Харків, прокинься!
03/02/2006 | Ольга Гончарова, Олена Шостко
Харків, прокинься!
Ольга Гончарова, Харківська правозахисна група
Олена Шостко, к.ю.н, доц., Харківська правозахисна група
Боротьба за крісло мера між В. Шумілкіним і М. Добкіним викликає у багатьох харків’ян, які ще можуть логічно мислити або співставляти факти, почуття, що виникають при перегляді, скажімо, комедії-буф.
Знов не віриться, що при всьому багатстві вибору (28 претендентів!), реально вибирати приходиться між дуже поганим і найгіршим.
Чи все-таки у нас є шанс?
Хоча ці дві особи зовнішньо є непримиренними у своїй боротьбі, але по суті вони, як брати, вони дуже схожі один на одного. Приклади? Будь ласка.
І перший, і другий є типовими представниками кучмівcького режиму. Володимир Андрійович багато років плідно співпрацював з теперішнім соратником пана Добкіна Євгеном Кушнарьовим. Дивує одне – навіщо «Нашій Україні» таки представники як Шумілкін. Що кращих не знайшлося? Навіщо було приймати в члени партії багаторічного члена НДП? Здається, що «перехід» у інший колір пана Шумілкіна свідчить тільки про те, що таким шляхом він вирішив знайти підтримку у теперішньої влади, щоб і подалі мати можливість користуватись можливостями, які надає посада у своїх особистих інтересах. Хамелеони також пристосовуються до різних природних умов, змінюючи колір. Інколи здається, що люди нічим не відрізняються від «братів менших», хоча повинні б були.
Нещодавно ми мали нагоду почути пана Добкіна у прямому ефірі FM-станції « Новая волна». «Гром і молнії» падали на всі міські структури на чолі з В. Шумілкіним. Але всі викриття Добкіним теперішньої харківської влади, весь його «праведний» гнів, повинні бути спрямовані на своїх друзів із «Регіонів», а також керівників правоохоронних органів Харківщини тих часів, які нічого не зробили, щоб зупинити незаконні дії посадових осіб.
Не помаранчева команда керує містом, а навпаки— старі кадри залишились при владі. Це стосується також керівників райрад.
Пан Добкін в інтерв’ю з «обуренням» говорить про «ручну» міськраду. Так хто і як її вибирав, і що, до 2005 року все було гаразд? Що, землю почали роздавати з порушеннями закону тільки в останній рік? Та ні, наприклад, найкращі ділянки для забудови в районі парку ім. Горького і Саржиного Яру були виділені задовго до 2005 року.
У цьому зв’язку одна маленька ремарка. Здатність до керування і те, як партія регіонів турбується про життя своїх виборців, наочно продемонстрував Алчевськ. Там при владі немає помаранчевих. Депресивне місто з повністю розваленою житлово-комунальною структурою. Може тому, що в дійсності, в житті, а не в рекламних роликах, грошові хазяї Донбасу і партії регіонів називають своїх робітників «біомасой», зокрема Віталій Гайдук, співвласник Індустріального Союзу Донбасу, що володіє Алчевським металургійним комбінатом і Алчевським коксохімічним заводом (див. Н. Афанасьев. Алчность. http//ukrrudprom.com/analytics/alchnost310106.html).
Друге, що свідчить про відсутність у вищезгаданих персон хоча б яких-небудь позитивних аргументів і реальних програм розвитку Харкова – підняття питання про надання російській мові статусу регіональної на території Харкова (Шумілкін) чи офіційної (другої державної) на теренах України (Добкін) як засіб, який хоча слабенько, але може стати електоральним живцем для деяких маргінальних верств населення.
Про яку українізацію ми можемо говорити, якщо діючий мер, особливо в останній рік показово на різних державних заходах звертається до присутніх виключно російською мовою? Це стосується і його радіо звернень до харків’ян. Що, пане Шумілкін, Конституція України не для Вас? Хочеться нагадати Вам, що Харків— українське місто, і згідно перепису 2001 року на території Харківщини проживає 70,7 % українців(Урядовий кур’єр. 28 грудня 2002 р.). Те, що вони переважно говорять російською, результат 350 річного співіснування України у межах Російської імперії - СРСР. Але це не лишає українців національної ідентичності. Ці цифри також свідчать про моноетнічну складову Харківщини. А ще слід пам’ятати про Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 1999 року, який вирішив: українська мова як державна є обов’язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України). Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.
