Томенко поставив на місце посла США (/)
03/10/2006 | толя дейнека
Не американские дипломаты, а украинский народ должен определять будущий состав правительства. Об этом заявил заместитель руководителя БЮТ Николай Томенко.
Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе Н.Томенко, политик обеспокоен прогнозами зарубежных экспертов и дипломатов, комментирующих предвыборную ситуацию в Украине. "Недавнее заявление Посла США о том, что в состав будущего правительства могут войти представители Блока Юлии Тимошенко, "Нашей Украины" и Партии регионов, а также реакция на это Президента, начавшего говорить о коалиции из тех сил, которые формируют 60% доверия, вызывает обеспокоенность", - подчеркнул он. По мнению Н.Томенко, коалиция должна формироваться, прежде всего, по результатам голосования наших избирателей, а не руководствуясь "дружескими советами" зарубежных экспертов.
Представитель БЮТ напомнил, что во время президентской избирательной кампании подобная ситуация сложилась с российскими политтехнологами, советовавшими нашему народу, какого Президента выбирать. "Поэтому нельзя допустить повторения подобной ошибки, но теперь уже с американской стороны", - отметил Н.Томенко.
Будущее правительство, по мнению политика, должно формироваться вокруг принципов и программы деятельности. "Вдобавок, наша политическая сила против заключения каких-либо соглашений и сотрудничества с Партией регионов в будущем правительстве. Если по совету зарубежных политиков будет создана так называемая "большая коалиция" Ющенко-Януковича, то наша команда будет работать в оппозиции", - подчеркнул заместитель руководителя БЮТ.
Напомним, вчера на пресс-конференции в Ужгороде Посол США Джон Хербст заявил, что Соединенные Штаты готовы работать с любым правительством Украины. Одновременно Посол допустил, что новое правительство будет состоять из представителей Блока Юлии Тимошенко, "Нашей Украины" и Партии регионов.
ЛIГАБiзнесIнформ
http://2006.liga.net/news.asp?nid=181456
Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе Н.Томенко, политик обеспокоен прогнозами зарубежных экспертов и дипломатов, комментирующих предвыборную ситуацию в Украине. "Недавнее заявление Посла США о том, что в состав будущего правительства могут войти представители Блока Юлии Тимошенко, "Нашей Украины" и Партии регионов, а также реакция на это Президента, начавшего говорить о коалиции из тех сил, которые формируют 60% доверия, вызывает обеспокоенность", - подчеркнул он. По мнению Н.Томенко, коалиция должна формироваться, прежде всего, по результатам голосования наших избирателей, а не руководствуясь "дружескими советами" зарубежных экспертов.
Представитель БЮТ напомнил, что во время президентской избирательной кампании подобная ситуация сложилась с российскими политтехнологами, советовавшими нашему народу, какого Президента выбирать. "Поэтому нельзя допустить повторения подобной ошибки, но теперь уже с американской стороны", - отметил Н.Томенко.
Будущее правительство, по мнению политика, должно формироваться вокруг принципов и программы деятельности. "Вдобавок, наша политическая сила против заключения каких-либо соглашений и сотрудничества с Партией регионов в будущем правительстве. Если по совету зарубежных политиков будет создана так называемая "большая коалиция" Ющенко-Януковича, то наша команда будет работать в оппозиции", - подчеркнул заместитель руководителя БЮТ.
Напомним, вчера на пресс-конференции в Ужгороде Посол США Джон Хербст заявил, что Соединенные Штаты готовы работать с любым правительством Украины. Одновременно Посол допустил, что новое правительство будет состоять из представителей Блока Юлии Тимошенко, "Нашей Украины" и Партии регионов.
ЛIГАБiзнесIнформ
http://2006.liga.net/news.asp?nid=181456
Відповіді
2006.03.10 | observer
дурік
толя дейнека пише:> Не американские дипломаты, а украинский народ должен определять будущий состав правительства.
дискваліфікація колі за профнепридатністю
2006.03.10 | Englishman
скоріе дискваліфікація Хербсту
мені взагалі не зрозуміло, навіщо він зробив цю ідіотську заяву (якщо вона таки мала місце).2006.03.11 | tomcat
Томенко - нервова панночка. що - Хербст накази комусь вiддав?
