Нова "чорнуха" на Ю.Т.
03/01/2006 | Tonic
Вчора вийняли з поштової скриньки чергову (після Макдональдза та Котекса) порцію "чорного" піару на леді Ю. Такий гарненький буклетик з рекламою нового проекту БЮТ спільно з торговою маркою "Барбі", з передмовою пана Томенка. Нам пропонується придбати іграшковий комплект "Кукла Юля", до складу якого входять всілякі там будиночки та аксесуари. Але родзинкою є лялечки: Юля, Шон, Нестор, Олександр, Женя (чомусь забули Мішу). Для діток є інструкція як ці лялечки гарно можуть провести уікенд. В черговий раз посміялись з гарного почуття гумору якогось політтехнолога. Тепер чекаємо обуреного виступу леді Ю. Але чомусь цей "чорний" піар зовсім не виглядає чорним, а таким собі кольоровим, як Веселі Яйця.
Відповіді
2006.03.01 | Volodymir
Якийся дивний чорний
Який закріплює позитивні образи та впізнаваємость брендів із подвійною фільтрацією в залежності від сприйняття фону (Макдональдз, Барбі - на черзі мабуть BMW). Чомусь асоціації із кліпом Тімберлейка із ляльками - мабуть то був теж чорний піар.Буду і сам так реклаламувати свої товари, а коли на мене наєджатимуть за неправомірне використання - буду валити на чорний піар конкурентів.