Да в Киеве давно нужно ставить на один из первых мест вопрос по наведению порядка с транспортом. Это не только момент опаздываний и прочая. Самое главное - выхлопы в пробках ТАКОЕ делают с воздухом в центре - наверное, второй Чернобыль. А ведь у многих бонз детки в центре живут. Вот и заставляют сильные города сего своих детишек дышать страшной фашистской газовой камерой (кто думает, что утрирую, спросите у спецов). Я бы согласилась быть координатором акции Киеву-чистый воздух, но еще не знаю, как это делается. Медленная смерть вовсю струится улицами и площадями Киева, а всем по барабану. Вот это должно быть тестом мэру - жить можно и в хрущовке, а здоровье на элитную квартиру не обменяешь. УЖОС!
Вообще-то Киев превратился в большую пробку при Омельченке.
В городах Европы есть специальная полоса для городских автобусов. Какая бы ни-была пробка, автомобилисту туда зась. Люди имеют возможнось пользоваться общественным транспортом и добираться вовремя в нужное место. Переезжали в час пик с левого берега на правый?
Непонятна была и борьба Омельченка с трамваями. В Европе под них ставят шумопоглащающие материалы и ходят они по городам и без шума и пассажиров возят.
Непонятно, какие экологические стандарты существуют в Киеве. Опять же, в городах Европы на оживленных улицах города есть табло с данными о чистоте воздуха. Наверное некоторые машины по городу просто не имеют права ездить???
В принципе, не являясь сторонникам определенной личности, буду поддерживать того мера, кто европеизирует столицу, а не превратит ее действительно во второй Чернобыль.
Совершенно согласен. И это гораздо важнее темы мови/языка (-).
2006.05.17 | DADDY
Нове у русі при новій владі
За часів правління Ящура я постійно потрапляв у "пробку" під час проїзду Ящура від своєї дачі (типу у Вшгороді) у напрямку Кабміну.З Січня 2005 року бачив 1 раз перекриття дорги: їхала колона байкерів у напрямку від Московського мосту до ринку Троєщина.
О клята помаранчева влада: і на цьому не дає дої...тися.
2006.05.17 | Михайло Барашков
О киянах позаботился Омельченко
Текущие работы необходимы и системных пробок не создают.
А вот успешно проведённая г-м Омельченко операция по уничтожению киевских трамваев, троллейбусов, автобусов, развитию маршруток, строительству линий метро в лесу пробки создала. Трудился наш прораб 10 лет, чтобы это разрулить, потребуется не меньше. А теплосети тут ни при чём.
Любой может, произведя несложные расчеты, посчитать, во сколько раз больше места на дороге занимает человек, которые ездит в личном автомобиле.
При том, что основная часть города проектировалась и строилась без учета возрастания количества автомобилей в нем в разы. Как бы "плохо" это не было - улицы все равно не резиновые.
Наслушался рекламы -> купил автомобиль -> создаешь пробки себе и другим.
Большое спасибо.
2006.05.17 | catko
от не догодиш людям в жодну пору року
зимою влада фігова бо їй теплокомунікації рве а літом фігова бо дороги перекриває для реставрації тих самих комунікацій.
досвід багатьох великих міст:
- їдемо тачкою до стоянки на околиці, лишаємо тачку і йдемо пішки, чи їдемо в метро.
- якщо бажаємо ганяти понти, чи гостру необхідність, платимо гроші за в*їзд в центр, або дорожче за парковку. Як живемо в центрі, трохи менші, але теж платимо.
На деяких центральних вулицях вдень усьо заставлене тачками. Доїхати з пл. Перемоги до Хрещатика іноді довше, ніж дійти пішки...
Понти мають коштувати грошей. За визначенням. Як хто хоче їздити два квартали здоровенним джипом, і на півдня лишати в ніпаложенном мєстє, хай БАШЛЯЄ.
питання повинен бути головнішим. Чим ми дихаємо?! Газівка у центрі не зменшиться, якщо підвищити платню за проїзд і парковку, дядьки з джипів це підвищення і не помітять.Відбирати треба агрегати, що чмихають, пихкають та плюються тадлицею Мендєлєєва, загоняти машини під землю ( а не людей, блін, вся добірка цезій-стронцій тече вниз), врешті-решт - світлофори зробити так, щоб "зелена вулиця" працювала, невже це біном Ньютона для влади? І кияни дивовижні люди - проди забудови придуркуватої воюють, а проти прискореної своєї смерті та страшних болячок своїх же тіточок та онуків - ніяк, платять гроші, щоб отримати талон на воняючу "Антилопу" ще й радіють. Дурні люди, по визначенню. Взагалі, як і всюди. Наболіла тема.
