Порошенко не успевает к распилу авиакомплекса
06/13/2005 | casesensitive
Украины - срочно создается очередной сон разума - разработка украинского УБС непонятно кем, непонятно как, непонятно зачем, за 3--4 года. http://www.korrespondent.net/main/123639
Відповіді
2005.06.13 | AxeHarry
Re: Порошенко не успевает к распилу авиакомплекса
Nu, cya tema kolys davno vzhe pidijmalas - ale nic z togo ne vyjshlo (okrim zvychajno vydilennya jakogos peredproektnogo xvinansuvannya i vidpovidnogo deribanu).Xocha dlya spreavedlyvosti xotiv by zaznachyty sho svij UBS (klasu L39) bulo by nepogano maty. Nibyto majzhe vse v kraini dlya togo e - vyrobnycha baza (dekilka aviazavodiv), dvyguny e, aviainstytuty e. Ale [Poky sho] nema imxo dosvidu konstrujuvannya podibnoi texniky okrim "Aeropraktu" ( ale ce zovsim inshyj klas).
2005.06.13 | casesensitive
возможны варианты (+)
Написать бумажки, подерибанить бюджет. Слить через год-два (вероятность осуществления 99%)Купить лицензию на Л-38 у чехов. Неплохой вариант, но самолет уже устарел и проблемно обслуживать имеющиеся у Украины машины -- нет комплектующих (вероятность осуществления 0.99%)
Купить лицензию на Як-130 у России и итальянцев; отличная абсолютно новая машина, с выбором комплектующих как российских так и натовских. Могла бы стать нашим путем в натовские ВВС (вероятность осуществления 0.01%)
2005.06.13 | Shooter
Re: возможны варианты (+)
casesensitive пише:> Написать бумажки, подерибанить бюджет. Слить через год-два (вероятность осуществления 99%)
>
> Купить лицензию на Л-38 у чехов. Неплохой вариант, но самолет уже устарел и проблемно обслуживать имеющиеся у Украины машины -- нет комплектующих (вероятность осуществления 0.99%)
>
> Купить лицензию на Як-130 у России и итальянцев; отличная абсолютно новая машина, с выбором комплектующих как российских так и натовских. Могла бы стать нашим путем в натовские ВВС (вероятность осуществления 0.01%)
Ну а куди діли варіант продукції свого "аналога Л-38"?
Доречі, "вертаючись до Балабуєва". Я (чесно) лише цікавлюсь: скільки було продано Ан-ів за останні 15 років? Та і Іл-ів, Як-ів та Ту (балакаєм про цивільне) - одиниці.
А якщо глянути на дуополь Б-А, то тільки на Дрімлайнер (з "пластмасовими" крилами, доречі) Б вже має кілька сотень "комітментів".
А реґіони крєпко покриті Бомбардьєром та Ембрарером - і без ЗМІНИ ПІДХОДУ ніфіга НІКОМУ з "совків" нічого не світить. Навіть "об'єднаній авіакомпанії" - ринок Росії мізерний, а на решті їх просто не чекають.
Одним словом, час ще є. Але небагато - років 10. Після цього залишиться про Ан-и лише солодка згадка...
2005.06.13 | casesensitive
Re: возможны варианты (+)
Shooter пише:> Ну а куди діли варіант продукції свого "аналога Л-38"?
это вариант 1 - самолета просто не будет.
> Доречі, "вертаючись до Балабуєва". Я (чесно) лише цікавлюсь: скільки було продано Ан-ів за останні 15 років? Та і Іл-ів, Як-ів та Ту (балакаєм про цивільне) - одиниці.
Не знаю. Но Ан-140 уже в серии, Ан-148 на испытаниях. Тогда как Ил уже умер. У яковлева по-моему только Як-130 остался. Сколько Ту делает самолетов я не знаю. На общем мертвенном фоне Ан выглядит неплохо.
> А якщо глянути на дуополь Б-А, то тільки на Дрімлайнер (з "пластмасовими" крилами, доречі) Б вже має кілька сотень "комітментів".
там фюзеляж композитный, а не крылья, ПМСМ, ну я бы удивился, если бы у них не было заказов, у кого еще можно покупать самолеты?
