Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
09/21/2005 | настрадамус
Вот такие аппетиты у наших ГАИшников . Если повышение штрафов то не на 25% -50% а сразу на 200-300% . Или так не нормально мыслит всё наше "общество" ?
Ну почему если повышать то сразу в сотню процентов . Разве для людей повышение на 50% это не деньги ??
И второе , если штрафы на месте то зачем изымать права ?
Логично ввести изменения в виде увеличения штрафа на 50% и возможности изымания штрафа работниками ГАИ на месте .
Прошу поддержать или высказать мнение
Відповіді
2005.09.21 | Мартинюк
Основна причина зменшення поборів була заборона брати штрафи
Основна причина зменшення поборів була заборона брати штрафи безпосередньо на дорогах. Штрафи беруться черз суд - так апрактика у всьому нормальному світі.Очевидно що встановлення захмарних штрафів означає відновлення системи поборів на дорогах - адже простіше дати постовому, аніж платити неймовірний штраф , який буде перевищувати навіть прожитковий мінмум.
Тобто повертаємося назад до тих хто "годується на асфальті" , до пірамід відкатів, по яких зібрані гроші будуть стікатися до верхівки.
Законопроект виключно КОРУПЦІЙНИЙ !!!
2005.09.21 | AxeHarry
Re: Основна причина зменшення поборів була заборона брати штрафи
+ абсолютно недолуга совкова за суттю і способом подачі метода "просування" даної ідеї - контрольована ДАЇ "тіпа недержавна" організація автомобілістів чи яквонотам (босс - б\у босс ДАЇ) зібрала 500тис підписів у тіпа "єдінагласний адабрямс" підвищення штрафів(!!!). 100% Совок.А ДАЇ я бачив уже вчора - масово в Києві "вийшло на косовицю" - стоять по старим "хлібним місцям" - і тупо,не ховаючись "чешуть бабло"...
2005.09.22 | Майдан
Взагалі ті 500 тис підписів треба перевірити
Бо "катастрофа ДАІ" в чому - люди дійсно стали жити краще і можуть заплатити 8-17 гривень штрафу не паскудячі совість собі та інспектору дачею хабаря. Я а ж тепер зрозумів чому той хабар ( а він таки існує) опустився до 10 грн з рульо-рила. А раніше було стандартний хабар стійко стояв на 20 грн і вище.Видно відмінили ще якісь каральні санкції.Очевидно що впала "собіраємость" і перечислення нагору.Якщо і збільшувати штраф, то в напрямку округлення -10, 20 гривень. Для 90% відсотків водіїв це гроші, втрата яких псує настрій і змушує задуматися. Можуть бути і вищі суми, але вже через суд.
2005.09.22 | catko
штраф не опустився а піднявся
штраф не опустився з 20 грн до 10 грн а піднявся з 5 грн до 10 грн. кажу як практик, що останні 3 роки з-за керма не вилазить.2005.09.21 | настрадамус
Re: Основна причина зменшення поборів була заборона брати штрафи
В суд только если водитель не согласенА таких будет я думаю не более 5%
2005.09.21 | Безробітний
Штрафи треба підняти у 2-3 рази, додати до цього....
щорічну обов"язкову небезкоштовну перевірку автомобілів на шкідливість вихлопів, плюс штраф за стоянку та пересування на автомобілі по тротуару.До речі, давно назріло.
Пробки та якість повітря у Києві вже гірші ніж у Мехіко.
Листя каштанів починає жовтіти з середини липня від смердючого бензинового перегару...
А машини віддавлюють ноги у перехожих на тротуарі...
Інспектори ДАЇ мають вилучати права у порушників та надсилати у відповідний райвідділ. Якщо за півмісяца штраф не сплачено - штраф подвоїти та права відібрати...