ОРИШКА пише:
> питання повинен бути головнішим. Чим ми дихаємо?! Газівка у центрі не зменшиться, якщо підвищити платню за проїзд і парковку, дядьки з джипів це підвищення і не помітять.
Треба розрахувати так, щоб помітили. І дехто взагалі почав їздити на велосипедах. А гроші - на вирішення екологічних проблем. Наскільки мені відомо, в Амстердамі саме це вирішило проблему.
> І кияни дивовижні люди - проди забудови придуркуватої воюють, а проти прискореної своєї смерті та страшних болячок своїх же тіточок та онуків - ніяк, платять гроші, щоб отримати талон на воняючу "Антилопу" ще й радіють. Дурні люди, по визначенню. Взагалі, як і всюди. Наболіла тема.
Якщо кияни перестануть воювати проти варварської забудови, новиє кієфскіє їх задушать своїми пердячими парами ;-\ Будівництво теж пов*язане з забрудненням повітря, з перекриттям вулиць, а головне - з вирибуванням парків і скверів, які те повітря потроху чистять.
До речі, в багатоповерхівки заселяються далеко не бідні люди. 100 квартир - це постійно 100-120 тачок під хатою. 100 дрібних офісів - 400-500. Цифри трохи зі стелі, але можна перевірити.
2006.05.18 | Мінор
Досвід інших міст: Сінгапур та Будапешт
Власне, там де мені доводилося самому водити авто.
У Сінгапурі існують величезні податки на придбаннґ власного авто. Таким чином місто регулює кількість автомобілів щоб не задихнутись. Деу-Нубіра там коштує до 50 000 баксів, а очкастий мерс - 200 000 ам. дол.
У Будапешті такого немає. Але є значна кількість будинків-паркінгів і,як для України, величезні штрафи за неправильний паркінг - 200 доларів(!).
В обох містах я не бачив жодного лівого повороту на зустрічних напрямках (водії розуміють про що я кажу). У кожному випадку, коли тобі треба повернути наліво - ти повертаєш направо і об"їзжаєш квартал. В рідкісних випадках є спеціальні полоси і світлофори. Таким чином більшість основних вулиць Будапешту мають односторонній рух. Пробок практично не було.
В обох містах абсолютно неймовірні штрафи за перевищення швидкості. Якщо у Сінгапурі поліція фіксує на автоматичний радар, що ти їхав не 60, а хоча б 70 км/год - 700 сінгапурських доларів маєш сплатити, бо прийде квитанція додому по пошті.
в містах так само односторонні проспекти
ліві поверти дозволені, але є праила за якими маєш пропустити всіх, стоячи на середені і вже коли ніхто не їде- твоя черга.
В Київі жахливі світлофори- я не можу отак одразу розрізнити яке світло, бо воно якесь завжди кольору гімна намазаного на лихтарь
про решту правил, водіїв, мусарів просто мовчу
2006.05.18 | catko
тут є кілька проблем
перша - не завжди людина везе тільки свою задницю в машині, інколи вона везе щось важке і обємне. якщо це стосується магазинів та технічного забезпеченя офісів - то без авта взагалі не обійтись. і здебільшого це вантажівки які і найбільше димлять і пробок створюють.
друга - якщо взяти функціонування громадського транспорту в києві як воно є зараз то реально можна дістатись до 70% території і навіть при теперішньому засиллі автомобілів цей громадський транспорт працює в перманентному режимі пік.
третя - 80% пробок в києві звязано не з кількістю транспорту а з аваріями (учасники 2-3 години стоять раком посеред дороги і спостерігають як мент з рулеткою ходить - а пів міста стоїть і матюкається) і з відсутністю парковок (саме з відсутністю а не з неправильною парковкою. я знаю ряд місць в центрі де власники офісів в кварталі домовились, організували одне нормальне місце для парковки для своїх та відвідувачів, поставили чергового який шугає зальотних безпрєдєльщиків - і все стало селяві)
тому цю проблему можна вирішити тільки комплексно де має бути врахована і екологія і забудова і транспортні режими в просторі і часі і питання парковок і схеми охоплення громадським транспортом і якість-кількість того громадського транспорту і багато ще чого іншого.
в більшості це моя власна статистика накатаних за останні 4 роки 80 тисяч км по києву. (я не таксист і не грач )
бо коли пробка розсмоктується чи навіть і одразу - видно через що вона виникла.
