А ведь Бессмертный прав: административно-территориальная реформа
10/20/2005 | Гюльчатай
Глядя сегодня в 5-ый канал.
Составляющие предполагаемой реформы:
* административная
* территориальная
* бюджетная
* налоговая
* не отсек (поправьте/добавьте - не запомнил. Но была 5-ая составляющая)
Цель реформы:
* "возврат" власти и "ресурса" общинам,
* децентрализация власти
* приближение чиновника к жителям, к общине.
По мнению Бессмертного противятся реформе не рядовые граждане, а номенклатура.
Кто-нибудь ориентируется в теме?
В теме обсуждения не личных достоинств и/или биографии Бессмертного, а административно-территориальной реформы?
Составляющие предполагаемой реформы:
* административная
* территориальная
* бюджетная
* налоговая
* не отсек (поправьте/добавьте - не запомнил. Но была 5-ая составляющая)
Цель реформы:
* "возврат" власти и "ресурса" общинам,
* децентрализация власти
* приближение чиновника к жителям, к общине.
По мнению Бессмертного противятся реформе не рядовые граждане, а номенклатура.
Кто-нибудь ориентируется в теме?
В теме обсуждения не личных достоинств и/или биографии Бессмертного, а административно-территориальной реформы?
Відповіді
2005.10.20 | SpokusXalepniy
Одного пункта нет. Первого. Он же и последний. :)
Гюльчатай пише:> Кто-нибудь ориентируется в теме?
Если вы имеете в виду нетрадиционную для Украины ориентацию, то... можно мне?
Все перечисленные по 5 каналу пункты, ничего не значат до тех пор, пока не будет... или хотя бы не начнут серьёзную реформу судебно-правовой ситемы.
При хорошей судебно-правовой, все остальные реформы могут улучшить/ухудшить ситуацию в пределах +-2%. В то время как продажная судебная и прокурорская система привносит в общую ситуацию 98% влияния.
Короче, потерявши голову, по волосам не плачут.
2005.10.20 | Гюльчатай
Да нет, это был не тот пункт. Пятый :)
> При хорошей судебно-правовой, все остальные реформы могут улучшить/ухудшить ситуацию в пределах +-2%.Не думаю. Откуда такие прогнозы?
2005.10.31 | Михайло Свистович
Re: Одного пункта нет. Первого. Он же и последний. :)
SpokusXalepniy пише:>
> Все перечисленные по 5 каналу пункты, ничего не значат до тех пор, пока не будет... или хотя бы не начнут серьёзную реформу судебно-правовой ситемы.
> При хорошей судебно-правовой, все остальные реформы могут улучшить/ухудшить ситуацию в пределах +-2%. В то время как продажная судебная и прокурорская система привносит в общую ситуацию 98% влияния.
Правильно, хоча й відсоток завищений.
2005.10.20 | Mytrofan
Re: А ведь Бессмертный прав: административно-территориальная реформа
Головне питання - як зробити бюрократію відповідальною за свої дії.Кілька варіантів:
- регулярно відстрілювати за скаргами громадян,
- зробити її виборною на всіх рівнях (це гуманніше і розумніше)
В українських умовах, щоправда, за безкарності різного роду сепаратистів та просто кретинів від політики, як також і за відсутності політичного чи історичного досвіду, подібна децентралізація має бути збалансована рядом законі, котрі б обмежували місцевих обраних бюрократів у їхніх намірах вчинити щось тае, що ішло б на шкоду цілістності держави чи порушувало конституціні права громадян.
Адміністративна реформа справді демократичного плану - річ надзвичайно складна в українських умовах.
Я зовсім не певен, що Безсмертний її потягне.
2005.10.20 | Гюльчатай
Так дело не в том, потянет ли Бессмертный
Mytrofan пише:> Головне питання - як зробити бюрократію відповідальною за свої дії.
Грубо говоря, речь идет о том, что бюрократы сидят не там, где они могут нести реальную ответственность.
Приблизительная цитата из Бессмертного: "Президент не должен ездить телефоны жителям села проводить, это должно быть делом громади".
> В українських умовах, щоправда, за безкарності різного роду сепаратистів
Речь не шла о том, что административно-территориальная реформа - штука простая.
> Адміністративна реформа справді демократичного плану - річ надзвичайно складна в українських умовах.
> Я зовсім не певен, що Безсмертний її потягне.
