Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
ферендуму, що роблять диктатори.
Або місити те політчне тісто, що є, до готовності.
Бо з нього можна приготувати струдель.
Або півників.
Або маковик.
Поки що мені незрозуміло, що ж хоче приготувати сам президент.
А ви знаєте?
А від цього залежить, якого інградієнту додати.
Re: Тут така байда: презедента маємо пасічника, а не кухаря.
Уважніше прислуховуйтесь - гудуть ще й як. І порсають сюди-туди теж
дуже жваво. Яка така Жванія ? Не їв.
Але те що вони там носять втаємніченє Указом про секретних бджіл.
Но не мед - точно. І не рошен. Щось дуже солоденьке, але не цукор.
Таке вкусненьке, що ціх пасічників тепер нізащо не відірвешь від
цієї колоди. Тіки шо сіркою закурити. Поки не зажерлися.
Трутнем буду вік матки не бачити
2005.09.07 | толя дейнека
Re: мовчання президента
якщо спробувати зиоделювати ситуацію.
заходить до кучми Порошенко, не тільки кум, а й людина сповнена всяких чеснот. Взаєморозуміння повне, увага до слів президента повна, ініціативність і таке інше.
Заходить Юля, безумовно теж жінка сповнена чеснот не менших. Слухає і слухається Юща, скрізь клянеться в довічній вірності, аж до робити прачкою при ющевих дітях.
Заходить Зінченко, Мартиненко, Третяков, Рибачук - кожен з них перевірений не раз бойвий товариш, атмосфера в кабвнеті моральна і чудова, сповнена розуміння з півслова і готовності бігти виконувати.
В такій атмосфері Ющеві важко уявити на контрасті, як між ціма чудовими людьми може починатися штовханина ліктьми одразу за зачиненими дверями президентського кабінета. Навішо і куди ці сварки, коли щойно було таке порозуміння? Втбачте, але врешті ббджоли так не поводяться... Як наслідок контрасту, наступає параліч волі.
Ющу слід для протверезіння невидимкою прослідкувати за оточенням у свою відсутність, і не відштовхувати чисто психологічно конфлікти між соратниками подалі, а прийняти і полюбити їх, як дійсність. Полюбити, вивчити в глибину причин і наслідків і.. І прийняти рішення керівника, раз доля випала бцти йому керівником приніймні до нового року точно.
2005.09.08 | Михайло Свистович
Re: Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
Navigator пише:
> ферендуму, що роблять диктатори.
Найбільше референдумів проводиться у Швейцарії, де диктатурою і не пахне.
Швейцарія- не приклад, там столітні традиції їх запровадження.
Для того, щоб система референдумів працюювала, потрібно, щоб люди їх самі бажали, щоб розбиралися у суті питань, щоб була виключена можливість відвертої маніпуляції за рахунок чітких формулювань (це повинна гарантувати врівноважена політична система). На місцевому рівні може у нас і щось спрацює, а от до загальнодержавних референдумів треба ставитись дуже обережно.
Ну і дуже дороге це задоволення, до того ж часто малоефективне, навіть в розвинутих демократіях.
Я не закликаю до референдумів, я просто вказав, що нема чого огульно розсипати гарні фрази, які насправді не є правильними.
2005.09.08 | Чучхе
Re: Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
Михайло Свистович пише:
> Navigator пише:
> > ферендуму, що роблять диктатори.
>
> Найбільше референдумів проводиться у Швейцарії, де диктатурою і не пахне.
Зате в диктаторській Лівії референдуми законодавчо заборонено, щоб не заважали джамахєрійським цінностям
решта оточення і партії активно перетасовується останнім часом, нові в несподівані люди типа Бродського раптом з'являються і несподівано йдуть. Хто ті нові люди, чи можна їм довіряти? питаннячко..
Та навіть Матвієнко і Хмара стоять дещо осторонь.
перелік країн, де у владі нема бізнесу?
щоб унаочнити про що ви кажете
бо окрім СРСР чи Північної Кореї на память з політекономії більш ніого не приходить
звісно я можу помилятися, детальної розкладки не робив, але мені здається для Європи це є типовим.
Шрьодер і Коль були партійними функціонерами, їх статки опубліковано, вони забеспечені чиновники, але не більше. Припускаю, що й в урядах європейських країн сидять не бізнесмени, а політики. Тобто вони звісно можуть бути адвокатами певних бізнесових інтересів, але не більше.
На цьому тлі приклад Італії з її прем'єром-мільярдером є ганебним винятком, але й він став можливим тільки тому, що то була чи не єдина можливість не пустити комуністів до влади.
Нам, з ще нерозтасканими до кінця шматками державної власності, слід бізнесменів а-ля Медведчук чи Порошенко чи Жванія чи Черввоненко - категорично не пускати до влади, відсівати ще на анкетній стадії. Медведчук хоч почав себе свідомо обмежувати перед президентськими виборами, а в Порошенка просто вже слина дихання забиває.
пс. я нічого не вигадую від себе: принцип відокремлення влади від бізнесу був чи не найголовнішим у передвиборчій програмі Юща. Хай, бляха, виконує.
а от про якесь абстрактне відділеня влади від бізнесу - ні
більш того, те про що ви кажете - є заборона на професію і заперечує правам людини. на бізнесмена можна накладати обмеження інтересів, але забороняти політичну роботу???
