На залізниці збираються насильно годувати пасажирів (/)
05/15/2006 | Роман ShaRP
http://rep-ua.com/34430.html
На залізниці збираються насильно годувати пасажирів
Державна адміністрація залізничного транспорту «Укрзалізниця» розглядає можливість включення у вартість залізничних квитків харчування, передає liga.net.
Про це сьогодні на прес-конференції заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких.
Гладких відзначив, що дане питання ще не вирішене і знаходиться на стадії розгляду. «Ми прагнемо відстояти, щоб в обслуговуванні вагону були, як і в літаках, комплексні обіди», – заявив Гладких, зазначивши, що ухвалення цього рішення відбудеться нескоро.
За його словами, перед ухваленням рішення «Укрзалізницею» проведена низка заходів щодо досліджень необхідності даного виду послуги, у тому числі і соцопитування. В той же час, Гладких відзначив, що «в літаках ніхто не питає, буде людина їсти чи ні». «Навіть якщо людина летить всього 2-3 години, у вартість його квитка входить обов'язкове харчування... А в потягу чоловік проводить набагато більше часу, ніж в літаку», – зазначив гендиректор «Укрзалізниці».
І-РЕПОРТЕР
Куди не подивися - блакитна (воістину) мрія наших можновладців - не питати людей, що їм потрібно, а що ні. "Начальство" завжди знає краще, еге ж.
На залізниці збираються насильно годувати пасажирів
Державна адміністрація залізничного транспорту «Укрзалізниця» розглядає можливість включення у вартість залізничних квитків харчування, передає liga.net.
Про це сьогодні на прес-конференції заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких.
Гладких відзначив, що дане питання ще не вирішене і знаходиться на стадії розгляду. «Ми прагнемо відстояти, щоб в обслуговуванні вагону були, як і в літаках, комплексні обіди», – заявив Гладких, зазначивши, що ухвалення цього рішення відбудеться нескоро.
За його словами, перед ухваленням рішення «Укрзалізницею» проведена низка заходів щодо досліджень необхідності даного виду послуги, у тому числі і соцопитування. В той же час, Гладких відзначив, що «в літаках ніхто не питає, буде людина їсти чи ні». «Навіть якщо людина летить всього 2-3 години, у вартість його квитка входить обов'язкове харчування... А в потягу чоловік проводить набагато більше часу, ніж в літаку», – зазначив гендиректор «Укрзалізниці».
І-РЕПОРТЕР
Куди не подивися - блакитна (воістину) мрія наших можновладців - не питати людей, що їм потрібно, а що ні. "Начальство" завжди знає краще, еге ж.
Відповіді
2006.05.15 | Хвізик
таке годування вже 3 роки існує на внутрішніх лініях в Росії(-)
2006.05.19 | Харцизяка
Не помітив, навіть у фірмових. Тільки чай у вартості постілі.
Не помітив, навіть у фірмових. Тільки чай у вартості постілі.2006.05.19 | Хвізик
мене були двічі нагодували у поїзді СПетербург-Петрозаводськ (-)
2006.05.15 | Раціо
Антимонопольний комітет мусить це нахабство зарізати
Великі авіалінії мають дуже успішну конкуренцію з боку т.зв. "дешевих", які досягають нижчих цін зокрема й завдяки відсутності примусового годування. Так що слабенькі його аргументи.2006.05.15 | Englishman
Gm, a jak ce vony tehnichno ujavljajut?
Ce zh treba bude montuvaty velyki holodyl'ni kamery na kojnyj vagon, skilky ce bude koshtuvaty? Ppry cjomu vony skarzhat'sja, scho groshej ne vystachaje na onovlennja potjagiv.2006.05.15 | stefan
Re: На залізниці збираються насильно годувати пасажирів (/)
Роман ShaRP пише:> Гладких відзначив, що дане питання ще не вирішене і знаходиться на стадії розгляду. «Ми прагнемо відстояти, щоб в обслуговуванні вагону були, як і в літаках, комплексні обіди», – заявив Гладких, зазначивши, що ухвалення цього рішення відбудеться нескоро.
