Наша Україна виступає проти підписаного нею протоколу
04/14/2006 | Нестор
Це просто пісня Пацани підписали протокол про створення коаліції і тут же надзюрили в штани від страху
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/14/40965.htm
> Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" член президії НСНУ Павло Жебрівский, президія партії "Народний Союз Наша Україна" підтримує створення коаліції демократичних сил, однак виступає проти пункту шостого протоколу про процедуру формування коаліції.
Повністю визнаю свою поразку
Я наївно прогнозував 10 місяців "помаранчевої" коаліції Натомість вона протрималася рівно 1 день.
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/14/40965.htm
> Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" член президії НСНУ Павло Жебрівский, президія партії "Народний Союз Наша Україна" підтримує створення коаліції демократичних сил, однак виступає проти пункту шостого протоколу про процедуру формування коаліції.
Повністю визнаю свою поразку
Я наївно прогнозував 10 місяців "помаранчевої" коаліції Натомість вона протрималася рівно 1 день.
Відповіді
2006.04.14 | TrollSeeker
Re: Наша Україна виступає проти підписаного нею протоколу
Тепер ясно, що о 13-00 в новинах 5 канави єхануровим було озвучене те,що потім несуняча політрада потім прийняла.
Коротше, НУжники - базарні наперсточники.
2006.04.14 | Englishman
А Єханурову палєц в рот нє кладі
зараз дуже добре видно, що кучмоцілувальник представляє фракцію любодрузів у НУ, які згодні на все аби не пустити Тимошенко до прем"єрства. Зараз все залежить від того, чи вони зможуть перемогти більш числену і схильну до союзу з БЮТ частину блоку, чи ні. Ну і чию сторону займе Ющенко, теж багато що визначить.2006.04.14 | Нестор
Дивний цей розподіл
Ну з Єхануровим все ясно. Кажуть йому президент дав добро на переговори хоч з чортом для забезпечення свого прем"єрства. От чувак і старається. Тут якраз все логічно.Не логічно інше. Схоже, що групу прихильників коаліції з Тимошенко очолює Безсмертний Ось цього я аж ніяк не розумію.
Невже так сильно вплинула обіцянка спікерства в ніч після голосування?
2006.04.14 | Englishman
Можливо, не такий страшний Кащєй...
Хочеться вірити, що каменя за пазухою він не тримає, і що він дійсно представляє більш помірковану частину НСНУ.2006.04.14 | Нестор
Ні тут щось не те. Я швидше в одомашнення гадюки повірю (-)
2006.04.14 | Роман ShaRP
Мисліть прагматично.
Казлщей продав кучму і перейшов до Фраєра, що любив купатись. Чому? Тому що, як і багато інших НУдаків, вбачав в ньому майбутнього президента.А хто в нас зараз найперспективніша фігура в українській політиці?
Є*анутий? ПростаРошенко? Яйцукович? Сам Фраєр, що любив купатись?
Навіть якщо НУдаки потім знімуть ЮВТ за невиконання їх нереальної програми - це їм нічого не додасть, а в неї нічого не відніме.
І далі ця цифра буде тільки зменшуватись.
А висунути нового "свого" лідера вони не здатні. В цьому плані навіть янучари в більш вигідному становищі.
2006.04.15 | TrollSeeker
Ще не встигли підтягнутись сюди шестірки НУжників, ..
..пояснити "генеральну лінію" своїх ідеологічних "папіків".Вони в глибоких роздумах, як би в невиконанні НУжниками своїх зобов'язань ще раз звинуватити..., здогадуйтесь кого.
Воістину, у НУжників брехнею кишки перемотані.
2006.04.14 | 100%
Re: Дивний цей розподіл
Нестор пише:> Не логічно інше. Схоже, що групу прихильників коаліції з Тимошенко очолює Безсмертний Ось цього я аж ніяк не розумію.
>
Схоже, НУ вирішила ним пожертвувати. Щодо прихильників, досі ні один із них не писнув. Чи існують взагалі ?
2006.04.14 | Ukrod
Не брешіть як Юля !
Пункт 6 не весь протокол.Не могли вони на нього погодитись - це зразу ясно було.
Тут інше важливо - Юлічка вже почала волати шо всьо капєц кааліциї.
Так шо ясно, шо їй треба !
2006.04.14 | Нестор
Брешуть якраз несуни
Ukrod пише:> Пункт 6 не весь протокол.
НУ підписувало протокол загалом разом з п.6 включно.
> Не могли вони на нього погодитись - це зразу ясно було.
То нахрена було підписувати?
> Тут інше важливо - Юлічка вже почала волати шо всьо капєц кааліциї.
Звісно капец. Якщо підпис відкликається за сутки після підписання.
> Так шо ясно, шо їй треба !
Ясно. Виконання попередніх домовленостей.
2006.04.15 | tomcat
якiх домовленностей? тих що вона сама з собою пiдписала? (-)
2006.04.15 | TrollSeeker
Скляроз - один з головних недугів НУжників(-)
2006.04.15 | tomcat
та нi, скорiше патологiчна брехливiсть - головна риса бют (-)
2006.04.15 | TrollSeeker
Не варто свої чесноти іншим приписувати, ..
..НУжників видно, як на долоні.Скоро всі базарні наперсточники до НУжників подадуться досвід переймати.
2006.04.15 | tomcat
якi успiхи Турчинова у пошуку транзитного сервера? (-)
2006.04.15 | TrollSeeker
Облом, не відбувся сервер, не вигоріло.