і з прикладами у вас щось туго.
ви не комуніст часом?
ні. хіба комуністи ставлять в приклад Коля чи Шрьодера?
заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь. Певно, щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук. Тобто може колись в молодості людина чистила взуття чи була електриком на верфі, але в крісло президента вона сідає вже профбосом, партійним функціонером чи юристом.
Щодо дослідження відокремлення бізнесу від політики, я чесно признався, що вичерпної інформації не дам. Але от типовий приклад для ФРН, до якого нам як до неба.
Голова Бундесбанку був змушений піти у відставку, бо був звинувачений, що провів з родиною ніч річниці об'єднання в дорогому готелі на приватне запрошення. Рахунок проплачений за нього складавдекілька тисяч єврів - просто жах. Звісно, скоріше за все, голова банку комусь чимось ще не подобався, але якщо такий випадок є достатньою формальною причиною для відставки, то чиновники змушені себе обмежувати ради самозбереження.
Нам до такого, як до неба. Міністр Червоненко "за кошти друзів" літає в Монако на Формулу і катається на 20-метровій яхті. В ФРН такий нахабнийй міністр давно б отримав підсрачника і пожиттєви бан у політиці. А ми, українці, не такі дрібні крохобори, як вони, і цілком можемо дозволити міністру такі невинні втіхи. Так само, як вирішувати проблеми галузі підняттям тарифів наполовину. Ми ж казково багаті, що нам..
пане Дейнека, ви можете наводити факти, а не власні хфантазії про далекі країни?
> щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук
а слабо перерахувати? ото буде забава.
щодо Німеччини - звичайно порівнювати з Україною можна довго, але рівень скандалів і там різний. наприклад ХДС піймали на великих грошах незаконо внесених в іх передвиборчий фонд через нелегальні схеми.
німецької функціональності? не в кишеню, не преференції якійсь бізнес- групі, а - на поповнення не регламентованої _виборчої_ каси, відчуваєте різницю?
цілком може бути, що наш уряд дякуючи порошенку-жванії-червоненку другий в європі за сумою капіталів після Італійського. Дисбаланс не відчуваєте?
2005.09.08 | ak1001
про Німеччину
There is the case of Agnes Hürland-Büning, a third rate politician and former deputy minister who got an 8.5 million DM fee for "consulting" the Thyssen company.
There is the case of former deputy minister Holger Pfahls (who used to be the right hand of the former Bavarian Christian Democratic leader Strauss) who is being searched by the law enforcement authorities on a warrant of arrest.
це що гроші? це звичайна зарплатня топ-менеджера, а для бізнесмена це витрати на капелюхи.
я вам навів приклад з відставкою голови бундесбанку і неможливість, неприпустимість того в нас.
професії перелічую: партійний бос, парламетарій, профсоюзний бос, юрист, вищий офіцер, губернатор провінції, міністр (діючий або щойно у відставці). Мабуть це покриває більше 90% попередньої професії для глави держави. Якщо країна парламентська республіка (як більшість в Європі, то глава держави гарантовано голова партії-переможниці).
The Internet's Most Comprehensive Source of U.S. Political Biography,
or,
The Web Site That Tells Where the Dead Politicians are Buried
By occupation or industry:
Politicians from various professions: lawyers (5,726), farmers (943), teachers (493), physicians (316), professors (190), social workers (84), university or college presidents (90), engineers (105), writers or artists (93), pharmacists (79), clergy (90), accountants (70), dentists (42), funeral directors (39), police (46), labor leaders (66), economists (23), architects (20), coaches (28), psychogists or psychiatrists (13), veterinarians (9), scientists (7), nurses (8), auctioneers (14), barbers (6), drivers (3), eye doctors (11), librarians (4), surveyors (14), inventors (16), chiropractors (7).
Politicians from media, sports, and entertainment: newspapers (424), professional sports (77), entertainment (87), broadcasting (61), advertising (17).
Politicians from retail trade and services: grocers (30), automobile dealers (63), automobile services (9), horsedrawn transportation (9), hardware merchants (37), farm supplies (26), coal dealers (19), clothing merchants (28), laundry and dry cleaning (7), florists (16), hoteliers (36), restauranteurs (22), jewelers (10), all other merchants (268).
Politicians in public utlities: telephony (14); energy and water (19).
Politicians from other important industries: automobile manufacturing (21), aviation (15). banking (423), beverages (5), chemical (14), construction (143), furniture (13), grain and milling (29), insurance (268), lumber (144), manufacturing (134), mining (64), nautical and maritime (35), oil and gas (47), printing (19), railroading (147), tobacco (11).
Politicians from miscellaneous and unclassified occupations and industries (224).
знайдете аналогічеу європейську, кидайте сюди
занйдете список заборонених професій, теж кидайте сюди
2005.09.08 | толя дейнека
Re: слабо
ak1001 пише:
> порівняно з цим 8,5 млн то вже не ідділлія
фігня порівняно з 2 млрд на Криворіжсталі
> далі, ви починали
> > заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь
> а заканічили якоюсь статистикою невідомо ще з якої стелі взятої.
> ви маніпулятор?
ну це дрібне непорозуміння між нами, через стислі речення і мою втомленість. Я мав на увазі професії, безпосередньо з якої людина може стати президентом. Мій список вірний, може одну-дві я забув.
