А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка як її
06/22/2005 | Михайло Свистович
секретаря?
Вот только нє нада здєся "узурпатор власті", "порушник Конституції", "кум", "олігарх", "Родіну і Юлю не любить".
Конкретні обгрунтовані прентензії як до секретаря РНБОУ і до РНБОУ в цілому. Що зробили не так навмисно і підло, де помилились через некомпетентність, що не зробили, хоча могли.
Я чого тут це питання задаю? Всі підручники "Як змусити владу чинити гарно" правильно пишуть (випробувано на практиці), що, по-перше, начальни кпокриватиме підлеглого лише до того моменту, поки йому не буде дешевше покарати його, ніж наражатись на критику, по-друге, чиновник, який хоче виглядати гарно (а помаранчеві чиновники поки що хочуть так виглядати, на відміну від кучмівських, які були цинічні до прєдєла), іноді йде на поступки, коли його заганяєш в куток, показуєш, що він - бреше, що слово і діло у нього не дружать тощо (також випробувано на практиці).
Мав я ото розмову з людиною Порошенка, і вона мені після довгої преамбули задала таке питання, як я Вам назвав гілку. Сказала, що це ж погано для держави всі оці внутрішні війни, що краще непорозуміння гасити конструктивно, а не набирати компромат і потім його виплескувати, що якщо маєте зауваження - давайте, Петро Олексійович їх розгляне і т.д.
І часто стається така фігня (не тільки у випадку з Порошенком), коли виникають такі питання зненацька, а ти не можеш чітко щось сформулювати. Це буває чи то на зустрічах з європарламентарями, чи то на всіляких представницьких тусовках, коли можна підняти гостре питання й витягти з когось прилюдно яксь обіцянку. при особистих зустрічах і т.д. І виглядаєш таким собі голим критиканом, хоча точно знаєш, що ти правий, а вони всі - редиски.
Я трьома руками за, щоб гасити непорозуміння в зародку, ми не журналісти, за сенсаціями для публікації не женемось, нам аби справу зробити, щоб результат вийшов якнайкращим. При цьому я чудово розумію, що навряд чи вони так розженуться і щиро побіжать все виправляти. А от тоді можна і публічно наїхати на шпальтах якихось. Однак маючи такі підстави (а я казав, а вони не почули або послали), наїзд виглядатиме значно сильніше.
Або виникає така потреба - починаєш нишпорити по інтернету. Бо як собака, ніби все розумієш, а сказати не можеш.
Так от, непогано було б мати під рукою отакий реєстр претензій. І не лише до Порошенка, а до всіх наших істочніков і составних частєй влади та їх очолювачів.
Наприклад, до Держсекретаріату і лічно до Зінченка, до РНБОУ і лічно до Порощенка, до Ющенка, до Третьякова (він вже дедалі більше стає якоюсь осібною гілкою влади), до Кабміну і лічно до Неї. Гадаю, що з Кабміном треба взагалі тщатєльнєє. Тобто не тільки до неї, але й до них - до віце-прем"єрів, до міністерств і лічно міністрів.
Тільки претензій справжніх і формально невідпорних. Щоб з"їхати не змогли без втрати для іміджу. Як приклад, можу навести епопею з "секретними" указами. Перемоги не видко, але крити владі нема чим. І будь-який сторонній спостерігач скаже, якщо йому пояснити цо є вот, що вони - редиски.
Отакоє от.
Вот только нє нада здєся "узурпатор власті", "порушник Конституції", "кум", "олігарх", "Родіну і Юлю не любить".
Конкретні обгрунтовані прентензії як до секретаря РНБОУ і до РНБОУ в цілому. Що зробили не так навмисно і підло, де помилились через некомпетентність, що не зробили, хоча могли.
Я чого тут це питання задаю? Всі підручники "Як змусити владу чинити гарно" правильно пишуть (випробувано на практиці), що, по-перше, начальни кпокриватиме підлеглого лише до того моменту, поки йому не буде дешевше покарати його, ніж наражатись на критику, по-друге, чиновник, який хоче виглядати гарно (а помаранчеві чиновники поки що хочуть так виглядати, на відміну від кучмівських, які були цинічні до прєдєла), іноді йде на поступки, коли його заганяєш в куток, показуєш, що він - бреше, що слово і діло у нього не дружать тощо (також випробувано на практиці).
Мав я ото розмову з людиною Порошенка, і вона мені після довгої преамбули задала таке питання, як я Вам назвав гілку. Сказала, що це ж погано для держави всі оці внутрішні війни, що краще непорозуміння гасити конструктивно, а не набирати компромат і потім його виплескувати, що якщо маєте зауваження - давайте, Петро Олексійович їх розгляне і т.д.
І часто стається така фігня (не тільки у випадку з Порошенком), коли виникають такі питання зненацька, а ти не можеш чітко щось сформулювати. Це буває чи то на зустрічах з європарламентарями, чи то на всіляких представницьких тусовках, коли можна підняти гостре питання й витягти з когось прилюдно яксь обіцянку. при особистих зустрічах і т.д. І виглядаєш таким собі голим критиканом, хоча точно знаєш, що ти правий, а вони всі - редиски.
Я трьома руками за, щоб гасити непорозуміння в зародку, ми не журналісти, за сенсаціями для публікації не женемось, нам аби справу зробити, щоб результат вийшов якнайкращим. При цьому я чудово розумію, що навряд чи вони так розженуться і щиро побіжать все виправляти. А от тоді можна і публічно наїхати на шпальтах якихось. Однак маючи такі підстави (а я казав, а вони не почули або послали), наїзд виглядатиме значно сильніше.
Або виникає така потреба - починаєш нишпорити по інтернету. Бо як собака, ніби все розумієш, а сказати не можеш.
Так от, непогано було б мати під рукою отакий реєстр претензій. І не лише до Порошенка, а до всіх наших істочніков і составних частєй влади та їх очолювачів.
Наприклад, до Держсекретаріату і лічно до Зінченка, до РНБОУ і лічно до Порощенка, до Ющенка, до Третьякова (він вже дедалі більше стає якоюсь осібною гілкою влади), до Кабміну і лічно до Неї. Гадаю, що з Кабміном треба взагалі тщатєльнєє. Тобто не тільки до неї, але й до них - до віце-прем"єрів, до міністерств і лічно міністрів.
Тільки претензій справжніх і формально невідпорних. Щоб з"їхати не змогли без втрати для іміджу. Як приклад, можу навести епопею з "секретними" указами. Перемоги не видко, але крити владі нема чим. І будь-який сторонній спостерігач скаже, якщо йому пояснити цо є вот, що вони - редиски.
Отакоє от.
Відповіді
2005.06.22 | Предсказамус
Проблема
Проблема в том, что главные "прогрешения" Порошенко в области кадровой политики, но официально он как бы в стороне от нее. Для аргументированных претензий нужны факты, чуть ли не признания назначенных, а где их взять?На Вашем месте я бы попросил собеседника подробно и откровенно рассказать об участии СНБОУ в решении кадровых вопросов. Он либо уклонился бы от ответа, и это уже был бы ответ, либо сказал то же, что говорит Порошенко (общие слова, главное - я никто, я просто секретарь, почти писарчук) и это тоже было бы ответом, либо рассказал как есть. В последнем случае может и было бы за что зацепиться.
