про "спрощенців" Конкретно"-2, магазин №2
05/17/2005 | куць
МАГАЗИН №2, (Не бізнес, а так, щоб жінка вдома не сиділа)
(про маг№1 http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1116233504&first=&last=)
ПП, фізична особа на єдиному податку.
Оборот – чесних 380 тис за минулий рік. (і цей же оборот по вродженій законослухняності та жіночій своїй недалекоглядності вона і показала. Тепер все занова оформляє на нового підприємця. Зрозуміло, що ні про яке ПДВ мови не йде, бо яке може бути ПДВ в 4 години ночі на сьомому кілометрі?)
Найманих працівників – 2,
Вид діяльності – торгівля в основному одягом і ширпотребаом привезеним з Одеси та Харкова.
Місце діяльності – містечко, 20 тисяч населення
ОБОРОТ
різні товари мають різну накрутку але в середньому, з несезонними роздачами по собівартості, можна натягнути на 20%
ЗА РІК З 380 тисяч ОБОРОТУ ДРУЖИНА ОТРИМАЛА 63 ТИСЯЧІ ДОДАТКОВОЇ ВАРТОСТІ
ЄДИНИЙ ПОДАТОК
170 грн + (85 грн + 94)х2 ТОБТО ПОДАТКІВ З ТАКОГО-СЯКОГО МАГАЗИНУ В ЯКОМУ ПРАЦЮЄ 2 ОФОРМЛЕНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОНА ЗАПЛАТИЛА 6336 ГРН ЗА РІК.
ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Директор магазину-експедитор-товарознавець-топ-менеджер і все-все-все - моя дружина. Тіпа працює безплатно і їй не зарплата треба, а тільки приємні думки про теоретичні доходи, які тіпа тут обгрунтовую : )
Бухгалтер "приходящая" – 250 грн
2 продавці – хай в середньому по 500 грн.
ЗА РІК ЗАРОБІТНА ПЛАТА ЗАДІЯНИХ У МАГАЗИНІ №2 ЛЮДЕЙ (хоч вона сама там гарбає зранку до вечора, але я це не рахую) КОШТУВАЛА ЇЙ 15 000 грн.
ВИТРАТИ НЕМИНУЧІ
- транспортні послуги – 600 грн/міс - поїздки з працівницею в Харків та Одесу.
- теплопостачання 1800 грн/рік , електрика – 80 грн/міс, сміття-вода-каналізація – 35 грн,
- оренда магазину - влізла в кредити і нарешті його купила. Хоч проценти по кредиту 6000 грн/рік але їх не рахуватиму, бо це може бути не типово.
- зв'язок 100 грн/міс ( Укртелеком плюс ділові мобільні)
- господарсько-канцелярські і всякі поточні витрати - 60 грн/міс
- пожежники – 350 грн в рік
- банківське обслуговування – 20 грн/міс
- зняття готівки з рахунку - 25 грн/міс
- різноманітні ремонти - 700 грн за рік.
ТОБТО НЕМИНУЧИХ ВИТРАТ ЗА РІК 13890 грн
ВИТРАТИ ТАК БИ МОВИТИ МИНУЧІ АЛЕ НЕОБХІДНІ
- обладнання, капітальні витрати 80 грн/міс
- послуги держохорони – 200 грн/міс
- реклама – 70 грн/міс
- страховка – 90 грн/міс
- підписка потрібної і не потрібної періодики - 200 грн/рік
ТОБТО ВИТРАТИ ВІД ЯКИХ НІКУДИ НЕ ДІНЕШСЯ 7680
ВИТРАТИ НЕ НЕОБХІДНІ АЛЕ НЕМИНУЧІ
- хабарі, 100 грн/міс
- Спілка захисту прав споживачів - 300
- різноманітне спонсорство-здирництво 1000 грн/рік
- браки-бій- крадіжки-неліквіди, - 1500 грн/рік
- інші витрати - ну хай 1000 в рік.