Таксист або садівник або кравець або слюсар не стане завтра президентом - це я й називав "забороненими професіями".
ви мене знов не так зрозуміли.
політикою мають займатися політики, а не бізнесмени - це є необхідним для відокремлення влади від бізнесу (але одного цього не досить).
в цьому відношенні Америка та Італія подають дурний приклад.
ви не зможете навести прикладів на вашу тезу - відсторонення бізнесменів від влади шляхом заборони на професію
2005.09.08 | Михайло Свистович
Толю, ну вивчіть матчасть, а не несіть ахінею
толя дейнека пише:
>
> заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь.
Не діє ніде.
>
> Певно, щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук.
Не вистачить, оскільки це - будь-яка професія.
>
> Тобто може колись в молодості людина чистила взуття чи була електриком на верфі, але в крісло президента вона сідає вже профбосом, партійним функціонером чи юристом.
Ющенко також сів не бізнесменом.
А взагалі Ви плутаєте грішне з праведним. Відокремлення політики від бізнесу - це не заборона бізнесменам йти в політику (на Заході бізнесменів у політиці повно, особливо в США), а заборона займатися бізнесом, будучи в політиці. В нас ті самі заборони давно є, от тільки не виконуються.
>
> Голова Бундесбанку був змушений піти у відставку, бо був звинувачений, що провів з родиною ніч річниці об'єднання в дорогому готелі на приватне запрошення.
Ви плутаєте корупцію з зайняттям бізнесом.
2005.09.08 | Михаил Волошин
Понятие "окружение Тимошенко" намного шире
...чем просто члены ее партии или фракции. Это люди с определенным подходом к жизни: и ПРП, и УНП и "Собор" во многом поддерживает. И те же вчерашние демонстранты из "Трудовой Украины" Коновалюка - они тоже за реальные изменения в таком виде, как они это видят, а не просто за перераспределение. Да и в Украине на самом деле много сил, которые поддерживают курс Тимошенко.
Кстати, о Бродском: он тоже из тех людей, кто всеми силами добивается в стране изменений. Настоящих изменений, а не декларируемых или просто перераспределения. Он очень порядочный человек. И фактически он сделал то же самое, что и Зинченко и с той же самой целью. Единственное, что для такого же резонанса у него не хватило политического веса.
В стране действительно очень даже много неплохо соображающего народа, который понимал, что все уже висит на волоске. Необходим был лишь формальный весомый повод.
Да, еще: на самом деле курс Юлии Тимошенко как раз и есть курсом Виктора Ющенко, который тот хотел бы проводить. И сегодня увидим - по силам ли ему выдержать этот курс. Так что Юлия Владимировна ни разу не слукавила, говоря, что выполняет те задачи, которые поставил Ющенко. У нее нет своего курса.
И второе: Тимошенко ни в коей мере не "нагибает" Ющенка. И если они останутся вместе, очистившись от противодействующего "окружения Ющенка" - страна наконец действительно сможет сделать серьезный шаг в продвижении. И все кто имеет другой интерес в революции (и те, кто против нее) прекрасно понимают силу связки Ющенко-Тимошенко. Поэтому их главная задача ее разорвать. Потому что Ющенко-Тимошенко как раз и есть новые политические отношения парламетнско-президентского правления. Т.е. не де юре, а де факто политреформа в действии. Когда премьер основной человек во внутренней политике, а президент во внешней.
Поэтому на самом деле там сейчас идет жесточайшая борьба между старыми отношениями, когда хотят иметь прзидента с сильными функциями внутри страны и уже опробированными методами влиять на его деятельность. А с другой стороны фактически выбраный парламентом (причем конституционным большинством голосов) премьер. И смею заверить, что за кого-либо иного из вероятных премьеров стольких голосов не было бы. Это был действительно наиболее компромисный для всех вариант.
Т.е. у нас в стране по факту уже парламентско-президентское правление. Единственное, что осталось - это передать премьеру ее функции, за отсутствием которых она не может выполнять свою работу.
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
а це зветься "Тимошенко стала прапором певного прошарку людей і настроїв". І ще окреме питання, наскільки Юля відповідає тим настроям.
Оточення - це давні перевірені соратники. А Юля чомусь затіяла в свою "Батьківщину" запустити товпи про-владних неофітів: http://obkom.net.ua/articles/2005-08/19.1215.shtml http://obkom.net.ua/articles/2005-08/12.1136.shtml
таким до гвардії, яка не горить і не продасть, ще три померанчеві революції виховуватися.
А Бродський давно став тимошенківцем? і довго був? Під час УБК він послідовно голосував з чисто кучмиських позицій, і проти відставки потебенька, і за відставку уряду Юща (правда тоді вже без Юлі). Його партію Яблуко називали не інакше, як філіалом СДПУ(о).
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
толя дейнека пише:
> А Юля чомусь затіяла в свою "Батьківщину" запустити...
Не уверен, что у нее есть сейчас время даже поверхностно координировать то, что происходит в "Батьківщині". Это скорее претензии к тем, кто остался там у руля. Но даже и это не все: среди тех, кто раньше был при власти тоже немало порядочных людей. Во всех без исключения партиях и организациях найдутся порядочные люди. Такие есть даже среди коммунистов или социалистов. Со своими зае*... ну, я имею в виду - со своими странностями взглядов, которые проявляются в соответствующей партийной среде.