2005.06.22 | Михайло Свистович
Re: Проблема
Предсказамус пише:> Проблема в том, что главные "прогрешения" Порошенко в области кадровой политики, но официально он как бы в стороне от нее. Для аргументированных претензий нужны факты, чуть ли не признания назначенных, а где их взять?
О, хороша думка. Я знаю, де взяти деякі факти. А про дещо писали і в пресі. Це також зійде за факти на худий кінець.
> На Вашем месте я бы попросил собеседника подробно и откровенно рассказать об участии СНБОУ в решении кадровых вопросов.
Та він не збирався мені нічого розповідати, давати харчі для роздумів.
> Он либо уклонился бы от ответа, и это уже был бы ответ
Він сказав би, що це - не його компетенція, тому він не в курсах, і проти цього не попреш.
2005.06.23 | Михайло Волошин
Претензія від Предсказамуса
... назвем її так.Суть ось в чому: Порошенко дійсно майже (а то і зовсім) не бере на себе відповідальності. Це було дуже виразно в історії зі Скибинецьким (заступником Турчинова), коли Порошенко заявив майже не "ти що, президента не поважаєш?" Тобто, як в старі добрі радянські часи він про "недругів" говорить чітко, а щодо своїх дій - "ми, влада..."
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: Претензія від Предсказамуса
Михайло Волошин пише:> ... назвем її так.
> Суть ось в чому: Порошенко дійсно майже (а то і зовсім) не бере на себе відповідальності. Це було дуже виразно в історії зі Скибинецьким (заступником Турчинова), коли Порошенко заявив майже не "ти що, президента не поважаєш?"
Цитату маєте? І фактаж про роль Порошенка?
2005.06.23 | Михайло Волошин
Re: Претензія від Предсказамуса
Проглянув значну кількість його інтерв'ю - а привести нічого. Як і у Кінаха: багато слів, а більшість з них - майже ні про що. Так було в радянські часи: всі слова нече б правильні, а за ними - нічого живого.2005.06.24 | Mykyta
лінк
Я тоді це добре запам"ятав. Відразу стало абсолютно зрозуміло хто такий Порошенко.=============================
http://www2.pravda.com.ua/archive/?50318-31-77
Порошенко звинувачує главу СБУ в неповазі до Ющенка
www.ПРАВДА.com.ua, 18.03.2005, 20:18
Секретар Ради нацбезпеки й оборони Петро Порошенко звинувачує главу СБУ Олександра Турчинова в неповазі до глави держави.
Так Порошенко прокоментував заяву Турчинові, що звільнення першого заступника керівника СБУ Олександра Скибинецького є "наслідком інтриг і доносів" з боку секретаря РНБО.
Порошенко заявив, що "призначення й звільнення керівництва СБУ здійснюється указами президента".
"Таким чином, якщо відкинути емоції, то я думаю, що позиція, яка полягає в тому, що президент при прийнятті кадрових рішень опирається або на інтриги, або бере до уваги доноси, є неповагою до президента", - сказав він.
Порошенко відзначив, що йому не відомо, чим керувався глава СБУ Турчинов, коли давав коментарі щодо ролі секретаря РНБО у відставці першого заступника керівника Служби безпеки Олександра Скибинецького.
Він підкреслив, що не бачить нічого поганого в тому, що нова влада виправляє певні кадрові помилки, як це відбувалося на рівні облдержадміністрацій, у структурі МВС і структурі СБУ.
"Ми єдина команда, яка повинна працювати на благо народу України, і я впевнений, що й апарат РНБО, і я як секретар РНБО, націлені на чітке й конструктивне співробітництво з усіма державними органами, у тому числі й із правоохоронними", - сказав Порошенко.
Він підкреслив, що він особисто до Скибинецького не має ніяких претензій. "Я впевнений, що коли емоції відійдуть на другий план, то чітко скоординована робота всіх правоохоронних органів буде направлена на процвітання держави й благо народу України", - заявив Порошенко.
Раніше у п'ятницю ряд джерел повідомили про підписання указу з приводу звільнення Скибинецького з посади першого заступника глави СБУ. У той же час, офіційно цей документ поки не оприлюднено.
В свою чергу Турчинов заявив, що не подавав подання на звільнення Скибинецького, і відсторонення першого заступника стало для нього несподіванкою.
Скибинецький був призначений першим заступником голови Служби безпеки в лютому. До цього призначення був позаштатним радником глави СБУ. У свій час уже обіймав посаду першого заступника глави СБУ.
У листопаді 2004 року, у розпал акцій протесту проти фальсифікації президентських виборів, був одним з авторів звернення до співробітників правоохоронних органів від імені співробітників СБУ із закликом не допустити кровопролиття на вулицях.
Звернення генерал зачитав зі сцени на Майдані Незалежності в Києві 25 листопада.
2005.06.25 | Михайло Волошин
А ось сьогоднішні слова
Теж з УП:>Секретар Радбезу Петро Порошенко заявляє, що президент Віктор Ющенко звільнить керівників тих митниць, якщо дізнається, що у них не діє принцип єдиного вікна митного оформлення.
>Про це Порошенко сказав на прес-конференції в Луганську, коментуючи вимогу Ющенка до 1 червня на всіх митницях України ввести принцип єдиного вікна...
>"Президент тримає слово, і якщо дійде інформація до секретаріату президента чи РНБО про нестворення єдиного вікна – керівник тієї митниці буде звільнений", - пообіцяв Порошенко...
http://www2.pravda.com.ua/archive/2005/june/24/news/31.shtml
2005.06.27 | Михайло Свистович
І що в них поганого? (-)
2005.06.22 | Боровик
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Особисто у мене до Порошенка є претензія - він не перестав бути депутатом після того як зайняв посаду.Друга претензія - попри те, що він набагато толковіший від Юлі і був би добрим прем*єром на відміну від Юлі, він мав здати їй місце без бою, на розсуд президента.
2005.06.22 | Elena
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Почему РНБО, как орган стратегического планирования, работает в "пожарном" режиме.Почему нет ОПУБЛИКОВАННОГО плана работы, чтобы было ВСЕМ понятно, в каком именно направлении собирается развиваться страна, что является приоритетными направлениями.
Почему РНБО работает в "закрытом" режиме? Это "специфика" этого органа, или это временная мера.
Почему именно к РНБО такие большие претензии в прессе в связи с назначениями. Почему не опубликованы КАКИЕ назначения визирует Секретарь СНБО?
2005.06.22 | Михайло Свистович
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Elena пише:> Почему РНБО, как орган стратегического планирования, работает в "пожарном" режиме.
> Почему нет ОПУБЛИКОВАННОГО плана работы, чтобы было ВСЕМ понятно, в каком именно направлении собирается развиваться страна, что является приоритетными направлениями.
Ну ці напрямки я можу взнати.
> Почему РНБО работает в "закрытом" режиме? Это "специфика" этого органа, или это временная мера.