Так вся суть его мессиджа заключается в том, что власть должна передаваться общинам. Что в таком контексте может означать опасение, что Бессмертный "не потянет"?
Не потянет в организации процесса передачи реальных полномочий и ресурсов "місцевим громадам"?
Или не потянет - передать эти полномочия и ресурсы?
2005.10.21 | Горицвіт
А де є текст реформи? (-)
2005.10.21 | Роман ShaRP
Шукай в архівах.
Повідомлення називалося "Стали відомі деталі пропонованої Безсмертним адмінреформи", чи якось так. Там було посилання на файл з текстом.2005.10.21 | Горицвіт
не знайшов (-)
2005.10.21 | catko
о. нарешті до когось дійшло
пропонована безсмертним реформа це: а) не його реформа особисто, а запропонована командою ющенка програма щоб за кілька років назавжди покінчити з розборками місцева-центральна влада і дати громаді механізми (реальні) самоуправління. б) вона не пішла з тої ж причини, з якої 15.10 упівці не дійшли до майдану по хрещатику.п.с. з безсмертного зробили монстра тільки з одної причини - щоб замочити реформу.
2005.10.21 | nash
(попередній заголовок треба читати "один я розумний")
catko пише:> пропонована безсмертним реформа це: а) не його реформа особисто, а запропонована командою ющенка програма щоб за кілька років назавжди покінчити з розборками місцева-центральна влада і дати громаді механізми (реальні) самоуправління. б) вона не пішла з тої ж причини, з якої 15.10 упівці не дійшли до майдану по хрещатику.
>
> п.с. з безсмертного зробили монстра тільки з одної причини - щоб замочити реформу.
Тема класна, але вона не для Безсмертного тільки з однієї причини: він політик непублічний, а "підкилимний". Такі діячі незамінні при проведенні переговорів між верхівками різних сил, при організації малих інтриг і великих заколотів. Але вони безсилі там, де треба доводити свою правоту масам - вони просто нездатні ФІЗИЧНО на це. Адміністративну реформу повинен зрозуміти народ, тому першим її етапом, або прелюдією до неї мала бути широка публічна кампанія по доведенню до кожної категорії громадян переваг, які отримає ця категорія і Україна в цілому від реформи. Такої кампанії не було і не могло бути при Безсмертному саме через ту рису його характеру. Тому народ і не зрозумів свого щастя, про що свідчить як прийом Безсмертного в Макарові, так і запитання "де можна прочитати текст реформи?" у цій гілці.
В цій ролі він виглядав як Білл Гейтс, якого випхали на ринг битися з Кличком. Або як Кличко, якому б дали скальпель для оперування хворого.
2005.10.21 | catko
напевне таки так
тому що не пробую перевести стратегію багаторічної реформи в русло визначення добрих чи поганих лідерних якостей одного з її виконавців.ага ще про стратегію. вам не приходило в голову що події "безсмертний в макарові" було просто пробним каменем щоб побачити чи реально зараз щось реформувати з діючою кучмівсько-комуняцькою місцевою владою?
2005.10.21 | nash
Re: напевне таки так
catko пише:> тому що не пробую перевести стратегію багаторічної реформи в русло визначення добрих чи поганих лідерних якостей одного з її виконавців.
>
> ага ще про стратегію. вам не приходило в голову що події "безсмертний в макарові" було просто пробним каменем щоб побачити чи реально зараз щось реформувати з діючою кучмівсько-комуняцькою місцевою владою?
Подія "Безсмертний в Макарові" була тупою в першу чергу з огляду на якість підготовки. Підготовки не було взагалі: ні для еліти, ні для плебсу. Аналітиків у Беса як завжди немає (Толік Луценко - це понти, а не аналітика), або якщо такі вже є, то вони прос*али двічі: перший раз, коли треба було "прочитати" настрої макарівців щодо реформи і вдруге - коли на протязі місяця-двох провести інтенсивну пропаганду щоло розвінчання міфів та розвіювання страхів, виявлених при "прочитанні" настроїв.
А так вийшла атака польської кавалерії на німецькі танки у 1939 році. Або, якщо ви вжили термін "пробний камінь" - то пробний камінь у голову немовляті.
* - треба вставити або "п", або "р" в залежності від настрою - будь яка літера підходить.
