Порошенко збільшує виробництво «Богданів»
12/30/2005 | Майдан-Інформ
У 2006 році українська автомобілебудівна корпорація „Богдан” планує збільшити виробництво автобусів до 2,5 тисяч. Про це повідомили у прес-службі корпорації. Корпорація планує розпочати виробництво автобусів великого класу у Черкасах та Луцьку.
Окрім того протягом найближчих двох років більше двохсот мільйонів доларів буде інвестовано у заводи по виробництву легкових та вантажних автомобілів.
У 2005 році корпорація реалізувала 2 тисячі автобусів. У склад корпорації входять 20 компаній, серед яких ВАТ "Луцький автомобільний завод", ОАО "Черкаський автобус", "Хюндай Моторс Україна" та інші
Окрім того протягом найближчих двох років більше двохсот мільйонів доларів буде інвестовано у заводи по виробництву легкових та вантажних автомобілів.
У 2005 році корпорація реалізувала 2 тисячі автобусів. У склад корпорації входять 20 компаній, серед яких ВАТ "Луцький автомобільний завод", ОАО "Черкаський автобус", "Хюндай Моторс Україна" та інші
Відповіді
2005.12.30 | Роман ShaRP
UVMOD п.2 офтопік. Не стосується політики. (-)
2005.12.30 | капітан Немо
Як ці БОГДАНИ задовбали !
Через них просто інколи неможливо проїхати , коли вони починають один дного на зупинках об"їжджати !Порошенко , блін, наживається, а ми мусимо на дорогах мучитися !!
От вам і політика !
2005.12.30 | троль ak1001
?
вместе с Порошенко наживается УкраинаБогданы заменили российские Газели, или переделанные из грузовых скотовозки
нормальная машина, Порошенко молодец
2005.12.30 | капітан Немо
То хай би робив щось на кшталт ГАЗЕЛІ
Розумієте, я не знаю, чи ви бачили, які ці маршрутки-богдани зчиняють гонки один поперед другого, як вони підрізають звичайні автомобілі і т.п.Питання протиречиве, складне... Є плюси, є мінуси.
Просто , на мій погляд, Броварські автобуси набагато компактніші та зручніші.
Хоча я все одно в маршрутках не їжджу
2005.12.30 | otar
Газель як пасажирський мікроавтобус - лайно (-)
2005.12.30 | троль ak1001
сами ездите в газелях, пане умник (-)
2005.12.30 | Роман ShaRP
Газель - потвора, енергетична і технічна диверсія росавтопрому.
Як і решта потворних дітей росавтопрому, вимагає капремонту з моменту випуску.Жере неміряно бензину, але їздить всеодно погано. (в "Богданах" - потужні дизелі).
Замерзає взимку, перегрівається влітку.
Надійних вузлів в "Газелі" взагалі немає, 15-річний Мерседес 310 їздить краще, ніж нова "Газель".
Але справжнім відкриттям-2005 для мене стало те, що "Газель" - це практично "Волга", перероблена в вантажну машину. В них купа спільних запчастин по ходовій.
Якщо хтось думає, що легкову машину можна успішно переробити в вантажну - він сильно помиляється.
2005.12.30 | Боровик
По сообщению пресс-службы АЗЛК (бородато)..
По сообщению пресс-службы АЗЛК, начат выпуск новой модели "Москвича" - "Василий Блаженный", который готов показать хваленым иномаркам, кто на дороге хозяин!Судите сами - суперполный привод (на каждое колесо в отдельности, включая запасное ), 25-ступенчатая коробка передач, 5 скоростей заднего хода, трехскоростные стеклоподъемники, съемный карданный вал (на случай драки), двигатель имеет семь цилиндров разного диаметра.
Машина пригодна для езды как по шоссе, так и по бездорожью: дорожный просвет регулируется за счет свинцовых грузов. Убираете грузы - просвет увеличивается, хотите мчаться быстро и низко - кладете грузы и мчитесь.
Выглядит "Василий Блаженный" сногсшибательно, если можно применять подобные эпитеты к автомобилям. Кузов разукрашен хохломской росписью, салон выложен ажурной кирпичной кладкой, колеса тщательно подобраны и почти не отличаются друг от друга.
Верхняя часть лобового стекла тонирована синей изолентой. Фары могут светить хоть куда. Надо всего лишь правильно развернуть машину.
Автомобиль заводится при любой погоде: кривой стартер стал еще кривее и оттого удобнее, но в перспективе он уступит место кривому ключу зажигания.
Исправность аккумулятора можно проверить, не выходя из салона, лизнув специально выведенные на приборную доску контакты.
Автомобиль буквально напичкан электроникой. Тут тебе и магнитофон "Весна-205", и электробритва "Харьков", и пылесос "Урал". В качестве уплотнителя для стекол использована экологически чистая пакля. Сиденье водителя регулируется в четырех измерениях.
Конструкторы подумали и о безопасности. Решетка каслинского литья надежно защищает радиатор, а салон в случае столкновения быстро заполняется мгновенно твердеющей пеной........
2005.12.30 | Роман ShaRP
А ось не бородато.
С текстом - http://auto.mail.ru/news?id=16981Без текста - http://img.auto.mail.ru/pic/editor/Image/articles/IZFurgonnew.jpg
Побачивши це фото, я не знав, плакачи чи сміятися.
2005.12.30 | otar
Маразм
"Богдан" - порятунок для таких міст, як Львів, де центральними вулицями постійно рухається суцільний "караван" маленьких мікроавтобусів. Я мрію, щоб їх було побільше в нашому місті. Крім того, пасажирам у них комфортніше.2005.12.30 | Боровик
А люди не задовбали? (-)
2005.12.30 | Роман ShaRP
Заспокойтеся. Це ж Немо ;). Він такий. (-)
2005.12.30 | Роман ShaRP
А по суті, - в дечому Немо має рацію.
1) Маршрутники дійсно часто поводяться відносно громадського транспорту як "уберменші", займаючи його зупинки без будь-яких особливих на це підстав.2) Всі вони фактично порушують закон, який забороняє перевозити стоячих пасажирів.
3) Судячи з розподілу транспорту на маршрутах, - чиновники від транспорту мають на цьому нехилі відкати. Іншого пояснення тому факту, що потужні, а отже і прибуткові маршрути часто-густо віддані "на відкуп" маршруткам - немає.
Проте в усьому тому вина, звичайно, не "Богданів", а корумпованої влади.
Коли я спитав одного українця, який вже давно живе в Чехії, що відрізняє європейську країну від радянської, перше, що він мені назвав, як то не дивно - відмінну роботу громадського транспорту.