UMC реагує на матеріал "Майдану"
05/29/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Шановна редакціє МАЙДАН-Інформ!
З величезною цікавістю ознайомилася з матеріалом "UMC пошкодує за неповагу до своїх клієнтів" (http://maidan.org.ua/static/news/2006/1148727122.html), написаним за мотивами заяви нашого клієнта Вадима Гладчука. При всій нашій повазі до свободи слова і права кожного нашого клієнта висловлювати своє незадоволення у будь-якій доступній йому формі, не забороненій законом, Ваш матеріал грішить упередженістю та невиправданими узагальненнями.
По-перше, мова іде не про всіх абонентів UMC, а лише про деяких абонентів, які користуються так званими безлімітними пакетами. Справді, через суто економічні причини, ми були вимушені перевести деяких із них на новий пакет "UMC Безлімітний 2006". Сьогодні існує обмежена кількість абонентів-"безлімітників", яких ми по суті крос-субсидуємо за рахунок інших абонентів.
Перехід цієї групи абонентів на новий пакет викликаний необхідністю змінити цю ситуацію.
По-друге, UMC є 100%-ою дочірньою компанією міжнародного оператора мобільного зв'язку ВАТ "Мобільні ТелеСистеми", цінні папери якої котуються на Нью-Йоркській фондовій біржі. Домисли автора статті про зв'язок між ціновою політикою UMC та країною, де знаходиться штаб-квартира компанії-власника, є не лише невиправданими, а й абсурдними.
По-третє, я з великою повагою ставлюся до політики Вашого інтернет-видання, згідно з якою Ви надаєте можливість усім зацікавленим сторонам висловити свою думку на Вашому сайті. У зв'язку з цим прошу Вас оприлюднити й нашу позицію, викладену у доданому документі.
Зі свого боку, готова продовжити конструктивний діалог із Вашою редакцією, щоб забезпечити адекватне і неупереджене висвітлення ситуації, яка склалася.
З повагою,
Ярина Ключковська
Керівник відділу зовнішніх відносин UMC
З величезною цікавістю ознайомилася з матеріалом "UMC пошкодує за неповагу до своїх клієнтів" (http://maidan.org.ua/static/news/2006/1148727122.html), написаним за мотивами заяви нашого клієнта Вадима Гладчука. При всій нашій повазі до свободи слова і права кожного нашого клієнта висловлювати своє незадоволення у будь-якій доступній йому формі, не забороненій законом, Ваш матеріал грішить упередженістю та невиправданими узагальненнями.
По-перше, мова іде не про всіх абонентів UMC, а лише про деяких абонентів, які користуються так званими безлімітними пакетами. Справді, через суто економічні причини, ми були вимушені перевести деяких із них на новий пакет "UMC Безлімітний 2006". Сьогодні існує обмежена кількість абонентів-"безлімітників", яких ми по суті крос-субсидуємо за рахунок інших абонентів.
Перехід цієї групи абонентів на новий пакет викликаний необхідністю змінити цю ситуацію.
По-друге, UMC є 100%-ою дочірньою компанією міжнародного оператора мобільного зв'язку ВАТ "Мобільні ТелеСистеми", цінні папери якої котуються на Нью-Йоркській фондовій біржі. Домисли автора статті про зв'язок між ціновою політикою UMC та країною, де знаходиться штаб-квартира компанії-власника, є не лише невиправданими, а й абсурдними.
По-третє, я з великою повагою ставлюся до політики Вашого інтернет-видання, згідно з якою Ви надаєте можливість усім зацікавленим сторонам висловити свою думку на Вашому сайті. У зв'язку з цим прошу Вас оприлюднити й нашу позицію, викладену у доданому документі.
Зі свого боку, готова продовжити конструктивний діалог із Вашою редакцією, щоб забезпечити адекватне і неупереджене висвітлення ситуації, яка склалася.
