МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

З невтіленого: Комітет Народного Контролю

02/28/2006 | DADDY
До уваги шановного Майданства пропонується невтілений "несунами" проект Комітету народного контролю, який був їм запропонований ще в липні.Попри схвальні відгуки "несунів" (аж до найвищого рівня) з цього нічого не було втілено у життя, навіть у якомусь нехай спотвореному вигляді. А жаль, томущо (с) наявність такого народного контролю (ІМНО) відіграло б свою позитивну роль у побудові інтерактиву "народ-влада" і суттєво (знову ж таки ІМНО) додало б виборців "несунам".
Заздалегідь дякую за увагу.

"Пропозиції щодо утворення системи Комітету Народного Контролю .


Диспозиція:
Ситуація щодо обробки, аналізу звернень і скарг громадян на „гарячі лінії” Державного Секретаріату України, Кабінету Міністрів України ( якщо не брати до уваги районний та обласний рівень, де навіть „гарячих” ліній немає), а також якість та своєчасність реакції на них, на жаль не може бути визнана задовільною. Про це свідчать неодноразові заяви керівників відповідних підрозділів вказаних поважних державних установ.
Досвід роботи редакції Інтернет сайту „Майдан” зі зверненнями громадян про порушення виборчого законодавства під час підготовки та проведення виборів 2004 свідчить, що певна частина звернень і скарг містить у собі важливу інформацію та факти зловживань чиновництвом на місцях і потребує негайної реакції, інша ж частина звернень містить або дезінформацію, або є наслідком побутових конфліктів та непоразуміння.
Пропозиція:
За основу пропонується взяти базові засади діяльності Комітету Народного Котролю (далі по тексту КНК), що діяв у радянські часи. Аналіз відповідного Закону СРСР, завдань, що покладалися на КНК показує, що, якщо відкинути суто ідеологічні положення старого закону та такі завдання як „контроль порушень планової дісципліни”, у сучасних умовах КНК може стати дієвим засобом контролю за свавіллям чиновництва, боротьби з корупцією, поновлення соціальної справедливості, контролю за фінансовою дисципліною і витрачанням бюджетних коштів. Одночасно з цим ретельна обробка звернень, скарг та пропозицій громадян активістами КНК надасть наочні приклади того як повинна і буде працювати влада на інтереси виборця.
Пропонується втілити у життя спільний проект „Комітет Народного Контролю”.
У рамках проекту утворюється „КНК” (наприклад, Шевченківського району столиці як пілот-проект) . Чисельність задіяних активістів : 15 -25 осіб.
Передбачається:
група оперативних чергових (первинний фільтр інформації, керування певним чином оперативним складом);
аналітична група (оперативна обробка відфільтрованої інформації, підготовка прийняття рішення про виїзд оперативної групи);
оперативна група (виїзд на місце, з якого отримана інформація, оперативне з‘ясування обставин, сприяння позитивному вирішенню проблеми, або відповідне подання до місцевих органів (правоохоронних /прокуратури), контроль за результатами).
Втілення пілот-проекту надасть можливість:
a) з метою виконання відповідного проекту Указу Президента України відпрацювати на практиці принципи створення дієвої системи народного контролю;
b) вже на етапі пілот-проекту наочно подемонструвати суспільству відповідний тренд помаранчевої влади на співпрацю з народом, з виборцями;
c) накопичити неабиякий фактологічний матеріал, як базу для плідної аналітичної та ідеологічної роботи (контроль роботи державних органів на місцях, характеру та дієвості антикорупційних заходів у регіонах, раціональне використання „громадянського креативу”, у тому числі „чуток”, як елементу поширення певного роду передвиборчої агітації).
d) суттєво зменшити навантаження на правоохоронні органи;
У разі потреби в стислі терміни будуть підготовлені детальні пропозиції щодо підбору кадрів для КНК, штатного розкладу, обсягам матеріального та фінансового забезпечення, рівня закритості/відкритості інформації про діяльність Комітету, джерел інформування, обробки та зберігання отриманих аналітичних і фактологічних даних, організації ліній зв‘язку."

Авторський колектив: DADDY, МС, catko, група активістів ГМ "ОПОРА"

Відповіді

  • 2006.02.28 | Предсказамус

    А если переделать под ВГО? (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.28 | DADDY

      Re: А если переделать под ВГО? (-)

      Мало у нас ВГО? Наведіть приклад дієвого ВГО блск - може один чи два знайдуться.Я виходив з того, що серед передвиборчих указів Ющенка був і указ про створення КНК, тобто проект знаходився "в руслі" планів Президента.Без суттєвої піддтримки КНК зречений на те, аби зайняти другорядне місце серед інших ВГО, тобто не буде Дії. Я вважаю, що за прикладами таких напів-живих ВГО далеко ходити не потрібно.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | Предсказамус

        Проблема действительно есть, но вариантов все равно нет

        DADDY пише:
        > Мало у нас ВГО? Наведіть приклад дієвого ВГО блск - може один чи два знайдуться.Я виходив з того, що серед передвиборчих указів Ющенка був і указ про створення КНК, тобто проект знаходився "в руслі" планів Президента.Без суттєвої піддтримки КНК зречений на те, аби зайняти другорядне місце серед інших ВГО, тобто не буде Дії. Я вважаю, що за прикладами таких напів-живих ВГО далеко ходити не потрібно.
        Это да, но все равно что-то делать надо. В конце концов, рано или поздно эта орава припрет нас к стенке и будем отбиваться по одному. Так почему бы не попробовать их опередить?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.02.28 | DADDY

          Re: Проблема действительно есть, но вариантов все равно нет

          Предсказамус пише:
          > Это да, но все равно что-то делать надо. В конце концов, рано или поздно эта орава припрет нас к стенке и будем отбиваться по одному. Так почему бы не попробовать их опередить?

