Тріппі: "Революція буде не на телебаченні." Послухати ---
07/18/2005 | Sztefan von Seitz
Джо Тріппі: Лекція "Революція буде не на телебаченні: Демократія, Інтернет, і переворот всього."
URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1121676512.html
Joe Trippi - To Maidan: "Thanks for making the Revolution possible!"
(Джо Тріппі - Майдану: "Дякую, що завдяки вам революція стала можливою!")
=================================================================
Послухати аудіо лекції Джо Тріппі (англійською) можна за лінком: http://grassroots-center.info/DM-10264_Trippi.wma (8.8 МБ)
=================================================================
13-14 липня 2005 року представники Майдану зустрілися з Джо Тріппі, керівником американської президентської кампанії Говарда Діна, під час його лекцій "Революція буде не на телебаченні" у Амстердамі, Нідерланди.
Хто такий Джо Тріппі?
"Коли Джо Тріппі погодився керувати президентською кампанією Говарда Діна 2004 року, маловідомий кандидат мав 432 знаних активіста і $100,000 у банку. На протязі року, Тріппі і його команда перетворили найнепримітнішого кандидата у лідера перегонів Демократичної Партії, з 640,000 активістів і більшою кількістю грошей, ніж будь-який демократ в історії -- в основному через пожертви у 100 доларів або меньше. Революційні способи використання Інтернету Тріппі і ненав"язливе, заповзяте бажання перевернути усталену політику виросли у загальнонаціональний низовий рух і назавжди змінили обличчя політики.
Тріппі наполегливо доводить, Інтернет перерозподіляє владу до людей просто зараз. Ті компанії, що збагнули революцію, що наближається, стануть першопроходцями нової ери, а ті, що не зрозуміли її, - залишаться позаду."
Майдан
Незважаючи на інше політичне середовище, кампанія, яку у 2003-2004 році очолював Джо Тріппі є дуже схожою на те, що ми маємо на Майдані: "володіння" вебсайтом сотнями жертводавців і учасників-волонтерів; спирання не на гранти, корпоративне фінансування чи грошовитих бізнесменів від політики, а на сотні і тисячі людей, які, вносячи свій невеликий вклад, роблять великий вплив на українську політику; використання Інтернету і мобільних телефонів замість телевізійної реклами для багатостороннього зв"язку між учасниками і волонтерами.
Насправді, вищезгадана кампанія була свого роду одним з натхнень для Майдану у 2003-2004 роках - і ми справді бачимо зараз, що перерозподіл влади від замнених політичних кіл до широких кіл громадян - світовий тренд.
Революція ще попереду!
==================================================================
Послухати аудіо лекції Джо Тріппі (англійською) можна за лінком: http://grassroots-center.info/DM-10264_Trippi.wma (8.8 МБ)
Більше про Джо Тріппі: http://www.joetrippi.com/bio
Вступ до книжки "The Revolution Will Not Be Televised: Democracy, the Internet, and the Overthrow of Everything": http://www.joetrippi.com/intro
Купити книжку "The Revolution Will Not Be Televised": http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0060761555/fanaticsandfo-20/102-2691446-7028934?creative=327641&camp=14573&link_code=as1
URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1121676512.html
Joe Trippi - To Maidan: "Thanks for making the Revolution possible!"
(Джо Тріппі - Майдану: "Дякую, що завдяки вам революція стала можливою!")
=================================================================
Послухати аудіо лекції Джо Тріппі (англійською) можна за лінком: http://grassroots-center.info/DM-10264_Trippi.wma (8.8 МБ)
=================================================================
13-14 липня 2005 року представники Майдану зустрілися з Джо Тріппі, керівником американської президентської кампанії Говарда Діна, під час його лекцій "Революція буде не на телебаченні" у Амстердамі, Нідерланди.
Хто такий Джо Тріппі?
"Коли Джо Тріппі погодився керувати президентською кампанією Говарда Діна 2004 року, маловідомий кандидат мав 432 знаних активіста і $100,000 у банку. На протязі року, Тріппі і його команда перетворили найнепримітнішого кандидата у лідера перегонів Демократичної Партії, з 640,000 активістів і більшою кількістю грошей, ніж будь-який демократ в історії -- в основному через пожертви у 100 доларів або меньше. Революційні способи використання Інтернету Тріппі і ненав"язливе, заповзяте бажання перевернути усталену політику виросли у загальнонаціональний низовий рух і назавжди змінили обличчя політики.
