Законодавчий TOEFL
07/06/2005 | Альтима
З останніх податкових новел Ради - норма п. 7.2.6 із Закону № 2642 від 03.06.2005 р.:
"Підставою для нарахування податкового кредиту без отримання податкової накладної також є:
транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який
виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги,
вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять
загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця за
винятком тих, в яких форма встановлена міжнародними стандартами;
Тих - множина, тому відноситься або до послуг (що абсурдно, бо у послуг форма не встановлюється стандартрами), або до документів "що містять" в множині певні реквізити. Висновок - ті транспортні квитки, готельні рахунки або рахунки, форма яких встановлена стандартами, не є підставою для податкового кредиту без отримання податкової накладної."
Хоча законодавець напевне хотів сказати
... та податковий номер продавця, котрий не є обов'язковим реквізитом для документів, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
Пора здавати TOEFL:
The word "these" in paragraph 2, line 5 means
A) ticket, hotel invoice, invoice for communication services, other services
B) other services
C) payment amount, tax amount, tax number
D) international standards
E) All of the above.
Та до яких же ж пір над людьми в Раді будуть знущатися?!!
Пропоную ще одну новелу із того ж Закону про ПДВ - норма пп. д) п. 6.5:
"д) місце реєстрації покупця або його постійного представництва, а за відсутності такого місця реєстрації - місце постійної адреси або постійного проживання, в разі якщо покупці, яким надаються нижченаведені послуги, проживають за межами митноі території України, надають послуги з:"
Зверніть увагу на кінцівку речення "в разі якщо покупці, яким надаються нижченаведені послуги, проживають за межами митної території України, надають послуги з"! Особливо цікава тавтологія: "яким надаються нижченаведені послуги ... надають послуги з (нижченаведених послуг)".
Люди, відповідно до ЗУ про систему оподаткування й Бюджетного кодексу:
"Зміни і доповнення до цього Закону (ЗУ про СО), інших законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться до цього Закону, інших законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Це правило не застосовується у випадках зменшення розміру ставок податків, зборів (обов'язкових платежів) або скасування пільг з оподаткування та інших правил, які призводять до порушення правил конкуренції та створення податкових переваг окремим суб'єктам підприємницької діяльності або фізичним особам.
Будь-які податки і збори (обов'язкові платежі), які запроваджуються законами України, мають бути включені до цього Закону. Всі інші закони України про оподаткування мають відповідати принципам, закладеним у цьому Законі.
Зміна податкових ставок і механізм справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) не можуть запроваджуватися Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік."
"3. Закони України, які впливають на формування доходної чи видаткової частини бюджетів, повинні бути офіційно оприлюднені до 15 серпня року, що передує плановому. В іншому разі норми відповідних законів, що впливають на формування доходної та/або видаткової частини бюджетів, застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, наступного за плановим."
Таким чином, податкові закони, які впливають на доходну й видаткову частини Державного бюджету 2006 року вже прийняті Радою (термін до 1 липня 2005 року). Чи знову нас чекає 27 листопада чи 25 березня?! Питання мабуть риторичне!
А до тих пір пропоную всім нам здавати ТОЕФЛ.
Автори:
Славко Колодій і Тарас Коваль
"Підставою для нарахування податкового кредиту без отримання податкової накладної також є:
транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який
виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги,
вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять
загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця за
винятком тих, в яких форма встановлена міжнародними стандартами;
Тих - множина, тому відноситься або до послуг (що абсурдно, бо у послуг форма не встановлюється стандартрами), або до документів "що містять" в множині певні реквізити. Висновок - ті транспортні квитки, готельні рахунки або рахунки, форма яких встановлена стандартами, не є підставою для податкового кредиту без отримання податкової накладної."
Хоча законодавець напевне хотів сказати
... та податковий номер продавця, котрий не є обов'язковим реквізитом для документів, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
Пора здавати TOEFL:
The word "these" in paragraph 2, line 5 means
A) ticket, hotel invoice, invoice for communication services, other services
B) other services
C) payment amount, tax amount, tax number
D) international standards
E) All of the above.
Та до яких же ж пір над людьми в Раді будуть знущатися?!!
Пропоную ще одну новелу із того ж Закону про ПДВ - норма пп. д) п. 6.5:
"д) місце реєстрації покупця або його постійного представництва, а за відсутності такого місця реєстрації - місце постійної адреси або постійного проживання, в разі якщо покупці, яким надаються нижченаведені послуги, проживають за межами митноі території України, надають послуги з:"
Зверніть увагу на кінцівку речення "в разі якщо покупці, яким надаються нижченаведені послуги, проживають за межами митної території України, надають послуги з"! Особливо цікава тавтологія: "яким надаються нижченаведені послуги ... надають послуги з (нижченаведених послуг)".
Люди, відповідно до ЗУ про систему оподаткування й Бюджетного кодексу:
"Зміни і доповнення до цього Закону (ЗУ про СО), інших законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться до цього Закону, інших законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Це правило не застосовується у випадках зменшення розміру ставок податків, зборів (обов'язкових платежів) або скасування пільг з оподаткування та інших правил, які призводять до порушення правил конкуренції та створення податкових переваг окремим суб'єктам підприємницької діяльності або фізичним особам.
Будь-які податки і збори (обов'язкові платежі), які запроваджуються законами України, мають бути включені до цього Закону. Всі інші закони України про оподаткування мають відповідати принципам, закладеним у цьому Законі.
Зміна податкових ставок і механізм справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) не можуть запроваджуватися Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік."
"3. Закони України, які впливають на формування доходної чи видаткової частини бюджетів, повинні бути офіційно оприлюднені до 15 серпня року, що передує плановому. В іншому разі норми відповідних законів, що впливають на формування доходної та/або видаткової частини бюджетів, застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, наступного за плановим."
Таким чином, податкові закони, які впливають на доходну й видаткову частини Державного бюджету 2006 року вже прийняті Радою (термін до 1 липня 2005 року). Чи знову нас чекає 27 листопада чи 25 березня?! Питання мабуть риторичне!
А до тих пір пропоную всім нам здавати ТОЕФЛ.
Автори:
Славко Колодій і Тарас Коваль