Томенко підтверджує ставку БЮТ на провал помаранчев.коаліції(л)
06/15/2006 | 123
http://www.pravda.com.ua/news/2006/6/15/42970.htm
Нас влаштовує місце в опозиції і, тому ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною", – заявив Томенко.
--
Дякую Томенку за щирість. Я ще вчора відзначив, що промова Юлі на сесії виглядає так, начебто вона штовхає НУ до коаліції з Регіонами:
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1150271316
"Юля, виглядає, спеціально штовхає НУ на коаліцію з Регіонами. Іншого пояснення її хамському виступу я не бачу."
Сьогодні Томенко це підтвердив, тільки замість слова "штовхає" вжив ще сильніший синонім "всіляко стимулює".
Нас влаштовує місце в опозиції і, тому ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною", – заявив Томенко.
--
Дякую Томенку за щирість. Я ще вчора відзначив, що промова Юлі на сесії виглядає так, начебто вона штовхає НУ до коаліції з Регіонами:
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1150271316
"Юля, виглядає, спеціально штовхає НУ на коаліцію з Регіонами. Іншого пояснення її хамському виступу я не бачу."
Сьогодні Томенко це підтвердив, тільки замість слова "штовхає" вжив ще сильніший синонім "всіляко стимулює".
Відповіді
2006.06.15 | 123
При цьому Мороз такі дії БЮТ як раз засуджує(л)
Спочатку вчора, відразу ж у сесійній залі після провокаційного Юліного виступу у Раді, він зробив критичний коментар, незважаючи на начебто хвалебні слова Юлі на його адресу (саме згадування Мороза - у цьому хвалебному контексті і дало йому право на репліку):http://www.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/14_06.htm
МОРОЗ О.О. Я хочу сказати, Юлія Володимирівна, футбол, а я трошки в цьому розбираюсь, залежить, звичайно, не від емоцій, там м’яч круглий -всяк буває. Політика чим відрізняється, що у неї теж м’яч, тільки всередині в ньому цеглина, а далі - схоже. Тому треба завжди грати так, щоб не позбивати собі ноги і щоб був нормальний результат. Це перше.
Мороз прокоментував цей Юлін виступ в аналогічному ключі й вдруге, вже не "по гарячих слідах", назвавши його "не зовсім коректним":
http://www.pravda.com.ua/news/2006/6/15/42959.htm
Мороз додав, що "не зовсім коректним" був виступ лідера БЮТ Юлії Тимошенко з трибуни парламенту в середу.
2006.06.15 | Николай Чернигов
Re: При цьому Мороз такі дії БЮТ як раз засуджує(л)
123 пише:> Мороз прокоментував цей Юлін виступ в аналогічному ключі й вдруге, вже не "по гарячих слідах", назвавши його "не зовсім коректним":
> http://www.pravda.com.ua/news/2006/6/15/42959.htm
> Мороз додав, що "не зовсім коректним" був виступ лідера БЮТ Юлії Тимошенко з трибуни парламенту в середу.
Вы до конца мысль доведите не совсем корректный, НО ЛОГИЧНЫЙ.
2006.06.15 | 123
Re: При цьому Мороз такі дії БЮТ як раз засуджує(л)
Николай Чернигов пише:> 123 пише:
> > Мороз прокоментував цей Юлін виступ в аналогічному ключі й вдруге, вже не "по гарячих слідах", назвавши його "не зовсім коректним":
> > http://www.pravda.com.ua/news/2006/6/15/42959.htm
> > Мороз додав, що "не зовсім коректним" був виступ лідера БЮТ Юлії Тимошенко з трибуни парламенту в середу.
>
> Вы до конца мысль доведите не совсем корректный, НО ЛОГИЧНЫЙ.
Якщо вже бути точним, він сказав про наявність у Юлі "своєї логіки". Але я і не заперечував наявності "своєї логіки" -- безглуздим брєдом я її виступ не називав.
2006.06.15 | Shooter
А це й була вся їхня тактика відвертого шантажу
Або, як тут висловлювався одина шалений юльок, "попінать ногамі праздную бутылку" під назвою "біомаса з НСНУ", або, як що НСНУ не витримає цього знущання, піти в опозицію і перетягнути на себе її електорат з воплями "прєдатєлі!!!" з надією, що владу візьмуть в 2009.От мені цікаво - якщо КС визнає рехформу неконституційною, і буде внесена інша її редакція - чи підтримає, скажімо, її "принциповий" Мороз?