Не завжди виходить схопити кишенькового злодія за руку, але попередження про нього діє - перехожі стають обачнішими. Результат - кишені ціліші.2006.04.14 | TrollSeeker
Re: Не брешіть як Юля !
Urod пише:> Пункт 6 не весь протокол.
> Не могли вони на нього погодитись - це зразу ясно було.
> Тут інше важливо - Юлічка вже почала волати шо всьо капєц кааліциї.
> Так шо ясно, шо їй треба !
Чого горлопанити, ну, наперсточники НУжники, ну, видно їхні паси.
Їх наперстки крутити Юля навчила, чи що?
2006.04.15 | SpokusXalepniy
Я тоже вспомнил про напёрсточников. Из анекдота.
На самой красивой могиле была роскошная золотая надпись:"Здесь лежит самый знаменитый напёрсточник в мире! Гр. Чавчалидзе О.Г."
Надпись бросалась в глаза всем, кто посещал кладбище.
Рядом с могилой была точно такая же могила во всех отношениях, но надписи никакой не было. Просто в углу плиты была наклеена лейбла: "Или здесь."
Так и с протоколом: "Мы вчера подписали этот протокол о коалиции!"... "Или этот..."
2006.04.14 | Oleg
Re: Не брешіть як Юля !
Пора бы несунам каждый раз, как садиться за следующий раунд переговоров, сложить ручки и читать молитву:Мы получили намного меньше голосов, чем БЮТ.
Мы получили намного меньше голосов, чем БЮТ.
Мы получили намного меньше голосов, чем БЮТ.
..............................................
И так 50 раз. Тогда, может быть дойдет.
2006.04.15 | TrollSeeker
Таким ніколи не дійде.
Бо це - люди, які геть чисто позбавлені таких людських якостей, як честь та совість. Як яскравий приклад типового НУжника - ірпінський Бондар.Від таких пройдисвітів годі чекати визнання свого програшу, ще й через те що вони не лише зарозумілі, а ще й безгранично тупі. Бо вони - не еліта, вони - кліка. До еліти їм, як до Києва рачки. Хоч і в Києві здебільшого стирчать.
Нічого, ось в цю гілку підтягнуться їхні "шістки", вони ще себе покажуть "у всій красі".
2006.04.14 | Pavlo
Вам буде доста важко відбрехатись за несунів.
Ukrod пише:> Пункт 6 не весь протокол.
Всі пункти є невідємною частиною протокола.
Уявіть собі, що Ви купуєте квартиру. Післі пидписання
договору продажу покупець каже вам, що згоден тільки на пункт про
передачу грошей, але не згоден на пункт, де йдеться про передачу квартири.
> Не могли вони на нього погодитись - це зразу ясно було.
Представник НУ на переговорах цей пункт підписав.
Як Ви це можете пояснити ?
> Тут інше важливо - Юлічка вже почала волати шо всьо капєц кааліциї.
> Так шо ясно, шо їй треба !
Ясно, що хтось не хоче віддавати влади тому, кого обрав народ.
2006.04.15 | tomcat
..кого обрав народ.. ?! . 22%- щось замало для "народу" (-)
2006.04.15 | TrollSeeker
Так ясно ж, що 13>>22. [Пєрвий пашол!](-)
2006.04.15 | tomcat
i 22 i 13 менше нiж 32. ми iх "в упор не видим"? (-)
2006.04.15 | TrollSeeker
О, я ж забув про таку бажану для НУжників коаліцію, як 32+13 (-)
2006.04.15 | tomcat
для держави найкраще 32+22+13. але ж вас це не цiкавить (-)
2006.04.15 | Englishman
а Казлєв... Соціалістів куди?
ви пам"ятєте долю Паніковсього? За брехню і кідалово його часто били .2006.04.15 | TrollSeeker
Та невже ж? А куди поділось "Не зрадь Майдан!" з підковою?
Не дай Бог НУжники ЩЕ ДО ВИБОРІВ та хоч одним словом натякнули на це, то з 13 залишилось би може хіба 3, щоб хоч якось в ВР втрапити.А під час виборів такі завзяті були, без мила в ... лізли, все в помаранчі і підкова посередині, "Ой-ой-ой, та не зрадьте людоньки добрії Майдан жовто-гарчий!", ролики з черепами про рИгійонів крутили, та все на кляту-прокляту юльку-тюльку-ковбасу тицяли - "Ось та вража сила, що з рИгійонами вам роги наставить! Вона така! Тільки й думає, як з біло-блакитним трипільського горщика, чи то пак - козлика-свистульку, зліпити! Бережіться її! Зрадниця вона! Ми - єдині, хто може протистояти тим, проти кого Майдан повстав! З нами наш Бог помаранчевий! Та ми, ми, ми..!!!"
Політологи-соціологи-проктологи-хіроманти наворожували тверде друге місце після рИгійонів (перше все одно не вигорало, бо самі ж НУжники й просрали голослівними обіцянками і Бляморандумами), а, з добрячим відставанням, третє - юльці-тюльці-ковбасі - з неї й цього вистачить.
Може й було би все "в шоколаді" (виробництва відомої компанії), але ж друге, то не є перше, довелось макітерку (трипільську) чухати, як би ж ото його та при владі залишитись... Коаліція! Хай з клятою ю-т-к, хай з социками, але ж це реальна можливість рИгійони обійти! І зовсім воно не страшно, бо що ю-т-к, що социки будуть пасти задніх, а "Наша-перенаша Україна" все-дно - голова. Кому в такому разі прем'єрствувати? Ясна річ - тому, хто в коаліції перший. Так і запишемо - хто в коаліції перший, того і прем'єр, хай лишень ю-т-к спробує щось заперечити! Значить, "помаранчовій коаліції" - бути, прем'єру від НУ-лідера - бути, і таке інше.