Факти закритого режиму? Те, що Ви вказали?
2005.06.22 | Elena
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Например, когда проходят заседания КМУ, включены камеры, и журналисты имеют возможность видеть ход обсуждения.В заседаниях СНБО этого нет.
Кто, с какими предложениями выступает по обсуждаемым вопросам мы не знаем.
2005.06.24 | Михайло Свистович
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Elena пише:> Например, когда проходят заседания КМУ, включены камеры, и журналисты имеют возможность видеть ход обсуждения.
> В заседаниях СНБО этого нет.
> Кто, с какими предложениями выступает по обсуждаемым вопросам мы не знаем.
Там є багато питань, які не можна оприлюднювати. Все ж таки й орган зветься відповідно.
2005.06.22 | Михайло Свистович
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Боровик пише:> Особисто у мене до Порошенка є претензія - він не перестав бути депутатом після того як зайняв посаду.
> Друга претензія - попри те, що він набагато толковіший від Юлі і був би добрим прем*єром на відміну від Юлі, він мав здати їй місце без бою, на розсуд президента.
З другим категорично не згоден, але все одно це - не ті претензії.
2005.06.22 | Sean
Справа в тому, що головну претензію стосовно Порошенка
я маю не до Порошенка, а до того, хто його політично породив.Зокрема, мені є дуже цікавою конституційність статусу РНБОУ, а радше - кричуща неконституційність.
Є дуже цікавим перевірити плітки про наявність секретного указу щодо позазаконного розподілу повноважень між КМУ та РНБОУ.
А до власне Порошенка в мене не може бути ніяких особливих запитань, бо не мав і не маю щодо нього ілюзій. Юридично - достатньо сумісництва.
2005.06.22 | Elena
Re: Если Вы - юрист
То ответьте, пожалуйста.Что говорится в нашем законодательстве по такому вопросу.
Если в суде рассматривается Приказ (Указ) о назначении, является ли в этом случае лицо, принятое на работу согласно этого приказа, назначенным на ПОСТОЯННОЕ место работы?
2005.06.23 | Sean
Я не хвахівець, а аматор
і на трудовому праві, на жаль, не розумію си. Сорі.2005.06.24 | fat mama
Dвідповідаю Вам як юрист - "является". Однозначно (-)
2005.06.22 | Михайло Свистович
Re: Справа в тому, що головну претензію стосовно Порошенка
Sean пише:>
> А до власне Порошенка в мене не може бути ніяких особливих запитань, бо не мав і не маю щодо нього ілюзій. Юридично - достатньо сумісництва.
Недостатньо. А претензії та ілюзії - це різні речі. В мене не було ілюзій щодо Кучми, але претензій - повно.
2005.06.23 | Sean
Re: Справа в тому, що головну претензію стосовно Порошенка
Михайло Свистович пише:> Sean пише:
> >
> > А до власне Порошенка в мене не може бути ніяких особливих запитань, бо не мав і не маю щодо нього ілюзій. Юридично - достатньо сумісництва.
>
> Недостатньо.
ЮРИДИЧНО, для констатації правопорушення з особливим цинізмом - більш ніж достатньо. А за нормального судочинства - не тільки для констатації.
До речі, готовий вийти під РНБОУ будь-коли.
> А претензії та ілюзії - це різні речі.
Шо, в натурє?
> В мене не було ілюзій щодо Кучми, але претензій - повно.
Та розумію. Ми врешті про одні речі говоримо, просто я наголошую на саме правопорушенні з його боку, а не на категоріях "подобається - не подобається". За "неподобається" його не знімеш. Гм, характерно, що за правопорушення - теж навряд чи, але це вже не зовсім до самого Петі запитання.
І нам дійсно є дуже потрібним постійний моніторинг за персоналіями - хто, де, що, коли, кому і як.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: Справа в тому, що головну претензію стосовно Порошенка
Sean пише:>
> ЮРИДИЧНО, для констатації правопорушення з особливим цинізмом - більш ніж достатньо.
Як до роботи секретаря РНБОУ недостатньо.
>
> Та розумію. Ми врешті про одні речі говоримо, просто я наголошую на саме правопорушенні з його боку, а не на категоріях "подобається - не подобається". За "неподобається" його не знімеш.
А я про зняття і не говорю. Я говорю про "корекцію" роботи РНБОУ.
2005.06.24 | Стайєр
Юридично - достатньо сумісництва.
Якщо говорити про формальну сторону питання, чому тоді для Сацюка "сумісництва" було "достатньо", а для Порошенка - ні. За земляка обідно.2005.06.22 | format R:
1. порушення конституції у вигляді заяв про статус держ. мови(-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Де, коли, яких заяв?
Я ж просив, претензії чіткі і обгрунтовані, а не "вокруг да около". Бо так4 воно ОБС нагадує.2005.06.23 | Andrij
Почитайте проект закону про статус російської мови від Порошенка
Незабаром, певен, це стане законом. Тоді можете поцілувати на прощання українську мову. Всі чиновники згідно закону матимуть право користуватись російською. Більшої шкоди Україні не зробив ніхто з попередників Порошенка.2005.06.23 | Пані
прочитайте де?
лінк, текст, тощоде серьйозне питання, а не хіхі
2005.06.23 | Andrij
Re: прочитайте де?
http://www.rada.gov.ua:8080/pls/zweb/webproc34?id=&pf3511=19105&pf35401=575792005.06.23 | Пані
дякую! (-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: Почитайте проект закону про статус російської мови від Порошенка
Andrij пише:> Незабаром, певен, це стане законом. Тоді можете поцілувати на прощання українську мову.
Хай вона залишиться нецілованою. Якщо Валуєв її не знищив, то Порошенкові невдасться тимм більше. Так що прощатись з нею рано.
А за лінк дякую. Хоча він і не визнає цю претензію, і наведе купу аргументів у відповідь.
От якби щось таке, що явно говорить про гм... недоліки у роботі, і що суперечить його ж власним словам про ідеали. Бо свою проросійкість чи любов до УПЦ МП він не приховує.
2005.06.23 | Andrij
Re: Почитайте проект закону про статус російської мови від Порош
Михайло Свистович пише:> От якби щось таке, що явно говорить про гм... недоліки у роботі, і що суперечить його ж власним словам про ідеали. Бо свою проросійкість чи любов до УПЦ МП він не приховує.
Вам треба кримінал? Цей закон гірше криміналу, бо призведе врешті до розпаду України. Виходить, що нова влада не набагато краща за Валуєва. Як думаєте, скільки років терпітимуть незросійщені українцi, поки їм все це не набридне? Прочитавши цей закон, хочеться ніколи не повертатись в цю нещасну країну, що ненавидить сама себе. Справжнісінький подонок цей Петро Порошенко, гірший за Медведчука з Кучмою.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: Почитайте проект закону про статус російської мови від Порош
Andrij пише:>
> Вам треба кримінал?
Мені треба претензії, від яких важко "відмазатися". Наприклад, Ющенкові буде дуже важко "відмазатися" від того, що він не виконав обіцянку розпустити податкову поліцію. Хоча ця обіцянка через одне місце таки поступово виконується через Кирєєва. Як зняли Мельника з ректора податкової академії, так відразу й оголосили, що набір на поліцаїв припиняється.
