Невігласократія (влада дурнів).
05/22/2005 | NI_ZRADI
Невігласократія (влада дурнів).
Аналізуючи хід розвитку нашої країни приходиш до невтішного висновку – Україна не має майбутнього. Це безперечно так, оскільки неможливо відшукати в Новітній Історії світу країну, яка б досягла процвітання перебуваючи в умовах цілковитого інтелектуального занепаду. Тут не допоможе навіть наявність неймовірної кількості корисних копалин, яких, до речі, в Україні і немає. Розвиток сучасних цивілізованих країн нерозривно пов’язаний з розвитком науки і технології в цих країнах. Слова президента США Рональда Рейгана: „Ми фінансуємо науку не тому, що багаті - ми багаті, тому що фінансуємо науку” давно стали правилом в передових країнах світу.
Зовсім інша картина спостерігається в Україні. Фінансування науки ніколи навіть не досягало ВСТАНОВЛЕНОГО ЗАКОНОМ мінімуму. Кошти на науку завжди виділялися по залишковому принципу. Не розуміння необхідності розвитку науки пояснювалося банальною інтелектуальною недорозвиненістю представників попередньої влади: Кучми, Януковіча і т. д. Влада змінилася, тепер нашою країною керують Ющенко і Тимошенко, а ставлення до науки.... погіршилося!!! Навіть той мізер, що існував при Кучмі-Януковічі був урізаний.
Тут у допитливої людини (а саме такі люди і займаються наукою) виникає запитання: „Чи змінилася влада в Україні насправді?”. Безумовно змінилася – прізвища ж президента і прем’єра нові. Однак соціальний і політичний устрій у країні залишився незмінним. Цей устрій давно відомий під назвою НЕВІГЛАСОКРАТІЯ, або влада дурнів. Характерною ознакою цього устрою є:
1. „Гуманітаризація” освіти – коли в країні до нездорової кількості зростає число економістів, юристів, філологів, але при цьому фактично знищуються природничі науки (фізика, хімія, біологія), які є основою будь-якого прогресу в країні (генна інженерія, виробництво мікропроцесорів неможливі без розвитку природничих наук).
2. Наслідком „гуманітаризації” освіти завжди є перетворення країни у сировинний придаток розвинених країн, причому сировиною можуть бути як корисні копалини (за наявності) так і власне люди (у Таїланді, проституція є основною доходною частиною для жителів цієї країни).
3. Підміна понять – коли замість знань (наукових) людям підсовують релігію (як правило це дешевше ніж витрачати гроші на науку і освіту але дозволяє знімати до певної міри соціальну напруженість, що завжди виникає у недорозвинених країнах). Прикладами таких країн є країни Африки (крім ЮАР), країни Латинської Америки, ісламські країни Сходу. Релігія там набуває колосального впливу на життя людей. Закон: „там де зростає кількість церков, мечетей і храмів, там знижується рівень життя, розвиток науки і кудись пропадають політичні свободи. Приклади Середньовічної Інквізиції, сучасного ісламського фундаменталізму, і „нашого” „рідного” московського патріархату без сумніву надихають невігласократів. Всі ознаки невігласократії наявні і в Україні. Ідея Ющенка побудувати Десятинну церкву замість того, що закупити сучасну наукову літературу для бібліотеки Вернадського, або нове обладнання для університету Шевченка з тієї ж опери.
4. Управління наукою когортою „старих пердунів з академічними званнями”. В цивілізованих країнах існує закон – при досягненні певного віку (наприклад 65 років) вчений позбавляється права керувати науково-дослідними інститутами або вищими навчальними закладами. Займатися наукою – будь-ласка, але керувати – ні-ні! Це дуже мудро, оскільки люди, що самі навчалися в 50-хх роках минулого сторіччя, а основну наукову роботу робили у 70-80 роки минулого сторіччя, навряд чи зможуть поспіти за стрімким розвитком науки і техніки 21 сторіччя. І не в останню чергу на заваді цьому стане їхній вік, зниження працездатності, та й, врешті-решт, така цілком природна річ, як старечий маразм! Однак в умовах невігласократії, бувші науковці, а тепер алкоголіки зі стажем, типу Бориса Патона є людьми незамінними. Вони дозволяють чиновнику (наприклад Томенку) заявити, що наука не виконує своїх функцій (цікаво, чи може нормальна людина, при здоровому глузді взагалі вимагати від Патона, якому вже давно потрібно бути на пенсії, виконання будь-яких функцій). Тобто „старі пердуни” займаючи керівні посади в науці і освіті (як не згадати Скопенка – вірного друга Кучми і Януковіча, який і досі керує університетом Шевченка) виконують завдання невігласократів по дискредитації науки, як такої. Таким чином, будь-який невігласократ типу Януковіча, Ющенка, Тимошенко, Томенко і т. д. може спокійно заявити, що наука в нас погана і її треба реформувати. Реформування завжди полягає в тому, що на науку виділяють менші кошти ніж раніше (що аж ніяк не б’є по кишені „старих пердунів”, які знаходяться поряд з коритом, однак повністю унеможливлює роботу молодих науковців, аспірантів, а також навчання студентів сучасним методам наукових досліджень).
