Настав час вдягати помаранч.
01/26/2006 | Мартинюк
Мав масу цікавих враженнь від сьогоднішнього пересування Києвом у помаранчевому шарфі "Майдану".Загалом помаранчевого кольору у Києва зараз не дуже багато.
Багато з тих хто помічає, вітають, дехто пробує не дуже впевнено крикнути "Так Ющенко", більшість перехожих серйозно замислюється.
Були два "наїзди" - на пероні метро один добродій достатньо гучно заявив, що оранжевий колір не можна носити, бо він приносить нещастя.
На пероні запала незручна тишина. Я так само гучно заявив що цей колір приносить нещастя лише прихильникам Януковича. Народ розреготався.
Пізно ввечері біля ринку "Колібріс" я вирішив був зайти у місцеву харчевню. Перед скляними дверима було порожньо, лише якийсь дядечко відішов від банкомата біля дверей. Він втупився на мене і тихо, але цілком відчутно, декілька раз сказав "придурок". Я чесно кажучи не зрозумів чого він хоче, але вловвиши агресивність сказав що у нього звичайно цікаве "прізвище", але навіть це не викликає в мене бажання знайомитися.Коли я зрозумів що то стосується мого шарфа то не втримався і вступив полеміку, яка закінчилася вельми конфліктно.
Через деякий час я згадав що колись бачив того суб"єкта у офісі ринку, і схоже це той самий який порозвішував на "Колібрісі" прапорці "Регіонів" та істеричні гасла. Кадр дісно фанатично-істеричний- повісив прапори на шляхопроводі, який взагалі то ринку не належить. У всякому разі жодна партія у Києві ще собі такого не дозволяла...
Може нехай хоча б заплатить за розміщення реклами? ( невиключено і штраф за розміщення її в невстановленому місці).
Багато з тих хто помічає, вітають, дехто пробує не дуже впевнено крикнути "Так Ющенко", більшість перехожих серйозно замислюється.
Були два "наїзди" - на пероні метро один добродій достатньо гучно заявив, що оранжевий колір не можна носити, бо він приносить нещастя.
На пероні запала незручна тишина. Я так само гучно заявив що цей колір приносить нещастя лише прихильникам Януковича. Народ розреготався.
Пізно ввечері біля ринку "Колібріс" я вирішив був зайти у місцеву харчевню. Перед скляними дверима було порожньо, лише якийсь дядечко відішов від банкомата біля дверей. Він втупився на мене і тихо, але цілком відчутно, декілька раз сказав "придурок". Я чесно кажучи не зрозумів чого він хоче, але вловвиши агресивність сказав що у нього звичайно цікаве "прізвище", але навіть це не викликає в мене бажання знайомитися.Коли я зрозумів що то стосується мого шарфа то не втримався і вступив полеміку, яка закінчилася вельми конфліктно.
Через деякий час я згадав що колись бачив того суб"єкта у офісі ринку, і схоже це той самий який порозвішував на "Колібрісі" прапорці "Регіонів" та істеричні гасла. Кадр дісно фанатично-істеричний- повісив прапори на шляхопроводі, який взагалі то ринку не належить. У всякому разі жодна партія у Києві ще собі такого не дозволяла...
Може нехай хоча б заплатить за розміщення реклами? ( невиключено і штраф за розміщення її в невстановленому місці).
Відповіді
2006.01.26 | damoradan
Водители - в первых рядах
Во время революции водители маршруток массово поддержали Ющенко. Свежие впечатления: позавчера в автобусе 62го маршрута видел два календаря БЮТ с портретом Тимошенко (больше никакой символики не было). Сегодня в маршрутке 527го маршрута видел два рядом стоящих флага - НСНУ и ПРП.2006.01.26 | Забойщик
LhyДонбасские водители, как и в прошлом году
бело-синие. Нацепляли януковских лент на антенны и ездят. Никто их не заставлял. Сами поснимали с деревьев и повесили себе.2006.01.26 | BackToRoots
Re: LhyДонбасские водители, как и в прошлом году
Забойщик пише: > бело-синие. Нацепляли януковских лент на антенны и ездят. Никто их не заставлял. Сами поснимали с деревьев и повесили себе.Кстати, товарищщщи, обратите внимание - это уже не те разрезанные оранжевые кулечки, которые в прошлом году вешали наши. Это уже специально заказанные "километровые" ленты, с аккуратно, через равный интервал, типографски нанесенными логотипами ПРУ.
