МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

нема ДАІ -добре чи зле

08/07/2005 | stefan
07-08-2005 13:24 Майдан-ІНФОРМ, Миколаївщина
Для Луценко. Верните порядок на дороги и улицы Николаевщины

http://maidan.org.ua/static/news/1123410257.html

По словам главного врача БСМП Николаева Анатолия Ярового, за последнюю неделю количество травмированных граждан в ДТП увеличилось в 5 раз. Хирурги больницы работают в оптимальном режиме. Зачастую причиной аварий становится пьянство за рулём.

Между тем, дороги и улицы Николаевской области представляют собой зону повышенной опасности с тех пор, когда из них исчезли инспектора ГАИ. Несомненно, ликвидация этой структуры поначалу вызвала положительную реакцию у граждан. Однако, по мнению подавляющего большинства владельцев транспортных средств, бросить на произвол судьбы безопасность на дорогах области граничит с преступлением.

Зато, три единицы дрожно-патрульной службы – два мотоцикла ( 80-05 НIA, 80-10 НIA) и милицейское авто – патрулируют пешеходную улицу Советская, вызывая лишь любопытство граждан никелированными чудо-машинами и подчёркивая бездействие служб дорожной безопасности.

Если порядок не вернётся на дороги, то ликвидация ГАИ обернётся огромными материальными ущербами и новыми людскими жертвами.

***
Сумніваюся в коректності інфо з Миколаєва.
Як правило, у всі часи
збільшення кількості робітників ДАІ не приводила до оберненої пропорції - зниження ДТП(на душу ДАІ).


Про ситуацію в Одесі можу сказати:
-Погіршилася ситуація з проїздом складних перехресть міста, наприклад
Пересипські мости.Але справа зовсім не в працівниках ДАІ.Там без них завжди справно регулювали рух світлофори, тепер вони або навмисно вимкнені, або лампочки перегоріли.
Але хіба то функція ДАІ міняти лампочки?
Є для цього спеціальна служба - СМЕУ ДАІ.
***
НМД, маємо елементарний саботажв організації роботи світлофорів(в Одесі), і авто-мото-патрулювання пішохідної "стометрівки" (в Миколаєві.)

Відповіді

  • 2005.08.08 | капітан Немо

    нема ДАІ - ПОГАНО !!

    При всьому при тому, що я особисто дуже натерпівся лиха від окремих працівників ДАІ, в цілому відсутність цієї служби на загальний стан безпеки на дорогах вплинула негативно.
    Основна причина - відсутність правосвідомості у громадян України та гостях з-за кордону.
    Сьогодні повертався з Криму. Це жах. Мінімум двічі мені доводилося ектренно гальмувати, тому що, незважаючи на увімкнене у мене ближнє світло фар, мені назустріч мчалися на швидкості понад 120 км/год автомобілі , котрі обганяли свій попутний транспорт з порушенням правил ДР - через суцільну лінію, в умовах поганої видимості дорожної ситуації ( пригорок). Я гальмував, коли між нами залишалося 15-20 метрів, а зустрічні автомобілі і не думали гальмувати - закінчували "маневр ". Для одного автомобіля подібні маневри закінчилися погано : десь кілометрів 50 від Сімферополя сталася аварія . Автомобіль кудись ударився ( в автобус чи що) і відлетів у зоране поле метрів на 15 від дороги. Що з водієм - не знаю, а очевидно пасажири ( 2) лежали неподалік на грунті ще, здається, живі.

    Коротше, всі літають в автомобілях неначе дурнуваті, без правил, нагло...
    Раніше , до відміни ГАІ, теж багато автомобілів нагло порушували правила - проїжджали на червоне світло, обганяли у неположеному місці і т.п., але то були, в основному, автомобілі із "блатними" номерами. Зараз же це роблять всі, кому не лінь.

    Особливо добиває поведінка крутих іномарок із блатними номерами. Буває, їду собі 140-150 км/год, здавалося - ну куди вже більше, і так більш, ніж на 20 км перевищена максимально дозволена швидкість. А тут ззаду пристроюється якесь падло і починає моргати дальнім світлом - тіпа, "пропусти пажалуста".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.08 | kolia

      погано, не то слово

      Присоединяюсь. Я своим родакам сказал чтобы в оба смотрели когда дорогу переходят. У них (на Чоколовке, Киев) и раньше Шумахеры на иномарках по тихим улицам проносились , а сейчас...
    • 2005.08.10 | tmp

      Глупов, приуныл...

      "Глупов, беспечный, добродушно-веселый Глупов, приуныл. Нет более оживленных сходок за воротами домов, умолкло щелканье подсолнухов, нет игры в бабки! Улицы запустели, на площадях показались хищные звери. Люди только по нужде оставляли дома свои и, на мгновение показавши испуганные и изнуренные лица, тотчас же хоронились...

      В особенности тяжело было смотреть на город поздним вечером. В это время Глупов, и без того мало оживленный, окончательно замирал. На улице царили голодные псы, но и те не лаяли, а в величайшем порядке предавались изнеженности и распущенности нравов; густой мрак окутывал улицы и дома...

      Началась анархия, то есть безначалие. Присутственные места запустели; недоимок накопилось такое множество, что местный казначей, заглянув в казенный ящик, разинул рот, да так на всю жизнь с разинутым ртом и остался; квартальные отбились от рук и нагло бездействовали; официальные дни исчезли..."

      (с) некто Салтыков (Щедрин)
      "История одного города"

      даа, тяжко без ДАІ.. :((
  • 2005.08.08 | Steve Seitz

    Інфо з Миколаєва - некоректна. нема ДАІ - ДОБРЕ!

