МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Шось у Головатого з головою

01/13/2006 | Ukropithecus (robustus)
то він казав шо генпрокурора можна звільнять просто так, бо в конституції про це нічого не сказано, а тепер висновок мінюсту: ВР може відправити уряд у відставку тільки якщо уряд сам цього захоче! І це називається юрист?

http://maidanua.org/static/news/1137145509.html

2. Частиною другою статті 115 Конституції України передбачено право прем’єр-міністра та інших членів Кабінету Міністрів заявити Верховній Раді про свою відставку. Це положення кореспондує з пунктом 12 частини першої статті 85 Конституції України, відповідно до якого до повноважень Верховної Ради належить „вирішення питання про відставку прем'єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України”.

Тобто розгляд Верховною Радою питання про відставку прем'єр-міністра, членів Кабінету Міністрів є можливим лише за умови реалізації прем’єр-міністром чи іншими членами Кабінету Міністрів їхнього конституційного права заявити Верховній Раді про свою відставку. Тільки рішення Верховної Ради про прийняття відставки прем’єр-міністра матиме наслідком його відставку, а отже - і відставку всього складу Кабінету Міністрів.

Як відомо, ні прем`єр-міністр, ні інші члени Кабінету Міністрів не ініціювали питання про свою відставку.

Відповіді

  • 2006.01.13 | Albes

    Re: Шось у Головатого з головою

    Хочу посмотреть, какую "отбивную" сделают адвокаты Пискуна из Головатого, используя это его "заключение". Я уже не говорю о том, что "заключение" по спору дано заинтересованной стороной. Ну, дас юрслужба ВР противоположное "заключение" и что ?

    Двойные стандарты господина Головатого, честно говоря, достали уже. Когда такое вытворяли "опытные юристы" Зварич и Лавринович - это было понятно (ну "опыт" и правовые "знания" у них такие). Но когда такое же делает человек с дипломом - это свидетельствует об отсутствии у него чести и совести. Не служит он, а прислуживается.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.01.13 | jz99

      а, скажіть, за великим рахунком, хіба це не є сутністю професії

      юриста — тлумачити одні й ті самі нюанси закону, залежно від ситуації, в той чи інший бік? Адже цим і займаються в суді прокурор і адвокат? Це такий собі вид спорту.

      Точніше кажучи, кваліфікований юрист, напевне ж, добре бачить слизькі місця у законах, а далі вже вирішує, як це можна використати.

      Страшна річ це — дірявий закон.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.01.13 | Albes

        Re: а, скажіть, за великим рахунком, хіба це не є сутністю профе

        Не путайте адвокатом с прокурором. Первый - свободный человек, ОБЯЗАННОСТЬЮ которого является "выкрутить" все что угодно в пользу своего подзащитного. А второй (как и остальные - государственный служащий) - государственный человек, ОБЯЗАННЫЙ действовать в соответствии с требованиями ст. 19 Конституции, в т.ч. ОБЯЗАННЫЙ СОБЛЮДАТЬ, а не ВЫКРУЧИВАТЬ нормы закона.
        Как говорят у нас в Одессе, это - две БОЛЬШИЕ разницы. :)

        А если Ющенко взял себе АДВОКАТА в лице Головатого, которого содержит за НАШ счет на должности Министра Юстиции УКРАИНЫ (а не ЮЩЕНКО), то...
        И если Головатый делает вид, что "не понимает" разницы между "депутатом", "адвокатом" и "государственным чиновником" (пусть и в ранге Министра Юстиции), то, значит, он очень непорядочный человек и ничем не лучше Пискуна и Януковича.
      • 2006.01.13 | Ukropithecus (robustus)

        це злотлумачення

        наприклад до висновків мінюсту можна було б додати шо прем'єр-міністр це дві особи, одна з яких прем'єр, а друга міністр, і Верховна Рада відправила у відставку тільки міністра, а про прем'єра забула.
  • 2006.01.13 | Kohoutek

    Регламент ВР України

    Глава 5.3. ВІДСТАВКА ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА, ОКРЕМИХ ЧЛЕНІВ
    КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ АБО КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ
    УКРАЇНИ В ЦІЛОМУ

    Стаття 5.3.1.

