МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Жахи на дорогах України - прямий наслідок "ліквідації" ДАЇ

08/03/2005 | Oleksiy St.
Водії підтвердять - ДАЇшники зовсім зникли з дорог. Раніше водії намагились хоч якось дотримувались правил, тепер будь які порушення виявляються безкарними, навіть п'янка за кермом. Проїхати на червоний, чи вдвічі перевищити швидкість - взагалі раз плюнути. Відповідно різко зростає аварійність. Натомість, статистика по ДТП приховується - раніше Центр громадських зв'язків МВС надавав звіти по аваріям щоденно. Тепер отримати відповідну інформацію неможливо. Конфідеційні джерела свідчать, що зараз кількість загиблих щоденно складає близько 50 чоловік. Це на третину більше ніж раніше - до історичної заяви народного президента про "ліквідацію ДАЇ". Телевізійні канали показують відеокадри жахливих ДТП...

ХТО БУДЕ ЗА ЦЕ ВІДПОВІДАТИ?

Відповіді

  • 2005.08.03 | Людмила

    фігня це


    за тими правилами, як працювало наше ДАЇ, нічого воно попередити не могло.
    ефективність стояння на трасах в кущах відома - водії сигналили зустрічним, аби знизили швидкість.
    а як могло, наприклад, допомогти ДАЇ у випадках, коли маршрутка, обминаючі 4 машини, що зупинилися на світлофорі, на червоне світло, по зустрічній смузі повертае наліво? який сенс викликати ДАЇ? за який час вони приїдуть? і де буде вже та маршрутка?

    ДАЇ, звичайно, можна було викликати у випадку ДТП. але як вони вміють розрулювати ситуацію і на чию користь - всім відомо.
    та і що попереджувати, коли ДТП вже трапилася?
    в цьому випадку ліпше всього задокументувати випадок (з мобілками зараз це доволі просто) та подавати одразу в суд. або викликати страховиків, як маєш страховку.

    із такою мобільністю, таким бажанням служити порядку, та з такими мордами, як в наших ДАЇшників - ця служба дійсно лише шкодила.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.03 | Pavlo Z.

      Свідчу: навіть у центрі Києва (вул.Інститутська) пішоходів

      на "зебрах" пропускають значно неохочіше. Якщо раніше я сміливо ступав на проїжджу частину, то після пари майже наїздів голова з питанням на фізіономії крутиться зліва направо значно енергійніше:).
  • 2005.08.03 | Пані

    Де як... В нас навпаки - вийшли на полювання

    http://atn.kharkov.ua/mess.php?id=11373

    ГАИ упразднена - да здравствует ГАИ!


    Работники харьковской Госавтоинспекции показали горожанам и гостям города, что не только существуют, как и раньше, но и работают почти по-новому, то есть при нарушениях правил дорожного движения для них все одинаковы - и водитель "запорожца", и владелец дорогой иномарки. Правда, оказалось, что наличие тех или иных документов у последнего все же может освободить его от ответственности за нарушение правил движения.


    Площадь перед театром Шевченко на Сумской - излюбленное место дорожной милиции. Здесь можно поймать нарушителей за несколько проступков - запрещенный поворот налево из переулка, проезд на запрещающий знак от оперного театра. По словам правоохранителей, после того, как было объявлено об упразднении ГАИ, многие водители восприняли это как возможность ездить без правил и лихачить.

    Александр Сирота, представитель министра МВДУ в Харьковской обл.

    “Мы все знаем, что гонки без правил заканчиваются, как правило, плачевно. Сегодня резко возросло количество ДТП. Сегодня люди уже боятся переходить улицы в положенных местах.”

    То, что перед законом все равны, взялся доказать усиленный милицейский патруль. Тех, кто нарушил правила, останавливали без разбора, иногда даже не хватало инспекторов. Попадались и рядовые автовладельцы, и чиновничьи машины, и "реальные" иномарки с "крутыми" номерами. Для последних это было явно неприятно, поскольку еще недавно сам факт перемещения под запрещающий знак на автомобиле стоимостью в десятки тысяч долларов уже означал полную безнаказанность.

