Кременчуцькі ДАїшніки відмовляються від хабарів ?
06/03/2006 | Олександр Курилов
Новий начальник місцевого підрозділу ДАЇ Олександр Волков стверджує, що його колеги-офіцери вже не заробляють на життя хабарами. Але в кущах вздовж доріг (різновид міліцейського заробітку) вони поки що стоять.
Начальник відмовив міліціонерам у хабарах, але не у "заробітку"?
Тероризувати водіїв-порушників правил руху та звільнити з роботи всіх хабарників-міліціонерів обіцяє Олександр Волков. О.Волкова тиждень тому призначено виконуючим обов'язки начальника 2-го відділення обласного управління ДАЇ (Кременчуцький підрозділ). Обіцяне, як стверджує міліцейський керівник, втілюється в життя.
Зокрема, звільнено одного зі співробітників міського реєстраційного відділу ( далі - МРЕВ) та внесено зміни у роботу цієї структури. Твердження начальника підрозділу - міліціонери у МРЕВ працюватимуть доти, поки є останній відвідувач.
Натомість хабарі, які раніше організовано збирали під будинком МРЕВ, а згодом гроші розносили по кабінетах, вже не потрібні. Так само переконує Олександр Волков, нині немає вже й посередників, котрі організовано збирали хабарі. Натомість штучні черги, які раніше створювалися через постійну нестачу бланків техпаспортів та автомобільних номерів поступово зведуть нанівець. "До того ж, сплачувати за послуги МРЕВ можна вже у будь-якій ощадкасі" - таку новину проголосив новий начальник.
Сучасна історія Кременчуцького ДАЇ - це побори на дорогах та перелік випадків з розстрілом "штатних" хабарників МРЕВ. (В управління ДАЇ довгий час існувала жорстока конкуренція з приводу того, хто саме має збирати гроші з автолюбителів й розносити їх по кишеням офіцерів. - авт.) Сьогодні новий начальник запевняє, що з цією справою покінчено. "Не можу сказати, що раніше черги до МРЕВ не створювалися штучно. Дехто на цьому наживався", - говорить О.Волков.
Значно складніше з другою проблемою - заробляння грошей "у кущах", на самих міських шляхах. Начальники змінюються, а офіцери ДАЇ, як стояли кожного дня, так й стоять у засідках, заробляючи собі щоденну "зарплату".
Один з останніх прикладів - полювання на порушників правил руху, котре ДАЇшніки організували у місті на перехресті провулку Робочого та вул. Залізничної. Пішоходів на вулиці немає, (зайві свідки відсутні - авт),а машини з водіями якраз є. Вважається, що за дві години такого полювання - зупинка підозрілих авто та перевірка водійських прав, місцевий даїшнік "отримує" 200 гривень.
Заперечення нового начальника підрозділу ДАЇ - саме у цьому районі, за вісімсот метрів, за поворотом, міліціонери роблять все, аби на перехресті поряд з інтернатом (колишня СШ №21) було якомога менше трагічних випадків.
Чому правоохоронці контролюють водіїв, які вже проїхали повз школу з перевищенням швидкості, а не роблять теж саме, перед самим навчальним закладом, так і залишилося незрозумілим.
"Інспектор ДАЇ перед початком робочого дня декларує, скільки саме у нього грошей в кишенях", - на думку Олександра Волкова проблема хабарництва на дорогах все ж є, а перевірка кишень міліціонерів спрямована аби цього уникнути.
Водіїв дістануть репресіями та лежачими поліцейськими ?
Надалі у своїй роботі офіцери зважатимуть на головний критерій своєї роботи - кількість ДТП та постраждалих в них. У цьому переконаний начальник другого підрозділу ДАЇ Полтавської області Олександр Волков. З висловленого ним - міліціонери контролюватимуть правила дорожнього руху і робитимуть це жорстко. Принаймні, проти тих автолюбителів, котрі їздять по газонам Придніпровському парку мають відкрити справжній терор - порушників штрафуватимуть та відбиратимуть у них водійські посвідчення.
"Дійшло до того, що мене за рух машин в парку заслуховуватимуть на засіданні міськвиконкому", - обурюється О.Волков.
"ДАЇ у місті є. Наші функції контролю за безпекою руху залишилися, але напрямки роботи та підпорядкування дещо змінено. Це - реєстрація транспортних засобів та безпека руху на аварійно небезпечних дільницях шляхів", - переконував журналістів начальник другого підрозділу обласного управління ДАЇ.
Є власні нарікання у міліціонера з приводу безпеки руху в Кременчуці. "Районні суди у місті завалені нашими протоколами, які не розглядаються", - каже він.