...
Пройшли вибори... Дуля приснилась... Хіроманти плечима знизують, кажуть, що карта не туди лягла... Очманілий від такого "облому" Коша, навіть руку ю-т-к простягнув, мов - як домовлялись...
Але бізнесуйова частина НУжників не довго в трансі була, швиденько оговталась, взнаки дались старі навички - не такі "схеми-пересхеми" провертали, не такі шахери-махери витворяли. "Щоб Юлька прем'єром стала - та ні в жисть!"
І поїхали гінці у всі кінці. Точніше один гонець в один кінець.
"А що тут такого?! Ну, подумаєш, що ми перед виборами там комусь трубили-сурмили про п'яте-десяте. Не треба все так буквально сприймати... РИгійони - то, можна сказати, майже брати наші, по духу, по баблу. Ми ж з однієї Украіни, схід-захід - разом. Ну, з ким, як не з братами (братанами) домовлятись? Невже ж з ОТІЄЮ?.. Та, ладно, пошуткували, хай і ОТА буде, одначе при такому розкладі їй нічого не "обломиться". А, так вона з рИгійонами не хоче? Ну, то її проблеми."
Потім ейфорія трохи вщухла: "Кажете, рИгійонів забагато буде - 33 проти 13? Кажете "пацани" там "крюті", свого прем'єра можуть висунути, а як рипнешся, літерою "Гриша" поставлять і покажуть, де в кози роги ростуть?.. А братани такі, вони, певно, ще президентських виборів не забули, відіграються, як захочуть... От халепа, куди не кинь, всюди - клин. Ще помакітрити треба."
Ні, так напряму з рИгійонами - боязко. Треба якось так і наче б то - нашим, і наче б то - вашим. Так замутити, закаламутити, щоб і на рИгіональний стручок не наживитись по голосові зв'язки. і ТІЙ ю-т-к прем'єрства не бачити.
"Акція! Акція! Золота акція! Ми НУжники - золота-презолота акція! Купуйте акцію! Налітайте! Хто більше дасть (багато нам не треба, так, крісло прем'єра, та й ще дещо...), ми з тими в каваліції!" Ага, юлька-тюлька-ковбаса, викусила, ось тобі ось, а не прем'єра! Ич чого захотіла? Без нас ти прем'єром хрін станеш, а з нами - і поготів. Бо ми - золота акція, кому схочемо, тому і віддамось! Ледь що, підемо до братанів - "па панятіях" перетремо, однак своїші, їм же, з їхнім надерибаненим, ю-т-к в якості прем'єра, теж як кістка поперек горла."
Гм... Теж не зовсім складно, бо стільки про "демократичну коаліцію" товклось. Ладно, той, кому треба, зрозумів, "маячки" прохавав, а ми до тієї "демократичної" вернемось. Так, порішили, одні у нас домовляються, коаліційні протоколи підписують, інші ж з цих протоколів викреслюють оте зловісне-ненависне. Що, порушення домовленостей? Ну, так "пацанам лохів кинути - не западло".
Ось так і мухлюють любодрузі НУжники, вправно миготять натреновані пальці, шурхотять наперстки...
Виборці? А Бог з ними, переб'ються, до наступних виборів ще далеко, ще можна спробувати чогось нацарювати, як вдасться...
2006.04.15 | TrollSeeker
Краще я "перл" з Коші Б-го нагадаю. Від 20.03.06
Роман Безсмертный: «За любого премьера, предложенного «Нашей Украиной», БЮТ проголосует»http://www.razom.org.ua/ua/news/10415/
...
Проблема Юлии Тимошенко. Есть ли у «Нашей Украины» фамилия хотя бы одного человека, за которого может голосовать фракция БЮТ на должность премьера?
-Если «Наша Украина» наберет больше голосов, а она наберет больше голосов, чем БЮТ, то за любого премьера, предложенного «Нашей Украиной», БЮТ проголосует.
Вы в этом уверены?
-Я в этом убежден.
Откуда такая уверенность?
-Точка. Конец ответа.
...
Ну, то й що, киценько?
PS: Ще один "перл" звідти ж:
http://www.razom.org.ua/ua/news/10078/
Безсмертний знає, що Тимошенко ніколи не стане прем’єром
Під час учорашнього прямого ефіру на каналі НТН керівник виборчої кампанії Блоку “Наша Україна” Роман Безсмертний заявив, що Юлія Тимошенко ніколи не стане прем’єр-міністром, тому що Блок “Наша Україна” набере більше голосів, аніж БЮТ: “Я знаю, що Тимошенко не буде прем’єр-міністром, тому що «Наша Україна» все одне набере більше голосів, ніж БЮТ. Але коаліція помаранчева відбудеться. Все одно прем’єр буде від нашої коаліції”.
Відповідаючи на питання телеглядачів, чи виконає Тимошенко умови помаранчевої угоди, Безсмертний зазначив: “Як буде діяти Юлія Володимирівна, буде залежати, скоріш, від неї. Мені здається, що в неї виходу немає, окрім, як підписати таку умову в рамках помаранчевої коаліції. Якщо ж вона на це не йде, я можу сказати, що це за собою тягне тільки один варіант розвитку подій, це розпуск парламенту, - заявив Роман Безсмертний.
2006.04.15 | TrollSeeker
А це - єханутий "перл".
