Рецепти місцевого самоврядування: молодіжне житло
04/03/2006 | NeZar
Молодіжне житлове будівництво.
Проблема: земельні ділянки вигрібаються бізнесюками для будівництва дорогого житла, на котрому останні загрібають 300-400% прибутку.
Вирішення: будувати соціальне житло на засадах самоокупності. Організатор – місцеві органи влади. Тобто, вказані органи створюють комісію, чи ще яку фігню, яка займається пошуком максимально дешевих коштів для тих сімей, котрі хочуть будуватися.
Цікавим тут є такий собі фонд молодіжного кредитування , котрий, як зрозуміло з назви, займається молодіжним кредитуванням . В тому числі має надавати дешеві кредити молодим сім’ям, в тому числі безвідсоткові тим, в кого одна дитина, дві дитини - -25% внеску, і так далі.
На практиці вказаний фонд завів у себе якісь непонятні рейтинги та прочу фігою, за якою всі кандидати оцінюються за категоріями: чи мають вони вчене звання, скільки років стоять в черзі на покращення та іншими такими ж показниками. Я так розумію, що це використовується для отмазки фонду від того, щоби такі кредити надавати, і поділ за такими категоріями, як на мене, суперечить засадам рівності громадян, тобто суперечить Конституції.
В даній ситуації комісія (умовно кажучи, може бути й комунальне підприємство, або відділ, або ще яка штука) виділяє юриста, котрий проводить справи кандидатів через вказаний фонд (хоча не конче через нього, можуть бути інші варіанти), отримує кредити та будує житло. По ідеї, власне пошуком виконавця, будівництвом та іншим має займатися сам фонд.
Таким чином:
1.Вирішується нормативно, як саме все це має робитись (детальний проект з залученням юристів)
2.Міська рада виділяє під це землю.
3.Справа проводиться через фонд, в тому числі і в судовому порядку.
4.Будується соціальне молодіжне житло.
5.Щасливі сім’ї на вільних площах активно займаються покращенням демографічної ситуації в Україні.
Розумію, що все це звучить досить-таки утопічно. Я, скажімо, не маю жодного досвіду щодо роботи в органах місцевого самоврядування. Юридичний досвід, якщо можна його так назвати, обмежується однією дрібною виграною справою. Однак, маючи готовий проект, його можна застосовувати в місцевому самоврядуванні по всій Україні.
Тут можна виходити на більш глобальну річ (Остапа понесло), а саме – створення рецептів місцевого самоврядування. Скажімо, в Ірпіні є проблема водоканалу. В мене в Моршині також є проблема водоканалу. Знаючи, як це вирішується в Ірпіні та Моршині, можна перейняти досвід і рухати його всюди.
Знову ж таки – проведення земельних торгів.
Знову ж таки – запровадження тендерів всюди, де їх можна запровадити.
Знову ж таки – відчуження комунальної власності через аукціони
Майданівська нетократія добре навчена громити всяческіх п...оганих людей, однак не достатньо уявляє себе на місці влади (вібачте, якщо кого зобидив). Тим часом в мене є двоє депутатів в міській раді, і навіть вони двоє можуть рухати цю справу вперед. Якщо чітко їм пояснити, що, як і куди рухати.
Я готовий дослідити більш суттєво оцю справу з молодіжним будівництвом. Приєднуйтесь
Проблема: земельні ділянки вигрібаються бізнесюками для будівництва дорогого житла, на котрому останні загрібають 300-400% прибутку.
Вирішення: будувати соціальне житло на засадах самоокупності. Організатор – місцеві органи влади. Тобто, вказані органи створюють комісію, чи ще яку фігню, яка займається пошуком максимально дешевих коштів для тих сімей, котрі хочуть будуватися.
Цікавим тут є такий собі фонд молодіжного кредитування , котрий, як зрозуміло з назви, займається молодіжним кредитуванням . В тому числі має надавати дешеві кредити молодим сім’ям, в тому числі безвідсоткові тим, в кого одна дитина, дві дитини - -25% внеску, і так далі.
На практиці вказаний фонд завів у себе якісь непонятні рейтинги та прочу фігою, за якою всі кандидати оцінюються за категоріями: чи мають вони вчене звання, скільки років стоять в черзі на покращення та іншими такими ж показниками. Я так розумію, що це використовується для отмазки фонду від того, щоби такі кредити надавати, і поділ за такими категоріями, як на мене, суперечить засадам рівності громадян, тобто суперечить Конституції.
В даній ситуації комісія (умовно кажучи, може бути й комунальне підприємство, або відділ, або ще яка штука) виділяє юриста, котрий проводить справи кандидатів через вказаний фонд (хоча не конче через нього, можуть бути інші варіанти), отримує кредити та будує житло. По ідеї, власне пошуком виконавця, будівництвом та іншим має займатися сам фонд.
Таким чином:
1.Вирішується нормативно, як саме все це має робитись (детальний проект з залученням юристів)
2.Міська рада виділяє під це землю.
3.Справа проводиться через фонд, в тому числі і в судовому порядку.
4.Будується соціальне молодіжне житло.
5.Щасливі сім’ї на вільних площах активно займаються покращенням демографічної ситуації в Україні.
Розумію, що все це звучить досить-таки утопічно. Я, скажімо, не маю жодного досвіду щодо роботи в органах місцевого самоврядування. Юридичний досвід, якщо можна його так назвати, обмежується однією дрібною виграною справою. Однак, маючи готовий проект, його можна застосовувати в місцевому самоврядуванні по всій Україні.
Тут можна виходити на більш глобальну річ (Остапа понесло), а саме – створення рецептів місцевого самоврядування. Скажімо, в Ірпіні є проблема водоканалу. В мене в Моршині також є проблема водоканалу. Знаючи, як це вирішується в Ірпіні та Моршині, можна перейняти досвід і рухати його всюди.
Знову ж таки – проведення земельних торгів.
Знову ж таки – запровадження тендерів всюди, де їх можна запровадити.
Знову ж таки – відчуження комунальної власності через аукціони
Майданівська нетократія добре навчена громити всяческіх п...оганих людей, однак не достатньо уявляє себе на місці влади (вібачте, якщо кого зобидив). Тим часом в мене є двоє депутатів в міській раді, і навіть вони двоє можуть рухати цю справу вперед. Якщо чітко їм пояснити, що, як і куди рухати.
Я готовий дослідити більш суттєво оцю справу з молодіжним будівництвом. Приєднуйтесь
Відповіді
2006.04.03 | Ukrod
Давно забуте старе
Я от застав кооперативи. Кльова штука.Ходив раз в місяць на збори, здавав бабки.
Сварили неплатників, злосних виключали, чергу продавали,
гроші повертали. За чотири роки квартира і усьо.
Треба швидше, - рішення загальних зборів кооперативу, -
кредит, - хата, - виплата кредиту і відсотків у довший термін.
Хто не платить, - продаж квартири (застава) і всьо.
2006.04.04 | NeZar
Неконструктивно. Треба механізм (-)