З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
02/02/2006 | 123
Якщо це так - а про це повідомляють інформаційні агенції - то це перемога.
Але на цей раз радуватись не буду доти, доки не побачу документів
Але на цей раз радуватись не буду доти, доки не побачу документів
Відповіді
2006.02.02 | Mykyta
Радіти навіть в цьому випадку підстав не дуже багато
Скільки там в статутному фонді РУЕ? Біля 35$млн., якщо не помиляюсь. Якщо РУЕ через рік відмовиться виконувати свої зобов"язання, то Україні, по суті, навіть не буде кому претензії висловити.2006.02.02 | Volodymir
Re: Радіти навіть в цьому випадку підстав не дуже багато
Щодо статутного форду Ви помилилися на три порядки.Та навіть якби то було у більшу сторону - Enron
вже навчів що таке гарантії. Тож краще власник
труби - але ніщо не може позмагатися із силою суверена,
у цьому випадку Російської Федерації,
але цікаво, як такій от фірмі із таким статутним
фондом там надана ліцензія із транспортування?
Більше тут інформації - у заяві про фіксовану ціну,
якби не викалупану із носа.
Фіксінг середньоазійського газу
реально можна було гарантувати з натягом до кінця року.
Спробуйте зараз підписати договір на поставку (переробку)
вуглеводнів на півроку - у кращому разі з вами підпишуть формулу.
Але якщо то все правда, а не формула - то ситуація
спрощується - навіть азіатів додали до схеми з іншого кінця.
Значить, бенефіциарам РУЕ конче потрібно продавити
тему і добудувати систему, сховища ідуть першою чергою,
УкрГазЕнерго як буфер, рітейл у другу.
Що дещо знімає і ризики Газпрому за рахунок ПГХ.
Їм тепер навіть не дуже критично, хто там буде в ВР - загрозою
ще кількох алчевськів можна нахилити кого завгодно,
без проблем із замінами формул дерибану.
А із газом у піки вже зараз проблеми - за ринки боятися не варто.
Отже картина на час виборів з газового PR дещо змініться -
практичну проблему якось закрили, караван випихнули,
а на заявах про національні інтереси і недоречність посередників
почне піаритися і НСНУ.
2006.02.02 | anorma
знову сховища вилазять
де ви їх вже побачили?по друге повторююсь - наші сховища не є критичними для газпрома
шас ще знов БІО вискочить з цими сховищами...
2006.02.02 | Volodymir
Re: знову сховища вилазять
anorma пише:> де ви їх вже побачили?
> по друге повторююсь - наші сховища не є критичними для газпрома
> шас ще знов БІО вискочить з цими сховищами...
Мене цікавить логіка бізнес-стратегії - я
висуваю гіпотези використовуючи тільки відкриті джерела.
УкрГазЕнерго (УГЕ) буде мати тільки "доступ до ПГХ" (Ехануров),
що природно.
Був час - коли мати закачаний у сховища газ було вимогою
для погодження поставок незалежними постачальниками.
Буфер ("пропавші 6 млрд") викупило РУЕ (?).
Компроміс (тоді) створив підгрунтя для того, що маємо?
Мене навіть не цікавить, хто там в той час керував СБУ.
Резерв цим літом до (20 млрд+-) буде формувати РУЕ+УГЕ.
Цікаве питання податкового режиму і тарифів, але не важливо
(для моїх цілей).
Скоріше за все, об'єми імпорту будуть визначатися
місячними графіками поставок РУЕ->УГЕ->ТД, а газ
в ПГХ буде належати РУЕ.
Що дозволяє у випадку наступного (нетотального) маленького
газавату або піку споживання, оптимізувати графіки, зменшити
поставки на вході без загроз на виході.
Що, мабудь, є розумним компромісом за реально фіксовану ціну.
Звісно, позиція РУЕ покращилась.
Наступного разу буде така презентація:
Чому РУЕ виступає інвестором проектів в Польші -
тому що регулює поставки і має контракт на використання ПГХ
на NN років.
2006.02.02 | anorma
Re: знову сховища вилазять
логіка зрозуміла - ПГХ дають можливість витримувати зимове пикове споживанняі на заході ПГХ функціонують зовсім в іншому режимі, ніж в нашому -
практично там надають послуги кому завгодно - наприклад ви чи я можемо влітку купити газ, закачати його в сховище, а взимку або використовувати для власних потреб, або продавати на ринку за зимовими цінами
от і все
всі європейськи країни мають непогані ПГХ. Франція, Німеччна - біля 20% річного споживання, великі сховища в Нідерландах
гірша ситуація в Британії - 4% і до речі оператора найбільшого сховища - Сентріка - роздумуває купити газпром
тому не треба фанатізьми - бо великої користі в тому, що наші ПГХ простояли пустими нема
2006.02.02 | Volodymir
Re: знову сховища вилазять
ТАК. І мене ще у 2000-му надихав Грінспен на усілякі ідеї,пов'язані із силою суверинетету.
Тож, якщо напрягтися, і створити власний експортний газовий бізнес
(зворот речі можна розшифрувати - продавати не те, що дозволяє
Газпром, а за нинішніми угодами - нічого),
та маючі надлишкові потужності ПГХ (якщо зафіксувати внутрішнє споживання - 50%), можна регулювати постачання досить великого
кластеру Європейских споживачів і отримувати від цього прибутки,
перерозподіляти через бюджет населенню і зняти тягар перекресних
субсидій з промисловості.
То я тільки про те, що коли є ченжь, треба враховувати усі можливості, які загублені.
Тож у БІО - манія ПЗХ, а мене цікавлять створення можливостей
для торгу -
що з такими талантами є досить тонким нюансом
щоб його враховувати
за таких товстих обставин.
Он уже Порошенко висказався, що не варто було - привіт Еханурову.
2006.02.02 | anorma
Re: знову сховища вилазять
стосовно наївних думок про те щоб купити у газпрома по 50 щоб перепродавати по 230 - ну не розчаровуйте менегораздо простіше і правільніше ліберелізувати ринок, перегорнуту піраміду цін поставити з голови на ноги, і все воно заживе само собою
2006.02.02 | Volodymir
Re: знову сховища вилазять
anorma пише:> стосовно наївних думок про те щоб купити у газпрома по 50 щоб
> перепродавати по 230 - ну не розчаровуйте мене
>
> гораздо простіше і правільніше ліберелізувати ринок, перегорнуту
> піраміду цін поставити з голови на ноги, і все воно заживе само
Спеціалістом із примусу Газпрома (купувати на кордоні України за 40 баксів) є інша людина.
При деякій ловкості рук та зважаючі на велику кількість українців в Газпромі - можна було б і вибудувати, але то історія із паралельного світу.
Я ж писав про лібералізацію.