Прем’єром повинна бути людина з команди Ющенка – Єхануров
Лідер Виборчого Блоку “наша Україна”, прем’єр-міністр Юрій Єхануров планує працювати на цій посаді і після виборів. Про це він сказав в ефірі телеканалу 1+1 у середу ввечері.
http://www.razom.org.ua/ua/news/10014/
Відповідаючи на питання щодо його прогнозів, хто стане наступним прем’єром, Єхануров сказав: "Ви мене ставите у незручне становище. Я збираюся змагатися за це крісло. Я хочу показати здатність посісти це місце, і ми це показуємо, - заявив Єхануров.
"Президентом до 2009 року буде Віктор Ющенко, і прем’єром має бути людина з команди Ющенка, щоб не смішили людей, не билися і працювали в одному напрямку, бо ці вибори, мені здається, всіх дістали", - додав прем’єр.
За його словами, за останні півроку уряду вдалося зупинити падіння виробництва і "трошки покращити зростання ВВП".
"Якісні показники за минулий рік чудові, тому що перестали красти, тому що стала грамотною економіка...Якби не відставка попереднього уряду, ще невідомо, як би ми закінчили цей рік", - сказав Єхануров, критикуючи діяльність попереднього уряду на чолі з Юлією Тимошенко.
"На щастя, вибори скоро закінчаться, і 3,5 роки Україна буде жити без виборів", - додав він.
На питання, чи можливі найближчим часом відставки якихось міністрів або губернаторів, прем’єр сказав: "В першу чергу будуть звільняти тих, хто є неуспішним".
2006.04.15 | Pavlo
Точно відомо, кого народ НЕ обрав.
Несуни програли вибори вщент.Те, що вони зараз роблять, повністю аналогічно позаминолірчним фальсифікаціям янучар, тільки вже в рамках нової конституційної реальності, за допомогою апаратних ігор.
Невдахи мають йти геть.
2006.04.14 | Oleg
Здесь информация из первых рук, НУ против ЮВТ
Вот здесь все откровения типичного представителя НУ, который четко сказал, что все руководство НУ против Юли-премьера и никогда этого не допустит.http://www.obozrevatel.com.ua/news/2006/4/14/106522.htm
2006.04.14 | Нестор
Дякую за лінк. Це просто пісня
Все інтерв"ю зводиться до двох тез.1) Тимошенко ніколи не буде прем"єром
2) Нам потрібні голоси виборців БЮТ для свого прем"єра
Це нагадує відомий анекдот:
- Сусіде хочеш взяти участь в груповому сексі?
- А хто там буде?
- Я, ти і твоя жінка
- Ні я відмовляюся
- Ну тоді тебе викреслюємо
2006.04.14 | АИ
Re: Наша Україна виступає проти підписаного нею протоколу
Нашеукраинцывсюду утверждают, что кадровый вопрос должен решаться в последнюю очередь, но когда доходит до дела, то он оказывается для них самым главным. А именно: как не пустить Юлю в премьеры.2006.04.14 | Englishman
як не дивно, але я згоден з Волковим (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/14/40973.htmпринаймні щодо того, що прем"єрство їй може дуже дорого коштувати.
2006.04.14 | Нестор
В чисто волковському розумінні так
Тобто лізти зараз розгрібати лайно "любих друзів" воювати з дерибаном бюджету, газовими угодами та обнаглівшими кучмаками аж ніяк не є вигідним рішенням з точки зору власного здоров"я, власної популярності і власної кар"єри.Звісно вигідніше почекати поки Пельмень з Проффесором обкакаються по самі вуха (а тенденція очевидна), а потім стати Президентом і сформувати уряд.
Тобто з точки зору Волкова, який думає лише про свій зад, він мислить логічно.
Але не думаю, що слід дослухатися до його "доброзичливих" порад інакше опинишся там де він зараз сам знаходиться.
Народ взвалив на плечі Тимошенко (єдиного політика-мужика) груз роботи по розгрібанню всього цього і треба братися ІМХО. При цьому готуватися і до падіння рейтингу і до вильоту із влади та парламенту.
Ціна всього цього також не маленька. Якщо їй за ці пару місяців вдастся назавжди ухайдокати газовий дерибан "любих друзів", то після одного цього можна іти на заслужену пенсію
2006.04.14 | Englishman
Re: В чисто волковському розумінні так
мені здається, що прем"єром їй є сенс бути лише за умови призначення своїх людей на ключові посади в уряді, інакше їй навряд чи вдасться щось розгрісти. А скаржитися вчергове на саботаж буде непреконливо, бо навіщо було йти в уряд на несприйнятливих умовах? В той же час, ПМ-а без величезних кадрових поступок їй навряд чи дадуть2006.04.15 | Нестор
Тут важко не погодитись
Всі пам"ятають, що перша коаліція починалася з договору про те, зщо Тимошенко прем"єр і вона має 25 % посад по всій країні. В результаті тяжкої боротьби вона отримала прем"єра та 1 посаду. Чим це закінчилося всі бачили.Я думаю тепер вона буде мудріша і крім прем"єрства та контролю за силовиками буде мати необхідний кадровий запас для захисту своєї позиції.
Врешті-решт результати виборів це остаточне рішення людей, а не стартові позиції для торгівлі.
2006.04.15 | damoradan
БЮТ должен немедленно выйти из переговоров
Юля должна обратиться к своим сторонникам с разъяснением этой позиции, в частности, аргументировать тем, что НУ, шантажируя БЮТ и СПУ возможностью своей коалиции с ПР, требует больше власти, чем процент голосов, полученных ими на выборах.БЮТ вернется к переговорам только тогда, когда НУ: 1) подтвердит, что распределение исполнительной власти между членами коалиции будет прямо пропорционально полученным на выборах голосам; 2) член коалиции, получивший наибольшее количество голосов, имеет право выдвинуть кандидатуру премьера от коалиции, если другие члены коалиции не сделали ему предложений, от которых он не смог отказаться.