У нас в Бахмуте их вывешивают с завидным постоянством, несмотря на то, что город раз за разом самоочищается от них (то руками дворников, то любителей сувениров, а то просто неравнодушными). Кроме того, близстоящие фонарные столбы тщательно "украшаются" голубенькими афишами с надписью "Будущее рождается в РЕГИОНАХ"
2006.01.27 | Стась
В Днепре пока только витренковские ленты
Акция явно организована, тупо через одинаковые интервалы. Подозреваю, что 99% жителей о том, чьи это ленты и не подозревают.А еще понравился плакатик с улыбающимся Януком и надписью "Все будет ДОНБАСС" На выходных данных написано - по заказу Партии Реионов.
Для Днепра - отличная антиреклама.
2006.01.27 | DADDY
Все. Агітаційну війну можна вважати закінченою
Таких плакатів треба замовити нашоукраїнцям на всі партійні гроші!!!!!ВСЕ БУДЕТ ДОНБАСС ! - Шедевр.
2006.01.28 | один_козак
"Угрожаете?" )))) (-)
2006.01.28 | Дід Мазай
Re: LhyДонбасские водители, как и в прошлом году
У вашому Бахмуті за останні півтора роки не з"явилося ані одної листівки за Ющенка, ані одної помаранчевої стрічки. Тільки хтось на в"їзді з Донецька намалював здоровенний транспарант "ТАК!". І ми досі не знаємо хто це зробив.Не змогли знайти. Може хтось , як і ми, заїжжі.Оце усе що зробив ваш Бахмут.
2006.01.26 | Гюльчатай
А что, пожалуй, сейчас это может что-то значить.(-)
2006.01.26 | Адвокат ...
А що робити тим, хто го не знімав? ( - )
2006.01.26 | damoradan
Снять, хорошо ся помыть, одеть обратно (-)
2006.01.27 | Адвокат ...
Це Ви радите з власного досвіду? ( - )
2006.01.27 | Сергій Кабуд
повністтю підтримую і почав носити теж хоч і в нюйорку -
але народ реагує, може тому що в мене яскравий величезний шарф і помаранчовий лижний капелюх, воно кидається в очі.Інколи пізнають що це українське, а інколи думають що я підтримую поселенців в секторі Газа в ізраілі, бо ії прибічники теж чіпляють тут помаранчові стрічки так само як і ми це робили.
Але - головне:
є відчуття метафізичного поклику повернутися до кольору,
це відчувається навіть тут, в іншій півкулі!
тож,-
Так! Переможемо!
Ющенко - ТАК!
Тимошенко- Так!
Зінченко- ТАк!
Мороз- ТАк!
кучму- на шибеницю!
2006.01.27 | Englishman
Особливо це мені сподобалося:
"більшість перехожих серйозно замислюється."No comment.
2006.01.27 | anorma
можливо щось в цьому є
але зараз стільки політичної реклами _усіх_ що можно перекормитив усякому разі вітаю вас - ви молодець
можливо це дійсно необхідно
2006.01.27 | line305b
Очень действенная будет акция..
Представьте - люди, машины - с оранжевыми стричками. Очень действенная будет акция - напомнит как и чем был для всех Майдан.2006.01.27 | ans
Оранжевый цвет нужно носить в восточных
и южных областях Украины. Тут можно нарваться не только на недоуменные взгляды прохожих, но и на оскорбления и неприятности. Хотя конечно с 2004 года обстановка все же более терпимая. В любом случае процентов 70% жителей ходит или с оранжевым или с синим пакетами. Причем, неизвестно, кто идейный, а кто случайно.2006.01.27 | Стась
Днепр - регион спокойный
Как и год назад.Но сейчас и безидейный. Пока, по крайней мере.