    "...як свиня повертається в своє блювотиння" (Євангеліє)

    Не пройшло і місяця, як окремі громадяни почали волати про повернення улюбеної служби, яка доїла воліїв роками.

    Як сказав один водій по ТБ: "раніше ми боялися а тепер ніхто не боїться."

    Таке волання є визнанням неспроможності несвідомих громадян до простої самоорганізації населення, до ввічливості до інших водіїв, до свідомого виконання правил руху.

    Патрульна поліція повернеться, і її, суттєво скороченого і некорумпованого варіанту ДАІ, буде вистачати на підтримання спокійного і ефектвного руху на дорогах.
  • 2005.08.08 | catko

    кілька спостережень

    по перше, даі влаштувало натуральний масовий саботаж луценку і ющенку щоб типу довести що вони не праві з їх ліквідацією. за ті гроші які вони викачували з водіїв - а це приблизно 50 уо в ДЕНЬ з кожного інспектора на лапу начальству - не те що саботаж - війну можна оголосити і виграти.

    тепер кілька спостережень.

    народ порушував раніше не менше ніж тепер. за штраф у сумі 10 грн на лапу інспектору можна було взагалі не звертати уваги на правила. тому збілшення бардаку на дорогах швидше повязане з психологічним ефектом - нікого не боюся роблю що хочу - несвідомий народ наш.

    з іншого боку я за останній тиждень (після ліквідації даі) намотав по україні за кермом близько 4 тис. км. - і от що побачив. цілеспрямовано не слідкується за БЕЗПЕКОЮ на дорогах (адже службу яка дбає за знаки-розмітку-світлофори-оголодження ще здається не ліквідували?). адже не думаю що ОРГАНІЗАЦІЮ дорожнього руху теж ліквідували. тим більше раніше коли на даішника наїжджав що типа ваш світлофор працює саме на цьому перехресті в такому режимі що пробка тут гарантована або порушувати треба - вони відповдали - а це не наша проблема це не ми цим займаємось а якась міфічна дорожна служба.

    ще одне. появилась цікава тенденція - самі водії починають щемити порушників правил. я знаю людину яка поклала монтіровку собі під сидіння не для того щоб від бандитів відбиватись а щоб дати пару раз по фарах тому хто регулярно по вулиці з одностороннім рухом де в нього офіс проти шерсті валить.

    а ще я думаю що нам пора відівчатись від навязаного свого часу стереотипу що українці без нагайки не здатні порядок тиримати. навіть якщо від того стереотипу треба буде пройти через певний хаос.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.08 | капітан Немо

      Re: кілька спостережень

      catko пише:
      > по перше, даі влаштувало натуральний масовий саботаж луценку і ющенку щоб типу довести що вони не праві з їх ліквідацією. за ті гроші які вони викачували з водіїв - а це приблизно 50 уо в ДЕНЬ з кожного інспектора на лапу начальству - не те що саботаж - війну можна оголосити і виграти.

      я не хотів оббілити ГАІ-ДАІ, сказати, що ГАІ - це клас....
      навпаки , хотів сказати, що ГАІ - це таке зло, котре хочеш-не хочеш, а мусиш терпіти, бо без нього - на дорогах анархія.

      Чому анархія - це інша розмова. ПРо це вже було писано не один раз.
      Глобально - це тому, що в УКраїні відсутня національна ідея, котра б об"єднувала народ в одне ціле, незалежно від того, хто на чому іздить - на запорожці чи на мерседесі.
      Тому як тільки індивідуум сідає за кермо мерседеса ( а буває, що і пересідає із запорожця в мерседес) - всьо, море по коліна, пішли всі нах. Саме той факт, що люди не усвідомлюють себе єдиним цілим, є причиною такої масової неповаги один до одного на дорогах.
      В Цюрюпінську висить плакат : "Поведінка людини на дорозі за кермом - дзеркало її душі". Я вважаю, що це дуже вірно. І, з іншого боку, цей плакат , мабуть, помічають лише ті, хто їздить нормально і в кого є щось у душі, а хто несеться по Цюрюпинську під 120, той на такі дурацькі плакати уваги не звертає.

      А національна ідея в Україні відсутня, бо жидам , москалям і підарасам не є вигідно , щоб така ідея в Україні була. Тому людей розвращають всілякими ізвращєніями, борями моісєєвами і т.п.
      Все в природі взаємопов"язано.

      > народ порушував раніше не менше ніж тепер. за штраф у сумі 10 грн на лапу інспектору можна було взагалі не звертати уваги на правила. тому збілшення бардаку на дорогах швидше повязане з психологічним ефектом - нікого не боюся роблю що хочу - несвідомий народ наш.

      ой, несвідомий...
      а 10 грн - це ви, звичайно, загнули... не завжди вони рятували...

      > з іншого боку я за останній тиждень (після ліквідації даі) намотав по україні за кермом близько 4 тис. км. - і от що побачив. цілеспрямовано не слідкується за БЕЗПЕКОЮ на дорогах (адже службу яка дбає за знаки-розмітку-світлофори-оголодження ще здається не ліквідували?). адже не думаю що ОРГАНІЗАЦІЮ дорожнього руху теж ліквідували. тим більше раніше коли на даішника наїжджав що типа ваш світлофор працює саме на цьому перехресті в такому режимі що пробка тут гарантована або порушувати треба - вони відповдали - а це не наша проблема це не ми цим займаємось а якась міфічна дорожна служба.

      А просто ніхто нічого не знає. От, начебто, взяти мене - і то я не встигаю читати всілякі нові укази та закони. Анархія.

      Може, це треба для того, щоб усі підараси порозбивалися на своїх мерседесах ? А ті водії, котрі залишаться - будуть уже їздити нормально.

