і вже рік як нам холодно.