МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Наш транспорт

08/03/2005 | OlenaE
Обнаружила, что билеты на поезда - автобусы можно покупать только в пункте отправления. Т.е. - из Киева билет купить можно, а вот обратный - будь добр, покупай на месте. Это что, очередной этап "развития" нашей и без того не очень развитой транспортной системы? :what:

Відповіді

  • 2005.08.03 | Михайло Свистович

    Щось Ви не те пишете

    OlenaE пише:
    > Обнаружила, что билеты на поезда - автобусы можно покупать только в пункте отправления. Т.е. - из Киева билет купить можно, а вот обратный - будь добр, покупай на месте.

    Купив вчора цілу купу зворотніх квитків і не тільки до Києва, але й, наприклад, зі Львова до Херсона. І все це в Києві.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.03 | Englishman

      А навіщо їй обманювати?

      Моя знайома так же не могла купити зворотнього квитка... Можливо, у вас вигляд такий, що злякатися можна. А тендітним дівчатам що робити? ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.03 | BIO

        Re: А навіщо їй обманювати?

        А з ким з них Ви ії зрівнюєте ?
      • 2005.08.03 | Михайло Свистович

        Я не кажу, що вона обманює.

        Можливо, що зворотніх квитків не було, і їй сказали, щоб спробувала взяти звідти, а вона не так зрозуміла.

        Englishman пише:
        > Можливо, у вас вигляд такий, що злякатися можна.

        Та я б не сказав :) Я взагалі мирний, спокійний і лагідний, якщо мене сильно не дістануть.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.03 | BIO

          Re: Я не кажу, що вона обманює.

          Більше не буду.
          Я теж все таке поки не дістануть.
          Тисну лапку через телехфон.
          Пока.
        • 2005.08.03 | OlenaE

          Re: Я не кажу, що вона обманює.

          Билеты есть. Но когда речь идет об обратном билете из Крыма - покупать его нужно только там.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.08.03 | Михайло Свистович

            Re: Я не кажу, що вона обманює.

            OlenaE пише:
            > Билеты есть. Но когда речь идет об обратном билете из Крыма - покупать его нужно только там.

            Та нічого подібного. З тої купи зворотніх квитків, які мені замовили, були і з Криму. І не тільки з Криму в Київ, але й з Криму до інших міст. Інша справа, що не на всі дні.

            Знову уточнюю, що це я про залізничні квитки. Я вчора брав.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.08.03 | BIO

              Re: Я не кажу, що вона обманює.

              Тиснить вже лапку бо заніміла.
              Бо знов озвірію.
              Бо зна що пороблю.


              Лапка (у лапках)
          • 2005.08.04 | Роман ShaRP

            Вам попалася погана каса або касир.

            OlenaE пише:
            > Билеты есть. Но когда речь идет об обратном билете из Крыма - покупать его нужно только там.

            Це не так, точніше, не скрізь так точно, як вже бачте (принаймні стосовно потягів). Питайте, з чим це пов*язане.
    • 2005.08.03 | Уляна

      Трохи те.

      Історія така. До нас недавно їхав у відрядження один чоловік з Донецька. Хотів повертатися назад в той же день, а квитка зміг придбати тільки в одну сторону, до Києва, бо зворотніх в Донецьку не було. В Києві квитки були до Донецька, але не було паспорта цієї людини. Найцікавіше те, що я пішла зустрічати цього чоловіка на 7 годину ранку, а поїзд запізнювався на годину. Так от, я стала в чергу, дочекалася і мені сказали, що на вечір ще є 18 квитків до Донецька. Я попросила продати або відкласти один. Кажу, людина вже на під"їзді. Запізнюється з вини вашого ж відомітва. Ні! Не відклали, і не продали! Через годину в касі залишався всього один квиток, а поїзд запізнювався на додаткових 10 хвилин. Переговори по мобільному телефону прискорювали нашого гостя, як могли, але все одно, поки він добіг зі своїм паспортом з перону до каси, квитків більше не було.

      Трагедії з цього робити не стали. Він і так не дуже розраховував, тому заздалегідь домовився з провідницею, що він буде повертатися в той же вечір, і що вона візьме його до себе у вагон. Одразу подумалося, а що якби в такій ситуації застосувати Високі Стандарти до провідниці? І замість того, щоб відшліфовувати недоліки продажу квитків, почати кричати "Ні контрабанді людей!"
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.03 | Михайло Свистович

        Трохи не те.

        Уляна пише:
        > Історія така. До нас недавно їхав у відрядження один чоловік з Донецька. Хотів повертатися назад в той же день, а квитка зміг придбати тільки в одну сторону, до Києва, бо зворотніх в Донецьку не було.