      > ще одне. появилась цікава тенденція - самі водії починають щемити порушників правил. я знаю людину яка поклала монтіровку собі під сидіння не для того щоб від бандитів відбиватись а щоб дати пару раз по фарах тому хто регулярно по вулиці з одностороннім рухом де в нього офіс проти шерсті валить.

      Так, було б непогано, аби Ющенко дозволив нам , народу, пиздячити монтіровками ті машини, котрі :
      а) нагло порушують ПДР ;
      б) мають на собі незаконні номери, котрих не існує в ПДР ( тобто з літерами ІІ, ОО ).

      Одна біда - а якщо вони нас ??

      > а ще я думаю що нам пора відівчатись від навязаного свого часу стереотипу що українці без нагайки не здатні порядок тиримати. навіть якщо від того стереотипу треба буде пройти через певний хаос.

      а ніхто не здатний без нагайки порядок тримати. Тільки в Штатах нагайки ( вогнепальна зброя) є у всіх, хто хоче, а унас - лише у влади і бандитів.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.08 | Navigator

        Уявіть, яке горе зараз в сім"ях у даїшників

        а туди йшов особливий тип людей.
        Для них ці дні як третій тур для Я.
        ...
        Мета уряду - не відмінити ДАІ на віки вічні.
        А реарганізувати його в іншу більш адекватну структуру.
        А ці пару тижнів - КОХАЙМОСЯ.
      • 2005.08.08 | stefan

        капітан Немо є ідея

        Ви пишете,. в основному, непогані дописи, в т.ч. цей.
        Але навіщо матюки,
        їз-за них можуть модератори витерти дописи.
        Або ви побережіть вуха дописувачів і,особливо,- модераторів.
        Або попросимо модераторів не витирати добрі дописи, а корегувати
        матюки.
        Ідея нориальна?
        ***
        може проголосуємо.
    • 2005.08.08 | Тестер

      Правильно. Тепер не нагайка, а монтировка, а краще пістолет! (-)

  • 2005.08.08 | Остап!

    нема ДАІ - добре. Самоорганізація і громадянське суспільство

    Нема ДАІ - добре. Самоорганізація і громадянське суспільство врегулюють проблему безпеки на дорогах.
    Машин досить багато, відповідно досить багато активних учасників руху.
    Вони поступово починають утихомирювати тих, хто веде себе погано на дорозі.
    Деякі, правда, утихомирюються самі, назавжди....
    На Майдані не було міліціонерів у формі, і порядок підтримувався. Так буде і на дорогах.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.08 | papaya

      Когда молодого теленка выпускают первый раз на пасбище,

      то он сначала подпригивает, бегает, брыкается и такое вытворяет, что можно и не успеть убежать от него, но так продолжается не долго, и вскоре он такой же, как и все в стаде - спокойный и довольный.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.08 | stefan

        Re: Когда молодого теленка выпускают первый раз на пасбище,

        Ви маєте на увазі коли бичок одержав задоволення?
    • 2005.08.08 | Steve Seitz

      Хоч одна споріднена душа!.. Остапе, давай забухаємо колись

      живчіку! мо на вихідних?
    • 2005.08.08 | AxeHarry

      Nalipky na avto - typu "Ja dotrymujus PDD" cgy sgos take ...(-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.09 | Остап!

        Дуже добра ідея ! Я ДОТРИМУЮСЬ ПДД (-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.09 | yalovets

          Тоді ПДР :) Щоб зрозуміліше, можна "Я дотримуюсь правил". (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.08.09 | AxeHarry

            Re: Тоді ПДР :) Щоб зрозуміліше, можна "Я дотримуюсь правил". (-)

            treba shob ce stalo typu "modno" chy jak "modna fishka" - zgadajte jak lavynopodibno poshyrylas "fishka" z pomaranchovymy strichkamy na avto. Nu i nezle pry cyomu realno dotrymuvatys pravyl.
          • 2005.08.10 | заброда

            Re: Тоді ПДР :) Щоб зрозуміліше, можна "Я дотримуюсь правил". (-

            ПДР? Звучіт ґорда, хоть і неблаґозвучьна!
      • 2005.08.09 | catko

        або так на задньому бампері

        а ти дотримуєшся правил? якщо ні то ми йдемо до тебе! працівники моргу.
    • 2005.08.19 | Михайло Свистович

      Не буде ніякої самоорганізації населення на дорогах

      Дороги - не Майдан. І завжди знайдеться достатня кількість придурків (а багато й не треба), щоб зіпсувати життя іншим.

      От Дана підтвердить, що вже по Хрещатику ввечері ганяють туди-сюди по кілька разів якісь придурки на величезних швидкостях. І ніхто їх не чіпає.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.19 | andriko

        Нехай ганяють ...

        Головне, заставити їх відповісти в суді, коли чогось накоять - до ДАЇ це відношення не має.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.19 | Михайло Свистович

          Re: Нехай ганяють ...

          andriko пише:
          > Головне, заставити їх відповісти в суді, коли чогось накоять

          Коли хтось загине?

          > - до ДАЇ це відношення не має.

          Перевищення швидкості у 3 рази в центрі міста не має відношення до ДАІ? Ну Ви міня ізвінітє...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.08.20 | Остап!

            Перевищення швидкості має відношення до МІЛІЦІЇ (-)

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.08.20 | Михайло Свистович

              То це міліція з "фарами" на дорогах стоїть? (-)

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.08.21 | Остап!