И если Зинченко бывший эсдек - то и там были порядочные люди. Даже среди людей, которые держали максимально "правильную" и последовательную жизненную позицию есть свои странности. Как например Левко Лук'яненко с его ксенофобией. Люди - это не маникены с идеальной формой и идеальным содержанием. Т.е. строго запрограммированные на однозначные "правильные" действия.
И если не "Веселые яйца" сайта Бродского давали людям силу смеха для победы - то уж и не знаю, какие аргументы еще нужно привести...
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
в Юлі безперечно мають найтися вільні півгодини на місяць, щоб визначити філософію розбудови партії в нових умовах при владі.
"Веселі яйця" майже без коментарів. Може вони кого і веселили, але люди, кого такого рода розваги веселять і надихають, в кращому випадку здатні утворити масовку. Насправді, подібного роду агітки були з обох боків, ціна їм гріш, більша популярність Яєць від Бродського пояснюється не Бродським, а більшою популярністю Юща.
Якщо необхідно додати, що ті яйця я навіть і не подумав би переглядвати.
2005.09.08 | Михайло Свистович
Re: Понятие "окружение Тимошенко" намного шире
Михаил Волошин пише:
> ...чем просто члены ее партии или фракции. Это люди с определенным подходом к жизни: и ПРП, и УНП и "Собор" во многом поддерживает.
Навпаки, вони більше Ющенка підтримують.
> И те же вчерашние демонстранты из "Трудовой Украины" Коновалюка - они тоже за реальные изменения в таком виде, как они это видят, а не просто за перераспределение.
Ой не смішіть.
>
> Кстати, о Бродском: он тоже из тех людей, кто всеми силами добивается в стране изменений. Настоящих изменений, а не декларируемых или просто перераспределения.
Ой не смішіть.
>
> Он очень порядочный человек.
Ну тоді я - Папа Римський
>
> И фактически он сделал то же самое, что и Зинченко и с той же самой целью.
Відповіді
2005.09.07 | Адвокат ...
То "працьовиті", чи "поцоваті"?
толя дейнека пише:> де ті порядні, творчі і працевиті люди?
В тім,-- то є його, Юща, проблєма. Мона, лишень, нагати йому відомий закон хвізики: спирати сь мона тіко на те, що чинить спротив.
2005.09.07 | QuasiGiraffe
Re: То "працьовиті", чи "поцоваті"?
Адвокат ... пише:> толя дейнека пише:
> > де ті порядні, творчі і працевиті люди?
>
> В тім,-- то є його, Юща, проблєма.
Скоро буде наша.
>Мона, лишень, нагати йому відомий закон хвізики: спирати сь мона тіко на те, що чинить спротив.
Життя - не тільки хвізика, але й ботаніка, де в хвізиці опора, там в ботаніці кактус і кропива.
2005.09.07 | AxeHarry
Re: То "працьовиті", чи "поцоваті"?
QuasiGiraffe пише:> Життя - не тільки хвізика, але й ботаніка, де в хвізиці опора, там в ботаніці кактус і кропива.
Tak spyratys zhe treba, a ne sidaty tudy s*akoju...
2005.09.07 | Адвокат ...
Уто ж!
Бо сідати сракою на їжака,-- то є значно, як стверджують втаємничені, більший екстрім, ані ж на кактуса, чи в кропиву.2005.09.07 | nash
Втаємничний?:)))
Адвокат пише:> Бо сідати сракою на їжака,-- то є значно, як стверджують втаємничені, більший екстрім, ані ж на кактуса, чи в кропиву.
2005.09.07 | Адвокат ...
А як їх ще назвати? Втає-срачені? ( - )
2005.09.07 | nash
В тає-повалійчині!
2005.09.07 | Navigator
Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
ферендуму, що роблять диктатори.Або місити те політчне тісто, що є, до готовності.
Бо з нього можна приготувати струдель.
Або півників.
Або маковик.
Поки що мені незрозуміло, що ж хоче приготувати сам президент.
А ви знаєте?
А від цього залежить, якого інградієнту додати.
2005.09.07 | Адвокат ...
Тут така байда: презедента маємо пасічника, а не кухаря.
А пасічник,-- що? Сидить, чекає, поки бджоли мед зберуть, хвільозохвствує...2005.09.07 | nash
Re: Тут така байда: презедента маємо пасічника, а не кухаря.
Адвокат ... пише:> А пасічник,-- що? Сидить, чекає, поки бджоли мед зберуть, хвільозохвствує...
Так хоча б вони мед збирали! А то пи.дять!
2005.09.07 | BIO
Re: Тут така байда: презедента маємо пасічника, а не кухаря.
Уважніше прислуховуйтесь - гудуть ще й як. І порсають сюди-туди теждуже жваво. Яка така Жванія ? Не їв.
Але те що вони там носять втаємніченє Указом про секретних бджіл.
Но не мед - точно. І не рошен. Щось дуже солоденьке, але не цукор.
Таке вкусненьке, що ціх пасічників тепер нізащо не відірвешь від
цієї колоди. Тіки шо сіркою закурити. Поки не зажерлися.
