Добра новина: Ющенко молодший не продає горілку ТАК!
08/01/2005 | Сергій Кабуд
01-08-2005 18:28 Майдан-ІНФОРМ, Україна
Інформація про належність сину президента прав на революційні бренди частково підтверджується
URL: http://maidan.org.ua/static/news/1122910100.html
Як повідомляли ЗМІ, перший заступник глави Державної податкової адміністрації України Микола Катеринчук заявив, що "Андрій Ющенко має авторські права на всі політичні бренди, які використалися під час "помаранчевої революції". Це до того, що хтось намагається рахувати дохідну частину бюджету Андрія Ющенка" (про це повідомляє, зокрема, УП - http://www.pravda.com.ua/news/2005/8/1/13078.htm).
Оминаючи питання коректності фрази правника Катеринчука про "авторські права на бренди", Майдан-Інформ підтверджує, що Андрію Вікторовичу належать права (не авторські) на один з цих брендів, який зареєстровано як знак для товарів і послуг на його ім*я.
Йдеться про відоме позначення у вигляді слова ТАК!, де знак оклику вписано у підкову, і під словом так вказано прізвище "ЮЩЕНКО". Не дивно, що пану Катеринчуку відомо про цей факт -- адже спочатку заявка на реєстрацію цього позначення була подана на ім*я самого пана Катеринчука (сталося це 22 жовтня 2003 р.). Пізніше він уступив право набути відповідні права на бренд сину майбутнього Президента -- на його ім'я знак зареєстровано 16 серпня 2004 р., на підтвердження чого йому видано Свідоцтво № 42844.
Майдан-Інформ засвідчує, що відповідно до цього свідоцтва Андрій Ющенко набув право використовувати цей знак щодо різноманітних товарів і послуг (перелік яких є довгим і навряд чи цікавим), але лікеро-горілчаних виробів серед них нема.
Отже, заробляння грошей на горілці "ТАК!", натяки на що поширювались, зокрема, в Інтернет, для Андрія виглядає навряд чи можливим (так само як і в цілому важко уявити, що можна заробити великі гроші, надаючи дозволи продавати товари і надавати послуги зі знаком "ТАК! ЮЩЕНКО", на що натякав пан Катеринчук; принаймні, на ринку не видно потужної хвилі таких товарів і послуг, отже, нема підстав казати про реальні бажання виробників купувати у Ющенка-молодшого відповідні дозволи).
Решта одинадцять Свідоцтв про реєстрацію знаків для товарів і послуг, видані на ім*я "Ющенко", належать іншому Ющенку - Віктору, так що повідомлення пана Катеринчука про належність Андрію "всіх політичних брендів" не відповідає дійсності; насправді сину Президента належить лише одне Свідоцтво на знак для товарів і послуг. Вся наведена вище інформація є доступною (за передплатою) за адресою http://www.ukrpatent.org/cgi-bin/searchTM .
Інформація про належність сину президента прав на революційні бренди частково підтверджується
URL: http://maidan.org.ua/static/news/1122910100.html
Як повідомляли ЗМІ, перший заступник глави Державної податкової адміністрації України Микола Катеринчук заявив, що "Андрій Ющенко має авторські права на всі політичні бренди, які використалися під час "помаранчевої революції". Це до того, що хтось намагається рахувати дохідну частину бюджету Андрія Ющенка" (про це повідомляє, зокрема, УП - http://www.pravda.com.ua/news/2005/8/1/13078.htm).
Оминаючи питання коректності фрази правника Катеринчука про "авторські права на бренди", Майдан-Інформ підтверджує, що Андрію Вікторовичу належать права (не авторські) на один з цих брендів, який зареєстровано як знак для товарів і послуг на його ім*я.
Йдеться про відоме позначення у вигляді слова ТАК!, де знак оклику вписано у підкову, і під словом так вказано прізвище "ЮЩЕНКО". Не дивно, що пану Катеринчуку відомо про цей факт -- адже спочатку заявка на реєстрацію цього позначення була подана на ім*я самого пана Катеринчука (сталося це 22 жовтня 2003 р.). Пізніше він уступив право набути відповідні права на бренд сину майбутнього Президента -- на його ім'я знак зареєстровано 16 серпня 2004 р., на підтвердження чого йому видано Свідоцтво № 42844.
Майдан-Інформ засвідчує, що відповідно до цього свідоцтва Андрій Ющенко набув право використовувати цей знак щодо різноманітних товарів і послуг (перелік яких є довгим і навряд чи цікавим), але лікеро-горілчаних виробів серед них нема.
Отже, заробляння грошей на горілці "ТАК!", натяки на що поширювались, зокрема, в Інтернет, для Андрія виглядає навряд чи можливим (так само як і в цілому важко уявити, що можна заробити великі гроші, надаючи дозволи продавати товари і надавати послуги зі знаком "ТАК! ЮЩЕНКО", на що натякав пан Катеринчук; принаймні, на ринку не видно потужної хвилі таких товарів і послуг, отже, нема підстав казати про реальні бажання виробників купувати у Ющенка-молодшого відповідні дозволи).