                ДАІ були не зовсім міліцією. Вони як пожежники були

                ДАІ були не зовсім міліцією. Вони як пожежники були.
                І ті і ті були "у системі МВС"
                Але ні ДАІ ні пожежники не займались "правопорядком".
                ДАІ реєструвало автомобілі, пожежники гасили вогонь.
                Ні ДАІ, ні пожеженики не могли затримати водія. Для затримки викликали "бобік" з РВВС.
                Опери ніколи не вважали ДАІшників міліціонерами.
                Тому логічний крок - пожеників у МНС, ДАІ - у ДПС. А реєстарцію автомобілів передати у невоєнізований підрозділ.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.08.21 | Михайло Свистович

                  Re: ДАІ були не зовсім міліцією. Вони як пожежники були

                  Остап! пише:
                  >
                  > Ні ДАІ, ні пожеженики не могли затримати водія.

                  Але ДАІ могла його зупинити. І покарати за порушення правил дорожнього руху.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.08.22 | andriko

                    могла ... "а могла і не копать"

                    Михайло Свистович пише:
                    > Остап! пише:
                    > >
                    > > Ні ДАІ, ні пожеженики не могли затримати водія.
                    >
                    > Але ДАІ могла його зупинити. І покарати за порушення правил дорожнього руху.

                    Але зупиняла мене і відбирала 10 гривень, а він далі ганяв.

                    Кажете, поки нікого не зіб'є? А Вам не знайомі випадки наїзду на пішохода на переході з метою самазахисту??????
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.08.31 | Михайло Свистович

                      Re: могла ... "а могла і не копать"

                      andriko пише:
                      >
                      > Але зупиняла мене і відбирала 10 гривень, а він далі ганяв.

                      Так не ганяв.

                      >
                      > А Вам не знайомі випадки наїзду на пішохода на переході з метою самазахисту??????

                      Не знайомі.
      • 2005.08.19 | catko

        коли даі було теж ганяли і їх ніхто не чіпав(-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.08.19 | Михайло Свистович

          ніколи так раніше не ганяли на швидкості понад туди-сюди

          по Хрещатику. І так 10 разів.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.08.20 | catko

            я інколи цілі дні проводжу за кермом по києві. такого надивився

            за останні роки. так що маю з чим порівняти.
            але це все вже не актуально - даї знову масово на вулицях.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.08.20 | Остап!

              Вже не ДАІ , а ДПС (заарештувати вже можуть) (-)

            • 2005.08.21 | Михайло Свистович

              Re: я інколи цілі дні проводжу за кермом по києві. такого надивився

              catko пише:
              > за останні роки. так що маю з чим порівняти.

              не треба проводити за кермом, щоб побачити, що так по Хрещатику нахабно і демонстративно раніше не ганяли.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.08.21 | catko

                а щоб відчути мудацтво даїв - за кермом треба трохи побути(-)

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.08.21 | Михайло Свистович

                  ніхто не захищає мудацтво, можна і без мудацтв виконувати

                  обов"язки.

                  Бо так можгна розігнати і прокуратуру, і суди, і міліцію, бо там у переважній більшості мудаки.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.08.22 | catko

                    мишко! посиди за кермом 1 (один) день. ок?(-)

                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                      Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                      На відміну від тебе, вони не цікавляться політикою, не намагаються захистити Ющенка та Луценка чи знайти в них хоча б щось хороше, бо це - наші, і вони також незадоволені ліквідацією ДАІ. Кажуть, що стало краще, коли заборонили зупиняти за будь-що, а от зараз треба слідкувати, щоб якийсь придурок у тебе не врізався.

                      І ще. ДАІ - це не лише автомобілісти, а й пішоходи. Фігова робота - не привід ліквідовувати зовсім, як це зрозумів дехто з промови Ющенка. Те, що кількість аварій і жертв збільшилася - факт. Вчора по телевізору казали, що на 40%, та й Луценко це визнавав. Мені чомусь здається, що йому також не до вподоби метод реорганізації, який обрав Ющенко.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2005.08.22 | AxeHarry

                        Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                        Здаєцця шо Гаям якраз заборонили зупиняти абизащо, а їх бувша повна відсутність на дорогах і як наслідок незупиняння тих хто ганяв на червоне та етц - це "тиха забастовка" абіженних Гаїв. Яка взагалі мала би квліфікуватись як "злочинне невиконання службових обовязків вчинене групою посадових осіб за попередньою змовою що привело до тяжких наслідків". А за совіцьких часів ще й "...з ціллю дискредитації і повалення ..." пришили би.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                          Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                          AxeHarry пише:
                          > Здаєцця шо Гаям якраз заборонили зупиняти абизащо, а їх бувша повна відсутність на дорогах і як наслідок незупиняння тих хто ганяв на червоне та етц - це "тиха забастовка" абіженних Гаїв. Яка взагалі мала би квліфікуватись як "злочинне невиконання службових обовязків вчинене групою посадових осіб за попередньою змовою що привело до тяжких наслідків". А за совіцьких часів ще й "...з ціллю дискредитації і повалення ..." пришили би.

                          Не заперечуючи цього, зазначу, що, незалежно від поведінки гаїв, ганяння все ж почали водії, які зрозуміли слова Ющенка по-своєму. Слідкувати за словами пора президенту.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2005.08.22 | AxeHarry

                            Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                            Михайло, я постійно їжжу за кермом - ну не сказав би шо середня кількість придурків на дорозі збільшилась. Просто раніше як воно їхало на червоне - то воно сприймалось усіма як звичний "джігіт\шумахер довбаний". А під час тихого саботажу гаїв - "от бачте шо роблять як гаїв розігнали...".
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                              Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                              AxeHarry пише:
                              > Михайло, я постійно їжжу за кермом - ну не сказав би шо середня кількість придурків на дорозі збільшилась. Просто раніше як воно їхало на червоне - то воно сприймалось усіма як звичний "джігіт\шумахер довбаний". А під час тихого саботажу гаїв - "от бачте шо роблять як гаїв розігнали...".