Трутнем буду вік матки не бачити
2005.09.07 | толя дейнека
Re: мовчання президента
якщо спробувати зиоделювати ситуацію.заходить до кучми Порошенко, не тільки кум, а й людина сповнена всяких чеснот. Взаєморозуміння повне, увага до слів президента повна, ініціативність і таке інше.
Заходить Юля, безумовно теж жінка сповнена чеснот не менших. Слухає і слухається Юща, скрізь клянеться в довічній вірності, аж до робити прачкою при ющевих дітях.
Заходить Зінченко, Мартиненко, Третяков, Рибачук - кожен з них перевірений не раз бойвий товариш, атмосфера в кабвнеті моральна і чудова, сповнена розуміння з півслова і готовності бігти виконувати.
В такій атмосфері Ющеві важко уявити на контрасті, як між ціма чудовими людьми може починатися штовханина ліктьми одразу за зачиненими дверями президентського кабінета. Навішо і куди ці сварки, коли щойно було таке порозуміння? Втбачте, але врешті ббджоли так не поводяться... Як наслідок контрасту, наступає параліч волі.
Ющу слід для протверезіння невидимкою прослідкувати за оточенням у свою відсутність, і не відштовхувати чисто психологічно конфлікти між соратниками подалі, а прийняти і полюбити їх, як дійсність. Полюбити, вивчити в глибину причин і наслідків і.. І прийняти рішення керівника, раз доля випала бцти йому керівником приніймні до нового року точно.
2005.09.08 | Михайло Свистович
Re: Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
Navigator пише:> ферендуму, що роблять диктатори.
Найбільше референдумів проводиться у Швейцарії, де диктатурою і не пахне.
2005.09.08 | Englishman
Швейцарія- не приклад, там столітні традиції їх запровадження.
Для того, щоб система референдумів працюювала, потрібно, щоб люди їх самі бажали, щоб розбиралися у суті питань, щоб була виключена можливість відвертої маніпуляції за рахунок чітких формулювань (це повинна гарантувати врівноважена політична система). На місцевому рівні може у нас і щось спрацює, а от до загальнодержавних референдумів треба ставитись дуже обережно.Ну і дуже дороге це задоволення, до того ж часто малоефективне, навіть в розвинутих демократіях.
2005.09.08 | Михайло Свистович
приклад
Я не закликаю до референдумів, я просто вказав, що нема чого огульно розсипати гарні фрази, які насправді не є правильними.2005.09.08 | Чучхе
Re: Є дві можливості - опиратись безпосередньо "на народ" шляхом ре-
Михайло Свистович пише:> Navigator пише:
> > ферендуму, що роблять диктатори.
>
> Найбільше референдумів проводиться у Швейцарії, де диктатурою і не пахне.
Зате в диктаторській Лівії референдуми законодавчо заборонено, щоб не заважали джамахєрійським цінностям
2005.09.07 | Хвізик
а нехай він як штірліц
продолжає "стоять на свойом".2005.09.07 | настрадамус
На ЮВТ ! (-)
2005.09.07 | Сахаров
Як Штірліц
у нас тут Толя Дейнека. Постійно влаштовує приховані опитування. Для кого, Толю?2005.09.07 | AxeHarry
Re: Як Штірліц
Сахаров пише:> у нас тут Толя Дейнека. Постійно влаштовує приховані опитування. Для кого, Толю?
Nu jak ce dlya kogo !? Xiba ne v kursi Tolinoi "fishky" pro tyx xto vypyv usu vodu z krana? Ce dlya maskirovki, a naspravdi dlya nyx i staraeccya....
2005.09.07 | Михаил Волошин
На Юлию Тимошенко и ее окружение (-)
2005.09.07 | толя дейнека
Re: тобто на Юлю і Турчинова?
решта оточення і партії активно перетасовується останнім часом, нові в несподівані люди типа Бродського раптом з'являються і несподівано йдуть. Хто ті нові люди, чи можна їм довіряти? питаннячко..Та навіть Матвієнко і Хмара стоять дещо осторонь.
Чи не замало буде - спиратися на Юлю і Турчинова?
2005.09.08 | Taras-ods
Re: тобто на Юлю і Турчинова?
толя дейнека пише:> Чи не замало буде - спиратися на Юлю і Турчинова?
Чи безпечно це для країни і самого Ющенка?
2005.09.08 | толя дейнека
Re: саме так
це табуретка з одною ногою.насправді ющу навіть нічого нового виадувати не треба. Треба гнати від влади в шию всіх бізнесменів. У владі лишати політиків і чиновників.
2005.09.08 | Taras-ods
згоден на 100% (-)
2005.09.08 | ak1001
а можна приклади?
перелік країн, де у владі нема бізнесу?щоб унаочнити про що ви кажете
бо окрім СРСР чи Північної Кореї на память з політекономії більш ніого не приходить
2005.09.08 | толя дейнека
Re: можна
звісно я можу помилятися, детальної розкладки не робив, але мені здається для Європи це є типовим.Шрьодер і Коль були партійними функціонерами, їх статки опубліковано, вони забеспечені чиновники, але не більше. Припускаю, що й в урядах європейських країн сидять не бізнесмени, а політики. Тобто вони звісно можуть бути адвокатами певних бізнесових інтересів, але не більше.