Харківська міська рада має досвід відміни незаконних рішень(у 2000 році це зробив Верховний Суд). Як говориться,… «закон не писан»
Якщо говорити про порушення мовного законодавство, то це стосується, в першу чергу, порушення прав українців. Ми не можемо купити газет рідною мовою ні в одному з газетних кіосків Харкова, не кажучи вже про так звані «розкладки» жовтої преси в метро чи на ринках. Пояснюють, що немає попиту. Брехня! Є, але комусь подобається такий стан справ. Та і звертаючись до різних посадових осіб, наприклад, міськвиконкому рідною мовою, у відповідь у кращому випадку отримуємо сентенцію про те, що їм так зручніше спілкуватись російською. Тоді не йди працювати на державу, є багато інших місць для самореалізації людини, яка дивиться на світ зі своєї обмеженої «колокольні». Абсурдність ситуації проявляється краще, якщо попробувати уявити схожу ситуацію у Чехії, Росії чи Ізраїлі. В останньому, до речі, російськомовних приблизно стільки ж, скільки в Україні. Та чи можливо б було б тій країні ще одне висловлювання Добкіна у вищезгаданому інтерв’ю : «Хто к нам прийдет со своим языком, тот уйдьот без язика». Це стосується української мови. Так може це ви, пане Добкін, прийшли до нас зі своїм русским язиком? Розцінюємо це висловлення народного депутата як пряму погрозу всім українцям, які спілкуються рідною мовою. Вважаємо, що такі дії підпадають під ст. 161 КК України і просимо прокуратуру Харківської області дати фахову відповідь з цього питання.
Інтерв’ю Добкіна радіо «Нова хвиля» засвідчило також відсутність у нього будь-яких історичних знань. Цей кандидат у мери повідав, що не сприймає Українську православну церкву Київського патріархату. У цьому зв’язку хотілось би нагадати: чи не забули ви, звідки прийшло християнство в Росію? З України, а вже 1686 року відбулось насильницьке приєднання Київської митрополії до Московського патріархату і встановлення останнім контролю в Україні над церквою, освітою і культурою. Ще декілька фактів: 1755, 1766, 1775, 1786 — заборони Петербурзького синоду друкувати українські книжки, 1786 – заборона церковних відправ українською мовою, запровадження російської вимови церковнослав’янських текстів, «Валуєвський циркуляр» 1863 року, 1946 р.— ліквідація греко—католицької церкви і підпорядкування її Російській православній церкві
В 1819 році князь Микола Цертелєв видав в Харкові етнографічне дослідження «Опыт собрания старинных малороссийских песней». В передмові до них він висловив думку, що в цих піснях «видно поэтический гений украинского народа, дух его, обычаи…и наконец – та чистая нравственность, которою всегда отличались малороссияне и которую тщательно сохраняют по сие время, как единственное наследие предков своих, уцелевшее от жадных народов, их окружающих»
На закінчення хочеться навести побажання видатного історика – харків’янина Дмитра Багалія: «Нехай усім народам живеться вільно на Україні, але нехай нові поселенці на Україні пам’ятають, що не може бути зневажений на своїй рідній землі (як се було раніше) той український нарід, котрий заселив її, захистив від ворогів і довгі часи поливав своїм трудовим потом»
Впевнені: інтелектуальний, мистецький, студентський Харків прокинеться від «сплячки» як прокинувся він трохи більше року тому назад і зможе сказати «Так» чесному порядному меру.
На наш погляд, серед декількох достойних кандидатів є один, якого потребує наше місто саме тепер. Це Петро Костенко, керівник громадської організації «Народ України». Що відрізняє його від інших кандидатів?
Мабуть основним є те, що він має чітку програму антикорупційних дій, і не тільки. Це стосується реального бачення ситуації на місцевому рівні. Позитивні результати його роботи в Криму (щодо прозорості роботи міського транспорту, земельні питання тощо) говорять самі за себе. П. Костенко на собі відчув всю силу кучмівських правоохоронних органів. Але це його не зламало. Тоді, коли більшість підприємців прийняли злочинні правила гри минулої влади, він навпаки, активно протидіяв цьому. Тому у нього є моральне право претендувати на таку відповідальну посаду.