Носить оранжевое - без проблем. Но эффекта будет мало, потому как оранжевый и так в моде и не несет политической нагрузки.
Нужен какой-то креатив. Например, субботник по очистке улиц от снега под партийными флагами
2006.01.27 | ans
Re: Днепр - регион спокойный
Не совсем по-вашему. Если кто-то носит что-то оранжевое то он точно не за Януковича. Синий цвет далеко не всегда означает приверженность к донецким, хотя если бабушка в новом ярко синем платке - то ее симпатии ясны.2006.01.29 | один_козак
Не совсем по-вашему ))
Не кожна деталь помаранчевого кольору на одязі може сприйматися нейтрально.2006.01.27 | SpokusXalepniy
Здорового глузду все ж таки вистачало...
...А от якщо б ти разом з помаранчевим шарфом ще й вулика на спину собі поклав... то пересування Києвом було б зовсім незабутнє.Мартинюк пише:
> Мав масу цікавих враженнь від сьогоднішнього пересування Києвом у помаранчевому шарфі...
2006.01.27 | ans
Можливо деякі помаранчові збираються носить червоне серце(-)
2006.01.27 | damoradan
У Вас оно тоже есть. В груди. Вырывать не надо (-)
2006.01.27 | ans
Мое сердце обойдется без Юли и предателей ТЛЯ (-)
2006.01.27 | Sean
Так (-)
2006.01.27 | Tarasevych
Дуже своєчасно и правильно! Вдягаю шарф і тільки так і буду ходи
ти. Хороша ідея. Дуже своєчасна. Дякую!2006.01.28 | Slavix
Пропоную
всім хто підтримує помаранчових (крім НСНУ) виготовити значок з написом "Зрадник Майдану" на помаранчовому фоні з символікою партії, яку підтримуєте. З одного боку такий знак показуватиме підтримку сил з колишньої помаранчової команди, з іншого - буде ляпасом у відповідь на нахабну рекламу НСНУ.2006.01.28 | Tarasevych
Пропоную протилежне
Сприяти об"Єднанню помаранчевих. А отже нікого ні в чому не звинувачувати. Агітувати за "свою" партію тільки позитивом - ось що та партія зробила і ось, що вона збирається робити. І уникати обзивати, лаяти або іншим чином негативно відгукуватися про інші помаранчеві сили2006.01.28 | Остап!
Прошу дати визначення поняттю "помаранчевий" (-)
2006.01.28 | Tarasevych
Той, кто поддержал майдан осенью 2004 года (-)
2006.01.28 | Slavix
Приблизно
ті, хто близько року тому підтримував Ющенка до усвідомлення йогоявної перемоги на виборах (НСНУ, БЮТ, СПУ, ПРП-ПОРА, "НБ"(Кост.-Плющ)). Список приблизний, адже явних "помаранчевих", як і "блакитних" немає.2006.01.28 | Остап!
Згоден. Але який смисл використовувати слово помаранч наразі?(-)
2006.01.28 | catko
бо це символ коли українці самоствердились як нація в 21 ст.(-)
2006.01.28 | леонід
Re: бо це символ коли українці самоствердились як нація в 21 ст.(-)
Пане Катко. Нагадую, що національні кольори у нас, українців, не помаранчеві.Якщо Ви вважаєте, що українці вже "самоствердилися як нація", то поясніть, чому буряти у нас кращі за українців, чому напівмоскаль-напівбілорус Янукович на чолі маргінального (далеко не українського)угрупування) замалим не лідер виборчого політикуму.
Не поділяю Вашого пафосного оптимізму. Тим паче, не вірю, що партійні кольори можуть бути символом "самоствердження нації". Хіба що в очах прихильників окремої партії. Ваша пропозиція такої формули, як на мене, прояв слабкості, неаргументоване твердження "ми кращі, бо в нас шарфи кольорові". Мене Ви не переконали.