Коли той хто може і має право - робить.
Прорахуйте за формулою ціну газу для європейських постачальників,
зважте на те, що у нас немає обмежень щодо використання вугля навіть
у Карпатах, а якщо будуть - хай займаються пелетами, мимоволі
розів'ють деревообробну промисловість.
Чи не є доцільним за таких умов за рахунок часткового імпорту газу
власного видобування забезпечити геологорозвідувальні роботи?
Той лібералізований ринок, який вимальовується, такий:
- газ власного видобування - населенню на рівні собівартості добичі, а не циклу;
- проекти з розробки нових родовищь - іноземні інвестори;
- інутрішній ринок для промислових споживачів (нерегулбований тариф) - лібералізований. Створення РГЕ - не створює загроз для монополізації ринку - формальні висновки АМКУ, звісно я розумію що вихвачене із контексту.
2006.02.03 | Shooter
Re: Радіти навіть в цьому випадку підстав не дуже багато
Mykyta пише:> Якщо РУЕ через рік відмовиться виконувати свої зобов"язання, то Україні, по суті, навіть не буде кому претензії висловити.
Якщо РУЕ відмовиться, то все вернеться знову до "газової" війни.
Але 95% впевнений - не відмовиться. Через "Центроґаз", якщо хочете.
2006.02.03 | Mykyta
Re: Радіти навіть в цьому випадку підстав не дуже багато
Shooter пише:> > Якщо РУЕ через рік відмовиться виконувати свої зобов"язання, то Україні, по суті, навіть не буде кому претензії висловити.
>
> Якщо РУЕ відмовиться, то все вернеться знову до "газової" війни.
Угу, але Газпром вже буде ні до чого. Контракт зараз з РУЕ.
> Але 95% впевнений - не відмовиться. Через "Центроґаз", якщо хочете.
Це ваша приватна думка. А коли дійде до війни, вона буде нікому не цікава (може, крім Вас), а в України не буде жодного контраргумента.
2006.02.02 | IgorKko
Re: Якщо це так...
Якщо це так, то це не просто перемога, а п'яний шабаш, тобто happy-end, який обіцяв Івченко. Фактично на кілька років ми закриваємо очі на те, як путінська камарилья буде грабувати власний народ, за що отримуємо дешевий газ. Ну і нехай. А потім подивимось, хто там реально візьме владу. В будь-якому випадку споживання газу за три роки треба уполовинити.2006.02.02 | nick2
Re: Якщо це так...
IgorKko пише:> Якщо це так,
Золоті слова! Хтось вже бачив ДОКУМЕНТИ, чи обговорення базується на коментарях? Для "віруючих у коментарі" нагадаю коментар Івченка про "ціну 95", що НЕ відповідав Угоді від 4 січня та був спростований керівниками РУЕ у прямому ефірі "Інтера".
то це не просто перемога, а п'яний шабаш, тобто happy-end, який обіцяв Івченко. Фактично на кілька років ми закриваємо очі на те, як путінська камарилья буде грабувати власний народ, за що отримуємо дешевий газ. Ну і нехай. А потім подивимось, хто там реально візьме владу. В будь-якому випадку споживання газу за три роки треба уполовинити.
І все б добре (від порівняння 95 і 70 зараз утримаюсь), якби не одно АЛЕ: якщо Росія одного разу вже ВІДМОВИЛАСЬ виконувати міжурядову угоду (а Україна замість суда здобула "блискучу перемогу"), то ЩО заважатиме Росії ВІДМОВИТИСЬ ВДРУГЕ? І по якій ціні буде наступна "блискуча перемога"?
2006.02.02 | anorma
"Укргаз-Энерго" возглавил зампредседателя "Газпрома" (л)
...
Как сообщает пресс-служба газового холдинга, предприятие, созданное на паритетных началах "Нафтогазом Украины" и RosUkrEnergo, возглавил заместитель председателя правления ОАО "Газпром" Александр Рязанов.
...
--
как по мне оччень хорошая новость
зампред газпрома - это немаленькая фигруа
2006.02.02 | Volodymir
Re: "Укргаз-Энерго" возглавил зампредседателя "Газпрома" (л)
А исполнительный директор РУЕ - начальник юротдела Газпрома.Только у РУЕ система управления хитрее.
Забавно однако бенефициары по цепочке от немецких банков доверенности получают - ничего их не смущает однако.
Зампред возглавит совет.
Кто возглавит Правление,
или КМУ Кодекс не писан -
будет ген. директор со странными полномочиями?
Забавно другое - документы подписаны, а кому и на какой базе
поручено формировать правление?
А можно ли отчуждать долю, рпинадлежащую НАКУ?
Или это уже не важно.
2006.02.02 | anorma
детали
надо устав видеть>2 февраля в Киеве состоялось общее собрание участников нового предпрития. В числе прочего на собрании был утвержден устав и наблюдательный совет "Укргаз-Энерго".
что такое правление и что такое наблюдаельный совет
кастаельно немецких банков и руководителей газпрома - почему "меня" этот вопрос должен волновать
тем более что газпром вроде собирался "выкупить" 50% РУЭ у газпромбанка
2006.02.02 | Volodymir
Re: детали
Устав посмотрим,фамилии были понятны.
Стали ближе к Питеру.
Буду радоваться за Третьякова.
2006.02.02 | anorma
Рязанов - голова спостережної ради // УП (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2006/2/2/38324.htm...
В телеефірі Андрій Галущак також повідомив, що "згідно із статутом є паритетні засади у формуванні спостережної ради "УкрГазЕнерго" та у формуванні правління".
"Головою спостережної ради – наглядового органу обрано Олександра Рязанова (заступник голови правління Газпрому)", - розповів Галущак.
За його словами, українська сторона отримала право запропонувати трьох членів спостережної ради і кандидатуру голови правління.
"На сьогоднішній день сформовано склад спостережної ради з української сторони. Це чотири особи: Микола Гончарук, Дмитро Єгер, Андрій Галущак, і пан Болтусєв", - сказав він.
...
2006.02.02 | Englishman
газове сп очолив фігурант кримінальної справи (\)
ГАЗОВЕ СП ОЧОЛИВ ФІГУРАНТ КРИМІНАЛЬНОЇ СПРАВИwww.ПРАВДА.com.ua, 02.02.2006, 20:45
Виконуючим обов’язки голови правління спільного підприємства "УкрГазЕнерго", створеного "РосУкЕнерго" і "Нафтогазом України", став Ігор Воронін.
"На сьогоднішній день голови правління немає, є лише виконуючий обов’язки. Ним став член правління Ігор Воронін", - сказав у ефірі "5 каналу" член правління новоствореного СП Андрій Галущак.