2005.09.21 | настрадамус
Ну да , народ разбогател в 2-3 раза, ..можно ! ....(-)
2005.09.24 | Безробітний
Можна...Якщо нема грошей заплатити штраф----
нехай їздить на громадському транспорті...2005.09.21 | Дончанин
Re: Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
По-моему Луценко потихоньку начинают прикармливать!2005.09.21 | papaya
Re: Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
По мне, так ничего страшного не произошло после ликвидации ГАИ. Спокойнее стало. Народ как ездил, так и ездит. Единичные эксцесы бывают, но они и раньше были. А если будут останавливать по пустякам, то какую безопасность на дороге гарантирует возмущенный водитель?2005.09.22 | catko
особливо прикольно коли даішники аргументують
збільшення аварійності на дорогах на 5-10% в рік (здається) тим, що їм заборонили штрафувати на місці і забирати права. тільки чомусь про такий самий відсоток збільшення автомобілів на дорогах зовсім забули.ще прикольно як вони тему громадянського суспільства створили. по-бистрячку створили свою громадську організацію (асоціація автомобілістів чи як вона там в них) - прикомандирували її в громадську раду при кабміні і та тепер голосом громадськості розказує як відновити корупцію в даішників.
я не кажу що штрафи 8-17 грн за порушення це нормально. але поки не буде повністу перебудована структура "штрафування", доки я не побачу механізму поставити на місце мента, який просто вирішив для себе копійчину збити придершись до мене за дурницю, поки я побачу даїшника який біжить пробку розрулювати, полишивши своє хлібне місце, поки не появиться служба яка буде ліквідовувати ці хлібні місця а не їх створювати - доти ні про які механічні піднімання штрафів мови бути не може.
2005.09.22 | настрадамус
Re: особливо прикольно коли даішники аргументують
Слушаю ВС и там депутаты возмущались размерами повышения .Если бы поскромнее то может быть бы и стали рассматривать .А то как будто народ стал жить 3-4 раза лучше.кстати, а инициативу повышения подала ассоциация автомобилистов созданная ГАИшниками ?
Изымать права тоже автомобилисты предлагают ?
..брехня !
2005.09.22 | Пані
Про те, як збільшилася статистика аварійності
Знов від нашого шофера (більше 30 років за баранкою, жодної аварії, знає всіх). Принаймні в Харкові стали реєструвати як аварії те. що ніколи раніше не реєтстрували - подряпина там, збили дзеркало, тощо.2005.09.22 | AxeHarry
Re: Про те, як збільшилася статистика аварійності
Пані пише:> Знов від нашого шофера (більше 30 років за баранкою, жодної аварії, знає всіх). Принаймні в Харкові стали реєструвати як аварії те. що ніколи раніше не реєтстрували - подряпина там, збили дзеркало, тощо.
Sho pryamo vkazue na dobre splanovanyj i ORGANIZOVANYJ SABOTAZH zdijsnuvanyj za dopomogoju dosyt strukturovanoi i dobre koordynovanoi organizacii jak die paralelno z MVS i ne tilky.
Eeeexx... Poklasty by "rylom na stezhku" parochku takyx "dejatelej" ta popytaty ix lagidno pro javky, paroli, adresy....
2005.09.22 | Пані
так, це організований саботаж (-)
2005.09.22 | AxeHarry
Re: так, це організований саботаж (-)
I pry chomu nema garantii (navit navpaky - e "zvorotnya" garantija IMXO) sho taka paralelna organizovana (antyderzhavna i destabilizujucha za dijamy do rechi) struktura ne rozpovsudzhueccya za mezhi DAI chy MVS... Sho my i bachymo na prykladi nepogano skoordynovanoi nyzky skandaliv sho pryzvely do rechi poky sho do uryadovoi kryzy.Do rechi, mabut PR nedarma duuuuzhe prosylo ix ne peresliduvaty (tipa sprobuvaly utnuty "kaku", nu ne vyjshlo - teber bojaccya sho budut peresliduvaty).
