Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
05/28/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Ця історія бере свій початок ще з часів, коли Олена Ткаченко стояла на Майдані в Києві. Після цього разом з кількома десятками однодумців вона була оголошена на міській площі "врагом Евпатории", почалось цькування з боку різних керівних структур м.Євпаторії (міський голова, управління освіти, керівники профспілок, керівний склад міліції та прокуратури тощо). Цим і була спровокована теперішня ситуація.
За дві виборчі кампанії влада в Євпаторії так і не змінилась. Пріоритети залишились старими, але ж не змінились пріоритети і у Олени Ткаченко. Протягом всього навчального року адміністрація школи та керівництво управління освіти цькували вчителя. Заява О.Ткаченко про незаконний збір грошей з батьків учнів керівництвом школи і спровокувала адміністрацію школи на фізичну розправу над Оленою Ткаченко. ЇЇ викликали в кабінет, зачинили двері і почали знущатися, що підтверджено зверненням О Ткаченко до міліції.
Чоловіку Олени, підполковнику міліції Віктору Ткаченко, одному з небагатьох справжніх кримських помаранчевих, сказали, що "ваша вся семейка Ткаченко нас достала и нам не составит труда в три минуты тебя закрыть". Хто в нашій державі спроможний "закривати" зрозуміло всім.
Можновладці поки погрожують, а адміністрація школи вже б’є. Що ж, маємо те, що маємо.
За дві виборчі кампанії влада в Євпаторії так і не змінилась. Пріоритети залишились старими, але ж не змінились пріоритети і у Олени Ткаченко. Протягом всього навчального року адміністрація школи та керівництво управління освіти цькували вчителя. Заява О.Ткаченко про незаконний збір грошей з батьків учнів керівництвом школи і спровокувала адміністрацію школи на фізичну розправу над Оленою Ткаченко. ЇЇ викликали в кабінет, зачинили двері і почали знущатися, що підтверджено зверненням О Ткаченко до міліції.
Чоловіку Олени, підполковнику міліції Віктору Ткаченко, одному з небагатьох справжніх кримських помаранчевих, сказали, що "ваша вся семейка Ткаченко нас достала и нам не составит труда в три минуты тебя закрыть". Хто в нашій державі спроможний "закривати" зрозуміло всім.
Можновладці поки погрожують, а адміністрація школи вже б’є. Що ж, маємо те, що маємо.
Відповіді
2006.05.29 | Юрій
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Діяти потрібно рішуче - Олену Ткаченко потрібно призначити директором школи або зав.відділом освіти,а Віктора Ткаченка призначити начальником міліції м.Євпаторії.Ситуація багатократно повторюється там,де правлять Януковичі.Після перемоги помаранчевої революції,її рядових учасників, помаранчева влада просто забула про них, зате запамятали голубі,які одержали посади і владу у регіонах.Скоро голубі битимуть професіонально у Верховній Раді України,про це заявив боксер-депутат Ахметов.Помаранчевий Віталій Кличко тепер десь на лаві запасних,українському Президентові і українській владі - не потрібний.Жаль,що нема кому дати здачі.2006.05.30 | Андрей
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Госпожа Ткаченко делает со своей стороны делает всевозможные попытки очернить директора и трудовой коллектив школы, в которой она работает, всего лишь для того, чтобы занять место директора школы. Однако она сознательно умалчивает, что из-за ее "больного" воображения, политического гонора и амбиций СТРАДАЮТ ПРОСТЫЕ УЧИТЕЛЯ, т.к. по ее вине(написание анонимок, содержащих унижающие человека и его деловую репутацию так называемые "факты") их дома посещают представители контролирующих и правоохранительных органов, чем вносят в семейную жизнь нервозность и постоянную боязнень2006.05.30 | Svyryd
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Crimea should not be given to Russia at any cost , it's Ukrainian land and Russians can fuck off big time!!! Well done Ukranians with Orange Revolution!!!2006.05.30 | Московский Одессит
Crimea should be given to Russia at any cost!
2006.05.31 | Jfk
Re: Crimea should be given to Russia at any cost!
А ідeя одразу ВИВЧИТИ мову нормально, а ПОТІМ ужe нeю користуватися ніколи нe приходила в голову?А то випeрся тут, як клоун на пружинці і позоришся своім "Англійскім-па-Ніжeгародскі..."
