огляд антинатівського етеру (л)
06/11/2006 | observer
„Тенденції” ці виперли з найбільшою наявністю з інтерівських „Подробностєй нєдєлі” 4 червня. Глядача буквально за вуха потягли до висновку, що вина за мовну та антинатівську істерію падає на діючу владу. Мовляв, не провели освітньої роботи, не попередили місцеві ради... Далі коментарі з претензією на остаточне резюме. Скажімо, директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталій Кулик видав нагора енергійну філіпіку про фригідність української влади у питаннях внутрішньої політики: „Ми в черговий раз побачили роз‘єднаність держави на прихильників та противників інтеграції в НАТО. Нам показали, що між цими таборами існує прірва...”. І так далі, і тому подібне. Про російське громадянство найактивніших пікетників згадав у синхронах «Інтера» тільки секретар РНБО Володимир Горбулін… Дивним видалося і пряме включення з Феодосії, небов би вже почалася там військова операція, і інтерівці на «бойовому» пості, та «ексклюзивні» кадри того, як американських вояків відправляли до санаторію Алушти… Колеги, а відзняти, як кримських маргиналів інструктують певні люди певної зовнішньості, приналежності до певної держави та до певного роду занятть – слабо?!. Чому так багато уваги до одних фактів – і побічне «між іншим» щодо інших?.. Чи вже забули, як у часи «темників» ви показували, як невідомі молодики роздають гроші за участь в демонстраціях «помаранчевих»? Чи – просто тоді за це платили, а зараз не платять?
http://www.telekritika.kiev.ua/articles/130/0/7399/chi_ne_chas_radi_nacbezpeki_zajnjatisja_nashim_tb_/
http://www.telekritika.kiev.ua/articles/130/0/7399/chi_ne_chas_radi_nacbezpeki_zajnjatisja_nashim_tb_/
Відповіді
2006.06.11 | Роман ShaRP
Разумеется, во всем виноват Путин.
observer пише:> Глядача буквально за вуха потягли до висновку, що вина за мовну та антинатівську істерію падає на діючу владу.
Нет, это Путин во всем виноват!
Это Путин заставил раздать важные госдолжности кумовьям, однопартийцам и одноблоковцам без каких-либо примерок на профпригодность. Он же пролоббировал назначение в СНБО людей, не имеющих отношения ни к "Б" ни к "О".
Это Путин заставил потом еще и создать из них номенклатурно-бизнесовую "партию власти".
Это Путин помешал назначить дееспособных и адекватных силовиков + Генпрокурора, поменять запятнанные кадры на местах и поставить надежные.
Это Путин так подобрал персонал Секретариата Президента, что президент стал "слепым котенком".
Это Путин заставил реанимировать Януковича и подписать с ним мемодряньдум, закрыть дела по Кушнареву, Засухе и т.д.
Это Путин гипнотизирует первых лиц страны, и заставляет их регулярно подписывать контроверсийные соглашения (газ), делать контроверсийные заявления (Беларусь), ручкаться с контроверсийными политиками (Лукашеску), либо оправдывать незаконные действия своих подчиненных (незаконная высылка узбеков).
Это Путин принудил не провести необходимые для проведения учений решения через старый состав ВР.
Это Путин уже полтора года запрещает всем телеканалам и газетам рассказывать, что такое НАТО, чем оно хорошо, и чем может быть плохо.
Это Путин второй год блокирует выполнение мудрейших планов "Украина-НАТО" нашего президента.
Ну сучара!
Ну тварь!
Как же я его за все это ненавижу....
2006.06.11 | Shooter
Ні. Винуваті хахли.
Які власними руками поспішно закопують у землю шанс, який їм дала історія. І з вересня минулого року по сьогодні - сільна прєуспєлі в цьому благородному занятті.Бог в помащь, так сказать. Аж поки колись (може) хоч трішки порозумнішають.
2006.06.12 | observer
в пИонера знов нєдєржаніє
стаття - про необєктивність і непрофесійність тележуранлістів, причому на користь чужої держави. а пИонера рому знову пєтін гондурас турбуєРоман ShaRP пише:
> observer пише:
> > Глядача буквально за вуха потягли до висновку, що вина за мовну та антинатівську істерію падає на діючу владу.
>
> Нет, это Путин во всем виноват!
>
> Это Путин заставил раздать важные госдолжности кумовьям, однопартийцам и одноблоковцам без каких-либо примерок на профпригодность. Он же пролоббировал назначение в СНБО людей, не имеющих отношения ни к "Б" ни к "О".
> Это Путин заставил потом еще и создать из них номенклатурно-бизнесовую "партию власти".
> Это Путин помешал назначить дееспособных и адекватных силовиков + Генпрокурора, поменять запятнанные кадры на местах и поставить надежные.
> Это Путин так подобрал персонал Секретариата Президента, что президент стал "слепым котенком".
> Это Путин заставил реанимировать Януковича и подписать с ним мемодряньдум, закрыть дела по Кушнареву, Засухе и т.д.