2005.09.22 | sokolpv
Штрафы, карманные общественные организации и т.д.
Читая ветку задаюсь вопросом, почему моя тема http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=0&key=1127298467&first=1127323216&last=1127269697 не получила подобного резонанса? Ведь там было и про карманную общественную организацию и про штрафы. Ладно теперь по сути.Луценко коррупцию в ГАИ так и не смог победить. А посему увеличение штрафов пропорционально повлечет за собой и увеличение поборов на дороге, ведь это очевидно. Методы информационного лоббирования законопроекта карманной общественной организации только усугубляют негативные мысли. А мысли эти связанны с тем, что фактически утолщается финансовый поток, основанный на взяточничестве с водителей, на финансирование ближайших выборов. Кто-то как всегда спустил ГАИ сверху сумму, которую она должна выложить на грядущие выборы, а нормативной поддержкой будет подготовленный законопроект. Вот такие вот невеселые мысли.
А вообще интересно, когда у нас законопроекты начнут обсуждать в интернет, проводить опросы? Когда депутаты повернуться лицом к избирателям, а не з...?
2005.09.22 | catko
значится не так писали
sokolpv пише:> Читая ветку задаюсь вопросом, почему моя тема http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=0&key=1127298467&first=1127323216&last=1127269697 не получила подобного резонанса? Ведь там было и про карманную общественную организацию и про штрафы. Ладно теперь по сути.
тому що сприймайте це як рейтингове голосування
> Луценко коррупцию в ГАИ так и не смог победить.
по чому ви судите? я наприклад за останні 3/4 року заплатив в 10 раз менше хабарів даішникам в порівнянні - як там прийнято - такого самого періоду минулого року.
>А посему увеличение штрафов пропорционально повлечет за собой и увеличение поборов на дороге, ведь это очевидно.
з цим абсолютно згоден. але це не корупція а абсолютно норомальний бізнес. дали ксіву, дали пістолет - крутись як можеш. от це і луценко з президентом мають і побороти. щоб менту нафіг було з тебе бабло клянчити. але це завдання на роки а не місяці.
>Кто-то как всегда спустил ГАИ сверху сумму, которую она должна выложить на грядущие выборы, а нормативной поддержкой будет подготовленный законопроект.
не думаю.
> А вообще интересно, когда у нас законопроекты начнут обсуждать в интернет, проводить опросы? Когда депутаты повернуться лицом к избирателям, а не з...?
років через 2-3 напевне. а що?
2005.09.22 | Пані
Re: значится не так писали
catko пише:> > Луценко коррупцию в ГАИ так и не смог победить.
>
> по чому ви судите? я наприклад за останні 3/4 року заплатив в 10 раз менше хабарів даішникам в порівнянні - як там прийнято - такого самого періоду минулого року.
Наш шофер каже те саме. За останні 3 місяці його взагалі жодного разу не зупинили.
2005.09.24 | настрадамус
sokolpv , так было 100% , но сегодня ? (-)
2005.09.24 | 100%
Re: Штрафы, карманные общественные организации и т.д.
Депутатам по-барабану. Їх автомобілі ДАЇ не зупиняє.2005.09.22 | zinc
Re: ДАІ, штрафи, дисципліна
Питання не технічне, а стратегічне. Зараз знову пішли розмови про відсутність дієвих засобів впливу на водіїв, необхідність збільшити штрафи, повернути право вилучати "права", штафувати на місці тощо. Але ж очевидно, що все це не вихід, що це все вже було і було не дуже ефективним, і що відміняли всі ці "на місці" не від хорошого життя. Зрозуміло також, що штрафи і їх розмір це не найефективніший регулятор - когось і найменші штрафи боляче б'ють, а для когось і найбільший штраф це дрібниця, яка ніяк не мотивує до дисципліни.Чи є вихід ? На мою думку є. І підхід, до якого я хочу привернути увагу, є досить поширеним у світі. Це бальна система оцінки порушень правил дорожнього руху. Наприклад, за перевищення швидкості до 10км/г - нараховується 2 бали, до 20 - 4 бали, недотримання дистанції руху - 2 бали, проїзд на червоне світло - 3 бали, тощо. Після того, як водій набирає певну порогову кількість балів, до нього застосовується якась санкція, наприклад позбавлення права на керування на півроку, або примусове направлення на спеціальні курси водіння, або повторне проходження екзаменів. За 1 рік водіння без порушень можна знімати певну кількість балів (напрклад 1 або 2). Порогові значення можна також зробити залежними від стажу, наприклад тих, хто має менше ніж 3 роки стажу, карати після набору 5 балів, інших - після 10.