2005.10.21 | catko
ясно. ви абсолютно не в курсі що насправді було в макарові(-)
2005.10.21 | nash
То просвітіть, б.л., (але тільки в разі, якщо самі були там) (-)
2005.10.21 | catko
не просвітю
хоча маю стопку документів і два компакти з відео і трьох чоловік які це організовували і потім розхльобували - з різних таборів.тому що НМСД воно вам нафіг не потрібно насправді.
2005.10.21 | nash
та просвітіть вже!
НМСД ваша НМСД не відповідає дійсності: воно мені на фіг потрібно!:))) Але я бачу що творилося з донесенням до народу ідей реформи по Україні і по Києву зокрема - ні фіга!2005.10.21 | Shooter
маленька корекція
catko пише:> п.с. з безсмертного зробили монстра тільки з одної причини - щоб замочити реформу.
не тільки. причина номер 2 - щоб замочити Ющенка.
оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав. Тому з нього "жізнєнно нєобходімо" було зробити монстра іншим способом.
З цією метою "помочують" і Рибачука. Наступним, думаю, буде Васюник. Превентивно же будуть гатити по всіх прізвищах, які потенційно можуть з'явитися в першій "неолігархічній" десятці списку НСНУ на виборах.
2005.10.21 | nash
Re: маленька корекція
Shooter пише:> catko пише:
>
> > п.с. з безсмертного зробили монстра тільки з одної причини - щоб замочити реформу.
>
> не тільки. причина номер 2 - щоб замочити Ющенка.
>
> оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
Ніколи не кажіть "ніколи".
> Тому з нього "жізнєнно нєобходімо" було зробити монстра іншим способом.
Ага, масонська змова. А щоб фізично відключити Безсмертного (через природній серцевий напад) підло підключили до змови його земляків - макарівців. От гади - нічого святого!
> З цією метою "помочують" і Рибачука. Наступним, думаю, буде Васюник. Превентивно же будуть гатити по всіх прізвищах, які потенційно можуть з'явитися в першій "неолігархічній" десятці списку НСНУ на виборах.
Але це підлим масонам не допоможе, народ таки розбереться і буде НСНУ першою!
P.S. ззаду.
2005.10.21 | Shooter
Re: маленька корекція
nash пише:> Shooter пише:
> > catko пише:
> >
> > > п.с. з безсмертного зробили монстра тільки з одної причини - щоб замочити реформу.
> >
> > не тільки. причина номер 2 - щоб замочити Ющенка.
> >
> > оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
> Ніколи не кажіть "ніколи".
Факти в студію, плз!
> > Тому з нього "жізнєнно нєобходімо" було зробити монстра іншим способом.
> Ага, масонська змова.
КГБістсько-кучмістська, швидше. З підключенням останнім часом "свіжих сил".
> > З цією метою "помочують" і Рибачука. Наступним, думаю, буде Васюник. Превентивно же будуть гатити по всіх прізвищах, які потенційно можуть з'явитися в першій "неолігархічній" десятці списку НСНУ на виборах.
> Але це підлим масонам не допоможе, народ таки розбереться і буде НСНУ першою!
Мушу Вас засмутити - наш народ більше ведеться на шумові та візуальні ефекти, ніж на суть дій. Першою НСНУ навряд чи буде, проте в урядовій коаліції буде - це точно. З іншого боку, я би не дав жодної гарантії тому, що в урядовій коаліції буде той, хто посяде перше місце. Хоча й не виключаю, звісно, що так може статися.
2005.10.21 | nash
Re: маленька корекція
Shooter пише:> > > оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
> > Ніколи не кажіть "ніколи".
> Факти в студію, плз!
Факти чого?
> > > Тому з нього "жізнєнно нєобходімо" було зробити монстра іншим способом.
> > Ага, масонська змова.
>
> КГБістсько-кучмістська, швидше. З підключенням останнім часом "свіжих сил".
Тоді КГБісти-кучмісти вправно інфільтрували своїх агентів у найближче оточення Ющенка і їх завданням було: прикріпитися до Ющенка і спалитися, щоб цей вогонь спалив і його. Тоді план здійснюється бездоганно.
> З іншого боку, я би не дав жодної гарантії тому, що в урядовій коаліції буде той, хто посяде перше місце.
Я теж.
2005.10.21 | Shooter
Re: маленька корекція
nash пише:> Shooter пише:
> > > > оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
> > > Ніколи не кажіть "ніколи".