          Знаєте, це мені нагадує початок будь-якого бізнесу без стартового капіталу.Є запал, є ідея, є бажання працювати, є навіть офіс з факсовим апаратом - ось тільки обігових коштів немає і сидиш собі думаєш на чом би грошенят заробити аби "на кастрюлю" вистачило. І поступово приходиш до думки, що можна б було і чиєсь замовлення виконати, тим більше, що гроші дають чималенькі. Ось так перетворюєшся на КУПР.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.02.28 | Предсказамус

            Ну, это не факт

            DADDY пише:
            > Знаєте, це мені нагадує початок будь-якого бізнесу без стартового капіталу.Є запал, є ідея, є бажання працювати, є навіть офіс з факсовим апаратом - ось тільки обігових коштів немає і сидиш собі думаєш на чом би грошенят заробити аби "на кастрюлю" вистачило. І поступово приходиш до думки, що можна б було і чиєсь замовлення виконати, тим більше, що гроші дають чималенькі. Ось так перетворюєшся на КУПР.
            Не факт.
            Далеко не все из нас пешком ходят, новости из "брехунця" узнаЮт и работают сантехниками. То есть, общими силами могли бы и потянуть. В действительности, главный дефицит - люди. Но людей для такой идеи за деньги все равно набирать нельзя.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.02.28 | DADDY

              Re: Ну, это не факт

              Предсказамус пише:

              > Не факт.
              > Далеко не все из нас пешком ходят, новости из "брехунця" узнаЮт и работают сантехниками. То есть, общими силами могли бы и потянуть.

              Гм, це ж не мобільні бригади на час виборів підтримати.Це справа державного рівня. Пілот-проект дійсно можна б було потягнути і самотужки.

              > В действительности, главный дефицит - люди. Но людей для такой идеи за деньги все равно набирать нельзя.

              Тут є дві сторони питання: з одного боку, дійсно ні в якому разі не можна збирати на таку справу найманців.Потрібні особисто переконані люди.
              З іншого боку, вони ж не янголи.Їм потрібно їсти, пити, десь жити, з кимось жити, одягати дружину, дітей, на себе щось натягти. Потрібні мобіли, авто, відпочинок на морі.То що? На громадських засадах? Знов залізничну гілку будемо тягнути у Шепетівку?
              "Який йшов - такого і знайшов" :-(
    • 2006.02.28 | Stefan Seitz

      Уже був, Громадський Контроль, зараз частина СПУ (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | DADDY

        Re: Уже був, Громадський Контроль, зараз частина СПУ (-)

        Я написав першу версію раніше ніж Волга активно виліз зі своїм Громадським контролем.
        До речі, ну і що він реально наконтролював?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.02.28 | Пані

          В Харкові це одна з небагатьох діючих структур

          Я маю на увазі ГК.

          Можна дебатувати, як вона діє, але таки діє. Я навтіь в новини інколи про них щось ставила
  • 2006.02.28 | Stefan Seitz

    Цікаво. Жаль що не пішло (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.28 | Stefan Seitz

      може НК пішла б краще як приватна а не державана мережа?

      Бо важко уявити уряд, що контролює себе і цей же контроль організовує.юю
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | DADDY

        Re: може НК пішла б краще як приватна а не державана мережа?

        Stefan Seitz пише:
        > Бо важко уявити уряд, що контролює себе і цей же контроль організовує.юю
        Ну, я орієнтувався на уряд народної довіри :-(((
        Повноваження приватного НК = 0.Як мінінмум потрібна підтримка ЗМІ, матеріально-технічна складова теж важлива.
        Згодом я поставлю сюди проект, який ми з catko написали (для жарту) для іншої помаранчевої політичної сили - взагалі перемога отримується за місяць - два дії проекту...
  • 2006.02.28 | Volodymir

    Конкретніше - а що треба і на що

    Якось обтікаємо, нечитко сформульовано що треба - бюджет, його аналог у натурі (офіс-зв'зок) або повноваження (право виступати від чогось імені)?
    Якщо постійний бюджет, то це все рівно що пропонувати реорганізувати Нічну варту в Добровільні народні дружини, а дружинами підмінити міліцію-поліцію, бо у дружинників кваліфікація краща і наснага краща (ми зробимо краще). Якщо всі за і проблема у повноваженнях - їх і не може буди більше, ніж передбачено законом, юридично пролема відпрацьована у проекті комунального контролю чи як там його НСНУ (за законом є конкретні люди, які за проблему відповідають, а якщо відповідають погано - кожен, а хоч і НСНУ, може звертатися та добиватися результатів).
    Якщо мова про пілотний проект - зазвичай то мова про бюджет для ініциаторів - я от не розумію, куди той цінний досвід потім дівати, якщо гроші на подібне не будуть знайдені-передбачені (ще один відділ при виконкомі)?
    Я вже не звертаю увагу що якщо мова таки про гроші державні, а люди не проти наверху, а комісія районна (місцевий-республіканський бюджети), то то просто вже перерозподіл фінансування і підміна функцій відділів звернень громадян (різниця між інтузиастами додатково у кількості 15 чоловік і трьома дрібними чиновниками зрозуміла, але як вого реально якщо не пілот).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.28 | DADDY