Можливо ви вже уявляєте або згадуєте картинки з минулого, де бравий інспектор пробиває дірки в талоні, але не поспішайте. Звичайно бали повинні нараховуватись не на місці, а через суд - визнав суд водія винним у порушенні, ДАІ нараховує йому бали в своїй базі данних - немає абсолютно ніякоюї потреби відображати цю інформацію в водійських паперах, бали - внутрішня "бухгалтерія" ДАІ. Набрав водій порогову кількість балів - надіслати йому повідомлення про дисціплінарні cанкції - наприклад запросити його явитись в ДАІ і здати "права", і попереди, що з певного моменту їх дія призупинена. Якщо водій ігнорує призначені йому ДАІ санкції, він карається довічним позбавленням права на керування автомобілем. За керування автомобілем без прав, або з скасованими чи призупенимим правами, повинна бути _кримінальна_ відповідальність. Причому під правами розуміється не папірець, який водій носить з собою, а саме право на керування.
Звичайно реалізація такого підходу потребує створення центальної бази данних про водіїв, але, я думаю, необхідність існування такої бази і так не викликає сумнівів. Відмітьте також, що безпосередній доступ інспекторів до цієї бази не є технічною вимогою. Всі операції можна проводити в режимі "офлайн" (в бухгалтерському, так би мовити), але, безумовно, якщо інспектори будуть мати змогу прямо на місці перевірити "справу" водія, то це буде дуже корисно. Технічні засоби для цього можна буде вводити поступово. Також, на мою особисту думку, можна було б зробити відкритий (можливо платний) доступ до такої бази через інтернет. Звичайно загальна публіка не повинна доступатися до детальної інформації, але кількість балів повинна бути "на очах громадськості". Таким чином страхова компанія могла б краще оцінити ризики водія, рободавець міг би вирішити чи брати на роботу водія, приватна особа могла б оцінити чи довіряти знайомому/родичу свій автомобіль.
Ще один аспект такої реформи - це взаємодія ДАІ і судів. Очевидно, що на даний момент такої взаємодії немає взагалі і система розгляду справ пов'язаних з порушеннями ПДД знаходиться в безладі. Підрозділи ДАІ, які передають справи до судів, та відповідні суди повинні в першу чергу зібрати статистику щодо кількості "дорожніх" справ, суди повинні зарезервувати частину свого часу спеціально для таких справ, наприклад день або пів-дня на тиждень. Інспектор ДАІ при офрмленні порушення повинен відразу видавати і повістку в суд призначену в відповідний місцевий суд, на відповідний "спеціальний" день через місяць, наприклад, від дня офрмлення. Явка порушника в суд повинна бути обов'язковою, за неявку без поважних причин порушник повинен позбавлятися права на керування на рік або й на три.
Такі нововедденя вимагають певної кропіткої законодавчої роботи, але вони не повинні бути занадто важкими, бо сама система досить зрозуміла і прозора, і є багато прикладів для наслідування і переймання досвіду.
Таким чином, на моє переконання, можна значно ефективніше дисциплінувати водіїв, значно справедливіше регулювати покарання, і при цьому не перезбільшувати повнаження інспекторів, а значить і корупційних ризиків.