Нужно заканчивать этот цирк. Подтверждаю еще раз то определение руководства НУ, которое я уже как-то здесь давал: долбоебы. Тчк.
2006.04.15 | TrollSeeker
Наперстки, наперстки, наперстки...
Взято з сайту НУжників. З першої сторінки в хронологічній послідовності. "ТОП-НОВИНА:"Робоча група взяла за основу проект угоди, запропонований "Нашою Україною"
12.04.2006 - 19:37
“На сьогоднішньому засіданні робочої групи по утворенню майбутньої коаліції в Верховній Раді ми взяли за основу нашої подальшої діяльності єдиний проект угоди”, – повідомив журналістам на брифінгу заступник голови СПУ Йосип Вінський.
Тому, хто порушить коаліційну угоду, загрожує “політичний удар”
12.04.2006 - 19:37
“Ми намагаємося максимально передбачити і закласти такі регламентні норми, які не давали б можливості жодній із сторін: “Нашій Україні, БЮТ та СПУ виходити із коаліції”, - сказав на прес-конференції член робочої групи по створенню коаліції, керівник юридичного департаменту “Нашої України” Роман Зварич.
До коаліції можна буде приєднатись, заявляючи свою позицію під час голосування в Раді - Зварич
12.04.2006 - 19:59
«Новоприйнятий регламент Верховної Ради передбачає, що коаліційну угоду підписують не тільки керівники політичних сил, фракцій, які приймають участь в коаліції. Цей документ поіменно підписують усі депутати, які приймають участь у коаліції», - сказав сьогодні керівник юридичного департаменту «Нашої України» Роман Зварич, відповідаючи на питання щодо процедури приєднання окремих депутатів до коаліційної більшості в Парламенті. «Єдиний Конституційний спосіб приєднатися до коаліції для депутатів тих фракцій, які не входять до більшості – це висловлення своєї політичної позиції під час голосувань», - сказав Зварич.
Завтра буде оприлюднено Протокол про порядок формування Коаліції демократичних сил
12.04.2006 - 20:00
Завтра, 13 квітня, о 17 годині в Верховній Раді України планується спільна зустріч лідерів трьох політичних сил, які ведуть переговори щодо створення Коаліції демократичних сил та членів робочої групи, яка працює над проектом коаліційної угоди. Під час цієї зустріч буде остаточно узгоджено та оприлюднено Протокол про порядок формування Коаліції демократичних сил. Про це сьогодні заявив заступник голови СПУ, член робочої групи Йосип Вінський під час своєї спільної прес-конференції з Романом Зваричем. “У цьому Протоколі передбачено усі основні процедурні моменти створення коаліції, - зазначив Вінський.
О п’ятій годині Тимошенко, Безсмертний та Мороз оприлюднять Протокол про порядок формування Коаліції
13.04.2006 - 09:35
Сьогодні о 17 годині в Верховній Раді України планується спільне засідання лідерів трьох політичних сил, які ведуть переговори щодо створення Коаліції демократичних сил та членів робочої групи, яка працює над проектом коаліційної угоди. Під час цієї зустріч буде остаточно узгоджено та оприлюднено Протокол про порядок формування Коаліції демократичних сил.
О 17-00 Безсмертний, Мороз та Тимошенко підпишуть Протокол про порядок формування Коаліції
13.04.2006 - 11:11
13 квітня о 17-00 в конференц-залі Верховної Ради відбудеться підписання Протоколу про порядок формування Коаліції демократичних сил. Підпишуть Протокол голова ради партії “Наша Україна” Роман Безсмертний, лідер Соціалістичної партії Олександр Мороз та лідер БЮТ Юлія Тимошенко. Після підписання відбудеться брифінг для ЗМІ. Увага ЗМІ! Підписання Протоколу та брифінг проходитиме за адресою Грушевського, 5. Вхід через 9 під’їзд за картками парламентської акредитації.
Демократичні сили Волині заявляють про необхідність негайного створення помаранчевої коаліції у парламенті
13.04.2006 - 11:49
Представники політичних сил демократичного спрямування Волині оприлюднили звернення до Президента України та політрад “Нашої України”, БЮТ і СПУ, у якому заявили про необхідність негайного підписання угоди про створення в новообраному парламенті коаліції демократичних сил. Наводимо оригінал звернення.
Безсмертний назвав майбутню Коаліцію вагонеткою з вантажем реформ
13.04.2006 - 13:25
13 квітня під головуванням Романа Безсмертного відбулося засідання політради Блоку “Наша Україна”, в якому взяли участь усі партії – учасниці Блоку. На засіданні обговорювалося підписання Протоколу про порядок формування Коаліції демократичних сил. А також аналізувалися деякі аспекти роботи над текстом коаліційної угоди.
Політологи про Програмні засади діяльності Коаліції демократичних сил, запропоновані “Нашої Україною” (постійно оновлюється)
13.04.2006 - 15:10
Володимир Фесенко, Центр прикладних політичних досліджень „Пента” Цей документ є доброю основою для вироблення спільних позицій всіх учасників коаліції. Він торкається усіх сфер суспільного розвитку, більшості принципових питань, які треба узгоджувати між політичними силами, які створюють коаліцію. Інша річ, це має бути більш стислий документ, не треба дублювати урядову програму.