Бо те, що "принципова" Юля вчергове змінить свій курс і буде вже проти реформи - в мене сумнівів не виникає.
2006.06.15 | Михайло Свистович
Відвертий шантаж з метою розвалу коаліції не був тактикою БЮТ
Shooter пише:> Або, як тут висловлювався одина шалений юльок, "попінать ногамі праздную бутылку" під назвою "біомаса з НСНУ", або, як що НСНУ не витримає цього знущання, піти в опозицію і перетягнути на себе її електорат з воплями "прєдатєлі!!!" з надією, що владу візьмуть в 2009.
Не було таких планів. Був розрахунок видерти собі побільше посад, але валити коаліцію БЮТ не хотів, бо Юля дуже хоче прем"єра вже, а не примарного президента-2009.
2006.06.15 | Shooter
Вмовили - просто супернаглості та шантажу в НСНУ не витримали
Михайло Свистович пише:> Shooter пише:
> > Або, як тут висловлювався одина шалений юльок, "попінать ногамі праздную бутылку" під назвою "біомаса з НСНУ", або, як що НСНУ не витримає цього знущання, піти в опозицію і перетягнути на себе її електорат з воплями "прєдатєлі!!!" з надією, що владу візьмуть в 2009.
>
> Не було таких планів. Був розрахунок видерти собі побільше посад, але валити коаліцію БЮТ не хотів, бо Юля дуже хоче прем"єра вже, а не примарного президента-2009.
Тоді би Юля була ще тупіша - якби не продумала наперед "що станеться, якщо її шантаж не пройде".
Так чи інакше - Юля і Мороз, замість узгодження позицій, займалися насамперед шантажом НСНУ.
Саюзнічки, бля...
2006.06.16 | Михайло Свистович
Ви знову, як це часто буває, потрапили пальцем у небо.
Для багатьох впливових осіб в НСНУ такий шантаж був як бальзам на душу. Оскільки вони були відразу налаштовані на коаліцію за участі Партії регіонів.Shooter пише:
>
> Тоді би Юля була ще тупіша - якби не продумала наперед "що станеться, якщо її шантаж не пройде".
Вона, як правило, ніколи нічого не додумує до кінця. За принципом "Ввязаться в драку, а там посмотрим, что выйдет".
>
> Так чи інакше - Юля і Мороз, замість узгодження позицій, займалися насамперед шантажом НСНУ.
>
> Саюзнічки, бля...
Вас би можна було вважати адекватним, якби Ви так само оцінювали негарні кроки НСНУ.
2006.06.16 | Shooter
Швидше Ви. Як це часто буває.
Михайло Свистович пише:> Для багатьох впливових осіб в НСНУ такий шантаж був як бальзам на душу. Оскільки вони були відразу налаштовані на коаліцію за участі Партії регіонів.
Тоді Юля вдвічі дура, бо якби не була, знаючи про настрої частини НСНУ, як і коли би її турбували державні інтереси, то би про такий тупий підхід до коаліції "мені - ПМ, Морозу - Голову ВР, а НСНУ вже має свого Президента" навіть не заїкалася.
> Shooter пише:
> >
> > Тоді би Юля була ще тупіша - якби не продумала наперед "що станеться, якщо її шантаж не пройде".
>
> Вона, як правило, ніколи нічого не додумує до кінця. За принципом "Ввязаться в драку, а там посмотрим, что выйдет".
Угу. Головне - побільше шумових ефектів. З танка попалити в білий світ - це ж так...по-юліному.
> > Так чи інакше - Юля і Мороз, замість узгодження позицій, займалися насамперед шантажом НСНУ.
> >
> > Саюзнічки, бля...
>
> Вас би можна було вважати адекватним, якби Ви так само оцінювали негарні кроки НСНУ.
Оцінюю.
І коли казав, по-державницькому , що Юля-ПМ буде проблематичною для країни, проте тут же ж казав, що якщо вона на це погодиться, то згідно результатів виборів, БЮТ має отримати відповідні владні компенсації.
2006.06.17 | Михайло Свистович
Я? Та ніколи. Тому і всі вибори виграю.