    1. Питання про відставку Прем'єр-міністра, окремих членів
    Кабінету Міністрів або всього складу Кабінету Міністрів України
    підлягає включенню до порядку денного (в тому числі і до
    затвердженого), якщо за це проголосувало не менше 1/3 депутатів
    від їх фактичної кількості. Воно підлягає розгляду і обговоренню
    не раніше 5 і не пізніше 10 днів з моменту включення до порядку
    денного. Обговорення цього питання здійснюється згідно із
    ст.3.4.1.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.01.14 | nick2

      Re: Регламент ВР України

      Логічно і ДУЖЕ ПЕРЕКОНЛИВО! Якби не одне "але": НЕ ставила Рада цього питання та НЕ розглядала його! Рішення було прийнято ЗА ПІДСУМКАМИ РОЗГЛЯДУ ІНШОГО ПИТАННЯ та БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА ПІДСТАВІ КОНСТИТУЦІЇ, що має найвищу юридичну силу та є Законом прямої дії (стаття 8).
  • 2006.01.13 | catko

    це у вас щось з головою. очі роззуйте

    В конституції "нічого не сказано" про особливу процедуру звільнення прокурора а не про те чи можна його звільнати президенту чи ні.
    тут вам не телебачення де звізданув і тупа маса повелась

    >Стаття 106. Президент України:

    >11) призначає за згодою Верховної Ради України на посаду
    >Генерального прокурора України та звільняє його з посади;

    до речі - в новій конституції вже не так.

    Стаття 106. Президент України:

    11) призначає на посаду та звільняє з посади за згодою
    Верховної Ради України
    Генерального прокурора України; ( Пункт 11
    частини першої статті 106 в редакції Закону N 2222-IV ( 2222-15 )
    від 08.12.2004 )
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.01.13 | Ukropithecus (robustus)

      Re: це у вас щось з головою. очі роззуйте

      В Конституції написано шо президент звільняє генпрокурора, а Головатий витлумачив це як те, шо генпрокурор є політично відповідальний президентом і тому звільняє його на власний розсуд, хоча в Конституції ніде про це не написано, написано навіть більше, шо генпрокурор є незалежним.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.01.13 | catko

        не плутайте х.... з пальцем

        ці посилались на КЗОТ (типу де наказ про причини) а головатий давив на конституцію що вона вище
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.01.13 | Ukropithecus (robustus)

          не плутайте КЗОТ з Конституцією

          КЗОт якраз ні до чого, Конституція і закон про прокуратуру встановлюють незалежність генпрокурора від президента, генпрокурор політично відповідальний тільки перед Верховною Радою. А Головатий займався злотлумаченням, яке базувалось на лише одній фразі шо президент звільняє генпрокурора.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.01.14 | catko

            кзот до того що піскун на нього в суді посилається(-)

      • 2006.01.14 | Михайло Свистович

        Re: це у вас щось з головою. очі роззуйте

        Ukropithecus (robustus) пише:
        > В Конституції написано шо президент звільняє генпрокурора, а Головатий витлумачив це як те, шо генпрокурор є політично відповідальний президентом і тому звільняє його на власний розсуд

        За Вашою логікою президент нікого не може звільнити, бо ніде у Конституції не написано словосполучення "на власний розсуд". Так що Головатий все правильно витлумачив.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.01.14 | Albes

          Re: це у вас щось з головою. очі роззуйте

          Это не за логикой Вашего оппонента, Миша, а за логикой как раз Головатого.
          Извините, но тут Вы ошиблись.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.01.14 | Михайло Свистович

            Re: це у вас щось з головою. очі роззуйте

            Albes пише:
            > Это не за логикой Вашего оппонента, Миша, а за логикой как раз Головатого.
            > Извините, но тут Вы ошиблись.

            Не думаю.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.01.14 | Albes

              Re: це у вас щось з головою. очі роззуйте

              "Не думаю."