>
> Цей закон гірше криміналу, бо призведе врешті до розпаду України.
Не призведе.
>
> Як думаєте, скільки років терпітимуть незросійщені українцi, поки їм все це не набридне?
Довго.
>
> Прочитавши цей закон, хочеться ніколи не повертатись в цю нещасну країну, що ненавидить сама себе.
Класна чудова країна, нема чого на мою Батьківщину гнати, женіть на свою країну.
>
> Справжнісінький подонок цей Петро Порошенко, гірший за Медведчука з Кучмою.
Це - оціночні емоційні судження. Потрібні невідпорні факти. А за Медведчука з Кучмою він таки кращий.
Претензії ж щодо цього Закону краще пред"являти Ющенку, бо він обіцявся захищати українську мову. Порошенко цього не обіцяв.
2005.06.23 | Andrij
З яких це пір ти вирішуєш де чия країна?
> Класна чудова країна, нема чого на мою Батьківщину гнати, женіть на свою країну.Ось і жену. Поки що. Комсомол не проти?
> > Справжнісінький подонок цей Петро Порошенко, гірший за Медведчука з Кучмою.
>
> Це - оціночні емоційні судження. Потрібні невідпорні факти. А за Медведчука з Кучмою він таки кращий.
Чим кращий?
2005.06.23 | Михайло Свистович
Ми уже перейшли на ти?
Andrij пише:>
> Чим кращий?
Тим, що не замовляв вбивства.
2005.06.24 | Andrij
Re: Ми уже перейшли на ти?
Михайло Свистович пише:> Andrij пише:
> >
> > Чим кращий?
>
> Тим, що не замовляв вбивства.
Лише покриває вбивства.
2005.06.24 | Михайло Свистович
Re: Ми уже перейшли на ти?
Andrij пише:>
> Лише покриває вбивства.
Це краще, ніж замовляти.
2005.06.24 | Mykyta
Re: Почитайте проект закону про статус російської мови від Порош
Михайло Свистович пише:> Претензії ж щодо цього Закону краще пред"являти Ющенку, бо він обіцявся захищати українську мову. Порошенко цього не обіцяв.
Обіцяв чи не обіцяв не має значення. Це його обов"зок - див. тут http://www2.maidan.org.ua/n/free/1119621401 . Хоча звичайно чи цей аргумент "невідпорний" - то не так однозначно.
2005.06.22 | format R:
2. заяви про єеб (-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Де, коли, яких заяв? (-)
2005.06.24 | Оk
Дещо про ЄЕП тута
Петр Порошенко сказал новое слово в лингвистике«Немецкий язык, в отличие от английского, более ассоциативный и сложный». Это лингвистическое открытие сделала пресс-секретарь секретаря СНБО Ирина Фикс.
Эту оду языку Шиллера и Гете г-жа Фикс «пропела», оправдывая недавние высказывания своего шефа немецкой «Frankfurter Rundschau». В газете, в частности, было сказано следующее: «При определенных условиях единое экономическое пространство с Россией представляет собой вполне приемлемую альтернативу (Европейскому Союзу – «Обком»), говорит глава национального Совета безопасности, соперник Тимошенко Петр Порошенко».
Ирины Фикс утверждает, что в переводе статьи размещенном на российском сайте Иносми, сделаны неправильные акценты, сообщает «Украинская правда». Мол, пассаж об альтернативе – «это касается лишь экономического сотрудничества». Причина такого разночтения – уже сказанная выше ассоциативность немецкого языка. Впрочем, у людей, даже далеких от изучения немецкого языка, такие заявления могут вызвать, мягко говоря, некоторые сомнения. Буквальность, точность, практичность – это да, это Германия, это ее язык. Даже слова, которые образуются в результате слияния нескольких, просты и понятны. Бух-галтер – книга-держать, шлаг-баум – удар-дерево.
А вот ассоциативность… Это более подходит к русскому. Правда, тут труднее списывать на трудности перевода. А месяц назад тот же Порошенко заявлял: «Мы будем проводить четкую линию относительно расширения сотрудничества по участию Украины в ЕЭП». Более того, он говорил, что речь идет не только о 29 соглашениях, предполагающих создание зоны свободной торговли, но и, не исключено, что в ближайшее время будет заявлено о готовности Украины рассматривать свое участие во всем перечне соглашений, который включает 93 документа. О такой готовности интегрироваться в ЕЭП, не говорили, кстати, даже Кучма с Януковичем.
Владимир ХИПОВОЙ
http://obkom.net.ua/news/2005-06-24/1003.shtml
2005.06.22 | format R:
3. фальшивість відмови від належного йому бізнесу (-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Де, коли, якої відмови, факти фальшивості.
До речі, це ніяк не стосується роботи РНБОУ.2005.06.22 | format R:
4. огидні намагання заволодіти постом прем'єра(-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Де, коли, які намагання? Чим вони огидні.
Хоча це теж не стосується роботи РНБОУ.2005.06.22 | format R:
5. перебрання на себе невластивих секретарям функцій(-)
2005.06.23 | Михайло Свистович
Де, коли, яких функцій. Факти? (-)
2005.06.22 | format R:
7. фікси ()
2005.06.23 | Пані
І шоколадки "Рошен" несвіжі.
Звідки таке велике бажання зафлеймити цю тему?2005.06.23 | ak1001
Re: А які претензії Ви ...
1. незрозуміле "законотворчєство" на мовні теми2. якась невизначена позиція по важливих питаннях. враження таке що Порошенко готовий як флюгер підтримувати любу ідею. проведуть якийсь соцопрос про НАТО - буде НАТО. проведуть про ЄЕП - буде ЄЕП. це зовсім погано.
3. багато питань національних інтересів за цей час можна було вирішити і закрити.
наприклад Тузла - завезли інженерів, зробили проект, закріпили берег, привезли журналістів - показали. а НЕМА....
тобто - вже мали повно часу довести до заврешення конкретні справи, а раз не довели, значить займаються бозна чим
4. поки нема кому взятись за прозорість роботи деяких підприємств, РНБО мало б цим зайнятись. наприклад зобовязати публікувати шотижневі дані по транспорту газу і його залишках в сховищах. оприлюднити всі державні контракти щоб люди зрозуміли навіщо там Бойко з РосУкрЕнерго і з чого він навар має. і так по всьому - вугілля, нафта і тд і тп
бо я бачу що викриття великих корупціонерів загальмувало на всіх рівнях. як завжди кілька стрілочників візьмуть
--
а так претензій нема. гадаю що прем'єр з ньoго вийшов би кращий за Юлю. можливо.