РАЗОМ 5000 грн
НЕСКЛАДНИЙ ПІДРАХУНОК: ВІД СУМИ ДОДАТКОВОЇ ВАРТОСТІ ВІДНІМАЄМО УСІ (ХОЧ НАСПРАВДІ ДАЛЕКО НЕ УСІ) ВИТРАТИ:
63000-6336-15000-13890-7680-5000= 15000
ТОБТО з 380 тисяч обороту моя дружина буцім-то заробила 15000 за рік – це 3,94%
ПИТАННЯ
1. Куди тут втулити ще й ПДВ? І хто вночі на базарі в Одесі чи Харкові її не пошле подалі за саму тільки згадку про нього? І як, не купивши з ПДВ, можна продавати з ПДВ?
2. То який же має бути соціальний податок, блін, які ще 20%?!!
3. Скільки подібних магазинчиків по всій Україні вимре як клас і КОМУ ЦЕ ВИГІДНО?
4. Хто конкретно з теперішніх урядовців повинен взяти на себе відповідальність за дискредитацію влади і знищення (я вже не кажу приниження чи заганяння за межу законності) подібних моїй дружині підприємців? Чим уряд пропонує їм зайнятися після того як вони закінчать отримувати свої законні соціальні на біржі?
5. Чим відрізняється виторг 299 тисяч від 301 тисячі за рік, а 499 від 501? Чому не можна просто доплатити? Чому конкуренти моєї дружини які з у два рази більшими обсягами нечесно показали лише 250 тисяч залишуться на плаву, а моя дружина повинна закриватися і переоформлювати усі документи? Де справедливість?
6. ХТО ПРОАРТИКУЛЮЄ, можна прямо тут, ЩО ПОГОЛОВНО КАЖУТЬ ПРО НОВУ ВЛАДУ ПІДПРИЄМЦІ не тільки в Одесі чи Харкові, а взагалі – ВСЮДИ?
7.ЧОМУ? НУ ЧОМУ!? НУ ЧОМУ ТАК?! Поясніть, а я своїй дружині перекажу. Бо в мене для неї аргументів уже не вистачає. Ті два тижні проведені мною на Майдані мені пригадуються щоночі – яка ж тут любофф?
8. Давайте до 100 днів нової влади організуємо „100 питань підприємців владі” і випхаємо їм перед носа, - цілком реальна ідея.
Короче я не знаю, що далі робити.
БО ЦЕ ПРОСТО ПІ..... .
Відповіді
2005.05.17 | 123
Чому? Бо "Ю-ля!Ю-ля!".Пригадали?От тому
куць пише:>
> 7.ЧОМУ? НУ ЧОМУ!? НУ ЧОМУ ТАК?! Поясніть, а я своїй дружині перекажу. Бо в мене для неї аргументів уже не вистачає. Ті два тижні проведені мною на Майдані мені пригадуються щоночі – яка ж тут любофф?
У нас популістський прем*єр. Відповідно - популістський уряд. Популізм передбачає -- дамо бідним більше хліба. Тобто забрати у багатих і віддати бідним.
Чи був інший шлях? Був. Але він передбачав важку працю, на яку урядовці не здатні. ІМХО - перш за все Юля не здатна організувати таку працю. Бо команди в неї нема, ідеології нема. Законопроектів про реформування податкової системи нема (я вже казав - вони мали бути не лише розроблені, а внесені у ВР ще у 2002 р., після виборів до ВР) -- бо нема кому їх зробити. Відповідно, уряд працює у режимі авралів і гасіння пожеж. В цьому Юля, яка є дуже енергійною, є ефективною. Тому в неї в кабінеті стоїть ліжко. Бо команди, об*єднаної спільним баченням напрямку руху, нема.
2005.05.17 | Shooter
+ фактор виборів-2006
123 пише:> куць пише:
> >
> > 7.ЧОМУ? НУ ЧОМУ!? НУ ЧОМУ ТАК?! Поясніть, а я своїй дружині перекажу. Бо в мене для неї аргументів уже не вистачає. Ті два тижні проведені мною на Майдані мені пригадуються щоночі – яка ж тут любофф?
>
>
> У нас популістський прем*єр. Відповідно - популістський уряд. Популізм передбачає -- дамо бідним більше хліба. Тобто забрати у багатих і віддати бідним.
>
> Чи був інший шлях? Був. Але він передбачав важку працю, на яку урядовці не здатні. ІМХО - перш за все Юля не здатна організувати таку працю. Бо команди в неї нема, ідеології нема. Законопроектів про реформування податкової системи нема (я вже казав - вони мали бути не лише розроблені, а внесені у ВР ще у 2002 р., після виборів до ВР) -- бо нема кому їх зробити. Відповідно, уряд працює у режимі авралів і гасіння пожеж. В цьому Юля, яка є дуже енергійною, є ефективною. Тому в неї в кабінеті стоїть ліжко. Бо команди, об*єднаної спільним баченням напрямку руху, нема.
