Укрзалізниця закриває інспекцію по якості обсл. пасажирів
07/04/2005 | Вячеслав Хаврусь
Оригінал тут: http://maidan.org.ua/static/news/1120503821.html
Як стало нам відомо від працівників Укрзалізниці, її керівництвом ухвалене рішення щодо ліквідації Інспекції по якості обслуговування пасажирів, а її працівники будуть скорочені. За словами ветеранів Укрзалізниці, поява інспекції стала можливою завдяки волі покійного Начальника Укрзалізниці Г.Кирпи. Незважаючи на численні факти співпраці Г.Кирпи з кучмівським режимом, доля Укрзалізниці для нього була справою його життя, тому створенням Інспекції Г.Кирпа планував за допомогою активності пасажирів покращити стан справ в своєму дітищі.
Структурно Інспекція по якості обслуговування пасажирів була підпорядкована керівництву Укрзалізниці, через що будь-які звернення громадян щодо порушень прав пасажирів лягали безпосередньо йому на стіл. Нині ж звернення громадян очевидно будуть потрапляти безпосередньо тим, на кого скаржаться.
Можливо, керівництво Укрзалізниці пропонуватиме інший спосіб спілкування з пасажирами через цілодобовий телефон довіри (465-1-465 в Києві). Однак, під час телефонного дзвінка на цей номер новинар М.-І. мав можливість поспілкуватися з автовідповідачем, в ході якого пропонувалося надиктувати своє повідомлення. Зрозуміло, що проконтролювати хід розслідування усного повідомлення, надиктованого на автовідповідач, неможливо, а "Закон про звернення громадян", який передбачає 30-денний термін відповіді в цьому випадку не діє.
Активісти-майданівці на власному досвіді переконалися в можливості впливу на Укрзалізницю через згадану Інспекцію. Цій темі в свій час була присвячена двогодинна передача на Радіо “Нарт”, матеріали до якої Ви можете знайти за наступним посиланням: http://maidan.org.ua/static/news/1112179510.html (див. також лінки всередині).
Стурбований наведеною вище інформацією активіст-майданівець Вячеслав Хаврусь під час сьогоднішньої чат-конференції (http://pressroom.pravda.com.ua) на сайті “Української Правди” з міністром транспорту і зв’язку Євгеном Червоненком поставив йому запитання:
Шановний пане міністре! Чи можете Ви пояснити, чому закривається Інспекція Укрзалізниці по якості обслуговування пасажирів, а її працівники викидаються на вулицю? Яким чином планується вести спілкування між пасажирами, які відстоюють свої права, та керівництвом Укрзалізниці?
На жаль, з невідомих причин відповідь на це питання не була одержана. Тому Майдан привертає увагу до проблеми та просить всіх, кого це може стосуватися, дати відповідь на поставлене запитання.
Як стало нам відомо від працівників Укрзалізниці, її керівництвом ухвалене рішення щодо ліквідації Інспекції по якості обслуговування пасажирів, а її працівники будуть скорочені. За словами ветеранів Укрзалізниці, поява інспекції стала можливою завдяки волі покійного Начальника Укрзалізниці Г.Кирпи. Незважаючи на численні факти співпраці Г.Кирпи з кучмівським режимом, доля Укрзалізниці для нього була справою його життя, тому створенням Інспекції Г.Кирпа планував за допомогою активності пасажирів покращити стан справ в своєму дітищі.
Структурно Інспекція по якості обслуговування пасажирів була підпорядкована керівництву Укрзалізниці, через що будь-які звернення громадян щодо порушень прав пасажирів лягали безпосередньо йому на стіл. Нині ж звернення громадян очевидно будуть потрапляти безпосередньо тим, на кого скаржаться.
Можливо, керівництво Укрзалізниці пропонуватиме інший спосіб спілкування з пасажирами через цілодобовий телефон довіри (465-1-465 в Києві). Однак, під час телефонного дзвінка на цей номер новинар М.-І. мав можливість поспілкуватися з автовідповідачем, в ході якого пропонувалося надиктувати своє повідомлення. Зрозуміло, що проконтролювати хід розслідування усного повідомлення, надиктованого на автовідповідач, неможливо, а "Закон про звернення громадян", який передбачає 30-денний термін відповіді в цьому випадку не діє.
