Богословська: $95 Україна платитиме лише півроку
01/05/2006 | Майдан-ІНФОРМ
$95 за 1000 кубометрів Україна платитиме не протягом п'яти років, а лише перші шість місяців цього року.
Так стверджує лідер партії "Віче" Інна Богословська. За її словами, з 1-го липня цього року Україна платитиме за газ по 230 доларів. Крім того, згідно з підписаною угодою, Україна не має права експортувати газ, що надійшов з Росії, а також не зможе самостійно закуповувати блакитне паливо, зокрема у Туркменістані. Усі ці повноваження тепер передані компанії "РосУкрЕнерго".
Інна Богословська:
- Заява українського Уряду і заява пана Івченко, про те, що ціна газу, який буд постачатися в Україну є 95 доларів є неправдою, бо згідно з цим договором, така ціна встановлна тільки на 1 півріччя 2006 року. На інший термін встановлно базову ціну - 230 доларів.
Джерело: 5 канал
Так стверджує лідер партії "Віче" Інна Богословська. За її словами, з 1-го липня цього року Україна платитиме за газ по 230 доларів. Крім того, згідно з підписаною угодою, Україна не має права експортувати газ, що надійшов з Росії, а також не зможе самостійно закуповувати блакитне паливо, зокрема у Туркменістані. Усі ці повноваження тепер передані компанії "РосУкрЕнерго".
Інна Богословська:
- Заява українського Уряду і заява пана Івченко, про те, що ціна газу, який буд постачатися в Україну є 95 доларів є неправдою, бо згідно з цим договором, така ціна встановлна тільки на 1 півріччя 2006 року. На інший термін встановлно базову ціну - 230 доларів.
Джерело: 5 канал
Відповіді
2006.01.05 | S@nya
Ось тому уряд зобов"язаний оприлюднити угоду! (-)
2006.01.05 | Пані
Вона побігла попереду Тимошенко на пресуху
На годину вперед, щоби прокукурікати першою. Що робить з жінками заздрість вульгаріс....Насправді, дуже схоже, що НІЯКИХ УГОД ЩЕ НЕМА. Бо з"явилося повідомлення, що "сторони працюють над юридичними формулюваннями". І що і звідки вона там показувала - це було б класне завдання для СБУ знайти. Бо це все зараз ми спостергаємо корчі закладок Росії. Всі ці заяви спрямовані передовсім на те, щоб затьмарити в масовій свідомості геополітичну смерть Росії.
Виключно моя думка.
2006.01.05 | Albes
Re: Вона побігла попереду Тимошенко на пресуху
Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?А очень похоже, что так и будет.
Исключтельно мое интуитивное мнение.
2006.01.05 | Пані
Re: Вона побігла попереду Тимошенко на пресуху
Albes пише:> Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?
А я причому? Я що взагалі про ціну висловлювалася десь????
> А очень похоже, что так и будет.
>
> Исключтельно мое интуитивное мнение.
Недовго лишилося. АРхіви ж всі зберігаються. Подивимося тоді.
2006.01.05 | Shooter
Re: Вона побігла попереду Тимошенко на пресуху
Albes пише:> Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?
> А очень похоже, что так и будет.
Навряд чи. Ціну в 230 Україна просто не в змозі заплатити. І це означатиме:
а) новий виток газової війни з абсолютно непередбачуваними і для Росії наслідками
б) "смерть" частини української промисловості, яка так чи інакше боляче вдарить і по Росії
в) втрату суттєвих надходжень до Газпрому - Україна просто перестане платити
г) втрату прибутків РосУкрЕнерго, в кінці кінців, чи, швидше, його зникнення.
ціна в 95 же ж влаштовує всіх. оскільки є, фактично, розумним компромісом для всіх зацікавлених сторін.
2006.01.06 | QuasiGiraffe
Re: Вона побігла попереду Тимошенко на пресуху
Shooter пише:> Albes пише:
> > Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?
> > А очень похоже, что так и будет.
>
> Навряд чи. Ціну в 230 Україна просто не в змозі заплатити. І це означатиме:
> а) новий виток газової війни з абсолютно непередбачуваними і для Росії наслідками
> б) "смерть" частини української промисловості, яка так чи інакше боляче вдарить і по Росії
> в) втрату суттєвих надходжень до Газпрому - Україна просто перестане платити
> г) втрату прибутків РосУкрЕнерго, в кінці кінців, чи, швидше, його зникнення.
>
Але цю ціну до позавчора і вимагали. І не лякала неможливість України її заплатити. А все чому? Пункт д) в випадку банкрутства Україна розплачується трубою.
2006.01.05 | damoradan
Чем больше - тем лучше
Albes пише:> Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?
> А очень похоже, что так и будет.
>
> Исключтельно мое интуитивное мнение.