>
> > Факти в студію, плз!
> Факти чого?
Що Безсмертний крав.
> > > > Тому з нього "жізнєнно нєобходімо" було зробити монстра іншим способом.
> > > Ага, масонська змова.
> >
> > КГБістсько-кучмістська, швидше. З підключенням останнім часом "свіжих сил".
> Тоді КГБісти-кучмісти вправно інфільтрували своїх агентів у найближче оточення Ющенка і їх завданням було: прикріпитися до Ющенка і спалитися, щоб цей вогонь спалив і його. Тоді план здійснюється бездоганно.
+ мудаки з оточення Ющенка - тут Ви праві. Але ці дали лише "затравку", "розкручували" питання зовсім інші.
2005.10.21 | nash
Re: маленька корекція
Shooter пише:> nash пише:
> > Shooter пише:
> > > > > оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
> > > > Ніколи не кажіть "ніколи".
> >
> > > Факти в студію, плз!
> > Факти чого?
>
> Що Безсмертний крав.
А я хіба про це говорив? Я просто зреагував на ваш безапеляційний вердикт "він ніколи не крав".
сил".
> > Тоді КГБісти-кучмісти вправно інфільтрували своїх агентів у найближче оточення Ющенка і їх завданням було: прикріпитися до Ющенка і спалитися, щоб цей вогонь спалив і його. Тоді план здійснюється бездоганно.
> + мудаки з оточення Ющенка - тут Ви праві. Але ці дали лише "затравку", "розкручували" питання зовсім інші.
"Нерозкручення" було б аморальним. Але ключова особа і в "затравці" і в "розкручуванні" - сам Ющенко. Якби він ставив інтереси держави і свій престиж вище стосунків з мудаками з оточення - попер би їх і не гальмував відкриття справ, тим самим відділивши себе від бруду і не даючи поживи "розкрутникам". А так - горять вони і він з ними.
2005.10.21 | Shooter
Re: маленька корекція
nash пише:> Shooter пише:
> > nash пише:
> > > Shooter пише:
> > > > > > оскільки, такі "цілі" як Жванія, Порох, Третяк "відсікались" легко. Безсмерний же ж не олігарх, а "чистий політик". Який, на відміну від деяких інших "кристальних" політиків, ніколи не крав.
> > > > > Ніколи не кажіть "ніколи".
> > >
> > > > Факти в студію, плз!
> > > Факти чого?
> >
> > Що Безсмертний крав.
> А я хіба про це говорив? Я просто зреагував на ваш безапеляційний вердикт "він ніколи не крав".
Ги Відколи це правда стала безапеляційним вердиктом?
> > > Тоді КГБісти-кучмісти вправно інфільтрували своїх агентів у найближче оточення Ющенка і їх завданням було: прикріпитися до Ющенка і спалитися, щоб цей вогонь спалив і його. Тоді план здійснюється бездоганно.
>
> > + мудаки з оточення Ющенка - тут Ви праві. Але ці дали лише "затравку", "розкручували" питання зовсім інші.
> "Нерозкручення" було б аморальним. Але ключова особа і в "затравці" і в "розкручуванні" - сам Ющенко. Якби він ставив інтереси держави і свій престиж вище стосунків з мудаками з оточення - попер би їх
попер же ж
>і не гальмував відкриття справ
це Вам Піскун розказав?
>тим самим відділивши себе від бруду і не даючи поживи "розкрутникам". А так - горять вони і він з ними.
Не зовсім. Звісно, реаґувати Ющ мав швидше. Проте хоч і з запізненням, він робить правильні кроки. І логічним завершенням цього би мала стати "відносна деолігархізація" НСНУ.
Будем слідкувати за розвитком подій.
2005.10.21 | nash
Re: маленька корекція
Shooter пише:> Ги Відколи це правда стала безапеляційним вердиктом?
Ви - син Бога, у якого всі слова апріорі - правда?
> > "Нерозкручення" було б аморальним. Але ключова особа і в "затравці" і в "розкручуванні" - сам Ющенко. Якби він ставив інтереси держави і свій престиж вище стосунків з мудаками з оточення - попер би їх
>
> попер же ж
Досить пізно попер
> >і не гальмував відкриття справ
>
> це Вам Піскун розказав?
Томенко.
> Будем слідкувати за розвитком подій.