Таким чином в Україні присутні всі ознаки невігласократії. Більш того, немає навіть спроб з боку влади чи наукової спільноти змінити ситуацію. Отже вибори 2006 року можуть стати останніми виборами в історії України, адже ще 5 років правління дурнів наша молода держава просто НЕ ПЕРЕЖИВЕ.
22. 05. 2005
ДАЛІ БУДЕ...
Аналізуючи хід розвитку нашої країни приходиш до невтішного висновку – Україна не має майбутнього. Це безперечно так, оскільки неможливо відшукати в Новітній Історії світу країну, яка б досягла процвітання перебуваючи в умовах цілковитого інтелектуального занепаду. Тут не допоможе навіть наявність неймовірної кількості корисних копалин, яких, до речі, в Україні і немає. Розвиток сучасних цивілізованих країн нерозривно пов’язаний з розвитком науки і технології в цих країнах. Слова президента США Рональда Рейгана: „Ми фінансуємо науку не тому, що багаті - ми багаті, тому що фінансуємо науку” давно стали правилом в передових країнах світу.
Зовсім інша картина спостерігається в Україні. Фінансування науки ніколи навіть не досягало ВСТАНОВЛЕНОГО ЗАКОНОМ мінімуму. Кошти на науку завжди виділялися по залишковому принципу. Не розуміння необхідності розвитку науки пояснювалося банальною інтелектуальною недорозвиненістю представників попередньої влади: Кучми, Януковіча і т. д. Влада змінилася, тепер нашою країною керують Ющенко і Тимошенко, а ставлення до науки.... погіршилося!!! Навіть той мізер, що існував при Кучмі-Януковічі був урізаний.
Тут у допитливої людини (а саме такі люди і займаються наукою) виникає запитання: „Чи змінилася влада в Україні насправді?”. Безумовно змінилася – прізвища ж президента і прем’єра нові. Однак соціальний і політичний устрій у країні залишився незмінним. Цей устрій давно відомий під назвою НЕВІГЛАСОКРАТІЯ, або влада дурнів. Характерною ознакою цього устрою є:
1. „Гуманітаризація” освіти – коли в країні до нездорової кількості зростає число економістів, юристів, філологів, але при цьому фактично знищуються природничі науки (фізика, хімія, біологія), які є основою будь-якого прогресу в країні (генна інженерія, виробництво мікропроцесорів неможливі без розвитку природничих наук).
2. Наслідком „гуманітаризації” освіти завжди є перетворення країни у сировинний придаток розвинених країн, причому сировиною можуть бути як корисні копалини (за наявності) так і власне люди (у Таїланді, проституція є основною доходною частиною для жителів цієї країни).
3. Підміна понять – коли замість знань (наукових) людям підсовують релігію (як правило це дешевше ніж витрачати гроші на науку і освіту але дозволяє знімати до певної міри соціальну напруженість, що завжди виникає у недорозвинених країнах). Прикладами таких країн є країни Африки (крім ЮАР), країни Латинської Америки, ісламські країни Сходу. Релігія там набуває колосального впливу на життя людей. Закон: „там де зростає кількість церков, мечетей і храмів, там знижується рівень життя, розвиток науки і кудись пропадають політичні свободи. Приклади Середньовічної Інквізиції, сучасного ісламського фундаменталізму, і „нашого” „рідного” московського патріархату без сумніву надихають невігласократів. Всі ознаки невігласократії наявні і в Україні. Ідея Ющенка побудувати Десятинну церкву замість того, що закупити сучасну наукову літературу для бібліотеки Вернадського, або нове обладнання для університету Шевченка з тієї ж опери.
