аналіз програмного виступуАхметова: Необільшовизм
02/22/2006 | Witer
Украина у нас одна, и цели у нас едины. Это - стабильный экономический рост, энергетическая безопасность, создание новых рабочих мест, а главное – победа над бедностью. Рінат Ахметов.
Двома основними кити ідеологічної промови Ахметова є «щоб крутіше за всіх» і «щоб було що їсти». Трохи непоєднувані речі, але насправді це уже колись було...
Ідеологія Ахметова – це «необільшовизм». Саме бідність є підставою легітимності того, що він говорить (я був таким самим, як ви). Далі іде невелика модифікація – для цього треба побороти не багатих, а навпаки, саме вони тепер грають роль «великої і передової сили суспільства» : завдяки їм, а не світовій революції, всі бідні стануть жити в достатку.
Друга позиція – територіальний патріотизм, «незалежність» ні від кого, в тому числі і від Європи, нарівні з Америкою і Росією. Не відчуває себе донецький бандит-капіталіст європейцем. Зате статус особливої дружби з Росією в жодному разі не піддається таким сумнівам, як євроінтеграція, і описується не шаблонами типу європейських цінностей, а емоційними категоріями типу "переживати всією вулицею".
Додатком іде важливий радянський компонент гордості і високої цілі - «і станемо ми крутими в світі – не завдяки світовій революції, а завдяки блискучому робітничому (тепер «кадровому») потенціалу, котрий підніме економіку».
Ключову роль у пошуку власного коріння («національного характеру») відіграє спорт. Саме тому на ньому (а не на, наприклад, культурі) так часто і багато наголошується. Ахметов тут постає своєрідним «володарем культури» - власником футбольного клубу «Шахтар», що повинне додатково легітимізувати його в очах «популі».
Отож, «хліба» - тобто економічного зростання і подолання бідності, і «видовищ» - культурного задоволення футболом і «величчю» від потенційного видатного місця у світі на противагу європам і америкам. Це – ідеологія колбаси і Фрейда, зразкова ідеологія денаціоналізованого люмпена, склепана з радянського модернізму і соціальної риторики американських капіталістів.
Двома основними кити ідеологічної промови Ахметова є «щоб крутіше за всіх» і «щоб було що їсти». Трохи непоєднувані речі, але насправді це уже колись було...
Ідеологія Ахметова – це «необільшовизм». Саме бідність є підставою легітимності того, що він говорить (я був таким самим, як ви). Далі іде невелика модифікація – для цього треба побороти не багатих, а навпаки, саме вони тепер грають роль «великої і передової сили суспільства» : завдяки їм, а не світовій революції, всі бідні стануть жити в достатку.
Друга позиція – територіальний патріотизм, «незалежність» ні від кого, в тому числі і від Європи, нарівні з Америкою і Росією. Не відчуває себе донецький бандит-капіталіст європейцем. Зате статус особливої дружби з Росією в жодному разі не піддається таким сумнівам, як євроінтеграція, і описується не шаблонами типу європейських цінностей, а емоційними категоріями типу "переживати всією вулицею".
Додатком іде важливий радянський компонент гордості і високої цілі - «і станемо ми крутими в світі – не завдяки світовій революції, а завдяки блискучому робітничому (тепер «кадровому») потенціалу, котрий підніме економіку».
Ключову роль у пошуку власного коріння («національного характеру») відіграє спорт. Саме тому на ньому (а не на, наприклад, культурі) так часто і багато наголошується. Ахметов тут постає своєрідним «володарем культури» - власником футбольного клубу «Шахтар», що повинне додатково легітимізувати його в очах «популі».
Отож, «хліба» - тобто економічного зростання і подолання бідності, і «видовищ» - культурного задоволення футболом і «величчю» від потенційного видатного місця у світі на противагу європам і америкам. Це – ідеологія колбаси і Фрейда, зразкова ідеологія денаціоналізованого люмпена, склепана з радянського модернізму і соціальної риторики американських капіталістів.
Відповіді
2006.02.22 | Боррачо
Дурня
Witer пише:> Ідеологія Ахметова – це «необільшовизм».
Дурня. Ще Врангеля до більшовиків запишіть.
> Далі іде невелика модифікація – для цього треба побороти не багатих, а навпаки, саме вони тепер грають роль «великої і передової сили суспільства» : завдяки їм, а не світовій революції, всі бідні стануть жити в достатку.
То це - антибільшовизм. Плутаєтесь у термінах.
> Це – ідеологія колбаси і Фрейда, зразкова ідеологія денаціоналізованого люмпена, склепана з радянського модернізму і соціальної риторики американських капіталістів.
Останні, певно, теж були "необільшовикі"
2006.02.22 | пан Roller
Мне понравилось выступление Ахметова. Просто и весомо.(-)
2006.02.22 | damoradan
Идеология? У Ахметова? (-)
2006.02.22 | така
Re: аналіз програмного виступуАхметова: Необільшовизм
визнати, що витсуп сподобався просто.мені ковбаса теж подобається,поки не подумаю з чого її робили..
2006.02.22 | ziggy_freud
яке їхало, таке й надибало
це стосується1. Ахметова і його електората. Чутки про зомбованість Донбасу перебільшені. Багато хто з прихильників Ріната з Януком чудово розуміє, хто вони є.
2. Виступу і аналітики з приводу виступу. Аффтар потребує додаткових тренувань.
ТОМУ ЩО
> Ключову роль у пошуку власного коріння («національного характеру») відіграє спорт