      Re: Конкретніше - а що треба і на що

      Йдеться про пілот створення незалежної державної структури на кшталт КНК радянського зразку, але без ідеологічного навантаження.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | Volodymir

        Re: Конкретніше - а що треба і на що

        Незалежна державна структура - то оксюморон.
        Сформулюйте, будь ласка, що практично треба.
        Починаючі більш докладно щодо практичної реалізації ідеї не на рівні - по аналогу.
        Щодо ідеї:
        Треба щоб то було у всій державі (треба пробити закон, що передбачає збільшення бюджетних видатків), чи на місцевому рівні?
        Із першим навіть не хочу мати справу, щодо другого Ваша ідея іншими словами теж потребує того ж самого (де не вистачить місцевих бюджетів - доб'эмо трансфертами).
        У окремому районы домовитись можливо (а ще із більшою цікавыстю конкретно Вас можуть взяти на деякий час замом покерувати реакціями на звернення громадян, але на одну зарплату що там дають на море з'ъздити важко), але тоді деформується ідея - створити вертикаль.
        Всеж мені кажеться, що справа саме у ідеї.
        Звернення громадян штука важлива, але городити окремий орган коли навіть не те що обудсмена у кожній області, а хоча б обудсменів декількох за напрямками продавити не зрозуміло як, імхо - якщо від чистого сердця - то утопія.
        А коли отримаєте куце фінансування із дебільним розписом - зрозумієте, що таке кадрові проблеми у незалежній державній структурі.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.02.28 | DADDY

          Re: Конкретніше - а що треба і на що

          Volodymir пише:
          > Незалежна державна структура - то оксюморон.
          У СРСР КНК був ідеологічно підпорядкований КПРС.У нас ідеолгічно підпорядковуватися немає кому. Я б не відмовляв цій ідеї так категрично.
          > Сформулюйте, будь ласка, що практично треба.
          > Починаючі більш докладно щодо практичної реалізації ідеї не на рівні - по аналогу.
          Можу сформулювати, але трохи пізніше.Це не так складно, але забере годину робочого часу. Вдома ж мене допускають до компа в обмеженому режимі :-(
          > Щодо ідеї:
          > Треба щоб то було у всій державі (треба пробити закон, що передбачає збільшення бюджетних видатків), чи на місцевому рівні?
          > Із першим навіть не хочу мати справу, щодо другого Ваша ідея іншими словами теж потребує того ж самого (де не вистачить місцевих бюджетів - доб'эмо трансфертами).
          Все одно потрібний буде закон, який окреслить повноваження та джерела фінансування (нехай і з місцевих бюджетів).
          > У окремому районы домовитись можливо (а ще із більшою цікавыстю конкретно Вас можуть взяти на деякий час замом покерувати реакціями на звернення громадян, але на одну зарплату що там дають на море з'ъздити важко), але тоді деформується ідея - створити вертикаль.

          Мова іде не тільки про реакцію на звернення громадян. Алярмовий сигнал може йти і від юр. особи і від фізичної.

          > Всеж мені кажеться, що справа саме у ідеї.
          > Звернення громадян штука важлива, але городити окремий орган коли навіть не те що обудсмена у кожній області, а хоча б обудсменів декількох за напрямками продавити не зрозуміло як, імхо - якщо від чистого сердця - то утопія.
          > А коли отримаєте куце фінансування із дебільним розписом - зрозумієте, що таке кадрові проблеми у незалежній державній структурі.

          Можна поставити фінансування у залежність від сум накладених санкцій на порушників законодавства.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.02.28 | Volodymir

            Re: Конкретніше - а що треба і на що

            DADDY пише:
            І чим більше, тим більше хочеться відмовитися від ідеї, поясню чому:
            > У СРСР КНК був ідеологічно підпорядкований КПРС.У нас ідеолгічно підпорядковуватися немає кому. Я б не відмовляв цій ідеї так категрично.
            --- Не люблю усілякі паралельні вертикалі і структури із претензією що вони народний таки контроль. КНК був дієвим як раз через те що був караючим ідеологічним органом. Навіть якщо орган задуманий як запобіжник на місцевому рівні - він все рівно повинен бути підпорядкований (на підзвітний не тяне) - як аналог КРУ. Тож роблю висновок, що Ви маєте на увазі - як максимум "бажано підзвітний ВР". Проблема вирішується не ідеологією, а простою процедурою призначення керівника.
            Концепцій не треба - хочеться конструктиву, готовий прийняти участь у зрозумілому проекті. Але вмію писати Закони, і Постанови і підзаконні акти, - це я до того, що зазвичай вимоги тимчасового регламенту краще знати, якщо хочешь щоб скоріше документ пройшов (всі за, але ніхто не зацікавлений - може лише комуністи ради відновлення духу). Тепер подумайте, бо я не можу щось вигадати досить розумне, як можна обгрунтуєте створення нової структури (обгруттування прийняття законодавчого акту), що дублює інші (бо у інших всі ті повноваження вже прописані) - та ще із таким нехилим бюджетом (заробітна платня, приміщення, канцелярські та таке інше - у деяких районах вчителям платять за рахунок трасвертів, а не те що ще остається на прокорм контролерів у такій кількості). Я чогось от так одразу не можу. І навіть гроші не є проблема - проблема інфраструктура, кадри - і закладена ізначальна конфліктність на місцевому рівні.