Про його відповідальне відношення до майбутньої посади свідчить Угода, яку П.Костенко пропонує підписати своїм виборцям, яка містить перелік обов’язків майбутнього Міського голови перед своїми виборцями.
Будемо свідомими свого вибору!
--------------
Майдан-ІНФОРМ: Дивіться також біографію та програму Петра Костенко:
--------------
Пришло время сделать свой выбор!
26 марта перед каждым Харьковчанином будет стоять выбор. Выбор в каком Харькове нам предстоит жить следующие 5 лет. Будем ли мы стремиться к славе европейского интеллектуального, промышленного и культурного центра или же создадим себе перспективу проживания в провинциальном городе, где наше будущее будут определять "избранные" и "приближенные". Выбор за нами.
Выход есть. Прозрачная система управления и эффективный менеджмент в городским хозяйстве, разделение законодательной и исполнительной власти в рамках города, открытое распределение бюджетных средств, развитие городской инфраструктуры, тотальная борьба с коррупцией на всех уровнях, реальная социальная защита населения - первоочередные задачи, стоящие перед будущим городским головой. В этом и заключаются основные положения программы кандидата в мэры Харькова Петра Костенко.
Костенко Петр Иванович родился в 1971 году в г. Бологое Тверской области в семье военнослужащего. В 1990 году окончил Высшее военное командное училище связи КГБ СССР имени М.И. Калинина (г. Орел, ныне Академия ФАПСИ России), в 1994 году - Военно-инженерную радиотехническую Академию имени М.Говорова в Харькове (факультет ПКО: противокосмической обороны), а в 1998 году Харьковский государственный университет (диплом экономиста).
В 1996-1999 годах работал заместителем председателя правления, директором по вопросам топливно-энергетического комплекса ОАО "Харьковский Индустриальный союз".
С 2003 года - владелец и директор компании "ЛигаКард", которая занимает одно из ведущих мест на рынке транспортной логистики и смарт-систем Украины (постоянные клиенты: ЗАО "Корпорация АвтоЗАЗ" , около 100 медучреждений Харьковской области , банки и т.д.). Среди деловых партнеров компании: Лукойл, Гефест, НПК-Галичина, ТНК, "Петрол Плюс Регион", Россия.
Совместно с Киевским институтом транспорта компания разрабатывает модель газодизельного автобуса, работающего на сжатом газе, что позволит значительно уменьшить зависимость стоимости перевозок от цены на дизтопливо и позволит сохранить социальную цену на проезд.
С 2001 года - основатель и председатель Харьковской общественной организации "Народ Украины".
С июля 2005 - внештатный советник председателя Совета министров Автономной Республики Крым; член республиканского конкурсного комитета по пассажирским перевозкам в АРК; член республиканской Межведомственной комиссии при Совете министров Автономной Республики Крым по упорядочению предпринимательской деятельности, связанной с геологическим изучением недр, добычей полезных ископаемых, комплексным освоением и развитием земель рекреационного назначения, внештатный консультант постоянной комиссии ВР АРК по промышленности, связи, транспорту и ТЭК.
Женат, имеет четырех детей.
Программа кандидата в мэры Костенко Петра Ивановича
1. В Харькове закрыто проходят выделение участков земли, транспортных маршрутов и строительство с использованием средств городского бюджета. Произошло слияние представительской и исполнительной ветвей власти в городе. Поэтому основной принцип новой власти - полное разделение представительской и законодательной ветвей власти.
2. Для обеспечения прозрачности действий по расходу бюджета города я гарантирую введение беспрецедентных мер информирования общественности, а именно:
-во всех учреждениях и организациях, находящихся в муниципальной собственности Харькова будут созданы открытые для общего доступа веб - сайты с публикацией следующих данных:
- нормативные акты и постановления, согласно которых они созданы;
-распоряжения и приказы по текущей деятельности;
-штатное расписание с указанием должностей и зарплат;
-занимаемую площадь;
- договора аренды и субаренды помещений;
-тендерные предложения для текущей деятельности и закупок;
-список победителей тендеров с указанием состава их учредителей и владельцев;
-договора по всем без исключения текущим видам деятельности;
- акты выполнения работ и услуг;
- приходные и расходные накладные;
- ежедневные банковские выписки со всех счетов с полной расшифровкой всех доходов и расходов.
Бюджетные средства города для строительства получат фирмы, которые гарантируют непрерывную видеозапись всего процесса строительства от ограждения площадки до сдачи в эксплуатацию. Эти данные будут храниться не менее 5 лет.