Englishman пише:> мен взагалі не зрозуміло, навіщо він зробив цю ідіотську заяву (якщо вона таки мала місце).
iдiотська тут тiльки реакцiя Томенка.
2006.03.11 | Englishman
ще не вистачало, щоб він накази віддавав
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1142024594&first=1142030250&last=11420034292006.03.11 | anorma
Re: Томенко - нервова панночка. що - Хербст накази комусь вiддав?
мабуть у БЮТ з послом горшки побиті після тієї ночки коли зграя товаріщей посилала до нього Гриценка "інформіровать про ситуацію"можливо там якісь "трудощі перекладу" чи ще щось...
2006.03.11 | Englishman
Re: Томенко - нервова панночка. що - Хербст накази комусь вiддав
anorma пише:> мабуть у БЮТ з послом горшки побиті після тієї ночки коли зграя товаріщей посилала до нього Гриценка "інформіровать про ситуацію"
Особливо про це свідчать інші слова Хербста:
Говорячи про діяльність уряду Юлії ТИМОШЕНКО, посол зазначив, що „тоді були докладені значні зусилля адміністрації для подолання корупційної діяльності в Україні, зокрема ця діяльність стала більш небезпечною, а ціни на корупційну діяльність зросли. Завдяки уряду ТИМОШЕНКО зросли митні збори в Україні, що сприяло поповненню українського бюджету”.
2006.03.11 | anorma
ну Томенку ж не сподобалось :) (-)
2006.03.11 | Englishman
це плюс Томенко, що на перше місце він поставив
національні, а не партійні інтереси.2006.03.11 | anorma
ой ой ой, ну просто зазеркалье :))
Томенко поставил на первое место национальные интересы????пане Инглишмен, вы хоть чувствуете что у многих людей есть отличная от вашей точка зрения?
2006.03.11 | Englishman
Re: ой ой ой, ну просто зазеркалье :))
anorma пише:> Томенко поставил на первое место национальные интересы????
так, хоча б в ДАННОМУ КОНКРЕТНОМУ ВИПАДКУ.
>
> пане Инглишмен, вы хоть чувствуете что у многих людей есть отличная от вашей точка зрения?
чуйствую. і що далі? Це ви завжди питаєте, коли слова закінчуються?
2006.03.11 | anorma
Re: ой ой ой, ну просто зазеркалье :))
>так, хоча б в ДАННОМУ КОНКРЕТНОМУ ВИПАДКУ.ню-ню
а большими буквами зачем? самогипноз?
>> пане Инглишмен, вы хоть чувствуете что у многих людей есть отличная от вашей точка зрения?
>чуйствую. і що далі? Це ви завжди питаєте, коли слова закінчуються?
а зачем разоряться? вы ж юлефан
шо б юлязграя не сказала, вы им апплодировать будете
чи не так ?
как по мне Томенко забыл про национальные интерсы как минимум с момента як побиг "паралелльными курсами" и попал в "отстойник кучмистов" и сеть собственного словонедержания
а може и раньше
так что смешите нас и дальше словосочетаниями "томенко и национальные интересы"
2006.03.11 | Englishman
навіщо прохати інших?
anorma пише:> так что смешите нас и дальше словосочетаниями "томенко и национальные интересы"
сдєлай сам (с).
а зачем разоряться? вы ж юлефан
знову ярлики пішли? Дійсно не треба "разоряться", я на подібну аргментацією не збираюся відповідати.
шо б юлязграя не сказала, вы им апплодировать будете
чи не так ?
ви брехло, істеричне і нецікаве.
2006.03.11 | anorma
ви краще скажіть Томенко слово тримає?
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1142033554буде "сделай сам" чи ні?
і він здається якраз у два списки балотується.. запасний аеродром є
2006.03.10 | Боровик
Томенко запізнився з заявою на 1.5 роки (-)
Томенко запізнився з заявою на 1.5 роки.2006.03.10 | tomcat
"Посол допустил что..." ну и? в чем криминал то? не нужно опус..