            > Все одно потрібний буде закон, який окреслить повноваження та джерела фінансування (нехай і з місцевих бюджетів).
            ---- Зрозуміло що тільки так. Тепер от давайте конкретно про повноваження - і чи зостанеться після того як ви їх опишете хоч якесь бажання місцевої або центральної влади вводити таку струткуру та за такі гроші - коли є ДПА, КРУ, МВД, виконкоми (будуть), приймальні президента, губернаторів, мерів і т.д. контроль конктролерів і виконання законів? Щось таке окреме, але рідне не за духом, а за виконаннням або повноваженнями головного управління адміністрації Перзидента із представництвами у кожному районі?

            > Мова іде не тільки про реакцію на звернення громадян. Алярмовий
            > сигнал може йти і від юр. особи і від фізичної.
            ---- Як я розумію, алярмовий по процедурі - спочатку до тих, хто за щось відповідає, а потім коли вони не роблять вірно у відведений термін - вже до системи НК. А НК має мати механізм впливу. Бо тут навіть Укази Перзидента не виконують.

            > Можна поставити фінансування у залежність від сум накладених
            > санкцій на порушників законодавства.
            ---- Тож за логікою, повинен бути сворений новий бойовий отряд, який чомусь буде кращим за усі інші - в першу чергу назвою.
            Є така штука - кодекси. Адміністративний і так далі. Якщо в них і не прописана дуже струнко система противаг та таке інше - то хоч познечена. Чи не простіше прийняти декілька змін до діючого кодексу, якщо щось там не працює, ніж заради гіпотетичної тези "не пропустити" корисний сигнал створювати ще один караючий орган центральної влади, фінансуватися який як я розумію, буде чатково за рахунок спецфонду (скільки вже боротьба іде проти того у міліції та податкової), та конкурентоспроможність по задлученню кадрів у зрівнянні із міліцією все рівно буде мала - у тої таки свої академії із людьми із своєрідним менталітетом та надбавками за погони.
            І ну їх нафіг продажні суди - самі штрафувати будемо (бо другий варіант - наші високофахові юристи у Крижополі, що із інтузиазмом перейшли до нас із цукрового заводу, рірішать всі проблеми - чомусь визиває скептичне відношення).
            Може тоді не розганяти гидоту подакової міліції - вивести, переподпорядкувати на перейменувати в адміністративну (або КНК).
            Все буває, можна навіть добігти своєчасно (зараз секретаріат реорганізується), підписати Указ та сворити щось таке (як от усілякі нацради та комітети із енергозбереження). Мені навіть пропонували після виборів скористатися напрацьованими технологіями та монополізувати боротьбу за захист прав споживачів. Та якось не дуже етично показалося покращувати права споживачів за рахунок виробників. Хай краще суди розбираються. А от юридична підтримка слабих на місцях (у ЧП був проект Юридичної реанімації - не пішов бо не змогли знайти навіть одного офісу) - то зовсім уже інше питання.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.03.01 | DADDY

              Re: Конкретніше - а що треба і на що

              Volodymir пише:

              > --- Не люблю усілякі паралельні вертикалі і структури із претензією що вони народний таки контроль. КНК був дієвим як раз через те що був караючим ідеологічним органом. Навіть якщо орган задуманий як запобіжник на місцевому рівні - він все рівно повинен бути підпорядкований (на підзвітний не тяне) - як аналог КРУ. Тож роблю висновок, що Ви маєте на увазі - як максимум "бажано підзвітний ВР". Проблема вирішується не ідеологією, а простою процедурою призначення керівника.

              1. Так у задумку був саме народний каральний орган з певними повноваженнями.Щодо їх обсягу, то мені подобаються повноваження, прописані у відповідному законі СРСР.
              2. Підзвітність краще Громадській раді при КМУ чи СП. Щось мені не подобається підзвітність ВР.
              3. КРУ, на мій погляд, має більше функції фінансового контролю.