Будь-які реформи можна починати лише тоді, коли маєш хоча би 5 років запасу міцности. Які влада Ю-Ю немає. А от майбутня влада Ющенка-унд-Ко мати буде.
Щодо "планів щодо реформ" - вони є. І, будемо надіятися, що після виборів-2006 стануть реальністю.
2005.05.17 | Боровик
Re: + фактор виборів-2006
Shooter пише:>
>
> Будь-які реформи можна починати лише тоді, коли маєш хоча би 5 років запасу міцности. Які влада Ю-Ю немає. А от майбутня влада Ющенка-унд-Ко мати буде.
Ну ніяк не погоджуюсь. Запас міцностиі потрібен для непопулярних реформ. А зараз стоїть проблема саме тих питань від яких оскома. Іде мрва про здоровий чи то раціональний глузд.
Більше того, уряд все більше приймає одночасно як непопулярні так і шкідливі рішення.
У мене в кишені пачка грошей і в залежності від уряду я інвестую їх в Україні, США чи Росії. Уряд все робить, щоб Україна в цій черзі стояла останньою.
Більше того, уряд дуже втрачає бали, бо він вже затрахай постійним вдосконалненням політики "а ля Кучма".
>
> Щодо "планів щодо реформ" - вони є. І, будемо надіятися, що після виборів-2006 стануть реальністю.
Маю шанс, що мене камінням закидають, але не вірю, бо крім Ющенка і П*******ка ніхто із владних ніхріна не розбирається в ПДВ, практичній бухгалтерії, практичній звітності, взаємовідносинах бізнес-держава.
Всі плани теперішнього уряду на такому ж рівні як і теперішні рішення щодо м*яса, податків і іншого. Зчого ви взяли що в їхніх баняках-головах вирують світлі думки?
2005.05.17 | Ukropithecus (robustus)
Re: + фактор виборів-2006
Боровик пише:> Маю шанс, що мене камінням закидають, але не вірю, бо крім Ющенка і П*******ка ніхто із владних ніхріна не розбирається в ПДВ, практичній бухгалтерії, практичній звітності, взаємовідносинах бізнес-держава.
Для чого їм сильно розбиратись, в уряді працюють політики, а реалізацією політики мусять займатись фахівці. Проблема в тому, що наші політики якраз самі і намагаються займатись безпосередньо економікою в ручному режимі, а оскільки професійних знань і досвіду бракує, то і виходить, що нічого окрім як спускати ціни з гори не можуть вигадати. Рейган не дуже розумівся на економіці. Але ті методи, які спрацювали під час великої депресії не спрацювали коли знову почався спад. Економісти йому порадили інший рецепт, заміст стимулювання попиту треба стимулювати пропозицію (тобто виробництво) і це спрацювало. Отак на своєму дилетанському рівні я це розумію, у нас неправильно функціонує сам механізм.
2005.05.17 | Sardanapal
Re: Чому? Бо "Ю-ля!Ю-ля!".Пригадали?От тому
А кто ставил задачи КМ, кто назначал министров? Кто впрягал быка и трепетную лань? Кто формировал КМ? Кто торговался за каждое место в КМ?Вспомнили?
2005.05.17 | catko
я колись казав "юлю в прокурори". не послухали...(-)
2005.05.17 | Михайло Свистович
Ні. Тому що "ПРП! ПРП!"
123 пише:>
>
> У нас популістський прем*єр. Відповідно - популістський уряд. Популізм передбачає -- дамо бідним більше хліба. Тобто забрати у багатих і віддати бідним.
Цю рехворму проводять Пинзеник з Терьохіним, а не Юля. Щиро проводять, з натхненням.
2005.05.17 | 123
І це теж правда
Михайло Свистович пише:> Цю рехворму проводять Пинзеник з Терьохіним, а не Юля. Щиро проводять, з натхненням.
Але якщо б уряд не був популістським ("забрати і поділити") -- вони б цього не робили. Хоча натхнення в них, виглядає так, є.