Як відомо, Воронін проходив у кримінальній справі, порушеній СБУ часів керівництва Олександра Турчинова щодо, в тому числі, угод "Нафтогазу" з РосУкрЕнерго. За Вороніна в ті часи заступився перший помічник президента Олександр Третьяков.
В телеефірі Андрій Галущак також повідомив, що "згідно із статутом є паритетні засади у формуванні спостережної ради "УкрГазЕнерго" та у формуванні правління".
"Головою спостережної ради – наглядового органу обрано Олександра Рязанова (заступник голови правління Газпрому)", - розповів Галущак.
За його словами, українська сторона отримала право запропонувати трьох членів спостережної ради і кандидатуру голови правління.
"На сьогоднішній день сформовано склад спостережної ради з української сторони. Це чотири особи: Микола Гончарук, Дмитро Єгер, Андрій Галущак, і пан Болтусєв", - сказав він.
"Це фахівці в газовій сфері і юристи, які представляють інтереси кампанії", - зазначив Галущак, який є заступником керівника юридичного департаменту "Нафтогазу".
Водночас джерела "Української правди" зазначають, що на місце керівника "УкрГазЕнерго" розглядається кандидатура Олександра Третьякова. В прес-службі Третьякова УП повідомили, що "не коментують чутки".
"Українська правда"
2006.02.02 | catko
справи турчинова. той взагалі замість
відкривати справи проти фальсифікаторів янучар та ще всякої мразі відкрив дві справи. проти сервака де майдан лежав та проти фірми що інтереси юльки зачепила.2006.02.02 | Пані
Я тебе благаю!!
catko пише:> відкривати справи проти фальсифікаторів янучар та ще всякої мразі відкрив дві справи. проти сервака де майдан лежав
Майдан на тому серваку лежав... один тиждень в грудні 2000 року.
Про що знало людей, яких по пальцях перерахувати можна.
А справа проти суфіїв була влітку 2005 року. Звичайно, є і конспірологічні теорії... Але більшість з них прямо Майдану не стосуються, а тим більше сервака.
Факт, що це був ПЕРШИЙ випадок використання СБУ в суто політичних цілях за дуже довгий період. І саме тому на нього звернули увагу спеціалісти.
2006.02.03 | catko
так отож. я цю справу трохи мацав
єдиний випадок в україні коли пацана абсолютно лівого майже вяжуть за неліцензовану ір-телефонію і чомусь при цьому мочать сервак саме суфіїв. і кримінальна справа. і сбу її веде.майдан там так- не лежить давно. але от всі логи кількох людей які регулярно на інет там присідають - ой як лежать.
п.с.
так. я параноїк
2006.02.02 | Englishman
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
Будьте реалістом. Якщо ви вірете, що можна буде змусити Туркменбаші продавати газ за 65 доларів 4 роки- go ahead2006.02.02 | Odess
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
Englishman пише:> Будьте реалістом. Якщо ви вірете, що можна буде змусити Туркменбаші продавати газ за 65 доларів 4 роки- go ahead
Мы не можем - Россия может. Туркмения не может продавать большие объемы газа минуя Россию. А не продавать она тоже не может - разве что сжигать...
2006.02.02 | Schwarzkopf
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
Ні Газпром ні Росія не можуть нести відповідальність за діяльність чи бездіяльність РУЕ.Любі угоди, по постачанню газу в Україну ,в яких відсутня відповідальна за постачанн газу юридична особа "Газпром" є ніщо інше як окозамилювання та великий обман.2006.02.02 | catko
хочете посміятись. туркменський газ на 25 років наперед викупив
як виявляється не газпром а якраз росукренерго. по ціні з вилкою 50-60$. з передоплатою здається (ну а за що туркменбаші собі золоті памятники ставить?). тому що газпром не транспортує газ а торгує російським газом. а росукренерго єдиний монополіст по транспортуванню азійського газу будь-куди.отака от мафія...
2006.02.02 | Englishman
зовсім не так.
catko пише:> як виявляється не газпром а якраз росукренерго. по ціні з вилкою 50-60$. з передоплатою здається (ну а за що туркменбаші собі золоті памятники ставить?).
ціну зафіксували ТІЛЬКИ на 2006 й рік. Зараз Ніязов наполягає на її підвищенні до 85 доларів на наступний рік.
catko пише:
> тому що газпром не транспортує газ а торгує російським газом. а росукренерго єдиний монополіст по транспортуванню азійського газу будь-куди.
Що за єрунда? Домоленість саме між Туркменістаном і Газпромом, до чого тут "монополіст Росукренерго"? Цього року они будуть купувати газ в Газекспорту.
> отака от мафія...
2006.02.02 | catko
ось лінк
http://www.economica.com.ua/editor/8281.htmlзразу кажу що стаття занадто якась замовна. але факти там цікаві.
>РосУкрЭнерго был нужен Нефтегазу и Газпрому для того, чтобы синхронизировать свои действия на рынке Западной Европы, а так же совместно получать прибыль от продажи Туркменского газа в страны ЕС. Например, у РосУкрЭнерго был и остается актуальный контракт на выкуп всего туркменского газа с 2007 по 2017 год по цене 50 долл. за тысячу кубометров.
тобто з 25 років я поспішив звичайно але 10 років лишається...
2006.02.02 | Englishman
Це неправдива інформація
Ось що насправді. Можу ще купу подібних лінків надатиНапомним, «Газпромом» подписал с Туркменистаном контракт на покупку 30 млрд кубометров газа по $65 за тысячу. «Нафтогаз Украины», согласно предварительным договоренностям, будет покупать туркменский газ по $60 в объеме 40 млрд кубометров. Как отмечает «Время Новостей», физически по газопроводной системе «Средняя Азия — Центр» можно прокачать только 41 млрд кубометров туркменского газа. «Газпром» и «Нафтогаз» договорились сохранить прошлогоднюю пропорцию, но в этом случае Туркменбаши будет вынужден продавать большую часть газа украинской компании по $60. Упущенная выгода от невыполнения более дорогого контракта с «Газпромом» составит $75 млн. Изменение же пропорции (президент Туркмении лично решает, кому и сколько газа поставить в рамках действующих контрактов) изменит состояние газового баланса Украины, так как «Нафтогазу» придется договариваться о закупке у России дополнительного объема, который недопоставил Туркменистан.