              > Концепцій не треба - хочеться конструктиву, готовий прийняти участь у зрозумілому проекті. Але вмію писати Закони, і Постанови і підзаконні акти, - це я до того, що зазвичай вимоги тимчасового регламенту краще знати, якщо хочешь щоб скоріше документ пройшов (всі за, але ніхто не зацікавлений - може лише комуністи ради відновлення духу). Тепер подумайте, бо я не можу щось вигадати досить розумне, як можна обгрунтуєте створення нової структури (обгруттування прийняття законодавчого акту), що дублює інші (бо у інших всі ті повноваження вже прописані) - та ще із таким нехилим бюджетом (заробітна платня, приміщення, канцелярські та таке інше - у деяких районах вчителям платять за рахунок трасвертів, а не те що ще остається на прокорм контролерів у такій кількості). Я чогось от так одразу не можу. І навіть гроші не є проблема - проблема інфраструктура, кадри - і закладена ізначальна конфліктність на місцевому рівні.
              >
              1. Дійсно на структури гроші знайти можна.Тим більше, що певні кошти вже витрачені на громадські приймальні Президента, КМУ і інших державних органів. Ось вони, ці приймальні, і мають перейти під порядкування КНК.
              2. Кадри має підбирати той, хто очолює КНК. А його можна обрати з складу низки громадських організацій (як вар"янт). Ідеальна кандидатура - МС. :-)
              3. Конфліктість на місцевому рівні - це чудово. Що за карний орган,я кий не конфліктує з місцевою елітою?
              >
              > > Все одно потрібний буде закон, який окреслить повноваження та джерела фінансування (нехай і з місцевих бюджетів).
              > ---- Зрозуміло що тільки так. Тепер от давайте конкретно про повноваження - і чи зостанеться після того як ви їх опишете хоч якесь бажання місцевої або центральної влади вводити таку струткуру та за такі гроші - коли є ДПА, КРУ, МВД, виконкоми (будуть), приймальні президента, губернаторів, мерів і т.д. контроль конктролерів і виконання законів? Щось таке окреме, але рідне не за духом, а за виконаннням або повноваженнями головного управління адміністрації Перзидента із представництвами у кожному районі?
              >
              1. ДПА має опікуватись податками, КРУ контролювати витрати бюджетних коштів, МВС - зрозуміло. КНК має не конкурувати з цими органами, а співпрацювати у царині їхніх повноважень.
              2. Щодо інших перелічених структур, то вони або взагалі зайві і мають бути скасованими, або структурно ввійдуть до складу КНК.
              > > Мова іде не тільки про реакцію на звернення громадян. Алярмовий
              > > сигнал може йти і від юр. особи і від фізичної.
              > ---- Як я розумію, алярмовий по процедурі - спочатку до тих, хто за щось відповідає, а потім коли вони не роблять вірно у відведений термін - вже до системи НК. А НК має мати механізм впливу. Бо тут навіть Укази Перзидента не виконують.
              >

              Повноваження аж до подання безпосереднього , обов"язкового для виконання подання у прокуратуру з чіткими термінами звіту.

              > > Можна поставити фінансування у залежність від сум накладених
              > > санкцій на порушників законодавства.
              > ---- Тож за логікою, повинен бути сворений новий бойовий отряд, який чомусь буде кращим за усі інші - в першу чергу назвою.
              > Є така штука - кодекси. Адміністративний і так далі. Якщо в них і не прописана дуже струнко система противаг та таке інше - то хоч познечена. Чи не простіше прийняти декілька змін до діючого кодексу, якщо щось там не працює, ніж заради гіпотетичної тези "не пропустити" корисний сигнал створювати ще один караючий орган центральної влади, фінансуватися який як я розумію, буде чатково за рахунок спецфонду (скільки вже боротьба іде проти того у міліції та податкової), та конкурентоспроможність по задлученню кадрів у зрівнянні із міліцією все рівно буде мала - у тої таки свої академії із людьми із своєрідним менталітетом та надбавками за погони.
              > І ну їх нафіг продажні суди - самі штрафувати будемо (бо другий варіант - наші високофахові юристи у Крижополі, що із інтузиазмом перейшли до нас із цукрового заводу, рірішать всі проблеми - чомусь визиває скептичне відношення).

              Так, якщо будуть у складі саме юристи з Крожополя, то КНК перетвориться на чергову сінекуру та корумпований орган.Знову ж таки: кадри вирішують все. Але є принцип: кому багато дозволено, з того багато й спитають.
              > Може тоді не розганяти гидоту подакової міліції - вивести, переподпорядкувати на перейменувати в адміністративну (або КНК).

              А що робити з їхнім "чудовим2 досвідом

              > Все буває, можна навіть добігти своєчасно (зараз секретаріат реорганізується), підписати Указ та сворити щось таке (як от усілякі нацради та комітети із енергозбереження). Мені навіть пропонували після виборів скористатися напрацьованими технологіями та монополізувати боротьбу за захист прав споживачів. Та якось не дуже етично показалося покращувати права споживачів за рахунок виробників. Хай краще суди розбираються. А от юридична підтримка слабих на місцях (у ЧП був проект Юридичної реанімації - не пішов бо не змогли знайти навіть одного офісу) - то зовсім уже інше питання.

              Нажаль ЧП не отримала своєчасної підтримки і упочила в Бозі, як мені колись (рік тому) предрікав А.С.Гриценко.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.03.01 | Volodymir