        Не було - не тотожне не продають. Я от взяв без скандалу чи ще чогось такого. Не на ті дні, на які хотілося, але в принципі така послуга як продаж зворотного квитка, є. Якщо є квитки.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.03 | Уляна

          Re: Трохи не те.

          А як тоді це назвати: квитки є (наприклад всього тільки 50 штук на весь поїзд, до поїзда ще 2 чи 3 дні), але їх можна побачити в системі продажу тільки в Києві, а в Донецьку система показує, що квитків немає? Тут було іменно "Є, але не продаємо".

          Михайло Свистович пише:

          > Не було - не тотожне не продають. Я от взяв без скандалу чи ще чогось такого. Не на ті дні, на які хотілося, але в принципі така послуга як продаж зворотного квитка, є. Якщо є квитки.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.08.03 | OlenaE

            Re: Трохи не те.

            Знакомые говорят, что в Харькове - та же проблема с билетами: "Есть, но не продаем"
          • 2005.08.03 | Михайло Свистович

            Re: Трохи не те.

            Уляна пише:
            > А як тоді це назвати: квитки є (наприклад всього тільки 50 штук на весь поїзд, до поїзда ще 2 чи 3 дні), але їх можна побачити в системі продажу тільки в Києві, а в Донецьку система показує, що квитків немає? Тут було іменно "Є, але не продаємо".

            Не знаю як це назвати, але знайомі моїх знайомих (касирки) кажуть, що продають все, що є, і ніякої вказівки не продавати, якщо є, немає. Можливо, проблеми в системі, бо от з Ірпеня і Луцька система дуже рідко може зв"язатися з Києвом (там, напевно, центральний пункт), щоб продати квитки з пункту А до пункту Б, які не є Луцьком чи Ірпенем.

            Повторюю: я взяв купу зворотніх квитків. Вчора. Не на ті дні, які хотілося б, але на наступний день від того, який замовляли.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.08.03 | Уляна

              Re: Трохи не те.

              Можливо, в Донецьку монітори під"єднані до цеглин в стіні. Чому в один і той же день на один і той же потяг в Києві ішли продажі, а в Донецьку ні? Мова йде не про те, що за місяць наперед в Донецьку не можна було купити зворотнього квитка, а про те, що людині потрібно було поїхати на день у відрядження, квитки для повернення ще були, але продавалися вони тільки в Києві. Користі з цього не було ніякої, бо для покупки потрібен паспорт. Ти, напевно не дочитав мою першу відповідь до кінця. Це не гіпотетична ситуація, яку я описала, а досить таки мерзенна реальна проблема. Правда, в ній сильніший акцент на безглуздості вимоги паспорта.Але він множиться на те, що "зворотні" квитки в певний момент перестають продавати, хоча вони все ще є. (До речі, що таке "зворотній" квиток? Чому не просто квиток?) Тим, хто приїждає зранкку, а повертається ввечері з меньшою ймовірністю вдасться придбати квиток, ніж тим, хто приїжджає на 3-4 дні в інше місто. Чи посилати паспорт поперед себе, щоб по ньому хтось купив квиток (на слово не продають, ксерокопію не приймають)? По всій країні є маса "одноденних командировочних" і неможливість придбати зворотній квиток ще до виїзду призводить до того, що замість дня справ в місті, людину очікує день діставання квитка.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.08.03 | Михайло Свистович

                Re: Трохи не те.

                Уляна пише:
                > Можливо, в Донецьку монітори під"єднані до цеглин в стіні. Чому в один і той же день на один і той же потяг в Києві ішли продажі, а в Донецьку ні?

                Не знаю. Але це ще не привід робити висновок а-ля Юля про цукрових спекулянтів. Треба знати, як працює та система.

                > Мова йде не про те, що за місяць наперед в Донецьку не можна було купити зворотнього квитка, а про те, що людині потрібно було поїхати на день у відрядження, квитки для повернення ще були, але продавалися вони тільки в Києві.

                Олена вказала, що з Києва не продають зворотніх квитків. Я ж написав, що в Києві їх купив.

                > Ти, напевно не дочитав мою першу відповідь до кінця.

                Дочитав.

                > Це не гіпотетична ситуація, яку я описала, а досить таки мерзенна реальна проблема.

                Проблема, але не така, як її описали, що взагалі звороьніх квитків не продають.

                > Правда, в ній сильніший акцент на безглуздості вимоги паспорта.