Весной 2003 года Россия и Туркменистан подписали 25-летнее соглашение о сотрудничестве, согласно которому со следующего года «Газпром» становится эксклюзивным покупателем газа, который Туркменистан экспортирует в северном направлении. Однако по объему договор выполнить невозможно — не позволяет трубопроводная система. Туркменистан обещал «Газпрому» прекратить поставки, и за два года реальная цена газа была увеличена с $30 до $65 за тысячу кубометров. Но Туркменистан на этом останавливаться не намерен — по некоторым данным, он намерен увеличить цену до $85 за тысячу кубометров. Предполагалось, что такое предложение будет выдвинуто на переговорах Ниязова с Путиным. Произошло это или нет — неизвестно. Кроме того, перед визитом в Москву Ниязов провел переговоры с представителями Китая и Турции, которым он предлагал покупать газ.
http://www.rosbalt.ru/2006/01/25/241424.html
13 января деловая газета «Ведомости» сообщила, что Туркменистан планирует повысить во второй половине 2006 г. цены на поставляемый российскому конгломерату «Газпром» газ до 85 долларов за тысячу кубометров (с 65 долларов, по которым идут поставки в первые шесть месяцев текущего года). Посольство Туркменистана в Москве не подтвердило этой информации, и во время визита Ниязова в Москву не было объявлено о каких-либо новых договоренностях по ценам. Тем не менее в этом вопросе имеет место некая неопределенность. Спекуляции на этот счет подогреваются объявлением, что глава «Газпрома» Алексей Миллер якобы «вскоре» отправится в Туркменистан для обсуждения вопросов, связанных с поставками газа.
Скачок цен на туркменский газ может вызвать волновой эффект и затруднить выполнение российско-украинского соглашения о поставках газа от 4 января, по которому «РосУкрЭнерго» должна поставлять в Украину природный газ по цене 95 долларов за тысячу кубов.
http://www.dogryyol.com/print.php?article=6378
2006.02.02 | catko
ну змагатись лінками - так змагатись
http://www.obozrevatel.com.ua/news_print/2006/1/19/80871.htmПринципиальная схема поставок туркменского и российского газа в страны Евросоюза и Украину.
Туркменистан
Контракт «РосУкрЭнерго» с Туркменистаном до 2017 года, с нынешней ценой 50 долл.
http://www.dogryyol.com/article/6357.html
смело назвать Туркменистан, который, если обратиться к несложным арифметическим вычислениям, будет продавать газ «РосУкрэнерго» по достаточно смешным по мировым меркам ценам.
http://turkmenistan.ru/index.php?page_id=7〈_id=ru&elem_id=5828&type=event&sort=date_desc
В этой ситуации целесообразно привлечь «Росукрэнерго». Это организация, которая ближайшие 25 лет должна обеспечивать потребности Украины в газе. «Росукрэнерго» может взять кредиты и возвращать их из экспортной выручки.
http://media.topping.com.ua/news/politics/2006/01/19/800162.html
Принципиальная схема поставок туркменского и российского газа в страны Евросоюза и Украину. Туркменистан Контракт РосУкрЭнерго с Туркменистаном до 2017 года, с нынешней ценой 50 долл.
.......
Кроме того, следует сказать, и это отражено в схеме, что Газпром тоже продает свой газ РосУкрЭнерго, а уже эта компания занимается обеспечением его транспортировки по территории Украины для дальнейшей продажи в Европейском союзе.
http://www.ya2004.com.ua/2006/01/13/37/
Для организации транзита природного газа из Туркменистана в Украину через российскую территорию были созданы торговые компании: сначала Eural Trans Gas, а затем “РосУкрЭнерго”. Однако ключевая группировка, стоявшая за этими компаниями, была одна. Компания “РосУкрЭнерго” воспринималась как своего рода совместное предприятие Кремля и тогдашнего руководства “Нафтогаза Украины”.
2006.02.02 | Englishman
Ви хоч дивилися на ці лінки?
catko пише:> http://www.obozrevatel.com.ua/news_print/2006/1/19/80871.htm
> Принципиальная схема поставок туркменского и российского газа в страны Евросоюза и Украину.
> Туркменистан
> Контракт «РосУкрЭнерго» с Туркменистаном до 2017 года, с нынешней ценой 50 долл.
Я хотів би подиитися на цей "контракт". бо його в природі не існує.
>
> http://www.dogryyol.com/article/6357.html
> смело назвать Туркменистан, который, если обратиться к несложным арифметическим вычислениям, будет продавать газ «РосУкрэнерго» по достаточно смешным по мировым меркам ценам.
Про ціну- ні слова.
>
> http://turkmenistan.ru/index.php?page_id=7〈_id=ru&elem_id=5828&type=event&sort=date_desc
> В этой ситуации целесообразно привлечь «Росукрэнерго». Это организация, которая ближайшие 25 лет должна обеспечивать потребности Украины в газе. «Росукрэнерго» может взять кредиты и возвращать их из экспортной выручки.
і що?
>
> http://media.topping.com.ua/news/politics/2006/01/19/800162.html
> Принципиальная схема поставок туркменского и российского газа в страны Евросоюза и Украину. Туркменистан Контракт РосУкрЭнерго с Туркменистаном до 2017 года, с нынешней ценой 50 долл.
Вже було вище.
> .......
> Кроме того, следует сказать, и это отражено в схеме, что Газпром тоже продает свой газ РосУкрЭнерго, а уже эта компания занимается обеспечением его транспортировки по территории Украины для дальнейшей продажи в Европейском союзе.
ну і?
>
> http://www.ya2004.com.ua/2006/01/13/37/
> Для организации транзита природного газа из Туркменистана в Украину через российскую территорию были созданы торговые компании: сначала Eural Trans Gas, а затем “РосУкрЭнерго”. Однако ключевая группировка, стоявшая за этими компаниями, была одна. Компания “РосУкрЭнерго” воспринималась как своего рода совместное предприятие Кремля и тогдашнего руководства “Нафтогаза Украины”.
Я вам не про "організацію транзиту", а про юридичні дромовленості на власність газу. Договір було підписано між ГАЗПРОМОМ і Туркменістаном. ЦІНИ ПОСТІЙНО ПРЕГЛЯДАЮТЬСЯ.
2006.02.03 | catko
дивився. ціна їм стільки скільки вашим (-)
2006.02.03 | Englishman
я скоріш повірю офіціному релізу Газпрому,
ніж анонімним "аналітикам", яких ви до того ж неправильно інтерпретуєте.http://www.gazprom.ru/news/2005/12/291045_18605.shtml
«ГАЗПРОМ» И ТУРКМЕНИСТАН СКОРРЕКТИРОВАЛИ УСЛОВИЯ ПОСТАВОК ТУРКМЕНСКОГО ГАЗА В 2006 ГОДУ
Сегодня состоялся рабочий визит в Республику Туркменистан делегации ОАО «Газпром» во главе с Председателем Правления Алексеем Миллером.
Алексей Миллер и Президент Туркменистана Сапармурат Ниязов обсудили вопросы двустороннего сотрудничества в газовой сфере в 2006 году и в последующие годы.
