МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Порошенко збільшує виробництво «Богданів»

12/30/2005 | Майдан-Інформ
У 2006 році українська автомобілебудівна корпорація „Богдан” планує збільшити виробництво автобусів до 2,5 тисяч. Про це повідомили у прес-службі корпорації. Корпорація планує розпочати виробництво автобусів великого класу у Черкасах та Луцьку.

Окрім того протягом найближчих двох років більше двохсот мільйонів доларів буде інвестовано у заводи по виробництву легкових та вантажних автомобілів.

У 2005 році корпорація реалізувала 2 тисячі автобусів. У склад корпорації входять 20 компаній, серед яких ВАТ "Луцький автомобільний завод", ОАО "Черкаський автобус", "Хюндай Моторс Україна" та інші

Відповіді

  • 2005.12.30 | Роман ShaRP

    UVMOD п.2 офтопік. Не стосується політики. (-)

  • 2005.12.30 | капітан Немо

    Як ці БОГДАНИ задовбали !

    Через них просто інколи неможливо проїхати , коли вони починають один дного на зупинках об"їжджати !

    Порошенко , блін, наживається, а ми мусимо на дорогах мучитися !!

    От вам і політика !
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.30 | троль ak1001

      ?

      вместе с Порошенко наживается Украина
      Богданы заменили российские Газели, или переделанные из грузовых скотовозки
      нормальная машина, Порошенко молодец
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.12.30 | капітан Немо

        То хай би робив щось на кшталт ГАЗЕЛІ

        Розумієте, я не знаю, чи ви бачили, які ці маршрутки-богдани зчиняють гонки один поперед другого, як вони підрізають звичайні автомобілі і т.п.
        Питання протиречиве, складне... Є плюси, є мінуси.
        Просто , на мій погляд, Броварські автобуси набагато компактніші та зручніші.

        Хоча я все одно в маршрутках не їжджу :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.12.30 | otar

          Газель як пасажирський мікроавтобус - лайно (-)

        • 2005.12.30 | троль ak1001

          сами ездите в газелях, пане умник (-)

        • 2005.12.30 | Роман ShaRP

          Газель - потвора, енергетична і технічна диверсія росавтопрому.

          Як і решта потворних дітей росавтопрому, вимагає капремонту з моменту випуску.
          Жере неміряно бензину, але їздить всеодно погано. (в "Богданах" - потужні дизелі).
          Замерзає взимку, перегрівається влітку.
          Надійних вузлів в "Газелі" взагалі немає, 15-річний Мерседес 310 їздить краще, ніж нова "Газель".


          Але справжнім відкриттям-2005 для мене стало те, що "Газель" - це практично "Волга", перероблена в вантажну машину. В них купа спільних запчастин по ходовій.
          Якщо хтось думає, що легкову машину можна успішно переробити в вантажну - він сильно помиляється.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.12.30 | Боровик

            По сообщению пресс-службы АЗЛК (бородато)..

            По сообщению пресс-службы АЗЛК, начат выпуск новой модели "Москвича" - "Василий Блаженный", который готов показать хваленым иномаркам, кто на дороге хозяин!
            Судите сами - суперполный привод (на каждое колесо в отдельности, включая запасное ), 25-ступенчатая коробка передач, 5 скоростей заднего хода, трехскоростные стеклоподъемники, съемный карданный вал (на случай драки), двигатель имеет семь цилиндров разного диаметра.
            Машина пригодна для езды как по шоссе, так и по бездорожью: дорожный просвет регулируется за счет свинцовых грузов. Убираете грузы - просвет увеличивается, хотите мчаться быстро и низко - кладете грузы и мчитесь.
            Выглядит "Василий Блаженный" сногсшибательно, если можно применять подобные эпитеты к автомобилям. Кузов разукрашен хохломской росписью, салон выложен ажурной кирпичной кладкой, колеса тщательно подобраны и почти не отличаются друг от друга.
            Верхняя часть лобового стекла тонирована синей изолентой. Фары могут светить хоть куда. Надо всего лишь правильно развернуть машину.
            Автомобиль заводится при любой погоде: кривой стартер стал еще кривее и оттого удобнее, но в перспективе он уступит место кривому ключу зажигания.
            Исправность аккумулятора можно проверить, не выходя из салона, лизнув специально выведенные на приборную доску контакты.
            Автомобиль буквально напичкан электроникой. Тут тебе и магнитофон "Весна-205", и электробритва "Харьков", и пылесос "Урал". В качестве уплотнителя для стекол использована экологически чистая пакля. Сиденье водителя регулируется в четырех измерениях.
            Конструкторы подумали и о безопасности. Решетка каслинского литья надежно защищает радиатор, а салон в случае столкновения быстро заполняется мгновенно твердеющей пеной........
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.30 | otar

      Маразм

      "Богдан" - порятунок для таких міст, як Львів, де центральними вулицями постійно рухається суцільний "караван" маленьких мікроавтобусів. Я мрію, щоб їх було побільше в нашому місті. Крім того, пасажирам у них комфортніше.
    • 2005.12.30 | Боровик

      А люди не задовбали? (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.12.30 | Роман ShaRP

        Заспокойтеся. Це ж Немо ;). Він такий. (-)

      • 2005.12.30 | Роман ShaRP

        А по суті, - в дечому Немо має рацію.

        1) Маршрутники дійсно часто поводяться відносно громадського транспорту як "уберменші", займаючи його зупинки без будь-яких особливих на це підстав.
        2) Всі вони фактично порушують закон, який забороняє перевозити стоячих пасажирів.
        3) Судячи з розподілу транспорту на маршрутах, - чиновники від транспорту мають на цьому нехилі відкати. Іншого пояснення тому факту, що потужні, а отже і прибуткові маршрути часто-густо віддані "на відкуп" маршруткам - немає.


        Проте в усьому тому вина, звичайно, не "Богданів", а корумпованої влади.

        Коли я спитав одного українця, який вже давно живе в Чехії, що відрізняє європейську країну від радянської, перше, що він мені назвав, як то не дивно - відмінну роботу громадського транспорту.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".