2005.05.17 | Михайло Свистович
Re: І це теж правда
123 пише:>
> Але якщо б уряд не був популістським ("забрати і поділити") -- вони б цього не робили. Хоча натхнення в них, виглядає так, є.
А вони і є уряд. Плюс ще купа значно гірших його членів.
2005.05.17 | 123
Re: І це теж правда
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> >
> > Але якщо б уряд не був популістським ("забрати і поділити") -- вони б цього не робили. Хоча натхнення в них, виглядає так, є.
>
> А вони і є уряд. Плюс ще купа значно гірших його членів.
Ага. Але найбільше "є урядом" Юля.
2005.05.17 | Михайло Свистович
Re: І це теж правда
123 пише:>
> Ага. Але найбільше "є урядом" Юля.
Ти просто не знаєш, як працює наш уряд, і хто та на що там може впливати.
2005.05.17 | 123
Ти ж не хочеш сказати, що Юля не впливає на уряд?(-)
2005.05.17 | Михайло Свистович
Впливає, звичайно, але не так, як їй би хотілося (-)
2005.05.17 | Альтима
Re: Про режим авралів
123 пише:> куць пише:
> >
> Чи був інший шлях? Був. Але він передбачав важку працю, на яку урядовці не здатні. ІМХО - перш за все Юля не здатна організувати таку працю. Бо команди в неї нема, ідеології нема. Законопроектів про реформування податкової системи нема (я вже казав - вони мали бути не лише розроблені, а внесені у ВР ще у 2002 р., після виборів до ВР) -- бо нема кому їх зробити. Відповідно, уряд працює у режимі авралів і гасіння пожеж. В цьому Юля, яка є дуже енергійною, є ефективною. Тому в неї в кабінеті стоїть ліжко. Бо команди, об*єднаної спільним баченням напрямку руху, нема.
Пам'ятаю Медведчука саме за це і пинали завжди, що він був любитель гасіння пожеж. Не варто брати приклад з своїх ідеологічних противників.
Перша пожежа називалась революція, і її мус було потушено до кінця 100 днів.
Тепер уряд і парламент повинні перевести людей в безпечніше русло, і приймати рішення нереволюційного характеру.
Ліжко Тимошенки на звалку історії.
2005.05.17 | saha
Тільки Медведчук сам їх і створював (-)
2005.05.17 | Альтима
Re: Тільки закон 2505 прийняли інопланетяни, так сказать
Щоб нашкодити українській владі.Щоб бізнес був на неї злий.
А Пинзеник думав, що закон прийняв він, закон хороший, і всім стало легше. Тільки хитрі падли інопланетяни закон підмінили на поганий, з дірками, який навіть подткова роз'яснити боїться.
Це так, тисло, не входя в деталі.
2005.05.17 | tomcat
еее.. Питаннячко! чому в європi спрощенцi - до 5000 євро ?
може там теж вiйна з малим бiзнесом ? податки повиннi платить всi - i Пiнчуки i так-званi "спрощенцi" з мiльонними прибутками.2005.05.17 | 123
Про це вже писалось 10000 разів
Там можна вести бізнес за "неспрощеною" системою. А в нас - ні. Спочатку треба замінити податкову систему, а потім гнати туди людей.Крім того, хотілося б побачити лінк на ці 5000 євро. Тільки не у виконанні Пинзеника. А лінк на оригінал. Те що це брехня - не викликає сумнівів, цікаво лише наскільки велика (тому що податкові закони в Європі різні в різних країнах, і посилання на Європу є безглуздим).
Крім того, йдеться не тільки про те, що не треба прибирати спрощену систему. Йдеться про спосіб, яким вносяться зміни.
2005.05.17 | tomcat
Re: Про це вже писалось 10000 разів
123 пише:> Там можна вести бізнес за "неспрощеною" системою. А в нас - ні. Спочатку треба замінити податкову систему, а потім гнати туди людей.
одне другому не заважає
> Крім того, хотілося б побачити лінк на ці 5000 євро. Тільки не у виконанні Пинзеника. А лінк на оригінал. Те що це брехня - не викликає сумнівів, цікаво лише наскільки велика (тому що податкові закони в Європі різні в різних країнах, і посилання на Європу є безглуздим).