    Сирота “Несильно часто чиновники нарушают закон, несильно часто, можно сказать редко. А вот эти вот номера интересные, ІІ, МІ, те, которые уже отменены и не определяют тот статус, который они означали, вот эти люди еще по-прежнему считают, что, возможно, даже купив этот знак не по номиналу, они купили право нарушать, право ездить, где попало.”

    Не пожелал объехать по Рымарской и депутат горсовета Геннадий Кернес. За то, что проигнорировал "кирпич", он был решительно остановлен инспектором, который потом не менее решительно составил протокол об админнарушении. Кернес, несмотря на то, что выступает за присутствие милиции на дорогах, за время общения с патрульными успел высказать массу претензий к их методам работы - это и так называемые "лежачие полицейские", которые, по мнению депутата, мешают нормальному движению, и дорожные знаки, висящие, где попало.

    Геннадий Кернес, депутат горсовета “Я не согласен, что я нарушил, потому что половина знаков в Харькове не отвечает сегодня современным развязкам в Харькове. Их надо пересмотреть. А что тут такого, что нарушил человек правила дорожного движения? Я не совершил ничего такого, что могло бы повлечь за собой аварийную ситуацию. Вот это самое главное для меня.”

    Впрочем, закон недолго был равен для всех. Немножко равнее он оказался для водителя иномарки с номерами Верховного Совета Украины. Он показал удостоверение помощника прокурора и без всякого протокола был отпущен, как будто ничего и не нарушил. Хотя то, что нарушение имело место, было очевидно для всех, ведь ехать под запрещающий знак может только спецтранспорт. Как объяснили патрульные, сотрудники прокуратуры - то есть органа, осуществляющего надзор за милицией - такие нарушения, ссылаясь на спешку, делают очень часто и без последствий для себя. По словам Александра Сироты, штрафовать сотрудников прокуратуры патрульные просто не решаются. Поэтому ведомства пошли другим путем - по договоренности с прокурором области Василием Синчуком, о всех таких случаях милиция будет сообщать ему лично.

    Виктор Шаправский, Владимир Борох, АТН.


    3/Aug/2005 - 17:01
  • 2005.08.03 | AxeHarry

    Re: Жахи на дорогах України - прямий наслідок "ліквідації" ДАЇ

    Oleksiy St. пише:
    > Водії підтвердять - ДАЇшники зовсім зникли з дорог.
    Ne zovsim. Stojat. Po kushax pravda ix ne bachu.

    >Раніше водії намагились хоч якось дотримувались правил, тепер будь які порушення виявляються безкарними, навіть п'янка за кермом. Проїхати на червоний, чи вдвічі перевищити швидкість - взагалі раз плюнути.

    Ja chomus dotrymujus pravyl... Bilshist vodiiv - tezh (naskilky ja bachu koly idu po Kyevu i poza mistom). Debily - jak ne dotrymuvalys pravyl - tak ix i ne dotrymujuccya. Ce ne zalezhyt vid prysutnosti chy vidsutnosti DAI, ce - diagnoz.

    >Відповідно різко зростає аварійність.
    Натомість, статистика по ДТП приховується - раніше Центр громадських зв'язків МВС надавав звіти по аваріям щоденно. Тепер отримати відповідну інформацію неможливо.

    Tobto jak ja rozumiju na zapyt stosovno statystyky nadsylaeccya vidpovid - "my ne mozhemo daty statystyky bo ii pryxovujut" ?

    >Конфідеційні джерела свідчать, що зараз кількість загиблих щоденно складає близько 50 чоловік.

    OK, A moi konfidencijni dzherela vkazujut sho tym xto pyshe "zakazuxu" budut prymusovo vstanovluvaty na ix mashyny kvadratni kolesa. Taka zh dostovirnist "dzherel"

    >Це на третину більше ніж раніше - до історичної заяви народного президента про "ліквідацію ДАЇ".

    Ne "likvidacija" - a "reformacija". Tak sho nefik.

    >Телевізійні канали показують відеокадри жахливих ДТП...

    > ХТО БУДЕ ЗА ЦЕ ВІДПОВІДАТИ?


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".