Мельниченко, Єльяшкевич, розмовляють з подонками, записи(лінк)
12/08/2005 | Сергій Кабуд
Мельниченко, Єляшкевич на відео розмовляють з подонками
записи останніх двох інтерв'ю панів Мельниченка і Єльяшкевича
на 5 му каналі телебачення.
Коментарі зайві.
Аудіо
http://maidan.org.ua/files/sk/melnychenko_5kanal.mp3
Відео
http://maidan.org.ua/files/sk/elyashkevych_goldfarb.wmv
http://maidan.org.ua/files/sk/melnychenko_5kanal.wmv
http://maidan.org.ua/files/sk/ithink.asf
записи останніх двох інтерв'ю панів Мельниченка і Єльяшкевича
на 5 му каналі телебачення.
Коментарі зайві.
Аудіо
http://maidan.org.ua/files/sk/melnychenko_5kanal.mp3
Відео
http://maidan.org.ua/files/sk/elyashkevych_goldfarb.wmv
http://maidan.org.ua/files/sk/melnychenko_5kanal.wmv
http://maidan.org.ua/files/sk/ithink.asf
Відповіді
2005.12.08 | Хвізик
ті лінки не роблять(-)
2005.12.08 | Сергій Кабуд
виправлено(-)
2005.12.08 | Сергій Кабуд
додав лінк на малий аудіо файл(-)
2005.12.09 | Englishman
Скрипін- жлоб
"Журналіст" хєров, блін...2005.12.09 | Пані
Шевченка за що????
Прізвище жлоба - Скрипін. Роман.2005.12.09 | Englishman
Упс, виправив (-)
2005.12.09 | 123
аха(-)
2005.12.09 | Габелок
Re: Нє-є-є, а Ви от скажіть де Ви мікрохвон ставили
Десять хвилин ефіру пішло на "Нєєє, а Ви купіть слона...", а інші десять "Нєєє, скажіть, що Ви агент КГБ..."В результаті, хто ж корупціонет і як розгортаються події з плівками, з розслідуванням та і не стало відомо.
Ідійот! Шо тут сказать?
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: Нє-є-є, а Ви от скажіть де Ви мікрохвон ставили
Габелок пише:>
> Ідійот! Шо тут сказать?
Ви думаєте, що ідіот? Гм...
2005.12.10 | Габелок
Re: Ну та звичайно, що не ідіот, робота у нього така(-)
2005.12.09 | So_matika
В новини такий заголовок ставити не можна (-)
2005.12.09 | Пані
Чому це? Невже подонка не можна називати подонком?
Це що ненормативна лексика??? Чи тут є хтось, хто таке видатне явище як господин Г-б не вважає подонком???2005.12.09 | Михайло Свистович
Поважний сайт не має вживати тупу базарну лайку
Якщо вже лаятися, то витончено і стьобно.2005.12.09 | Сергій Кабуд
після історії з анекдотами виникли проблеми з юмором(-)
2005.12.09 | Пані
Ну хіба що...
А де приклад витонченої лайки замість тупої базароної? І з яким це пір "подонок" це базарна лайка? Я таких слів ні від кого, крім інтелігентних людей вже роками не чую?2005.12.09 | Хвізик
Re: Ну хіба що...
Пані пише:> А де приклад витонченої лайки замість тупої базароної? І з яким це пір "подонок" це базарна лайка? Я таких слів ні від кого, крім інтелігентних людей вже роками не чую?
просто свистович відчуває необхідність хоч що-небудь сказати, та не має чого. от і прискіпався до слова.
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: Ну хіба що...
Хвізик пише:> просто свистович відчуває необхідність хоч що-небудь сказати, та не має чого. от і прискіпався до слова.
Не судіть про мене по собі
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: Ну хіба що...
Пані пише:> А де приклад витонченої лайки замість тупої базароної?
Новини Шона, наприклад.
> І з яким це пір "подонок" це базарна лайка? Я таких слів ні від кого, крім інтелігентних людей вже роками не чую?
А я чую постійно, бо на базарі буваю ледь не щоденно.
2005.12.09 | observer
Я - не вважаю його покидьком. Більше того
Пані пише:> Це що ненормативна лексика??? Чи тут є хтось, хто таке видатне явище як господин Г-б не вважає подонком???
покидьки - Коля і Єльяшкевич, котрі використовують Гіїнку жінку (не дружину) для боротьби з Литвином.
Так само не вважаю Скрипіна жлобом. Емоційний? Так. Субєктивний? Так. Але до чого тут жлоб?
[офтопік]
з.і. Щоб зрозуміти що таке справжнє жлобство - треба читати Сергія Кабуда. От вже воїстину Рагуль Рагульович.