краще ви покажiть такий лiнк. до Пiнзеника в мене бiльше довiри, а ви хто такий я не знаю
> Крім того, йдеться не тільки про те, що не треба прибирати спрощену систему. Йдеться про спосіб, яким вносяться зміни.
наскiльки менi вiдомо мова йде про зменшення максимального прибутку при якому можливе спрощення оподаткування.
2005.05.17 | 123
Спочатку дізнайтесь про що йдеться, потім дискутуйте
tomcat пише:> 123 пише:
> > Там можна вести бізнес за "неспрощеною" системою. А в нас - ні. Спочатку треба замінити податкову систему, а потім гнати туди людей.
>
> одне другому не заважає
Одне другому вже не заважало на митниці -- спочатку всіх змісили платити, а потім побігли до ВР зменшувати ставки.
От коли вам набридне ваша хата і ви захочете її поміняти, то ви ні в якому разі не купуйте нову. спочатку продайте вашу, виїдьте з неї. на вулицю. а потім підшукаєте собі нову.
> > Крім того, хотілося б побачити лінк на ці 5000 євро. Тільки не у виконанні Пинзеника. А лінк на оригінал. Те що це брехня - не викликає сумнівів, цікаво лише наскільки велика (тому що податкові закони в Європі різні в різних країнах, і посилання на Європу є безглуздим).
>
> краще ви покажiть такий лiнк. до Пiнзеника в мене бiльше довiри, а ви хто такий я не знаю
На що вам показати лінк, добродію? На те що в Європі є багато країн, і в кожній власні закони? Це у школі вчать, на уроках географії. Даю вам лінк у шкільну бібліотеку.
> > Крім того, йдеться не тільки про те, що не треба прибирати спрощену систему. Йдеться про спосіб, яким вносяться зміни.
>
> наскiльки менi вiдомо мова йде про зменшення максимального прибутку при якому можливе спрощення оподаткування.
Про що ми сперечаємось, шановний? Ось лінк - www.rada.kiev.ua. Відкривайте закон, читайте. Потім заходьте на обговорення.
2005.05.17 | tomcat
мммм-да. уряду можна тiльки поспiвчувати. (-)
2005.05.17 | catko
пан реФФорматор з ПРП забув додати "в місяць"(-)
2005.05.17 | catko
ось кому цікаво - цитата з реферату
http://www.5ka.ru/59/13000/1.htmlУ Японії для підприємств із капіталом не більш як 100 млн. єн
застосовуються знижені ставки: з річним доходом до 8 млн. єн ставка
становить 28%, понад цю суму — 37%.*
Кооперативні організації оподатковуються у розмірі 27%. Малі й середні
підприємства користуються податковими пільгами у вигляді зниження ставок із
місцевих податків. Якщо річний оборот підприємства не більший, ніж 3,5 млн.
єн, діє ставка 6%; від 3,5 млн. до 7 млн. — 9%; понад 7 млн. — 12%.
У Японії для індивідуальних виробників встановлений мінімум річного
доходу, який не оподатковується, — 100 тис. єн. Передбачені також пільги
згідно з нормами утворення резервного фонду на покриття збитків, пов'язаних
із безнадійними боргами. Підприємствам із капіталом не більш як 100 млн. єн
дозволяється збільшити на 16% вище від нормативного ліміту суму резерву,
який не оподатковується.
Широко запроваджуються методи нарахування прискореної амортизації. З
метою сприяння технічному прогресу в Японії податковим законодавством
встановлено особливий порядок нарахування амортизації й податкові пільги,
які застосовуються до певних видів основних засобів. Діє особлива система
бухгалтерського обліку з нормами прискореної амортизації до малих
підприємств із капіталом не більш як 100 млн. єн.
(1000 єн = 10 $ - приблизно - прим. моя)
Прогресивне оподаткування прибутку спостерігається і в США: до 25 тис.
дол. - 15%; 25—ЗО тис. дол. - 18%; 50-75 тис. дол. - 30% 75-100 тис. дол. -
40%.
У Німеччині існують знижені ставки податку на додану вартість і
прибуткового податку. Починаючи з 1990 р., якщо оборот підприємства в
базовому році не перевищував 25 тис. марок, а в поточному — 100 тис. марок,
воно повністю звільняється від податку на додану вартість. Законом про
податки на корпорації передбачено, що малі підприємства мають право на
неоподатковуваний мінімум у розмірі 5 тис. марок, який вираховується з
об'єкта оподаткування доходу. Якщо річний дохід підприємства перевищує 10
тис. марок, неоподатковуваний мінімум скорочується на половину суми
перевищення.