На останок хочу зазначити, що запропоновані підходи звичайно не є моїм винаходом, а розповсюдженою практикою багатьох країн світу.
Для прикладу хочу навести лінки на (англомовний, звичайно) сайт Комісії з автомобільного транспорту (Motor Vehicle Commission) штату Нью Джерсі,США.
Головна сторінка:
http://www.state.nj.us/mvc/
Індекс покарань:
http://www.state.nj.us/mvc/cit_violations/d_violations.html
Шкала штрафних балів:
http://www.state.nj.us/mvc/cit_violations/d_vp_pnf.html
Права:
http://www.state.nj.us/mvc/cit_licenses/d_licenses.html
Правила дорожнього руху:
http://www.state.nj.us/mvc/driver_manual/dm_pdf_links.html
2005.09.22 | catko
добавте сюди добрі дороги, правильні знаки-розмітку-світлофори
дисциплінованих пішоходів і вихованих даішників нового покоління - і ціни тій системі не буде2005.09.22 | zinc
Re: добавте сюди добрі дороги, правильні знаки-розмітку-світлофо
розумію вашу іронію, але не бачу її причин - що заважає запропонованій системі _бути кращою ніж нинішня_ при тих же дорогах, пішоходах і т.д. ?зокрема, які зауваження до бальної системи ? особисто я бачу в ній лише переваги в порівнянні з системою грошових штрафів.
2005.09.23 | sokolpv
Re: які зауваження до бальної системи ?
zinc пише:> розумію вашу іронію, але не бачу її причин - що заважає запропонованій системі _бути кращою ніж нинішня_ при тих же дорогах, пішоходах і т.д. ?
> зокрема, які зауваження до бальної системи ? особисто я бачу в ній лише переваги в порівнянні з системою грошових штрафів.
А кто будет насчитывать эти баллы, те же "самые честные в мире" ГАИ-шники? А какие механизмы контроля за правильностью начисления баллов? По моему скромному мнению ЛЮБУЮ схему бойцы ГАИ, которых мы имеем на текущий момент смогут извратить для получения финансовой выгоды. А причина проста ГАИ НЕ БОИТЬСЯ МУХЛЕВАТЬ! И никакие схемы тут не помогут. Вот когда ГАИ будет реально бояться за мухлевку загреметь на нары, и не теоретически, а практически, с прецедентами, ТОЛЬКО тогда проблема сдвинется с места.
Вы поймите зачастую общение водителя с ГАИ происходит в расстановке сил 2-е (патруль) на 1-го (водитель) на значительном удалении от ближайшего населенного пункта. Свидетели отсутствуют в принципе. К этому следует добавить тот факт, что в отдалении от крупных населенных пунктов и своего начальства над головами сотрудников ГАИ сразу же появляется божественный лимб, результатом которого является тезис:"Что хочу, то и творю!" И все, что написано и утверждено на бумаге ему до одного места. Депутаты могут испортить тонны бумаги, перегрызть друг другу глотки, а сержант Петренко брал, берет и будет брать взятки. Потому как не боится!
А вот если бы в каждом водителе сотруднику ГАИ виделся бы подставной проверяющий, если бы он был хотя бы на 90% уверен, что если он этому проверяющему попался то точно сядет - был бы толк. Принцип должен быть четким как в ПВО - если летчик уже визуально увидел ракету - он уже труп. Если сотрудник ГАИ попался подставному проверяющему - он УЖЕ сел!
Далее. Как можно соблюдать ПДД, если, к примеру, в Днепропетровске, маневрирование между открытых люков стало фактически "национальным" видом спорта? Люки и решетки сливных колодцев воруют, дороги буквально испещрены открытыми люками, колодцами, дефектами дорожного покрытия. И ответственности за это никто НЕ НЕСЕТ! Дорожные службы тоже НЕ БОЯТСЯ! И никому до этого нет дела. Хотя проблема элементарно решается заказом ряду НИИ на конкурсной основе на разработку люков и решеток из неметаллических материалов. НИИ сами предложат альтернативные варианты с необходимыми прочностными и стоимостными параметрами. И так во всем, что касается дорожной инфраструктуры.