>
> За його словами, перед ухваленням рішення «Укрзалізницею» проведена низка заходів щодо досліджень необхідності даного виду послуги, у тому числі і соцопитування. В той же час, Гладких відзначив, що «в літаках ніхто не питає, буде людина їсти чи ні». «Навіть якщо людина летить всього 2-3 години, у вартість його квитка входить обов'язкове харчування... А в потягу чоловік проводить набагато більше часу, ніж в літаку», – зазначив гендиректор «Укрзалізниці».
***
НМД, це було би непогано.
Чим Залізниця гірша від Аерофлоту?
2006.05.15 | Конструктор
Re: На залізниці збираються насильно годувати пасажирів (/)
stefan пише:> Роман ShaRP пише:
> > Гладких відзначив, що дане питання ще не вирішене і знаходиться на стадії розгляду. «Ми прагнемо відстояти, щоб в обслуговуванні вагону були, як і в літаках, комплексні обіди», – заявив Гладких, зазначивши, що ухвалення цього рішення відбудеться нескоро.
> > За його словами, перед ухваленням рішення «Укрзалізницею» проведена низка заходів щодо досліджень необхідності даного виду послуги, у тому числі і соцопитування. В той же час, Гладких відзначив, що «в літаках ніхто не питає, буде людина їсти чи ні». «Навіть якщо людина летить всього 2-3 години, у вартість його квитка входить обов'язкове харчування... А в потягу чоловік проводить набагато більше часу, ніж в літаку», – зазначив гендиректор «Укрзалізниці».
> НМД, це було би непогано. Чим Залізниця гірша від Аерофлоту?
Ничем, за тем маленьким отличием, что из самолета трудно выйти по дороге, чтобы купить чего-нибудь перекусить.
В поездах, кстати, всегда существовал вагон-ресторан. Хотите кормить больше пассажиров? Прицепите (условно говоря) 2 таких вагона и перестаньте продавать там стакан воды по цене пакета с соком (опять-таки, условно говоря). Или устройте систему сбора заказов и быстрой и качественной их доставки прямо в купе пассажира -- люди сами начнут покупать еду в поезде, просто потому, что это будет удобнее, чем переть с собой хрестоматийную курицу с вареными яйцами.
"По-моему -- так" (с) Винни-Пух
2006.05.15 | Роман ShaRP
Полностью поддерживаю. (-)
2006.05.15 | SpokusXalepniy
Максимум чем надо "насильно" кормить... оно же - минимум...
... это традиционный чай.Пусть он включается в стоимость билетов. Это не страшно. Зато когда чай будет подаваться, никто не будет сидеть на полке и глотать слюни из-за того, что они вынуждены сэкономить на еде.
Любители могут под этот чай кушать своё, или ресторанное, или прикупленное по дороге... Другие, некушавшие, могут в это время с наслаждением попивать чаёк.
Кроме того, питиё чая в поезде способствует сближению людей, которые в наше время всё больше и больше разъединяются.
Короче, чай это НЕОБХОДИМЫЙ традиционный минимум. Он же - максимум, в смысле, насилия над правами потребителей.
Пусть чай будет самым большим "горем" путешествующего народа!
Да, ну, не демократ я на 100%!!!
Дайте мне на чай, и я стану им.
2006.05.15 | ziggy_freud
100%. краще б інтернет провели.
Також я б охоче заощадив на відео унд радіо. Найбільше вони дістають примусовим сервісом в отих гик...спресах.Якщо там ще комплексні обіди даватимуть, я взагалі перестану їздити залізницею. Хоча колись мені подобався процес. Зокрема, стукіт колес і міцний чорний чай. Рамантіка...
>«Ми прагнемо відстояти, щоб в обслуговуванні вагону були, як і в літаках, комплексні обіди», – заявив Гладких, зазначивши, що ухвалення цього рішення відбудеться нескоро.
ГОВ, їжаки, чи ми не коні? Хоча конями нас нескоро визнають.
