МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Після Різдва на Харків поїде автобус на рейках (обгов.)

12/28/2005 | stefan
Після Різдва на Харків поїде автобус на рейках
• Харківщина • Технології •

Майдан-ІНФОРМ: 28-12-2005 04:11 // // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1135735912.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Перший рейковий автобус почне курсувати в Харківській області. Як повідомив генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту В.Гладких, відкриття маршруту Харків-Дворічна відбудеться 8 січня 2006 року.

Гладких зазначив, що з цієї акції в Україні почнеться впровадження програми сільського рейкового автобуса. Ця програма спрямована на те, щоб полегшити проїзд громадян до районних і обласних центрів України. Зокрема, Дворічна є найвіддаленішим населеним пунктом Харківської області, а відкриття маршруту рейкового автобуса істотно наблизить його до обласного центру. В автобусі передбачено 95 сидячих місць і 110 стоячих місць, а швидкість руху становитиме до 140 кілометрів на годину.

"Завдяки рейковому автобусу студенти зможуть добиратися з райцентрів в обласні центри, щоб потрапити у свої навчальні заклади. Під час зими, коли можлива ожеледь, рейкові автобуси, які курсуватимуть, дадуть можливість безпечно перевозити пасажирів. Думаю, навіть у Європі немає такого автобуса", - зазначив Василь Гладких.

Джерело: media-objektiv.com

Обговорити цю новину у форумі
***
1.Чому "на рейках"?.
2."рейковий" автобус, що це за птиця?.
3.І раз новина(технологічна), то
3.1.завод, який виготовляє автобус
3.2.ТТД автобуса, в т.ч. двигуна.
3.4.як по сільських дорогах автобус буде їхати з швидкістю 140 км/год?
...
Чи він дійсно буде їхати як потяг, на стальних рейках?
тоді зрозуміло, що швидкість зросте, і, можливо, безпека.

Відповіді

  • 2005.12.28 | Чучхе

    Мабуть, це якийсь родич "гроба на кольосіках" (-)

  • 2005.12.28 | Михайло Барашков

    Всё просто :)

    > 1.Чому "на рейках"?.
    > 2."рейковий" автобус, що це за птиця?.
    1) и 2)
    Рельсовый автобус - это просто-напросто дизельная пассажирская мотриса.
    http://railphotos.kiev.ua/Exhibition_30_04_2004/610M_RailBus.htm - начальственній РА.
    А вот пассажирские российского производства: http://www.metrowagonmash.ru/bus.htm
    Предназачен он для неэлектрифицированных линий с низким пассажиропотоком, где невыгодно гонять 4-вагонные дизель поезда (пример из жизни: ветка Коломыя - Рахов, там 3 или 4 раза в день едут 4-вагонники, а было бы куда полезнее для туристов запустить 8-10 раз в день одно-двухвагонные автобусы).

    > 3.І раз новина(технологічна), то
    > 3.1.завод, який виготовляє автобус
    Если я не ошибаюсь, их делают в депо Дарница на основе западной комплектухи.

    > 3.4.як по сільських дорогах автобус буде їхати з швидкістю 140 км/год?
    ООО представил себе эту сцену :) Дизель-поезд, едущий по сельской дороге :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.28 | Харцизяка

      Може й просто, та не все :)

      Бачив по ТБ інший варіант: монорейковий автобус/вагон. Самі рейки чи рейка піднята над землею на кілька метрів. Дещо схоже на міста майбутнього в кіно. Казали, що це допоможе вирішити транспортні проблеми міст, де будівництво метро проблематично, або метро недостатньо для обслуговування пасажиропотоку.
      Показували звідкись в Україні. Там також був коментар, що цього ще не має у такому вигляді в Європі, але вже спроектовано і є перші екземпляри в Україні. Коментар стосувався саме до таких транспортних рішень.
      Правда, наскільки я зрозумів, цей підхід швидше пропоновано для міст, а не міжміських перевезень. Хоча, чому б і ні? У Криму ж іздять міжміські тролейбуси. А трамвайні маршрути Маріуполя і Кривого Рогу за протяжністю дорівнюють міжміським.
      Так що мали на увазі автори статті - наземний, чи надземний транспорт?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.12.28 | Чучхе

        про надземний транспорт

        Може ви мали на увазі це
        http://www.kapway.com.ua/

        Тільки мені здається, що то якась розводка. ці люди проплачують рекламу по медіа в масованому порядку, але при цьому нічого не роблять, і шефи їхні якісь засекречені. Я ж все думаю з"їздити в Гостомель, поглянути, що там за полігон такий...