3. Для прозрачности выделения земли будет введена система открытого документооборота и согласований по всем землеотводам, превышающим 10 соток. Заявки будут размещены на официальном сайте мэрии одновременно с их регистрацией в канцелярии.
Для инвентаризации земельных ресурсов города гарантируется создание электронного кадастра земель города. Будет проведен международный аудит реальной стоимости земельных участков (от 10 соток), выделенных за последние 5 лет. Стоимость на момент выделения сравнится со средствами, реально поступившими в фонд развития города. При значительном расхождения собственники доплатят разницу в специальный городской рентный фонд. Собственниками этого фонда будут все горожане с момента рождения. В фонд будет перечисляться рентная плата за использование муниципальной собственности и в дальнейшем. Его средства и вышеуказанные компенсационные выплаты будут направляться непосредственно на рентные счета каждого жителя города.
Приоритет будет дан не продаже земли, а аренде до 99 лет. Рента с аренды земли также будет направляться на рентные счета граждан. Каждый горожанин имеет право на получение дохода от земли, недвижимости и другой собственности, находящийся в городе. Также приоритетом при выделении земельных ресурсов будут пользоваться коммерческие структуры, в которых есть учредитель - житель нашего города, с преимущественным цензом проживания - 20 лет.
В тендерных приоритетах будет отдано предпочтение тем коммерческим структурам города, которые обладают историей многолетней хозяйственной деятельности в нем.
4. Приоритетом будет введение социальной карты горожанина, которая будет обеспечивать оплату, учет и начисления как по транспортным, так и по коммунальным льготам и платежам. А также создаст возможность реального возрождения страховых, пенсионных и финансовых муниципальных инструментов. В том числе, полноценное медицинское страхование.
Ольга Гончарова, Харківська правозахисна група
Олена Шостко, к.ю.н, доц., Харківська правозахисна група
Боротьба за крісло мера між В. Шумілкіним і М. Добкіним викликає у багатьох харків’ян, які ще можуть логічно мислити або співставляти факти, почуття, що виникають при перегляді, скажімо, комедії-буф.
Знов не віриться, що при всьому багатстві вибору (28 претендентів!), реально вибирати приходиться між дуже поганим і найгіршим.
Чи все-таки у нас є шанс?
Хоча ці дві особи зовнішньо є непримиренними у своїй боротьбі, але по суті вони, як брати, вони дуже схожі один на одного. Приклади? Будь ласка.
І перший, і другий є типовими представниками кучмівcького режиму. Володимир Андрійович багато років плідно співпрацював з теперішнім соратником пана Добкіна Євгеном Кушнарьовим. Дивує одне – навіщо «Нашій Україні» таки представники як Шумілкін. Що кращих не знайшлося? Навіщо було приймати в члени партії багаторічного члена НДП? Здається, що «перехід» у інший колір пана Шумілкіна свідчить тільки про те, що таким шляхом він вирішив знайти підтримку у теперішньої влади, щоб і подалі мати можливість користуватись можливостями, які надає посада у своїх особистих інтересах. Хамелеони також пристосовуються до різних природних умов, змінюючи колір. Інколи здається, що люди нічим не відрізняються від «братів менших», хоча повинні б були.
Нещодавно ми мали нагоду почути пана Добкіна у прямому ефірі FM-станції « Новая волна». «Гром і молнії» падали на всі міські структури на чолі з В. Шумілкіним. Але всі викриття Добкіним теперішньої харківської влади, весь його «праведний» гнів, повинні бути спрямовані на своїх друзів із «Регіонів», а також керівників правоохоронних органів Харківщини тих часів, які нічого не зробили, щоб зупинити незаконні дії посадових осіб.
Не помаранчева команда керує містом, а навпаки— старі кадри залишились при владі. Це стосується також керівників райрад.
Пан Добкін в інтерв’ю з «обуренням» говорить про «ручну» міськраду. Так хто і як її вибирав, і що, до 2005 року все було гаразд? Що, землю почали роздавати з порушеннями закону тільки в останній рік? Та ні, наприклад, найкращі ділянки для забудови в районі парку ім. Горького і Саржиного Яру були виділені задовго до 2005 року.