[/офтопік]
2005.12.09 | Пані
Re: Я - не вважаю його покидьком. Більше того
observer пише:> Пані пише:
> > Це що ненормативна лексика??? Чи тут є хтось, хто таке видатне явище як господин Г-б не вважає подонком???
>
> покидьки - Коля і Єльяшкевич, котрі використовують Гіїнку жінку (не дружину) для боротьби з Литвином.
В мене прямо протилежна оцінка того, хто кого використовував і коли, яка грунтується, в тому числі, і на наявності спільних знайомих з МММ та їх особистих враженнях. Які у всіх співпадають, незважаючі на те. що це дуже різні люди, з різним світоглядом і непростими відношеннями один з одним.
> Так само не вважаю Скрипіна жлобом. Емоційний? Так. Субєктивний? Так. Але до чого тут жлоб?
Я уважно дивилася ці два останніх ефіри. І живо згадала Росію другої половини 90х. Людей типу Доренка, які зганьбили слово "журналіст" в російській мові. Нажаль, Скрипін пішов тим сама шляхом.
Журналіст, який дозволяє собі маніпулювати співбесідниками - подонок.
З перспективою перетворитися на ВЕЛИКОГО подонка.
2005.12.09 | So_matika
Можна - як приватне ставлення. Але не в новинах (-)
2005.12.09 | Сергій Кабуд
поки нема інших сенсацій будемо називати речі їх іменами
скрипіна треба вигнати з роботи і дати в дюндєльчи нема в киіві гідності вже ні в кого і не дадуть свині в рило?
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: поки нема інших сенсацій будемо називати речі їх іменами
Сергій Кабуд пише:> скрипіна треба вигнати з роботи і дати в дюндєль
>
> чи нема в киіві гідності вже ні в кого і не дадуть свині в рило?
Приїдь і дай. Доведи, що в тебе є гідність.
2005.12.09 | Сергій Кабуд
не соромно шо нікого в киіві немає?(-)
2005.12.09 | Михайло Свистович
то ти зробиш те, до чого закликаєш інших, коли приїдеш? (-)
2005.12.10 | Сергій Кабуд
дивуюсь а не закликаю, бо рік тому могли й битися
за честь. Під ЦВК були тоді справжні люди і внутрі теж.А зараз де воно?
МОже суспільство на боці голдфарба і скрипіна?
2005.12.10 | Михайло Свистович
Не ухиляйся від відповіді
То ти наб"єш Скрипіну морду, коли приїдеш до Києва?2005.12.10 | Сергій Кабуд
я бачу шо ти як вошь крутишся лише б не брати відповідальність
то прийдеться бити не лише одного хорька а й кілька інших тварюк2005.12.11 | Михайло Свистович
Як воша крутишс саме ти, бо я нічого не обіцяв, ні до чого не
закликав й не обурювався, що інші не роблять того, що не роблю я, хоча можу.Ну то ти наб"єш морду Скрипіну, коли приїдеш?
2005.12.09 | observer
називаю речі своїми іменами. Кабуд - істеричний рагуль (-)
2005.12.09 | na_varti
Re: Мельниченко, Єльяшкевич, розмовляють з подонками, записи(лінк)
Прогресуюча деградація журналіста Скрипіна. Чому це відбувається?2005.12.09 | Сергій Кабуд
скрипін взяв гроші в гольдфарба(-)
2005.12.09 | observer
все ж таки цікаво дізнатись який саме геній вважає написане
Кабудом інформативним?Хоча звісно якщо вважати іфнормативним будь що що може бути використаним в кампанії компрометації Ющенка...
2005.12.09 | Хвізик
інформативно Кабудовому допису поставив я
бо в мене також виникла саме ця думка - скрипіну приплачують. вперше виникла давно. ще коли те чмо насмілилося мочити євгена сверстюка, якого я глибоко поважаю і вважаю совістю укр націїнавіть якщо не згоден з людиною, треба вміти добирати слова та форми висловлювань
нахабства скипіна я не розумію, і не можу знайти для нього жодного пояснення, крім того, що дане кабудом
2005.12.09 | observer
а Ви всі свої _думки_ вважаєте інформативними? чи лише якщо вони
співпадають з кабудовими? я чомусь до сьогоднішнього дня вважав інформативним те, що бодай хтось (нехай навіть Кабуд) може підтвердити. а не фантазіїХвізик пише:
> бо в мене також виникла саме ця думка - скрипіну приплачують. вперше виникла давно. ще коли те чмо насмілилося мочити євгена сверстюка, якого я глибоко поважаю і вважаю совістю укр нації
>
> навіть якщо не згоден з людиною, треба вміти добирати слова та форми висловлювань
а якщо не добирає, то йому виходить приплачують? нуну, інформативно...