                Re: Конкретніше - а що треба і на що

                Буде простіше мене розуміти відносячись до всіх моїх заяв як виголошених із іронією. КНК у той час - то функція клапану та ідеологічного батога. Голова ж комітету був членом Ради Міністрів. Нащо воно така фігня яка тяне на ще одну адмінреформу не розумію - із прогнозованим реальним ефектом на місцях. Таким чином, пропускаючи про пророків та кадри (Мао про це теж казав, а в Крижополі кадри всеж взяти треба, які не будуть місцевою елітою - Опричники?), чи можливо за цих умов забезпечити повноваження, які сворювалися відповідно до положень тогочасної Конституції та спеціального Закону такого змісту:
                --- cut - Закон СССР ---
                Для успешного решения своих задач комитеты и группы народного контроля наделены значительными полномочиями, позволяющими глу­боко изучать состояние дел, оказывать реальную помощь в устранении выявленных недостатков или нарушений, их причин, привлекать к от­ветственности виновных должностных лиц. Общесоюзные, республикан­ские и местные комитеты народного контроля могут в пределах своей компетенции знакомиться с документами, материалами и получать другую необходимую информацию, запрашивать у руководителей и других должностных лиц проверяемых предприятий, учреждений и ор­ганизаций необходимые документы и материалы, требовать письмен­ные объяснения по поводу вскрытых нарушений, заслушивать по ито­гам проверок их доклады. Они имеют право давать соответствующим органам или должностным лицам обязательные для исполнения пору­чения о проведении ревизий финансово-хозяйственной деятельности предприятий, учреждений, организаций, а также о проведении произ­водственно-технических экспертиз.
                Большое значение для укрепления законности имеет право коми­тетов ставить перед руководителями предприятий, учреждений, органи­заций или вышестоящими органами вопросы об отмене распоряжений должностных лиц, нарушающих интересы предприятий, колхозов, уч­реждений, организаций или ущемляющих права граждан. В тех слу­чаях, когда распоряжения и действия должностных лиц имеют явно незаконный характер и могут причинить существенный вред государст­венным или общественным интересам либо правам граждан, они могут быть приостановлены комитетами с сообщениями об этом руководите­лям соответствующих органов для принятия необходимых мер. Ука­занные положения не означают вмешательства комитетов народного контроля в деятельность администрации. Они направлены на выявле­ние и устранение недостатков и нарушений, оказание помощи руково­дителям министерств, государственных комитетов, ведомств, органов ведомственного контроля, предприятий, колхозов, учреждений и орга­низаций в выявлении слабых сторон их деятельности.
                ... Вместе с тем комитеты обладают комплексом прав властного ха­рактера: налагают на виновных должностных лиц взыскания, произво­дят денежные начеты, отстраняют от занимаемых должностей лиц, допустивших срыв выполнения решений партии и правительства, гру­бые нарушения государственной дисциплины, социалистической закон­ности, а также бюрократизм и волокиту, причинившие существенный ущерб интересам государства, организаций и граждан. Увольнение или понижение в должности лица, отстраненного комитетом народно­го контроля от занимаемой должности, производится надлежащим ор­ганом или руководителем в соответствии с действующим трудовым за­конодательством.

                Значительная часть структурных подраз­делений аппарата комитетов Народного контроля состоит из нештатных сотрудников, рабо­тающих на общественных началах, бесплатно. К основным направлениям деятельности этих органов относятся контроль за выполнением государственных планов экономического и социального развития и плановых заданий, выявление резервов народ­ного хозяйства, повышение эффективности общественного производства и качества работы, внедрение в производство достижений науки и тех­ники...
                Закон повышает роль Советов народных депутатов в руководстве деятельностью органов народного контроля. Советы образуют органы народного контроля соответствующих уровней на срок своих полномо­чий. Органы народного контроля обязаны отчитываться на сессиях о своей работе. Образование органов народного контроля, изменение их состава, назначение и освобождение от должности председателя, за­слушивание отчетов о работе являются в соответствии с законодатель­ством о Советах их исключительной компетенцией.
                На основании ст. 12 Закона Комитет народного контроля СССР образуется Верховным Советом сроком на пять лет. Председатель Ко­митета включается в состав Правительства СССР...
                --- cut ---
                Чесно слово - якщо якісь контролери-інтузиасти прийшли б зараз на мою фірму із подібними посилами - набив би морду, у кращому випадку.
                Не влада розбещує людей, а розбещені притягуються до влади. І з такими повноваженнями отой контроль стане найбільш одіозниою структурою:
                --- cut ---
                После ликвидации Б. Ельциным в 1991 году органов народного контроля, его сторонники и приемники грязно, но всегда эффективно использовали и используют идею народного контроля.
                Например, за три дня до выборов в областную Думу Законодательного Собрания Свердловской области была начата акция "Народный контроль", организованная областным отделением "единороссов".
                Или пример выборов губернатора г. Санкт-Петербурга, где в ходе избирательной кампании под патронажем "главного кандидата" - полпреда Президента Российской Федерации - В. Матвиенко создается организация "Народный контроль" с подключением немалых ресурсов, обеспечивающих приём жалоб на органы власти и управления не только десятком операторов по телефонной круглосуточной связи, пейджеру и электронной почте, но и через установленные в городе специальные красные ящики....
                --- cut ---
                Короче, делать вот такой вот орган с вот такими вот полномочиями - имхо по нынешним условиям вредно для хрупкого гражданского общества.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.03.01 | DADDY

                  Re: Конкретніше - а що треба і на що

                  Volodymir пише:

                  > Короче, делать вот такой вот орган с вот такими вот полномочиями - имхо по нынешним условиям вредно для хрупкого гражданского общества.

                  1.Ну, про побиття морд перевіряючим - це трохи перебільшення. Тим більше, що з якого дідька вони будуть перевіряти вашу приватну фірму? Тільки в разі того, що ви отримували бюджетні кошти і витрачали їх на своє збагачення.
                  2.Прошу звернути увагу на наступне: "Значительная часть структурных подраз­делений аппарата комитетов Народного контроля состоит из нештатных сотрудников, рабо­тающих на общественных началах, бесплатно". Ось Вам і місце для громадських активістів.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2006.03.01 | Volodymir

                    Re: Конкретніше - а що треба і на що

                    DADDY пише:
                    > 1.Ну, про побиття морд перевіряючим - це трохи перебільшення. Тим більше, що з якого дідька вони будуть перевіряти вашу приватну фірму? Тільки в разі того, що ви отримували бюджетні кошти і витрачали їх на своє збагачення.
                    > 2.Прошу звернути увагу на наступне: "Значительная часть структурных подраз­делений аппарата комитетов Народного контроля состоит из нештатных сотрудников, рабо­тающих на общественных началах, бесплатно". Ось Вам і місце для громадських активістів.