Shooter пише:>
> Тоді Юля вдвічі дура, бо якби не була, знаючи про настрої частини НСНУ, як і коли би її турбували державні інтереси, то би про такий тупий підхід до коаліції "мені - ПМ, Морозу - Голову ВР, а НСНУ вже має свого Президента" навіть не заїкалася.
Це вже інше питання. Я розумію, що хочеться какнути на Юлю, але темоб гілки не є її розумові здібності.
>
> Оцінюю.
Не оцінюєте. Завжди виправдовуєте НСНУ.
2006.06.15 | Albes
Ах, ах, ах !
Выдернули фразу и сделали сразу такие "глубокие" выводы.Не нужно быть семи пядей во лбу, чтобы понять, что Юля и Томенко "действовали от противного". Метод давным-давно известный и применявшийся даже в этих "переговорах о коалиции" неоднократно ВСЕМИ сторонами (и НСНУ, и БЮТ, СПУ). И даже ПРУ.
А вообще-то - головной постинг темы - неприкрытая провокация.
2006.06.15 | Мартинюк
А чи є десь текст цього виступу?
2006.06.15 | 123
Текст Юліного виступу-див.лінк на стенограму у 2му дописі гілки
2006.06.15 | 123
Re: Ах, ах, ах !
Albes пише:> Выдернули фразу и сделали сразу такие "глубокие" выводы.
Якщо у вас є альтернативні тлумачення фрази "ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною" -- то надайте їх.
> Не нужно быть семи пядей во лбу, чтобы понять, что Юля и Томенко "действовали от противного". Метод давным-давно известный и применявшийся даже в этих "переговорах о коалиции" неоднократно ВСЕМИ сторонами (и НСНУ, и БЮТ, СПУ). И даже ПРУ.
Я не дуже зрозумів цю тезу. Моя теза в тому, що БЮТ не приховує свою зацікавленість в коаліції НУ+ПР.
> А вообще-то - головной постинг темы - неприкрытая провокация.
З цими проблемами вам допоможуть в іншому місці
2006.06.15 | SpokusXalepniy
Притворяетесь?
123 пише:> Albes пише:
> Я не дуже зрозумів цю тезу. Моя теза в тому, що БЮТ не приховує свою зацікавленість в коаліції НУ+ПР.
БЮТ не приховує, що з цирком треба закінчувати і ставити крапки над "і". Тобто, треба розпочинати работу ВР згідно з вирішеною проблемою: НСНУ з ПРУ, а БЮТ - в опозицію.
Погоджуюсь, бо терпець вже... та ні - кумедія финита.
2006.06.15 | 123
Акцентую незгоду БЮТ з тезою "без помаранчевої коаліції кранти"
Україні, маю на увазі.SpokusXalepniy пише:
> 123 пише:
> > Albes пише:
> > Я не дуже зрозумів цю тезу. Моя теза в тому, що БЮТ не приховує свою зацікавленість в коаліції НУ+ПР.
> БЮТ не приховує, що з цирком треба закінчувати і ставити крапки над "і". Тобто, треба розпочинати работу ВР згідно з вирішеною проблемою: НСНУ з ПРУ, а БЮТ - в опозицію.
> Погоджуюсь, бо терпець вже... та ні - кумедія финита.
Кумедією були заяви БЮТ про те, що політики мають забути особисті інтереси заради загальної справи. Для БЮТ бути в опозиції до НУ+ПР вигідніше - і тому вони "всіляко стимулюють" створення саме такої коаліції (не забудьте - що вони і відповідатиметь за неї теж, бо ж "всіляко стимулюють"), хоча могли б "всіляко стимулювати" створення помаранчевої коаліції.
Відзначте - на тлі заяви Томенка про те, що БЮТ "всіляко стимулює" створення коаліції ПР+НУ, Юля сьогодні заявила, що відповідальність за це має нести Президент. Як начебто то не вона, а Президент "всіляко стимулює"...
2006.06.15 | SpokusXalepniy
Тобто, на вашу думку, БЮТ весь час стимулював коаліцію НСНУ+ПР?
2006.06.15 | Englishman
Звичайно!
Це БЮТ підкупив Єханурова, котрий З ПЕРШОГО ДНЯ вів переговори з ригіонами.От жеж кляті запроданці!