                Це своєрідний метод боротьби зі спекулянтами. Хоча сам по собі він не може подобатися.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.08.03 | Englishman

                  Те, що ви їх купили в Києві, нічого не значить ;)

                  Бо то були ви і те сталося в Києві ;)

                  Бо я знаю від своїх знайомих, що з провіції інколи дійсно неможливо купити зворотній квиток. Мінтранс сакс.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.08.03 | Михайло Свистович

                    Олена ж писала про Київ (-)

                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.08.03 | Englishman

                      Ок, може вона неточно написала.

                      Але в цілому закиди справедливі. Я другой такой страни нє знаю, де з квитками така ЖОвта ПорА.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2005.08.03 | Михайло Свистович

                        Ну то які домене претензії та ще й з оцінками "лайка" там, де

                        жодного лайливого слова немає? До того ж у відповіді на несправедливі закиди у мій бік.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2005.08.03 | So_matika

                          офтопік

                          Михайло Свистович пише:
                          > у відповіді на несправедливі закиди
                          Справедливий закид. :) Наче хтось обіцяв до від"їзду прочитати щось. І зробити резюме.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2005.08.19 | Михайло Свистович

                            Re: офтопік

                            So_matika пише:
                            >
                            > Справедливий закид.

                            Несправедливий закид.
            • 2005.08.03 | nash

              Абзац!

              Михайло Свистович пише:
              > знайомі моїх знайомих (касирки) кажуть, що продають все, що є, і ніякої вказівки не продавати, якщо є, немає.
              > Повторюю: я взяв купу зворотніх квитків.
              А ви не думаєте, що це всього навсього результат того, що у вас є знайомі знайомих (касирки)?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.08.03 | Михайло Свистович

                Re: Абзац!

                nash пише:
                >
                > А ви не думаєте, що це всього навсього результат того, що у вас є знайомі знайомих (касирки)?

                Я не думаю, а знаю, що це не так. Бо через цих знайомих знайомих я не зміг взяти квитки на потрібні мені дні, бо їх не було. Тому, коли опинився у Києві, вирішив взяти на день пізніше і взяв у звичайній касі, відстоявши чергу.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.08.03 | nash

                  Re: Абзац!

                  Михайло Свистович пише:
                  > nash пише:
                  > >
                  > > А ви не думаєте, що це всього навсього результат того, що у вас є знайомі знайомих (касирки)?
                  >
                  > Я не думаю, а знаю, що це не так. Бо через цих знайомих знайомих я не зміг взяти квитки на потрібні мені дні, бо їх не було. Тому, коли опинився у Києві, вирішив взяти на день пізніше і взяв у звичайній касі, відстоявши чергу.
                  У звичайній касі, говорите? Я не сумніваюся: у нас касири сидять у звичайних касах. І черги у нас скрізь до цих кас. От тільки квитки дістаються не всім. На відміну від тих, для кого квитки "замовляють".
            • 2005.08.04 | Роман ShaRP

              Re: Трохи не те.

              Михайло Свистович пише:
              > Не знаю як це назвати, але знайомі моїх знайомих (касирки) кажуть, що продають все, що є, і ніякої вказівки не продавати, якщо є, немає. Можливо, проблеми в системі, бо от з Ірпеня і Луцька система дуже рідко може зв"язатися з Києвом (там, напевно, центральний пункт), щоб продати квитки з пункту А до пункту Б, які не є Луцьком чи Ірпенем.

              НМВ (і десь про це писали в цій гілці), зворотні квитки можна брати тільки з кінцевих пунктів призначення. З чим конкретно це пов*язане - я не знаю, але це особливість системи.
          • 2005.08.04 | Роман ShaRP

            Re: Трохи не те.

            Уляна пише:
            > А як тоді це назвати: квитки є (наприклад всього тільки 50 штук на весь поїзд, до поїзда ще 2 чи 3 дні), але їх можна побачити в системі продажу тільки в Києві, а в Донецьку система показує, що квитків немає? Тут було іменно "Є, але не продаємо".

            Місцева бронь. Здається, це називається саме так. Взагалі система розподілу квитків "що як і куди йде" - досить хитра.

            До того ж, десь мала бути служба замовлення квитків, куди могли зателефонувати Ви, або Ваш знайомий. І потім спокійно забрати свій квиток, з певною доплатою, щоправда.

            Принаймні раніше вона існувала, і я не бачу, чого й куди їй зникати. Можу поцікавитися додатково.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.08.04 | Уляна

              Re: Трохи не те.