                              А кількість аварій і жертв теж просто сприймається як раніше? Цифри - вони об"єктивні.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2005.08.22 | AxeHarry

                                Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                A chy kilkist avarij todi i zaraz jakos spivvidnosylas iz zrostannyam kilkosti avto na dorogax? (u 2004-2005 buv takyj sobi bum z prodazhu avto do rechi)
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                                  Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                  AxeHarry пише:
                                  > A chy kilkist avarij todi i zaraz jakos spivvidnosylas iz zrostannyam kilkosti avto na dorogax? (u 2004-2005 buv takyj sobi bum z prodazhu avto do rechi)

                                  Не думаю, що різниця між авто зараз і рік тому була 40%.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2005.08.22 | AxeHarry

                                    Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                    Gm, Myxajle - zalezhnist avarij vid kilkosti avto nelinijna (IMXO) - jak po rozdovbanij dorozi bude ixaty napryklad 10 avto, to zlamaeccya 3, a jak 20, to mozhe zlamaeccya i 10. Stan dorig, znakiv, znachno zbilshena kilkist "shumaxeriv-marshrutok" - (ot xto dijsno obnagliv do krajnyogo stupenya)...
                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                                      Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                      AxeHarry пише:
                                      > Gm, Myxajle - zalezhnist avarij vid kilkosti avto nelinijna (IMXO) - jak po rozdovbanij dorozi bude ixaty napryklad 10 avto, to zlamaeccya 3, a jak 20, to mozhe zlamaeccya i 10. Stan dorig, znakiv, znachno zbilshena kilkist "shumaxeriv-marshrutok" - (ot xto dijsno obnagliv do krajnyogo stupenya)...

                                      Тобто різке збільшення кількості аварій та жертв після заяви Ющенка - це випадковість? Якби все залишалось по-старому, то все одно б збільшилось? Вам не здається, що це - смішно?
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2005.08.22 | AxeHarry

                                        Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                        tak, vse odno by zbilshylas.
                                        Lito, narod z kvadratnymy ochyma bigom ide za misto, do Krymu.
                                        Vlitku zavzhdy znachno bilsha avarijnist.
                                        Ne, nu imovirno sho jakyjs procent (ale ne 40% i ne 20%) dobavyly ti bovdury jaki chomus podumaly sho vidsutnist DAI dozvolyae kataccya jak xochesh.
                                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                        • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                                          Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                                          AxeHarry пише:
                                          > tak, vse odno by zbilshylas.
                                          > Lito, narod z kvadratnymy ochyma bigom ide za misto, do Krymu.
                                          > Vlitku zavzhdy znachno bilsha avarijnist.

                                          Ви не зрозуміли, збільшилась у порівнянні з тим самим періодом літа минулого року. А от в першій половині літа не збільшилась.
                            • 2005.08.23 | catko

                              абсолютно згоден! (-)

                      • 2005.08.22 | Ghost

                        Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                        Михайло Свистович пише:
                        > а от зараз треба слідкувати, щоб якийсь придурок у тебе не врізався.

                        о, как всё запущено! ;)
                        каждый советский водитель ещё со времён автошколы впитал в себя следующее уникальное правило дорожного движения: "водитель должен ПРЕДВИДЕТЬ ситуацию на дороге". это старое советское правило не имело аналогов в мире. на практике это значило, что каждый советский водитель во время движения на подсознательном уровне должен был отслеживать действия других водителей. если попал в аварию, значит не сумел ПРЕДВИДЕТЬ, нарушил правило, виноват.
                        а Вы нам рассказываете, что Ваши знакомые только сейчас узнали, что какой-то придурок может в них врезаться. интересно, по каким дорогам и по каким правилам Ваши знакомые катались раньше?

                        > ДАІ - це не лише автомобілісти, а й пішоходи.

                        разве пешеходов когда-то наказывали за нарушение ПДД? ИМХО в нашей стране пешеходы ведут себя на дороге подобно коровам в Индии.

                        однако тревогу вызывает другое - скоропалительность, эмоциональность, непродуманность, популизм. когда-то подобный стиль принятия решений назывался, простите, "волюнтаризм" ;)
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2005.08.22 | Михайло Свистович

                          Re: Я говорив з людьми, які сидять за кермом

                          Ghost пише:
                          >
                          > каждый советский водитель ещё со времён автошколы впитал в себя следующее уникальное правило дорожного движения: "водитель должен ПРЕДВИДЕТЬ ситуацию на дороге". это старое советское правило не имело аналогов в мире. на практике это значило, что каждый советский водитель во время движения на подсознательном уровне должен был отслеживать действия других водителей. если попал в аварию, значит не сумел ПРЕДВИДЕТЬ, нарушил правило, виноват.

                          Слова, слова...

                          > а Вы нам рассказываете, что Ваши знакомые только сейчас узнали, что какой-то придурок может в них врезаться. интересно, по каким дорогам и по каким правилам Ваши знакомые катались раньше?

                          Це - не мої знайомі. Я опитав дуже багато водіїв. В них різний стаж, а всі ситуації не передбачиш.

                          >
                          > разве пешеходов когда-то наказывали за нарушение ПДД?

                          Ні, їх іноді просто переїжджали автомобілі.

                          >
                          > ИМХО в нашей стране пешеходы ведут себя на дороге подобно коровам в Индии.

                          Як і водії.

                          >
                          > однако тревогу вызывает другое - скоропалительность, эмоциональность, непродуманность, популизм. когда-то подобный стиль принятия решений назывался, простите, "волюнтаризм" ;)

                          Ну то які до мене претензії, якщо держава так приймає рішення?
                      • 2005.08.23 | catko

                        тому що систему ламати треба було....