Майбутня коаліція поставила перед новим урядом 50 основних завдань
13.04.2006 - 15:28
12 квітня відбулося засідання робочої групи по обговоренню проекту угоди щодо створення коаліції демократичних сил у Верховній Раді V скликання. У ньому взяли участь Роман Зварич, Йосип Вінський та Олександр Турчинов. “На засіданні робочої групи за основу були взяті програмні засади діяльності коаліції, що є частиною угоди, і які були підготовлені Блоком “Наша Україна”, - сказав в інтерв’ю сайту RAZOM перший заступник голови виконкому “Нашої України” та керівник експертної групи з підготовки Програмних засад діяльності коаліції від Блоку “Наша Україна” Ігор Жданов. - Паралельно, за дорученням членів робочої групи, проводилася зустріч експертів, на якій обговорювалися положення програмних засад діяльності майбутньої коаліції. На ньому були присутні представники від Блоку “Наша Україна” і СПУ. На жаль, не було представників від БЮТ. Зараз ми чекаємо зауваження до цього документу від БЮТ та СПУ”.
“Наша Україна”, БЮТ та СПУ підписали Протокол щодо процедури формування Коаліції
13.04.2006 - 19:15
Блок “Наша Україна”, Блок Юлії Тимошенко та Соціалістична партія України підписали Протокол про порядок формування Коаліції демократичних сил. Протокол підписали голова ради блоку “Наша Україна” Роман Безсмертний, лідер БЮТ Юлія Тимошенко та голова СПУ Олександр Мороз. Наводимо повний текст документа.
Ми перегорнули чергову сторінку правди і неправди – Роман Безсмертний
13.04.2006 - 19:45
“Сьогодні ми перегорнули чергову сторінку правди і неправди, що була пов’язана з темою створення Коаліції”. Про це сьогодні після підписання Протоколу заявив голова ради партії “Наша Україна” Роман Безсмертний. “Дискусія, яка тривала довгий час, сьогодні набула вигляду реального документу, - зазначив він.
Підписання Протоколу щодо процедури формування Коаліції. Фоторепортаж
14.04.2006 - 08:47
Блок “Наша Україна”, Блок Юлії Тимошенко та Соціалістична партія України підписали Протокол щодо процедури формування Коаліції демократичних сил. Дивіться фоторепортаж з цієї події. Фотографії на цю ж тему дивіться в "Фотоальбомі" сайту.
"Наша Україна" закликає БЮТ відмовитись від Регіонів на місцях
14.04.2006 - 12:41
"Ми переконані, що системні перетворення українського суспільства мають відбуватися за умови об’єднання демократичних сил не лише у Верховній Раді України, але і в представницьких органах місцевого самоврядування. Саме тому серйозне хвилювання викликають випадки об’єднання місцевих осередків Блоку Юлії Тимошенко із силами, які є уособленням минулої влади", - йдеться у заяві "Нашої України", розповсюдженій сьогодні. Ддивістья повний текст заяви.
Борис Тарасюк: Коаліція має підтримати зовнішньополітичний курс Президента
14.04.2006 - 12:51
“Питання внутрішньої і зовнішньої політики є квінтесенцією і основним завданням утворення більшості у майбутньому парламенті і Коаліції демократичних сил”, – сказав сьогодні у розмові з кореспондентом сайту RAZOM №3 у виборчому списку Блоку “Наша Україна”, міністр закордонних справ Борис Тарасюк.
Партії Блоку “Наша Україна” до вівторка висловлять своє ставлення до Протоколу
14.04.2006 - 13:01
Сьогодні, під головуванням Романа Безсмертного відбулося засідання політрати Блоку “Наша Україна”. На засіданні були присутні представники усіх політичних партій – учасниць Блоку. На порядку денному засідання стояло одне питання – підписання Протоколу про порядок формування Коаліції демократичних сил.
Якби я не підписав протокол, це означало б, що коаліції не буде ніколи – Безсмертний
14.04.2006 - 18:12
«Я сам зателефонував членам Президії партії та повідомив про те, що я підписав Протокол про порядок утворення коаліції. Я мусив це зробити, мусив вставити в нього положення про те, що тільки після ратифікації керівним органами партії він вступає в дію», - розповів сьогодні на брифінгу Голова Ради «Нашої України» Роман Безсмертний. «Це тому, що я не мав права доповнювати цей документ без рішення керівних органів шостим пунктом. Але якби я вчора вийшов до журналістів і сказав, що я не підписую протокол, то це означало б, що коаліції не буде ніколи», - наголосив він.
"Наша Україна" схвалила Протокол, крім 6-го пункту
14 квітня відбулося засідання Президії “Нашої України”, на порядку денному якого стояло лише одне питання – Протокол про порядок утворення коаліції демократичних сил. Президія “Нашої України” вирішила схвалити дії Голови Ради партії Романа Безсмертного щодо формування коаліції демократичних сил у складі блоку “Наша Україна”, Блоку Юлії Тимошенко та Соціалістичної партії у Верховній раді 5 скликання та схвалити Протокол щодо формування коаліції демократичних сил за виключенням пункту №6 цього протоколу. Також Президією партії було вирішено доручити Голові Ради партії відстоювати зазначену позицію на засіданні Політичної ради “Нашої України” та довести це рішення до відома Блоку Юлії Тимошенко та Соціалістичної партії України. Про це сьогодні голова Ради партії “Наша Україна” Роман Безсмертний під час брифінгу поінформував ЗМІ.
PS: Залишаю без коментарів.
Намагався знайти архів новин за березень місяць. Видало: No result.
