Кінець Інтернету? (яким ми його знаємо)
02/06/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Найбільші американські телефонні та кабельні компанії впроваджують в життя план, що дозволить перетворити такий Інтернет, яким він є зараз – вільний, відкритий та недискримінуючий - на приватний керований та сегментований сервіс, в якому користувачі будуть змушені платити гроші буквально за все, що вони роблять онлайн.
Поза тим, ті ж Verizon, Comcast, Bell South та інші комунікаційні гіганти розробляють механізми по перетворенню мережі в саму грандіозну в історії маркетингову машину – механізми що будут збирати та зберігати дані про будь який ваш крок або дію онлайн. Така система в першу чергу покликана досконально вивчити користувачів та примусити їх більше споживати, але також непогано пристосована в якості гігантської програми спостереження, мрію спецслужб.
Згідно з цими планами, що стали нещодавно відомі, “більш рівні” користувачі з найбільшими гаманцями (корпорації, спецальні групи, та головні рекламісти)отримають набагато кращий сервіс. Контент від них матиме перевагу на компютерих та ТБ-екранах, в той час як інший трафік (такий як p2p) або повністю закриють, або він матиме дуже низький приоритет.
Згідно з цими планами, всі ми – від провайдерів контенту до окремих користувачів, будемо платити більше щоб ходити по сайтам, дивитись відео або навіть відправляти електронну пошту. Зазначені компанії планують заповадити різні “тарифні плани”, для “платинового”, “золотого”, “срібного” тощо інтернету.
Для того щоб реалізувати ці зміни, необхідно змінити закони. Загалом, напрямок змін - змусити центральний уряд США дозволити вказаним телекомунікаційним компаніям керувати Інтернетом та іншими цифровими комунікаційними сервісами так, наче це їх приватні мережі, без обмежень, що стримують подібні плани в поточний момент, без законів державної регуляції, що покликані захистити публічний інтерес.
Для цього вже працюють групи лобістів, та задіяні інші перевірені механізми і в Конгресі та в FCC(Комісія зі зв"язку) вже розглядаються пропозиції з цього приводу, які можуть мати вирішальне значення для долі Інтернет.
Отже, тепер від активної участі американських виборців залежить, в значній мірі, доля всіх користувачів Інтернет. Чи зможуть вони змусити своїх законодавців не допустити вищевказаного сценарію?
Детальніше про ситуацію - в наших попередніх дописах на цю тему.
Поза тим, ті ж Verizon, Comcast, Bell South та інші комунікаційні гіганти розробляють механізми по перетворенню мережі в саму грандіозну в історії маркетингову машину – механізми що будут збирати та зберігати дані про будь який ваш крок або дію онлайн. Така система в першу чергу покликана досконально вивчити користувачів та примусити їх більше споживати, але також непогано пристосована в якості гігантської програми спостереження, мрію спецслужб.
Згідно з цими планами, що стали нещодавно відомі, “більш рівні” користувачі з найбільшими гаманцями (корпорації, спецальні групи, та головні рекламісти)отримають набагато кращий сервіс. Контент від них матиме перевагу на компютерих та ТБ-екранах, в той час як інший трафік (такий як p2p) або повністю закриють, або він матиме дуже низький приоритет.
Згідно з цими планами, всі ми – від провайдерів контенту до окремих користувачів, будемо платити більше щоб ходити по сайтам, дивитись відео або навіть відправляти електронну пошту. Зазначені компанії планують заповадити різні “тарифні плани”, для “платинового”, “золотого”, “срібного” тощо інтернету.
Для того щоб реалізувати ці зміни, необхідно змінити закони. Загалом, напрямок змін - змусити центральний уряд США дозволити вказаним телекомунікаційним компаніям керувати Інтернетом та іншими цифровими комунікаційними сервісами так, наче це їх приватні мережі, без обмежень, що стримують подібні плани в поточний момент, без законів державної регуляції, що покликані захистити публічний інтерес.
Для цього вже працюють групи лобістів, та задіяні інші перевірені механізми і в Конгресі та в FCC(Комісія зі зв"язку) вже розглядаються пропозиції з цього приводу, які можуть мати вирішальне значення для долі Інтернет.
Отже, тепер від активної участі американських виборців залежить, в значній мірі, доля всіх користувачів Інтернет. Чи зможуть вони змусити своїх законодавців не допустити вищевказаного сценарію?
Детальніше про ситуацію - в наших попередніх дописах на цю тему.
Відповіді
2006.02.06 | sania
Re: Кінець Інтернету? (яким ми його знаємо)
Це зовсім нерозуміла річ для сьогодення, ми вже платимо гроші за користування Інтернетом, оренда каналу, трафік тощо.І це при гаслі "інтернет у кожен дім"??? щось не зрозуміло...
Але колишнім странам СНД це мабуть не грозить... мі вже звикли до сладкого слова "ШАРА", і гнучкий розум слов'янина всеж таки знайде якусь заковирку.