У цьому зв’язку одна маленька ремарка. Здатність до керування і те, як партія регіонів турбується про життя своїх виборців, наочно продемонстрував Алчевськ. Там при владі немає помаранчевих. Депресивне місто з повністю розваленою житлово-комунальною структурою. Може тому, що в дійсності, в житті, а не в рекламних роликах, грошові хазяї Донбасу і партії регіонів називають своїх робітників «біомасой», зокрема Віталій Гайдук, співвласник Індустріального Союзу Донбасу, що володіє Алчевським металургійним комбінатом і Алчевським коксохімічним заводом (див. Н. Афанасьев. Алчность. http//ukrrudprom.com/analytics/alchnost310106.html).
Друге, що свідчить про відсутність у вищезгаданих персон хоча б яких-небудь позитивних аргументів і реальних програм розвитку Харкова – підняття питання про надання російській мові статусу регіональної на території Харкова (Шумілкін) чи офіційної (другої державної) на теренах України (Добкін) як засіб, який хоча слабенько, але може стати електоральним живцем для деяких маргінальних верств населення.
Про яку українізацію ми можемо говорити, якщо діючий мер, особливо в останній рік показово на різних державних заходах звертається до присутніх виключно російською мовою? Це стосується і його радіо звернень до харків’ян. Що, пане Шумілкін, Конституція України не для Вас? Хочеться нагадати Вам, що Харків— українське місто, і згідно перепису 2001 року на території Харківщини проживає 70,7 % українців(Урядовий кур’єр. 28 грудня 2002 р.). Те, що вони переважно говорять російською, результат 350 річного співіснування України у межах Російської імперії - СРСР. Але це не лишає українців національної ідентичності. Ці цифри також свідчать про моноетнічну складову Харківщини. А ще слід пам’ятати про Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 1999 року, який вирішив: українська мова як державна є обов’язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України). Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.
Харківська міська рада має досвід відміни незаконних рішень(у 2000 році це зробив Верховний Суд). Як говориться,… «закон не писан»
Якщо говорити про порушення мовного законодавство, то це стосується, в першу чергу, порушення прав українців. Ми не можемо купити газет рідною мовою ні в одному з газетних кіосків Харкова, не кажучи вже про так звані «розкладки» жовтої преси в метро чи на ринках. Пояснюють, що немає попиту. Брехня! Є, але комусь подобається такий стан справ. Та і звертаючись до різних посадових осіб, наприклад, міськвиконкому рідною мовою, у відповідь у кращому випадку отримуємо сентенцію про те, що їм так зручніше спілкуватись російською. Тоді не йди працювати на державу, є багато інших місць для самореалізації людини, яка дивиться на світ зі своєї обмеженої «колокольні». Абсурдність ситуації проявляється краще, якщо попробувати уявити схожу ситуацію у Чехії, Росії чи Ізраїлі. В останньому, до речі, російськомовних приблизно стільки ж, скільки в Україні. Та чи можливо б було б тій країні ще одне висловлювання Добкіна у вищезгаданому інтерв’ю : «Хто к нам прийдет со своим языком, тот уйдьот без язика». Це стосується української мови. Так може це ви, пане Добкін, прийшли до нас зі своїм русским язиком? Розцінюємо це висловлення народного депутата як пряму погрозу всім українцям, які спілкуються рідною мовою. Вважаємо, що такі дії підпадають під ст. 161 КК України і просимо прокуратуру Харківської області дати фахову відповідь з цього питання.
Інтерв’ю Добкіна радіо «Нова хвиля» засвідчило також відсутність у нього будь-яких історичних знань. Цей кандидат у мери повідав, що не сприймає Українську православну церкву Київського патріархату. У цьому зв’язку хотілось би нагадати: чи не забули ви, звідки прийшло християнство в Росію? З України, а вже 1686 року відбулось насильницьке приєднання Київської митрополії до Московського патріархату і встановлення останнім контролю в Україні над церквою, освітою і культурою. Ще декілька фактів: 1755, 1766, 1775, 1786 — заборони Петербурзького синоду друкувати українські книжки, 1786 – заборона церковних відправ українською мовою, запровадження російської вимови церковнослав’янських текстів, «Валуєвський циркуляр» 1863 року, 1946 р.— ліквідація греко—католицької церкви і підпорядкування її Російській православній церкві
В 1819 році князь Микола Цертелєв видав в Харкові етнографічне дослідження «Опыт собрания старинных малороссийских песней». В передмові до них він висловив думку, що в цих піснях «видно поэтический гений украинского народа, дух его, обычаи…и наконец – та чистая нравственность, которою всегда отличались малороссияне и которую тщательно сохраняют по сие время, как единственное наследие предков своих, уцелевшее от жадных народов, их окружающих»
На закінчення хочеться навести побажання видатного історика – харків’янина Дмитра Багалія: «Нехай усім народам живеться вільно на Україні, але нехай нові поселенці на Україні пам’ятають, що не може бути зневажений на своїй рідній землі (як се було раніше) той український нарід, котрий заселив її, захистив від ворогів і довгі часи поливав своїм трудовим потом»
Впевнені: інтелектуальний, мистецький, студентський Харків прокинеться від «сплячки» як прокинувся він трохи більше року тому назад і зможе сказати «Так» чесному порядному меру.