> В поездах, кстати, всегда существовал вагон-ресторан.
Де треба або їсти чіпси з пакету, або запивати місцеву кухню горілкою для дезінхвекції. Не пам*ятаю, щоб колись в вагоні-кабаку нормально дали поїсти...
2006.05.15 | Пані
Вони оголошували що ось-ось
В нас навіть новина про це була. Якийсь власний жопорез поставити збиралися.ziggy_freud пише:
> Де треба або їсти чіпси з пакету, або запивати місцеву кухню горілкою для дезінхвекції. Не пам*ятаю, щоб колись в вагоні-кабаку нормально дали поїсти...
А я їла - вночі, в потязі номер 63-64 Київ-Харків. І то тільки тому, що їхала в цьому вагоні. Там піввагону купе, а пів-ресторан. Цілком пристойно. Ціна, правда, не для слабонервних.
Давайте може напишемо відкритого листа в АМК з цього приводу? Бо це однозначно нав`язування послуги споживачеві.
2006.05.15 | Хвізик
підтримую. Щоб у кожному вагоні НВЧ порт (-)
2006.05.19 | Роман ShaRP
Начали с эксперимента. (/)
http://obkom.net.ua/news/2006-05-18/1225.shtml«Укрзализныця» выбрала для эксперимента по кормлению пассажиров московский поезд
С целью улучшения обслуживания в поездах железных дорог Украины пассажирам будет предоставляться новая сервисная услуга – пакеты питания (ланч-боксы). Начиная с 16 мая этот вид сервиса в качестве эксперимента внедряется в поезде № 1/2 «Киев–Москва–Киев» в двух вагонах: 1 купейном и 1 СВ.
В составе продуктового набора – фасуемые, упакованные пищевые продукты и салфетки. Стоимость услуги зависит от комплектования пакета и платится в кассе, вместе с приобретением проездного документа. На сегодняшний день в ускоренном поезде Киев–Москва набор стоит 17 грн. в купейном вагоне и 24 в СВ. Пассажир имеет выбор – приобрести билет в вагон с предоставлением дополнительных услуг или в обычный без данного вида сервиса.
Как сообщает Главное пассажирское управление Укржелдортранса, пассажиры поезду № 1/2 «Киев–Москва–Киев», которые получили продуктовые пакеты, довольны нововведением. После соответствующего маркетингового исследования и опроса, обеспечение пассажиров питанием в поездах будет внедряться и в дальнейшем – сначала на фирменных поездах, а затем и на отдельных направлениях других поездов.
Пресс-служба "Укрзализныци"
18 мая 2006. 12:25
Постановка вопроса *умиляет*. Какого икс пассажир, например, должен платить за ненужный ему сервис, если в вагонах, где его не навязывают, не осталось мест?
И что, кассир теперь каждого будет спрашивать "Вам в вагон с обедом, или без?"
2006.05.19 | ОРИШКА
Якщо у потязі є вагон-ресторан і буфет, пасажири
самі оберуть, що вкушати під час вояжу.А що Укрзалізниці дешевше - комплектувати вагон-ресторан, чи нав'язати паткети? А як щодо дієтичних продуктів? А калорії рахувати будуть? А хто може опротестувати таке введення? Чи потрібне широке опитування? ПО теліку, наприклад, на "Ері"
2006.05.19 | шкіпер
А чай у вас кошерный?
ОРИШКА пише:> самі оберуть, що вкушати під час вояжу.
>
> А що Укрзалізниці дешевше - комплектувати вагон-ресторан, чи нав'язати паткети? А як щодо дієтичних продуктів? А калорії рахувати будуть? А хто може опротестувати таке введення? Чи потрібне широке опитування? ПО теліку, наприклад, на "Ері"
Крім дієтичної їжі ще треба враховувати різні рілегійні особливості.
А взагалі то як буде визначатись вартість квитка, якщо я наприкла сідаю в потяг десь о десятій і приїджаю на потрібнустанцію о сьомій ранку? Мене примусово нагодують десь о півночі?