Решта одинадцять Свідоцтв про реєстрацію знаків для товарів і послуг, видані на ім*я "Ющенко", належать іншому Ющенку - Віктору, так що повідомлення пана Катеринчука про належність Андрію "всіх політичних брендів" не відповідає дійсності; насправді сину Президента належить лише одне Свідоцтво на знак для товарів і послуг. Вся наведена вище інформація є доступною (за передплатою) за адресою http://www.ukrpatent.org/cgi-bin/searchTM .
Відповіді
2005.08.01 | tmp
Вот еще: говорят, он не ест людей.. (-)
2005.08.01 | Сергій Кабуд
а кучма з медведчуком їдять(-)
2005.08.01 | tmp
Эт новость плохая. Да и не новость вовсе.. (-)
2005.08.01 | пан Roller
агітпроп
Хрюша Катеринчук. (61) пан Roller ®. 01-08-2005 12:38 -1. агітпроп
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-
Brdgs
2005.08.01 | Петр Тарасевич
Re: Добра новина: Ющенко молодший не продає горілку ТАК!
А можна вместо ссылки на патент разместить сам патент (или перечень, или что там). А то требуют регистрации.2005.08.02 | BIO
Re: Добра новина: Ющенко молодший не продає горілку ТАК!
>Йдеться про відоме позначення у вигляді слова ТАК!, де знак оклику вписано у підкову, і під словом так вказано прізвище "ЮЩЕНКО".Не повезло пацану при раздаче рекламных слонов.
Как самому молодому ему достался самый сомнительный логотип.
Не я первый заметил сакральный прокол с перевернутым
символом удачи, однако стоит заметить, что прогноз потихоньку
сбывается. Из этой торбы летит много чего ценного.
морской волчара каптри Врун Гель для души
ПС Но это не значит, что теперь надо срочно ее переворачивать
и писать ТАК наоборот. Проще и сердитее стать на голову.
2005.08.03 | OlenaE
Re: Добра новина: Ющенко молодший не продає горілку ТАК!
Я вот думаю - можно ли считать право на владение революционными брендами своим (пусть и маленьким) бизнесом? :-? Если да - то как тогда быть с разделением бизнеса и власти?2005.08.03 | BIO
Re: Добра новина: Ющенко молодший не продає горілку ТАК!
А как отделить политический бизнес - власть от нее же?Открытый риторический вопрос к академикам фарисейских наук.
И в частности - по чистой прибыли от политических брэндов.
Прошу извинить за сионистские наклонности. Я не такой.
2005.08.03 | OlenaE
Ukraine leader's son in new controversy (/)
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/20050803/wl_afp/ukrainepoliticsyushchenko_0508030636532005.08.03 | afterstep
Якраз зле, що не торгує
З того усього шкандалю видно, що ні президент, ні його син, ні його оточення не розуміють, чому так зворохобилося це бидло (себто ми).Раз вже є таке бажання працювати - було б краще, якщо б АЮ оголосив не про те, що позбувся машини чи мобілки. Було б краще, якщо б він створив благодійний фонд, і вказав цільові точки (але не в столиці, а в регіонах), куди кошти того фонду спрямовуються. На ту саму злиденну освіту чи медицину, наприклад. Або на дитбудинки (дитбудинком не слід вважати мікропалац високопосадовця з купою його дітей та їхніх няньок). І якщо б по тих всіх проектах була звітність в інеті. Повна та прозора. І щоб можна було запропонувати нові заклади під "патронат президента"
І на таких умовах я перший купуватиму виключно продукцію зі знаком "Так" виробництва тих підприємств, що роблять відрахування до того фонду.
І не треба нас вважати дурнями та бидлом - чесно такі суми не заробиш. Але, після певної межі, меценатство дозволяє спокутувати свої "бізнесові огріхи"
---
PS. Особисто я гроші, витрачені на програмні продукти мікрософту, вважаю витраченими безглуздо, частково на хабарництво та особисте збагачення. Але це моя особиста думка.
2005.08.03 | Сергій Кабуд
повністю згоден- М$ не треба спонсорувати але і красти ні
не треба їх взагалі вживати по можливості.і взагалі нічого закопірайченого не дивитися не слухати не читати
хіба що в бібліотеках
є міліарди всього у вільному доступі на копілефті, кріейтив комонс, тощо ліцензіях
піратство- це саме те чого хоче М$ і що сам успішно розробив ще у 90і.
пірат- головний союзник системи,
бо йдеться вже давно не про патентні гроші, а про наш з вами обмежений час.
Їм зараз головне навязати думку шо нема аль-тернативи іх продуктам і іх треба красти чи купувати..
Не треба!!!!
Ні красти ні купуівати- це одне й те саме.
2005.08.03 | Сергій Кабуд
Віддайте гроші капостні - до храму(Л. Подерв'янський)(-)