Атож
2005.10.21 | Shooter
Re: маленька корекція
nash пише:> Shooter пише:
>
> > Ги Відколи це правда стала безапеляційним вердиктом?
> Ви - син Бога, у якого всі слова апріорі - правда?
Ні, я людина, яка керується законами банальної логіки. Які кажуть, що поки не буде доведено, що Безсмертний крав (тим чи іншим чином) - він не є злодієм.
Є у Вас факти про те, що Безсмертний крав? Як нема - то, пардон, не пиз*іть даремно.
> > > "Нерозкручення" було б аморальним. Але ключова особа і в "затравці" і в "розкручуванні" - сам Ющенко. Якби він ставив інтереси держави і свій престиж вище стосунків з мудаками з оточення - попер би їх
> >
> > попер же ж
> Досить пізно попер
Запізно, але все таки попер.
Натомість, "конкуруюча оранжева сторона" продовжує активно всмоктувати в себе "лучшіх із лучшіх". І, як вигляжає, Піскун - серед останніх цінних поповнень.
> > >і не гальмував відкриття справ
> >
> > це Вам Піскун розказав?
> Томенко.
Словам Томенка після його відвертої демагогії щодо закону про недоторканість бандитів в місцевих радах та воплю "олігархи (але не Юлині) керують країною" - приблизно стільки ж ціни, як і словам Піскуна.
2005.10.22 | nash
Re: маленька корекція
Shooter пише:> nash пише:
> > Shooter пише:
> >
> > > Ги Відколи це правда стала безапеляційним вердиктом?
> > Ви - син Бога, у якого всі слова апріорі - правда?
>
> Ні, я людина, яка керується законами банальної логіки. Які кажуть, що поки не буде доведено, що Безсмертний крав (тим чи іншим чином) - він не є злодієм.
Логіка у вас кульгава, бо будь-які докази відсутні і у вас і у мене. Але оскільки ви були автором тези (я - антитези), то докази повинні давати ви. Ви їх не дали і не зможете дати, оскільки (підозрюю)не є ні Безсмертним, ні його фінансовим розпорядником. Тому і обидва ваші твердження "Він ніколи не крав" і "він крав" безпідставні, бо бездоказові. Типу ви мені кажете: "пігмеї ніколи не їдять бананів".
> Є у Вас факти про те, що Безсмертний крав? Як нема - то, пардон, не пиз*іть даремно.
А тут типу "У вас є факти про те, що пігмеї їдять банани?", далі - видно у вас було важке дитинство:((
> > > > "Нерозкручення" було б аморальним. Але ключова особа і в "затравці" і в "розкручуванні" - сам Ющенко. Якби він ставив інтереси держави і свій престиж вище стосунків з мудаками з оточення - попер би їх
> > >
> > > попер же ж
> > Досить пізно попер
>
> Запізно, але все таки попер.
- "Навіщо ти пив пурген - треба було сплюнути його"
- "Так я сплюнув, коли понос почався"
_ "От і молодець - хоч запізно, а таки сплюнув!"
З логікою у вас, одначе.... Кульок закінчували?
> Натомість, "конкуруюча оранжева сторона" продовжує активно всмоктувати в себе "лучшіх із лучшіх". І, як вигляжає, Піскун - серед останніх цінних поповнень.
Піскун мені до лампочки.
> Словам Томенка після його відвертої демагогії щодо закону про недоторканість бандитів в місцевих радах та воплю "олігархи (але не Юлині) керують країною" - приблизно стільки ж ціни, як і словам Піскуна.
А ЧИЇМ СЛОВАМ ВИ - ОСОБИСТО ВИ! - вірите? Є хоч одна людина з українського політикуму?
2005.10.21 | ak1001
верно
только все таки стоило Безсмертному дать более четкое описание слудующих шагов реформы, чтобы скептики не говорили что в реформе кроме териториального ничего нета так - реформу уже завалили и вряд ли в неормальном виде проведут
для этого нужно иметь полит волю и полит силу
а после просранного померанчевого 2005 этого нам не видать
будут уродцы типа полтреформы. - и с административной, и с судовой также будет
2005.10.21 | Shooter
І ще один суттєвий аспект
Вміло проведена тер-адмін реформа вибиває головні арґументи у "федерастов".2005.10.21 | nash
Re: І ще один суттєвий аспект
Shooter пише:> Вміло проведена тер-адмін реформа вибиває головні арґументи у "федерастов".