Хоча, звідки тобі вивчити нормальну Англійську: нe Европа всe-таки. Анти-Европа.
2006.05.31 | Московский Одессит
Re: Crimea should be given to Russia at any cost!
Извини. Я как выучу французский, затем арабский, буду подтягивать английский, если надо будет. А вообще мой предыдущий пост не тебе адресовался.Кстати, ты наверное непротив будешь если якшо я твоЕй мовай пакарыстуваимусь, га? Та я ш снаю шо непротЫв:):):):):)
2006.06.01 | hrushka
Crimea should NОТ be given to Russia at any cost!
Коли Сов`єтський Союз розпався, то кожна держава приймила існуючі кордони. Це був перший корк щоби зменшити сварки, хоть кожна держава потратела чимало площі з одномовним населенням. З рештою добром начали “дружно” ділитись, як це тільки Росія вміє. Царат як і Союз грабували поневолені народи, все добро звозили до Москви а людей мордували по своїх ґулаґх.І тепер далі Росія старається присилувати народи собі на уступки. Вибачте, ті часи менули. Україна та другі бувші “сателіти” тепер мають свою владу, своє право та свою конституцію. Всі ці народи рівні собі в ОН та не гірші Росії. Україна через 350 років доволі потратела та потерпіла, Крим тепер не відємна часть України й мовні сварки не допоможуть відірвати цю часть від держави. Коли демонстрації начнуть грозити небезпеку державі, то міністрство оборони змустиь взяти певні кроки забезпечити спокій та поядок в державі. На то закони й ми всі мусемо їх дотриматись.
PS Чи Російська Федерація дозволяє різним мовним меншостям такі проголошення та демонстрації в спарві мови як це відбуваються в Україні?
PS2 Оскільки заворушення у справі мови є заохочені із сторони Росії, то Україна повинна заявити, що коли ці заворушення Росія не утихомирить, то Україна змушена зірвати договір дозволу російських військ на українські землі в Севастополі. Ця справа торкається самозбереження та безпеки України. Така заява повинна бути порушена в ОН і час випровадження російських військ мустиь бути завершений до 350 день!!!
2006.06.10 | Вадим из Одессы
Re: Crimea should NОТ be given to Russia at any cost!
- Отвечю Автору сего поста его "думок" с моими коментариями.Коли Сов`єтський Союз розпався, то кожна держава приймила існуючі кордони. Це був перший корк щоби зменшити сварки, хоть кожна держава потратела чимало площі з одномовним населенням. З рештою добром начали “дружно” ділитись, як це тільки Росія вміє.
- Только ли Россия? Долги СССР оплачивает по моему только Россия, или я ошибаюсь?
Царат як і Союз грабували поневолені народи, все добро звозили до Москви а людей мордували по своїх ґулаґх.
- По поводу «грабували поневолені народи»??? Что за бред? Уточните кто кого и какие народы «грабував»? Вопрос – уточните кто – Русские персонально устроили всем остальным народам эти самые «гулаги»? Насколько я помню историю, идеи создания «трудовых лагерей» принадлежит Льву Троцкому. Организовывали и руководили этими лагерями далеко не русские люди. По поводу «грабували» хочу напомнить, что поднимали гиганты машиностроения на Украине (ХТЗ, Днепрогэсы, и пр. и пр.», из средств «награбованих» не в Украине.
І тепер далі Росія старається присилувати народи собі на уступки. Вибачте, ті часи менули. Україна та другі бувші “сателіти” тепер мають свою владу, своє право та свою конституцію. Всі ці народи рівні собі в ОН та не гірші Росії.
Україна через 350 років доволі потратела та потерпіла,
- А до этого в Украине текли молочные реки с кисельными берегами. И “було вільне та незалежне життя до несхочу”, а про ляхів, литовців та татар – то москальські вигадки. І як то бідна “Україна через 350 років доволі потратела та потерпіла, потратела та потерпіла”. Сльози так і навертають. У детинстві про Тараса Бульбу читали, знаемо. Чи будете балакать нам знов про маскальські брехні, га?
Крим тепер не відємна часть України й мовні сварки не допоможуть відірвати цю часть від держави. Коли демонстрації начнуть грозити небезпеку державі, то міністрство оборони змустиь взяти певні кроки забезпечити спокій та поядок в державі. На то закони й ми всі мусемо їх дотриматись.