На цьому тлі приклад Італії з її прем'єром-мільярдером є ганебним винятком, але й він став можливим тільки тому, що то була чи не єдина можливість не пустити комуністів до влади.
Нам, з ще нерозтасканими до кінця шматками державної власності, слід бізнесменів а-ля Медведчук чи Порошенко чи Жванія чи Черввоненко - категорично не пускати до влади, відсівати ще на анкетній стадії. Медведчук хоч почав себе свідомо обмежувати перед президентськими виборами, а в Порошенка просто вже слина дихання забиває.
пс. я нічого не вигадую від себе: принцип відокремлення влади від бізнесу був чи не найголовнішим у передвиборчій програмі Юща. Хай, бляха, виконує.
2005.09.08 | ak1001
Re: можна
от я про декларації до 5-го коліна згодена от про якесь абстрактне відділеня влади від бізнесу - ні
більш того, те про що ви кажете - є заборона на професію і заперечує правам людини. на бізнесмена можна накладати обмеження інтересів, але забороняти політичну роботу???
і з прикладами у вас щось туго.
ви не комуніст часом?
2005.09.08 | толя дейнека
Re: ви не комуніст часом?
ні. хіба комуністи ставлять в приклад Коля чи Шрьодера?заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь. Певно, щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук. Тобто може колись в молодості людина чистила взуття чи була електриком на верфі, але в крісло президента вона сідає вже профбосом, партійним функціонером чи юристом.
Щодо дослідження відокремлення бізнесу від політики, я чесно признався, що вичерпної інформації не дам. Але от типовий приклад для ФРН, до якого нам як до неба.
Голова Бундесбанку був змушений піти у відставку, бо був звинувачений, що провів з родиною ніч річниці об'єднання в дорогому готелі на приватне запрошення. Рахунок проплачений за нього складавдекілька тисяч єврів - просто жах. Звісно, скоріше за все, голова банку комусь чимось ще не подобався, але якщо такий випадок є достатньою формальною причиною для відставки, то чиновники змушені себе обмежувати ради самозбереження.
Нам до такого, як до неба. Міністр Червоненко "за кошти друзів" літає в Монако на Формулу і катається на 20-метровій яхті. В ФРН такий нахабнийй міністр давно б отримав підсрачника і пожиттєви бан у політиці. А ми, українці, не такі дрібні крохобори, як вони, і цілком можемо дозволити міністру такі невинні втіхи. Так само, як вирішувати проблеми галузі підняттям тарифів наполовину. Ми ж казково багаті, що нам..
2005.09.08 | ak1001
Re: ви не комуніст часом?
пане Дейнека, ви можете наводити факти, а не власні хфантазії про далекі країни?> щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук
а слабо перерахувати? ото буде забава.
щодо Німеччини - звичайно порівнювати з Україною можна довго, але рівень скандалів і там різний. наприклад ХДС піймали на великих грошах незаконо внесених в іх передвиборчий фонд через нелегальні схеми.
так що з прикладами у вас таки скрута?
2005.09.08 | толя дейнека
Re: функціональності не бачите?
німецької функціональності? не в кишеню, не преференції якійсь бізнес- групі, а - на поповнення не регламентованої _виборчої_ каси, відчуваєте різницю?цілком може бути, що наш уряд дякуючи порошенку-жванії-червоненку другий в європі за сумою капіталів після Італійського. Дисбаланс не відчуваєте?
2005.09.08 | ak1001
про Німеччину
There is the case of Agnes Hürland-Büning, a third rate politician and former deputy minister who got an 8.5 million DM fee for "consulting" the Thyssen company.There is the case of former deputy minister Holger Pfahls (who used to be the right hand of the former Bavarian Christian Democratic leader Strauss) who is being searched by the law enforcement authorities on a warrant of arrest.
ну шо? трезветь будем?
2005.09.08 | толя дейнека
Re: про Німеччину
я не казав, що в ФРН нема корупції, скандали йдуть один за другим.Відмінність з нами, що з держави не роблять GmbH. Наведіть мені приклад, коли зять президента разом з корешом прем'єра отримує заводик за чверть ціни.
2005.09.08 | ak1001
Re: про Німеччину
пане Дейнека, я навів вам функціональність на 8,5 DV в особистий кармана ви здається ВЗГАЛІ не маєте уяви про реальну Німеччину, і не можете взагалі нваести жодного факту. ви просто НІЧОГО не знаєте
і ще будь ласка, перерахуйте оте про що ви казали що вистачить пальців на руках.
чи ви разом за прикладом Зінченка готові бути голословним провокатором?
2005.09.08 | толя дейнека
Re: що таке 8,5 млн?
це що гроші? це звичайна зарплатня топ-менеджера, а для бізнесмена це витрати на капелюхи.я вам навів приклад з відставкою голови бундесбанку і неможливість, неприпустимість того в нас.
професії перелічую: партійний бос, парламетарій, профсоюзний бос, юрист, вищий офіцер, губернатор провінції, міністр (діючий або щойно у відставці). Мабуть це покриває більше 90% попередньої професії для глави держави. Якщо країна парламентська республіка (як більшість в Європі, то глава держави гарантовано голова партії-переможниці).