Активісти-майданівці на власному досвіді переконалися в можливості впливу на Укрзалізницю через згадану Інспекцію. Цій темі в свій час була присвячена двогодинна передача на Радіо “Нарт”, матеріали до якої Ви можете знайти за наступним посиланням: http://maidan.org.ua/static/news/1112179510.html (див. також лінки всередині).
Стурбований наведеною вище інформацією активіст-майданівець Вячеслав Хаврусь під час сьогоднішньої чат-конференції (http://pressroom.pravda.com.ua) на сайті “Української Правди” з міністром транспорту і зв’язку Євгеном Червоненком поставив йому запитання:
Шановний пане міністре! Чи можете Ви пояснити, чому закривається Інспекція Укрзалізниці по якості обслуговування пасажирів, а її працівники викидаються на вулицю? Яким чином планується вести спілкування між пасажирами, які відстоюють свої права, та керівництвом Укрзалізниці?
На жаль, з невідомих причин відповідь на це питання не була одержана. Тому Майдан привертає увагу до проблеми та просить всіх, кого це може стосуватися, дати відповідь на поставлене запитання.
Відповіді
2005.07.05 | Andrij
Парадокс, за Кирпи інспекція працювала, тарифи були менші
Що реально помаранчеві зробили краще для транспорту?2005.07.05 | Вячеслав Хаврусь
Re: Парадокс, за Кирпи інспекція працювала, тарифи були менші
Andrij пише:> Що реально помаранчеві зробили краще для транспорту?
Мені це теж цікаво. В ході розмови з тією людиною, яка надала мені інформацію щодо закриття Інспекції, виявилося, що вона теж не задоволена нинішнім керівництвом на УЗ, хоча й активно підтримувала всією сім"єю помаранчеву революцію. За словами мого джерела, Кирпа завжди вболівав за своїх працівників, за його правління залізничникам постійно підвищувалася зарплата. Нове керівництво начебто нічого не робить для підвищення оплати праці залізничників, яка зараз начебто складає 600-900, ну до 1000 тисячі гривень в залежності від посади. Я далекий від того, щоб захищати Кирпу, але думаю, що за рівнем професіоналізму він зараз зробив би все-таки більше, ніж нинішнє керівництво мінтрансу та УЗ.
2005.07.05 | antyfa
Ти сам хотів такої влади. Тепер терпи(-)
2005.07.05 | Вячеслав Хаврусь
Хтів і наближав прихід, про що не жалкую. Але терпіти не буду(-)
2005.07.05 | antyfa
А може краще спочатку думати, а потім діяти?(-)
2005.07.05 | Вячеслав Хаврусь
Re: А може краще спочатку думати, а потім діяти?
До чого ти хилиш? Мова тут йшла про УЗ. Перейшли до тем загальнополітичних. Навіщо саме в цьому розділі?Сюди ж. Якщо ти хочеш розвинути тему щодо "думати, а потім діяти", то відкрий окрему гілку і по пунктам дай свої пропозиції, як діяти. З твоєї репліки я розумію, що ти вже подумав, тож сподіваюся, що ти вже знаєш, як діяти. Розкажи, це дійсно цікаво і мабуть повчально було б для всіх нас.
І останнє. Нєфіг ліпити агітпроп мені там, де його явно нема. Я тут ні за кого не агітую, висловлюю власну думку і почуття, які ні до чого не закликають. Так що попрошу.
2005.07.05 | Уляна
Ви мене питаєте?
Я помаранчева.Andrij пише:
> Що реально помаранчеві зробили краще для транспорту?
2005.07.05 | saha
Взагалі то парадокс в іншому.
При Кірпі всі кричали що Укрзалізниці буда прибутковую.Прийшла нова влада ЮВТ заявила що завдяки тому що не будут красти прибуток УЗ буде близько 1 млд доларів.
На наступний день виступає пан Червоненко і каже, що УЗ збиткова й потрібно підняти тарифи, як на вантажоперевезення так і на пасажиро.
Так хтож бреше ЮВТ чи Червоненко ???
прибуток1 млд буде чи УЗ збиткова ???