                        Михайло Свистович пише:
                        > На відміну від тебе,

                        дійсно на відміну від тебе я 90% часу за кермом проводжу


                        >вони не цікавляться політикою, не намагаються захистити Ющенка та Луценка чи знайти в них хоча б щось хороше,


                        от я такий дебіл що сиджу і намагаюсь в них щось хороше знайти. бо якого хрена??????


                        >бо це - наші, і вони також незадоволені ліквідацією ДАІ. Кажуть, що стало краще, коли заборонили зупиняти за будь-що, а от зараз треба слідкувати, щоб якийсь придурок у тебе не врізався.

                        тільки може нарешті прозріти і зрозуміти що придурок в тебе не вріжеться тоді коли ти вийдеш і по єбальнику йому даш а не тоді коли мєнт тебе на 10 гривень оштрафує?????

                        >
                        > І ще. ДАІ - це не лише автомобілісти, а й пішоходи.

                        вах-вах. про пішоходів згадали. і про велисопедистів. і мотопедистів (яким права не треба). і про фірманів. і про кого ще? - а їм всім права не треба тому їх даї ( як і вони даїв) не гребуть за визначеням

                        >Фігова робота - не привід ліквідовувати зовсім, як це зрозумів дехто з промови Ющенка.

                        не дехто а ті довбані менти вирішили ющенку і крутому пацану луценку довести на практиці що піз.... хана короче їм без них. отаке от...

                        >Те, що кількість аварій і жертв збільшилася - факт.

                        ага.особливоу порвнянні з 1900-м роком. а ще краще в порівнянні з 1001-м... ти статистики дивився хоч якісь крім тих що менти показували?

                        >Вчора по телевізору казали, що на 40%, та й Луценко це визнавав.

                        а от дійсно. що телевізор показав то і є правда. і що луценко визнав то і є правда. майже як з жопою... але ні мовчу... офтопік...

                        >Мені чомусь здається, що йому також не до вподоби метод реорганізації, який обрав Ющенко.

                        тому що треба було систему ламати а не в цю-цю-бабки з нею бавитись.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2005.08.23 | Михайло Свистович

                          Re: тому що систему ламати треба було....

                          catko пише:
                          >
                          > дійсно на відміну від тебе я 90% часу за кермом проводжу

                          А мої співрозмовники-таксисти ще більше ;)

                          >
                          > от я такий дебіл що сиджу і намагаюсь в них щось хороше знайти. бо якого хрена??????

                          бо намагаєшся.

                          >
                          > тільки може нарешті прозріти і зрозуміти що придурок в тебе не вріжеться тоді коли ти вийдеш і по єбальнику йому даш а не тоді коли мєнт тебе на 10 гривень оштрафує?????

                          Якщо ще будеш здатний дати після аварії.

                          >
                          > вах-вах. про пішоходів згадали. і про велисопедистів. і мотопедистів (яким права не треба). і про фірманів. і про кого ще? - а їм всім права не треба тому їх даї ( як і вони даїв) не гребуть за визначеням

                          коли вони гинуть на дорогах або є пасажирами авто, то гребуть

                          >
                          > не дехто а ті довбані менти вирішили ющенку і крутому пацану луценку довести на практиці що піз.... хана короче їм без них. отаке от...

                          Це одне. А друге, що довбані крутелики зрозуміли, що ДАЇ нема. Почали ганяти, аж бачать, його дійсно нема. Менше б Ющ кричав та піарився, не було б такого сплеску аварій, як зараз.

                          >
                          > ага.особливоу порвнянні з 1900-м роком. а ще краще в порівнянні з 1001-м... ти статистики дивився хоч якісь крім тих що менти показували?

                          а ти маєш інші статистики? І до чого тут 1990 рік. От бачиш, ти навіть у відповідь на холодні цифри намагаєшся виправдати Юща та Луцика. А те, що мєнти спочатку ховали ті цифри й казали, що лише жертви трохи зросли, то це тебе ні на що не наводить, що не бреше мєнтівська статистика.

                          В економіці необережно кинуте президентом слово модже призвести доколивань на біржі. Тут те саме.

                          >
                          > а от дійсно. що телевізор показав то і є правда. і що луценко визнав то і є правда. майже як з жопою... але ні мовчу... офтопік...

                          Не маючи інших даних, ти продовжуєш вперто їх виправдовувати. Уже було тут, що ти шукав виправдання для Луценка у відповідь на чийсь допис, не маючи підстав, а от я точно знав, що Луценко не правий. Тоді я промовчав, думав, що це - разово.

                          >
                          > тому що треба було систему ламати а не в цю-цю-бабки з нею бавитись.

                          Ламати можна без крику й вживання невідповідних діям слів.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2005.08.23 | catko

                            Re: тому що систему ламати треба було....

                            Михайло Свистович пише:

                            > > от я такий дебіл що сиджу і намагаюсь в них щось хороше знайти. бо якого хрена??????
                            >
                            > бо намагаєшся.

                            а що не треба? сісти і гімном почати поливати? дуже помічне....


                            > > тільки може нарешті прозріти і зрозуміти що придурок в тебе не вріжеться тоді коли ти вийдеш і по єбальнику йому даш а не тоді коли мєнт тебе на 10 гривень оштрафує?????
                            >
                            > Якщо ще будеш здатний дати після аварії.

                            буду. прецеденти вже були.


                            > > вах-вах. про пішоходів згадали. і про велисопедистів. і мотопедистів (яким права не треба). і про фірманів. і про кого ще? - а їм всім права не треба тому їх даї ( як і вони даїв) не гребуть за визначеням
                            >
                            > коли вони гинуть на дорогах або є пасажирами авто, то гребуть

                            а до того не гребуть ніфіга. це нормально?