Тріппі наполегливо доводить, Інтернет перерозподіляє владу до людей просто зараз. Ті компанії, що збагнули революцію, що наближається, стануть першопроходцями нової ери, а ті, що не зрозуміли її, - залишаться позаду."
Майдан
Незважаючи на інше політичне середовище, кампанія, яку у 2003-2004 році очолював Джо Тріппі є дуже схожою на те, що ми маємо на Майдані: "володіння" вебсайтом сотнями жертводавців і учасників-волонтерів; спирання не на гранти, корпоративне фінансування чи грошовитих бізнесменів від політики, а на сотні і тисячі людей, які, вносячи свій невеликий вклад, роблять великий вплив на українську політику; використання Інтернету і мобільних телефонів замість телевізійної реклами для багатостороннього зв"язку між учасниками і волонтерами.
Насправді, вищезгадана кампанія була свого роду одним з натхнень для Майдану у 2003-2004 роках - і ми справді бачимо зараз, що перерозподіл влади від замнених політичних кіл до широких кіл громадян - світовий тренд.
Революція ще попереду!
==================================================================
Послухати аудіо лекції Джо Тріппі (англійською) можна за лінком: http://grassroots-center.info/DM-10264_Trippi.wma (8.8 МБ)
Більше про Джо Тріппі: http://www.joetrippi.com/bio
Вступ до книжки "The Revolution Will Not Be Televised: Democracy, the Internet, and the Overthrow of Everything": http://www.joetrippi.com/intro
Купити книжку "The Revolution Will Not Be Televised": http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0060761555/fanaticsandfo-20/102-2691446-7028934?creative=327641&camp=14573&link_code=as1
Відповіді
2005.07.18 | Забойщик
Вопрос без подковырки" %% пользователей у нас и в США?"
2005.07.18 | Sztefan von Seitz
ответ
Біля 120 мільйонів американців використовують Інтернет, або приблизно 40 % від всього населення. (http://www.infoworld.com/articles/hn/xml/02/12/02/021202hnonlinebanking.html?s=rss&t=news&slot=8)Біля 7 мільйонів українців користуються Інтернетом, або приблизно 15% від всього населення. Тільки на Українській Правді і тільки у грудні 2004 було 7 мільйонів візитів.
Біля 18 мільйонів українців користуються мобільним зв"язком, або це приблизно 40% від всього населення.
"все населення" = 47 мільйонів (вкл. дітей і т.п.)
2005.07.18 | Пані
Re: ответ
Sztefan von Seitz пише:> Біля 120 мільйонів американців використовують Інтернет, або приблизно 40 % від всього населення. (http://www.infoworld.com/articles/hn/xml/02/12/02/021202hnonlinebanking.html?s=rss&t=news&slot=8)
Це дуже старі дані. На рік подивися. Минулого року було більше 60%.
> Біля 7 мільйонів українців користуються Інтернетом, або приблизно 15% від всього населення. Тільки на Українській Правді і тільки у грудні 2004 було 7 мільйонів візитів.
По великих містах цифри дуже різнятьяс. Київ - більше 50% Дніпро - бульше 40%, Харків - більше 30% (останні дані по цьому року).
> Біля 18 мільйонів українців користуються мобільним зв"язком, або це приблизно 40% від всього населення.
>
> "все населення" = 47 мільйонів (вкл. дітей і т.п.)
2005.07.18 | Sztefan von Seitz
дяк
ЮМС відзначило 10 мільйонів користувачів цими днями.Я пам"ятаю, як Олена Притула у доповіді казала про 5% користувачів Інтернету, на що я зауважив, що тільки на УП у грудні аудиторія була 7 мільонів візитів (унікальних ІР?).
2005.07.18 | Analytik
Re: ответ
>Біля 7 мільйонів українців користуються Інтернетом, або приблизно 15% від всього населення. Тільки на Українській Правді і тільки у грудні 2004 було 7 мільйонів візитів.Ці дані нічого не говорять.
Потрібно знати:
- скільки з тих 15 млн. використовують інтернет для того щоб дізнатись новин
- на які заходять сайти
- скільки часу проводять в інтернет
- і т.д. і т.п.
Що таке 7 млн візитів в грудні? В той час активність унету вирісли втричі.
