Якщо процес неможливо заборонити, його потрібно очолити.
12/01/2005 | Pavlo
Пропоную цей комсюковський принцип застосувати до політреформи.
Наприклад, суттєвим недоліком нового формату представницької влади вважається імперативний мандат. Скажу чесно, після того, як депутат Ратушняк, за якого я голосував, перейшов із Нашої України до ПР, я був обома руками за імперативний мандат. Так само, напевно, вважають багато виборців львівського Сихова, які обрали в парламент Тарасика.
Може є сенс скоректувати закон "Про політичні партії в Україні", щоб унеможливити диктат та закулісні інтриги керівників партій ? Такі поправки до закону може прийняти Рада цього скликання, адже депутати ще не перетворилися на кнопкодавів та навряд чи бажають перетворюватись.
Наприклад, суттєвим недоліком нового формату представницької влади вважається імперативний мандат. Скажу чесно, після того, як депутат Ратушняк, за якого я голосував, перейшов із Нашої України до ПР, я був обома руками за імперативний мандат. Так само, напевно, вважають багато виборців львівського Сихова, які обрали в парламент Тарасика.
Може є сенс скоректувати закон "Про політичні партії в Україні", щоб унеможливити диктат та закулісні інтриги керівників партій ? Такі поправки до закону може прийняти Рада цього скликання, адже депутати ще не перетворилися на кнопкодавів та навряд чи бажають перетворюватись.