Однозначно!
2005.10.21 | andriko
І що до тепер було зроблено "вдало" ? (-)
2005.10.21 | Shooter
Все і негайно - це, швидше, а-ля інша особа
З досвіду спостережень за іншими країнами: на підготовку реформи (це якщо "в Багдаді все спокійно") потрібно по-мінімуму півтора року.Тому якість підготовки цієї реформи судити наразі складно. І не буде можливо, поки все не устаканітся (весна 2006) і не пройде від того часу хоча би рік.
Проте необхідність проведення такої реформи - поза сумнівом. Як і сказане мною в попередньому повідомленні про один із наслідків.
2005.10.21 | andriko
Я про "НЕіншу" особу,що він зробив доброго в даному питанні?(-)
2005.10.21 | Shooter
Прочитайте його проект
Там побачите - що було зроблено добре, що погано.Як і коментарі інших.
Лінки вже були наведені в цій гілці.
2005.10.21 | andriko
Проект вдалий?
Shooter пише:> Там побачите - що було зроблено добре, що погано.
>
> Як і коментарі інших.
>
> Лінки вже були наведені в цій гілці.
Я повний профан в адміністративно-теротиріальному питанні
Скільки я про це не читаю, не зрозумію одного - всі говорять, що реформу треба робити і всі говорять що вона ніяк не зрушиться з місця.
Тобто, якщо проект хороший, "проектор" хороший(?), чого нам ще треба? Все йде по плану?
2005.10.21 | Shooter
Re: Проект вдалий?
andriko пише:> Shooter пише:
> > Там побачите - що було зроблено добре, що погано.
> >
> > Як і коментарі інших.
> >
> > Лінки вже були наведені в цій гілці.
>
> Я повний профан в адміністративно-теротиріальному питанні
Але посперечатися охота - так?
> Скільки я про це не читаю, не зрозумію одного - всі говорять, що реформу треба робити і всі говорять що вона ніяк не зрушиться з місця.
> Тобто, якщо проект хороший, "проектор" хороший(?), чого нам ще треба? Все йде по плану?
Читайте коментарі тих людей, які відповідають детально й по суті стану реформи. Вони є в цій гілці (дають відповідні посилання).
2005.10.21 | Karamello
Я ориентируюсь
Первоначальная формулировка административной реформы зародилась в голове подручного Кучмы Табачника. Законопроект, появившийся на люди где-то в апреле касался только реформы территориальных единиц и был абсолютно беспомощный. В мае появилась моя заметка на Майдане:http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_arch51&key=1115599837&first=&last=&pattern=
а летом началась дискуссия на Диалогах, из которой самое интересное, наверное вот:
http://dialogs.org.ua/ru/material/full/2/3604
Если Бессмертный на самом деле теперь предлагает сбалансированный _пакет_ реформ - это означает, что он, возможно, умеет слушать. Хорошо ли он учится - посмотрим. Пока такого впечатления не создалось.
Апд:
Доступные для народа материалы реформы - только административной ее части! - можно посмотреть здесь:
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=16176506&cat_id=15475285
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=15475685&cat_id=15475285
2005.10.21 | Гюльчатай
Спасибо. Хорошие ссылки (-)
2005.10.21 | nash
С точки зрения банальной эрудиции
Гюльчатай пише:> Глядя сегодня в 5-ый канал.
Так нельзя.
Либо (без предлога) "глядя сегодня 5-ый канал"
- либо (с предлогом) "глядя сегодня в 5-ый анал".
Так что выбирайте, кто вы: филолог или проктолог?
2005.10.21 | Гюльчатай
Проктолог, получается :)(-)
2005.10.22 | Гюльчатай
Сегодня в ЗН интервью с Бессмертным на полосу (-)
2005.10.31 | Михайло Свистович
Re: А ведь Бессмертный прав: административно-территориальная реформа
Гюльчатай пише:>
> Кто-нибудь ориентируется в теме?
Я орієнтуюсь, але на сьогодні ця тема не актуальна. На носі вибори, тому питання реформи відкладеться до післяних.
> В теме обсуждения не личных достоинств и/или биографии Бессмертного, а административно-территориальной реформы?
Сама задумка в Безсмертного непогана, план же практичної реалізації сильно кульгає. Треба коригувати, але й реформувати теж потрібно. Однак це - не тема нинішнього дня.