Виходить, історія НУжників починається з 1 квітня і вони ніяк з своєї ролі не вийдуть.
Стримаюсь від компліментів.
PPS: Виявляється, що хоч напряму в архів НУжникових новин з датою до 1 квітня потрапити не виходить, але як дуже захотіти, то можна.
Найпростіший спосіб - вибираємо будь-який день, ну, хоч би й 1 квітня , отримуємо сторінку за цей день.
http://www.razom.org.ua/ua/news/archive/20060401/
Змінюємо в останніх 4 цифрах місяць і дату, отримуємо сторінку за бажану дату, наприклад, за 01.03.06:
http://www.razom.org.ua/ua/news/archive/20060301/
Якщо подивитись їхні архіви, багато чого цікавого можна знайти. Того, про що зараз вони ладні тихенько мовчати.
2006.04.15 | TrollSeeker
Сьогодні отримав невимовне задоволення.
Як іноді приємно згадати дні минулі, коли і волосся густіше було, і дівчата були молодшіДавно, дуже давно не зазирав на сайт www.razom.org.ua. Так давно, що вже й не згадаю, чи то рік тому був на ньому останнього разу, чи то ще раніше...
От зазирнув на нього, вирішив по архіву новин походити, напряму раніше 1 квітня не вийшло, але все ж таки спосіб знайшов. Походив подивився...
А про що це я? Про молодість? Точно. Тільки не подумайте, що про минулорічну. Ні, тут трохи інше.
Почитав я минулорічні та передвиборчі новини і наче дежавю - щось таке до болю знайоме. Й тут мені встрелило - ба, та таке я бачив в "Правді", "Комсомольській правді", "Ізвєстіях" 70-80 років! Як все схоже! Ті ж самі переможні реляціїї, ті ж самі нищівні статті про клятих недругів і т.ін. Я прямо таки розтанув в ностальгії по минулому... Багато чого згадалось (далеко не політичного і не ідеологічного )...
Потім отямився, вернувся в сьогодення, почухав залишки чуприни і подумав: "А яке ж зараз на дворі тисячоліття?"
2006.04.15 | Горицвіт
Краще їм, навпаки, публічно погодитись на прем'єрство
Тимошенко, і торгуватись далі за програму, регламент і склад коаліції. Адже зрозуміло, що для Тимошенко головне її посада, за яку вона піде на великі поступки. Такий підхід і для держави буде вигіднішим, ніж продовження тупої боротьби за одну посаду. В програмі можна записати, що уряд не буде влаштовувати певні кризи і тому подібне.2006.04.15 | TrollSeeker
Re: Краще їм, навпаки, публічно погодитись на прем'єрство
Горицвіт пише:> Тимошенко, і торгуватись далі за програму, регламент і склад коаліції. Адже зрозуміло, що для Тимошенко головне її посада, за яку вона піде на великі поступки.
"Бре-е-ехня!"©. І те, що для Тимошенко важлива не лише гола прем'єрська посада, а прем'єрство, як інструмент втілення своєї програми, чудово знають НУжники, тому через це у них такий тваринний жах по відношенню до неї. Адже цим вона стане поперек їхнім бізнес-владним оборудкам (по-простому - корупційним схемам на верхівці влади). Навіть якщо тимчасово порушить ці схеми, знову їх відновити буде нелегко. Тому бізнес-НУжники навіть не припускають такого варіанту, щоб хтось втрутився в їхні шашні (а Тимошенко обов'язково це зробить, посівши посаду прем'єра). Тому навіть кандидатура прем'єра від рИгіонів їм не така страшна - майже свій, перетерти "па панятіях" з таким можна, може й поділитись чимось, але ж залишитись "в дєле". А дати Тимошенко попрем'єрствувати - ризик виявитись "нє прі дєлах".
> Такий підхід і для держави буде вигіднішим, ніж продовження тупої боротьби за одну посаду.
Ось тому й точиться така тупа й жорстока боротьба, за цю одну посаду.
> В програмі можна записати, що уряд не буде влаштовувати певні кризи і тому подібне.
Справа в тому, що які б там не були кризи, нікого це не хвилює, варто поглянути на відрізок прем'єрства Єханурова, щоб оцінити його "безкризовість та ефективність", а якраз це "і тому подібне", тобто невтручання в корупційні схеми бізнесунів, в програму не пропишеш з вигляду, скажемо так, на специфічність цього предмету, а тому потім нічого і не пред'явиш.
А не дай Бог, у Тимошенко ще щось почне позитивне виходити, тоді зовсім гаплик, бо получиться так, що без Гриця вода, таки, може освятиться.
Ось така халепа.
2006.04.15 | Faargenwelsh
саме так (-)
2006.04.15 | Горицвіт
Re: Краще їм, навпаки, публічно погодитись на прем'єрство
TrollSeeker пише:> Горицвіт пише:
> > Тимошенко, і торгуватись далі за програму, регламент і склад коаліції. Адже зрозуміло, що для Тимошенко головне її посада, за яку вона піде на великі поступки.
> "Бре-е-ехня!"©.
Можна подумати, що у вас є апарат для читання думок.
> І те, що для Тимошенко важлива не лише гола прем'єрська посада, а прем'єрство, як інструмент втілення своєї програми, чудово знають НУжники, тому через це у них такий тваринний жах по відношенню до неї. Адже цим вона стане поперек їхнім бізнес-владним оборудкам (по-простому - корупційним схемам на верхівці влади).
Наївність, вибачте. Не хочу навіть коментувати.
>
> > В програмі можна записати, що уряд не буде влаштовувати певні кризи і тому подібне.