З повагою,
Ярина Ключковська
Керівник відділу зовнішніх відносин UMC
Відповіді
2006.05.29 | Роман
Re: UMC реагує на матеріал "Майдану"
У меня вообще тупо отключили безлимитку без всяких пояснений. Как потом оказалось, я "незаконно" использую услугу "конференц-связь" (у меня был роман с одной одесситкой и я раз 5 по пару часов позвонил ей на домашний с домашнего по конференцсвязи чтоб не по моб говорить а нормально, так как качество связи у УМС с Одессой не очень, а еще пару раз говорили еще и с ее сестрой, с которой мой друг встречается уже год). Вопрос-если есть услуга "конференц-связь" в пакете услуг, то как ей можно воспользоваться "незаконно"? Мне пояснили, что я де занимаюсь телефонным пиратством и оказываю услуги связи третьим лицам. Причем абсолютно бездоказательно, и номера кстати одни и те же были. Безлимитка была "старая" а не это 4000-е жлобство, и номер прямой и красивый. И абонентом я был уже 3-й год. Выводы я сделал быстро - отключил нафик корпорацию фирмы в 40 с гаком номеров от УМС и сменил сам оператора. Ибо жлобство и наглость должны быть наказаны! пс-не упоминаю ТВ-рекламу УМС, был бы юристом-разорил бы их уже давно! В общем, хорошей Вам связи, народ!пс2-приехал под вечер на Крещатик (раньше не мог по работе) - а пикета нету никакого, наоборот, ходят дефачки и "парят" бумажки с "новыми еще лучшими тарифами" для лохов!
2006.05.29 | rombarbar
Re: UMC реагує на матеріал "Майдану"
а Ярина Ключковська котра Керівник відділу зовнішніх відносин UMC випадково не дочка Ключковського з НУ?просто так.
2006.05.30 | TrollSeeker
Re: UMC реагує на матеріал "Майдану"
Ключковська Ярина Володимирівна (Начальник Відділу зовнішніх відносин ЗАТ “Український мобільний зв’язок”).2006.05.30 | Pavlo Z.
Ця реакція свідчить: вони щиро вважають нас лохами.
> По-перше, мова іде не про всіх абонентів UMC, а лише про деяких абонентів, які користуються так званими безлімітними пакетами.
Для нормальної компанії навіть один клієнт - це Клієнт.
> Справді, через суто економічні причини, ми були вимушені перевести деяких із них на новий пакет "UMC Безлімітний 2006". Сьогодні існує обмежена кількість абонентів-"безлімітників", яких ми по суті крос-субсидуємо за рахунок інших абонентів.
При чистому прибутку у 2004р - $232 млн. і у 2005р - 323млн??
> По-друге, UMC є 100%-ою дочірньою компанією міжнародного оператора мобільного зв'язку ВАТ "Мобільні ТелеСистеми", цінні папери якої котуються на Нью-Йоркській фондовій біржі.
А при чому тут де вони КОТУЮТЬСЯ (це можуть бути ще ...надцять зарубіжних бірж) - головне де зареєстрована компанія-власник і де знаходиться її штаб-квартира!:)))
> Домисли автора статті про зв'язок між ціновою політикою UMC та країною, де знаходиться штаб-квартира компанії-власника, є не лише невиправданими, а й абсурдними.
абсурдним, невиправданим і неаргументованим є якраз оце звинувачення в абсурдності та невиправдвності логічних заключень автора статті.
І найголовніше: ви міняєте правила гри під час гри (адже контракти з клієнтами укладені, підписані і їх термін не закінчився!!) і намагаєтеся довести, що праві??
Або ви зрозумієте і, принаймні, зробите "нульовий варіант" (виконання всіх умов ВЖЕ УКЛАДЕНИХ контрактів до закінчення терміну їх дії) або погано закінчите.
2006.05.30 | Albes
Так сделайте лохами их ! Кто мешает ?
Ребята, не пойму, нафига было "акционировать". Не эффективнее ли было бы "акциантам" объединиться и трахнуть ЮМСов по полной программе в суде ? И даже госпошлину платтить не надо. Используется закон о защите прав потребителей.Для ЮМСов :
Во-первых, никого не интересует ваше финансовое положение. Мало того. что подобное заявление является публичной ложью, т.к. финансовое положение КОМПАНИИ нормальное, так оно еще и направлено на оправдание неправомерных действий с целью придания им вида обоснованности. (Для Клиентов : Переведите ответ Ключковской на английский и закиньте на англоязычные форумы и сайты, в т.ч. Нью-Йоркской фондовой биржи, не забудьте добавить комментарий о том, что ЮМСы расторгли контракты в одностороннем порядке без выплаты компенсации. Думаю, через неделю после такого действия Ключковская в Компании работать уже не будет, а Компания прибежит к вам с предложениями об урегулировании спора, т.к. убытки у нее от такого вашего действия будут намного больше, чем они на вас "сэкономили").