2006.01.28 | catko
а я і не збираюсь когось переконувати
леонід пише:> Пане Катко. Нагадую, що національні кольори у нас, українців, не помаранчеві.
шановний. національні кольори не треба плутати з державними. в мене на столі стоїть три прапори - жовто-блакитний, червоно-чорний і помаранчевий. і всі для мене національні, тільки з різних періодів історії. а в сусідньому кабінеті сидить людина в якої на столі стоїть помаранчевий прапор і зелений прапор (вона десь-якось з чечнею повязана) - і для неї ці кольори теж національні.
> Якщо Ви вважаєте, що українці вже "самоствердилися як нація", то поясніть, чому буряти у нас кращі за українців, чому напівмоскаль-напівбілорус Янукович на чолі маргінального (далеко не українського)угрупування) замалим не лідер виборчого політикуму.
а ще у вас викривлене поняття про націоналізм. якщо бурят це про єханурова то він більший український націоналіст ніж половина теперішніх чиновників що себе такими рисують. і єхануров не кращий за українців а єхануров це українець який робить свою роботу. який би в нього розріз очей не був при тому.
а стосовно януковича - всі питання до чорновола.
> Не поділяю Вашого пафосного оптимізму. Тим паче, не вірю, що партійні кольори можуть бути символом "самоствердження нації". Хіба що в очах прихильників окремої партії. Ваша пропозиція такої формули, як на мене, прояв слабкості, неаргументоване твердження "ми кращі, бо в нас шарфи кольорові". Мене Ви не переконали.
я ж не винуватий що для вас помаранчевий - це партійний колір. а для мене це колір, під яким мільйони українців вийшли на вулиці і відстояли свою свободу. і таким він для мене залишиться назавжди, яка б партія не пробувала потім бавитись в кольори.
2006.01.28 | Роман ShaRP
А меня еще спрашивают, почему я против Тягнибока & Co
леонід пише:> Пане Катко. Нагадую, що національні кольори у нас, українців, не помаранчеві.
> буряти у нас кращі за українців, чому напівмоскаль-напівбілорус Янукович на чолі маргінального (далеко не українського)угрупування) замалим не лідер виборчого політикуму.
Потому что все заканчивается вот такими выяснениями кто кому кто по национальности. А это не просто тупо, а очень тупо.
2006.01.28 | леонід
Краще б ви були проти Януковичів & Co
Пане Романе. Якщо Тягнибок та ВО "Свобода" проти Януковича&Co, то вся ця Со має у Вашій особі вірного захисника. Захистіть ще Вітренчиху, Сімонєнка, Троцького і Кагановича. Адже Ви вважаєте себе вищим і кращим за українців.2006.01.28 | Slavix
НАРЕШТІ!!!
Слово слугуватиме для розповіді про діло!2006.01.28 | один_козак
Сумно, що до цього доводиться закликати (-)
2006.01.28 | Остап!
Запитання персонально до Вас
Tarasevych пише:> Хороша ідея. Дуже своєчасна. Дякую!
Вам подобається те, що робить влада, чи помаранч як протест проти біло-синіх?
2006.01.28 | Tarasevych
Re: Запитання персонально до Вас
А) мне нравится то, что делала и что делает оранжевая власть. За деревьями я пытаюсь видеть лес, и лес в целом изменился, и изменился к лучшему.В) мне нравится программа большинства оранжевых сил на будущее (а при несомненно более высоком умении оранжевых держать свое слово это становится еще важнее)
Г) я других политических сил отсутствует какая-либо позитивная программа - только отрицание оранжевых и слова "мы сделаем лучше" (при том, что память о том, как они делали "лучше" еще очень свежа)
А теперь персональный вопрос к Вам: а чем вызван Ваш вопрос?
2006.01.28 | Остап!
