Після Різдва на Харків поїде автобус на рейках (обгов.)
12/28/2005 | stefan
Після Різдва на Харків поїде автобус на рейках
• Харківщина • Технології •
Майдан-ІНФОРМ: 28-12-2005 04:11 // // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1135735912.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти
Перший рейковий автобус почне курсувати в Харківській області. Як повідомив генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту В.Гладких, відкриття маршруту Харків-Дворічна відбудеться 8 січня 2006 року.
Гладких зазначив, що з цієї акції в Україні почнеться впровадження програми сільського рейкового автобуса. Ця програма спрямована на те, щоб полегшити проїзд громадян до районних і обласних центрів України. Зокрема, Дворічна є найвіддаленішим населеним пунктом Харківської області, а відкриття маршруту рейкового автобуса істотно наблизить його до обласного центру. В автобусі передбачено 95 сидячих місць і 110 стоячих місць, а швидкість руху становитиме до 140 кілометрів на годину.
"Завдяки рейковому автобусу студенти зможуть добиратися з райцентрів в обласні центри, щоб потрапити у свої навчальні заклади. Під час зими, коли можлива ожеледь, рейкові автобуси, які курсуватимуть, дадуть можливість безпечно перевозити пасажирів. Думаю, навіть у Європі немає такого автобуса", - зазначив Василь Гладких.
Джерело: media-objektiv.com
Обговорити цю новину у форумі
***
1.Чому "на рейках"?.
2."рейковий" автобус, що це за птиця?.
3.І раз новина(технологічна), то
3.1.завод, який виготовляє автобус
3.2.ТТД автобуса, в т.ч. двигуна.
3.4.як по сільських дорогах автобус буде їхати з швидкістю 140 км/год?
...
Чи він дійсно буде їхати як потяг, на стальних рейках?
тоді зрозуміло, що швидкість зросте, і, можливо, безпека.
• Харківщина • Технології •
Майдан-ІНФОРМ: 28-12-2005 04:11 // // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1135735912.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти
Перший рейковий автобус почне курсувати в Харківській області. Як повідомив генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту В.Гладких, відкриття маршруту Харків-Дворічна відбудеться 8 січня 2006 року.
Гладких зазначив, що з цієї акції в Україні почнеться впровадження програми сільського рейкового автобуса. Ця програма спрямована на те, щоб полегшити проїзд громадян до районних і обласних центрів України. Зокрема, Дворічна є найвіддаленішим населеним пунктом Харківської області, а відкриття маршруту рейкового автобуса істотно наблизить його до обласного центру. В автобусі передбачено 95 сидячих місць і 110 стоячих місць, а швидкість руху становитиме до 140 кілометрів на годину.
"Завдяки рейковому автобусу студенти зможуть добиратися з райцентрів в обласні центри, щоб потрапити у свої навчальні заклади. Під час зими, коли можлива ожеледь, рейкові автобуси, які курсуватимуть, дадуть можливість безпечно перевозити пасажирів. Думаю, навіть у Європі немає такого автобуса", - зазначив Василь Гладких.
Джерело: media-objektiv.com
Обговорити цю новину у форумі
***
1.Чому "на рейках"?.
2."рейковий" автобус, що це за птиця?.
3.І раз новина(технологічна), то
3.1.завод, який виготовляє автобус
3.2.ТТД автобуса, в т.ч. двигуна.
3.4.як по сільських дорогах автобус буде їхати з швидкістю 140 км/год?
...
Чи він дійсно буде їхати як потяг, на стальних рейках?
тоді зрозуміло, що швидкість зросте, і, можливо, безпека.
Відповіді
2005.12.28 | Чучхе
Мабуть, це якийсь родич "гроба на кольосіках" (-)
2005.12.28 | Михайло Барашков
Всё просто :)
> 1.Чому "на рейках"?.> 2."рейковий" автобус, що це за птиця?.
1) и 2)
Рельсовый автобус - это просто-напросто дизельная пассажирская мотриса.
http://railphotos.kiev.ua/Exhibition_30_04_2004/610M_RailBus.htm - начальственній РА.
А вот пассажирские российского производства: http://www.metrowagonmash.ru/bus.htm
Предназачен он для неэлектрифицированных линий с низким пассажиропотоком, где невыгодно гонять 4-вагонные дизель поезда (пример из жизни: ветка Коломыя - Рахов, там 3 или 4 раза в день едут 4-вагонники, а было бы куда полезнее для туристов запустить 8-10 раз в день одно-двухвагонные автобусы).
> 3.І раз новина(технологічна), то
> 3.1.завод, який виготовляє автобус
Если я не ошибаюсь, их делают в депо Дарница на основе западной комплектухи.