На наш погляд, серед декількох достойних кандидатів є один, якого потребує наше місто саме тепер. Це Петро Костенко, керівник громадської організації «Народ України». Що відрізняє його від інших кандидатів?
Мабуть основним є те, що він має чітку програму антикорупційних дій, і не тільки. Це стосується реального бачення ситуації на місцевому рівні. Позитивні результати його роботи в Криму (щодо прозорості роботи міського транспорту, земельні питання тощо) говорять самі за себе. П. Костенко на собі відчув всю силу кучмівських правоохоронних органів. Але це його не зламало. Тоді, коли більшість підприємців прийняли злочинні правила гри минулої влади, він навпаки, активно протидіяв цьому. Тому у нього є моральне право претендувати на таку відповідальну посаду.
Про його відповідальне відношення до майбутньої посади свідчить Угода, яку П.Костенко пропонує підписати своїм виборцям, яка містить перелік обов’язків майбутнього Міського голови перед своїми виборцями.
Будемо свідомими свого вибору!
--------------
Майдан-ІНФОРМ: Дивіться також біографію та програму Петра Костенко:
--------------
Пришло время сделать свой выбор!
26 марта перед каждым Харьковчанином будет стоять выбор. Выбор в каком Харькове нам предстоит жить следующие 5 лет. Будем ли мы стремиться к славе европейского интеллектуального, промышленного и культурного центра или же создадим себе перспективу проживания в провинциальном городе, где наше будущее будут определять "избранные" и "приближенные". Выбор за нами.
Выход есть. Прозрачная система управления и эффективный менеджмент в городским хозяйстве, разделение законодательной и исполнительной власти в рамках города, открытое распределение бюджетных средств, развитие городской инфраструктуры, тотальная борьба с коррупцией на всех уровнях, реальная социальная защита населения - первоочередные задачи, стоящие перед будущим городским головой. В этом и заключаются основные положения программы кандидата в мэры Харькова Петра Костенко.
Костенко Петр Иванович родился в 1971 году в г. Бологое Тверской области в семье военнослужащего. В 1990 году окончил Высшее военное командное училище связи КГБ СССР имени М.И. Калинина (г. Орел, ныне Академия ФАПСИ России), в 1994 году - Военно-инженерную радиотехническую Академию имени М.Говорова в Харькове (факультет ПКО: противокосмической обороны), а в 1998 году Харьковский государственный университет (диплом экономиста).
В 1996-1999 годах работал заместителем председателя правления, директором по вопросам топливно-энергетического комплекса ОАО "Харьковский Индустриальный союз".
С 2003 года - владелец и директор компании "ЛигаКард", которая занимает одно из ведущих мест на рынке транспортной логистики и смарт-систем Украины (постоянные клиенты: ЗАО "Корпорация АвтоЗАЗ" , около 100 медучреждений Харьковской области , банки и т.д.). Среди деловых партнеров компании: Лукойл, Гефест, НПК-Галичина, ТНК, "Петрол Плюс Регион", Россия.
Совместно с Киевским институтом транспорта компания разрабатывает модель газодизельного автобуса, работающего на сжатом газе, что позволит значительно уменьшить зависимость стоимости перевозок от цены на дизтопливо и позволит сохранить социальную цену на проезд.
С 2001 года - основатель и председатель Харьковской общественной организации "Народ Украины".