2006.06.15 | 123
Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати"
Я думаю, що для БЮТ варіант ПР+НУ з самого початку оцінювався не менш перспективним, ніж БЮТ+НУ+СПУ.Але це справа моєї оцінки. Реально ж - Томенко поки що не зізнався, коли вони почали "всіляко стимулювати". Що вчора вже стимулювали - мені було очевидно з виступу Юлі, про що я вчора й написав.
2006.06.15 | Михайло Свистович
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
123 пише:> Я думаю, що для БЮТ варіант ПР+НУ з самого початку оцінювався не менш перспективним, ніж БЮТ+НУ+СПУ.
Ти неправильно думаєш. З самого початку цей варіант варіант ПР+НУ оцінювався БЮТ як дуже поганий. І зараз так само оцінюється.
>
> Але це справа моєї оцінки. Реально ж - Томенко поки що не зізнався, коли вони почали "всіляко стимулювати". Що вчора вже стимулювали - мені було очевидно з виступу Юлі, про що я вчора й написав.
Це ситуація, коли говорить зірваний емоціями дах, а не холодний розрахунок. Там зараз вся ситуація така, коли люди вже не чують один одного і говорять не прагматизм і навіть не амбіції, а просто образи.
2006.06.16 | Shooter
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> говорять не прагматизм і навіть не амбіції, а просто образи.
В мене зразу питання виникло - як Ви думаєте, що сьогодні думають про Юлю "любі друзі"?
Хоча, в принципі, далеко не тільки вони.
2006.06.16 | Михайло Свистович
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
Shooter пише:>
> В мене зразу питання виникло - як Ви думаєте, що сьогодні думають про Юлю "любі друзі"?
Те саме, що і думали і рік, і півроку тому.
2006.06.16 | Shooter
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
Михайло Свистович пише:> Shooter пише:
> >
> > В мене зразу питання виникло - як Ви думаєте, що сьогодні думають про Юлю "любі друзі"?
>
> Те саме, що і думали і рік, і півроку тому.
Думаю, між тим, що вони думали про неї рік тому і почали думати півроку тому - суттєва різниця. Як наслідок "Юліної стимуляції".
2006.06.17 | Михайло Свистович
Я в нього постійно щось питаю. Ми часто бачимось.
А ще частіше розмовляємо по телефону. Вінн навіть не починав нічого стимулювати.Shooter пише:
>
> Думаю, між тим, що вони думали про неї рік тому і почали думати півроку тому - суттєва різниця.
Ви, як це часто буває, неправильно думаєте.
2006.06.18 | Shooter
Re: Я в нього постійно щось питаю. Ми часто бачимось.
Михайло Свистович пише:> А ще частіше розмовляємо по телефону. Вінн навіть не починав нічого стимулювати.
То він Вам так розказав? Ну що ж - тоді вірю...як же ж Томенкові не повірити.
> Shooter пише:
> >
> > Думаю, між тим, що вони думали про неї рік тому і почали думати півроку тому - суттєва різниця.
>
> Ви, як це часто буває, неправильно думаєте.
Ви, як це часто буває, є голослівний.
2006.06.18 | Михайло Свистович
Re: Я в нього постійно щось питаю. Ми часто бачимось.
Shooter пише:>
> То він Вам так розказав?
Так
>
> Ну що ж - тоді вірю...як же ж Томенкові не повірити.
Дивлячись за яких обставин і кому він говорить.
2006.06.16 | 123
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> > Я думаю, що для БЮТ варіант ПР+НУ з самого початку оцінювався не менш перспективним, ніж БЮТ+НУ+СПУ.
>
> Ти неправильно думаєш. З самого початку цей варіант варіант ПР+НУ оцінювався БЮТ як дуже поганий. І зараз так само оцінюється.
Допускаю, що це не плітки, а частина правди
Але факт є фактом -- (1) коаліція НУ+ПР є вигідним для БЮТ, (2) їхні дії не виглядають такими, що вони готові все віддати за таку коаліцію, (3) виступ Юлі був провокацією, що відштовхувала НУ і (4) Томенко сказав те, що сказав.
> > Але це справа моєї оцінки. Реально ж - Томенко поки що не зізнався, коли вони почали "всіляко стимулювати". Що вчора вже стимулювали - мені було очевидно з виступу Юлі, про що я вчора й написав.