- Я так думаю не мусемо. На майданах ото демократія та народ, а що в Криму ото не демократія та на народ. Отой народ у Криму теж громадяни України, і вони теж мають такі ж права як і усі інші громадяни України, на думки, на право слова та життя як вони хотять. Вони громадяни України, та поважно відносьтесь до них. Як до закону, то на майдані переступили закон, і нічого, нормально. Бачили ми як бомжі у Київі міністрів до работи не пущали.
PS Чи Російська Федерація дозволяє різним мовним меншостям такі проголошення та демонстрації в спарві мови як це відбуваються в Україні?
- У Росії слава богу нема таких питань, і Росія -федерація, а Україна нажаль прогресуюча ІМПЕРІЯ, з усіма імперськіми замашками. “За что боролись – на то и напоросись!”
PS2 Оскільки заворушення у справі мови є заохочені із сторони Росії, то Україна повинна заявити, що коли ці заворушення Росія не утихомирить, то Україна змушена зірвати договір дозволу російських військ на українські землі в Севастополі. Ця справа торкається самозбереження та безпеки України. Така заява повинна бути порушена в ОН і час випровадження російських військ мустиь бути завершений до 350 день!!!
- Ну а це вже півна дур. Моя думка – чого уж там “мелочиться”. Чого уж там округ да около. Об’явіть москалям війну. Та і годі базікать. Ну не подобаються вони Вам, викопувайте із схронів зброю, сідайте у потяги та гайда москаликів бити та різати. Отож у Вас усіх генетично це закладено. Я так бачу що у Вас там свербить бажання різати кожу жівцем та випалювати зірки на спинах. Чи не так????
2006.05.30 | sert
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Ця тряпочка Ющенко може розвалити Україну. Ні при Кучмі, ні при Кравчуку ніякі статуси рос. мові радами не надавалися. Скоро з"їзди партій, міськради, облради будуть створювати свої конституції і вирішувати з якими країнами їм краще блокуватися, а згодом і приєднувати свої території до них. Вже зараз в Криму вирішують, які кораблі можуть заходити в їх порти, а які ні. Ющенко не здатен управляти країною і подавити сепаратистів. І вони це вже зрозуміли і нагліють все більше.2006.05.30 | Evgen
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
За часів Кучми всієй цієї антиукраїнської гідоті не треба було піднімати питання другої державної мови, адже вони прекрасно розуміли що Кучма ніколи не зробить ані реальних кроків до Європи, ані до вступу до НАТО.Зараз, коли Ющенко тільки намагається це робити, українофоби зрозуміли, що це їхній - зараз (скидають Ющенко шляхом імпічменту, і повертають зовнішньополітичний курс України до Росії (ЄЕП,СНД,спільні кордони тощо), або ніколи. Звідси вся ця істерія. Але Ющенко заслабкий для тих задач, що їх він накреслив для себе та патріотичной частини українського суспільства. Він погано вивчав марксисько-ленінську філосовію, адже там чітко сказано, що будь яка держава - це перш за все апарат насильства, хай і в межах закона, конституції. І якщо Ющенко це зрозуміє, і не почне використовувати цей апарат насильства за прямим призначенням, то події просто зметут його з посади.
Віктор Андрьцович заради майбутньго України відкиньте Вашу м'якість, проявіть твердість та мужність.
2006.05.30 | Московский Одессит
твердість та мужність...
В этих вопросах может привести к гражданской войне. ВА не совсем дурак и похоже это прекрасно понимает.2006.05.31 | Jfk
Re: твердість та мужність...
Какая гражданская война?Вeлікакацапeйскія квасния "патріоти" імeют одно простоe свойство: бить очeнь нагло-агрeссівнимі ровно до того момeнта, пока нe получат под задніцу.
Послe получeнія сразу жe становятся уніжeнно-лєбeзясшімі. Ні k какім войнам нe прeдрасположeннимі.
Поскольку нормальнимі оні нe бивают вообшхe нікогда, то второe прeдпочтітeльнeй. Cапогом - і под задніцу. Юшхeнко, ти услишишь єто когда-нібудь?