...опускаться до уровня Витренко, а попробовать объяснить почему будущий кабмин НУ НИКАК не может состоять из НУ, ПРУ и БЮТ. бо Юля один раз уже заявила что бют "ошибся" и они исправят ошибку (недоторканiсть мiсцевих рад), где гарантии что ПОСЛЕ выборов юля не скажет "наше нежелание работать с ПРУ ошибка, мы ее исправим"2006.03.10 | Englishman
поставив не поставив, а коментар цілком нормальний
Мені було б цікаво подивитися на реакцію майданівців, якби подібну заяву зробив, наприклад, Чорномирдін.2006.03.11 | 123
Томенко пропіарився на словах Гербста,які той не казав(л)
http://www.unian.net/ukr/news/news-110160.htmlОсь сама новина про Хербста
Ясно, що Гербст мав на увазі не коаліцію цих трьох сил. Він мав на увазі, що в уряді у тій чи іншій комбінації будуть представлені представники цих трьох сил. Фактично він просто озвучив тезу про те, що ці три сили будуть лідерами перегонів - загальновизнаний факт. Більше нічого він не казав.
2006.03.11 | Englishman
а що, участь в уряді не тотожня участі в коаліції
по формуваню уряду?2006.03.11 | 123
Він не мав на увазі - що буде коаліція з цими трьома силами
Він мав на увазі, що коаліція без щонайменше однієї з цих сил неможлива.2006.03.11 | Предсказамус
Давайте не телепатить
Внешне фраза выглядит именно так, как ее понял Томенко. Если понял неправильно - посол поправит. Но пока что не поправляет.2006.03.11 | Пані
Угу.
Предсказамус пише:> Внешне фраза выглядит именно так, как ее понял Томенко. Если понял неправильно - посол поправит. Но пока что не поправляет.
Так. Саме так і виглядає. А разом із статею Конлана, яку постив тут Заяць і яку ми маємо підстави вважати саме таким собі програмним меседжем, це саме так і виглядає, як це зрозумів Томенко.
2006.03.11 | 123
Ну і який сенс у таких топорних програмних заявах в Ужгороді?
Чи не простіше бачити прості пояснення?Пані пише:
> Предсказамус пише:
> > Внешне фраза выглядит именно так, как ее понял Томенко. Если понял неправильно - посол поправит. Но пока что не поправляет.
>
> Так. Саме так і виглядає. А разом із статею Конлана, яку постив тут Заяць і яку ми маємо підстави вважати саме таким собі програмним меседжем, це саме так і виглядає, як це зрозумів Томенко.
Нажаль, не бачив статтю. А що - Конлан провідний фахівець з українських питань? Що робить програмні меседжи.
2006.03.11 | Пані
Не знаю. Я не беруся трактувати Томенка
123 пише:> Нажаль, не бачив статтю.
Ось http://eng.maidanua.org/node/531
> А що - Конлан провідний фахівець з українських питань?
Так.
> Що робить програмні меседжи.
Це не перший такий меседж. Ось зразок попереднього http://maidanua.org/static/mai/1080655944.html . До нього дослухалися.
2006.03.11 | 123
Re: Не знаю. Я не беруся трактувати Томенка
Пані пише:> 123 пише:
>
> > Нажаль, не бачив статтю.
>
> Ось http://eng.maidanua.org/node/531
Певна логіка, погоджуюсь, в цьому є. Але це зі сфери фантазій.
> > А що - Конлан провідний фахівець з українських питань?
>
> Так.
І тому називає Катеринчука лідером Нашої України?
> > Що робить програмні меседжи.
>
> Це не перший такий меседж. Ось зразок попереднього http://maidanua.org/static/mai/1080655944.html . До нього дослухалися.
Це був інший американець,як я зрозумів.
2006.03.11 | Пані
Це та сама особа.
З ним особисто знайомі півадмінгрупи і пару десятків новинарів.Це та сама людина. І це не лох з конопель. І простим співпадінням вихід його статті з заявою Хербста можна вважати тільки від незнання.
2006.03.11 | 123
Давайте не вважати посла повним ідіотом
З двох можливих тлумачень одне (моє) повністю логічне, бо як раз названі три сили переконливо виграють вибори в решти учасників, а інше (Томенка) абсолютно нелогічне (навіщо утворювати коаліцію трьом гравцям, кожний з яких має антипатію один до одного, коли будь-яких двох з них буде досить - окрім, можливо, БЮТ+СПУ? Навіщо парі НУ+ПР запрошувати БЮТ? Навіщо парі БЮТ+ПР запрошувати НУ?), некоректне і нетипове для Хербста (бо ж Хербст - не Черномирдін). Можна вигадати і якесь третє, ще більш ідіотську тлумачення, і знову приписати його Гербсту - якщо з цього можна отримати користь.Томенко просто тупо роздмухує антиамериканські настрої. Лівий БЮТ намагається конкурувати за лівих виборців, які переважно антиамериканські налаштовані. Іншого смислу в цьому коментарі (де Гербст, між іншим, дав позитивну оцінку уряду Тимошенко) я не бачу.