Мое мнение:
- чем больше окажется цена за газ - тем более быстрая и эффективная реформа ждет украинскую экономику;
- чем меньше - тем большего пня России мы надавали, и тем более приблизили конец российской империи.
У нас - win-win sutuation
2006.01.05 | Shooter
Re: Чем больше - тем лучше
damoradan пише:> Albes пише:
> > Наталка, а что Вы лично будете делать, если окажется, что после выборов цена, таки да, окажется 230 ?
> > А очень похоже, что так и будет.
> >
> > Исключтельно мое интуитивное мнение.
>
> Мое мнение:
> - чем больше окажется цена за газ - тем более быстрая и эффективная реформа ждет украинскую экономику;
> - чем меньше - тем большего пня России мы надавали, и тем более приблизили конец российской империи.
> У нас - win-win sutuation
приблизно так і є. лише з доповненням, що "помірнна" ціна є просто життєво необхідною сьогодні для України, щоб не покласти в один момент суттєву частину своєї промисловостии.
проте останній дзвіночок вже прозвучав. і треба бути таки крайнім телепнем, щоб не почати діяти.
З іншого боку - цікаво, як на цей дзвінок відреагує найбільший споживач росгазу - ЄУ. При таких цінах з Росії стає вже комерційно привабливою ідея підключення до євроринку газу з Ірану (через танкери, швидше всього). А той вже давно на цей ринок проситься. Хоча й політично останнім часом зробив кілька мудацьких рухів, які можуть привести швидше до війни з США, чим до серйознних інвестицій в його газ.
Але те, що "процес пішов" - це безперечно.
2006.01.05 | Абу
не знаю, не знаю
а може це бути спробою збити піар Тимошенчихи2006.01.05 | Пані
Так я ж це і сказала.
Абу пише:> а може це бути спробою збити піар Тимошенчихи
І це теж. І російські закладки - теж.
2006.01.05 | Абу
стьоб на державному рівні з приводу москалів
а сьогодні з приводу Тимошенчихи свідчить між іншим про серйозні позитивні зрушення у владній команді2006.01.05 | 123
Цікава версія
Бо якщо Богословська каже правду - це повний абзац. Хоча на правду це абсолютно не схоже (віддати внутрішній ринок СП, вкласти в це СП нашу трубу - ідіотичні ідеї, які все одно Івченко не зміг би приховати).Єнівей, цю прес-конференцію Богословської можна використати як аргумент вимоги про оприлюднення "того, що підписали представники Нафтогазу, Газпрому і РУЕ". Бо щось вони там точно підписали.
2006.01.05 | 3dom
Она перебила эффект от выступления Юли. Плохо для дела(IMHO).(-)
2006.01.05 | BIO
Профспілка спрінтерів дуже обурена такою форою. Некарашо ето(-)
2006.01.05 | 3dom
Просто теперь легче спорить с Богословской. А Ю. - игнорир. (-)
2006.01.06 | 3dom
И еще. Обратите внимания на пятый канал.
Они про Юлю упоминают мало, а цитируют в основном Богословскую. А Богословская часто ошибается (IMHO она просто не чувствует грань лжи), зарывается. С ней легче спорить.НО БОЛЬШЕ ВСЕГО мне поравился комментарий пятогго канала:
"...одвiчна суперниця Тимошенко, - Богословська..." (с)
Вообще-то это звучит как:
"...одвiчна суперниця слона, - моська..."
но здесь эффект обратный морали басни.
Там было, что "моська знать сильна, что лает на слона". А здесь IMHO добиваются эффекта "а слон видать - моська, раз другая моська на него лает". Где-то так.
Выгодно это, когда: "...одвiчна суперниця слона, - моська...". Удобно...
2006.01.05 | Свiдомий
Re: Богословська: $95 Україна платитиме лише півроку
Дуже сумнiвна заява. Звiдки у Богословської копiя угоди??? Вона ж уже давно "не при коритi", а останнiм часом стала вiдомою як базарна баба-iстеричка - палка захисниця iнтересiв Пiнчука i Ко (згадайте скандал з приватизацiєю Нiкопольського заводу феросплавiв). IМHО, вона просто пiариться на фонi нового скандалу - це цiлком в її стилi.2006.01.05 | 123
Re: Богословська: $95 Україна платитиме лише півроку
Свiдомий пише:> Дуже сумнiвна заява. Звiдки у Богословської копiя угоди??? Вона ж уже давно "не при коритi", а останнiм часом стала вiдомою як базарна баба-iстеричка - палка захисниця iнтересiв Пiнчука i Ко (згадайте скандал з приватизацiєю Нiкопольського заводу феросплавiв). IМHО, вона просто пiариться на фонi нового скандалу - це цiлком в її стилi.
Ви помиляєтесь. Вона дуже навіть в темі всяких таких схем, і точно близько знайома з людьми, які ці схеми крутять. Я в цьому переконаний.