> Это Путин гипнотизирует первых лиц страны, и заставляет их регулярно подписывать контроверсийные соглашения (газ), делать контроверсийные заявления (Беларусь), ручкаться с контроверсийными политиками (Лукашеску), либо оправдывать незаконные действия своих подчиненных (незаконная высылка узбеков).
> Это Путин принудил не провести необходимые для проведения учений решения через старый состав ВР.
> Это Путин уже полтора года запрещает всем телеканалам и газетам рассказывать, что такое НАТО, чем оно хорошо, и чем может быть плохо.
> Это Путин второй год блокирует выполнение мудрейших планов "Украина-НАТО" нашего президента.
>
>
> Ну сучара!
> Ну тварь!
> Как же я его за все это ненавижу....
2006.06.12 | Сергій Кабуд
команда сформована: це путін-янукович-ющенко-тимошенко-???
замість ??? претендує на долю в дєрібані Мороз.Юля не проти, бо в неї і так дофіга бабала. В мороза непропорційно мало.
І саме тому Путін, Янукович і Ющенко не хочуть з ним ділитися, бо вважають його дрібною і підстаркуватою рибкою.
Маю ще зауважити, що Юля і Мороз з всієї цієї брудної компани найбілш антисистемні: Юля відсиділа місяц в Лук'янівці, а Мороз викинув несподіваного джокера у 2000р-- з плівками Майора.
Ющенко лише своїм ідіотизмом інколи справляв враження антисистемного, але це звичайно і добре відома кримінальна гра в дурника, якого він з себе успішно вдавав на протяз всієї карєри.
Як виявилося- це найбільш успішна стратегія для поскомуністичного совкового політикуму.
Ще така обставина важлива:
Ющ увесь просяк тим діоксіном, що елементарно може спричинити небеспечне ракове захворювання будь-якого органу.
Він це знає і усвідомлює що часу на дєрібан залишилося небагато, може і зовсім не залишилося.
От Ющ і тягне все що може-- включно з понад 2міліардим кредитом під нафтогаз. Включно, але не обмежено лише цією схемою.
З часом дізнаємося і про інше.
2006.06.13 | Andrij
Не впадаймо в анархію
Хоча махновщина була популярна під час всієї історії України. "Всі вони бандити" - це не відповідь. Вірніше, це відповідь, що віками прищеплювали українцям для внутрішнього розбрату та подальшого знищення. Ющенко не може відповідати за дії голубих та Росії. Він інколи навіть за дії помаранчових не може відповідати.2006.06.12 | stefan
Re: в пИонера знов нєдєржаніє
observer пише:> стаття - про необєктивність і непрофесійність тележуранлістів, причому на користь чужої держави. а пИонера рому знову пєтін гондурас турбує
>
> Роман ShaRP пише:
> > observer пише:
> > > Глядача буквально за вуха потягли до висновку, що вина за мовну та антинатівську істерію падає на діючу владу.
> >
> > Нет, это Путин во всем виноват!
> >
> > Это Путин заставил раздать важные госдолжности кумовьям, однопартийцам и одноблоковцам без каких-либо примерок на профпригодность. Он же пролоббировал назначение в СНБО людей, не имеющих отношения ни к "Б" ни к "О".
> > Это Путин заставил потом еще и создать из них номенклатурно-бизнесовую "партию власти".
> > Это Путин помешал назначить дееспособных и адекватных силовиков + Генпрокурора, поменять запятнанные кадры на местах и поставить надежные.
> > Это Путин так подобрал персонал Секретариата Президента, что президент стал "слепым котенком".
> > Это Путин заставил реанимировать Януковича и подписать с ним мемодряньдум, закрыть дела по Кушнареву, Засухе и т.д.
> > Это Путин гипнотизирует первых лиц страны, и заставляет их регулярно подписывать контроверсийные соглашения (газ), делать контроверсийные заявления (Беларусь), ручкаться с контроверсийными политиками (Лукашеску), либо оправдывать незаконные действия своих подчиненных (незаконная высылка узбеков).
> > Это Путин принудил не провести необходимые для проведения учений решения через старый состав ВР.
> > Это Путин уже полтора года запрещает всем телеканалам и газетам рассказывать, что такое НАТО, чем оно хорошо, и чем может быть плохо.
> > Это Путин второй год блокирует выполнение мудрейших планов "Украина-НАТО" нашего президента.
> >
> >
> > Ну сучара!
> > Ну тварь!
> > Как же я его за все это ненавижу....
...
Shooter пише:
> Які власними руками поспішно закопують у землю шанс, який їм дала історія. І з вересня минулого року по сьогодні - сільна прєуспєлі в цьому благородному занятті.
>
> Бог в помащь, так сказать. Аж поки колись (може) хоч трішки порозумнішають.
***
Вам відомо, що я з Шарпом далеко не завжди погоджуюсь.
Але тут я з Романом і Шутером згоден - нічого валити це на Росію, на Путіна.
"Прощьолкалі", як той казав.
Це - "фаховий" результат всієї зграї:
1.МЗС
2.МВС
3.СБУ
4.АРК(адміністрація)
5.КМУ
6.Адміністрація Президента
...