        Для довідки: в Україні колись був створений демонстраційний зразок власного монорельсу. Роках в семидесятих-початку восьмидесятих він ще їздив по ВДНГ. А потім його згноїли на якомусь звалищі у Вишгороді
      • 2005.12.28 | Михайло Барашков

        Капвей - профанация и ничего общего с РА не имеет

        В то время, как капвейчик - машинка для отмывания денег в мэриях (к-я ещё не работает, к тому же, РА - реальный транспорт.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.12.28 | Харцизяка

          Судячи з їх сайту - може бути, хоч цього й замало

          Михайло Барашков пише:
          > В то время, как капвейчик - машинка для отмывания денег в мэриях (к-я ещё не работает, к тому же, РА - реальный транспорт.

          Впадає в вічі, що на трьох фото першої сторінки сайту бачимо фейс п.Капітонова, чиє прізвище скромно втілилося у нік КАПВЕЙ (просто здогад). Спроба перейти до української чи англійської версії - в нікуди.

          Але це ще не причина вважати все профанацією. Сподіваюся, Михайло, Ви маєте причини давати таку оцінку. Не могли б розкрити їх для загалу?
          У КАПВЕЯ мають бути якісь економічні розрахунки. Інакше це все просто глухий кут, або закопування інвестицій (може й наукових грантів). А судячи з усього, їх мало би бути вже вкладено чимало. Цікаво, чи є вже десь використання цього вею, крім їх полігону?

          Схоже, саме цей КАПВЕЙ я й бачив по ТБ. Чучхе, а може й дійсно Вам зробити капвейську розвідку? Занотуєте, може?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.12.28 | Михайло Барашков

            Абсолютно имею причины

            > Але це ще не причина вважати все профанацією. Сподіваюся, Михайло, Ви маєте причини давати таку оцінку. Не могли б розкрити їх для загалу?
            Разумеется. Посмотрите мой профиль.
            Дело в том, что монорельс вообще - крайне неперспективный вид транспорта.
            Основные причины:
            1. Слабая маршрутизация. Монорельсовые стрелки - вещь очень специфическая.
            2. Низкая провозная способность
            3. Высокая стоимость строительства - никакой участок линии не может идти на уровне земли, а также вследствие низкой распостраненности в мире (экзотика всегда дороже)
            4. Эстакады уродуют городской пейзаж

            Поэтому у него очень узкая ниша на рынке городского транспорта и практически полное её отсутствие на рынке междугороднего. Ежегодно в мире (т.е. развитых странах) открывается 0-1 система монорельсового транспорта и на порядок больше систем легкого рельсового транспорта (LRT), в нашем понимании это современный скоростной трамвай. В большинстве случаев монорельс проигрывает скоростному трамваю вчистую.
            Капвей же - это не просто монорельс. Это монорельс-уродец. Это поделка на коленке. К сведению: их вагончики не могут развивать скорость выше 20 км/ч.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.12.28 | Харцизяка

              Дякую. Вичерпно.

              Дякую, Михайле. Приємно чути відповідь практика. Лишилося одне питання: Хто ж їм гроші дає на неперспективний проект?
              Я наприклад, знаю, що невеликі буржуйські проекти живуть на гроші спонсорів чи грантів (був присутній, як спонсорів "охмуряли", грузячи про перспективу і видатну науковість теми). Але то в рамках однієї установи і невеличкого колективу. А тут проект і час розробки (понад 11 років), вдодачу оренда землі вимагали б чималих коштів. Плюс ще й замовна реклама.
              Для мене важливо чи це бюджетні кошти, чи ні.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.12.28 | Михайло Барашков

                Re: Дякую. Вичерпно.