Во-вторых, Односторонне неисполнение контрактов является грубым нарушением ГК Украины Закона о защите прав потребителей. И Компания будет, надеюсь, наказана за такое хамское поведение не только падением репутации, но и в судебном порядке с взысканием материального и морального ущерба, который подлежит возмещению за счет Компании Клиентам. "Перевод" с одного финплана на другой - это есть "изменение условий договора", которое может быть произведено ТОЛЬКО в двустороннем порядке. т.е. с согласия Клиента. Односторонне изменение условий оказание услуги равносильно (по последствиям) одностороннему расторжению договора без уважительных причин.
В-третьих, если Вы изволите заявлять о том, что Ваши действия связаны с "ухудшением финансового положения", то и объявляйте себя банкротом. (Клиентам : в сообщении в СМИ, на биржи и на сайты пользователей связи можете писать, что есть основания подозревать, что ЮМС на самом деле является финансовым банкротом, неспособным исполнять принятые на себя обязательства. Думаю, акционеры быстренько наведут порядок с менеджментом, раз там сидят такие "умные", что не просчитывают элементарных последствий своих официальных заявлений, а акции Компании вылетят из списка котировок биржи как пробка из шампанского).
Удачи, ребята !
2006.05.30 | Чучхе
УВМОД: не пам"ятаю точно, який це пункт правил
але у нас здається не можна множити одну тему в трьох різних гілках, як це робить Гладчук в своємо двобої з УМС (три теми за два дні):http://www2.maidan.org.ua/n/free/1148907220
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1148727122
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1148897438
і щось мені здається, що за розміщення цих статей хтось комусь навіть заплатив
2006.05.30 | Albes
Re: УВМОД: не пам"ятаю точно, який це пункт правил
В принципе согласен. Факт имеет место быть на лицо. Но, видимо, это политика сейчас на ВФ такая. Таких "многоженцев" на ВФ пруд пруди. И даже вплоть до полностью повторяющегося содержания ("до запятой"). О смысловой повторяемости даже и говорить на фоне этого как-то и неудобно вроде бы.Но и при УВМОДЕ по Правилам надо указывать пункт Правил. Иначе само сообщение с УВМОДом становится таким, которое нарушает Правила.
Надеюсь, что модераторы почистят не те ветки, где уже есть полезная информация, а те, где ее нет и в дальнейшем будут уважительнее относиться к Правилам. Как и пользователи.
2006.05.30 | Мартинюк
Просто ти користуєшся Київстаром і не користуєшся безліміткою.
Обурених діями останніми ЮМС серед безлімітників дуже багато. Гладчук просто відчув загальний настрій і пішов пікетувати.Передивився на всі теми які ти вказав - жодну з них не започатковував ні Гладчук ні його люди.
Раджу тобі поспілкуватися з будь яким ЮМСівським "безлімітником" (тепер колишнім) і ти зможеш написати круту статтю в "Газету по Київськи" на тему кидалова.
Стиль ЮМС сильно змінився після зміни власників - почалися проявлятися ті самі цирки, із за яких я колись відмовився від Київстару - типова російське презирство до тих на кому заробляються гроші і типово російке намагання міняти правила гри під час самої гри.
Із зачинателів ЮМС, якими був українець з Британії Андрій Гундер та його колеги в компанії вже нікого не зосталося. У всякому разі якби Андрій Гундер ще керувавв би піар-відділом компанії куди його після появи нових власників поступово "відтиснули" зі складу керівництва компанії, такого тексту ніколи не появилося. Тому що текст якраз демонструє ту саму неповагу до клієнтів, хоча б тим що згадується прізвище клієнта і подається як обгрунтування законності того що вони з робили з усіма іншим безлімітниками.
І ще так само УВМОД - ти намагаєшся перевести тему обговорення на особистості.
2006.05.30 | Чучхе
Re: Просто ти користуєшся Київстаром і не користуєшся безліміткою.
