Черновецький розблокував водіям колеса (л)
04/25/2006 | observer
Суд визнав незаконним рішення Київміськадміністрації блокувати колеса автомобілів за незаконне паркування.
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/25/41251.htm
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/25/41251.htm
Відповіді
2006.04.25 | alx_1904
А как бороться с козлами предлагаете? (-)
2006.04.25 | observer
замість "квадратів" будувати паркінги
бо вдень в центрі залишити машину не порушуючі правила - нереально2006.04.25 | alx_1904
Паркинг на Бессарабке есть, только
вот никто на него не заезжает.Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
observer пише:
> бо вдень в центрі залишити машину не порушуючі правила - нереально
Реально - я что-то ежедневно ставлю под офисом не нарушая.
А насчёт правил - ЗАКОН един для всех, даже если он плох, в Европу хотите, а по законам жить не хотите.
2006.04.25 | Jfk
Re: Паркинг на Бессарабке есть, только
В Европі чи CША за паркування в нeправильному місці, як правило, просто штрафують.За виключeнням сeрйозних випадків (пeрeгородив вїзд, дорогу, chy pishohidnyj prohid), чи залишив автомобіль запаркованим на пeріод особливого попeрeджeння про заборону паркування. Тоді - eвакуація.
2006.04.25 | alx_1904
Re: Паркинг на Бессарабке есть, только
Jfk пише:> В Европі чи CША за паркування в нeправильному місці, як правило, просто штрафують.
>
> За виключeнням сeрйозних випадків (пeрeгородив вїзд, дорогу, chy pishohidnyj prohid), чи залишив автомобіль запаркованим на пeріод особливого попeрeджeння про заборону паркування. Тоді - eвакуація.
1) ЧТО БУДЕТ за неоднократное нарушение правил паркования, а?
2) Вы считаете, что на Шевченко, Бессарабке, Красноармейской.... незаконно припаркованные машины НЕ мешают движению большинства?
2006.04.25 | Jfk
Re: Паркинг на Бессарабке есть, только
Порушeння з паркування нe акумулюються, тобто за сотe порушeння будe той жe штраф, що й за пeрший раз.
акумулюються, як правило тільки ті порушeння, які створюють рeальну загрозу життю і здорoвью: швидкість (вищe пeвного лімітy), нeпропуск швидкоі, проізд на чeрвонe, алкоголь іт.п.
Паркування на вказаних вами вулицях можe бути як бeспрeдeльним, так і нeзначним порушeнням: залeжить від конкрeтноі ситуаціі.
2006.04.25 | observer
дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину
ставитиalx_1904 пише:
> вот никто на него не заезжает.
> Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше
я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
2006.04.25 | alx_1904
Re: дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину
observer пише:> ставити
>
> alx_1904 пише:
> > вот никто на него не заезжает.
> > Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
>
> там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше
Что-то он всегда пустой мин. на 2/3, и стоит он гоооораздо дешевле 125 грн.
> я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
Нет. Но КОЗЛЫ которые думают только о себе и мешают другим мешают гооораздо больше, т.к. не было бы их, пробок сразу гооораздо меньше.
2006.04.25 | observer
Re: дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину
alx_1904 пише:> observer пише:
> > ставити
> >
> > alx_1904 пише:
> > > вот никто на него не заезжает.
> > > Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
> >
> > там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше
> Что-то он всегда пустой мин. на 2/3, и стоит он гоооораздо дешевле 125 грн.
а скількі там зараз, до речі? коли відкривався був щось типу 50 грн./година
>
> > я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
> Нет. Но КОЗЛЫ которые думают только о себе и мешают другим мешают гооораздо больше, т.к. не было бы их, пробок сразу гооораздо меньше.
козлів звісно багато. але багато й таких, хто із задовленням правила не порушував, якби міг. це як сірі схеми втечі від податків - підприємці із задоволенням жили б "вбілу". якби після цього можна було тримати бізнес рентабельним.
по-друге, боротись треба законними методами. зокрема штрафами
2006.04.25 | Свинья на радуге
Носить заточку и протыкать колёса.
Ею же можно будет отбиваться от хозяев, если засекут.С козлами никто и не боролся. Я неоднократно видел оных работников ключа и блокиратора за делом. Да, они цепляли свои железяки на машины, стоящие под знаком и безусловно, нарушающие правила. Но - не на все подряд. Выборочно. Очевидно, их намётанный глаз знал Страшный Секрет, неподвластный мне, а именно - кто заплатит им денюшку, а кто найдёт иные методы воздействия.