                > Для мене важливо чи це бюджетні кошти, чи ні.
                Почти уверен, что нет. Просто венчурное предприятие, которому хочется продавать фуфло за хорошие деньги за счёт откатов. Но то, что Капвей даже в Киеве не взяли (а Киев у нас по коррупции ого-го) - говорит о том, что ТАКОЕ нельзя купить с любыми откатами.
          • 2005.12.28 | Чучхе

            Re: Судячи з їх сайту - може бути, хоч цього й замало

            Харцизяка пише:
            >
            > Схоже, саме цей КАПВЕЙ я й бачив по ТБ. Чучхе, а може й дійсно Вам зробити капвейську розвідку? Занотуєте, може?

            А що тут розвідувати? Весь КАПВЕЙ - це фірма МММ. Проплачується багато грошей на рекламу (там великий штат рекламних агентів і видно бюджет непоганий) вони просувають цей трамвай, при цьому клянчачи у міста гроші на його типу "впровадження". Думаю, після цього фірма просто зникне. Такий фінт вже був провернутий раз в Росії, але не знаю, цими людьми чи іншими.

            ось що пишуть про цей капвей на одному форумі http://gorod.dp.ua/forum/viewtopic.php?p=561302&sid=3587aa146b06287e679210f3a9d25657 :

            господа, снимите лапшу с ушей.

            Подрядчик у которого заказали пассажирский модуль Капвея - белкоммунмаш (в Беларуси) в характеристиках четко и понятно написал - скорость - не более 20 км/ч:
            http://forum.esmasoft.com/download.php?id=136

            Да, принципальная возможность сконструировать аналогичный модуль для езды на больших скоростях есть, но она точно такая-же (т.е. теоретически препятствий нету, но никто не будет заниматься), как возможность сконструировать трамвай, разгоняющийся до 350 км/ч

            Тут возникает вопрос - а почему Белкоммунмаш сам не продает Капвей, а использует для этого контору (Компания "КАПВЕЙ", 01023, Киев, ул.Ш.Руставели, 16, тел.(+38044) 206-49-06 факс (+38044) 206-49-07), сайт которой упомянут в первом сообщении. Лично мне кажется - именно для того, чтоб в случае провала проекта (а это вероятность 95%) не нести ответственности (а фирма в нужный момент "утонет").
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.12.28 | Харцизяка

              Капвей: маємо унікальний пшик мінус бюджетні гроші? (-)

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.12.28 | Чучхе

                Це "Гербалайф": такий же не потрібний, але дорожчий

                Візити їхніх рекламних агентів - це щось середнє між шоу і проповіддю Свідків Єгови. Переконати можуть багато кого. але міська влада теж жадібна і нічого не купує. Поки що. Буде купувати - тоді піднімаємо хай.

                До речі, набравши КАПВЕЙ в пошуковій машині, виявив по-перше, що в цю фірму запрошуються виключно рекламні агенти і по-друге, що таким же чином певна фірма розводить і білорусів, проплачуючи статті про "ефективний транспорт майбутнього" (див. http://www.mk.by/archiv/01.11.2004/rub1.php )
    • 2005.12.28 | Vyacheslav

      Re: Всё просто :)

      Михайло Барашков пише:
      > Рельсовый автобус - это просто-напросто дизельная пассажирская мотриса.
      > http://railphotos.kiev.ua/Exhibition_30_04_2004/610M_RailBus.htm - начальственній РА.
      Ось фото саме того рейкового автобуса, який буде їздити у Харкові (він там вже більше півроку на випробуваннях)

      http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?ID=17812&LNG=RU

      Короткий опис
      http://www.tmholding.ru/work/press/otrnews/2402
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2005.12.28 | Михайло Барашков

    PS В Европе дофига РА, Гладких тупо гонит (-)

    -


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".