4. Управління наукою когортою „старих пердунів з академічними званнями”. В цивілізованих країнах існує закон – при досягненні певного віку (наприклад 65 років) вчений позбавляється права керувати науково-дослідними інститутами або вищими навчальними закладами. Займатися наукою – будь-ласка, але керувати – ні-ні! Це дуже мудро, оскільки люди, що самі навчалися в 50-хх роках минулого сторіччя, а основну наукову роботу робили у 70-80 роки минулого сторіччя, навряд чи зможуть поспіти за стрімким розвитком науки і техніки 21 сторіччя. І не в останню чергу на заваді цьому стане їхній вік, зниження працездатності, та й, врешті-решт, така цілком природна річ, як старечий маразм! Однак в умовах невігласократії, бувші науковці, а тепер алкоголіки зі стажем, типу Бориса Патона є людьми незамінними. Вони дозволяють чиновнику (наприклад Томенку) заявити, що наука не виконує своїх функцій (цікаво, чи може нормальна людина, при здоровому глузді взагалі вимагати від Патона, якому вже давно потрібно бути на пенсії, виконання будь-яких функцій). Тобто „старі пердуни” займаючи керівні посади в науці і освіті (як не згадати Скопенка – вірного друга Кучми і Януковіча, який і досі керує університетом Шевченка) виконують завдання невігласократів по дискредитації науки, як такої. Таким чином, будь-який невігласократ типу Януковіча, Ющенка, Тимошенко, Томенко і т. д. може спокійно заявити, що наука в нас погана і її треба реформувати. Реформування завжди полягає в тому, що на науку виділяють менші кошти ніж раніше (що аж ніяк не б’є по кишені „старих пердунів”, які знаходяться поряд з коритом, однак повністю унеможливлює роботу молодих науковців, аспірантів, а також навчання студентів сучасним методам наукових досліджень).
Таким чином в Україні присутні всі ознаки невігласократії. Більш того, немає навіть спроб з боку влади чи наукової спільноти змінити ситуацію. Отже вибори 2006 року можуть стати останніми виборами в історії України, адже ще 5 років правління дурнів наша молода держава просто НЕ ПЕРЕЖИВЕ.
22. 05. 2005
ДАЛІ БУДЕ...
Відповіді
2005.05.22 | Iryna_
Re: Невігласократія (влада дурнів).
Різко, але правильно....особливо оце
>цікаво, чи може нормальна людина, при здоровому глузді взагалі >вимагати від Патона, якому вже давно потрібно бути на пенсії, >виконання будь-яких функцій
2005.05.22 | Unique
Re: Невігласократія (влада дурнів).
Нажаль, але Ви праві. Важко бачити, коли Патон обіймається з такою "проФФесурою", як Янукович (ще до виборів). Це дуже символічно, та дуже смутно і це показуює в якому стані є наша наука, та від кого вона залежить. І, нажаль, нова влада за 100 днів показала своє відношення до науки, бо як Ви правильно сказали, ця влада (в загалі) - влада невігласів. Принцип 100 днів ввів Ф.Рузвельт, і за ці дні йому та його адміністрації довелося подалати страшну кризу в економіці, а що зробила нова влада в Україні за 100 днів?..2005.05.22 | forte
Re: Невігласократія (влада дурнів).
Ви кардинально неправі, бо нинішня влада така ж розумна, як і попередній режим. Росія на марші розвитку і росту, Європа – теж!Залишатись острівцем дурості і зубожіння ніхто не хотів – і не хоче... Ті, щоб якось викрутитись і завуалювати свої хибні дії хотіли приліпитися до Росії, ці ліпляться до Європи і роблять все ,що потрібно, щоб світ, країни де живуть багаті, розумні і освічені люди відкрили для себе Україну... Як Колумб – Америку... Бо Україна, дійсно – чарівна, казкова земля... І вони, іноземці – її відкриють – і облаштують...
Що робити нам, простим „индейцам-майя»??
Відповідь не прийде сама собою – тому потрібно хутко починати будувати гарну і високу, до самого неба, піраміду, усипальницю для своїх синіх і помаранчевих фараонів...
Для початку це могло б бути якесь негуманітарне громадське об’єднання, наприклад „Б О Г У Н” (бідний, обдурений, голодний український народ).
2005.05.22 | stefan
завдання свистовичу
хоч і сумно, неоптимістично, але багато правди в топіку є.скільки здібних людей - вчених і майюутніх вчених працюють і вчаться
за кородоном: в США, Канаді, Німечині, Польщі та ін. країнах.