                            > > не дехто а ті довбані менти вирішили ющенку і крутому пацану луценку довести на практиці що піз.... хана короче їм без них. отаке от...
                            >
                            > Це одне. А друге, що довбані крутелики зрозуміли, що ДАЇ нема. Почали ганяти, аж бачать, його дійсно нема. Менше б Ющ кричав та піарився, не було б такого сплеску аварій, як зараз.

                            крутелики клали великий болт на тебе, на мене, на даїв, на правила і на все інше ще років так з п'ять тому починаючи. ми десь там вроді кучмізмом це обізвали, але на це вони болт теж поклали. тому їм присутність чи відсутність даїв це просто пару додаткових копійок на пиво але аж ніяк не пару кілометрів за годину в мінус на спідометрі.


                            >собливоу порвнянні з 1900-м роком. а ще краще в порівнянні з 1001-м... ти статистики дивився хоч якісь крім тих що менти показували?
                            >
                            > а ти маєш інші статистики? І до чого тут 1990 рік.

                            1900-й. читай уважніше :-)

                            >От бачиш, ти навіть у відповідь на холодні цифри намагаєшся виправдати Юща та Луцика.

                            холодні цифри звучать так: за останні 3 (три) роки смертність під час аварій виросла в 4 (чотири) рази в києві. кількість аварій за останні 3 (три) роки в києві виросла в 5 (п'ять) разів. а тепер давай поговоримо про луценка і ющенка :-)

                            >А те, що мєнти спочатку ховали ті цифри й казали, що лише жертви трохи зросли, то це тебе ні на що не наводить, що не бреше мєнтівська статистика.

                            в мене не ментовська статистика. хочеш правду? менти виявляється взагалі статистики (офіційної) не ведуть. воно їм нафіг треба.

                            >
                            > В економіці необережно кинуте президентом слово модже призвести доколивань на біржі. Тут те саме.

                            от нарешті президент роздуплився зробити якийсь рішучий крок - і тут його похєрили,президента обламали типу некомпетентний і що там ще? ага - потік бабла ментам відновився.


                            > > а от дійсно. що телевізор показав то і є правда. і що луценко визнав то і є правда. майже як з жопою... але ні мовчу... офтопік...
                            >
                            > Не маючи інших даних, ти продовжуєш вперто їх виправдовувати.


                            я їх не виправдовую. я їх підтримую бо вважаю цей крок був нормальний (хоча не до кінця технологічно продуманий). а от що даї знову на вулицях стоять і "даять" то вважаю поразкою нової влади перед номенклатурною вивіреною роками (десятками років) системою.


                            >Уже було тут, що ти шукав виправдання для Луценка у відповідь на чийсь допис, не маючи підстав, а от я точно знав, що Луценко не правий. Тоді я промовчав, думав, що це - разово.

                            я шукав виправдання? по-моєму саме Я його і мочити почав за ... короче не тут ті розборки...

                            > > тому що треба було систему ламати а не в цю-цю-бабки з нею бавитись.
                            >
                            > Ламати можна без крику й вживання невідповідних діям слів.

                            так не буває. піар є піар. на ньому базується великий прОцент успішності. але знову ж не тут ці розборки.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2005.08.23 | Михайло Свистович

                              Re: тому що систему ламати треба було....

                              catko пише:
                              >
                              > а що не треба? сісти і гімном почати поливати?

                              Ні, треба просто абстрагуватися від прізвищ, обговорюючи вчинки. Уявити, що то Янукович і Білокінь те саме запропонували і в такий самий спосіб. Ось тоді оцінюватимеш об"єктивно.

                              >
                              > буду. прецеденти вже були.

                              бувають такі аварії, коли вже ніхто нікому ніколи не вріже, а швидкість перевищують, обганяють там, де не можна, підрізають частіше, аніж врізаються.

                              >
                              > а до того не гребуть ніфіга.

                              І ло того гребуть. От мене, наприклад.

                              >
                              > крутелики клали великий болт на тебе, на мене, на даїв, на правила і на все інше ще років так з п'ять тому починаючи.

                              Так не клали. До того ж ганяти стали не лише самі круті, а просто любителі поганяти. Їм штраф не копійки.


                              >
                              > 1900-й. читай уважніше :-)

                              Коли нема що сказати аргументовано на цифру, то, як Луценко, з"їжджаєш на жарти?

                              >
                              > холодні цифри звучать так: за останні 3 (три) роки смертність під час аварій виросла в 4 (чотири) рази в києві. кількість аварій за останні 3 (три) роки в києві виросла в 5 (п'ять) разів. а тепер давай поговоримо про луценка і ющенка :-)

                              Це ти вигадав чи так дійсно є. Ти маєш динаміку? І не Київ треба брати, а Україну в цілому. Бо в Києві авто та битдла щороку більшало. Тепер може останніх поменшає за нової влади.

                              >
                              > в мене не ментовська статистика. хочеш правду? менти виявляється взагалі статистики (офіційної) не ведуть. воно їм нафіг треба.

                              То чого ж ти гнав на наведену мною цифри, що то мєнти?

                              >
                              > от нарешті президент роздуплився зробити якийсь рішучий крок

                              Я повторюю: він озвучив цей крок не так, як збирався його робити, дуже фігово озвучив і почав без підготовки та розробленого плану. Просто з кимсь про це колись говорив, потім щось там в нього сталось на дорозі, психанув і пішов реформувати.

                              >
                              > я їх не виправдовую. я їх підтримую бо вважаю цей крок був нормальний (хоча не до кінця технологічно продуманий).