>
> А реґіони крєпко покриті Бомбардьєром та Ембрарером - і без ЗМІНИ ПІДХОДУ ніфіга НІКОМУ з "совків" нічого не світить. Навіть "об'єднаній авіакомпанії" - ринок Росії мізерний, а на решті їх просто не чекають.
На Ан-148 мог бы продаваться.
> Одним словом, час ще є. Але небагато - років 10. Після цього залишиться про Ан-и лише солодка згадка...
Кто бы спорил.
2005.06.13 | Shooter
Re: возможны варианты (+)
casesensitive пише:> Shooter пише:
>
> > Ну а куди діли варіант продукції свого "аналога Л-38"?
>
> это вариант 1 - самолета просто не будет.
Занадто Ви песимістичний. Якщо вже он Китай та Пакістан, яким ще до рівня України в авіапромисловості - растіть, свій новий-застарілий винищувач мають, то, в принципі, варіант не є 100% нереальний
> > Доречі, "вертаючись до Балабуєва". Я (чесно) лише цікавлюсь: скільки було продано Ан-ів за останні 15 років? Та і Іл-ів, Як-ів та Ту (балакаєм про цивільне) - одиниці.
>
> Не знаю. Но Ан-140 уже в серии,
угу. 15 років в серії - проте мені так і не відомо - чи продали хоча би один
> Ан-148 на испытаниях. Тогда как Ил уже умер. У яковлева по-моему только Як-130 остался. Сколько Ту делает самолетов я не знаю. На общем мертвенном фоне Ан выглядит неплохо.
А хочете, розкажу чому? Тому що мають єдину перевагу над "москалями" - парк Русланів (2 з яких арештовані) та одну Мрію. За рахунок чого і заробляють дещицю, яку могли спрямувати на розробку літаків. і на пробні екземпляри.
Проте головне питання - а де серія? де споживачі?
> > А якщо глянути на дуополь Б-А, то тільки на Дрімлайнер (з "пластмасовими" крилами, доречі) Б вже має кілька сотень "комітментів".
>
> там фюзеляж композитный, а не крылья, ПМСМ, ну я бы удивился, если бы у них не было заказов, у кого еще можно покупать самолеты?
Щось мені або пам'ять відмовляє, або п'ятничний Ворлд Стріт Джорнал Еуроп бреше , але це не є суттєве в даному випадку.
Суттєвим є те, що діється на ринку, де тілько Б і А, А і Б : одні другим 380 па галавє, а ті - Дрімлайнером в пику, а ті - 350-м почали вимахувати і ніхто їм навіть окрайово конкуренції скласти не може.
> > А реґіони крєпко покриті Бомбардьєром та Ембрарером - і без ЗМІНИ ПІДХОДУ ніфіга НІКОМУ з "совків" нічого не світить. Навіть "об'єднаній авіакомпанії" - ринок Росії мізерний, а на решті їх просто не чекають.
>
> Но Ан-148 мог бы продаваться.
Ключове слово - МІГ би
> > Одним словом, час ще є. Але небагато - років 10. Після цього залишиться про Ан-и лише солодка згадка...
>
> Кто бы спорил.
Так от в тому й хвокус. Єдиний успіх Балабуєва - продажа ліцензії на 140-й Ірану. Проте, будучи чисто совіьцкого гатунку, не був він здатний не дати Ан-у вмерти. Це все ще не пізно зробити. Проте, як виглядає, лише через продажу профільному західному інвестору.
Але чи піде на це влада? Вряд чи. І замість "літаючих Neoplaniv" в кращому випадку будемо мати "літаючих Богданів"...
2005.06.13 | casesensitive
Re: возможны варианты (+)
вариант 1 - самолета просто не будет.>
> Занадто Ви песимістичний. Якщо вже он Китай та Пакістан, яким ще до рівня України в авіапромисловості - растіть, свій новий-застарілий винищувач мають, то, в принципі, варіант не є 100% нереальний
И там и там идут массовые закупки иностранной техники. АФАИК, самолет для китая делают миговцы, работая там вахтовым методом. Еще индию можно вспомнить. Индия имеет военный бюджет на уровне 24 млрд, это больше ВВП Украины и приблизительно равно военному бюджету России. И служба в армии там суперпочетна. А ВВС вообще холят и лелеят. И при всем при этом покупают технологии, лицензии, специалистов, а дело идет еле-еле. В индии нет для истребителей своих двигателей, например.