А у нас наукою "командує" патон, якому дійсно треба з проффесорами зніматися в ретро-кіно на однойменному мосту - користі точно було би на пару порядків більше.
невже народний президент цього не розуміє?
***
треба запитати його.
2005.05.22 | Михайло Свистович
а я хіба спілкуюсь з президентом? (-)
2005.05.23 | QuasiGiraffe
Re: завдання свистовичу
Президія АН, її Голова, всі офіційні особи обираються науковою громадою. Поки самі науковці не наведуть ладу, ніякий Президент не допоможе - він не має повноважень на це."Гуманітаризація" науки є наслідком занепаду технічної сторони науки, який в свою чергу є наслідком збочень в економіці. Буде нормальна економіка - буде нормальна наука. Не буде - не буде.
А взагалі, мене завжди цікавило, як ото живуть нещасні в Люксембурзі.
Ніякого власного кіно, щонайменше, про нього ніхто не чув.
З їхнею наукою - теж ніхто не знайомий.
І нічого, живуть без кіно і без науки (мабуть)і без паніки (точно). І вибори 2006 (7,8,10,15,30) у них точно будуть.
2005.05.23 | NI_ZRADI
Про академію і про повноваження президента ющенки.
QuasiGiraffe пише:> Президія АН, її Голова, всі офіційні особи обираються науковою громадою.
Не правда, не науковою громадою, а дійсними членами академії наук (тобто старими пердунами, які вже давно не мають до науки ніякого відношення, але тремтять над своїми привілеями).
> Поки самі науковці не наведуть ладу, ніякий Президент не допоможе - він не має повноважень на це.
Давайте раз і назавжди з'ясуємо повноваження президента ющенки. Отже, президент має право призначити аморальне брехливе стерво, що не має спеціальної освіти міністром юстиції. Також президент ющенка має право оголосити про те, що затримали вбивць Гонгадзе (при цьому плюючи на презумцію невинності, і забуваючи про те, що президент не має права підміняти суд). З іншого боку, президент не має права допомогти старому дідусю Патону вийти на давно заслужену пенсію.
Таким чином, шкодити Україні - це в межах повноважень президента ющенки.
Сприяти розвитку української науки - це, безумовно, виходить за межі його повноважень. Амінь!
> "Гуманітаризація" науки є наслідком занепаду технічної сторони науки, який в свою чергу є наслідком збочень в економіці. Буде нормальна економіка - буде нормальна наука. Не буде - не буде.
Не буде!
> А взагалі, мене завжди цікавило, як ото живуть нещасні в Люксембурзі.
> Ніякого власного кіно, щонайменше, про нього ніхто не чув.
> З їхнею наукою - теж ніхто не знайомий.
> І нічого, живуть без кіно і без науки (мабуть)і без паніки (точно). І вибори 2006 (7,8,10,15,30) у них точно будуть.
Йоптєль. Порівняти Люксембург, що менший за Київ з усією Україною. Я скажу як живуть у Люксембурзі. По перше освіту вони здобувають за кордоном. Для цього їм досить перейти через вулицю. Там же вони займаються і наукою. Про українське кіно, я також давно не чув, але ми тут розмовляємо про науку. У них будуть вибори. У нас може не бути держави.
2005.05.23 | Сергій Кабуд
Про Люксембург з книги ЦРУ
This stable, high-income economy - in between France, Belgium, and Germany - features solid growth, low inflation, and low unemployment. The industrial sector, initially dominated by steel, has become increasingly diversified to include chemicals, rubber, and other products. Growth in the financial sector, which now accounts for about 22% of GDP, has more than compensated for the decline in steel. Most banks are foreign-owned and have extensive foreign dealings. Agriculture is based on small family-owned farms. The economy depends on foreign and cross-border workers for more than 30% of its labor force. Although Luxembourg, like all EU members, has suffered from the global economic slump, the country enjoys an extraordinarily high standard of living.GDP:
purchasing power parity - $27.27 billion (2004 est.)
GDP - real growth rate:
2.3% (2004 est.)
GDP - per capita:
purchasing power parity - $58,900 (2004 est.)
2005.05.23 | NI_ZRADI
Як Томенко і Патон академію реформували...
Дивіться тут:http://www2.maidanua.org/news/download_thread.php3?bn=maidan_osvita&thread=1115913723&trs=0