И кАк надо понимать Президента ?
12/28/2005 | Albes
По информации "Подробности" По материалам "Українські Новини"(http://www.ukranews.com)
http://www.podrobnosti.com.ua/print/power/elections/2005/12/27/274081.html
Президент наложил вето на принятый Верховной Радой Украины 01.12.2005 г. закон "О внесении изменений в Уголовный и Уголовно-процессуальный кодексы Украины об ответственности за уничтожение избирательной документации"
(Текст, підписаний Головою Верховної Ради України 19.12.2005 : http://www.rada.gov.ua:8080/pls/zweb/webproc4_1?id=&pf3511=19486.
Также он приведен ниже.)
И как мы должны понимать Президента ?
Текст закона :
"З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до Кримінального та Кримінально-процесуального кодексів України щодо відповідальності за знищення виборчої документації або документів референдуму
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :
І. Доповнити Кримінальний кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) статтею 1581 такого змісту:
"Стаття 1581. Незаконне знищення виборчої документації або документів референдуму
1. Незаконне знищення виборчої документації або документів референдуму поза встановленим законом строком зберігання у державних архівних установах та в Центральній виборчій комісії України після проведення виборів або референдуму, а так само пошкодження виборчої документації або документів референдуму
карається обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на строк від двох до чотирьох років.
2. Ті самі діяння, вчинені за попередньою змовою групою осіб або членом виборчої комісії чи іншою службовою особою з використанням влади або службового становища,
караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого”.
ІІ. Частину першу статті 112 Кримінально-процесуального кодексу України після цифр "158" доповнити цифрами "1581".
ІІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Голова Верховної Ради
України В.ЛИТВИН
м. К и ї в
1 грудня 2005 року
№ 3169IV"
http://www.podrobnosti.com.ua/print/power/elections/2005/12/27/274081.html
Президент наложил вето на принятый Верховной Радой Украины 01.12.2005 г. закон "О внесении изменений в Уголовный и Уголовно-процессуальный кодексы Украины об ответственности за уничтожение избирательной документации"
(Текст, підписаний Головою Верховної Ради України 19.12.2005 : http://www.rada.gov.ua:8080/pls/zweb/webproc4_1?id=&pf3511=19486.
Также он приведен ниже.)
И как мы должны понимать Президента ?
Текст закона :
"З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до Кримінального та Кримінально-процесуального кодексів України щодо відповідальності за знищення виборчої документації або документів референдуму
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :
І. Доповнити Кримінальний кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) статтею 1581 такого змісту:
"Стаття 1581. Незаконне знищення виборчої документації або документів референдуму
1. Незаконне знищення виборчої документації або документів референдуму поза встановленим законом строком зберігання у державних архівних установах та в Центральній виборчій комісії України після проведення виборів або референдуму, а так само пошкодження виборчої документації або документів референдуму
карається обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на строк від двох до чотирьох років.
2. Ті самі діяння, вчинені за попередньою змовою групою осіб або членом виборчої комісії чи іншою службовою особою з використанням влади або службового становища,
караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого”.
ІІ. Частину першу статті 112 Кримінально-процесуального кодексу України після цифр "158" доповнити цифрами "1581".
ІІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Голова Верховної Ради
України В.ЛИТВИН
м. К и ї в
1 грудня 2005 року
№ 3169IV"
Відповіді
2005.12.28 | Englishman
+1 цікаво (-)
2005.12.28 | saha
Готуються до фальсифікацій :)(-)
2005.12.28 | Odess
Re: И кАк надо понимать Президента ?
Я не юрист, но ИМХО в этом проекте не хватает пункта об организаторах а есть только об исполнителях.2005.12.28 | Чучхе
Ви б не піднімали тут паніку, а злазили б на сайт президента
якщо Вам лінь, я сюди поміщаю документ під назвою ПРОПОЗИЦІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ до Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального, Кримінально-процесуального кодексів України щодо відповідальності за порушення виборчих прав громадян" http://www.president.gov.ua/done_img/files/veto_kodeksy.docЗакон України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального, Кримінально-процесуального кодексів України щодо відповідальності за порушення виборчих прав громадян", прийнятий Верховною Радою України 1 грудня 2005 року, не може бути підписаний у зв'язку з неузгодженістю окремих його положень з Конституцією України, виборчим законодавством, що може призвести до обмеження прав громадян, створення перешкод для проведення вільних виборів шляхом таємного голосування, передвиборної агітації, неправомірного втручання представників органів місцевого самоврядування у виборчий процес та проведення референдуму, порушення виборчого законодавства.
Зауваження та пропозиції до Закону зводяться до такого.
1. Законом, внесеним на підпис, пропонується доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення статтею 2199, частиною третьою якої передбачається встановлення відповідальності за супроводження офіційних повідомлень у період виборчого процесу відео-, аудіозаписами, кінозйомками, фотоілюстраціями про дії кандидата, пов'язані з виконанням ним посадових (службових) повноважень, передбачених Конституцією або законами України.
При цьому не враховано, що відповідно до частини п'ятої статті 66 Закону України "Про вибори народних депутатів України" та частини третьої статті 50 Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" до передвиборної агітації не відносяться офіційні повідомлення в період виборчого процесу про дії відповідних осіб, пов'язані з виконанням ними посадових (службових) повноважень, передбачених Конституцією України або законами України.