2006.03.11 | Пані
Більше того, я і Конлана не вважаю повним ідіотом
А дуже поважаю і прислухаюся до його думки. А він прямо закликав до коаліції з ПРУ, НУ та БЮТ.Заяву Хербста і я, і, можливо, Томенко, і багато інших, сприйняли дуплетом з статею Конлана і едіторіалом в КиївПост.
2006.03.11 | 123
Виглядає що зря
Бо він вважає, що ПР буде Reforming the corruption-ridden Judiciary, by implementing testing for judges and replacing incompetent judges. А Юля згодиться на gentlemen’s agreement forgiving financial transgressions and improper privatizations would be necessary, а також підтримає ending the moratorium on sale and purchase of agricultural lands, and selling off almost all state businesses and factories.А ще ПР підтримає тезу про те, що the country’s future lies in revamping its systems to Euro-Atlantic standards і, очевидно, відкине ідею ЄЕП.
Смішний дядька
2006.03.11 | tomcat
така iстерична реакцiя нiчого не змiнить, але є ознака слабкостi
..i взагалi, подiбна реакцiя не личить чоловiковi. щось я не чув iстеричних вигукiв про посла вiд НУ або ПРУ.2006.03.11 | Englishman
гм. а де ви побачили істерику?
Хоча вам мабуть видніше. "Мужіку" більш личить "всі з пляжу", "кину в морду".
2006.03.11 | tomcat
повiрте менi, посол США - не найбiльша загроза украiнi..
..щоб ТАК на неi реагувати, тут скорiше слова лише як привiд ще раз попiаритись.2006.03.11 | anorma
егеж, алу в ту саму темну нічку був чиєюсь великою надією
але марноючого від нього хотіли бютівці/новобрутівці - так і не зрозуміло
загон чорних яструбів? спецоперації ЦРУ?
чи просто безстрокові візи або хоч грінкарту на чорний день?
2006.03.11 | tomcat
схоже, дуже на нього ображенi пiсля того. от i верещать (-)
2006.03.11 | Englishman
вірю. кому ж як не вам не вірити?
От тільки ви не відповіли на питання- що у словах Томенка вам здалося настільки істеричним?2006.03.11 | tomcat
мабуть у нас рiзнi поняття що вважати iстеричним (-)
2006.03.11 | Englishman
100% (-)
2006.03.11 | anorma
господа, я во якраз вспомнил про Томенка...
http://www.commersant.ua/doc.html?docId=612664&IssueId=29749Вчера заместитель председателя партии "Реформы и порядок" (ПРП) Николай Томенко заявил о безоговорочной победе на будущих парламентских выборах Блока Юлии Тимошенко. По словам бывшего вице-премьера правительства Тимошенко, за полгода до выборов их итоги уже предрешены, и основная борьба развернется за третье место. В залог своей уверенности господин Томенко пообещал отказаться от депутатского мандата, если его прогноз не сбудется.
...
За свои цифры бывший вице-премьер готов ручаться если не головой, то мандатом депутата Верховной рады. Вступив в диалог с корреспондентом Ъ, господин Томенко вошел в азарт и заявил, что если Блок Юлии Тимошенко займет не первое место, он откажется от полномочий народного депутата.
---
я так понимаю 200 мест партии регионов это есть окончательная победа БЮТ на парламентских выбьорах? чи ще ни??
чи Микола ще поможет ПР 226 получить???
2006.03.11 | anorma
ну что, ставки будут?
поступит ли Томенко как джентльмен и человек слова и передаст свой мандат вырощенной смене - перевоспитанным панам Фельдманам чи Абдуллиным? И будет ходить на приемы к знатному окулисту Свистовичу в КиеврадуЧи скаже что - я не я и хата не моя, мало ли чего я говорил - теперь и не вспомню, язык у меня без костей, ответственности за сказанное мной не несу...
и цикаво, если бы он попросил помощь зала - что ему посоветуют "сочуствующие"?