МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Re: Для Миколи Томенка (front page)

08/05/2005 | mazur
Воднeві комірки (fuel cells) -- зовсім нe тe на шо слід тратити гроші. Воднeвe паливо дужe нeзручнe у використанні -- потрeбує наднизьких тeмпeратур, має істотно нижчий eнeрговміст на літр ніж бeнзин, водeнь дорого виробляти... суцільні мінуси. Амeриканським автомобільним компаніям вихідно "розробляти" такі рeчі, отримуючи при цьому імідж "зeлeних" і вeличeзні субсидії з кишeні простих амeриканців. Шоб дізнатися про цe докладнішe, можна почати з Wikipedia:Fuel cell.

Звичайно ж я двома руками за розвиток високих тeхнологій, алe такі тeхнології повинні мати пeрспeктиву.

Відповіді

  • 2005.08.05 | DevRand

    ви не праві

    і в цьому можна переконатися за вами ж наведеним лінком:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell

    додатково:
    за лінком з новини (посилання на сайт GM) можна дізнатися що в Європі водневі fuel cells вже економічно вигідні (долар/кілометр) - і стануть вигідними в Штатах дуже скоро, навіть якщо не відбудеться покращення технології - через стрімкий ріст цін на нафту.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.08 | mazur

      тепер можу відповісти, не було нету

      Дженерал моторс не є надійним джерелом з цього питання. Вони мають кілька мільярдів різних субсидій за розробки. Якби це було так вигідно, то вже б їздили не тільки півтори машини коло Капітолію у Вашингтоні (трохи утрирую). Але вартість інфраструктури теж треба враховувати. Далі, зараз водень добувають із природного газу реформінгом. Цей процес, крім природного газу, вимагає води і енергії, так що загальна ефективність по вуглецю виходить того ж порядку, що і у бензину. І чим природний газ краще нафти? І те і те -- (дуже) обмежені ресурси.

      Добрий незалежний огляд, пдф, виконаний Ам. Фізичним товариством.
      http://www.aps.org/public_affairs/loader.cfm?url=/commonspot/security/getfile.cfm&PageID=49633

      http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_car

      PS: як сюди урли класти?
  • 2005.08.05 | BIO

    Re: Для Миколи Томенка (front page)

    >Звичайно ж я двома руками за розвиток високих тeхнологій, алe такі тeхнології повинні мати пeрспeктиву.

    То Ви не македонський родич ТТ Засухи? Ні ? Точно ?
    Тоді можете опустити хоча б одну, буде простіше рулити компом. :)

    Не серфингуйте по поверхні Інету, пирнайте сміліше в глибочінь -
    там стіки скарбів. Ото і буде Вам - перспектива.
  • 2005.08.05 | Koala

    Re: Для Миколи Томенка (front page)

    Водневі комірки енергію не виробляють, а зберігають, тому все одно для їх зарядки знадобляться електорстанції. А які в нас електорстанції? Теплові - на мазуті. А звідки мазут - з Росії. То кому від цих комірок легше стає?
  • 2005.08.05 | Sztefan von Seitz

    точно

    1) побудувати заводи виробництва висооктанового бензину,
    2) заборонити свинцові додатки до палив,
    3) рекламувати бензин і дизель з додатком 15% етилу.

    --> викид шкідливих речовин з транспорту зменшиться на 80%.

    Етил готується з бодилля рослин. Завод коштує 400,000 доларів. Великий завод - всього 3 мільйони.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.08 | BIO

      Re: точно

      А еще заслать ходоков к чешским чехам насчет
      тамошних заводиков по производству биодизеля.
      Я тоже хочу запах жареных чипсов вместо пережареных
      вьетнамок.
      И занюхивать все это тихим выхлопом С2Н5ОН.

      Сало под это дело хорошо пойдет.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".