              Аякже. Служба була і є. Дзвонити 050. Тільки, виглядає, там одна лінія, бо навіть двохгодинний автододзвон не допоміг. Інші телефони - результат аналогічний.

              Роман ShaRP пише:

              >
              > До того ж, десь мала бути служба замовлення квитків, куди могли зателефонувати Ви, або Ваш знайомий. І потім спокійно забрати свій квиток, з певною доплатою, щоправда.
              >
              > Принаймні раніше вона існувала, і я не бачу, чого й куди їй зникати. Можу поцікавитися додатково.
        • 2005.08.03 | BIO

          Re: Трохи не те.

          Чого ж Ви відразу не сказали, що сьогодні
          всі стоять на голові. Тримайте. Тисніть.
          Воно не заразне, я антивірусом перевірився.
    • 2005.08.03 | Людмила

      Свистовичу: а хто їде в Херсон? (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.03 | Михайло Свистович

        Це - не політичні знайомі (-)

  • 2005.08.03 | Стась

    Re: Наш транспорт

    Обратные билеты в принципе не продают или их просто нет в кассах?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.03 | OlenaE

      Re: Наш транспорт

      Сегодня на автовокзале сказали, что не продают в принципе. Независимо от направления
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.03 | BIO

        Re: Наш транспорт

        Все, на пару хвилин спізднився.
        Паніка вже подіяла.
        А з рук ще є?
      • 2005.08.03 | Михайло Свистович

        Уточнюю. Я писав про залізничні квитки.

        OlenaE пише:
        > Сегодня на автовокзале сказали, что не продают в принципе. Независимо от направления
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.03 | Englishman

          моя знайома мала проблеми з автобусними квитками

          сервіс, блін...
        • 2005.08.03 | saha

          Re: Уточнюю. Я писав про залізничні квитки.

          На автобуси зворотні квитки продають тільки з пункту відправленні тобто в Києві можна придбати квиток з ХАркова на автобус Харків Київ, а от з Полтави не можна. Причина в тому що автобуси можуть підібрати людей і не на станціі а по дорозі, і тому продаються тільки по прибуттю автобуса, або по відходу з попередньої станції.
      • 2005.08.04 | Роман ShaRP

        А комп*ютерна система в них є?

        OlenaE пише:
        > Сегодня на автовокзале сказали, что не продают в принципе. Независимо от направления

        На залізниці вона працює, почала запроваджуватися ще за радянських часів. Це НМВ і дозволяє купувати зворотні квитки - квиток резервується в базі, і у вас є місце.

        Автобусами я практично не користуюся, тому й не знаю, чи запроваджувалося таке для них. Думаю, навряд чи - не ті масштаби перевезень.
  • 2005.08.03 | BIO

    Re: Наш транспорт

    Тіки бєз паніки.
    Ви їх з рук брали чи у касі ?
    Бо то є велика різниця у рівні сервісу.

    Річний Проїздний
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.03 | OlenaE

      Re: Наш транспорт

      Касса центрального автовокзала
  • 2005.08.03 | Хвізик

    там така система, щоб брали квитки з рук у спекулянтів(-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.03 | Оk

      Київська транспортна прокуратура, адреса

      http://metropolis.com.ua/help/prokuratura/2003/11/19/misto_kiiv_66.html

      Київська транспортна прокуратура
      01033, Київ,вул. Володимирська, 86,
      телефон:(044)220-82-49
    • 2005.08.10 | Ігорко

      На "Укрзалізниці" виявлено касирів-махінаторів

      УНІАН [09.08.2005 15:15]

      Однією з причин сезонного браку квитків на потяги є махінації касирів "Укрзалізниці".

      Такий результат розслідування Міністерства транспорту та зв'язку. Відомство заявляє, що аферистів притягнуто до відповідальності. Касири-махінатори втричі збільшували кількість заброньованих місць на більш ніж 300 поїздів. Залізничні квитки резервувалися під виглядом проїзду державних чиновників та пільговиків. І зникали з роздрібної торгівлі. Насправді ж опинялися в руках касирів. Порушники "нагрівали" руки і на дитячих перевезеннях. Виявлення порушень дозволило збільшити кількість квитків у касах вокзалів - кажуть в "Укрзалізниці".

      ----
      Далі на http://www.unian.net/ukr/news/news-82402.html
  • 2005.08.03 | So_matika

    "Чёзафигня?" (с) Тобто це дивно, бо тільки сьогодні

    Купила квитки до Києва на ЗАВТРА і з Києва до Одеси на неділю. Черга, правда, чимала, але поки квитки є - все нормально продається.

    PS. Знайомих касирів в мене немає. ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".