С июля 2005 - внештатный советник председателя Совета министров Автономной Республики Крым; член республиканского конкурсного комитета по пассажирским перевозкам в АРК; член республиканской Межведомственной комиссии при Совете министров Автономной Республики Крым по упорядочению предпринимательской деятельности, связанной с геологическим изучением недр, добычей полезных ископаемых, комплексным освоением и развитием земель рекреационного назначения, внештатный консультант постоянной комиссии ВР АРК по промышленности, связи, транспорту и ТЭК.
Женат, имеет четырех детей.
Программа кандидата в мэры Костенко Петра Ивановича
1. В Харькове закрыто проходят выделение участков земли, транспортных маршрутов и строительство с использованием средств городского бюджета. Произошло слияние представительской и исполнительной ветвей власти в городе. Поэтому основной принцип новой власти - полное разделение представительской и законодательной ветвей власти.
2. Для обеспечения прозрачности действий по расходу бюджета города я гарантирую введение беспрецедентных мер информирования общественности, а именно:
-во всех учреждениях и организациях, находящихся в муниципальной собственности Харькова будут созданы открытые для общего доступа веб - сайты с публикацией следующих данных:
- нормативные акты и постановления, согласно которых они созданы;
-распоряжения и приказы по текущей деятельности;
-штатное расписание с указанием должностей и зарплат;
-занимаемую площадь;
- договора аренды и субаренды помещений;
-тендерные предложения для текущей деятельности и закупок;
-список победителей тендеров с указанием состава их учредителей и владельцев;
-договора по всем без исключения текущим видам деятельности;
- акты выполнения работ и услуг;
- приходные и расходные накладные;
- ежедневные банковские выписки со всех счетов с полной расшифровкой всех доходов и расходов.
Бюджетные средства города для строительства получат фирмы, которые гарантируют непрерывную видеозапись всего процесса строительства от ограждения площадки до сдачи в эксплуатацию. Эти данные будут храниться не менее 5 лет.
3. Для прозрачности выделения земли будет введена система открытого документооборота и согласований по всем землеотводам, превышающим 10 соток. Заявки будут размещены на официальном сайте мэрии одновременно с их регистрацией в канцелярии.
Для инвентаризации земельных ресурсов города гарантируется создание электронного кадастра земель города. Будет проведен международный аудит реальной стоимости земельных участков (от 10 соток), выделенных за последние 5 лет. Стоимость на момент выделения сравнится со средствами, реально поступившими в фонд развития города. При значительном расхождения собственники доплатят разницу в специальный городской рентный фонд. Собственниками этого фонда будут все горожане с момента рождения. В фонд будет перечисляться рентная плата за использование муниципальной собственности и в дальнейшем. Его средства и вышеуказанные компенсационные выплаты будут направляться непосредственно на рентные счета каждого жителя города.
Приоритет будет дан не продаже земли, а аренде до 99 лет. Рента с аренды земли также будет направляться на рентные счета граждан. Каждый горожанин имеет право на получение дохода от земли, недвижимости и другой собственности, находящийся в городе. Также приоритетом при выделении земельных ресурсов будут пользоваться коммерческие структуры, в которых есть учредитель - житель нашего города, с преимущественным цензом проживания - 20 лет.
В тендерных приоритетах будет отдано предпочтение тем коммерческим структурам города, которые обладают историей многолетней хозяйственной деятельности в нем.
4. Приоритетом будет введение социальной карты горожанина, которая будет обеспечивать оплату, учет и начисления как по транспортным, так и по коммунальным льготам и платежам. А также создаст возможность реального возрождения страховых, пенсионных и финансовых муниципальных инструментов. В том числе, полноценное медицинское страхование.
Відповіді
2006.03.03 | шкіпер
Re: Харків, прокинься!
Упорядочение землеотвода это конечно хорошо. Но это ведь не все, что нужно Харькову. А рентная плата, распределяемая между всеми харьковчанами - это уже что-то из серии "партнертва Лёни Голубкова" и отдаёт жутким популизмом. Городской бюджет страдает от избытка средств? У нас на очистку дорог от снега нет бензина, питание в школах финансируется на копейки, а Пётр предлагает раскидать пока что мифические деньги (то есть шкуру неубитого медведя) по личным счетам харьковчан. Сколько будет стоить администрирование такой платежной системы?Ещё мысль: а харьковчан как будем определять, по анализу крови? Да только стоит появится первым, пусть мизерным выплатам, как в квартирах окажется прописанными уже по 20-30 человек. Витренковщина это какая-то