2005.06.23 | Михайло Волошин
Друга претензія: від ak1001
Не видно ніякої роботи Ради Національної Безпеки: назріла бензинова криза - секретар РНБОУ ні гу-гу. Стратигічні запаци - це хіба не в його відомстві? Або тілько он вчора прем'єр заявила, що стратигічних запасів зерна немає - там одні жучки. І знову про це говорить прем'єр, а чого ж мовчить Секретар? Про ту ж Тузлу згадували вже, або той же ЧФ. Про нафтопроводи мовчить. Та й взагалі: всі відносини з Росією повинні розглядатися на рівні НацБезпеки (наприклад те, що вони можуть бомбити нашу територію, якщо "стовідсотково запідозрять", що у нас тут є терористи). Хіба це не робота для Ради Національної Безпеки і особисто її Секретаря? Натомість він заявляє: ну, якщо нас не приймуть в ЄС - ми вступимо в ЄЕП (краще б вже в лайно вступили...)Підсумую: хоч вбийте - не видно його роботи, як Секретаря РНБОУ. Такої роботи, яка повинна бути у відповідного посадовця НЕЗАЛЕЖНОЇ держави.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: Друга претензія: від ak1001
Михайло Волошин пише:> Не видно ніякої роботи Ради Національної Безпеки: назріла бензинова криза - секретар РНБОУ ні гу-гу.
А що він має гу-гу?
> Стратигічні запаци - це хіба не в його відомстві?
А хіба в його? Я не знаю.
> Або тілько он вчора прем'єр заявила, що стратигічних запасів зерна немає - там одні жучки.
Де заявила?
> І знову про це говорить прем'єр, а чого ж мовчить Секретар?
Приймається за умови лінку на слова прем"єра.
> Про ту ж Тузлу згадували вже, або той же ЧФ.
Що про ЧФ?
> Про нафтопроводи мовчить.
Що він має про них казати?
> Натомість він заявляє: ну, якщо нас не приймуть в ЄС - ми вступимо в ЄЕП
Де і коли він таке заявляв?
> Підсумую: хоч вбийте - не видно його роботи, як Секретаря РНБОУ. Такої роботи, яка повинна бути у відповідного посадовця НЕЗАЛЕЖНОЇ держави.
Це - розмиті, а не конкрентні претензії. Так справи не буде.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: А які претензії Ви ...
ak1001 пише:> 1. незрозуміле "законотворчєство" на мовні теми
Є.
> 2. якась невизначена позиція по важливих питаннях. враження таке що Порошенко готовий як флюгер підтримувати любу ідею. проведуть якийсь соцопрос про НАТО - буде НАТО. проведуть про ЄЕП - буде ЄЕП. це зовсім погано.
Докази цього твердження?
> 3. багато питань національних інтересів за цей час можна було вирішити і закрити.
> наприклад Тузла - завезли інженерів, зробили проект, закріпили берег, привезли журналістів - показали. а НЕМА....
Конкретніше можна? Чого нема?
> 4. поки нема кому взятись за прозорість роботи деяких підприємств, РНБО мало б цим зайнятись. наприклад зобовязати публікувати шотижневі дані по транспорту газу і його залишках в сховищах. оприлюднити всі державні контракти щоб люди зрозуміли навіщо там Бойко з РосУкрЕнерго і з чого він навар має. і так по всьому - вугілля, нафта і тд і тп
РНБОУ має такі повноваження?
>
> а так претензій нема. гадаю що прем'єр з ньoго вийшов би кращий за Юлю. можливо.
Гадаю, що гірший.
2005.06.24 | ak1001
Re: А які претензії Ви ...
>> 2. якась невизначена позиція по важливих питаннях. враження таке що Порошенко готовий як флюгер підтримувати любу ідею. проведуть якийсь соцопрос про НАТО - буде НАТО. проведуть про ЄЕП - буде ЄЕП. це зовсім погано.>Докази цього твердження?
нема. це власні спостереженя за поведінкою Порошенка
>> 3. багато питань національних інтересів за цей час можна було вирішити і закрити.
>> наприклад Тузла - завезли інженерів, зробили проект, закріпили берег, привезли журналістів - показали. а НЕМА....
Конкретніше можна? Чого нема?
НІЧОГО НЕМА - реальних справ нема.
тому у вас і з претензіями проблема - бо конкретних справ у РНБО НЕМА.
вот взялися б вони за конкретну справу - можна було б критикувати за те що не з того боку взялись, чи що не довели до кінця. а так залишається критиувати лише за бездіяльність.
А для політіка це іноді краще ніж критика за діяльність.
Стосовно Тузли - є проблема вимивання берегів. Проблемі вже рік. Порошенко вже майже півроку секретар. Проблема не вирішена.
>> 4. поки нема кому взятись за прозорість роботи деяких підприємств, РНБО мало б цим зайнятись. наприклад зобовязати публікувати шотижневі дані по транспорту газу і його залишках в сховищах. оприлюднити всі державні контракти щоб люди зрозуміли навіщо там Бойко з РосУкрЕнерго і з чого він навар має. і так по всьому - вугілля, нафта і тд і тп
>РНБОУ має такі повноваження?
має
...Порушувати за результатами здійснення контролю за виконанням рішень Ради національної безпеки й оборони України питання щодо відповідальності посадових осіб
...Погоджувати проекти актів Президента України з питань національної безпеки й оборони; (!->)давати доручення органам виконавчої влади та звертатися до них із відповідними запитами, спрямованими на забезпечення виконання рішень Ради національної безпеки й оборони України, актів і доручень Президента України з питань національної безпеки й оборони; готувати і підписувати рішення Ради національної безпеки і оборони України та подавати їх на розгляд Президентові України для введення в дію указами Президента України...
плюс нагадаю що ліквідований Координаційнний комітет боротьби з корупцією та організованою злочинністю, а його функції передані РНБО
>> а так претензій нема. гадаю що прем'єр з ньoго вийшов би кращий за Юлю. можливо.
>Гадаю, що гірший.
я порівнюю бізнесовий досвід одного та другої і віддаю перевагу виробництву цукорок та автомобілів над газовим "бізнесом" років ЄЕСУ
крім того прем'єр на відміну від секретаря за конкретні справи взялася і критики має вище голови
2005.06.23 | catko
михайле, imho це питання з серії "а фіг докажеш!"
тому що роль порошенка в новій владі десь співзвучна з роллю сбу. тільки сбу розбирається з питаннями що стосуються зовнішнього життя влади а порошенко з тими що стосуються внутрішнього.тому конкретику до порошенка може висувати тільки той хто входить в сферу його апарату по вирішенню цих питань.
я наведу такий приклад - ми всі знали що медведчук велике зло-редиска і має влади і впливу чи не більше ніж кучма. наведіть мені хоч один конкретний фактаж що він поганого зробив на своїй останній посаді за два чи скільки там років?
2005.06.23 | Сергій Кабуд
є кілька питаннь і претензій до РНБО Порошенка
1. Який реальний статут РНБО по Закону і Конституції і які задачі і плани реального РНБО?Хай покажуть документи в пресу. Суспільство знає про протистояння РНБО Кабміну, про це заявляли відкрито і Юля і Порошенко.
Погане: РНБО на відміну від Кабміну свій законий статут і реальні дії не просвітлив. Непрозорість, очевидний конфлікт з кабміном.
2. Оплата праці праівників РНБО. Службовцям видають гроші з приватного фонду в конвертах? Ахуїли зовсім? А податки? Та і взагалі це шо таке? А може гроші московскі? Це законно? Корупція просто квітне таким чином, це вона і є.