              Не виновен. Клянусь ! :)
  • 2006.01.14 | digger

    Re: Шось у Головатого з головою

    Ukropithecus (robustus) пише:
    > то він казав шо генпрокурора можна звільнять просто так, бо в конституції про це нічого не сказано, а тепер висновок мінюсту: ВР може відправити уряд у відставку тільки якщо уряд сам цього захоче! І це називається юрист?
    >
    > http://maidanua.org/static/news/1137145509.html
    >
    > 2. Частиною другою статті 115 Конституції України передбачено право прем’єр-міністра та інших членів Кабінету Міністрів заявити Верховній Раді про свою відставку. Це положення кореспондує з пунктом 12 частини першої статті 85 Конституції України, відповідно до якого до повноважень Верховної Ради належить „вирішення питання про відставку прем'єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України”.
    >
    > Тобто розгляд Верховною Радою питання про відставку прем'єр-міністра, членів Кабінету Міністрів є можливим лише за умови реалізації прем’єр-міністром чи іншими членами Кабінету Міністрів їхнього конституційного права заявити Верховній Раді про свою відставку. Тільки рішення Верховної Ради про прийняття відставки прем’єр-міністра матиме наслідком його відставку, а отже - і відставку всього складу Кабінету Міністрів.
    >
    > Як відомо, ні прем`єр-міністр, ні інші члени Кабінету Міністрів не ініціювали питання про свою відставку.

    Він абсолютно правий, є відставка і є висловлення недовіри. Відставка тільки за власним бажанням, висловлення недовіри за голосуванням з подачою 150 підписів.
    Шо незрозумілого?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.01.14 | Ukropithecus (robustus)

      Тепер я все зрозумів

      digger пише:
      > Він абсолютно правий, є відставка і є висловлення недовіри. Відставка тільки за власним бажанням, висловлення недовіри за голосуванням з подачою 150 підписів.
      > Шо незрозумілого?

      Висловлення недовіри кабінету міністрів не має наслідком відставку кабінету міністрів. Чесно кажучи більш переконливо виглядає шо прем'єр-міністр це дві особи: прем'єр і міністр.
    • 2006.01.14 | Ukropithecus (robustus)

      Йо пере се те

      Я подивився на постанову ВР, то вони дійсно прийняли рішення про відставку, а я то думав, шо вони проголосували недовіру. Але шо ж тоді означа пункт 12 статті 85, про
      вирішення питання про відставку Прем'єр-міністра України Верховною Радою? Я так розумію, шо процедура тоді така. ПМ може подать до ВР заяву про відставку, ВР її розглядає і може не прийнять або прийнять.
      Аналогічно і з міністрами, але у випадку з ПМ іде у відставку весь уряд.

      Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:
      12) призначення за поданням Президента України
      Прем'єр-міністра України, Міністра оборони України, Міністра
      закордонних справ України, призначення за поданням
      Прем'єр-міністра України інших членів Кабінету Міністрів України,
      Голови Антимонопольного комітету України, Голови Державного
      комітету телебачення та радіомовлення України, Голови Фонду
      державного майна України, звільнення зазначених осіб з посад,
      вирішення питання про відставку Прем'єр-міністра України, членів
      Кабінету Міністрів України;
  • 2006.01.14 | nick2

    Re: Шось у Головатого з головою

    "Частиною другою статті 115 Конституції України передбачено право прем’єр-міністра та інших членів Кабінету Міністрів заявити Верховній Раді про свою відставку. Це положення кореспондує з пунктом 12 частини першої статті 85 Конституції України, відповідно до якого до повноважень Верховної Ради належить „вирішення питання про відставку прем'єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України”.

    Тобто розгляд Верховною Радою питання про відставку прем'єр-міністра, членів Кабінету Міністрів є можливим лише за умови реалізації прем’єр-міністром чи іншими членами Кабінету Міністрів їхнього конституційного права заявити Верховній Раді про свою відставку. Тільки рішення Верховної Ради про прийняття відставки прем’єр-міністра матиме наслідком його відставку, а отже - і відставку всього складу Кабінету Міністрів."

    Це є ніщо інше, як ТУЛМАЧЕННЯ АВТОРОМ ТЕКСТУ Конституціїї України. Воно б мало юридичну силу, якби так само протулмачив Конституційний Суд. І ЛИШЕ в цьому випадку.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".