> 3.4.як по сільських дорогах автобус буде їхати з швидкістю 140 км/год?
ООО представил себе эту сцену Дизель-поезд, едущий по сельской дороге
2005.12.28 | Харцизяка
Може й просто, та не все :)
Бачив по ТБ інший варіант: монорейковий автобус/вагон. Самі рейки чи рейка піднята над землею на кілька метрів. Дещо схоже на міста майбутнього в кіно. Казали, що це допоможе вирішити транспортні проблеми міст, де будівництво метро проблематично, або метро недостатньо для обслуговування пасажиропотоку.Показували звідкись в Україні. Там також був коментар, що цього ще не має у такому вигляді в Європі, але вже спроектовано і є перші екземпляри в Україні. Коментар стосувався саме до таких транспортних рішень.
Правда, наскільки я зрозумів, цей підхід швидше пропоновано для міст, а не міжміських перевезень. Хоча, чому б і ні? У Криму ж іздять міжміські тролейбуси. А трамвайні маршрути Маріуполя і Кривого Рогу за протяжністю дорівнюють міжміським.
Так що мали на увазі автори статті - наземний, чи надземний транспорт?
2005.12.28 | Чучхе
про надземний транспорт
Може ви мали на увазі цеhttp://www.kapway.com.ua/
Тільки мені здається, що то якась розводка. ці люди проплачують рекламу по медіа в масованому порядку, але при цьому нічого не роблять, і шефи їхні якісь засекречені. Я ж все думаю з"їздити в Гостомель, поглянути, що там за полігон такий...
Для довідки: в Україні колись був створений демонстраційний зразок власного монорельсу. Роках в семидесятих-початку восьмидесятих він ще їздив по ВДНГ. А потім його згноїли на якомусь звалищі у Вишгороді
2005.12.28 | Михайло Барашков
Капвей - профанация и ничего общего с РА не имеет
В то время, как капвейчик - машинка для отмывания денег в мэриях (к-я ещё не работает, к тому же, РА - реальный транспорт.2005.12.28 | Харцизяка
Судячи з їх сайту - може бути, хоч цього й замало
Михайло Барашков пише:> В то время, как капвейчик - машинка для отмывания денег в мэриях (к-я ещё не работает, к тому же, РА - реальный транспорт.
Впадає в вічі, що на трьох фото першої сторінки сайту бачимо фейс п.Капітонова, чиє прізвище скромно втілилося у нік КАПВЕЙ (просто здогад). Спроба перейти до української чи англійської версії - в нікуди.
Але це ще не причина вважати все профанацією. Сподіваюся, Михайло, Ви маєте причини давати таку оцінку. Не могли б розкрити їх для загалу?
У КАПВЕЯ мають бути якісь економічні розрахунки. Інакше це все просто глухий кут, або закопування інвестицій (може й наукових грантів). А судячи з усього, їх мало би бути вже вкладено чимало. Цікаво, чи є вже десь використання цього вею, крім їх полігону?
Схоже, саме цей КАПВЕЙ я й бачив по ТБ. Чучхе, а може й дійсно Вам зробити капвейську розвідку? Занотуєте, може?
2005.12.28 | Михайло Барашков
Абсолютно имею причины
> Але це ще не причина вважати все профанацією. Сподіваюся, Михайло, Ви маєте причини давати таку оцінку. Не могли б розкрити їх для загалу?Разумеется. Посмотрите мой профиль.
Дело в том, что монорельс вообще - крайне неперспективный вид транспорта.
Основные причины:
1. Слабая маршрутизация. Монорельсовые стрелки - вещь очень специфическая.
2. Низкая провозная способность
3. Высокая стоимость строительства - никакой участок линии не может идти на уровне земли, а также вследствие низкой распостраненности в мире (экзотика всегда дороже)
4. Эстакады уродуют городской пейзаж
Поэтому у него очень узкая ниша на рынке городского транспорта и практически полное её отсутствие на рынке междугороднего. Ежегодно в мире (т.е. развитых странах) открывается 0-1 система монорельсового транспорта и на порядок больше систем легкого рельсового транспорта (LRT), в нашем понимании это современный скоростной трамвай. В большинстве случаев монорельс проигрывает скоростному трамваю вчистую.
Капвей же - это не просто монорельс. Это монорельс-уродец. Это поделка на коленке. К сведению: их вагончики не могут развивать скорость выше 20 км/ч.
2005.12.28 | Харцизяка
Дякую. Вичерпно.