2006.02.06 | stefan
Re: Кінець Інтернету? (яким ми його знаємо)
Электронная почтовая маркаhttp://r.mail.ru/n3891830
Чтобы быть уверенными, что посланный e-mail доставлен адресату, пользователям придется платить за каждое исходящее письмо
6 февраля 2006, 15:25
Фото: Corbis
Текст: Владислав Иванов
Компаниям вскоре придется покупать что-то вроде электронной почтовой марки для того, чтобы быть уверенными, что их корреспонденция доходит до большинства клиентов. America Online и Yahoo, два крупнейших e-mail-провайдера, вскоре введут систему, при которой приоритет доставки будет принадлежать компаниям, платящим за каждое посланное письмо от четверти цента до пенни.
При этом отправители должны будут пообещать, что делают рассылку только тем адресатам, которые согласились ее получать. Компании, не выполнившие условие, рискуют вообще лишиться возможности писать на Yahoo или AOL.
«Интернет-гиганты заявляют, что подобным образом хотят сократить количество спама и «мусорных» сообщений» Интернет-гиганты заявляют, что подобным образом хотят сократить количество спама и «мусорных» сообщений, в большом количестве приходящих абонентам. Кроме того, нововведение может принести солидное прибавление к доходам. Если мера приживется, компании заработают на этом миллионы долларов, пишет The New York Times.
Неоплаченные сообщения по-прежнему будут доставляться получателям, однако будут иметь меньший приоритет. К примеру, платные e-mail в AOL будут напрямую попадать в Inbox пользователя, не проходя проверку на содержание спама. Таким образом, письма от адресантов, не указанных в адресной книге получателя, также будут квалифицированы как «чистые».
Yahoo и AOL надеются таким путем достичь некоторого порядка в индустрии электронных сообщений, где последнее время царствует спам, который составляет около 60% всех e-mail. В условиях такой замусоренности компаниям становится все труднее связываться с клиентами, используя почту.
Однако критики новой системы считают, что действия Yahoo и America Online могут вызвать непонимание как со стороны пользователей, так и со стороны заказчиков писем. Ведь ограничения будут наложены не только на массовые рассылки, но и на индивидуальные сообщения вроде подтверждений заказа из online-магазинов и специальных предложений от авиакомпаний.
«Клиенты AOL могут быть недовольны тем, что не получают важных и ожидаемых писем, после чего будут жаловаться отправителям, но в ответ будут узнавать, что это ошибка AOL, а не адресанта», – говорит Риччи Дженнингс, аналитик Ferris Research, компании, специализирующейся на e-mail.
Что касается компаний, которые будут отправлять почту, «некоторые будут платить, однако остальные откажутся, считая это лишними тратами». Велика вероятность того, что этим компаниям будет выгоднее убедить своих клиентов завести почтовый ящик на другом сервере, оставив AOL.
Идея сделать доставку интернет-контента платной впервые была озвучена крупными телекоммуникационными компаниями BellSouth и AT&T. Они заявили, что им должны платить не только пользователи их услуг, но и компании, которые пересылают крупные файлы клиентам, к примеру, MP3 и видеоклипы. Таким файлам будет дан приоритет, что, в общем-то, нарушает основные устои архитектуры Интернета, согласно которым все пересылаемые файлы имеют одинаковую важность.
На эту тему
Компьютерный вирус отступил
Взрывная активность спама
«Заплатки» не спасают от вирусов
Письма в будущее
Черви подменяют Google
Билл Гейтс атакует
Google и Sun против Microsoft
Google против ICQ
Во вторник проблемой займется антимонопольный комитет сената США, который решит, не противоречат ли новые принципы законодательству, ведь они дают преимущества некоторым провайдерам контента. Тем же, кто не сможет платить за приоритетность своих трансфертов, будет довольно сложно удержать клиентов или привлечь новых, что нарушает принципы открытости Интернета.
Однако дело в том, что AOL и ее дочерняя компания Time Warner не подписывали пакт об открытости Интернета. Не подписывала его и Yahoo. На следующей неделе Yahoo уже начнет принимать почту от заплативших за услуги компаний при посредничестве Goodmail. Система прошла тестирование на таких китах, как, к примеру, американский Красный Крест и газета The New York Times.
2006.02.06 | catko
нічого з того не вийде
в результаті утвориться багаторівнева структура де "гіганти" будуть пахати на віп-клієнтів (відео-аудіо прибабахи), телекомунікаційні компанії попростіше на всіх середнячків (для повсякденної роботи), а хакери створять свою мережу засобами "аби дроти йшли" яку так і ніхто контролювати не зможе.а те що америка пробує представити себе пупцем всього інтеренту - то хай вішається бо це не так. той хто часи fido памятає - сміється з цього напевне.
2006.02.06 | star
Re: нічого з того не вийде
Да, я тоже сразу вспомнил фидо, и если интернет будет приватизирован и переведен на статус сетей gsm, наверняка появится добровольная общественная аналогичная сеть. Сейчас с техническими возможностями для этого шансы все есть.Но, с другой стороны, глядя на рост сети за последнее десятилетие, и читая прогнозы о том, что скоро все будет включено в сеть начиная от систем автонавигации и заканчивая одеждой, и что сеть будет существенно облегчать жизнь и рутинный мыслительный процесс... становится как-то не по себе.
2006.02.07 | catko
це поправимо. одно-два потужних відключень електрики...
і народонаселення різко зрозуміє як фігово бути повністю залежним від електроніки.першими це зрозуміли військові. сьогодні не зважаючи на супутниковий звязок - курєрська служба з "швидкість передачі даних два кроки на секунду" працює справно