> угу. 15 років в серії - проте мені так і не відомо - чи продали хоча би один
вроде продавали, у армении кажется что-то было.
> А хочете, розкажу чому? Тому що мають єдину перевагу над "москалями" - парк Русланів (2 з яких арештовані) та одну Мрію. За
я в курсе Ж)
одні другим 380 па галавє, а ті - Дрімлайнером в пику, а ті - 350-м почали вимахувати і ніхто їм навіть окрайово конкуренції скласти не може.
вас это удивляет? Им уже с 60-х годов никто не может составить конкуренции, учитывая что ГА в ссср была в загоне. Ниша антонова - мелкие перевозчики в левых странах. Но даже там нужно уметь продавать свою продукцию.
>
> > > А реґіони крєпко покриті Бомбардьєром та Ембрарером - і без ЗМІНИ ПІДХОДУ ніфіга НІКОМУ з "совків" нічого не світить. Навіть "об'єднаній авіакомпанії" - ринок Росії мізерний, а на решті їх просто не чекають.
рынок в России огромный. Теоретически Ж)
> Так от в тому й хвокус. Єдиний успіх Балабуєва - продажа ліцензії на 140-й Ірану. Проте, будучи чисто совіьцкого гатунку, не був він
вон еще Китай интересуется
http://www.korrespondent.net/main/123732
здатний не дати Ан-у вмерти. Це все ще не пізно зробити. Проте, як виглядає, лише через продажу профільному західному інвестору.
боинг в России открыл свое КБ, слышали? Перетащил всех ведущих спецов к себе. Потихоньку душит российские КБ. На Украине будет еще проще - отечественное КБ только одно. Переварят за 3-5 лет.
2005.06.14 | Мартинюк
Економіка великої мети і економіка меншевартості
В України є дуже серйозні наробки і умови для розвитку авіа-космічної галузі.Попри відомі вже авіа та ракетні комплекси є маса різноманітних КБ,інститутів, військові авіаремонтні заводи , МоторСіч, врешті сотні фахівців українського походження, які із задоволенням повернуться в Україну.Часто це дуже близько - російські СУ випускаються у Таганрозі , звідки до Маріуполя та Луганська ближче ніж до Росії.
У свій час працював у програмі створення космічного шатла "Буран" і знаю скільки української участі було в колишньому авіакосмічному комплексі СРСР.
Втрачати такі шанси нерозумно.Набагато простіше не першкоджувати розвиватися цьому всьму, аніж натужно заштохувати себе на роль країни третього світу.
Є таке поняття -економіка великої мети. Прикладами цього є світові лідери США, Європа і ті хто на цю роль претендує - Китай та Індія.
Вкладення у високі технології, аеронавтику та космос очевидно не зашкодили згаданим країнам та регіонам, навпаки вони дали їм очевидні переваги над іншими, як у довгострокових, так і навіть корострокових вигодах.
Наявність "великої мети" оздоровлює суспільство, морально дисциплінує еліту, яка замість того що красти у своїх співітчизників почає самореалізуватися у конкуренції звеликим державами та націями.
Єгипет жив допоки будувалися піраміди та реалізовувалися інші "непотрібні" прожекти.
Як тільки в Єгипті переміг "здоровий глузд" запозичений у навколишніх варварів , то виявилося що не потрібні інженери-будівельники, не потрібні будівники і капітани гіганських барж на яких возили камяні блоки для споруд, не потрібними стали управлінські структури для заготівлі великої кількості матеріалів,їжі та всього іншого, не потрібно стало виробляти стільки іжі,зрошувати пустелю і копати канали, навчати дітей ієрогліфам, коротше - Єгипет перестав бути потрібним для себе і для світу
2005.06.14 | AxeHarry
Re: Економіка великої мети і економіка меншевартості
Мартинюк пише:>....Часто це дуже близько - російські СУ випускаються у Таганрозі , звідки до Маріуполя та Луганська ближче ніж до Росії.
Nu, golovne pidpryemstvo jake vyroblyae SU - ce ne Taganrogskyj Mexzavod a KNAAPO (Komsomolsk-na-Amuri) - ce desho dali
Xocha, teoretuchno mabut bulo b nepogano shob kordon Ukrainy buv des poblyzu
> Наявність "великої мети" оздоровлює суспільство, морально дисциплінує еліту, яка замість того що красти у своїх співітчизників почає самореалізуватися у конкуренції звеликим державами та націями.