2005.12.09 | Shooter
sorry to indrude
> Хвізик пише:
> > бо в мене також виникла саме ця думка - скрипіну приплачують. вперше виникла давно. ще коли те чмо насмілилося мочити євгена сверстюка, якого я глибоко поважаю і вважаю совістю укр нації
а за що мочили сверстюка?
2005.12.09 | Хвізик
Re: sorry to indrude
Shooter пише:>
> > Хвізик пише:
> > > бо в мене також виникла саме ця думка - скрипіну приплачують. вперше виникла давно. ще коли те чмо насмілилося мочити євгена сверстюка, якого я глибоко поважаю і вважаю совістю укр нації
>
> а за що мочили сверстюка?
то було зразу після оранжового перевороту. десь поміж третім туром і сходженням юща на трон.
я вже толком не пам"ятаю про що йшлося, але пам"ятаю як скрипін кидав сверстюкові запитання, перебиваючи і не даючи можливості відповісти на попереднє.
виглядало так, як ото буває коли який проффффессор поставив собі за мету когось цілеспрямовано завалити на екзамені
некрасиво виглядало - молоде чмо цькує поважну немолоду людину.
а! згадав. тема йшлася про те, як якісь козли напали на приміщення сверстюкового видання "наша віра"
погром там зробили, чи щось таке.
2005.12.09 | Shooter
Re: sorry to indrude
Хвізик пише:> Shooter пише:
> то було зразу після оранжового перевороту.
ну і лексика у Вас, одначе.
відстояння людьми одного із своїх базових прав - права вибирати владу Ви називаєте "переворотом"?
2005.12.09 | Хвізик
Re: sorry to indrude
Shooter пише:> Хвізик пише:
> > Shooter пише:
>
> > то було зразу після оранжового перевороту.
>
> ну і лексика у Вас, одначе.
>
> відстояння людьми одного із своїх базових прав - права вибирати владу Ви називаєте "переворотом"?
не прискіпуйтеся до слів
саме після того нібито відстоювання, коли всі ми вирішили, що вже все "відстояли", а де-котрі зі своїми кавказькими корєшами навіть поїхали в карпати на лижах кататися, відбувся погром у приміщенні Нашої Віри.
2005.12.11 | mala
Re: sorry to indrude
Хвізик пише:> саме після того нібито відстоювання, коли всі ми вирішили, що вже все "відстояли",
говоріть за себе, а не за всіх.
2005.12.09 | Сергій Кабуд
ви сперечаєтесь з очевидним- беруть гроші за таке на телебаченні
і про це знають всі киівські журналісти чи публічні діячи2005.12.09 | Предсказамус
Гольдфарбу незачем было платить Скрипину
Дело в том, что не так давно по сети пробежала не очень приятная для Порошенко запись его беседы с Кучмой. Точнее говоря, совсем была неприятная запись.Как и остальные пострадавшие от Мельниченко товарищи, Порошенко, вместо того, чтоб попытаться опровергнуть запись, руками своего канала №5 мажет калом Мельниенко. Мол, разве можно верить записям, которые делал такой негодяй?
2005.12.09 | Сергій Кабуд
але ж Гольдфарб позорить канал ще більше
тому вирогідно дає скрипіну в лапу,саме така практика постійно існує на 5му
2005.12.09 | 123
Ви дивилися ефір?
Предсказамус пише:> Дело в том, что не так давно по сети пробежала не очень приятная для Порошенко запись его беседы с Кучмой. Точнее говоря, совсем была неприятная запись.
> Как и остальные пострадавшие от Мельниченко товарищи, Порошенко, вместо того, чтоб попытаться опровергнуть запись, руками своего канала №5 мажет калом Мельниенко. Мол, разве можно верить записям, которые делал такой негодяй?
Я дивися ефір з Гольдфарбом і Єльяшкевичем. Мазав калом Гольдфарба він не менше ніж Єльяшкевича, а навіть більше. З ідіотськими хамськими зауваженнями типу -- як вимовити ваше прізвище, я не може таке артикулювати. І ремаркою "ну звісно взяли розписку, як же інакше" коли Гольдфарб нарікнув Єльяшкевичу, що той брав у нього гроші, і на те є документи, а тепер каже що начебто не звертався до нього.
2005.12.09 | Пані
Re: Ви дивилися ефір?
123 пише:> Я дивися ефір з Гольдфарбом і Єльяшкевичем. Мазав калом Гольдфарба він не менше ніж Єльяшкевича, а навіть більше. З ідіотськими хамськими зауваженнями типу -- як вимовити ваше прізвище, я не може таке артикулювати. І ремаркою "ну звісно взяли розписку, як же інакше" коли Гольдфарб нарікнув Єльяшкевичу, що той брав у нього гроші, і на те є документи, а тепер каже що начебто не звертався до нього.