Успехов в создании различных систем.
2005.09.23 | sokolpv
А вот и подтверждение моим словам.
А вот и подтверждение моим словам.Описание одной недавней поездки.
"Как это, как это? Беспредел начался с помаранчевого путчика!
Неделю назад отдыхал на ЮБК, так Запорожские продавцы полосатых палочек в след кричали "Донецкий бандит" и это на мои разъяснения действующего законодательства на незаконность их действий! При виде фотоапарата все отвернулись как по команде, но номер машины запечатлен!
Охреневший Крымский прапорщик пожелавший увидеть мои документы, но так и не уведевший их, т.к. ума не хватило обосновать свое желание, послал меня на ХХХ, а при попытке его запечатлить женой на память предъявил ей известную конфигурацию с поднятым средним пальцем!
Жду реакцию руководства! Документ оформил и передал в руки!
А здесь многие сокрушались по поводу того, что этих безграмотных другой не грамотный решил разогнать!"
И тут внедрение ни бальной ни другой системы ничего не изменит. Фиксация нарушений в основном основывается на показаниях сотрудника ГАИ как предстваителя власти при исполнении служебных обязанностей. Но парадокс заключается в том что ДОВЕРИЯ к словам сотрудника ГАИ уже ДАВНО НИКАКОГО НЕТ! Не в ту сторону смотрим, господа.
2005.09.23 | zinc
Re: які зауваження до бальної системи ?
> А кто будет насчитывать эти баллы, те же "самые честные в мире" ГАИ-шники? А какие механизмы контроля за правильностью начисления баллов?Ви читали мою пропозицію ? Все робиться через суд.
> Вы поймите зачастую общение водителя с ГАИ происходит в расстановке сил 2-е (патруль) на 1-го (водитель) на значительном удалении от ближайшего населенного пункта. Свидетели отсутствуют в принципе.
Ця ситуація однозначно не розв'зна в принципі. Для цього і потрібен суд, і диктофон, і фотоапарат, і знання своїх прав, і адвокат, тощо.
А ваше, "от якби боялися та не насміхалися" - це дитяче мислення. Хто буде сторожити сторожів ? Хто буде перевіряти тих, хто перевірятиме ДАІ-шніків ? Як гарантувати, що вони не вступлять в змову ?
Одним словом це із розряду "от якби в ДАІ брали тільки порядних людей"
> Успехов в создании различных систем.
Ви так і не сказали ні слова про те, чому система, яку я описав, не краща ніж та що зараз. І не зпропонували розумних альтернатив.
Тому успіхів в нитті і очікуванні часів, коли всі ДАІ-шники стануть порядним і "богобоязними".
2005.09.24 | catko
чому не пропоную. пропоную.
1. даішник не має права брати грошей у водія ніяким способом і ні за що. взяття грошей у водія - виліт з роботи автоматичний. хочуть - хай камери і диктофони в ментовських машинах ставлять, хай що хочуть роблять але це має бути ліквідовано.2. даішник не має права одноосібно вирішувати чи порушив водій правила чи ні, крім випадків коли порушення зафіксоване в часі і просторі (аварія, неправильна парковка, проїзд під заборонний знак і т.п.) або коли воно зафіксовано технічними засобами( фото-відео зйомка, радар швидкості). у всіх інших випадках мають бути свідки - НЕ даїшники.
3. за неправильну розмітку-знаки-світлофори, за пробки, за криву організацію руху має відповідати даї (тепер дорожна служба - ну і правильно).
4. суд - якщо порушик оспорює порушення. якщо ні - в касу платити штраф.