> Справа в тому, що які б там не були кризи, нікого це не хвилює, варто поглянути на відрізок прем'єрства Єханурова, щоб оцінити його "безкризовість та ефективність", а якраз це "і тому подібне", тобто невтручання в корупційні схеми бізнесунів, в програму не пропишеш з вигляду, скажемо так, на специфічність цього предмету, а тому потім нічого і не пред'явиш.
Саме тому треба вимагати публічно записаної програми. І це цілком реально в варіанті, про який я писав вище. Штучні кризи і розвал нікому непотрібні (крім, можливо, Тимошенко, яку може врятувати харизма; але якщо буде письмова угода, де це все виписано, то вона не зможе сильно нашкодити).
> Ось така халепа.
Насправді великої халепи нема, але політичний клас складається зі жлоб'я, тому спостерігаємо цей цирк.
2006.04.15 | Faargenwelsh
я не думаю, що вона зацікавлена в таких поступках.
Горицвіт пише:> Адже зрозуміло, що для Тимошенко головне її посада, за яку вона піде на великі поступки.
тут би не завадило визначитись, що саме хоче отримати Тимошенко. бо більшість присутніх, які не бажають її прем'єрства, не розрізняють "она рвется к власти" від "для нее главное - пост премьера". а між цими двома речами є величезна прірва. я, напориклад, абсолютно переконаний, що вона хоче влади, а не прем'єрства. а владу вона може отримати лише за двох умов - 1/ прем'єрство 2/ можливість самостійно формувати уряд і більшість ключових посад. а то знову допомогати будуть любі друзі, а відповідати - вона.
тому я згоден, що основним предметом торгу з боку НУ мусили б бути саме другорядні посади, але дуже сподіваюся на те, що вона - юля - отримає все, що їй треба, а не частину, як це було минулого разу. і я також дуже глибоко переконаний, що, якщо її поставлять перед фактом - тобі прем'єрство, нам все інше - вона на прем'єрство не погодиться.
2006.04.15 | Горицвіт
"дати юлі всю владу" - це міфологема
Бо "всю владу" одна людина отримати не може. Такого нема в конституції, і це в Україні зараз неможливо. І дивно, що цього багато хто не розуміє. В блоку Тимошенко є тільки відносна більшість, отже, вона все рівно буде домовлятися, і якщо хтось думає, що можлива "коаліція", де "вся влада в Юлі", то я дивуюся наївності.Ясно, що ні Тимошенко, ні її партнери по коаліції не є наївними і такий варіант (вяс влада) не розглядають. Ідуть торги по всьому спектру питань. Але що мене дивує, що зчепилися саме за прем'єрську посаду.
2006.04.15 | Боровик
Re: Краще їм, навпаки, публічно погодитись на прем'єрство
Для кого краще?Може для НУ краще чесно сказати про неможливість коаліції з БЮТ по телевізору і робити коаліцію з ПРУ без БЮТ?
2006.04.15 | TrollSeeker
А хто сказав, що вони - камікадзе?(-)
2006.04.15 | Горицвіт
Re: Краще їм, навпаки, публічно погодитись на прем'єрство
Боровик пише:> Для кого краще?
Для НУ.
> Може для НУ краще чесно сказати про неможливість коаліції з БЮТ по телевізору і робити коаліцію з ПРУ без БЮТ?
Чому це? У них маса кращих варіантів. Один з яких я вище запропонував.
2006.04.15 | Нестор
Тільки но якийсь МНСник схвалив денонсацію коаліції
Якийсь чувак в куртці з написом "Президент", котрий недавно був помічений на чорних роботах по укріпленню закарпатських дамбhttp://www.tabloid.com.ua/news/2006/4/10/359.htm
сьогодні працюючи на чорних роботах по озелененню Київської області заявив, що підтримує денонсацію протоколу про створення коаліції. Мовляв рано говорити про посади.
в зв"язку з цим в мене два запитання:
1) Чи не занадто дорого обходиться платникам податків тягання мішків з піском та копання землі? За зарплату 30 000 грн. в місяць можна найнати багато МНСників з більшою продуктивнісю праці.
2) Якщо рано говорити про посади, то чи не варто усім учасникам переговорів відмовитися від своїх посад для того, щоб всі були в рівних умовах і це презирство до посад не виглядало так смішно? І може тоді не варто працевлаштовувати вищезгаданого МНСника на посаду голови всіх і вся?
2006.04.15 | Роман ShaRP
Він ще підтвердив, що він дурень, і що його партія збрехала.
http://ww7.president.gov.ua/news/data/1_7615.htmlНаступним етапом В. Ющенко назвав формування політичної угоди, яка дасть відповіді на найскладніші виклики, що можуть виникнути «буквально на наступний день роботи коаліції»
Вважати, що питання розподілу посад в поточних умовах не належить до "найскладніших викликів", і не може розколоти коаліцію, може, НМД, тільки ідіот, або якийсь брехун-несун.
Наступний етап процесу – ратифікація політичної угоди, відзначив Президент. Коментуючи вчорашнє рішення політради НУ щодо підписання протоколу про коаліцію без шостого пункту, Президент сказав: «Шоста позиція на сьогоднішньому етапі пропонує принципи кадрового формування уряду, більше того, навіть деякі рішення, які виходять за ці принципи і носять персональний характер». Тому, зазначив він, логіка НУ була такою: «поки політичною угодою не затверджено загальних принципів та домовленостей з тих чи інших питань, тема розподілу портфелів та посад просто не є доцільною».
А тут през засвідчів, що він знає, про який меморандум йде мова. Тобто, президентська партія збрехала.