2006.05.31 | Московский Одессит
Если все будет так продолжаться, то вы убедитесь в обратном
возможно посмертно.2006.05.31 | Убітий Єнот
Как я с вами согласен
Действительно, если этой публике демонстрировать уступки=слабость, она наглеет, если ламать об колено, она становится шелковой.Поэтому действительно, продолжать так дальше опасно, порвут как тузик тряпку. Нужно брать пимер с России, там умеют обращаться с таким населением, при этом население полностью поддерживает нынешнюю власть.
Самые дисциплинированные зеки это петухи, помня об этом и следует строить свою политику в регионах с русским ментальным типом населения.
2006.05.31 | Московский Одессит
Re: Как я с вами согласен
русский ментальный тип населения может поддерживать политику Путина, но никогда и ни за что не станет поддерживать политику "свидомой" части Украины. Так что тут ваши сравнения некорректны. "Дать под зад" это конечно очень хорошее средство, правда не всегда работает. И сейчас как раз тот случай.2006.06.07 | петро симоненко
Re: Если все будет так продолжаться, то вы убедитесь в обратном
відповідати треба жорстко: інформаційно, юридично і фізично, якщо треба.2006.05.31 | Убітий Єнот
твердість та мужність нужно проявлять иначе
Не по "языку" устраивать глупые разборки с возомнившими о себе местными князьками, прокуратуру подключать, протесты и прочие глупости. Нужно работать по персоналиям, по тем коммерческим структурам, что поддерживают этих князьков, поставить задачу силовикам и в кратчайшие сроки часть фигурантов окажется на нарах, их бизнес разрушен, а оставшиеся будут полностью лояльны. Так был обезврежен на очень длительный период крымский сепаратизм.2006.06.01 | Andrij
Ви праві, мак"явелівська політика є найдієвішою (-)
2006.05.31 | sert
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
В попередні роки зроблено декілька ключевих помилок, які зараз можуть негативно вплинути на розвиток подій в Україні.Перша - це відмова від ядерної зброї на гарантії безпеки.
Друга - це те що не були посаджені в тюрми ті, що закликали до сепаратизму і розвалу України в кінці 2004 року, особливо на з’їзді в Сєвєродонецьку. Зараз багато з них пройшли в парламент і будуть служити «кришею» для проросійських організацій, працюючих на гранти ФСБ, які хочуть розхитати ситуацію в Криму, а по можливості і в інших регіонах.
Третя - це згода на конституційну реформу, що ослабляє керованість центральною владою ситуації в країні у випадку загострення і сприяє анархії.
Виправити першу помилку зараз пробують за допомогою вступу до НАТО. Якщо це вдасться, то російські плани захоплення Криму будуть похоронені. Тому зараз сили керованого з Москви антиукраїнського легіону (Регіони, Вітренко, комуністи) направлені на дестабілізацію обстановки в Криму і протидію вступу України до НАТО.
2006.05.31 | Убітий Єнот
Вступление в НАТО не панацея
С внутренними проблемами Украина должна справляться сама.Что мешает даже при условии вступления в НАТО развязать гражданскую войну в Крыму либо на Донбассе? Желающих мочть натовцев и бандер будет предостаточно. Оружие, финансирование предоставит Россия. Народ доведен до нужной кондиции. В этом случае, при условии вступления в НАТО, киевское првительство станет чем-то вроде нынешнего иракского. Это гибель для украинского государства.
А то что Ющенко тряпка и возможно он станет виновником гибели Украины - согласен. К сожалению наша элита не видит разницы между политическими оппонентами и врагами.
2006.05.31 | sert
Re: Вступление в НАТО не панацея
Ні, НАТО - це не панацея від внутрішніх проблем. Це на випадок зовнішньої агресії.А щодо громадянської війни, то подавляти ті проросійські організації і партії, які хочуть такого розвитку подій і провокують конфлікти, повинні спеціальні служби причому в самому зародку, без всяких послаблень, інакше ті дійсно стравлять людей між собою на конфесійній, мовній чи міжнаціональній основі себто доведуть «до нужной кондиции».
І якщо будь-якій країні, навіть найзгуртованішій, не протидіяти організаціям, які закамуфльовано чи відкрито намагаються розколоти країну чи взагалі стерти з карти світу на радість її сусідів, то вони рано чи пізно доб’ ються свого. Чи може, наприклад, Ізраїлю зробити все, що від нього чекають палестинці? Тобто самоліквідуватись. А чи мало в Україні рупорів тих політичних сил в Росії, які просто не хочуть, щоб вона існувала як самостійна держава. Може зробити як вони хочуть?