                    Бюджетні гроші перевіряє КРУ, куди беруть аудиторів. Яка до дідька різниця - я і моя приватна фірма, чи мер, якого вибрали один раз але активістам (нефахівцям) хочеться поперевіряти - з точки зору теорії управління. Ви кажете того не буде, а я вже на те надивився.
                    Якщо Ви звернули увагу на п.2 (нештатних співробітників повинні були відпускати з роботи із збереженням оплати, але не більше ніж на два тижня на рік, спецпайки із камбалою теж своє робили), пропоную із врахуванням того, що юридичі документи напрацьовувати треба як мінімум півроку (зараз народу не до того, потім - редагувати із тими, хто зголоситься виступити із законодавчою ініціативою, але до того треба продемонструвати ефект - хоча б економії), таке:
                    - ініціативній групі підготувати текст закону та внесення змін до законодавчих та підзаконних актів. Якщо бажаєте, можу трохи допомогти - але я не є провідним фахівцем з юриспруденції;
                    - якщо є хоча б 30 активістів у Києві та області (але ви ж розумієте - отримувати інформацію, перевіряти - потребує вищої освіти, то не поради Президенту давати), звернутися до адміністрації Президента та місцевих адміністрацій (або Свистовича), щоб дали можливість провести пілот, напрацювати на результат, розібратися що занадто і чого немає на місцях, кого із ким зливати і яке потрібне фінансування - щоб обгрунтувати за практичними результатами задумане. У РФ деякі області таки мають КНК (наприклад на Вологодщині навіть на підприємсвах, де успішно представляють КПР).
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2006.03.01 | DADDY

                      Re: Конкретніше - а що треба і на що

                      Volodymir пише:

                      > Бюджетні гроші перевіряє КРУ, куди беруть аудиторів. Яка до дідька різниця - я і моя приватна фірма, чи мер, якого вибрали один раз але активістам (нефахівцям) хочеться поперевіряти - з точки зору теорії управління. Ви кажете того не буде, а я вже на те надивився.

                      Всі ми маємо негативний досвід підприємницької діяльності. Ось буде у нас Ксена Ляпіна начолі держпідприємництва - заживемо.:-)

                      > Якщо Ви звернули увагу на п.2 (нештатних співробітників повинні були відпускати з роботи із збереженням оплати, але не більше ніж на два тижня на рік, спецпайки із камбалою теж своє робили),

                      так я звернув увагу ще давно, влітку, коли готував проект. На скільки я пом"ятаю це стосується не активістів, а залучених експертів. І вобла тут не до чого :-)

                      >пропоную із врахуванням того, що юридичі документи напрацьовувати треба як мінімум півроку (зараз народу не до того, потім - редагувати із тими, хто зголоситься виступити із законодавчою ініціативою, але до того треба продемонструвати ефект - хоча б економії), таке:
                      > - ініціативній групі підготувати текст закону та внесення змін до законодавчих та підзаконних актів. Якщо бажаєте, можу трохи допомогти - але я не є провідним фахівцем з юриспруденції;
                      > - якщо є хоча б 30 активістів у Києві та області (але ви ж розумієте - отримувати інформацію, перевіряти - потребує вищої освіти, то не поради Президенту давати), звернутися до адміністрації Президента та місцевих адміністрацій (або Свистовича), щоб дали можливість провести пілот, напрацювати на результат, розібратися що занадто і чого немає на місцях, кого із ким зливати і яке потрібне фінансування - щоб обгрунтувати за практичними результатами задумане. У РФ деякі області таки мають КНК (наприклад на Вологодщині навіть на підприємсвах, де успішно представляють КПР).
                      1.Так підготовка законодавчого підгруття - це велика і складна справа. На жаль, тут можу виступити тільки у ролі "хлопчик, принеси нам юристам ще кави", бо за фахом інженер електроної техніки :-)
                      2. Щодо подання пропозицій до голів, головуючих, їхніх заступників та начальників департаментів та столів. Я ж кажу, що проект розглядав Роман, Дмитро, Іван та ще кому не ліньки з помаранчевих можновладців. Всі одноголосно сказали: заєбіззь!!!..........
                      Піду куплю собі медаль як один з авторів "заєбіззь" проекту.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2006.03.01 | Volodymir

                        Re: Конкретніше - а що треба і на що

                        Ми вже мабудь трохи перенапрягли сервак, а я все ще не розумію - Вам шашечки або їхати. Якщо це просто інформація - добре, і будемо закруглятися. Якщо треба пробувати щось зробити - у чому справа? Бо коли зашибись ідея виникає у такого дядечки, йому дійсно всі говорять зашибись (нафіг посилають, коли приходишь не з ідеєю, а пакетом документів - розуміють, що спроможний зробити і треба буде не тільку рюмку коньяку пити, але і справу робити). Десь у іншій гілци ще бачив з Вашого - типа я не політик, то МС політик. Так скажу я вам - неполіткорекно, навіть інжженеру, висувати ідеї, і не пробувати зрозуміти їх наслідки та шляхи втілити, а краще - очолити.

                        DADDY пише:
                        > Volodymir пише:
                        > Всі ми маємо негативний досвід підприємницької діяльності. Ось буде
                        > у нас Ксена Ляпіна начолі держпідприємництва - заживемо.:-)
                        А хто і має досвід керування - коли неодмінно вимагають персонально в день ходити на засідання законодавчого органу, а ноччу нагибати дурних перевіряючих (навіть тих, що підпорядковуються - все рівно час).