                              А я про технологію і веду мову.

                              >
                              > а от що даї знову на вулицях стоять і "даять" то вважаю поразкою нової влади перед номенклатурною вивіреною роками (десятками років) системою.

                              Бо головою треба спочатку подумати перед тим, як щось серйозне і масштабне затівати.

                              >
                              > я шукав виправдання?

                              угу

                              >
                              > так не буває.

                              буває

                              >
                              > піар є піар.

                              піар міг би бути інакшим, а тут він взагалі, мабуть, недоречний.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2005.08.23 | catko

                                Re: тому що систему ламати треба було....

                                Михайло Свистович пише:

                                > Так не клали. До того ж ганяти стали не лише самі круті, а просто любителі поганяти. Їм штраф не копійки.

                                такі любителі завжди були і будуть і жодні даї їм не заважають.

                                > Коли нема що сказати аргументовано на цифру, то, як Луценко, з"їжджаєш на жарти?

                                гм... жартувати теж треба інколи.

                                > Це ти вигадав чи так дійсно є. Ти маєш динаміку? І не Київ треба брати, а Україну в цілому. Бо в Києві авто та битдла щороку більшало. Тепер може останніх поменшає за нової влади.

                                я цю динаміку читав на папері - там і графіки і цифри були. нажаль не зберіг то послатись не можу але порядок цифр був десь такий як я пишу. там ще ця динаміка до кількості машин привязувалась і цим пояснювалась
                                і стосувалась вона не тільки києва але його в першу чергу.

                                > То чого ж ти гнав на наведену мною цифри, що то мєнти?

                                приводити цифри для галочки щоб роботу типу показати і вести обгрунтовану скурпульозну статистику з аналізом і реакцією - різні речі.

                                > Я повторюю: він озвучив цей крок не так, як збирався його робити, дуже фігово озвучив і почав без підготовки та розробленого плану. Просто з кимсь про це колись говорив, потім щось там в нього сталось на дорозі, психанув і пішов реформувати.

                                ну тут сперечатись не буду, механіка реалізації дійсно фігова.


                                > Бо головою треба спочатку подумати перед тим, як щось серйозне і масштабне затівати.

                                по-перше це мав взагалі не президент затівати, а якщо затівати то через підлеглих а не указами сипати. ото основна помилка. але ще більша помилка - не спрогнозувати реакцію ментів і попасти під роздачу їх тихого саботажу.
  • 2005.08.19 | Odess

    Re: нема ДАІ -добре чи зле

    stefan пише:
    > НМД, маємо елементарний саботажв організації роботи світлофорів(в Одесі), і авто-мото-патрулювання пішохідної "стометрівки" (в Миколаєві.)

    Абсолютно согласен!
    Вчера вообще в центре Одессы беспредел творился - просто выключены половина светофоров на основных улицах! Аварии сплошь и рядом - в основном на неработающих светофорах - уроды статистику набирают :(
    Неужели управы найти невозможно?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.19 | stefan

      Re: нема ДАІ -добре чи зле

      треба перевірити роботу СМЕУ ДАІ - ця організація повинна міняти лампочки та ремонтувати світлофори.
      ***
      про ліквідацію цієї служби в Указі Президента не йшлося.
  • 2005.08.19 | Пані

    Автор новини з Миколаєва написав, що...

    ... через три дні після її публікації порядок на дорогах відновився.
    Ясно що "після того" не дорівнює "вследствие того", але просто факт до відома.
  • 2005.08.27 | stefan

    ДАІ в Одесі 26.08.2005 - цирк

    26.08.2005 в 09-00 мого приятеля - керівника держустанови зупиняє ст.
    лейтенант в формі ДАі в р-ні Пересипських мостів, в Газовому провулку.

    -Ваші документи?
    -Ось, будь ласка,службове посвідчення.
    -А документи на машину у вас є?
    -Весь комплект.
    -Вийдіть з машини і відкрийте багажник.Зброя, наркотики є у вас?
    -Нема.А ДАІ ж ліквідовано, в якій ролі ви виступаєте?
    -В ролі працівників міліції.А тепер дихніть мені в рот.
    -Ви що? Це нижче моєї гідності.
    -Тоді поїхали на експертизу.
    -Тільки на хвилину заїдемо до мене в контору, там чекають на мене
    люди, треба відмінити зустріч.
    -Це - ваші проблеми.

    Ст.лейтенант сів рядом з товаришем в автомобіль.
    -Поїхали в обласну експертизу.
    По дорозі ДАІшник розказував, що Ющенко зробив "неправильний" Указ, скасувавши ДАІ.Що на дорогах кількість "трупів" виросла в 6-7разів.
    Не доїзжаючи до облнаркодиспансера(вул.Л.Толстого 2)поступила команда зупинитись.
    -А вчора ви щось випили? А що? А скільки?
    -В мене немає часу на лишні балачки.Пішли на експертизу.
    -Зараз закінчимо протокол.
    Ст.лейтенант вийшов з машини.На його місце сів другий, який нас "ескортував".
    -Вчора ви щось випили? Що? Скільки?
    -Я спішу. Пішли на експертизу.
    Міліціонер вийшов з машини."Висипав" документи товариша в салон автомобіля і помахав рукою на прощання.
    ***
    Що це за цирк?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.08.27 | Пані

      Будь ласка, оформіть це у вигляді новини Для Луценка

      Там тільки якусь підводку додати треба і все.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.08.27 | stefan

        Re: Будь ласка, оформіть це у вигляді новини Для Луценка

        пані Наталя!

        Я вам відіслав е-мейла з цього питання.
        Дякую за увагу.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".