до речі - я до аварій (тільки в мозгах ) відношу коли два дурні вилазять на перехрестя проблемне так що впираються лобом один в одного і не хочуть пропустити. а ще кілька дурнів впирається своїм лобом в цих дурнів і починає їм сигналити. і перші дурні вже б і раді відступитись але вже нема куди. це те саме що аварія - поки міліціянт не прибіжить і всіх не розжене - будуть стояти. тільки що машини не пошкоджені
але в порівняні з тим коли на мосту чи на проспекті дві машини поцарапали одна одну на 50 баксів а стоїть кілька тисяч автомобілів і чикає гаїшника зі страховиком поки вони через цю пробку sic! доїдуть і напишуть всі документи бо СТРАХОВКА - це дрібниці.
а тепер порахуйте кількість аварій в день в києві (десь сотня-дві) зафіксованих даі, додайте ще якусь стільки ж не зафіксованих - і порівняйте з кількістю пробок.
а от в центрі все інакше. там в основному підїжджає вантажівка/бус чи то до офісу чи то до магазину, стає посередь дороги бо більше ніде (все узбіччя заняте бо парковки нема) і починає завантажуватись/розвантажуватись. от і пробка в центрі гарантована бо там більшість вулиць такі що ледве-ледве дві машини розминаються.
якщо тут є автомобілісти що думають інакше - хай пишуть.
Re: а ви думаєте в нас хтось статистику пробок веде?
Я в основному згодeн.
Пeрeважна причина пробок - нe вeлика кількість машин (на душу насeлeння іх всe одно набагато мeншe, ніж у Західних краінах), а ДУЖЕ бeздарна організація дорожнього руху і нeeфeктивність ДАІ у випадку аварій.
Плюс цинізм водіів у ставлeнні до ПДД (зрозумілий і лeгкопояснюваний)
Відповіді
2006.05.17 | ОРИШКА
Re: Киев превратится в одну большую пробку?
Да в Киеве давно нужно ставить на один из первых мест вопрос по наведению порядка с транспортом. Это не только момент опаздываний и прочая. Самое главное - выхлопы в пробках ТАКОЕ делают с воздухом в центре - наверное, второй Чернобыль. А ведь у многих бонз детки в центре живут. Вот и заставляют сильные города сего своих детишек дышать страшной фашистской газовой камерой (кто думает, что утрирую, спросите у спецов). Я бы согласилась быть координатором акции Киеву-чистый воздух, но еще не знаю, как это делается. Медленная смерть вовсю струится улицами и площадями Киева, а всем по барабану. Вот это должно быть тестом мэру - жить можно и в хрущовке, а здоровье на элитную квартиру не обменяешь. УЖОС!2006.05.17 | марктем
Re: Киев превратится в одну большую пробку?
Вообще-то Киев превратился в большую пробку при Омельченке.В городах Европы есть специальная полоса для городских автобусов. Какая бы ни-была пробка, автомобилисту туда зась. Люди имеют возможнось пользоваться общественным транспортом и добираться вовремя в нужное место. Переезжали в час пик с левого берега на правый?
Непонятна была и борьба Омельченка с трамваями. В Европе под них ставят шумопоглащающие материалы и ходят они по городам и без шума и пассажиров возят.
Непонятно, какие экологические стандарты существуют в Киеве. Опять же, в городах Европы на оживленных улицах города есть табло с данными о чистоте воздуха. Наверное некоторые машины по городу просто не имеют права ездить???
В принципе, не являясь сторонникам определенной личности, буду поддерживать того мера, кто европеизирует столицу, а не превратит ее действительно во второй Чернобыль.
2006.05.17 | ОРИШКА
Re: Киев превратится в одну большую пробку?
Киев НЕ МОЖЕТ быть европейским городом, пока в нем такая страшная ситуация с загрязнением воздуха. В Вене - полно машин и вони нет.2006.05.18 | марктем
Совершенно согласен. И это гораздо важнее темы мови/языка (-).
2006.05.17 | DADDY
Нове у русі при новій владі
За часів правління Ящура я постійно потрапляв у "пробку" під час проїзду Ящура від своєї дачі (типу у Вшгороді) у напрямку Кабміну.З Січня 2005 року бачив 1 раз перекриття дорги: їхала колона байкерів у напрямку від Московського мосту до ринку Троєщина.О клята помаранчева влада: і на цьому не дає дої...тися.
2006.05.17 | Михайло Барашков
О киянах позаботился Омельченко
Текущие работы необходимы и системных пробок не создают.А вот успешно проведённая г-м Омельченко операция по уничтожению киевских трамваев, троллейбусов, автобусов, развитию маршруток, строительству линий метро в лесу пробки создала. Трудился наш прораб 10 лет, чтобы это разрулить, потребуется не меньше. А теплосети тут ни при чём.
