МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Соскін? А далі тут будуть Т.Чорновіл та Д.Корчинський? Я хужею.

06/11/2005 | Роман ShaRP
http://maidanua.org/static/mai/1118468478.html
Олег Соскін: Трансформація системи вищої освіти в контексті європейської інтеграції України


Вибачте, добрі люди, що так до вас обращаємся, але в мене питання до того, хто поставив у "Статті" витвір провокатора, "флюгера", і, нарешті, просто, даруйте, сумновідомого і нікому крім замовляльників його послуг не потрібного удода Олега Соскіна: навіщо Ви це зробили?

Відповіді

  • 2005.06.11 | Роман ShaRP

    Для тих, хто сумнівається. Про Соскіна на Майдані.

    20-10-2002 12:12, Чучхе
    Трансформація Соскіна (характерно і для багатьох інших)
    http://www2.maidanua.org/news/download_thread.php3?bn=maidan_arch&thread=1035105129&trs=-1

    28-12-2001 13:38, Спостерігач
    Соскин называет Ющенко и Тимошенко "иудами"
    http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_arch&trs=-1&key=1009539527&first=&last=

    25-06-2003 20:02, Михайло Свистович
    О, мій колишній аполітичний викладач-комуніст бореться з масонами
    http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_arch&key=1056560538
  • 2005.06.11 | Пані

    А хай той, хто ставив, і аргументує

    Як на мене - статті місце в освітньому форумі і не більше.
  • 2005.06.11 | Sean

    Я б не ставив, бо це питання гігієничне

    Але не я поставив, не мені і знімати, за відсутности дефолту щодо Правил.
  • 2005.06.12 | S@nya

    Я би теж цю статтю поставив

    Стаття ІМХО важлива і актуальна. Піднімаються і непогано аналізуються справді актуальні питання. І в цьому випадку не має значення, хто її написав, як на мене. Бо не важливо, хто піднімає нагальні питання, а важливо, щоб їх взагалі піднімали.

    Я не ставив її, але якби постало питання, чи ставити, то поставив би точно.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.06.12 | Роман ShaRP

      Я був про Вас кращої думки, пане S@nya

      S@nya пише:
      > Стаття ІМХО важлива і актуальна.

      На те Соскін і "флюгер". Ви краще поцікавтеся його "успіхами" у "трансформації суспільства".

      А також наскільки корисна була свого часу його наука Свистовичу ;)

      >Піднімаються і непогано аналізуються справді актуальні питання.

      А це означає, що нам необхідно поступово відмовлятися від довгострокових стаціонарних програм, схоластичного навчального процесу і переходити до комбінованої системи. Її сутність полягає в тому, що денна освіта після другого року навчання має перериватися роботою за обраною професією на фірмі, установі чи виробництві.

      Звертаюся до громадської думки: хто після другого курсу хоча б приблизно володів якимись необхідними навичками для роботи за спеціальністю?

      Можливо в "інституті Соскіна" і не так, але на усіх відомих мені спеціальностях (правда, їх не так багато) "спеціальні" знання починали давати лише на третьому курсі, відповідно до якоїсь роботи за спеціальністю студенти були готові лише на четвертому (і дехто реально працював, - і не обов*язково з відривом від стаціонару).

      Цікаво, що б сказали викладачі на таку рехворму?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.06.12 | Раціо

        Це Соскін сказав? Дуже мудро

        Цікаво, на якій фірмі й за своєю спеціяльністю має працювати математик чи фізик? Невже на Криворожсталі? Чи може нам мудрий Соскін заодно реструктуризує економіку до 1 вересня?

        Хоча, я думаю, мотивація инша: якщо знищити освіту, одразу відпадає головний біль із її фінансуванням. Можна буде підвищити пенсії!!! Тому боюсь, таким недоумкам зараз буде широка вулиця й зелене світло.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".