2005.09.08 | ak1001
слабо
я вам нагадаю що ви почали з цього:> бо був звинувачений, що провів з родиною ніч річниці об'єднання в дорогому готелі на приватне запрошення
порівняно з цим 8,5 млн то вже не ідділлія
далі, ви починали
> заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь
а заканічили якоюсь статистикою невідомо ще з якої стелі взятої.
ви маніпулятор?
2005.09.08 | ak1001
ось це статистика, вчиться, пане маніпулятор
http://politicalgraveyard.com/The Internet's Most Comprehensive Source of U.S. Political Biography,
or,
The Web Site That Tells Where the Dead Politicians are Buried
By occupation or industry:
Politicians from various professions: lawyers (5,726), farmers (943), teachers (493), physicians (316), professors (190), social workers (84), university or college presidents (90), engineers (105), writers or artists (93), pharmacists (79), clergy (90), accountants (70), dentists (42), funeral directors (39), police (46), labor leaders (66), economists (23), architects (20), coaches (28), psychogists or psychiatrists (13), veterinarians (9), scientists (7), nurses (8), auctioneers (14), barbers (6), drivers (3), eye doctors (11), librarians (4), surveyors (14), inventors (16), chiropractors (7).
Politicians from media, sports, and entertainment: newspapers (424), professional sports (77), entertainment (87), broadcasting (61), advertising (17).
Politicians from retail trade and services: grocers (30), automobile dealers (63), automobile services (9), horsedrawn transportation (9), hardware merchants (37), farm supplies (26), coal dealers (19), clothing merchants (28), laundry and dry cleaning (7), florists (16), hoteliers (36), restauranteurs (22), jewelers (10), all other merchants (268).
Politicians in public utlities: telephony (14); energy and water (19).
Politicians from other important industries: automobile manufacturing (21), aviation (15). banking (423), beverages (5), chemical (14), construction (143), furniture (13), grain and milling (29), insurance (268), lumber (144), manufacturing (134), mining (64), nautical and maritime (35), oil and gas (47), printing (19), railroading (147), tobacco (11).
Politicians from miscellaneous and unclassified occupations and industries (224).
знайдете аналогічеу європейську, кидайте сюди
занйдете список заборонених професій, теж кидайте сюди
2005.09.08 | толя дейнека
Re: слабо
ak1001 пише:> порівняно з цим 8,5 млн то вже не ідділлія
фігня порівняно з 2 млрд на Криворіжсталі
> далі, ви починали
> > заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь
> а заканічили якоюсь статистикою невідомо ще з якої стелі взятої.
> ви маніпулятор?
ну це дрібне непорозуміння між нами, через стислі речення і мою втомленість. Я мав на увазі професії, безпосередньо з якої людина може стати президентом. Мій список вірний, може одну-дві я забув.
Таксист або садівник або кравець або слюсар не стане завтра президентом - це я й називав "забороненими професіями".
2005.09.08 | ak1001
:)
а, то виявляється що відділення бізнесу від влади за яке ви ратуєте, неможливо без відділеня таксистів від влади?2005.09.08 | толя дейнека
Re: ні
ви мене знов не так зрозуміли.політикою мають займатися політики, а не бізнесмени - це є необхідним для відокремлення влади від бізнесу (але одного цього не досить).
в цьому відношенні Америка та Італія подають дурний приклад.
2005.09.08 | ak1001
так наведіть гарні приклади
я ж вам підказував - СРСР та Північна Кореяви не зможете навести прикладів на вашу тезу - відсторонення бізнесменів від влади шляхом заборони на професію
2005.09.08 | Михайло Свистович
Толю, ну вивчіть матчасть, а не несіть ахінею
толя дейнека пише:>
> заборона на таку професію, вибачайте, фактично діє скрізь.
Не діє ніде.
>
> Певно, щоб перерахувати кількість професій, з яких можна стати головою країни, вистачить пальців рук.
Не вистачить, оскільки це - будь-яка професія.
>
> Тобто може колись в молодості людина чистила взуття чи була електриком на верфі, але в крісло президента вона сідає вже профбосом, партійним функціонером чи юристом.
Ющенко також сів не бізнесменом.
А взагалі Ви плутаєте грішне з праведним. Відокремлення політики від бізнесу - це не заборона бізнесменам йти в політику (на Заході бізнесменів у політиці повно, особливо в США), а заборона займатися бізнесом, будучи в політиці. В нас ті самі заборони давно є, от тільки не виконуються.
>
> Голова Бундесбанку був змушений піти у відставку, бо був звинувачений, що провів з родиною ніч річниці об'єднання в дорогому готелі на приватне запрошення.
Ви плутаєте корупцію з зайняттям бізнесом.
2005.09.08 | Михаил Волошин
Понятие "окружение Тимошенко" намного шире
...чем просто члены ее партии или фракции. Это люди с определенным подходом к жизни: и ПРП, и УНП и "Собор" во многом поддерживает. И те же вчерашние демонстранты из "Трудовой Украины" Коновалюка - они тоже за реальные изменения в таком виде, как они это видят, а не просто за перераспределение. Да и в Украине на самом деле много сил, которые поддерживают курс Тимошенко.Кстати, о Бродском: он тоже из тех людей, кто всеми силами добивается в стране изменений. Настоящих изменений, а не декларируемых или просто перераспределения. Он очень порядочный человек. И фактически он сделал то же самое, что и Зинченко и с той же самой целью. Единственное, что для такого же резонанса у него не хватило политического веса.
