Про рибні ресторани та інше
06/13/2005 | Уляна
А чому в цьому ресторані тільки рибні страви? Чому заборонені мясні? Чому я не можу їсти те, чого я хочу?
Народ, про таке на форумі ще не писали?
Мене дивує кількість претензій до всього на світі, які публікуються на цьому форумі. Кількість нових явищ в Українському культурному чи політичному житті та людей здатних їх втілювати мізерна і неспівставима з кількістю критиків готових все взяти під мікроскоп. Не ліпіть, будь ласка, святих ні з кого. Мене лякають люди, які домагаються ідеалів, не хочеться ідеального суспільства, бо це є комунізм. В нормальному суспільстві на будинках вивішують надписи "No trespassing", " We call police". Слабо пережити такий надпис? При тренованому хребті такі надписи практично не діють. Чи Вам більше подобаються гасла про дітей? Замість "private property" -"діти наше майбутнє"? Максім Горький плакав, як тільки чув про дітей.
Був чудовий допис Євгена Захарова на тему домагатися ідеалу в собі, а не в комусь іншому. Є добра приказка "Спаси нас, Боже, від "святих", а з грішниками ми самі розберемося".
Народ, про таке на форумі ще не писали?
Мене дивує кількість претензій до всього на світі, які публікуються на цьому форумі. Кількість нових явищ в Українському культурному чи політичному житті та людей здатних їх втілювати мізерна і неспівставима з кількістю критиків готових все взяти під мікроскоп. Не ліпіть, будь ласка, святих ні з кого. Мене лякають люди, які домагаються ідеалів, не хочеться ідеального суспільства, бо це є комунізм. В нормальному суспільстві на будинках вивішують надписи "No trespassing", " We call police". Слабо пережити такий надпис? При тренованому хребті такі надписи практично не діють. Чи Вам більше подобаються гасла про дітей? Замість "private property" -"діти наше майбутнє"? Максім Горький плакав, як тільки чув про дітей.
Був чудовий допис Євгена Захарова на тему домагатися ідеалу в собі, а не в комусь іншому. Є добра приказка "Спаси нас, Боже, від "святих", а з грішниками ми самі розберемося".
Відповіді
2005.06.13 | Предсказамус
Хм.
Если Вы о правиле в "Последней баррикаде" насчет песен на любом языке, кроме русского, то Ваша аналогия некорректна.А корректная выглядит так: "В наш ресторан вход в еврейской кипе запрещен". Лбопытно было бы посмотреть на судьбу ресторана, который до такого додумается.
2005.06.13 | catko
мені недавно байку розказали
десь колись в якомусь місті в якійсь країні один чувак над входом до свойого кабака повісив оголошення:"до уваги відвідувачів! попереджаємо що килим при вході містить елементи натуральної свинячої шкіри!"
а ви вхід ..... заборонений
2005.06.13 | Хома Брут
це дискусія на іншу тему
А саме на тему того, що іноді людина хоче допомогти іншим, а іноді - показати себе за їх рахунок.Предсказамус пише:
> Если Вы о правиле в "Последней баррикаде" насчет песен на любом языке, кроме русского, то Ваша аналогия некорректна.
От яскраве пояснення, чому допис про "недозволену мову" http://www2.maidan.org.ua/n/free/1118661955 був неконструктивним. В тому дописі на 4 рядка натякалося на заборону на пісенному конкурсі. Але Предсказамус вже певний, що це писалося про "ОБ". Але про "ОБ" писалося дуже обтічно, що там відсутність російських пісень "вже є нормою". Тобто жодної заборони однієї мови в "ОБ" нема - про це писала Пані. Якщо ж починати говорити про те, що є норомою де факто, чи погано це і т.д., то не можна цього робити без включення в обговорення того факту, що в Харкові спілкуватись російською в 99,9% місць теж "є нормою" яку порушувати зась. І пішло-поїхало.
Тема серйозна, а підхід ш.п. Vit-а - печерний по рівню аналізу. Нічого крім вигуків "допоки?!", "за що я свою кров проливав?!" та "сдєлайтє мнє красіво". Невиправдане розширення теми, завуальовані неточності формулювань.
2005.06.13 | Пані
На ту. Саме на ту.
Vitу поскаржилися музиканти на те, що САМЕ В ОБ приймають гурти за принципом - будь яка мова аби не російська.Я просто не розумію, як ви в його дописі та в моїх відповідях прочтиали те, що прочитали?
ПС. Рахівник побачили?
2005.06.13 | капітан Немо
Знову чути скавуління ??