3. Суспільство бажає знати хто керує Прокуратурою- Піскун чи як повідомлялося скрізь в пресі- Порошенко і його апарат. Теж пахне порушенням конституції і є достатнім для формального запиту я думаю.
Таж сама непрозорість яка пахне масшатбною корупцією.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Re: є кілька питаннь і претензій до РНБО Порошенка
Сергій Кабуд пише:> 1. Який реальний статут РНБО по Закону і Конституції і які задачі і плани реального РНБО?
Це претензія до Ющенка, а не до Порошенка.
>
> Хай покажуть документи в пресу.
Які документи?
>
> Погане: РНБО на відміну від Кабміну свій законий статут і реальні дії не просвітлив.
Просвітлив. Все є в Укказі Президента.
>
> 2. Оплата праці праівників РНБО. Службовцям видають гроші з приватного фонду в конвертах?
Ти маєш факти цього? Ні.
>
> 3. Суспільство бажає знати хто керує Прокуратурою- Піскун чи як повідомлялося скрізь в пресі- Порошенко і його апарат.
Відповідь буде: "Піскун". Далі що?
>
> Теж пахне порушенням конституції і є достатнім для формального запиту я думаю.
До чого тут запити? І на фіга вони потрібні, якщо відповідь заздалегідь відома?
> Таж сама непрозорість яка пахне масшатбною корупцією.
В чому конкретно непрозорість проявляється?
2005.06.23 | Сергій Кабуд
тоді конкретно можу лише причепитися до непрозорості
країна не знає чим РНБО займаєтьсяє виступи Порошенка і Тимошенко, в яких вони наїзжали одне на одного-
де пояснення деталей?
Чому громадскість не інформується про підгрунття конфліктів, іх перебіг і розвязання?
Де пресконференції?
Де опублікований план роботи і звіти перед громадскісттю?
Де бюджет РНБО?
може це все і є?
Але якщо не має- це негаразд.
А шо про конверти- не правда?
Хай пан Петро вийде на телевізор і відповість-
чи видається друга, третя, четверта зарплатня службовцям РНБО в конвертах?
Слона не приховаєш.
2005.06.23 | Михайло Свистович
Є речі, які можна довести (-)
2005.06.23 | Тестер
А з точки зору системного аналізу така структура взагалі лишня!(
Хузнаєшо. йо...ло комусь в голову, давай створимо.2005.06.23 | Михайло Свистович
Це претензія до президента і ВР (-)
2005.06.24 | Mykyta
Ось надибав цікавий лінк про мову
http://www.rainbow.gov.ua/about/index.shtmlЗАКОН УКРАЇНИ
Про основи національної безпеки України
....
Стаття 6. Пріоритети національних інтересів
.....
забезпечення розвитку і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя на всій території України, гарантування вільного розвитку, використання і захисту російської, інших мов національних меншин України;
2005.06.24 | Mykyta
По бензиновій кризі - ось як цікаво виходить
Ну те, що Порошенко несе пряму відповідальність за бензинову кризу зрозуміло наче всім (ну це як про ту собаку що все розуміє, але сказати не може). Зрозуміло також, що разом з КМ, але зараз мова про РНБО. Але спробуємо з лінками і цитатами.1) ЗАКОН УКРАЇНИ
Про основи національної безпеки України
Стаття 1. Визначення термінів
....
загрози національній безпеці - наявні та потенційно можливі явища і чинники, що створюють небезпеку життєво важливим національним інтересам України;
2)ЗАКОН УКРАЇНИ
Про основи національної безпеки України
Стаття 7. Загрози національним інтересам і національній безпеці України
....
в економічній сфері:
....
неефективність використання паливно-енергетичних ресурсів, недостатні темпи диверсифікації джерел їх постачання та відсутність активної політики енергозбереження, що створює загрозу енергетичній безпеці держави;
3)ЗАКОН УКРАЇНИ
Про Раду національної безпеки і оборони України
....
Стаття 4. Компетенція Ради національної безпеки і оборони України
....
2) здійснює поточний контроль діяльності органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони, подає Президентові України відповідні висновки та пропозиції;
=====
З 1) і 2) чітко випливає, що питання "бензину" входить до національної безпеки України (ну це і так наче ясно, але ж "бамажка"), а 3) каже, що РНБОУ мала б проконтролювати це питання і як мінімум подати Президентові висновки і пропозиції. РНБОУ ж демонстративно не вживає ніяких заходів (ні до, ні під час, ні після кризи - адже наступна запросто може бути восени і знову крайнім буде кабмін).
2005.06.24 | Miron
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка як її
от дивлюсь сьогодні вдень 5 канал, а там транслюють сесію ВР наживу. Ну все так динамічненько, туди сюди бігають, сумісники вісять і все таке, аж раптом виходить якийсь дядько на трибуну і здалеку так починає щось там про землю нести і так захопливо, що знову включив 5 лише за декіька хвилин. З цього моменту "і підходить та бідна людина, що вже до Петра Олексійовича зувірилась звертатись до його батька і каже Олексій Батькович ну не забирайте в мене землю, я ж в неї стілки труда та здоров*я вклав, поміру пустите. На що батько зверхньо так "Ми владу для того брали щоб все в вас гадів забрати" ну чи щось в такому дусі. І далі коротенько про те що Ющенку треба відокремити владу від бізнесу чи навпаки. І щось там ще про землю".Осі такі от справи, думаю ще він фактаж про скупівлю землі в середині виступу наводив.
Депутата того звали Мельник М.Є. (СПУ).
2005.06.24 | Miron
От воно на Обкомі
http://www.obkom.net.ua/news/2005-06-24/1554.shtmlСоциалист Мельник «наехал» одновременно и на Порошенко, и на его папу, и на всех остальных родственников
Приводим отрывок из сегодняшнего выступления депутата Николая Мельника (фракция СПУ) в парламенте:
«Важко працювати, коли навколо тебе кадри корумповані, аморальні, які насаджаються не з метою покращання економічної могутності держави, а заради меркатильних цілей. Я веду мову про секретаря РНБО, в руках якого зосереджена вся кадрова влада в державі, він є не чесним політиком, а бізнесменом мільйонером. Сім'я Порошенка вчиняє на своїх підлеглих територіях шантаж, підкуп, силовий та аморальний пресинг над громадянами країни. Один із громадян жертва порошенкіського свавілля, вирішив звернутись до Порошенка-батька, щоб викликати в нього співчуття. «Олексію Івановичу, не можна діяти силовими методами, це ще не лише не демократично, але й не гуманно, аморально. Хіба вам на Україні мало землі, я поніс великі затрати, ви ж мене пускаєте з торбою по світу», звертається він до батька. Твій батько відповідає: «Слухай, хлопчику», грізно, зверхньо і з позиції переможця, кидає образливо у вічі жертви батько шановного сина, «ми прийшли до влади не для того, щоб гратись з тобою, а забрати все, що є». Таких прикладів можна наводити сотні. Я вже не встигаю сказати за тіньову економіку, яку створили навколо себе Порошенко і про приватизацію, то буде пізніше.