В стране действительно очень даже много неплохо соображающего народа, который понимал, что все уже висит на волоске. Необходим был лишь формальный весомый повод.
Да, еще: на самом деле курс Юлии Тимошенко как раз и есть курсом Виктора Ющенко, который тот хотел бы проводить. И сегодня увидим - по силам ли ему выдержать этот курс. Так что Юлия Владимировна ни разу не слукавила, говоря, что выполняет те задачи, которые поставил Ющенко. У нее нет своего курса.
И второе: Тимошенко ни в коей мере не "нагибает" Ющенка. И если они останутся вместе, очистившись от противодействующего "окружения Ющенка" - страна наконец действительно сможет сделать серьезный шаг в продвижении. И все кто имеет другой интерес в революции (и те, кто против нее) прекрасно понимают силу связки Ющенко-Тимошенко. Поэтому их главная задача ее разорвать. Потому что Ющенко-Тимошенко как раз и есть новые политические отношения парламетнско-президентского правления. Т.е. не де юре, а де факто политреформа в действии. Когда премьер основной человек во внутренней политике, а президент во внешней.
Поэтому на самом деле там сейчас идет жесточайшая борьба между старыми отношениями, когда хотят иметь прзидента с сильными функциями внутри страны и уже опробированными методами влиять на его деятельность. А с другой стороны фактически выбраный парламентом (причем конституционным большинством голосов) премьер. И смею заверить, что за кого-либо иного из вероятных премьеров стольких голосов не было бы. Это был действительно наиболее компромисный для всех вариант.
Т.е. у нас в стране по факту уже парламентско-президентское правление. Единственное, что осталось - это передать премьеру ее функции, за отсутствием которых она не может выполнять свою работу.
2005.09.08 | толя дейнека
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
а це зветься "Тимошенко стала прапором певного прошарку людей і настроїв". І ще окреме питання, наскільки Юля відповідає тим настроям.Оточення - це давні перевірені соратники. А Юля чомусь затіяла в свою "Батьківщину" запустити товпи про-владних неофітів:
http://obkom.net.ua/articles/2005-08/19.1215.shtml
http://obkom.net.ua/articles/2005-08/12.1136.shtml
таким до гвардії, яка не горить і не продасть, ще три померанчеві революції виховуватися.
А Бродський давно став тимошенківцем? і довго був? Під час УБК він послідовно голосував з чисто кучмиських позицій, і проти відставки потебенька, і за відставку уряду Юща (правда тоді вже без Юлі). Його партію Яблуко називали не інакше, як філіалом СДПУ(о).
2005.09.08 | Михаил Волошин
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
толя дейнека пише:> А Юля чомусь затіяла в свою "Батьківщину" запустити...
Не уверен, что у нее есть сейчас время даже поверхностно координировать то, что происходит в "Батьківщині". Это скорее претензии к тем, кто остался там у руля. Но даже и это не все: среди тех, кто раньше был при власти тоже немало порядочных людей. Во всех без исключения партиях и организациях найдутся порядочные люди. Такие есть даже среди коммунистов или социалистов. Со своими зае*... ну, я имею в виду - со своими странностями взглядов, которые проявляются в соответствующей партийной среде.
И если Зинченко бывший эсдек - то и там были порядочные люди. Даже среди людей, которые держали максимально "правильную" и последовательную жизненную позицию есть свои странности. Как например Левко Лук'яненко с его ксенофобией. Люди - это не маникены с идеальной формой и идеальным содержанием. Т.е. строго запрограммированные на однозначные "правильные" действия.
И если не "Веселые яйца" сайта Бродского давали людям силу смеха для победы - то уж и не знаю, какие аргументы еще нужно привести...
2005.09.08 | толя дейнека
Re: тільки тоді це зветься не "окружение Тимошенко"
в Юлі безперечно мають найтися вільні півгодини на місяць, щоб визначити філософію розбудови партії в нових умовах при владі."Веселі яйця" майже без коментарів. Може вони кого і веселили, але люди, кого такого рода розваги веселять і надихають, в кращому випадку здатні утворити масовку. Насправді, подібного роду агітки були з обох боків, ціна їм гріш, більша популярність Яєць від Бродського пояснюється не Бродським, а більшою популярністю Юща.
Якщо необхідно додати, що ті яйця я навіть і не подумав би переглядвати.
2005.09.08 | Михайло Свистович
Re: Понятие "окружение Тимошенко" намного шире
Михаил Волошин пише:> ...чем просто члены ее партии или фракции. Это люди с определенным подходом к жизни: и ПРП, и УНП и "Собор" во многом поддерживает.
Навпаки, вони більше Ющенка підтримують.
> И те же вчерашние демонстранты из "Трудовой Украины" Коновалюка - они тоже за реальные изменения в таком виде, как они это видят, а не просто за перераспределение.
Ой не смішіть.
>
> Кстати, о Бродском: он тоже из тех людей, кто всеми силами добивается в стране изменений. Настоящих изменений, а не декларируемых или просто перераспределения.
Ой не смішіть.
>
> Он очень порядочный человек.
Ну тоді я - Папа Римський
>
> И фактически он сделал то же самое, что и Зинченко и с той же самой целью.
Ви це серйозно?