Дякую, Михайле. Приємно чути відповідь практика. Лишилося одне питання: Хто ж їм гроші дає на неперспективний проект?Я наприклад, знаю, що невеликі буржуйські проекти живуть на гроші спонсорів чи грантів (був присутній, як спонсорів "охмуряли", грузячи про перспективу і видатну науковість теми). Але то в рамках однієї установи і невеличкого колективу. А тут проект і час розробки (понад 11 років), вдодачу оренда землі вимагали б чималих коштів. Плюс ще й замовна реклама.
Для мене важливо чи це бюджетні кошти, чи ні.
2005.12.28 | Михайло Барашков
Re: Дякую. Вичерпно.
> Для мене важливо чи це бюджетні кошти, чи ні.Почти уверен, что нет. Просто венчурное предприятие, которому хочется продавать фуфло за хорошие деньги за счёт откатов. Но то, что Капвей даже в Киеве не взяли (а Киев у нас по коррупции ого-го) - говорит о том, что ТАКОЕ нельзя купить с любыми откатами.
2005.12.28 | Чучхе
Re: Судячи з їх сайту - може бути, хоч цього й замало
Харцизяка пише:>
> Схоже, саме цей КАПВЕЙ я й бачив по ТБ. Чучхе, а може й дійсно Вам зробити капвейську розвідку? Занотуєте, може?
А що тут розвідувати? Весь КАПВЕЙ - це фірма МММ. Проплачується багато грошей на рекламу (там великий штат рекламних агентів і видно бюджет непоганий) вони просувають цей трамвай, при цьому клянчачи у міста гроші на його типу "впровадження". Думаю, після цього фірма просто зникне. Такий фінт вже був провернутий раз в Росії, але не знаю, цими людьми чи іншими.
ось що пишуть про цей капвей на одному форумі http://gorod.dp.ua/forum/viewtopic.php?p=561302&sid=3587aa146b06287e679210f3a9d25657 :
господа, снимите лапшу с ушей.
Подрядчик у которого заказали пассажирский модуль Капвея - белкоммунмаш (в Беларуси) в характеристиках четко и понятно написал - скорость - не более 20 км/ч:
http://forum.esmasoft.com/download.php?id=136
Да, принципальная возможность сконструировать аналогичный модуль для езды на больших скоростях есть, но она точно такая-же (т.е. теоретически препятствий нету, но никто не будет заниматься), как возможность сконструировать трамвай, разгоняющийся до 350 км/ч
Тут возникает вопрос - а почему Белкоммунмаш сам не продает Капвей, а использует для этого контору (Компания "КАПВЕЙ", 01023, Киев, ул.Ш.Руставели, 16, тел.(+38044) 206-49-06 факс (+38044) 206-49-07), сайт которой упомянут в первом сообщении. Лично мне кажется - именно для того, чтоб в случае провала проекта (а это вероятность 95%) не нести ответственности (а фирма в нужный момент "утонет").
2005.12.28 | Харцизяка
Капвей: маємо унікальний пшик мінус бюджетні гроші? (-)
2005.12.28 | Чучхе
Це "Гербалайф": такий же не потрібний, але дорожчий
Візити їхніх рекламних агентів - це щось середнє між шоу і проповіддю Свідків Єгови. Переконати можуть багато кого. але міська влада теж жадібна і нічого не купує. Поки що. Буде купувати - тоді піднімаємо хай.До речі, набравши КАПВЕЙ в пошуковій машині, виявив по-перше, що в цю фірму запрошуються виключно рекламні агенти і по-друге, що таким же чином певна фірма розводить і білорусів, проплачуючи статті про "ефективний транспорт майбутнього" (див. http://www.mk.by/archiv/01.11.2004/rub1.php )
2005.12.28 | Vyacheslav
Re: Всё просто :)
Михайло Барашков пише:> Рельсовый автобус - это просто-напросто дизельная пассажирская мотриса.
> http://railphotos.kiev.ua/Exhibition_30_04_2004/610M_RailBus.htm - начальственній РА.
Ось фото саме того рейкового автобуса, який буде їздити у Харкові (він там вже більше півроку на випробуваннях)
http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?ID=17812&LNG=RU
Короткий опис
http://www.tmholding.ru/work/press/otrnews/2402
2005.12.28 | Чучхе
Цікаво: жодної схожесті з автобусом :) (-)
2005.12.28 | Михайло Барашков
Ну почему же?
а) Дизельныйб) В основном - "поезд" состоит из 1 вагона, как и с автобусами
2005.12.28 | Чучхе
Я про візуальну, а не утилітарну схожість (-)
2005.12.28 | Михайло Барашков
PS В Европе дофига РА, Гладких тупо гонит (-)
-