Точно так і було. У порівнянні з манерою ведення програм Скрипіним Піховшек - зразок коректності та толератнтності
2005.12.09 | Предсказамус
Это только подтверждает моё предположение (-)
2005.12.09 | 123
Цікаво - чи буває щось, що може спростовувати?
Скрипін мочить Єльяшкевича - значить, Порошенко мочить МММ.Скрипін мочить Гольдфарба - значить, Порошенко тим більше мочить МММ.
Хто б що не робив - Порошенко поганий, або ще гірший. Навіть смішно
2005.12.09 | Предсказамус
Конечно. Заключение экспертизы о том, что запись поддельная (-)
2005.12.09 | Сергій Кабуд
розумієте, кучма насправді платить гроші за це
гольдфарб крав ще в сороса і це відомо і є люди які це підтверджувалице компанія найвищого гатунку світових шахраїв, в пюорівнянні з якими спецслужби- піонерский загін.
Це такі ж само як павловский і гєльман, лише значно підступніші і ворожі україні люди.
Просто подумайте над цим, вас ніхто не переконує а інформує. Шоб попередити власне.
2005.12.09 | Сергій Кабуд
дорогенькі, не забувайте про ціну за відмазування кучми
розиграш це, от шо.Мета- посіяти якомого більшу недовіру до Мельниченка.
І за це добряче платять БАГАТЬОМ людям, інколи ми навіть не уявляємо кому і скільки.
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: Ви дивилися ефір?
123 пише:>
> Я дивися ефір з Гольдфарбом і Єльяшкевичем. Мазав калом Гольдфарба він не менше ніж Єльяшкевича, а навіть більше. З ідіотськими хамськими зауваженнями типу -- як вимовити ваше прізвище, я не може таке артикулювати. І ремаркою "ну звісно взяли розписку, як же інакше" коли Гольдфарб нарікнув Єльяшкевичу, що той брав у нього гроші, і на те є документи, а тепер каже що начебто не звертався до нього.
То хай би показав. І взагалі, яке собаче діло іноземця Гольдфарба до наших українських справ?
2005.12.09 | So_matika
Це припущення чи в тебе є докази?
Скрипін, звісно, нарцис, провокатор і взагалі скотина. Але безпідставні звинувачення - це остання справа. Докази є?2005.12.09 | Сергій Кабуд
ти суддя? чи слідчий?(-)
2005.12.09 | So_matika
Хіба треба слідчого,
щоб звинувачення потребували обгрунтування? Так можна будь-які бульби в калюжу випустити, аби чутки пішли.2005.12.09 | Сергій Кабуд
зателефонуй на 5й шоб домовитися про передачу
і сама дізнаєшся як це робитьсячи запитай в Дедді і Михайла які теж це знають
і ти це теж знаєш не гірше.
не придурюйся.
мені огидно тебе читати
2005.12.09 | Хвізик
на таких от гольфарбів дивишся, і думаєш про правоту дейнеки(-)
2005.12.09 | Сергій Кабуд
мої друзі євреї кого я знаю роками ненавидять цю наволоч ще біл
більше за нас з тобою, бо це ГАНЬБИТЬ великий єврейський народ.Подивися на українців кучму, медведчука, литвина, деркача-
хоч і нема смертної кари, але для них можна зробити виняток і повісити як гітлера, гімлера, гебельса чи шось таке
2005.12.09 | Хвізик
Re: мої друзі євреї кого я знаю роками ненавидять цю наволоч ще біл
Сергій Кабуд пише:> більше за нас з тобою, бо це ГАНЬБИТЬ великий єврейський народ.
>
> Подивися на українців кучму, медведчука, литвина, деркача-
>
> хоч і нема смертної кари, але для них можна зробити виняток і повісити як гітлера, гімлера, гебельса чи шось таке
от і мені буває здається, що поспішили ми з відміною смертної кари.
2005.12.09 | Михайло Свистович
Мдя, Хвізику, ну у Вас і логіка (-)
2005.12.09 | So_matika
нафіга?
Сергій Кабуд пише:> і ти це теж знаєш не гірше.
> не придурюйся.
Знаю, що взагалі це робиться.
Знаю, що в тебе немає доказів конкретного випадку, а є абстрактні припущення на підставі того, що взагалі це робиться.
> мені огидно тебе читати
Не читай.
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: зателефонуй на 5й шоб домовитися про передачу
Сергій Кабуд пише:> і сама дізнаєшся як це робиться
> чи запитай в Дедді і Михайла які теж це знають
І при цьому ніхто з нас не говорить голослівними звинуваченнями, на відміну від тебе Бо взяття грошей в одному випадку не означає, що їх беруть у всіх випадках.
2005.12.09 | Михайло Свистович
Re: ти суддя? чи слідчий?(-)
Взагалі у ролі судді та слідчого виступив ти