Участники встречи выразили удовлетворение динамичным развитием сотрудничества и реализацией всех достигнутых ранее договоренностей. Стороны отметили существенный рост цен на рынке энергоносителей, материалов и оборудования для нефтегазового комплекса и договорились скорректировать цену поставок туркменского газа «Газпрому» с учетом данных факторов.
Цена туркменского газа в 2006 году определена на уровне 65 долл. США за тысячу кубических метров. Учитывая, что на данный момент Туркменистан располагает дополнительными объемами газа, условия поставок которого не согласованы, стороны договорились увеличить объем поставок газа «Газпрому» в 2006 году до 30 млрд. куб. м. При этом в I квартале будет поставлено 15 млрд. куб. м газа.
Условия работы в 2007 году и последующие годы будут определены во II полугодии 2006 года, как это и предусмотрено действующим контрактом до 2028 года.
УПРАВЛЕНИЕ ПО РАБОТЕ СО СМИ ОАО "ГАЗПРОМ"
2006.02.03 | catko
і де там викуплений газ на 10 років про що тут і мова???(-)
2006.02.03 | Englishman
ви що, прикидаєтесь?
В релізі вказано на договір між Газпромом і Туркменістаном, що діє до 2028-го року. Зорема вказано, що цього року Газпром купить 30 мільярдів кубів, і що умови поставок будуть переглянуті у другому півріччі. Як це співвідноситься з вашим твердженням, що посередник "Росукренерго" викупив весь Туркменський газ на 10 років вперед, з фіксованою ціною у 50 доларів і з передоплатою?2006.02.03 | catko
про ВЕСЬ викуплений газ це мулька. але про фіксовану ціну ні(-)
2006.02.03 | Englishman
Дуже переконливо. (-)
2006.02.03 | Предсказамус
До сих пор не поняли? (-)
2006.02.03 | catko
так. я прикидаюсь що гугль - істина в останній інстанції (-)
2006.02.03 | Предсказамус
Сказал бы, кем прикидываетесь, да правила не дают (-)
2006.02.03 | catko
(-)
2006.02.03 | catko
і для повноти картини (газпром=30 млн.куб.рік)(допов)(л)
http://russian.xjts.cn/RUSSIAN/channel328/32/200511/25/16648.htmlСапармурат Ниязов: Туркменистан готов поставлять газ в Китай
Tianshannet 25.11.2005 11:23:48
....
По сообщению ИТАР-ТАСС, туркменский президент рассказывал гостям об экономическом и социальном развитии страны, в том числе о политике в экспорте газа. "Потенциальные возможности Туркменистана в обеспечении запасов природного газа, готовых к эксплуатации, 22 трлн кубометров. Это огромные запасы, -- сказал Сапармурат Ниязов. -- Поэтому, мы, видимо, в ближайшее время и в Китай выйдем со своим газом".
"В начале этого года мы поедем туда делегацией и уже окончательно подпишем соглашение о разработке месторождений правобережья реки Амударьи. Там ближе к Китаю, оттуда будем поставлять в Китай 30 млрд кубометров газа, через Узбекистан, Казахстан, и -- в Шанхай. Перспективы хорошие", -- заявил президент Туркменистана.
---------
що я маю на увазі. туркменбаші свій газ продав усім. газпрому, росукренерго, україні, китаю. але возіть хоч верблюдами.
2006.02.03 | Englishman
І що?
Мова де про розробку нових запасів і транспорт газу в обхід Росії. Це лише доводить, що у майбутньому вони знизять свою залежність від них, а отже зможуть підняти ціни ще вище.2006.02.03 | catko
не в обхід а на інші ринки. а ще вони продають кота в мішку(-)
2006.02.03 | anorma
Re: зовсім не так.
>ціну зафіксували ТІЛЬКИ на 2006 й рік. Зараз Ніязов наполягає на її підвищенні до 85 доларів на наступний рік.2006 рік був дуже вдалим для торгування, бо дуже вже хотіла Росія купити газ, навіть знаючи що його вже купила Україна і 30 млрд додатково є лише віртуально
>Що за єрунда? Домоленість саме між Туркменістаном і Газпромом, до чого тут "монополіст Росукренерго"? Цього року они будуть купувати газ в Газекспорту.
до того що туркменський газ передається газпромом росукренерго тут же "не отходя от кассі"
так РУЕ и становится монополистом
--
не розумію про що ви сперечаєтесь, фактом є лише те, що з 2003 року Газпром заключив котракт на туркменський газ, згідно з яким вони вибирають залишки до 2007 і 50-60 млрд чи більше (тобто весь) з 2007
побачити б той договір, було б ясніше що там написано про обєми та
ціни
але і так розуміло що ми лише бачимо круги по воді
2006.02.03 | Englishman
Мова про те, що ціну постійно переглядають (-)
2006.02.03 | anorma
так, переглядають
кого це дивує?навіть диктатору Нізяову мріється про продаж газу в Европі по тих цінах
2006.02.03 | Englishman
дивно те, що обіцяють газ за 95 на 5 років (-)
2006.02.03 | anorma
хехе, выборы :)
чего токо не напишешьособенно меня умилило что вроде бы в договоре упоминание что ни ГТС ни ПГХ СП не касается... почему бы еще не написать что СП не касается также луны, солнечной системы, днепровского каскада ГЭС, олимпийского стадиона? бред
в любом случае газпром впрягли по максимуму, так что думаю беспредела с ценами не будет. надеюсь после выборов цены внутри страны начнут приводить к рыночным реалиям.
хотелось бы чтоб теперь война с Ираном не началась. тады ой. цены на нефть, за ними газ...
ну и вобще ...
2006.02.03 | Volodymir
Re: хехе, выборы :)
В первоначальном проекте устава все эти темы предусматривались.А озвучены были не подозрения, а утверждения -
труба потеряна.
Газпром проявил при переговорах редкую вменяемость, когда
индифирентно отнесся к сокращению и видов деятельности,
и особенно формулировке цены.
Учел тубильные условия. Перебдели.
Это не выборы - это бои с пророками.
В уставе в видах деятельности убирался
транзит, эксплуатация ПГХ.
Как будто кто-то это отменяет все возможности, тем более - реализовывать проекты.
2006.02.03 | Shooter
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
Englishman пише:> Будьте реалістом. Якщо ви вірете, що можна буде змусити Туркменбаші продавати газ за 65 доларів 4 роки- go ahead
Я реаліст. І тому впевнений, що газ по 95 для України зможуть забезпечити персональні інтереси приватних власників РУЕ. Які "с ліхвой" будуть заробляти на експорті газу в Європу. Перекриваючи можливі "українські збитки".
2006.02.03 | Предсказамус
Все понятно, кроме одного - нафига?