100%
2005.06.14 | Shooter
Re: возможны варианты (+)
casesensitive пише:> вариант 1 - самолета просто не будет.
> >
> > Занадто Ви песимістичний. Якщо вже он Китай та Пакістан, яким ще до рівня України в авіапромисловості - растіть, свій новий-застарілий винищувач мають, то, в принципі, варіант не є 100% нереальний
>
> И там и там идут массовые закупки иностранной техники. АФАИК, самолет для китая делают миговцы, работая там вахтовым методом. Еще индию можно вспомнить. Индия имеет военный бюджет на уровне 24 млрд, это больше ВВП Украины и приблизительно равно военному бюджету России. И служба в армии там суперпочетна. А ВВС вообще холят и лелеят. И при всем при этом покупают технологии, лицензии, специалистов, а дело идет еле-еле. В индии нет для истребителей своих двигателей, например.
Ми ведем мову про різні речі, здається (хоча це й не є суттєвим). Попри закупівлю чужої техніки, Пакистан з допомогою Китаю створив таки свій власний бойовий літак ("погіршений Ф-16"), де "чужою" є, наскільки пам'ятаю, лише авіоніка. Себто, принципово Україні під силу створити свій аналог Л-39. Доцільність - це вже інше питання.
> > угу. 15 років в серії - проте мені так і не відомо - чи продали хоча би один
>
> вроде продавали, у армении кажется что-то было.
один чи два?
> одні другим 380 па галавє, а ті - Дрімлайнером в пику, а ті - 350-м почали вимахувати і ніхто їм навіть окрайово конкуренції скласти не може.
>
> вас это удивляет? Им уже с 60-х годов никто не может составить конкуренции, учитывая что ГА в ссср была в загоне.
Ну, Аірбас лише в пеленках ходив в кінці 60-х. Та й надзвуковий Ту в пику Конкорду таки десь тоді ще й створювали. "Загон", в принципі, почався тоді, коли й "тотальний загон" - середина 70-х.
>
> >
> > > > А реґіони крєпко покриті Бомбардьєром та Ембрарером - і без ЗМІНИ ПІДХОДУ ніфіга НІКОМУ з "совків" нічого не світить. Навіть "об'єднаній авіакомпанії" - ринок Росії мізерний, а на решті їх просто не чекають.
>
> рынок в России огромный. Теоретически Ж)
Мізерний. Навіть теоретично. Оскільки середня зарплата - під 300 УСД + є свої виробники. Що там з Ан-70 в Росії сталось, пам'ятаєте?
> > Так от в тому й хвокус. Єдиний успіх Балабуєва - продажа ліцензії на 140-й Ірану. Проте, будучи чисто совіьцкого гатунку, не був він
>
> вон еще Китай интересуется
> http://www.korrespondent.net/main/123732
Китай - ето да Доречі, наскільки розумію, в 148-му движки будуть "капіталістичні"?
> здатний не дати Ан-у вмерти. Це все ще не пізно зробити. Проте, як виглядає, лише через продажу профільному західному інвестору.
>
> боинг в России открыл свое КБ, слышали? Перетащил всех ведущих спецов к себе. Потихоньку душит российские КБ. На Украине будет еще проще - отечественное КБ только одно. Переварят за 3-5 лет.
про Sea Launch чули? або про "Шкода авто"?
З другого боку, самі ж прекрасно описуєте: відкриє Боїнг КБ і в Україні, і будуть кращі українські спеціалісти займатися дизайном крісел для якогось 797...
P.S. Доречі, "підняв" макулатуру: в 787 крила теж будуть композитні.
2005.06.14 | Shooter
Мда, глянув на список "машин" на цьогорічній Ле Бурже...
http://www.salon-du-bourget.fr/presse/pdf/Annexes_06_05/Aeronefs_Aircraft.pdf...і хоч йди бухай з горя. В частині постсовка. Совіцького.
RUSSIE
AVIAPROM M12
SUKHOI SU27SKM
UKRAINE
ANTONOV AN 140-100
Як виглядає, тішити має хоч те, що ще хоч щось літає...в т.ч. 140й...