Поважаю Вас за освіту
Tarasevych пише:> А) мне нравится то, что делала и что делает оранжевая власть. За деревьями я пытаюсь видеть лес, и лес в целом изменился, и изменился к лучшему.
А що саме Вам подобається, хоч пару прикладів?
> В) мне нравится программа большинства оранжевых сил на будущее (а при несомненно более высоком умении оранжевых держать свое слово это становится еще важнее)
Вбили на повал
Якщо оце http://www2.maidan.org.ua/n/free/1137883780
програма, то маю підозру, що лекції Ви прогулювали....
> Г) я других политических сил отсутствует какая-либо позитивная программа - только отрицание оранжевых и слова "мы сделаем лучше" (при том, что память о том, как они делали "лучше" еще очень свежа)
>
Якщо Вам подобається програма НУ, то у інших також є "позитивістська" програма "такого рівня"....
> А теперь персональный вопрос к Вам: а чем вызван Ваш вопрос?
Поважаю Вас за освіту.
2006.01.28 | Tarasevych
Re: Поважаю Вас за освіту
Дякую за ідею. Дійсно, вже давно пора створити перелік досягнень помаранчової влади.Зі свого боку пропоную:
1) свобода слова
2) свобода волевиявлення і взагалі відчуття свободи (міліцію вже не так бояться, ДАІ вже взагалі на бояться, судам більше довіряють і т.д.)
3) зміна менталітету населення, особливо стосовно закону та ведення бізнесу
4) лібералізм у політиці
5) розподіл влади на гілки в реальності (вперше в історії!)
5) підвищення реальних доходів населення на 25%
6) значне покращення наших відносин із сусідами
7) покращення бізнес-клімату та інвестиційного клімату
8) початок консолідації суспільства (особливо в сфері інтегрування Сходу)
9) чітка направленність зовнішньої політики
10) виведення військ з Ірану
Приєднуйтесь! Такий список дійсно потрібний!
P.S. Остапе, принаймні неввічливо ігнорувати моє запитання
2006.01.28 | леонід
А де це таке є?
Пане Тарасевич.Ваша ілюзорна ідилічна картинка мене розчулила. Повідомте, де є такий стан справ. Я теж хочу таке побачити. Бо покищо бачу дуже інше. Можливо, дійсним є п 10). А щодо іншошо....2006.01.28 | Tarasevych
Повідомте мене, де такого немає (-)
2006.01.29 | леонід
Re: Повідомте мене, де такого немає (-)
Пане Таресевич. Ви, очевидно, живете на Банковій і сві сприймаєте виключно як екскурсію до штабу НСНУ. Приїздіть на Київщину, я вам вочевидь продемонструю нашу реальність, а Ви мене переконаєте, що такий "розгул демократії" і є оспіваною Вами свободою. Мої телефони є в Свистовича.2006.01.28 | Slavix
Re: Запитання персонально до Вас
(а при несомненно более высоком умении оранжевых держать свое слово это становится еще важнее)1. Умение держать слово - величина первичная. По сравнению с этим - программа, список и т. п. - туфта.
2. Это "умение" не развивается. Или оно есть (т.е. для человекоа болезненно не сдержать слово и он этого позволить не может) или его нет (он, В ПРИНЦИПЕ, может слово нарушить и доглго отмазыватся, почему он сделал ТАК (!))
2006.01.28 | -Юрій-
Re: Запитання персонально до Вас
Лично я еще очень хорошо помню Мукачевские выборы и второй тур президентских.Так что вся эта дурня от яныка с некаками меня только раздражает:"мы знаем ,что делать",а никто и не сомневался,знают и хорошо.Как и на кого наехать,как что прикупить по дешовке и тд.А идея с символикой очень даже удачная.2006.01.28 | Остап!
Реєстр обіцянок президента тут
Tarasevych пише:> при несомненно более высоком умении оранжевых держать свое слово
Реєстр обіцянок президента тут
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1137182637
Дотримання слова там на дуже високому рівні
Якби Ющенко був бізнесменом, то він прогорів би на другий день бізнесу....