ДАЇ ж з новим начальником, Олександром Волковим перейметься світлофорами, частину з яких мають відновити. Найближчий такий - на перехресті вулиць Красіна та Горького, обіцяють незабаром змонтувати. (Перед цим був світлофор, який встановили на перехресті вулиць Першотравневої та Радянської. Тепер ця штука завжди горить червоним ліхтарем у бік пішоходів, які збираються перейти дорогу в напрямку сьомого корпусу КДПУ. Якщо, хтось зі студентів потрапить під колеса, то слідчі у протоколі напишуть - переходив вулицю на заборонене світло. -авт.)
Щодо іншої пропозиції - використати досвід мешканців найбагатшого району міста, які встановлювали своїм сусідам на дорозі перепони у вигляді лежачого поліцейського, то таку думку правоохоронці вивчатимуть.
О.Волков теж не проти, аби такими малими бар'єрами, значно дешевшими за світлофори, накрити всі під'їзні шляхи та перехрестя, розташовані поблизу навчальних закладів.
Я - не я й хата не моя
Окрема тема спілкування нового начальника підрозділу ДАЇ з представниками ЗМІ - розмова про шлагбаум на вулиці Шевченка. З цього приводу є різні точки зору, але висновок один - від людей перекрито громадську дорогу загального користування. Якщо йти за таким прикладом, то у приватному секторі, приватними шлагбаумами можна позакривати всі шляхи. Для цього лише потрібно домовитися з сусідом напроти...
"Мені однаково, хто там у "Царському селі" живе, але цей шлагбаум поставлений незаконно", - говорить правоохоронець . Однак міліціонер не проти, аби ця штука там стояла і далі. Мені він не заважає й організації руху транспорту теж",- говорить О.Волков.
"Пристрій приберемо, якщо міськвиконком надасть такий припис," - про те, що цей цей шлагбаум кременчуцькі мільйонери ставили самотужки й без жодного дозволу, сказано не було.
Моторолери начувайтеся !
На дорогах міста залишилася лише одна справа, яку не контролюють ДАЇшніки, Це водії моторолерів, які їздять без прав, аптечки, шоломів, реєстрації...
Олександр Волков, який нагадав, що жінка-водій такого транспортного засобу стала причиною багатогодинної пробки на Крюківському мосту, обіцяє "моторольникам". "Ми перевіримо такі транспортні засоби, а на їх власників, яків не мають водійського посвідчення, шоломів та усього іншого, накладемо штрафи," - говорить міліціонер.
Коли саме розпочнуться репресії власників моторолерів, й коли господарів японських засобів пересування очікує перевірка, начальник другого підрозділу ДАЇ Кременчука не повідомив.
Начальник відмовив міліціонерам у хабарах, але не у "заробітку"?
Тероризувати водіїв-порушників правил руху та звільнити з роботи всіх хабарників-міліціонерів обіцяє Олександр Волков. О.Волкова тиждень тому призначено виконуючим обов'язки начальника 2-го відділення обласного управління ДАЇ (Кременчуцький підрозділ). Обіцяне, як стверджує міліцейський керівник, втілюється в життя.
Зокрема, звільнено одного зі співробітників міського реєстраційного відділу ( далі - МРЕВ) та внесено зміни у роботу цієї структури. Твердження начальника підрозділу - міліціонери у МРЕВ працюватимуть доти, поки є останній відвідувач.
Натомість хабарі, які раніше організовано збирали під будинком МРЕВ, а згодом гроші розносили по кабінетах, вже не потрібні. Так само переконує Олександр Волков, нині немає вже й посередників, котрі організовано збирали хабарі. Натомість штучні черги, які раніше створювалися через постійну нестачу бланків техпаспортів та автомобільних номерів поступово зведуть нанівець. "До того ж, сплачувати за послуги МРЕВ можна вже у будь-якій ощадкасі" - таку новину проголосив новий начальник.
Сучасна історія Кременчуцького ДАЇ - це побори на дорогах та перелік випадків з розстрілом "штатних" хабарників МРЕВ. (В управління ДАЇ довгий час існувала жорстока конкуренція з приводу того, хто саме має збирати гроші з автолюбителів й розносити їх по кишеням офіцерів. - авт.) Сьогодні новий начальник запевняє, що з цією справою покінчено. "Не можу сказати, що раніше черги до МРЕВ не створювалися штучно. Дехто на цьому наживався", - говорить О.Волков.
Значно складніше з другою проблемою - заробляння грошей "у кущах", на самих міських шляхах. Начальники змінюються, а офіцери ДАЇ, як стояли кожного дня, так й стоять у засідках, заробляючи собі щоденну "зарплату".
Один з останніх прикладів - полювання на порушників правил руху, котре ДАЇшніки організували у місті на перехресті провулку Робочого та вул. Залізничної. Пішоходів на вулиці немає, (зайві свідки відсутні - авт),а машини з водіями якраз є. Вважається, що за дві години такого полювання - зупинка підозрілих авто та перевірка водійських прав, місцевий даїшнік "отримує" 200 гривень.