У зв'язку з цим абзац перший частини третьої статті 2199 пропонується викласти у такій редакції:
"Супроводження офіційних повідомлень у період виборчого процесу коментарями, що мають агітаційних характер, а також відео-, аудіозаписами, кінозйомками, фотоілюстраціями про дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування як кандидатів у депутати та на посади сільських, селищних, міських голів".
2. Новою редакцією пункту 2 частини першої статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення та новим пунктом 22, яким пропонується доповнити зазначену частину, зокрема передбачено надання права складати протоколи про адміністративні правопорушення у сфері проведення виборів та референдумів посадовим особам, уповноваженим на те виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад, а також голові, заступникові голови, секретарю або іншим членам виборчої комісії, комісії з референдуму, уповноваженими на те виборчою комісією, комісією з референдуму.
При цьому не враховано, що відповідно до статті 12 Закону України "Про вибори народних депутатів України" та статті 12 Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад не є суб'єктами виборчого процесу.
Крім того, Законом, що надійшов на підпис, право члена виборчої комісії на складання протоколу про порушення виборчого законодавства, що випливає з його статусу та повноважень, визначених виборчим законодавством, неправомірно ставиться у залежність від прийняття виборчою комісією певного рішення.
У зв'язку з цим у пункті 4 статті 1 розділу І Закону, що надійшов на підпис, пропонується:
в абзаці шостому цифри “2127, 2128, 21210 - 21217, 21219, 21220” виключити;
в абзаці восьмому слова "або" та "уповноважені на те виборчою комісією, комісією з референдуму" виключити.
3. Законом, внесеним на підпис, пропонується доповнити Кримінальний кодекс України статтею 1591, якою передбачено можливість застосування до винних у вчиненні відповідних злочинів лише штрафу, виправних робіт та позбавлення волі.
При цьому не враховано необхідність створення можливості для більш диференційованого підходу до визначення покарання з урахуванням усіх обставин, які мають бути встановлені судом.
Виходячи з цього, пропонується абзац другий частини першої та абзац другий частини другої цієї статті після слів "виправними роботами на строк до двох років, або" доповнити словами "або обмеженням волі на строк до двох років, або".
4. У новій редакції статті 157 Кримінального кодексу України, на відміну від її чинної редакції, пропонується вичерпно визначити підстави притягнення до відповідальності за перешкоджання здійсненню виборчого права або права брати участь у референдумі, роботі виборчої комісії або комісії з референдуму чи діяльності офіційного спостерігача, пов'язуючи такі підстави лише з підкупом, обманом, примушуванням, а також застосуванням насильства, знищенням чи пошкодженням майна, чи їх погрозою. При цьому не враховано, що практика має приклади перешкоджання здійсненню виборчого права і в інші способи, про що свідчать численні судові рішення.
З огляду на це абзац перший частини другої нової редакції статті 157 Кримінального кодексу України після слів "насильства або знищення чи пошкодження майна" пропонується доповнити словами "або іншим способом".
5. Новою редакцією статті 158 Кримінального кодексу України передбачається кримінальна відповідальність за незаконне виготовлення або зберігання чи перевезення завідомо незаконно виготовлених виборчих бюлетенів, бюлетенів для голосування на референдумі.
Практика виборів свідчить про необхідність збереження кримінальної відповідальності й за використання завідомо незаконно виготовлених виборчих бюлетенів, бюлетенів для голосування на референдумі, а також за незаконне виготовлення чи використання завідомо незаконно виготовлених бланків відкріпних посвідчень.
Крім того, не враховано необхідність збереження кримінальної відповідальності за надання виборцю заповненого виборчого бюлетеня, а також за незаконну передачу іншій особі незаповненого виборчого бюлетеня, що може створити умови для грубого порушення конституційного припису щодо вільних виборів, для фальсифікації народного волевиявлення.
У зв'язку з цим у новій редакції статті 158 Кримінального кодексу України пропонується:
абзац перший частини першої викласти у такій редакції:
"1. Незаконне виготовлення або зберігання чи використання завідомо незаконно виготовлених виборчих бюлетенів, бланків відкріпних посвідчень, бюлетенів для голосування на референдумі";
у абзаці першому частини другої після слів "документів референдуму" доповнити словами "а так само використання завідомо підроблених виборчих документів, документів референдуму";
абзац перший частини четвертої після слів "які мають право брати участь у референдумі на даній дільниці для голосування" доповнити словами "або надання виборцю заповненого виборчого бюлетеня чи незаконна передача іншій особі незаповненого виборчого бюлетеня".
Президент України Віктор ЮЩЕНКО
2005.12.28 | Albes
Может, сначала прочитаете сами ?
Уважаемый,прежде, чем мне делать замечания, может быть Вы сами почитаете эти два документа и скажете какое отношение один имеет к другому ? А то получается "в Киеве - бузина...". Я-то как раз прочел все, связанное с этими документами, включая заключения юр. служб, предложения депутатов и пр.
Может, если Вы настаиваете на своей точке зрения, что я тут паникой занимаюсь, ВЫ удосужитесь порадовать общественность указанием на то, какое отношение к приведенному Вами документу имеет вето, наложенное на закон, которым предлагается установить ответственность за УНИЧТОЖЕНИЕ ИЗБИРАТЕЛЬНЫХ ДОКУМЕНТОВ ? Был бы Вам весьма признателен за науку.