"Гроші на вітер" як мистецтво
04/02/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Кучмістська політтусівка "Народний блок Литвина" вгатила у передвиборну політичну рекламу суму, про котру і подумати страшно - 33,5 млн.гривень. І "пролетіли".
Таку суму назвала коаліція громадських організацій "Свобода вибору", поставивши Литвина з компанією на друге місце у "затратному" рейтингу. Лідирує ж, певна справа, організоване політичне угруповання "Партія регіонів" - 39 мільйонів.
Таку суму назвала коаліція громадських організацій "Свобода вибору", поставивши Литвина з компанією на друге місце у "затратному" рейтингу. Лідирує ж, певна справа, організоване політичне угруповання "Партія регіонів" - 39 мільйонів.
Відповіді
2006.04.02 | FAN
Re: "Гроші на вітер" як мистецтво
Юля и здесь оказалась самой умной - минимум затрат -максимум успеха.Майдан-ІНФОРМ пише:
> Кучмістська політтусівка "Народний блок Литвина" вгатила у передвиборну політичну рекламу суму, про котру і подумати страшно - 33,5 млн.гривень. І "пролетіли".
>
> Таку суму назвала коаліція громадських організацій "Свобода вибору", поставивши Литвина з компанією на друге місце у "затратному" рейтингу. Лідирує ж, певна справа, організоване політичне угруповання "Партія регіонів" - 39 мільйонів.
2006.04.02 | троль ak1001
а минимум - это сколько?
компания БЮТ по рекламе ничем не уступала другимтак что скорее вопрос правдивости поданных цифр