Скажіть, Вікторе Андрійовичу, від свавілля сім'ї Порошенків у кого можна шукати захисту? Хіба що у самого Порошенка. Невже повернулись часи, коли потрібно усвідомлено йти до нього в некрути та кріпатство. Вікторе Андрійовичу, пора вам рішуче виконати обіцяне, розірвати бізнес із владою, народ чекає. Бізнесмени нехай займаються бізнесом, політики політикою. Порошенко поза політикою не страшний, ... сім'ї і Порошенків, бізнес і політика – це критична маса у владі, яка може розродитись повною новою помаранчовою революцією. Спасибі.»
"ОБКОМ"
24 июня 2005. 15:54
Хоча схоже з фактажем не дуже .
2005.06.27 | Михайло Свистович
Я був у тих краях, в Мельника вдома ночував, гадаю, що він
розповів правдиву історію.2005.07.07 | Analytik
Re: Я був у тих краях, в Мельника вдома ночував, гадаю, що він
Він може ще більше розповісти, бо округ, де Пєтя провів свого Одайника в нардепи, був округом Мельника. В 2002 році там перемогла донька Мельника, але результати виборів скасували і Петя через три місяці затопив округ грошима і провів цього Одайника - голову КСП, землі якого межують с землями КСП Мельника.2005.06.25 | Ігорко
Публічні заяви на шкоду України.
Усі цитати з УНІАН 24.06.2005 19:50http://www.unian.net/ukr/news/news-78756.html (виділення мої)
----
Порошенко: чеченський опір фінансується через Україну
Секретар Ради національної безпеки і оборони України Петро Порошенко не виключає, що за рахунок прибутків від контрабанди російських нафтопродуктів можуть фінансуватися терористичні угруповання на Кавказі. Про це, як передає агентство "Новина-Україна", Порошенко заявив у Луганській області, де він оглянув територію бази контрабандних нафтопродуктів, [...]
Він пояснив, що таке припущення він робить на тій підставі, що на такі бази контрабандисти завозять "не дизельне паливо, а прямогонний бензин з кавказького регіону".
----
Якщо він припускає таке, значить, доказів поки що немає. Якщо нема доказів, то йому слід би прикусити язик, а не давати привід для наклепів з боку Москви, мовляв, Україна фінансує терористів.
Що далі в ліс, то більше дров:
----
Голова РНБО повідомив, що українська сторона в рамках двосторонньої співпраці з Росією збирається ініціювати заходи з боротьби проти такої контрабанди. Порошенко також планує залучити до цього антитерористичний центр СНД і офіційного представника МВС України при українському посольстві в Москві. РІА "Новости"
----
По-перше. Україна що, сама не в силі боротися з контрабандою? Нехай так, але навіщо залучати до такої боротьби якісь "антитерористичні центри"? Це контрабанда, а не тероризм.
По-друге. Навіщо взагалі підспівувати Москві, називаючи визвольну боротьбу чеченців тероризмом? Навіщо співпрацювати зі справжніми терористами? Щоб припинити контрабанду? Це вже просто смішно, якби не було так сумно.
2005.06.25 | Михайло Волошин
А це вже зовсім погано
Знову з УП:http://www2.pravda.com.ua/archive/2005/june/24/news/15.shtml
>Секретар Радбезу Петро Порошенко заявляє, що за рахунок контрабанди російських нафтопродуктів в Україну могли фінансуватися терористичні угрупування з Кавказу.
>Про це Порошенко заявив під час відвідання арештованої бази контрабандистських нафтопродуктів у Луганській області, біля кордону України з Росією.
>Порошенко оглянув територію бази, на якій знаходиться близько десяти цистерн. За словами губернатора Луганщини Олексія Данилова, раніше тут розвантажувалося близько двохсот тонн контрабандного дизельного палива.
>"Пальне іде з Дагестану і Чечні. І там – злочинне угрупування, і тут. По факту іде мова про фінансування озброєних формувань у Чечні", - сказав Порошенко.
>За його словами, він робить таке "припущення", тому що на ці бази контрабандисти завозять "не дизельне паливо, а прямогонний бензин з кавказького регіону".
>"Є тенденція збільшення переселенців з Чечні і Дагестану, які займаються організацією контрабанди прямогонних нафтопродуктів", - сказав він...
Він заговорив вже мовою Москви. Наступним його кроком беде: "мочити цих чеченців у сортирах". Ну а ще наступним... початок террористичних акцій на території України.
Говорив же я: він скоріше Секретар Ради Національної Небезпеки
2005.06.26 | didaio
Re: А які претензії Ви власне маєте до РНБОУ і Петра Порошенка я
Всю гілку не читав, тому можу десь повторити вищесказане.Мені не подобається "непублічність" Порошенка. Або він нічого не робить - і це найбільший недолік або не розповідає про те, що робить. І в другому випадку, він може робити щось антизаконне. Це, звісно, погано.
Далі. Я не відчуваю, що РНБО справді захищає УКРАЇНСЬКІ інтереси. Тобто посилення її повноважень, точніше повноважень секретаря Ради відчувається (це і присутність на засіданнях уряду, і ПОВАЖНІ заяви про подальший розвиток країни), а ось дій, пов*язаних з посиланням повноважень не помітно.
Не подобається прихільність Порошенка до Росії і розвитку відносин з цією країною. Вважаю, що саме під його впливом Ющенко робить більшість поганих речей. Нескладання депутатських повноважень - це також не може додавати гарних відтінків до образу Порошенка.
І з останнього. Поведінка при відвідуванні Луганську. Достатньо одного разу дати прочухана всім цим "прихильникам помаранчевої влади", які натягують плакати та біг-морди помаранчевого коліру, щоб вони це перестали робити. А не розказувати, що пів-року назад такі плакати були неможливі. Перехід російсько-українського кордону - на це, звичайно, не треба звертати багато уваги, але це показує те, що людина відчуває себе безнаказано, вище закону.
2005.07.01 | Михайло Волошин
Слідом за Путіним плутає громадян з етносом
З інтерв'ю "Інтерфакс-Україні":http://www.interfax.kiev.ua/cgi-bin/exclusive.cgi?1,2005-06-29-002
Я глубоко убежден, что на сегодняшний день проблема Приднестровья, проблема 100 тысяч граждан России и 70 тысяч граждан Украины, которые живут в регионе, где есть определенные достаточно серьезные экономические трудности и есть политические трудности с препятствованием выезду с этой территории, посещению других государств, экономического обмена - это проблема, в решении которой заинтересованы все.
2005.07.06 | Михайло Свистович
Як я й писав на початку, справжніх претензій, які б могли стати
предметом розмови, не виявилося. Про це мені сказала людина, яку я тут уже згадував всує. Він прочитав оцю гілку. І я з ним погоджуюсь. Обгрунтованих претензій по суті в цій гілці немає. Лише звинувачення2005.07.06 | Mykyta
Ну добре, тоді які взагалі можуть бути претензії до людини
яка ні за що не відповідає але має право у все втручатись? Формально кожен аргумент, який будь-хто наводитиме відбивається простим "за це відповідає хтось інший". Так що нічого дивного. КПСС живе і процвітає.2005.07.07 | Михайло Волошин
Пробачте, а що Ви чекали?