Shooter пише:> Я реаліст. І тому впевнений, що газ по 95 для України зможуть забезпечити персональні інтереси приватних власників РУЕ. Які "с ліхвой" будуть заробляти на експорті газу в Європу. Перекриваючи можливі "українські збитки".
Из каких соображений частные владельцы РУЭ будут в Украине работать себе в убыток?
2006.02.03 | Shooter
Re: Все понятно, кроме одного - нафига?
Предсказамус пише:> Shooter пише:
> > Я реаліст. І тому впевнений, що газ по 95 для України зможуть забезпечити персональні інтереси приватних власників РУЕ. Які "с ліхвой" будуть заробляти на експорті газу в Європу. Перекриваючи можливі "українські збитки".
> Из каких соображений частные владельцы РУЭ будут в Украине работать себе в убыток?
Як я вже терпеливо і не раз пояснював - через змогу перекрити свої втрати в кілька разів шляхом реекспорту С/А газу в Європу через територію України. Що в кінцевому результаті робит РУЕ "сильно прибутковою".
Себто, якщо хочете, найнижча ціна за імпортований газ в реґіоні (окрім Білорусі) при 100% збереження укр. труби в українській власності є платою за відмову України від реекспорту С/А газу (і так наперед на багато років законтрактованого Росією) в Європу.
2006.02.03 | Предсказамус
Россия решила официально стать коррупционным государством?
Shooter пише:> Як я вже терпеливо і не раз пояснював - через змогу перекрити свої втрати в кілька разів шляхом реекспорту С/А газу в Європу через територію України. Що в кінцевому результаті робит РУЕ "сильно прибутковою".
То есть, частные лица, владеющие РУЭ, будут через Украину экспортировать азиатский газ в Европу, я правильно Вас понял?
> Себто, якщо хочете, найнижча ціна за імпортований газ в реґіоні (окрім Білорусі) при 100% збереження укр. труби в українській власності є платою за відмову України від реекспорту С/А газу (і так наперед на багато років законтрактованого Росією) в Європу.
Россия отказывается от прибыли от такого экспорта (а не реэкспорта) в пользу РУЭ? Или Украина якобы получает газ по 95, после чего отдает РУЭ, а тот переправляет газ в Европу?
Я не издеваюсь, действительно не понятно, то-ли Россия собирается на весь мир объявить себя страной коррупционеров, то-ли Украина будет крышевать РУЭ в его левых заработках... Не понимаю.
2006.02.03 | Volodymir
Re: Россия решила официально стать коррупционным государством?
Как Вы это представляете - официально объявить?Да, газпром не дополучает половину явно,
и много от трансферных цен и обеспечения
транзакций в интересах азиатов и не только.
Не через стабфонд перекрестно это проводить.
Не так ли?
Заметьте, недовольны этим не неприбыльные организации,
а миноритарии и только.
Безстыдство схемы отвечает близости к организованной площадке.
Мир такой же.
Shell играет со спредом на акции Dutch,
British Petroleum (от слова бензин, а не камень)
переключилось с песчаных тубильцев на снежных.
Русские пытаются вынести из газпрома отдельный бизнес
для финансирования операций в национальных интересах,
потому что скоро продадут газпром со всеми его долгами.
Офшоры придуманы не для новых русских, и даже не украинцев.
А Дисней купила Джобса или наоборот - и создали кумира
Мики Мауса,
нарушив первую заповедь.
Поверьте, я тоже не стебаюсь.
2006.02.03 | Shooter
Вона вже давно була
Предсказамус пише:> Shooter пише:
> > Як я вже терпеливо і не раз пояснював - через змогу перекрити свої втрати в кілька разів шляхом реекспорту С/А газу в Європу через територію України. Що в кінцевому результаті робит РУЕ "сильно прибутковою".
> То есть, частные лица, владеющие РУЭ, будут через Украину экспортировать азиатский газ в Европу, я правильно Вас понял?
Не тільки будуть, але й робили це в минулому. Коли Україна замість того, щоб платити за транзит С/А Росії, віддавала його третину (10-13 млрд. кубів) спочатку "угорському посереднику", а потім - РУЕ. Більшість цього газу продавалася на захід. І, звісно, "казкова" ціна російського газу в 50 доларів за куб, була жорстко пов'язана саме з тим фактом, що РУЕ отримувала газ, який потім продавала на Захід.
РУЕ - це контора повністю підконтрольна Газпрому. Тільки половиною володіє "безпосередньо" Газпром, іншою половиною - чєловєчки Путіна/Газпрому приватно. І навіть якщо "обмежитися" 50% власністю Газпрому, то нескладно підрахувати, що за рахунок "корупційного бартеру" і наступного експорту туркменського газу в Європу Газпром, де-факто, "компенсував" ціну в 50, доводячи її до 75. Ще 25 на 1000 кубів, які зароблялися таким чином, ділилися "приватними" власниками РУЕ.
> > Себто, якщо хочете, найнижча ціна за імпортований газ в реґіоні (окрім Білорусі) при 100% збереження укр. труби в українській власності є платою за відмову України від реекспорту С/А газу (і так наперед на багато років законтрактованого Росією) в Європу.
> Россия отказывается от прибыли от такого экспорта (а не реэкспорта) в пользу РУЭ? Или Украина якобы получает газ по 95, после чего отдает РУЭ, а тот переправляет газ в Европу?
> Я не издеваюсь, действительно не понятно, то-ли Россия собирается на весь мир объявить себя страной коррупционеров, то-ли Украина будет крышевать РУЭ в его левых заработках... Не понимаю.
Ще раз - читай вище. РУЕ є 100% "путінсько-газпромівська" контора, якщо хочете. А якщо взяти до уваги, що Газпром вже років 5 повністю контролюється "пітєрскими" (і що за цих умов приплітати вяхєрівську Ітеру до постачання газу в Україну - логіки мало), то "путінсько-путінська" контора.
Україні ж, в принципі, повинно бути байдуже, яким саме чином процвітає корупція в Росії. Україну повинно цікавити лише ціна імпортованого газу, а якщо точніше - "втримуване, прогнозоване і розтягнуте в часі" зростання ціни на газ до ринкового рівня, при одночасному збереженні "труби" за Україною, більше того - при збільшенні обсягів газу, експортованих через Україну на Захід.
Звісно, що підписана угода була компромісом. Але якщо порівняти з умовами, на яких підписували подібні угоди з Росією решта постсоц/сов країн - дуже вигідним для України (для економіки України) компромісом.
****************
Окрім зазначеного вище, так до сьогоднішнього дня НІХТО чітко, а не с позиції загального "бла-бла-бла", не сформулював: а яка існувала реальна краща альтернатива прийнятому рішенню?
Майже за класиком...