При Ющенку ж ті хто вчора закликав до розділу території України легко уникнули покарання,навіть отримали владу і продовжують піарити інтереси Росії; мало того, він ще думає, а чи не «співпрацювати» з ними. По розвалу України?
2006.05.31 | Убітий Єнот
Спецслужбы не помогут против организаций не нарушющих УК
Пусть формально не нарушающих. Правовой базы нет. Тем более если у властей нет политической воли. Никто не может запретить вести тем или иным силам свою пропаганду, к примеру "Прорыву" проводить антитатарские демонстрации под лозунгом "Мы рать а вы орда" или перекапывать границу между Крымом и остальной Украиной в районе Перекопа. Это технологии той же оранжевой революции, в России их изучили и теперь используют против нас. Там была опубликована книга Джин Шерп "От диктатуры до демократии" где подробно описываются технологии ненасильственного сопротивления, все заинтересованные люди ее подробно изучили. И теперь с успехом применяют. Феодосия последний пример. Ненасильственное сопротивление это пока государство еще не совсем ослабло, потом будет преднестровский вариант.Деньги есть, люди есть, оружие тоже найдется, какие проблемы. Власть в Киеве недееспособна. Экономический кризис подходит сильнейший. Идеальная ситуация для любого сепаратизма, любых мятежей и переворотов.
Против такого рода общественных организаций эффективны другие общественные ораганизации, созданные для борьбы с первыми. Официальные структуры не могут явно нарушать уголовный кодекс, а вот неофициальные структуры очень даже могут, особенно если правоохранительные органы смотрят сквозь пальцы на их усердную работу на благо страны.
2006.05.31 | ОРИШКА
Re: Спецслужбы не помогут против организаций не нарушющих УК
То есть можно нарушать уголовный кодекс с целью закрыть рот витренкивщине-кушнаревщине. Власти - сквозь пальцы, можно дубинкой по голове. Заманчивое предложение. Формируем отряды типа \"Бегущие на врага\", и нарушаем закон, отлавливая и нейтрализуя по одному.Это уже было. Лучше сделать власть дееспособной. Путем мирного переворота? Кто ворочать будет?
Власть недееспособна - политики невнятные. Давайте на деньги от Криворожстали прикупим нормальных политиков. Типа Кондолизы.
Змея, которая кусает себя за хвост. С чего начинать? Как заставить закон пугать тех, кто его нарушает? Время упущено? Камо грядеши?
2006.06.01 | Юрій
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Всі подані в обговоренні пропозиції щодо свавілля у Криму -нездійсненні.Ющенко поступово руйнує досягнення майдану.Спочатку він створив прецедент,надавши повноваження Порошенку - секретареві РНБО дублювати уряд,без достатніх основ відправив у відставку уряд Тимошенко,а замінив її Єхануровим.Який крик вчинявся при піднятті цін на бензин чи цукор при Тимошенко,а от Єханурова "не бачать" при афері з Росукренерго,чи при підвищенні цін.Ющенко підтримував Піскуна на посаді генпрокурора.Призначив генпрокурором Медведька з регіонів.Своїм меморандумом Ющенко вивів бандитів,за якими плакали тюрми,до Верховної Ради.Повертаються в Україну і вже реабілітуються особи розшукувані Інтерполом.Засуха,виявляється був оранжевими оббріхуваний,тепер треба чекати притягнення до відповідальності тих,хто безпідставно Засуху звинуватив,мабуть скоро реабілітують і Щербаня.Помилялися ми,ображаючи поважних людей на майдані називаючи їх бандитами.ВОНИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.ВОНИ РЕАБІЛІТУЮТЬСЯ.ВОНИ МРІЮТЬ ПРО РЕВАНШ.УКРАЇНА В НЕБЕЗПЕЦІ.Ми не можемо відступати,віддавати наші завоювання.2006.06.01 | verenko
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Не можу погодитися з тим твердженням, що потрібно брати приклад з тих держав, в яких живуть за сталінським соловківським гаслом "Загоним человечество в царство свободы железной рукой!"Потрібно лише, щоб кожен з нас на своєму місці створив такі умови, при яких російським шовіністам було би незатишно та соромно. Більше потрібно озвучувати історичну правду та виховувати дітей в дусі патріотизму. Якби донести до людей всі історичні злочини, скоєні російською імперією, то подавляюча більшість населення повернулась би до них спиною. А коли засоби масової інформації в руках ворогів, нічого з місця не зрушить.