2006.01.05 | Свiдомий
Re: Богословська: $95 Україна платитиме лише півроку
123 пише:> Ви помиляєтесь. Вона дуже навіть в темі всяких таких схем, і точно близько знайома з людьми, які ці схеми крутять. Я в цьому переконаний.
Можливо, й помиляюсь. Дозвольте поцiкавитись: що саме схиляє вас до такого переконання?
2006.01.05 | catko
трошки бреше
Майдан-ІНФОРМ пише:> газ, що надійшов з Росії, а також не зможе самостійно закуповувати блакитне паливо, зокрема у Туркменістані. Усі ці повноваження тепер передані компанії "РосУкрЕнерго".
фігня. нема там такого.
>згідно з цим договором, така ціна встановлна тільки на 1 півріччя 2006 року. На інший термін встановлно базову ціну - 230 доларів.
і це фігня. на після півріччя ціна взагалі не встановлена. а 230 для чітко визначеного рос обєму - десь 20% від всього газу. і не прямо 230 а там ще формула якась.
2006.01.05 | Роман Г.
Re: трошки бреше
Буду виходити з постулату, що Саглашеніє не є фальшивим...> > газ, що надійшов з Росії, а також не зможе самостійно закуповувати блакитне паливо, зокрема у Туркменістані. Усі ці повноваження тепер передані компанії "РосУкрЕнерго".
> фігня. нема там такого.
А якщо прочитати уважніше? Ще все нема? А якщо ще уважніше прочитати? Є? Ну от! А ви: "Нема... нема..."
(Для тугочитаючих: ну тіпа що РосУкрЕнерго закупляє 41Е+9 (41 000 000 000) кубічних метрів (або 41 кубічний кілометр, щоб простіше уявити), газу в Туркменістані, а там труба більше не пропускає! Так де Уркаїна може трохи більше того туркменського газу купити? Правильно! В ДУПІ!)
> >згідно з цим договором, така ціна встановлна тільки на 1 півріччя 2006 року. На інший термін встановлно базову ціну - 230 доларів.
> і це фігня. на після півріччя ціна взагалі не встановлена. а 230 для чітко визначеного рос обєму - десь 20% від всього газу. і не прямо 230 а там ще формула якась.
Ви часом не про ахуєнну формулу виду "Ро = $230"? Чесно кажучи, там формула взагалі не описана, так що чого-б то не уявити, що вона виглядає наприклад так:
Ціна(Місяць) = 230 + 100 * Місяць (1)
(copyright (c) 2006 Roman H; this formula is a registered trademark of Roman H; patent pending)
Тобто ціна в січні - $230, в лютому - $330, в березні - $430. Ну чим не формула?! Формула! Та ще й яка!
Але... Що, якщо без підйобок прочитати уважніше трошки нижче? Ага - саме там де говориться про продаж... Та шо ви не кажете?! Пише що по $95 продають В ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ 2006ГО? І більше нічого про друге півріччя і далі? Ну от! А ви: "нема там такого, нема"... Ганьба, шановний!
До речі, щоб бути об'єктивним... Там ніде не пише і про ціну $230 з продажу... Може там після першого півріччя моя запатентована формула (1), наведена вище, працює і на продаж?! А може там ще якийсь індекс > 1 до неї добавлений...
А взагалі то - RTFM, як кажуть у нас в народі...
2006.01.05 | Odess
Re: трошки бреше
Роман Г. пише:> Буду виходити з постулату, що Саглашеніє не є фальшивим...
Допущение №1 (50 на 50 ИМХО)
> (Для тугочитаючих: ну тіпа що РосУкрЕнерго закупляє 41Е+9 (41 000 000 000) кубічних метрів (або 41 кубічний кілометр, щоб простіше уявити), газу в Туркменістані, а там труба більше не пропускає! Так де Уркаїна може трохи більше того туркменського газу купити? Правильно! В ДУПІ!)
Допущение №2 (0 из 100)
В прошлом году Туркмения продала более 50млрд кубометров. (факт) В этом году законтрактовала 70 (40 + 30) - она что в воздушных шариках выносить его собралась?
Дальше не читал - неинтересно с фантазерами общаться...
2006.01.06 | Роман Г.
Re: трошки бреше
>> Буду виходити з постулату, що Саглашеніє не є фальшивим...> Допущение №1 (50 на 50 ИМХО)
Ну, припустимо, що то десь так і є... Хоча, не знаю чому, щось мені здається що воно не липове...
> Допущение №2 (0 из 100)
> В прошлом году Туркмения продала более 50млрд кубометров. (факт) В этом году законтрактовала 70 (40 + 30) - она что в воздушных шариках выносить его собралась?
А от товаріщ Кінах вчора підтвердив в ефірі 5-го, що Туркменістан не може продати більше - сказав щось типу: "ми закупили ВЕСЬ туркменський газ - всі 41 км3 що туркмени можуть доставити"...