2006.01.28 | -Юрій-
Re: Реєстр обіцянок президента тут
Остап пише:"Якби Ющенко був бізнесменом, то він прогорів би на другий день бізнесу...."А якби Ющенко був монархом ,тоді б і виконав свої обіцянки.А так він тільки президент якого оточує дуже "лояльний до нього парламент",а ще "друзі".
2006.01.28 | один_козак
Символіки побільшало
За моїми спостереженнями, відколи вдарили "унікальні" морози, товстих помаранчевих комірів та шарфів значно побільшало. )) А мені від погляду на це душа зігрвається. Певно, не тільки мені. Проте, тим, хто впав у омріяне гадами розчарування, це видовище навіює сумні думки. З ними більше розмовляти треба. Сам так роблю і всіх закликаю. Треба наївним, що розчарувалися, пояснювати, що не час сумувати, а час користуватися досягнутими перемогами і ПРАЦЮВАТИ ДАЛІ.2006.02.01 | Мартинюк
У Києві багато дівчат почали ходити в "помаранчі"
Це як правило комплекти - шарф з шапочкою і навіть з рукавичками.Таке враження що то не є демострація політичних уподобаннь, а просто якась модна тенденція.
До речі жінки здатні інтуїтивно відчувати такі речі - моя дружина накупила собі помаранчевих речей (куртку, джинси) ще у квітні 2004 року пояснивши мені що вона відчуває що це буде "модно". На той час помаранч ще не став загальновідомим офіційним символом Ющенка, а політика і вибори моїй дружині тоді була абсолютно нецікавими .
2006.01.28 | Tarasevych
Шкода, що Ви не знаєте строків повноважень Президента(-)
2006.01.28 | Юрій Шеляженко
А я і не знімав весь рік наш шарф, крім літа (-)
2006.01.29 | пан Roller
И спите в нем?(-)
2006.01.28 | catko
що зробив мій один знайомий
він взяв жовто-блакитний значок і припасував до нього маленьку помаранчеву стрічечку. і так ходить. каже що народ в основному цікавиться де таке взяти і ніхто ніколи не наїжджає. бо всі це сприймають як заклик обєднатись для інтересів україни а не як просто агітацію за якусь партію.2006.01.28 | Ясен Пень
Клас! Я теж такий хочу! (-)
2006.01.29 | один_козак
що зробив ВАШ віртуальний знайомий
Коли побачите чоловіка, у якого помаранчева стрічка тримається на значку "ІХТІС" (риба), то можете думати, що це, імовірно, "один козак" ))Правда, я таке вдягаю на заходи. На повсякдень тре купити шалика. Бо з минулого року в мене якийсь тендітний, ватний лишився. ))
З українським прапорцем - гарна і зовсім-зовсім нормальна ідея.
2006.01.28 | Ясен Пень
Це в якому сенсі? На підтримку НСНУ?
Гадаю, що ні, але як це сформулювати?Помаранчеві політики пересварилися і обхезалися, хай їм грець, але помаранчевий народний рух залишився єдиним, і досі разом нас багато і нас не подолати - так?
2006.01.28 | Tarasevych
На підтримку помаранчевих. Кожна партія зробила щось хороше (-)
2006.01.28 | Кьярра
Re: Це в якому сенсі? На підтримку НСНУ?
Думаю, що в контексті загального зростання кількості "розчарованих" помаранч треба і можна відродити як символ єднання нації. Але до Юлі помаранчовий колір має посереднє відношення. Так, дуже вправно виходила на Майдан, але хіба ця вправність щось доводить? Якщо хтось не пам'ятає, коли Тимошенко долучилась до "революційної боротьби", то я нагадаю - перед самим голосуванням, після того, як їй пообіцяли прем'єрське крісло.Та нехай собі. Цей колір належить кожному з тих, хто вийшов на Майдан, тож і їй також, вона там була. Але перш за все - тим, хто шалено ризикував весь час до виборів, кого заарештовували, кидали за грати, позбавляли роботи... І тим депутатам, які витримували такий само тиск, як і їх прихильники. Хочу нагадати: ті, хто пережив бійку під ЦВК, ті, хто боронив сумських студентів власним тілом влітку 2004-го, тим, хто йшов пішки до майданів та площ під пильним оком "донецьких молодчиків". І Президенту, якого було отруєно, "медкартку" якого зі смаком коментував Кисельов на ICTV, наш Президент ризикував не менше, ніж ми усі.