2006.02.03 | Englishman
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1138999724&first=1139000867&last=1138978738http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1139000029&first=1139000867&last=1138978738
2006.02.02 | S@nya
Якщо це перемога, то чому Івченко на лікарняному?
як і його заступник. А Пінзеник - у відпустцідивно все це...
2006.02.02 | anorma
він каже що не був на лікарнянному (-)
2006.02.02 | Volodymir
Re: Якщо це перемога, то чому Івченко на лікарняному?
Кому надо было - все подписали. И НАК, и Минтоп.Обошлось без жлобства.
Пинзенныку пойти по стопам Семенюк здоровье не позволило, -
отсюда и своеобразный юмор Еханурова.
Сложно понять логику людей. Не согласен - напиши замечания.
Смысл потом рассказывать, что за уголом пиво пил.
Более характерным является совпадение с командировкой Яценюка.
2006.02.02 | Предсказамус
Если да, то это очень большое дело
А вот когда Газпром будет нести ответственность по обязательствам РУЭ, то победу можно будет считать окончательной, и БЮТ придется извиняться за свою позицию по отношению к правительству.2006.02.02 | Volodymir
Re: Если да, то это очень большое дело
Порошенко уже высказался (Вчасно НТН), что посредники не нужны.Он тожде будет извиняться.
Что за привычка такая - за высказанные _политические позиции_ -
сразу тянуть извиняться или в суд.
Пусть еще СБУ с ГПУ дадут оценки.
2006.02.02 | Предсказамус
А если гарантий не будет - это филькина грамота (-)
2006.02.02 | Volodymir
Re: Какие гарантии у гос. компаниии монополиста
Какие нафиг гарантии в договоре, в которой нет формулы по энергопоставкам.Немного напоминает нефть, если это прозрачнее.
Только по нефти с нами уже никто не договаривается,
а по газу вынуждены.
Либо формула с гарантиями, либо цена по договоренности.
Или суд на два года, игра с ненулевой суммой.
Либо придется платить, либо еще и по формуле с нехилыми штрафами.
Потериотезируйте о схеме взыскания и позиции ЕС.
Это при покупке бочки бензина с поставкой через год
можно о чем-то договориться. Типа форвард в наших условиях -
как альтернатива играм в ближайшем казино.
Или развести кого-нибудь на поставки нефти по фиксированныой
цене потренироваться - чтобы финансирование заводу прогарантировать.
Заняти это очень сильно протрезвляет. Потому как никто не ведется.
В больших отношениях все проще.
Типа контрактов Ирака на поставку нефти в США.
А вот Транснефть отозвала свою подпись под документом
о прокачке 12 млн. тонн ТД Казмунайгаз.
Просто. Судитесь - если хотите. Рискуйте до выяснения 17-ю замещением.
Это все риторическое размахивание лапами, ушами и хвостом.
2006.02.03 | luka
Re: А если гарантий не будет - это филькина грамота (-)
Link: http://www.radiosvoboda.org/archive/guests/default.html2006.02.03 | Volodymir
Re: А если гарантий не будет - это филькина грамота (-)
Все нормально. Ермилов после второй отставки нашел утешение в ИСД?Из министров был наиболее вменяемым в экономике и фондовом рынке.
Недостаток - очень обидчивый. Типа меня не пускают в эфир срочно,
я выбрал вас.
Жеских вещей так и не сказал, а мог бы.
Высказываться жестко можно было и так:
мы (группа металлургов) не намерены заключать договора
на новых условиях, мы потеряем 900 млн. долларов за 1,5 года
(к примеру), или сорвем проект.
И с европейской битвой Миталла с Алросой неожиданно получилось,
а внутри страны - так и вообще будет перевернутая пирамида.
Это совершенно понятно и зримо.
Потому за конкретные деньги - готовы отбиваться
до последнего (или что там - выбивать преференции).
Понравился только пассаж про ЕС.
Как пример экспромта вроде бы ни о чем.
Нам действительно не светит та совместная енергополитика с ЕС,
которая могла бы быть.
Не жалко - немцы с французами все равно традиционно продадуться.
А поляков купят.
Все остальное - левый перфоманс, а я уже привык к хорошему.
Вспомнил бы Ермилов о том, где у кого сам сидел в предбаннике.
Или как оно - выступать при президенте Путине,
требуя от своего ляпнуть что-нибудь про российскую мафию
(это я о учредителях РУЕ).
Как это по поцански - не быть парню в бригадирах.
У чувака проблемы всегда были с этикой - за то и люблю.
Т.е. решение о создание СП правительство приняло,
технические условия не отработаны, документы
технические все еще согласовываются.
Не хорошо, нагромождение бардаков.
Но непричастные к переговорам уже успели продать МГ, ПГХ,
попиариться на свободе слова и потребовать от Ющенко
расшифровки коэффициента 0,5 в формуле.
Тот факт, что люди должны быть обязательно причастными
с учетом Алчевска - не факт, да и назначение якобы уже не вопрос.
2006.02.02 | catko
по-моєму хтось здорово об...ся зі своїми істериками
хоча як там кажуть? - наступна зима покаже хто де с...вале те що газову тему можна закривати на міжнародному рівні і починати її на внутрішньому - факт.
2006.02.02 | Odess
Подождите закрывать - еще "партия" не сказала свое слово (-)
2006.02.03 | luka
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
Please, let it go:Link http://www.radiosvoboda.org/archive/guests/default.html
2006.02.03 | samopal
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
А ось що пишуть поляки. Не про нас:Nie zapłacą więcej Gazpromowi
Przez najbliższe cztery lata nie będzie zmian w umowach regulujących dostawy rosyjskiego gazu ziemnego do Bułgarii - uzgodnili w Moskwie ministrowie energetyki obu krajów.
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060202/ekonomia/ekonomia_a_25.html
А щодо перемоги... 95 і справді більше, ніж 50.
Але хтось розпускає чутки, що молдавани беруть за транзит по 3,5.
Мабуть, їм "перемога" не потрібна...
2006.02.03 | Englishman
Re: З РУЕ погоджено про ціну 95 дол. на наступні 4 роки?
samopal пише:> Nie zapłacą więcej Gazpromowi
>
> Przez najbliższe cztery lata nie będzie zmian w umowach regulujących dostawy rosyjskiego gazu ziemnego do Bułgarii - uzgodnili w Moskwie ministrowie energetyki obu krajów.
>
Я розмовляв з однією болгаркою, що летіла до Штатв під час кризи. Вона вже тоді чомусь була впевнена, що вдасться зберегти попередні умови.
2006.02.03 | line305b
Хорошая была бы предвыборная новость...