У Данії широко використовуються непільгові податкові ставки, вилучення
різних сум із загальної суми оподатковуваного доходу. Малі підприємства
вилучають із оподатковуваного доходу всі боргові платежі (процент і
погашення основного боргу), амортизаційні відрахування на машини,
устаткування і споруди. У разі, якщо підприємство зазнає збитків, воно
звільняється від сплати податків наступного року.
У Франції створені малі підприємства на три роки звільняються від
сплати податків. Для стимулювання впровадження малими підприємствами
енергодіючих технологій податкові ставки на їх інвестиції зменшені на 40—
50%. Передбачається також можливість відстрочки сплати ряду податків при
тимчасових фінансових труднощах.
У Великобританії для малих і середніх підприємств передбачено знижені
ставки прибуткового податку. При стандартній ставці 35% ставка для малих
підприємств становить 27%.
Є і така пільга, як створення резерву, що не оподатковується податком
на прибуток. Наприклад, у Німеччині це дозволено в таких галузях, як
торгівля, промисловість, сектор вільних професій, а також у сфері
діяльності, пов'язаній зі здаванням майна в оренду. Резерв може максимально
становити до 20%, але не більш як 50 тис. марок від прибутку.
У Німеччині існують спеціальні норми амортизаційних відрахувань, які
застосовуються до всіх інвестицій, спрямованих на створення нових робочих
місць, охорону навколишнього середовища, випуск технічно передової
продукції, експортних поставок. Вкладені кошти списуються протягом трьох
років, перший рік амортизується на 50% вкладеного капіталу, другий — на
30%, третій - на 20%.
Пільговий режим амортизаційних списань дає змогу малим підприємствам
Німеччини здійснювати інноваційний процес, модернізацію виробництва. На
частку амортизаційних списань припадає близько 66% усіх капіталовкладень,
на реінвестицію доходів — 27%, а на зовнішні джерела фінансування — 7%.
Система податкових пільг у різних країнах неоднакова, та загалом можна
виділити:
1) пільги податку на прибуток підприємств у розмірі частки
капіталовкладень у нове устаткування, будівництво. Наприклад, у зв'язку з
високою капіталомісткістю малих підприємств обробної промисловості вони
звільняються від сплати податку на суму доходу, яка витрачається на
придбання нового устаткування.
За оцінкою спеціалістів, близько 10% вартості засобів виробництва
відшкодовує держава;
2) не оподатковуються створені за рахунок прибутку фонди спеціального
призначення,
3) оподаткування прибутку за зниженими податковими ставками;
4) диференційований підхід до оподаткування податку на прибуток,
податку на додану вартість, прибуткового податку;
5) створення неоподатковуваного податком резерву;
6) застосування механізму нарахування прискореної амортизації.
2005.05.17 | Michael
Повністю підтримую "відсотковий" податок! Але хто лобіюватиме?
Здоровий глузд підказує, що податок має (а) відсотковим та (б) прогресивним. Модель, яка була запропонована колись для СПДЮО в листі Президентові по результатах Форуму з ДПА: http://www.sta.gov.ua/news.php3?7400А саме:
при обороті за рік до 500 тис. грн – ставка 6 відсотків
від 500 тис. грн. до 1000 тис. грн. – 10 відсотків
від 1000 тис. грн. до 1500 тис. грн. – 15 відсотків
від 1500 тис. грн. до 3000 тис. грн. – 18 відсотків.
Тільки чи є сила, яка це б лобіювала й доводила доцільність стимулювання малого підприємництва. Кінах, здається, на це не здатний, та й Юля його вже "відлучила" від цієї проблематики взагалі. Йти до "жовтих" - смішно й соромно. Рада підприємців при Уряді - офіціоз...
2005.05.18 | куць
Re: Повністю підтримую "відсотковий" податок! Але хто лобіюватиме?
25 травня буде чергова тусня влади і підприємців. Правда, я і сам більш докладно про що де коли ще не знайшов. Але кажуть що цілком реально туди впихнутися і принаймні відчути для себе куди вітер віє.Бо я ось із-за цієї невизначеності вже місяць не можу нормально працювати.