Пані пише:> Vitу поскаржилися музиканти на те, що САМЕ В ОБ приймають гурти за принципом - будь яка мова аби не російська.
Бідні музиканти !! Видно, вони зовсім погано грають, раз їх навіть в ОБ не взяли !!! В ОБ беруть усіх, хто більш-менш пристойно грає. А перекласти пісні українською не становить проблеми.
А у тих музикантів, очевидно, ні грати, ні співати не вміють, та ще й клепки не вистачає вивчити українську мову.
Поганому танцюристу відомо що заважає. А поганим музикантам заважає українська мова.
2005.06.14 | Уляна
А як ОБ задумувалася?
Уявіть, скільки грошей було вкладено під проект сцени для недорепрезентованої в Україні музики: а тут зовсім інші пропозиції осипалися... The grass is always greener on the other side? Ну і чому б цій групі не поспівати на іншій сцені, а зразу плакатися.А принцип "лиш би не" існує в дуже багатьох випадках. Наприклад, affirmative action в Америці. При прийомі на навчання і роботу там застосовується іменно такий принцип: лиш би не біла людина. Першими в ієрархії преференцій ідуть чорні, потім латиноси і американські індіанці.
Пані пише:
> Vitу поскаржилися музиканти на те, що САМЕ В ОБ приймають гурти за принципом - будь яка мова аби не російська.
>
> Я просто не розумію, як ви в його дописі та в моїх відповідях прочтиали те, що прочитали?
>
> ПС. Рахівник побачили?
2005.06.14 | Мінор
Наскільки я чув - як клуб для україномовних українців
Було це у 2001 році. У Києві ОБ була страшено популярною. На Майдані - страшенно непопулярною. В чому тільки не звинувачували Донія на нашому форумі - в жадобі наживи, ницому торгашестві і спекуляції на національних почуттях і т.п.Столики були прикрашені фото з голодування 1990 року. Страви були оригінальними, а ціни - демократичними.
ОБ закрили, коли власник приміщення торгового комплексу, яке вони орендували, а ним був теперішній нардеп Сєвковіч, одного дня повісив на двері закладу замок, розірвавши договір про оренду. Лють нардепа викликало те, що ОБ перетворилася на клуб опозиції, де відбувалися не лише мистецькі імпрези, але й політичні дискусійні клуби у присутності преси.
Тепер от громадськість чекає, коли Олесь зможе відкритися знову у столиці. Але мабуть ця справа не є дешевою, враховуючи збитки, яких він зазнав після закриття ОБ тоді у Києві.
2005.06.14 | Михайло Свистович
Re: Наскільки я чув - як клуб для україномовних українців
Мінор пише:> У Києві ОБ була страшено популярною. На Майдані - страшенно непопулярною.
Про Майдан - брехня.
> В чому тільки не звинувачували Донія на нашому форумі - в жадобі наживи, ницому торгашестві і спекуляції на національних почуттях і т.п.
Кожен бачить те, що хоче. Якщо дивитися на дописи окремих відвідувачів форуму, то легко можна зробити висновок, що на Майдані є страшенно популярні Янукович, Шуфрич, Путін, Росія і страшенно непопулярні Ющенко, українська мова, демократія. І навести купу прикладів.
2005.06.14 | SpokusXalepniy
Тонкости affirmative action
Уляна пише:> А принцип "лиш би не" існує в дуже багатьох випадках. Наприклад, affirmative action в Америці. При прийомі на навчання і роботу там застосовується іменно такий принцип: лиш би не біла людина. Першими в ієрархії преференцій ідуть чорні, потім латиноси і американські індіанці.
Affirmative action я бы перевёл как дискриминация наоборот.
Здесь есть много тонкостей этического характера.
Во-первых, есть немало чернокожих американцев, которые считают эту "дискриминацию наоборот", т.е. наделение их некоторыми преимуществами, например, при поступлении на работу,... так вот, они считают такое правило... дискриминацией - истинной! В прямом смысле слова, т.к. она подразумевает как бы неравенство, лежащее в основе. Ещё до самого акта приёма на работу уже как бы считается, что чернокожие неполноценны, им нужно искусственное "вливание". В принципе, такой подход, такое объяснение не совсем корректно, т.к. игнорирует различие двух типов дискриминаций: а) историческую дискриминацию по расовому принципу и б) результаты этой исторической дискриминации. Действительно, affirmative action направлена на устранение результатов накопившихся проблем исторической дискриминации, в то время как протест чернокожих связан с сиюминутным моментом, рассматриваемым как прямая дискриминация - наделения их искусственными привилегиями.