2006.04.26 | Бєлочка
ну і мудак
від цих как казав таваріщ Януковіч, казлов, що паркуються на тротуарах і їздять по тротуарах, важко ходити центральними вулицями2006.04.26 | catko
Re: ну і мудак
по-перше машина з заблокованими колесами так і стоїть на тротуарі і заважає.по-друге на тротуарах колеса не блокують
по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
по-четверте - от хай черновецький зробить нормальні стоянки по києву і розгрузить вулиці. бо людям все одно машини десь ставити треба.
2006.04.26 | Timeo
Re: ну і мудак
catko пише:> по-перше машина з заблокованими колесами так і стоїть на тротуарі і заважає.
Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.
> по-друге на тротуарах колеса не блокують
Оце якраз дарма.
> по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.
> по-четверте - от хай черновецький зробить нормальні стоянки по києву і розгрузить вулиці.
Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.
> бо людям все одно машини десь ставити треба.
А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?
2006.04.26 | catko
не смішіть
Timeo пише:> Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.
буде інша стояти. а потім і ще інша. і так поки всі 3 млн автомобілів через цей блокіратор не пройде
> > по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
>
> Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.
ню-ню. і 10 грн не треба даішнику брати і на круті номера не реагувати. це все до ментів-блокіраторів. а вони форуми не читають
> Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.
а це тут при чому?
> А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?
а це при чому? стоїть будинок в ньому 120 офісів а в радіусі 5 кварталів зупинка заборонена, хоч в принципі зупинятись щоб нікому не заважати можна фізично. і даішник як на роботу кожен день бабло косити ходить. людям що робити? паркуватись на святошині і їздити по місту в метро? так тоді може і всі офіси в святошино перенести бо частенько треба крім своєї задниці в офіс завезти/вивезти і щось тяжче.
а взагалі проаналізуйте розташування знаків зупинка заборонена з навантаженям вулиць, розміщеням великих офісів і ділянками де ставити можна але платно. цікава картинка по косінню бабла у вас вийде.
2006.04.26 | Timeo
Re: не смішіть
catko пише:> > Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.
> буде інша стояти. а потім і ще інша. і так поки всі 3 млн автомобілів через цей блокіратор не пройде
А в уряді ще гадають чим держбюджет наповнювати
> > > по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
> > Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.
> ню-ню. і 10 грн не треба даішнику брати і на круті номера не реагувати. це все до ментів-блокіраторів. а вони форуми не читають
Та знаю я, що не все на світі по справедливості відбувається. Але ж це не означає, що закони відмінити треба, як ви гадаєте?
> > Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.
> а це тут при чому?
Бо це найпростіше - відповідальність на інших перекладати.
> > А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?
> а це при чому? стоїть будинок в ньому 120 офісів а в радіусі 5 кварталів зупинка заборонена, хоч в принципі зупинятись щоб нікому не заважати можна фізично. і даішник як на роботу кожен день бабло косити ходить. людям що робити? паркуватись на святошині і їздити по місту в метро? так тоді може і всі офіси в святошино перенести бо частенько треба крім своєї задниці в офіс завезти/вивезти і щось тяжче.
Розумію, дещо навіть співчуваю. Але не дуже то й сильно. Бо повно спостерігаю тих, кому теж усілякі незручності заважають і вони прямо на місці правила коригують. Регулярно бачу наслідки.
От на Московському мосту, приміром, якийсь бовдур придумав швидкість обмежити. Яке неподобство! Усі розумні, це діло ігнорують. Результат можна щодня спостерігати - кілька зіткнень щодня там норма. Після цього проїзджа частина частково перекривається та утворюється пробка на кілька кілометрів. І замість щоб усі неспішно проїхати - усі стоять. Бо розумні дуже - кожний знає, які де мають бути знаки.
> а взагалі проаналізуйте розташування знаків зупинка заборонена з навантаженям вулиць, розміщеням великих офісів і ділянками де ставити можна але платно. цікава картинка по косінню бабла у вас вийде.
Цілком можливо. Але правила - є правила, навіть якщо вони нам не подобаються.
2006.04.26 | Albes
Вы предлагаете всех стрелять ? Это ж проще ! Правда?(-)
2006.04.26 | catko
заслуги черновецького тут мало. суди на цю тему давно були (-)
2006.04.26 | Роман ShaRP
Удивительно, но соглашаюсь с г-ном катко(-)