2006.05.17 | Роман ShaRP
Ну и они сами, разумеется.
Любой может, произведя несложные расчеты, посчитать, во сколько раз больше места на дороге занимает человек, которые ездит в личном автомобиле.При том, что основная часть города проектировалась и строилась без учета возрастания количества автомобилей в нем в разы. Как бы "плохо" это не было - улицы все равно не резиновые.
Наслушался рекламы -> купил автомобиль -> создаешь пробки себе и другим.
2006.05.17 | catko
от не догодиш людям в жодну пору року
зимою влада фігова бо їй теплокомунікації рве а літом фігова бо дороги перекриває для реставрації тих самих комунікацій.2006.05.17 | DADDY
Помарчева влада фігова по визначнню (-)
2006.05.18 | ziggy_freud
дуже можливо, що цей крок розумний
досвід багатьох великих міст:- їдемо тачкою до стоянки на околиці, лишаємо тачку і йдемо пішки, чи їдемо в метро.
- якщо бажаємо ганяти понти, чи гостру необхідність, платимо гроші за в*їзд в центр, або дорожче за парковку. Як живемо в центрі, трохи менші, але теж платимо.
На деяких центральних вулицях вдень усьо заставлене тачками. Доїхати з пл. Перемоги до Хрещатика іноді довше, ніж дійти пішки...
Понти мають коштувати грошей. За визначенням. Як хто хоче їздити два квартали здоровенним джипом, і на півдня лишати в ніпаложенном мєстє, хай БАШЛЯЄ.
2006.05.18 | ОРИШКА
Шановний ziggy_freud, імхо, не той аспект
питання повинен бути головнішим. Чим ми дихаємо?! Газівка у центрі не зменшиться, якщо підвищити платню за проїзд і парковку, дядьки з джипів це підвищення і не помітять.Відбирати треба агрегати, що чмихають, пихкають та плюються тадлицею Мендєлєєва, загоняти машини під землю ( а не людей, блін, вся добірка цезій-стронцій тече вниз), врешті-решт - світлофори зробити так, щоб "зелена вулиця" працювала, невже це біном Ньютона для влади? І кияни дивовижні люди - проди забудови придуркуватої воюють, а проти прискореної своєї смерті та страшних болячок своїх же тіточок та онуків - ніяк, платять гроші, щоб отримати талон на воняючу "Антилопу" ще й радіють. Дурні люди, по визначенню. Взагалі, як і всюди. Наболіла тема.2006.05.18 | ziggy_freud
забудова і чистота повітря - пов*язані речі
ОРИШКА пише:> питання повинен бути головнішим. Чим ми дихаємо?! Газівка у центрі не зменшиться, якщо підвищити платню за проїзд і парковку, дядьки з джипів це підвищення і не помітять.
Треба розрахувати так, щоб помітили. І дехто взагалі почав їздити на велосипедах. А гроші - на вирішення екологічних проблем. Наскільки мені відомо, в Амстердамі саме це вирішило проблему.
> І кияни дивовижні люди - проди забудови придуркуватої воюють, а проти прискореної своєї смерті та страшних болячок своїх же тіточок та онуків - ніяк, платять гроші, щоб отримати талон на воняючу "Антилопу" ще й радіють. Дурні люди, по визначенню. Взагалі, як і всюди. Наболіла тема.
Якщо кияни перестануть воювати проти варварської забудови, новиє кієфскіє їх задушать своїми пердячими парами ;-\ Будівництво теж пов*язане з забрудненням повітря, з перекриттям вулиць, а головне - з вирибуванням парків і скверів, які те повітря потроху чистять.
До речі, в багатоповерхівки заселяються далеко не бідні люди. 100 квартир - це постійно 100-120 тачок під хатою. 100 дрібних офісів - 400-500. Цифри трохи зі стелі, але можна перевірити.
2006.05.18 | Мінор
Досвід інших міст: Сінгапур та Будапешт
Власне, там де мені доводилося самому водити авто.У Сінгапурі існують величезні податки на придбаннґ власного авто. Таким чином місто регулює кількість автомобілів щоб не задихнутись. Деу-Нубіра там коштує до 50 000 баксів, а очкастий мерс - 200 000 ам. дол.
У Будапешті такого немає. Але є значна кількість будинків-паркінгів і,як для України, величезні штрафи за неправильний паркінг - 200 доларів(!).
