Превед от Укрзализныци. С 1го июня - цены на 50% вверх.
04/17/2006 | Роман ShaRP
http://5tv.com.ua/newsline/180/0/24212/
Квитки на залізничні потяги планують підняти в ціні на 50%
"Укрзалізниця" має намір підняти ціну залізничних квитків на 50 відсотків. Нові тарифи планують упровадити вже з 1 червня. А наступного року квитки подорожчають іще на третину - по 10 відсотків у січні, квітні та липні.
Ніна Міщенко, 5 канал:
- Укрзалізниця вирішила підвищити ціни на проїзд, коли у більшості розпочинається сезон відпусток. Пасажири скаржаться, утім користуватися залізницею вони не припинять. Щоправда, кажуть - можливо уже не так часто.
На п'ятдесят відсотків із 1 червня. Відтоді квиток у купейному вагоні нефірмового потягу "Київ-Дніпропетровськ" буде коштувати майже 44 гривні. Доїхати з Києва до Львова або Одеси можна буде за 50. За квиток до Сімферополя, тим хто збираються відпочивати біля моря, доведеться викласти щонайменше 75 гривень. У плацкартних вагонах вартість проїзду буде дешевша лише на 10 гривень. За комфорт фірмового потягу потрібно доплатити ще більше.
Василь Гладкіх, генеральний директор "Укрзалізниці":
- Мы когда посчитали, чтоб выйти нам на нулевую рентабельность нужно в 2,9 раза поднять тарифы. Но за это время возможно Верховный совет будет пересматривать какие-то пильги. Пока мы идем на 2007 год и 2006 год, я озвучил - на 50% с 1 июня и с 1 января по 10%.
Підвищення тарифів - вимушений крок, запевняють чільники "Укрзалізниці". Треба оновити рухомий склад і закупити нові потяги, бо дві третини з них вже давно застаріли. Пересічні ж пасажири, як завжди, зростання цін сприймають негативно. Мовляв, не хочеться платити дорожче за здебільшого поганий сервіс.
"Укрзалізниця" - монополіст. Тому втратити потенційних пасажирів не боїться. До того ж, у залізничному підприємстві твердять - у потяга немає конкурентів. Адже подорожувати автобусом, враховуючи вартість пального, вийде значно дорожче.
Ніна Міщенко, Тарас Бурмич та Андрій Урбанський, 5 канал
Квитки на залізничні потяги планують підняти в ціні на 50%
"Укрзалізниця" має намір підняти ціну залізничних квитків на 50 відсотків. Нові тарифи планують упровадити вже з 1 червня. А наступного року квитки подорожчають іще на третину - по 10 відсотків у січні, квітні та липні.
Ніна Міщенко, 5 канал:
- Укрзалізниця вирішила підвищити ціни на проїзд, коли у більшості розпочинається сезон відпусток. Пасажири скаржаться, утім користуватися залізницею вони не припинять. Щоправда, кажуть - можливо уже не так часто.
На п'ятдесят відсотків із 1 червня. Відтоді квиток у купейному вагоні нефірмового потягу "Київ-Дніпропетровськ" буде коштувати майже 44 гривні. Доїхати з Києва до Львова або Одеси можна буде за 50. За квиток до Сімферополя, тим хто збираються відпочивати біля моря, доведеться викласти щонайменше 75 гривень. У плацкартних вагонах вартість проїзду буде дешевша лише на 10 гривень. За комфорт фірмового потягу потрібно доплатити ще більше.
Василь Гладкіх, генеральний директор "Укрзалізниці":
- Мы когда посчитали, чтоб выйти нам на нулевую рентабельность нужно в 2,9 раза поднять тарифы. Но за это время возможно Верховный совет будет пересматривать какие-то пильги. Пока мы идем на 2007 год и 2006 год, я озвучил - на 50% с 1 июня и с 1 января по 10%.
Підвищення тарифів - вимушений крок, запевняють чільники "Укрзалізниці". Треба оновити рухомий склад і закупити нові потяги, бо дві третини з них вже давно застаріли. Пересічні ж пасажири, як завжди, зростання цін сприймають негативно. Мовляв, не хочеться платити дорожче за здебільшого поганий сервіс.
"Укрзалізниця" - монополіст. Тому втратити потенційних пасажирів не боїться. До того ж, у залізничному підприємстві твердять - у потяга немає конкурентів. Адже подорожувати автобусом, враховуючи вартість пального, вийде значно дорожче.
Ніна Міщенко, Тарас Бурмич та Андрій Урбанський, 5 канал
Відповіді
2006.04.17 | observer
Нарешті! (-)
2006.04.17 | damoradan
Я Вас приветствую - наконец-то мы в согласии! (-)
2006.04.17 | tomcat
ой! а мне к вам в компанию можна? я тоже ЗА!..
..цены не менялись почти 5 лет, износ парка под 90%, куда уже дальше тянуть!?2006.04.17 | damoradan
И Вам здрасьте!!!
Ребята, если у нас не будет другого повода вместе выпить - встречаемся в офисе "Відродження".2006.04.17 | Сергій Вакуленко
Особисто я ладен платити навіть на 51% більше.
От якби тільки, крім цін, ще змінилося що-небудь.Наприклад, якби не крутили в потягах пісні з репертуару радіо «Шансон», я радо заплатив би й на 55% більше.
2006.04.18 | Раціо
За це не потрібно платити
Достатньо просто підійти до провідника, який крутить ці шедеври, й чемно але доступно пояснити йому ймовірні шляхи розвитку його трудової біографії. Перевірено на практиці.2006.04.17 | Ukrod
Re: Превед от Укрзализныци. С 1го июня - цены на 50% вверх.
Я думаю тре платити стільки скільки воно коштує. Бо якщо державна контора бере дешевше собівартості, то воно так чи інакше компенсується з бюджету, але є желєзна атмазка на всі случаї жизні.Тре платити достатньо але і вимагати тоді можна на всю катушку.
2006.04.18 | alx_1904
Во всём мире пасс. перевозки Дотируются (-)
2006.04.18 | Ukrod
Re: Во всём мире пасс. перевозки Дотируются (-)
Ну що, що дотуються. У них відповідні класи по ціні-комфорту, якісь дотуються, якісь ні. А у нас ? І чи рівень доходу УЗ і бюджету дозволяють цей "комунізм на кальосах" ? Треба спочатку заробити, а тоді тратити.2006.04.18 | alx_1904
Почитайте первоисточник и охренеете
>"зараз перевезення 1 пасажира на 10 кілометрів коштує 0,04 гривні. "http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p=Vartist.0.news&lng=ru
Особенно если поделить напр. стоимость билета электрички на км.
Или имелись ввиду только поезда дальнего следования?
2006.04.18 | шкіпер
Когда и на сколько повышали цены в прошлый раз?
Что-то нигде не могу найти информации.2006.04.18 | alx_1904
Год назад на грузовые, кстати
исходя из трат ЖД не по назначению, она охренительно прибыльная.2006.04.18 | шкіпер
больше интересуют пассажирские перевозки
Всё что попалось - это поднятие тарифов Кирпой в конце 2002-го года, опять же на грузовые перевозки. Но на пассажирские тоже поднимали. Вот только когда?2006.04.18 | alx_1904
Год назад в 2005 червоненко поднял на
крузовые - избирательно:для "бело-голубого" бизнеса более чем в два раза
для "оранжевого" - снизил.
В среднем получилось +50%