Думается, Россия так же легко спровоцирует очередной кризис, как только это станет для нее выгодным - не смотря на все договоренности. Однако, для выборов эта хорошая новость для Еханурова и Ющенко.Подозреваю, что ситуацию с газом удалось все же заморозить до определенного уровня - кажется, россия выяснила для себя, что большие газовые кризисы для нее не выгодны. Вообще, можно сказать наверное, что наибольшим достижением газового кризиса для россии была отставка украинского правительства. Особых стратегических преимуществ не вижу, кроме этого СП.
Поэтому можно рассчитывать - наверное - не столько на цену в 95 долларов на 4 года (если есть формула, то цена скорее всего будет прыгать вверх и вниз вслед за ценами альтернативных источников энергии), сколько на более-менее спокойное обсуждение очередных повышений и более предсказуемых правил игры.
Короче, я за плюсы в этой теме. Тимошенко опять не рулит.
2006.02.03 | Shooter
Залишається тільки почекати - коли росіяни знову...
...передадуть Юлі документи. "Для свєркі"2006.02.03 | BIO
Дурики
Ну а кто же еще ?И те что снова про ПГХ и те что по 95. А еще любят ковыряться
в чужих линках и стреляться их содержимым как крайней истиной.
Легко рассуждать о ходе игры в го гордо ходя в полный рост
под столом у геостратегов. Не надо всматриваться - надо
вслушиваться. Зрение легче обмануть чем внутреннее ухо.
Разве там речь идет о каких-то мелочах типа +/- эн млрд.?
Кого уже волнуют неизбежные издержки когда после прорыва
первой же оборонполосы атака натыкается на муляж походной
кухни и за нею больше ничего нет кроме очереди с глэчиками...
Приходится вместо рукопашной кормить неприятеля трофейной
кашей. А кому-то опять покажется, что это госмашина из идейных
соображений сопротивляется и люди отказываются от еще ложечки
за Папу Пу и Дядю Могилевича. Да ни за какие коврижки эти
шестеренки скрипеть не перестанут пока хорошо не смажешь.
А на подход ко всем нужным точкам надо только время - остального
добра навалом.
Кто еще не понял, что спрут имени РУЭ танго смерти танцевать
умеет от рождения - для того и высиживали это яичко.
Не сегодня, так завтра, не завтра так после ближайшего завтрака.
И что такое цена опта на условной границе когда такие коррупционные ресурсы влезают в розничный рынок. Пока на наш, дальше - больше.
Пофантазируйте лучше про "дифференциацию потребителей" ибо все остальное рисуется на удивление легко. Как пройденный этап.
Действительно, чем пример нефтянки хуже ?
Как сказал немного в сторону Ю. Недашковский: "в этой методике мы прописали эскалацию цен". Умру от зависти к гению столь конкретной
краткости.
2006.02.03 | Volodymir
Re: Эко anorma Вас больше не вставляет
Отчеты то, сдали ?:)НАЭК - сила.
Знаю еще одного радетеля, но с другим недашковским:
А ведь требовалось небольшое организационное усилие. Лишний раз не сходить в буфет, пренебречь очередным бесплодным интервью... Неужели иссяк в русских пассионарный заряд? Когда гибнет на твоих глазах Мать Родина, ты - никто, ты - нуль, ты - последний! Отбрось шкуру и амбицию! С пламенной яростью сердца и с ледяным рассчетом головы бросайся на амбразуру, как наш Саша Недашковский при броске через Днестр в Бендерах.
2006.02.04 | BIO
Re: Эко anorma Вас больше не вставляет
Как человек разумный ТЕПЕРЬ и Вы понимаете, чтоесть разница м/у NN и 25 (первое буквы, второе цифры)
Поэтому пусть все анормы бывшего совка вставляют себе то,
что им поближе и продолжают наслаждаться процессом
т.к. похоже этот Рим никакие гуси-лебеди не спасут, разве
что в жаренном виде на презентации очередного РУЭ.
Уже в европейской жопе.
Возможно и под апельсиновым соусом.
Для небольшой сатисфакции остатков гонора ссученых
украинских петушков.
2006.02.03 | S@nya
Газове СП очолив фігурант кримінальної справи
Виконуючим обов’язки голови правління спільного підприємства "УкрГазЕнерго", створеного "РосУкЕнерго" і "Нафтогазом України", став Ігор Воронін."На сьогоднішній день голови правління немає, є лише виконуючий обов’язки. Ним став член правління Ігор Воронін", - сказав у ефірі "5 каналу" член правління новоствореного СП Андрій Галущак.
Як відомо, Воронін проходив у кримінальній справі, порушеній СБУ часів керівництва Олександра Турчинова щодо, в тому числі, угод "Нафтогазу" з РосУкрЕнерго. За Вороніна в ті часи заступився перший помічник президента Олександр Третьяков.
В телеефірі Андрій Галущак також повідомив, що "згідно із статутом є паритетні засади у формуванні спостережної ради "УкрГазЕнерго" та у формуванні правління".
"Головою спостережної ради – наглядового органу обрано Олександра Рязанова (заступник голови правління Газпрому)", - розповів Галущак.
За його словами, українська сторона отримала право запропонувати трьох членів спостережної ради і кандидатуру голови правління.
"На сьогоднішній день сформовано склад спостережної ради з української сторони. Це чотири особи: Микола Гончарук, Дмитро Єгер, Андрій Галущак, і пан Болтусєв", - сказав він.
"Це фахівці в газовій сфері і юристи, які представляють інтереси кампанії", - зазначив Галущак, який є заступником керівника юридичного департаменту "Нафтогазу".
Водночас джерела "Української правди" зазначають, що на місце керівника "УкрГазЕнерго" розглядається кандидатура Олександра Третьякова. В прес-службі Третьякова УП повідомили, що "не коментують чутки".
"Українська правда"
2006.02.03 | Shooter
...фігурант кримінальної справи в СБУ часів Турчинова
того самого "СБУ Турчинова", заступник якого нєкто тов. Кожемякін був зорганізував бутафорне "покушєніє" на себе, а пізніше на повному серйозі заявляв, що хвороба Юща пов'язана з алергією на омолоджувані засоби.Краще би Турчинов та Ко спробували розслідувати яким чином і скільки в свій час ЄЕСУ збитків нанесла безпосередньо держбюджету...не кажучи про її напівкримінальну поведінку на ринку українського газу, в співпраці з Ітерою.
2006.02.03 | alx_1904
Уже говорят 115 с 1/1/05 и могут менять
http://www.kommersant.ru/doc.html?docId=646210Правда это издание БАБа.
Но Корреспондент тоже пишет что 95 входная цена только до 1/7/06!
http://www.korrespondent.net/main/144134
и http://www.vedomosti.ru/newspaper/article.shtml?2006/02/03/102410
(Ведомости - это СП,созданное впервые в истории злейшими конкурентами - Financial Times и The Wall Street Journal)