А тим, кому всього мало (особливо території), раджу перечитати "Казку про золоту рибку". Дайте ради хоч 1% того що маєте!
2006.06.02 | Мартинюк
Однак вигнати з роботи директора який організував побиття треба
І під суд віддати.А то народ за всякі глобальні проблеми дискутує, а за таку просту річ чомусь забув.
2006.06.12 | Sergey_
Re: Однак вигнати з роботи директора який організував побиття треба
О том что ее били, известно лишь с ее слов. А вы уже суд Линча устраиваете. Этим делом должны соответствующие службы заниматься, если есть факт - принимать меры, а так - одно пустословие. Кто не дает прокуратуре открыть дело?2006.06.04 | Леонід
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Вважаю, що побиття вчительки можна пояснити лише однією причиною -- слабкістю нинішньої влади, у першу чергу нашого Президента.Чиновники на місцях не лише зоологічно не терплять українських переконань, а й по-варварськи переслідують інакодумців. Парадоксом є те, що подібне відбувається в незалежній державі Україна.2006.06.04 | Леонід
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Вважаю, що побиття вчительки можна пояснити лише однією причиною -- слабкістю нинішньої влади, у першу чергу нашого Президента.Чиновники на місцях не лише зоологічно не терплять українських переконань, а й по-варварськи переслідують інакодумців. Парадоксом є те, що подібне відбувається в незалежній державі Україна.Майдан-ІНФОРМ пише:
> Ця історія бере свій початок ще з часів, коли Олена Ткаченко стояла на Майдані в Києві. Після цього разом з кількома десятками однодумців вона була оголошена на міській площі "врагом Евпатории", почалось цькування з боку різних керівних структур м.Євпаторії (міський голова, управління освіти, керівники профспілок, керівний склад міліції та прокуратури тощо). Цим і була спровокована теперішня ситуація.
>
> За дві виборчі кампанії влада в Євпаторії так і не змінилась. Пріоритети залишились старими, але ж не змінились пріоритети і у Олени Ткаченко. Протягом всього навчального року адміністрація школи та керівництво управління освіти цькували вчителя. Заява О.Ткаченко про незаконний збір грошей з батьків учнів керівництвом школи і спровокувала адміністрацію школи на фізичну розправу над Оленою Ткаченко. ЇЇ викликали в кабінет, зачинили двері і почали знущатися, що підтверджено зверненням О Ткаченко до міліції.
>
> Чоловіку Олени, підполковнику міліції Віктору Ткаченко, одному з небагатьох справжніх кримських помаранчевих, сказали, що "ваша вся семейка Ткаченко нас достала и нам не составит труда в три минуты тебя закрыть". Хто в нашій державі спроможний "закривати" зрозуміло всім.
>
> Можновладці поки погрожують, а адміністрація школи вже б’є. Що ж, маємо те, що маємо.
2006.06.22 | Патриотка
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Хочу поддержать настоящих патриотов Украины! В запорожье атмосфера нелюбви ко всему украинскому наверное почти такая же, может не так в открытую травят людей. Но сознание большинства обрусевших и русских находится на таком же уровне. Если начинешь задумываться об этом становиться страшно. Народ отупевший и равнодушный ко всему. кроме своего удобства. Своих внушенных стереотипов. Никто не думает и не интересуется, а кто здесь жил до него, а чья это земля. а кто его предки? Зато все знают как здесь хорошо. Лучше чем в Тюмени, есть до отвала черешни и тд. Хотят здесь жить, пользоваться всем и ничего не отдавать за это. Нас ассимилировали, хотят жить не уважая народ чьей родиной они пользуются, так кого же надо защищать и от кого?Я считаю нужна жесткая национальная государственная политика.
Если мы Украина то не должны себя чувствовать Окраиной и кланяться и падать в ноги Путину и всем русским!
2006.06.22 | Кравчук
Re: Крим.Євпаторія.Побиття вчительки українського класу.
Я б , якби був чоловіком її , зробив би так, щоб у бажаючих піднімати руку на дружину, назавжди залишився фізичний спогад, десь в ліктьових суглобах. Думаю суд би виправдав.Кожна людина має право на захист своєї гідності, здоровя і життя, і своїх близьких.