МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Для Кличка: класний хід проти Омельченка

11/17/2005 | Чучхе
Всього-то навсього розклеїти в вагонах метро наліпки "Спасибі дорогому Олександру Олександровичу Омельченку за наше просторе й не забите вщент метро"

думаю цього досить

кияни, що користуються підземним транспортом в пікові години, все зрозуміють

а особливо помічаєш, наскільки переповнений підземний транспорт тоді, коли місяць побудеш поза межами Києва, а потім приїздиш сюди і намагаєшся зхранку сісти в той потяг. І розумієш, що таке переповнене метро з сотнями людей, вишикуваних в 5 рядів коло перона просто небезпечно для життя, воно повинне бути закрито для експлуатації! Я чув, що критичні норми пасажировмісткості станцій вже переповнені у нас в 2 рази

Відповіді

  • 2005.11.17 | Englishman

    щось я не вкурив.

    З якої статі Кличко буде розклеювати щось проти свого друга Омельченка?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2005.11.18 | QuasiGiraffe

    Re: Для Кличка: класний хід проти Омельченка

    Чучхе пише:
    > Всього-то навсього розклеїти в вагонах метро наліпки "Спасибі дорогому Олександру Олександровичу Омельченку за наше просторе й не забите вщент метро"
    >

    Правда, у випадку виграшу перегонів доведеться із метро щось робити. (Ви ж це мали на увазі, а не просто мочіння?). Наприклад, збільшити вдвічі швидкість поїздів. Або їх довжину. Або ширину. Або висоту. Або стояти і не пропускати половину людей до станцій. Тут Клічко, дійсно, впорається, не Томенко ж.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.11.18 | Чучхе

      Дивна річ

      перекапувати весь центр раз на два роки, і щось будувати у парку Хрещатий раз на рік - гроші є

      потяга купити в метро - грошей нема. правда, там є ще й проблема, що кабмін мав трохи виділити на той метрополітен, але не виділив.

      іще один вихід - метро або закрити, або передати в мінтранс, якщо міська влада ні фіга з ним не може впоратись
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.11.19 | QuasiGiraffe

        Re: Дивна річ

        Чучхе пише:
        > перекапувати весь центр раз на два роки, і щось будувати у парку Хрещатий раз на рік - гроші є
        >
        > потяга купити в метро - грошей нема. правда, там є ще й проблема, що кабмін мав трохи виділити на той метрополітен, але не виділив.
        >
        > іще один вихід - метро або закрити, або передати в мінтранс, якщо міська влада ні фіга з ним не може впоратись

        Вся справа в тому, що купівля нових поїздів нічого не дасть. Кожного ранку мій поїзд стоїть десь зо хвилину >перед> Хрещатиком, що свідчить про межу пропускної здатності лінії.
        Якщо вже почали про це говорити, можна висловити кілька затравок ідей.
        Ще в сімдесяті роки мені розповідали, що фактично київське метро має чи то 6, чи то 8 паралельних ліній. На станції "Дніпро" можна побачити, як паралельно ідуть до гори ще тунелі. Тож цими паралельними гілками можна пустити додаткові поїзди, щоправда, навряд чи вони зможуть відвідати всі станції. Ну то й що? Я б із задоволенням сів вранці на поїзд, що б прямував без зупинок до Шулявської (там, здається, мають закінчуватися паралельні гілки).
        Щодо відрізку від Дніпра до Лісової, думаю, реально збудувати другу гілку НАД їснуючою. Мости, мабуть, витримають. Справа технічно складна буде тільки в місці заїзду в правобережну гору, в паралельний тунель.
        В будь-якому разі все це справа не однієї мерської каденції, тож результатами в цій справі навряд чи хто зможе віжзвітувати.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.11.19 | Чучхе

          Думаю, резерв ще є

          QuasiGiraffe пише:
          >
          > Вся справа в тому, що купівля нових поїздів нічого не дасть. Кожного ранку мій поїзд стоїть десь зо хвилину >перед> Хрещатиком, що свідчить про межу пропускної здатності лінії.

          не знаю. в москві поїзди зранку йдуть за 30-40 секунд одне після другого, а у нас значно довше. це особливао добре помічаєш, приїхавши до києва з москви
    • 2005.11.18 | dity_mahno

      Re: Для Кличка: класний хід проти Омельченка

      в Токіо в метро є спеціальні чуваки, які ходять по платформам та втискують пасажирів всередину - Кличко, думаю, справився би :-)
  • 2005.11.18 | Горицвіт

    ціни вже піднімають

    з 20 числа, здається. Конкуренти Омельченка мають це якось використати.

    Цікаво, що з метром можна зробити конструктивного. Там, напевно, вже вперлося в технологічні обмеження.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.11.18 | Чучхе

      є такі проблеми:

      перші три проблеми впираються в потребу фінансування

      1. банально не вистачає потягів, а один з них коштує щось із декілька мільйонів. а потрібно їх більше десятка. однак для Києва, я думаю, ці суми по кишені

      2. дуже малі перони - на 5 вагонів. У Москві - на 7. обіцяють, що на новій лінії їх розмір збільшать, не знаю.

      3. власне кажучи, нерозвиненість ліній. якби була окружна дорога, люди могли б не заблоковувати центральні відтинки метро, їм не тре було б їхати на Хрещатик, щоб проїхати, наприклад, з Нивок на Петрівку.

      а ось спосіб зменшити пасажиропотік, що не потребує затрат:

      1. збільшити плату за проїзд рази в три.

      такий спосіб міг би примусити хоча б якихось пасажирів пересісти з метро на інші види транспорту. бо в підземку йдуть не тільки тому, що там зручно, а й що дешево, а зараз, під зиму, ще й тому, що холодно. Але загалом, думаю, таке переповнене метро як зараз не відповідає ніяким вимогам т/б.

      а мер не чухається, тільки порозставляв телевізори у вагонах, де вдячні кияни матюкаються, дивлячись на Сан Санича. Ну й ще написав на одному потязі "Міськадміністрація вітає зі святом". А на станції "Лук"янівська", яку здали достроково під якесь свято, аж страшно перебувати: вода тече зі стелі, плюс один раз вона горіла, один раз обвалився ескалатор...


      одним словом, чим не гарна агітація проти мера?


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".