Якихось компрометуючих юридичних документів з печаткою та підписом самого Порошенка? Я так розумію, що без наявності таких документів бідь-які висловлювання будуть усього лишень нічого не вартими словами...Навіть нещодавно опубліковані записи Мельниченка без оригінала будуть теж нічого не варті.
2005.07.08 | Михайло Свистович
Я чекав аргументованих претензій
Михайло Волошин пише:> Якихось компрометуючих юридичних документів з печаткою та підписом самого Порошенка?
Ні. Див. заголовок.
> Я так розумію, що без наявності таких документів бідь-які висловлювання будуть усього лишень нічого не вартими словами... Навіть нещодавно опубліковані записи Мельниченка без оригінала будуть теж нічого не варті.
Я не про компромат, а про претензії до роботи РНБОУ запитував. В цій гілці, на жаль, їх не побачив. Без аргументів виходить просто демонізація Порошенка.
2005.07.07 | Мінор
Біном Порошенка: подвійний член для двох команд
Фото "На тому самому дивані... " за лінком - http://www.rep.in.ua/show/?id=14340>«Я готовий, щоб було оприлюднено всі фрагменти записів із моєю участю… Мені червоніти не доведеться». Петро Порошенко, 18 березня 2005 року. Бажання здійснюються – ласкаво просимо до реального світу!
Вперше Петро Олексійович отримав можливість по-кучмівськи матюкнутися на майора, коли наприкінці лютого Олександр Мороз натякнув на зміст плівок, який заважає приєднати записи до справ ГПУ із розслідування справи Гонгадзе. Тоді лідер СПУ зазначив, що в оточенні Ющенка є певні особи, не зацікавлені в оприлюдненні масиву записів з-під президентського дивану, оскільки деякі записи можуть коштувати їм не лише репутації, але й свободи. Серед таких Сан Санич назвав Порошенка, Зінченка, Жванію та Литвина. Тоді, зробивши реверанс із приводу серйозного внеску цих діячів у перемогу демократії, пан Мороз тоді ж наголосив на верховенстві закону й права в демократичній державі.
Петро Олексійович тоді на «диктофонну люстрацію» імені Мороза не відреагував, залишивши цю місію Вікторові Ющенку. «Я це можу сприйняти як образу», – поскаржився президент журналістам, і попрохав політиків «не бути суддями» і «не порушувати хороші тенденції». Сам же Порошенко лише за місяць після інтерв‘ю Мороза, наслідуючи схожу заяву Литвина, погодився з оприлюдненням записів зі своїм голосом, але, звісно, якщо «огласят весь список». «Може, хтось відчуває себе безгрішним? Так ось, йому я раджу читати Біблію!» – підсумував секретар РНБОУ.
Остання ж заява Петра Порошенка з приводу записів була узагалі більше схожа на погрозу: «Якщо хтось спробує шантажувати посадову особу – це кримінальний злочин!» – наголосив Петро Олексійович місяць тому та послався на нібито слова Мельниченка про те, що «нинішнім посадовим особам, які перебувають при владі, нема чого соромитися в тих записах».
Чи є чого соромитися, чи нема – завдяки оприлюдненню Миколою Мельниченком окремих епізодів вирішувати вже не панові Порошенку. Коли депутат обговорює з президентом країни те, як «наступити на яйця» тим бізнесменам, які фінансують партію «Батьківщина» – для того, аби «підреалізувати більшість», – то це вже питання не сорому, а Кримінального кодексу.
Хоча деяких фразочок Петрові Олексійовичу нема чого соромитися (перед друзями, принаймні) й після зміни влади й настання в Україні повної демократії. Якби не дата – 7 червня 2000 року, то можна було б подумати, що цей пасаж про Ющенка й Тимошенко прозвучав десь минулого січня, коли обговорювалась майбутня конфігурація центральної влади:
«Я підійшов до Ющенка, на цьому… бачу, що він такий розчарований. Каже «Як ми будемо…» Кажу: «Мовчи! Слухай, ну чого ти прив‘язався до цієї дури? Здай її. Ми сформуємо нормальну команду і… Ну не можна ж так робити».
На формування команди в Петра Олексійовича, щоправда, пішло трохи більше часу, ніж він розраховував за часів Леоніда Даниловича, та й то без «цієї дури» (хай пробачить пані Тимошенко таку цитату з її шанованого колеги по уряду) не обійшлося. Тепер «здавати» її начебто й нікуди, хоча... недарма ж Генпрокуратуру вважають вотчиною Порошенка.
А от панові президенту варто було би звернути увагу на такі підозрілі слова його підлеглого: «Що Ви скажете, Леоніде Даниловичу. Я – член Вашої команди. Буду виконувати любий Ваш наказ там, де Ви скажете. Я раз в житті зробив вибір – і тут ніяких не буде змін…» Якщо Петро Олексійович – справді людина слова й честі, як він себе називає, то це може означати лише одне: в «нормальній команді» Віктора Ющенка є не лише Піскун, який нібито під час революції обіцяв Кучмі через його зятя віддану працю на благо «екс-сім‘ї», але й відданий «подвійний член» Порошенко. Який, раз у житті зробивши свій усвідомлений вибір, зараз виконує наказ Кучми там, де той сказав. Метастази кучмізму, чи як там це називається?
Ні, безумовно, більшість українців далека від думки, що в команді Кучми справді існувало щось на кшталт відданості, а собаче вилизування царської дупи мало хоч щось спільне з клятвою вірності та бажанням цієї клятви дотримуватись. І хоча в кабінетному плазуванні перед Кучмою, згідно з уже оприлюдненими плівками Мельниченка, із нинішнім секретарем РНБОУ міг позмагатися хіба що «солдат революції» В‘ячеслав Піховшек, нині Петро Олексійович навряд чи вважає себе намісником Леоніда Даниловича на небесах. Хоч деякі методи й дії дозволяють у цьому засумніватися…
2005.07.07 | Тестер
Біном соціалістів. Три члена уряду і голова фонду держмайна, а
фракція не голосує за закони подані кабміном. Віктор, можеш пояснити, що це означає з точки зору "вищої політики" соціалістів. Я щиро!2005.07.07 | Мінор
По-перше це офтопік, бо не по темі
По-друге - це спам, бо "в бичків стурбованих червоним - завжди однаковий кінець".По-третє, пояснювати такому "глушману":-), як Ви, не має сенсу. Ви чуєте лише те, що Вам подобається. Після 50-ти вчитися слухати опонентів, на мою думку, запізно.
2005.07.07 | Тестер
Тоді, я відкрию тему про причини неголосування соціалістів06.07
А з нервами у Вас, таварищ Виктор, в останній час щось неважно, коли збиваєтесь по відношенню до мене на хамство.Але вилічитись, поки доживете до моїх 60, ще не пізно...
Без поваги
2005.07.07 | Мінор
You are wellcom!
Гілка уже відкрита:http://www2.maidan.org.ua/n/free/1120723680
Можете вчергове зливати туди свої погляди.