Думаю, питання ЮМСішної безлімітки турбує не дуже великий відсоток дописувачів Майдану, принаймні, не такий великий, щоб його обговорювати одразу у трьох темах, відкритих протягом одного дня, в чому я увидив порушення п.7 правил, про що і замельдував модератору2006.05.30 | Albes
Re: Просто ти користуєшся Київстаром і не користуєшся безлімітко
Если "построить" ЮМСов, то и другие операторы в дальнейшем поостерегутся "одевать лохов". Так что вопрос надо признавать общественнозначимым (учитывая общее количество пользователей мобильной связи).2006.05.30 | Мартинюк
Позабирали буржуям карети - пролетаріат торжествує.
Так з таким замашками і до "пролетаріату" доберуться - якщо все це для "оновленого" ЮМС пройде безкарно, то почнуть переглядати подібним чином і небезлімітні. Із за подібного приколу Київстару ( без попердження та ще й задным числом змінили пільговий тариф на "рекетирський") літом 2002 року у мене наклацало "лічильник" на 300$ за місяць . Це грунтовно підірвало мій бюджет майже на півроку.Юрко Зелений стаття якого появилася до гладчук не має ніякого стосунку і можливо про нього навіть не знає - він займається організацією виступів українських музичних груп.
Повторюю - якщо такі безцеремонні дії стерпіти , цей стиль стосунків з "меншыми братьями" пошириться і на решту "серых и убогих" клієнтів інших операторів, тому що у всіх них є спільні акціонери з Росії , і деякі здається навіть з одного і того ж феесбешного гнізда. Тому я вельми сумніваюся що Київстар та Білайн підтримають кампанію проти ЮМС - хоча б по законах бізнесу їм би було б гріх не скористатися цим.
Однак мені чомусь здається що вони у цей скандал не втручаються а лише спостерігають.Бо рикон мобільниих послуг є посуті монопольно-картельним - без взаємних домовленостей та співдії ціна напослуги мобільного звязку вже давно б впала би до рівня Європи.
І ще одне - на форумі зараз багато тем про "регіональну мову" - то що гукати УВМОд і шукати "жидомасона", який за це все заплатив?
Гадаю що причиною ж в першу чергу актуальність цієї проблеми, яку поки що не розуміють ті яких це ( тимчасово) не заторкнуло.
2006.05.30 | Albes
Re: Просто ти користуєшся Київстаром і не користуєшся безлімітко
Ну, стиль-то у ИМСов остался прежний. И раньше они в сговоре с судами занимались откровенным надувательством и обиранием граждан (если не верите, зайдите в любой суд и посмотрите навскидку десять дел (из тысяч)). Просто сейчас они "нарвались". а, так как привыкли к безнаказанности (потому, что "морду им били" в судах единицы), то и понесли в очередной раз бездумную чушь, по привычке рассчитывая на лохов. Но то, что можно делать с лохами, когда они в суде поодиночке, может не пройти в публичной сфере. Они это не учли.2006.05.30 | Jfk
Re: UMC реагує на матеріал "Майдану"
Типова відповідь "сталічнай бізнeс-дeффачкі".Що нe думка - то і пeрл.
"Дeякі" абонeнти - цe виходить, нe абонeнти...
Виправлeння фінансового положeння компаніі за рахунок одностороннйоі зміни умов договору - типу, норма.
Тe, що за відсутністю власного достатнього капіталу, опeративні кошти були підняті від Амeриканських і міжнародних інвeсторів чeрeз Нью-Йоркську фондову біржу, типу, робить компанію "нeросійською" і рішeння, в тому чіслі з ціновоі і тарифноі політитки, типу, нe приймаються у Москві і зовсім нe Прeзидeнтом гаспадінам Васіліeм Цідаравим...Напeвно ужe дрібним інвeтсором Джоном Хопкінсом з Айови, придбавшим за своі 500 доларів 10 акцій "Мабільних тeлісістeм"...Така от логіка па-дeффачсскі,:)
Однe слово - ... набита. Cправжня kліeнтка "Касмаполітeна" і журнала для саврімeнних жeнщін "Наталі".
І такі от формують Кївськe бізнeс-сeрeдовищe, особливо в компаніях з Московським капіталом.