Сумчани, ви тут є? Ви пам'ятаєте 200-тисячний мітинг під стінами Щербанівської амбусади? Ви пам'ятаєте шлях до Співочого через "кішки"? А літо 2004-го?
Я думаю, вам не треба пояснювати, що змінилось за цей час, і за що ми стояли на Майдані, і чим для нас є помаранчовий колір.
Шануймося, бо ми того варті!
2006.01.29 | Tarasevych
Браво! (-)
2006.01.29 | Мартинюк
Це в підтримку самих себе.
Не знаю чи це випадково сталося чи ні , але вчора вже зникли сотні прапорців партії регонів , які майже два місяці "прикрашали" шляхопровід біля ринку "Колібріс"2006.01.29 | один_козак
ТАК! І це треба берегти
Одна з найбільших моїх претензій до помаранчевих лідерів полягає якраз в тому, що вони так НЕДБАЛО поставилися до такого народного бренду - майданівської символіки. Не кожен день такі бренди народжуються! А вони ото так... Ой, роззяви-и-и...2006.02.01 | Мартинюк
Це потрібно не партіям - це потрібно нам самим!
Минулого року українці показали що ним не можна маніпулювати, що не можна вирішувати державні проблеми поза їх спинами і не враховуючи їхню волю.Зараз ми бачимо намагання багатьох, в тому числі і тих хто минулого року був нашими кумирами обійтися без нас , залишивши нам лише процедуру кидання бюлетенів в урну, натомість вирішувати все за нас і без нас.
Якщо ми почнемо ходити в помарнчевому ми в першу чергу підтримуватимемо не партії , а ті ідеали, у вірності яким клялися теперішні провідники цих партій, і врешті решт будемо взаємно підтримувати таких самих як ми, які залишилися поза партіями, але зате з помаранчевими ідеалами.
Більшість з нас минулого року розуміла що все що сталося тоді ще не гарантує чесності влади і політиків. Однак ми відчули власну силу і зрозуміли чого можемо добитися всі разом.
Тому зараз в нас нема іншого виходу, аніж продемонструвати ВСІМ БЕЗ ВИНЯТКУ політичним силам , які намагаються не помічати нас і повернути Україну назад у 2003 рік, продемонструвати що РАЗОМ НАС БАГАТО - НАС НЕ ПОДОЛАТИ !
2006.02.02 | -Юрій-
Re: Це потрібно не партіям - це потрібно нам самим!
Мартынюк,а ты прав.Респект.
2006.02.02 | леонід
Це потрібно партії - це потрібно нам самим!
Пане Мартинюк. А чому Ви не вказуєте, що помаранчевий колір прибрала для власного прагматично-політичного вжитку лише одна партія. Якщо брати до уваги цю манбсіньку детальку, доточити до Ваших полум'яних закликів, то я зможу побасити наступне.Колишні помаранчеві кумири перестали бути кумирами. Але шматик їхнього шарфа для Вас залишається священим. Як для всякого пересічного фетишиста.
Вони самі по собі за свої прагматично-політичні інтереси, а Ви, з усіма тими, хто опинився поза зоною прийняття політичних рішень, помаранчевою мімікрією створюєте підставу саме їм стверджувати, що "разом нас багато", а всіх, хто не переймається ідеями фетишизму незивати як завгодно, від "зрадників" до "гівнюків".
Урядові соціалісти також ходять в помаранчевих шарфах? Чи вони "не разом"?