от тепер вже стає пофіг, чи бальна система, чи штрафова, чи яка там. чи не так?
2005.09.24 | zinc
Re: чому не пропоную. пропоную.
catko пише:> 1. даішник не має права брати грошей у водія ніяким способом і ні за що. взяття грошей у водія - виліт з роботи автоматичний. хочуть - хай камери і диктофони в ментовських машинах ставлять, хай що хочуть роблять але це має бути ліквідовано.
а водії мають ніколи не порушувати правила, хай хоть автополіти в машини ставлять, хоть що Сподіваюсь іронію вловили ? У вас це не пропозиція, а вимога, ще й не реалістична.
> 2. даішник не має права одноосібно вирішувати чи порушив водій правила чи ні, крім випадків коли порушення зафіксоване в часі і просторі (аварія, неправильна парковка, проїзд під заборонний знак і т.п.) або коли воно зафіксовано технічними засобами( фото-відео зйомка, радар швидкості). у всіх інших випадках мають бути свідки - НЕ даїшники.
не дуже реалістично теж - це тепер треба окрім порушника зупиняти ще когось, питати "а ви бачили", а більшості водіїв пофіг - вони кудись поспішають, а може і просто не бачили, а може "водійське братерство" візьме своє ("сам же завтра можу порушити").
> 3. за неправильну розмітку-знаки-світлофори, за пробки, за криву організацію руху має відповідати даї (тепер дорожна служба - ну і правильно).
частково погоджуюсь, от тільки я думаю вони зараз теоретично відповідають за це, та хто їх перевіряє і хто карає...
> 4. суд - якщо порушик оспорює порушення. якщо ні - в касу платити штраф.
повна згода!
> от тепер вже стає пофіг, чи бальна система, чи штрафова, чи яка там. чи не так?
ні, не так - скажімо нехай у нас уже ідеальний світ, немає хабарів, тощо. Штраф за перевищення швидкості нехай буде навіть 100 грн. У "крутого пацана" місячний дохід 10000 баксів і він любе швидко ганяти. Враховуючи ймовірність бути спійманим, хай він він місяць платить штрафів на 500 баксів. а йому це пофіг. Це нормально ? Я вважаю, що ні, бо аварійні ризики, які він створює, цінність людських життів - вона набагато вища. А от з балами - всі рівні незалежно від "бабла на кармані".
2005.09.24 | catko
Re: чому не пропоную. пропоную.
zinc пише:> а водії мають ніколи не порушувати правила, хай хоть автополіти в машини ставлять, хоть що Сподіваюсь іронію вловили ? У вас це не пропозиція, а вимога, ще й не реалістична.
дивна ви людина. хочете навести порядок на дорогох і вірите що це можна, але не вірите що можна змусти даї не брати гроші за кордоном ж не беруть?
> не дуже реалістично теж - це тепер треба окрім порушника зупиняти ще когось, питати "а ви бачили", а більшості водіїв пофіг - вони кудись поспішають, а може і просто не бачили, а може "водійське братерство" візьме своє ("сам же завтра можу порушити").
реалістично. є пішоходи. є водії яких підрізали. мета такого введення не дати даям придиратись до дрібниць, які в принципі ніяк на безпеку руху не впливають, яле формально є методом шантажу водіїв.
> частково погоджуюсь, от тільки я думаю вони зараз теоретично відповідають за це, та хто їх перевіряє і хто карає...
не відповідають. відповідає якась міфічна дорожня служба чи автодор.
> А от з балами - всі рівні незалежно від "бабла на кармані".
ню-ню. при наявності 10 тис в місяць я вам всі бали які тільки можна на корню скуплю і зовсім не в інспектора. це раз.
а два - я ж не заперечую проти бальної системи. але бальна система для ідеального суспільства до якого нам як в китай рачки.
2005.09.24 | 100%
Гулять так гулять
Фантазувати так фантазувати.Штрафи залишаються, але їх розмір множиться на кількість балів водія.