як кажуть - приїхали!
2006.06.12 | observer
до чого тут взагалі путін?!
скажіть чесно - ви статтю читали?stefan пише:
> observer пише:
> > стаття - про необєктивність і непрофесійність тележуранлістів, причому на користь чужої держави. а пИонера рому знову пєтін гондурас турбує
> Вам відомо, що я з Шарпом далеко не завжди погоджуюсь.
> Але тут я з Романом і Шутером згоден - нічого валити це на Росію, на Путіна.
> "Прощьолкалі", як той казав.
> Це - "фаховий" результат всієї зграї:
> 1.МЗС
> 2.МВС
> 3.СБУ
> 4.АРК(адміністрація)
> 5.КМУ
> 6.Адміністрація Президента
> ...
> як кажуть - приїхали!
з непрофесійністю влади ніхто і не сперечався. але ж це не привід журналістам (а також політикам та майданівцям) грати на боці влади чужої, чи не так?
2006.06.12 | Morze
Re: Разумеется, во всем виноват Путин.
Роман ShaRP пише:> Нет, это Путин во всем виноват!...
Респект Шарп! Очень тонко подмечено.
никчемность нашей "помарачевой журналистики" уже доходит до абсурда.
На майдане произошла селекция. На гребне остались только "правильно понимающие" трактовку "Плюрализма мнений"...
Подозреваю, даже уверен, что автор сего произведения "рвал на себе тельняшку" в первых рядах обличающих "злочину владу" в давлении при формировании информационного пространства неньки, с криками о "захисте свободе слова" и т.д и т.п... а теперь сам рвется навязать всем и вся "правильное" представление о сути вещей...а кто думает иначе - тот запроданец, украиноненавистник и т.д. из лексикона майданафтов.
иная же часть таких "писателей" уже давно поняла всю ошибочность львиной доли своих прошлых "умозаключений", но признать это - надо иметь волю и честь, коих нет. Так же, как после воспевания ОД в адрес "защитников дЭмократии", уже как то не сподручно "вдруг" дать критическую оценку всем происходящим и бывшим событиям и ТЕМ ЖЕ САМЫМ, ранее ИМИ ЖЕ доведенным до уровня божеств, личностям... это как себя по затылку бить... вот и продолжают играть из себя "рЭволюционеров без страха и упрека" и "единственных защитников державных интересов"...
2006.06.12 | Роман ShaRP
По этому поводу есть интересная статья Коробовой. (л)
07.06.2006 | 14:18Татьяна Коробова
...И ответствовал им мессия: «ШО?»
http://www.oboz.com.ua/news/2006/6/7/117169.htm
Там тоже, скажем так, кое-что о журналистике.
2006.06.11 | Rus36
Немного юмора (л)
http://www.sklad.strana.de/xray.swf2006.06.11 | otar
Це два різних питання
Питання перше: чи правильно поводиться влада в цій історії? Відповідь - ні. І влада заслужила добрячого прочухана, по-перше, за порушення закону і допуск іноземних військовослужбовців на українську територію без схвалення Верховної Ради, незалежно від того, як ми оцінюємо сам факт допуску. По-друге, за свою звичну черепашачо-страусячу стратегію "виходу" з ситуації: зайняти глуху оборону, чекаючи, поки скандал закінчиться. Але скандал чомусь не закінчується, хоча всі природні терміни його завершення спливли: 27 травня ввечері корабель зайшов у феодосійський порт, а кримських кликуш чомусь не попустило. Хоча мало б! Адже раніше завжди попускало. Попустило всі "голубі майдани" після помаранчевої революції, всі наметові містечка після виборів. А тут - прорахунок вийшов. І в цьому прорахунку винна саме влада.Питання друге: чи можна дозволяти накрученій деструктивною антиукраїнською пропагандою з-за кордону (але й місцевою теж) громаді одного міста вирішувати долю міжнародних військових навчань? В принципі, населення місцевостей, що лежать неподалік від полігонів, завжди не дуже щасливе від такого сусідства. Точно знаю про Яворівський район, де в людей і здоров'я поганеньке, і часто трапляються різні незрозумілі речі з імунітетом, і так далі - принаймні, вони самі приписують це впливу військових навчань. Знов-таки, мешканцям Новобогданівки, а раніше - Броварів, а раніше - Львова (Скнилів), дісталось аж ніяк не від натовців, а від рідної української армії. Сьогодні Феодосія стала містом без НАТО; завтра мешканці якого-небудь села, на землі якого розташована військова частина, проголосять його "територією без української армії" і вимагатимуть "вивести війська"... Тому влада мусила поставити місцеве населення на місце. Якими методами - інше питання. Але в бездіяльності в цьому напрямку теж винна влада.
Тому претензій до тих, хто звинувачує владу, а не "руку Москви", я б не висловлював. Хоча московську руку давно пора прихлопнути дверима.
2006.06.11 | Хвізик
люди, які проживають поблизу полігонів мають отримувати грошову
компенсацію за таке неприємне сусідство