Вторая тонкость заключается в том, что очень трудно объяснить всё это общественности. И действительно, попробуйте рассказать, что самые обыденные случаи affirmative action из повседневной практики , надо рассматривать с этико-исторических позиций. Это всё равно, что призывать бабулю - торговку на рынке - снизить цену на сало для поддержки правительства Тимошенко на парламентских выборах 2006 года.
Третья тонкость заключается в том, что affirmative action используется в основном только в госучреждениях. Частные фирмы заставить работать по такой методике нельзя. А где взять столько госучреждений?
Правда, для крупных компаний считается хорошим тоном, когда среди её служащих то и дело мелькают цветные, особенно на презентациях, а также в сферах приёма посетителей - на входах в здание, офис, отдел кадров и т.д.
Наглядный пример я наблюдаю здесь, в Сан-Франциско. Чернокожих американцев в городе мало (меньше 10%). Тем не менее, мэром города был избран именно чернокожий афроамериканец. Мало того, его избрали и на второй срок. И, наверное, избрали бы и на третий, если б не запрещающее правило. Город развивался за время его правления очень хорошо. На глазах таяли неблагоприятные микрорайоны (кстати, в основном с чернокожим населением), расположенные пятнами в центре города. Они становились чистыми и ухоженными за счет интересной политики проводимой властями Сан-Франциско (считаю, что достойно мирового опыта).
Сейчас мэром избран белый. Во время предвыборной борьбы одним из аргументов некоторых кандидатов был [якобы] очевидный тезис - резко сократить разбухший управленческий городской аппарат (чуть ли не в два раза), что позволит значительно сэкономить на бюджете, а вырученные деньги направить... Ну, дальше можно не продолжать о том как строится пиар кампания на "сэкономленных деньгах" (школы, дороги, экология, общественный транспорт...).
Очень интересно, что при этом никто не говорил об этническом составе этого разбухшего городского аппарата, хотя все прекрасно знали и знают, что он составляет обратную пропорцию по сравнению с населением города. Ну, во всяком случае в какое бы "госучреждение" не зайти - чернокожих сотрудников явно больше, чем иных этнических групп, хотя по статистике должно было бы быть наоборот.
Все также прекрасно знали, что именно чернокожий мэр сделал так много для такого состояния дел в своём хозяйстве. И тем не менее... его избрали, а потом ещё и переизбрали на второй срок. Почему?
Потому что и черный мэр и большинство белых жителей осознавали более важные, но менее наблюдаемые ценности в функционировании города.
Оказывается, такое трудоустройство чернокожих, такое внедрение их в отлаженную схему управления городом лишь немногим снижает эффективность, но зато значительно поднимает уровень самого персонала. Пусть это будет только часть чернокожего населения, но зато они явно переходят на другой уровень повседневности: получают сносную зарплату, начинают ездить на неплохих автомобилях, стремятся купить получше жильё, прилично одеться, детей обучить в более престижной школе, и т.д. И это всё - вместо уготованной им судьбы: шляться по улицам в поисках наркоты, выпивки и мелкого грабежа, причем с гарантией, что и детям ничего другого и не светит.
А так выходит, что их бывшие друзья по улице и родственники, вдруг начинают наблюдать как они перебираются из трущоб в неплохой район, заезжают к старым друзьям на новых автомобилях, и пр.
Ясно, что это всё происходит очень постепенно и медленно. Но в итоге оказывается выгодным. Самое главное, что эти мысли доходят до белых (пусть и не всех).
Вывод.
"Дискриминацию наоборот" по отношению к украинскому языку и др. украинских "закидонов" - надо поощрять. Но делать это надо очень тонко. Не в смысле хитро, а в смысле этично, незаметно, постепенно, не насильственно. Успех зависит именно в том КАК это делать. Иначе, можно получить противоположный результат. Примеры приводить надо?
2005.06.14 | Уляна
Re: Тонкости affirmative action
Та куди вже тоньше. Як би тонко не старався, "ГАИшник" завжди знайде до чого прискіпатисяSpokusXalepniy пише:
> Вывод.
> "Дискриминацию наоборот" по отношению к украинскому языку и др. украинских "закидонов" - надо поощрять. Но делать это надо очень тонко. Не в смысле хитро, а в смысле этично, незаметно, постепенно, не насильственно. Успех зависит именно в том КАК это делать. Иначе, можно получить противоположный результат. Примеры приводить надо?