Згода - шлях до самостійності
09/20/2005 | Dworkin
Можна було б щось довго аргументувати, але суть і так укладається у пару рядків:
Будучи у стані конфлікту - ні Ющенко, ні Тимошенко не зможуть проводити самостійну політику. Вони будуть смушені йти на компроміси з третіми силами, тобто будуть відкриті хоча б частково контрольовані ззовні і відкриті для того, щоби ними маніпулювали на користь третіх сторін. Лише у союзі поміж собой вони зможуть провадити власну політику, незалежну від Москви, "регіоналів", "кучмістів" то що.
Будучи у стані конфлікту - ні Ющенко, ні Тимошенко не зможуть проводити самостійну політику. Вони будуть смушені йти на компроміси з третіми силами, тобто будуть відкриті хоча б частково контрольовані ззовні і відкриті для того, щоби ними маніпулювали на користь третіх сторін. Лише у союзі поміж собой вони зможуть провадити власну політику, незалежну від Москви, "регіоналів", "кучмістів" то що.
Відповіді
2005.09.20 | Стась
Це майже аксіома
Навіть більше - це беззаперечний факт. Чи дойде це ватажків обох таборів?Хто перший протягне руку - за того, найбільш ймовірно, й буде мій голос на виборах. Гадаю, не тільки мій.
2005.09.20 | Мартинюк
Конфлікт спровокований
Інціатори провокації за межами Україним, виконавці схоже з СБУ, якій загрозили розпуском і створенням Національного Бюро розслідуваннь. Як вже писали на нашомуц форумі і не тільки - спроба створення НБР традиційно викликає неминучу відставку всіх, хто тільки до цього має стосунок.Якщо чесно я поклав би вину на Порошенка - він абсолютно недооцінив роль піару та публічності і допустив до того щоб громадська думка стихійно та з добре зрежисерованих пропагандисстьких подач поставила його на вершину міфологічної піраміди "нехороших ющенківців". Реально 95% відсотків звинуваченнь проти нього виявляться неправдивими або зовсім не такими катастрофічним як це виглядало.
Врешті залишається лише те що він багатий, товстенький, чорнявий, кучерявий і що найгірше - не дозволяє об себе витирати ноги. Однак цього образу вже достатньо аби в перважної більшості громадян України викликати асоціацію "Порошенко -нехороший".
Щойно розмовляв на цю тему з одним знайомим - на запитання про те чи знає він якийсь реальний компромат на Порошенка мій знайомий з апломбом заявив - "так звичайно, ось наприклад мої знайомі носили в Секретаріат Президента по 50 тисяч баксів". На запитання а хто ж керував Секретаріатом запала розгублена мовчанка ...
Чарам демонізації Порошенка підпали зокрема Зінченко та Тимошенко, у всякому разі велика частина її теперішнього оточення. А все це не підтвердиться. І щоб передбачити це достатньо було своєчасно включити свою політичну голову та політичний досвід.
Виглядає що в оточенні Ющенка та Тимошенко шниряють професійні щури-провокатори, які розвели "помаранчеву тусовку" за банальною "конфліктологічною" схемою , яку розробили ще в СРСР для провокування розколів у середовищі "вязнів-відказників" які за рахунок внутрішньої солідарності повністю саботували діяльність тюремниїх адміністрацій.
2005.09.20 | 123
Може й спровокований-але факти є фактами
Уряд працював багато в чому неефективно, багато в чому погано, багато в чому провально. Це ж незаперечні факти. Уряд займався популізмом -- це теж факт. Зробити з цим нічого було не можна.З іншого боку, конфлікти між урядом і Порошенком теж є фактичними, а не спровокованими. НЗФ, наприклад.
Тобто об*єктивно факти так склалися.
2005.09.20 | Мартинюк
Я не дуже довіряю офіційній статистиці
Особливо статистці уряду Януковича.Наприклад - всі ми знаємо про грандіозні приписки експорту з метою отримання не менш грандіозних компенсацій по ПДВ. Все це робилося у трикутником Азаров-Кучма-Кравченко, при чому навіть була відома вартість підпису Азарова на рішенні про компенсацію ПДВ - до 25% суми компенсації.
Очевидно що цифри цього "експорту" потім входили у сумарні економічні показники по Україні.
Наступне - розмір економічних інвестицій . Інвестиції , навіть закордонні були у більшості випадків просто напросто видом легалізації раніше вкраденого в Україні. Різкий зріст стався в період "невиїзності" більшості керівників української держави за кордон. Перед усіма ними повис печальний образ Павла Лазаренка і тверде усвідомлення небезпечності подальшого перекачування крадених капіталів за кордон.
Окрім того "антитерористичні" заходи США і союзників значно ускладнили перекачування та розміщення коштів за кордон. Кошти почали в авральному режимі повертатися в Україну, де акурат на цей час , в тому числі зусиллями уряду премєра Ющенка, були створені умови для амністії капіталів.
Хочу звернути увагу на те що не всі ці "інвестиції" були справжніми інвестиціями - деякі з них через деяких час закривалися як збитков, чи по інших причинах. Головне завдання цих інвестицій було знаходження способу "законного" ввезеня коштів в Україну. Не здивуюся , якщо значна частина "інвестицій" 2003-2004 року пішла на оплату виборчої кампанії.