В обох містах я не бачив жодного лівого повороту на зустрічних напрямках (водії розуміють про що я кажу). У кожному випадку, коли тобі треба повернути наліво - ти повертаєш направо і об"їзжаєш квартал. В рідкісних випадках є спеціальні полоси і світлофори. Таким чином більшість основних вулиць Будапешту мають односторонній рух. Пробок практично не було.
В обох містах абсолютно неймовірні штрафи за перевищення швидкості. Якщо у Сінгапурі поліція фіксує на автоматичний радар, що ти їхав не 60, а хоча б 70 км/год - 700 сінгапурських доларів маєш сплатити, бо прийде квитанція додому по пошті.
2006.05.18 | Сергій Кабуд
дуже схоже в сша
в містах так само односторонні проспектиліві поверти дозволені, але є праила за якими маєш пропустити всіх, стоячи на середені і вже коли ніхто не їде- твоя черга.
В Київі жахливі світлофори- я не можу отак одразу розрізнити яке світло, бо воно якесь завжди кольору гімна намазаного на лихтарь
про решту правил, водіїв, мусарів просто мовчу
2006.05.18 | catko
тут є кілька проблем
перша - не завжди людина везе тільки свою задницю в машині, інколи вона везе щось важке і обємне. якщо це стосується магазинів та технічного забезпеченя офісів - то без авта взагалі не обійтись. і здебільшого це вантажівки які і найбільше димлять і пробок створюють.друга - якщо взяти функціонування громадського транспорту в києві як воно є зараз то реально можна дістатись до 70% території і навіть при теперішньому засиллі автомобілів цей громадський транспорт працює в перманентному режимі пік.
третя - 80% пробок в києві звязано не з кількістю транспорту а з аваріями (учасники 2-3 години стоять раком посеред дороги і спостерігають як мент з рулеткою ходить - а пів міста стоїть і матюкається) і з відсутністю парковок (саме з відсутністю а не з неправильною парковкою. я знаю ряд місць в центрі де власники офісів в кварталі домовились, організували одне нормальне місце для парковки для своїх та відвідувачів, поставили чергового який шугає зальотних безпрєдєльщиків - і все стало селяві)
тому цю проблему можна вирішити тільки комплексно де має бути врахована і екологія і забудова і транспортні режими в просторі і часі і питання парковок і схеми охоплення громадським транспортом і якість-кількість того громадського транспорту і багато ще чого іншого.
2006.05.18 | ОРИШКА
Re: тут є кілька проблем
А звідки у вас дані по процентах? Бо цифри страшні. Це ваше імхо чи статистика?Треба починати боротьбу за европейські стандарти повітря на вулицях міста.
2006.05.18 | catko
а ви думаєте в нас хтось статистику пробок веде?
в більшості це моя власна статистика накатаних за останні 4 роки 80 тисяч км по києву. (я не таксист і не грач )бо коли пробка розсмоктується чи навіть і одразу - видно через що вона виникла.
до речі - я до аварій (тільки в мозгах ) відношу коли два дурні вилазять на перехрестя проблемне так що впираються лобом один в одного і не хочуть пропустити. а ще кілька дурнів впирається своїм лобом в цих дурнів і починає їм сигналити. і перші дурні вже б і раді відступитись але вже нема куди. це те саме що аварія - поки міліціянт не прибіжить і всіх не розжене - будуть стояти. тільки що машини не пошкоджені
але в порівняні з тим коли на мосту чи на проспекті дві машини поцарапали одна одну на 50 баксів а стоїть кілька тисяч автомобілів і чикає гаїшника зі страховиком поки вони через цю пробку sic! доїдуть і напишуть всі документи бо СТРАХОВКА - це дрібниці.
а тепер порахуйте кількість аварій в день в києві (десь сотня-дві) зафіксованих даі, додайте ще якусь стільки ж не зафіксованих - і порівняйте з кількістю пробок.
а от в центрі все інакше. там в основному підїжджає вантажівка/бус чи то до офісу чи то до магазину, стає посередь дороги бо більше ніде (все узбіччя заняте бо парковки нема) і починає завантажуватись/розвантажуватись. от і пробка в центрі гарантована бо там більшість вулиць такі що ледве-ледве дві машини розминаються.
якщо тут є автомобілісти що думають інакше - хай пишуть.
2006.05.18 | Jfk
Re: а ви думаєте в нас хтось статистику пробок веде?
Я в основному згодeн.Пeрeважна причина пробок - нe вeлика кількість машин (на душу насeлeння іх всe одно набагато мeншe, ніж у Західних краінах), а ДУЖЕ бeздарна організація дорожнього руху і нeeфeктивність ДАІ у випадку аварій.
Плюс цинізм водіів у ставлeнні до ПДД (зрозумілий і лeгкопояснюваний)