Водійські посвідчення виготовляються в вигляді пластикових карток.
Кожна бригада ДАЇ має прилад, на зразок постерміналу. В міністерстві - процесінговий центр. Всі автомобілі обладнуються картрідерами для посвідчення водія і цифровим табло, де відображається кількість штрафних балів. Без посвідчення двигун не заводиться. Кожна затримка/зупинка автомобіля ДАЇ має бути технічно задокументованою. Безпідставні зупинки не допускаються/караються.
2005.09.22 | Vadym Gladchuk
Re: Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
Можете поставити -1 або стерти!Але Луценко скурвився. Тепер проштовхує через парламент законопроект про штрафи на місці - це знову тотальна корупція на дорогах. І Юща підставляє - цей законопроект - ПРЕЗИДЕНТСЬКИЙ
Ганьба Луценку! Луценка на курси підвищення кваліфікації до Мороза в СПУ
2005.09.22 | AxeHarry
Re: Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
VaDick!, davno ne bachylyShoto jakos vono symptomatychno - jak tilky kerivnyctvo samznaeshde zminylos - tak zrazu VaDick i povernuvsya, a to navit necikavo stalo....
2005.09.22 | Vadym Gladchuk
Re: Штрафы ГАИ на 50% или аж 300% ?
AxeHarryМені блокували доступ до сайту Майдан
Запитайте у Пані чи Бровика
Зараз наче вже грузиться
Але в новинах Майдану згадували наші акції Дякую новинарям за об"єктивність
А на форум Майдану писати мені зараз облом
Краще вийти на вулицю та поставити раком нинішню брехливу помаранчеву владу яка зараз в союзі з кучмістами та янкуовичами знову гвалтуватиме мій народ
2005.09.22 | sokolpv
А где же эффективные санкции к пешеходам, дорожникам и т.д.?????
А где же эффективные санкции к пешеходам, дорожникам и т.д. Где ужесточение санкций к пешеходам, ходящим где им вздумается, где ужесточение санкций к дорожным службам за ту ОТВРАТИТЕЛЬНЕЙШУЮ дорожную инфраструктуру, где ужесточение санкций к мэрии за ничтожное количество парковок и т.д. Где это все? почему щИмят ВСЕГДА только водителей? Они что рыжие или секс меньшинство? Доколе?2005.09.22 | AxeHarry
Re: А где же эффективные санкции к пешеходам, дорожникам и т.д.
TOMU SHO (c) u nas do syx pir kamunizm - "Nashi ludi v bulochnuju na taxi ne ezdyat!!!" - tobto "axtanabil" do syx pir vvazhaeccya vladoju jak rozkish dlya "biomasy" (podyviccya na stavky roztamozhky, pravyla reestracii, dovirenosti etc)2005.09.22 | sokolpv
Как опять коммунизм, совок? Откуда?
AxeHarry пише:> TOMU SHO (c) u nas do syx pir kamunizm - "Nashi ludi v bulochnuju na taxi ne ezdyat!!!" - tobto "axtanabil" do syx pir vvazhaeccya vladoju jak rozkish dlya "biomasy" (podyviccya na stavky roztamozhky, pravyla reestracii, dovirenosti etc)
Как опять коммунизм, совок? Откуда? Вроде ж совсем недавно был Кучмизм, теперь вот демократия. А оказывается как сидели в совке так и сидим??????? До сих пор люмпен - гегемон? Но это же катастрофа!!! Неужели политики не понимают, что дорожное движение - это четкий индикатор общественной жизни. И если в дорожном движении преобладает совок и коммунизм, то это значит, что ВСЯ СТРАНА в д....е пардон в СОВКЕ! Как Украина куда-то может двигаться в Европейском направлении на коммунистических принципах дорожного движения и по совковым магистралям? Это же бред!
2005.09.22 | AxeHarry
O! doshlo! (-)