                        > так я звернув увагу ще давно, влітку, коли готував проект. На
                        > скільки я пом"ятаю це стосується не активістів, а залучених
                        > експертів. І вобла тут не до чого :-)
                        Таки активістів (громадських членів, і вобла із грамотами тут причому). Якщо ж Ви маєте на увазі залучених експертів - то яка різниця як витрачати фонди.

                        > 1.Так підготовка законодавчого підгруття - це велика і складна справа. На жаль, тут можу виступити тільки у ролі "хлопчик, принеси нам юристам ще кави", бо за фахом інженер електроної техніки :-)
                        > 2. Щодо подання пропозицій до голів, головуючих, їхніх заступників та начальників департаментів та столів. Я ж кажу, що проект розглядав Роман, Дмитро, Іван та ще кому не ліньки з помаранчевих можновладців. Всі одноголосно сказали: заєбіззь!!!..........
                        > Піду куплю собі медаль як один з авторів "заєбіззь" проекту.

                        Дурний закон із вобли я вам за час зроблю без кави. Бета версію - із надією, що при розгляді у комітетах вичистять.
                        Толково відчути механізм - треба зрозуміти на місці хоча б приблизно.
                        То Ви вважаєте що Роману, Дмитру, Івану нічого робити, як кинути все і зайнятися локальною проблемою із наступанням на мозолі та шуганням політичних супротивників.
                        Якщо заєбіззь, вішайте медалю, збирайте активістів, нагибайте одного з трьох щоб допоміг у окремо взятих районах, і я Вам допоможу.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2006.03.01 | DADDY

                          Re: Конкретніше - а що треба і на що

                          Домовились.Припиняємо завантажувати сервер.
                          Як нагну когось одного з трьох (а краще б всіх трьох)- маякну.
                          Але впевнений, що до виборів ніхто не буде нічого слухати.
                          Їм би пів-року тому зрозуміти переваги проекту навіть у сенсі передвиборчої боротьби та агітації.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2006.03.01 | Volodymir

                            ОК

                            Адреса електронної - в інформації про мене.
                            Ждати до після виборів не треба - коли починаєшь бурити тему, по ходу з'являються нові ідеї і можливості коли всі в тонусі, бо після виборів їм буде ще складніше. Та і реальні папери виписувати - часу багато, а такі ідеї треба оформлювати місяців за шість до наступного бюджетного року.
    • 2006.02.28 | Volodymir

      Почитав пізніші пости - підміна понять.

      Не розумію. То що - такий метод формулювання пропозиції щодо збільшення штатів відділів по роботі із громадянами в окремо взятих районах із видачею молока за інтузиазм.
      Тоді у мене таких пропозицій буде гора.
      Якщо в Шевченківському районі - то хоч би розширити та збільшити зарплатню сруктурах держреєстрації. Бо три людини на такий район живих то дуже мало, а на існуючі зарплати мало бажаючих.
  • 2006.02.28 | BIO

    Re: З невтіленого: Комітет Народного Контролю

    Чтоб там не случилось дальше наихудшего стОит
    все подобные направления играющие роль точек
    кристаллизации полноформатного гражданского
    общества сводить под одну крышу в буквальном
    и переносном смыслах - от пилотных проектов
    Центров Гражданского Действия до покрытия
    сетью региональных, окружных и районных узлов
    всей страны. В каждом локале по омбудсмену,
    банде присяжных и КНК нещадно эксплуатирующих
    наследство теризбиркомов в межсезонье, а в сезонье -
    не слезающих с выборщиков пока те не отучатся
    от вредных привычек вольно шутить с УК.

    По кр. мере не придется закупать гарнитуры стульев
    для отдельных задниц - уже экономия.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.28 | Volodymir

      Синергия называется, однако. От так и надо формулировать(-)

    • 2006.02.28 | DADDY

      Re: З невтіленого: Комітет Народного Контролю

      BIO пише:
      >
      > По кр. мере не придется закупать гарнитуры стульев
      > для отдельных задниц - уже экономия.

      Так отож :-)))
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | Volodymir

        На тих гарнітурах між виборами завучи сидять - ніфіга (-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.02.28 | BIO

          Киса, я Вас покрашу густым гуталином

          Не надо грубо прерывать полет светлых мечт.
          Мало ли в поднебесной халявных схронов или
          обязательно каждой судейской заднице по дворцу
          правосудия с кривыми от аббераций фемиды потолками ?
          На их холуйские забаганки китайского бюджета не хватит.
          Дайте хоть в виртуале поэкономить.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.02.28 | Volodymir

            Re: Киса, я Вас покрашу густым гуталином

            Грубить, парниша, особенно в полете не следует -
            в пролете движения сеятеля особенно нелепы.
            У нас красят не гуталином, а кардинальным Титаником.
            Тем более что гениальный пролет мысли по сути
            оказался таки не над свободными табуретами -
            на что и было обращено внимание.
            Владыка небес, владелец Гуталиновой фабрики -
            предводителю демократии.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.03.01 | BIO

              Фатальное судостроение тут опекает Лисицкий.

              А мне бы хотелось для начала послушать
              пение первоисточника - что они-то имели
              ввиду насчет КНК - не "підманула, підвела" ?
              Т.к. шутки вполне могут кончиться кингстоунами.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.03.01 | Volodymir

                Судостроение пофигу, по "аналогии" всегда фатально(-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".