Заперечення нового начальника підрозділу ДАЇ - саме у цьому районі, за вісімсот метрів, за поворотом, міліціонери роблять все, аби на перехресті поряд з інтернатом (колишня СШ №21) було якомога менше трагічних випадків.
Чому правоохоронці контролюють водіїв, які вже проїхали повз школу з перевищенням швидкості, а не роблять теж саме, перед самим навчальним закладом, так і залишилося незрозумілим.
"Інспектор ДАЇ перед початком робочого дня декларує, скільки саме у нього грошей в кишенях", - на думку Олександра Волкова проблема хабарництва на дорогах все ж є, а перевірка кишень міліціонерів спрямована аби цього уникнути.
Водіїв дістануть репресіями та лежачими поліцейськими ?
Надалі у своїй роботі офіцери зважатимуть на головний критерій своєї роботи - кількість ДТП та постраждалих в них. У цьому переконаний начальник другого підрозділу ДАЇ Полтавської області Олександр Волков. З висловленого ним - міліціонери контролюватимуть правила дорожнього руху і робитимуть це жорстко. Принаймні, проти тих автолюбителів, котрі їздять по газонам Придніпровському парку мають відкрити справжній терор - порушників штрафуватимуть та відбиратимуть у них водійські посвідчення.
"Дійшло до того, що мене за рух машин в парку заслуховуватимуть на засіданні міськвиконкому", - обурюється О.Волков.
"ДАЇ у місті є. Наші функції контролю за безпекою руху залишилися, але напрямки роботи та підпорядкування дещо змінено. Це - реєстрація транспортних засобів та безпека руху на аварійно небезпечних дільницях шляхів", - переконував журналістів начальник другого підрозділу обласного управління ДАЇ.
Є власні нарікання у міліціонера з приводу безпеки руху в Кременчуці. "Районні суди у місті завалені нашими протоколами, які не розглядаються", - каже він.
ДАЇ ж з новим начальником, Олександром Волковим перейметься світлофорами, частину з яких мають відновити. Найближчий такий - на перехресті вулиць Красіна та Горького, обіцяють незабаром змонтувати. (Перед цим був світлофор, який встановили на перехресті вулиць Першотравневої та Радянської. Тепер ця штука завжди горить червоним ліхтарем у бік пішоходів, які збираються перейти дорогу в напрямку сьомого корпусу КДПУ. Якщо, хтось зі студентів потрапить під колеса, то слідчі у протоколі напишуть - переходив вулицю на заборонене світло. -авт.)
Щодо іншої пропозиції - використати досвід мешканців найбагатшого району міста, які встановлювали своїм сусідам на дорозі перепони у вигляді лежачого поліцейського, то таку думку правоохоронці вивчатимуть.
О.Волков теж не проти, аби такими малими бар'єрами, значно дешевшими за світлофори, накрити всі під'їзні шляхи та перехрестя, розташовані поблизу навчальних закладів.
Я - не я й хата не моя
Окрема тема спілкування нового начальника підрозділу ДАЇ з представниками ЗМІ - розмова про шлагбаум на вулиці Шевченка. З цього приводу є різні точки зору, але висновок один - від людей перекрито громадську дорогу загального користування. Якщо йти за таким прикладом, то у приватному секторі, приватними шлагбаумами можна позакривати всі шляхи. Для цього лише потрібно домовитися з сусідом напроти...
"Мені однаково, хто там у "Царському селі" живе, але цей шлагбаум поставлений незаконно", - говорить правоохоронець . Однак міліціонер не проти, аби ця штука там стояла і далі. Мені він не заважає й організації руху транспорту теж",- говорить О.Волков.
"Пристрій приберемо, якщо міськвиконком надасть такий припис," - про те, що цей цей шлагбаум кременчуцькі мільйонери ставили самотужки й без жодного дозволу, сказано не було.
Моторолери начувайтеся !
На дорогах міста залишилася лише одна справа, яку не контролюють ДАЇшніки, Це водії моторолерів, які їздять без прав, аптечки, шоломів, реєстрації...
Олександр Волков, який нагадав, що жінка-водій такого транспортного засобу стала причиною багатогодинної пробки на Крюківському мосту, обіцяє "моторольникам". "Ми перевіримо такі транспортні засоби, а на їх власників, яків не мають водійського посвідчення, шоломів та усього іншого, накладемо штрафи," - говорить міліціонер.
Коли саме розпочнуться репресії власників моторолерів, й коли господарів японських засобів пересування очікує перевірка, начальник другого підрозділу ДАЇ Кременчука не повідомив.
Відповіді
2006.06.03 | potvora
Re: Кременчуцькі ДАїшніки відмовляються від хабарів ?
Вчора, на виїзді з Кременчука, я заплатив ДАІ. Але зробив це свідомо - я перевищив швидкість і справедливо заплатив, без суперечок. А що з тим зробить сержант - це не моя справа. При з/платі у 650-700 грн. вони змушені трохи підзаробити.