Навіть для УП потрібно знати статистику: наприклад скільки заходів було через пошукові системи.
А в цього Тріппі типово мериканський підхід:
робіть так - і буде ось такий результат.
Хто і як спрацював в тій компанії - краще дізнаватись з різних джерел.
2005.07.19 | jz99
40% українців користуються мобільним зв’язком ?
Sztefan von Seitz пише:>
> Біля 18 мільйонів українців користуються мобільним зв"язком, або це приблизно 40% від всього населення.
… чесно кажучи, щось не віриться. Важливо знати, що саме рахувалося! (або кого рахували). Скажімо, у бібліотеку записалося протягом року 40 тис. людей, а к-сть зафіксованих того ж року відвідувань 120 тис. (у середньому кожен приходив по три рази). В інтерв’ю пресі директор каже "у нашій бібліотеці 120 тис. читачів". Мені здається, тут та ж сама історія. Рахували, напевно ж, не осіб (це насправді складно!), а телефонні номери або продані апарати (або й взагалі продані пакети стартові і поповнення і які там вони ще є). Якщо так (а для себе я поки що вважаю, що так), то варто згадати, що є власники кількох мобільників одночасно, є категорія власників (і напевне чимала), котрі хоча б раз поміняли апарат (апгрейд, зламався, загубив, вкрали тощо), є практика користуватися одночасно пакетами кількох різних операторів (різне покриття, різна ціна тощо). З поправкою на ці зауваження, гадаю, ближчою до реальності була б цифра не більше 20% населення України, і то не всього, а тих, хто в принципі здатний користуватися телефоном (тобто виключаючи дітей, психічно хворих тощо).
> Біля 7 мільйонів українців користуються Інтернетом, або приблизно 15% від всього населення. Тільки на Українській Правді і тільки у грудні 2004 було 7 мільйонів візитів.
Те ж саме. Візити рахувати просто, інша справа українців . Треба знати, яка методика обліку застосовувалася, інакше залишаються сумніви, чи саме ”українці” там, а не унікальні айпішники (віват динамічний хостинг).
2005.07.19 | Sztefan von Seitz
йойо
Та ми не про статистику говоримо.2005.07.18 | Sztefan von Seitz
Тут навіть не в Інтернеті справа:
Іде перерозподіл влади від вузьких груп політиків і бізнесменів до широкого загалу, громад, громадян.Порівняйте цю тенденцію з цим: http://maidan.org.ua/static/news/1121607092.html
2005.07.18 | Забойщик
Спасибо за ответ! У нас на 100 000 жителей 1 000 пользователей.
Неравномерность распределения пользователей - её желательно бы знать и учитывать.Я активный пользователь нета (в декабре около 150 часов в месяц) о сайте Майдан узнал случайно. Когда рубил "козлов" и провокаторов на
Власти.нет и Цензор. нет кто - то сказал, что такие пидорасы, как я, только на сайте Майдан водятся. Так я попал на Майдан.
А сколько их ещё НЕ попало? И ЧТО нужно сделать чтобы они и МАйдан встретились? Брачное агентство открывать? "Встреча на Майдане у Свистовича"?
2005.07.18 | Sztefan von Seitz
клуби. 1:10
1:10 було в середньому по Україні 2 роки тому. І нічого!Забойщик пише:
> А сколько их ещё НЕ попало? И ЧТО нужно сделать чтобы они и МАйдан встретились?
А) Нужно вернуться к тому что било вначале. КАЖДИЙ может принять участие в Майдане:
- читая его (да!),
- участвуя в форумах,
- говоря о темах на Майдане с друзьями и коллегами,
- жертвуя временем для волонтерской работи,
- жертвуя небольшими пожертвованиями, которие позволяли би увеличивать работу.
> Брачное агентство открывать?
Местние клуби откривать, сначала в городах, а потом и в маленьких населенних пунктах. У нас єто називается "работа в реале". Самое интересное, что работа может бить очень легкой:
- собираться раз в месяц,
- делать акции,
- обговаривать проблеми в Украине,
- обговаривать материали на Майдане.
2005.07.18 | Забойщик
Re: клуби. 1:10
"Местние клуби откривать, сначала в городах, а потом и в маленьких населенних пунктах."Насчёт клубов, пане Штефан, поподробнее пожалуйста.
Пані подскажет куда, если ещё сам не догадался.