>
> Це ситуація, коли говорить зірваний емоціями дах, а не холодний розрахунок. Там зараз вся ситуація така, коли люди вже не чують один одного і говорять не прагматизм і навіть не амбіції, а просто образи.
Ну може вони й настільки тупі, звісно. Тобі видніше
2006.06.17 | Михайло Свистович
Re: Це ви у Томенка спитайте-коли він почав "всіляко стимулювати
123 пише:>
> Допускаю, що це не плітки, а частина правди
Це є повна правда.
>
> Але факт є фактом -- (1) коаліція НУ+ПР є вигідним для БЮТ
Не є. І БЮТ це розуміє.
>
> Томенко сказав те, що сказав
Я теж іноді говорю співрозмовнику "я тебе в рота ї**в", що зовсім не означає, що я він робив мені міньєта.
2006.06.15 | Albes
Для ОДНОВЕКТОРНЫХ
"Якщо у вас є альтернативні тлумачення фрази "ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною" -- то надайте їх."Для ОДНОВЕКТОРНЫХ.
Приведенное Вами может означать как то, что стимулируют завершение переговоров ДЛЯ СОЗДАНИЯ коалиции НУ-ПРУ, так и то, что стимулируют ЗАВЕРШЕНИЕ переговоров по созданию коалиции как ПРУ точно также стимулировала такие же переговоры по созданию "оранжевой" ("демократической", это кому как нравится) коалиции, т.е. их срыв.
И что здесь сложного ? Если думать головой, уметь читать и не стремиться кинуть провокацию.
2006.06.15 | 123
Багатовекторний,не треба кричати у заголовках
Albes пише:> "Якщо у вас є альтернативні тлумачення фрази "ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною" -- то надайте їх."
>
> Для ОДНОВЕКТОРНЫХ.
> Приведенное Вами может означать как то, что стимулируют завершение переговоров ДЛЯ СОЗДАНИЯ коалиции НУ-ПРУ, так и то, что стимулируют ЗАВЕРШЕНИЕ переговоров по созданию коалиции как ПРУ точно также стимулировала такие же переговоры по созданию "оранжевой" ("демократической", это кому как нравится) коалиции, т.е. их срыв.
>
> И что здесь сложного ? Если думать головой, уметь читать и не стремиться кинуть провокацию.
Тобто оця інформація:
-
"Нас влаштовує місце в опозиції, і тому ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною", – заявив Томенко.
На думку Томенка, коаліція між "Нашою Україною" і Партією регіонів завдасть Україні менше шкоди, ніж безвладдя.
-
на вашу думку, може тлумачитись як відображення прагнення БЮТ зірвати переговори НУ і ПР і недопустити утворення такої коаліції?
Цікава ідея
2006.06.15 | Shooter
Багатовекторний - це матричний
А матриця, як відомо, поімєє усіх...2006.06.15 | Englishman
А чого ви чекали?
Істеріки, погроз, сльоз каяття?Це політика, і за таких умов цілком припродньо розмовляти жорстко (я вам вчора вже казав, що це є дуже типовим для європейських традицій). Не подобається- йдіть на murzilka.com.
2006.06.15 | 123
Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
Безсмертний закликав до компромісу, а Мороз засудив виступ Юлі як "не зовсім коректний".Englishman пише:
> Істеріки, погроз, сльоз каяття?
> Це політика, і за таких умов цілком припродньо розмовляти жорстко (я вам вчора вже казав, що це є дуже типовим для європейських традицій). Не подобається- йдіть на murzilka.com.
Я, взагалі-то, ніяких ілюзій не маю. Це деякі прихильники Юлі вважають, що вона воює за справедливість, а не за свій інтерес. Саме ці люди вважають, що коаліція ПР+НУ є крахом для України -- то ж мусять подумати, чому Юля цю коаліцію "всіляко стимулює".
2006.06.15 | ОРИШКА
Re: Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
А могли бы и не стимулироваться. Если бы мозги с совестью были. За НУжниками и БЮТ - народ, который не просил ложиться под донов.Так что не надо ля-ля. Эти оправдательные грамоты воняют.
2006.06.15 | Englishman
Re: Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
123 пише:> Безсмертний закликав до компромісу, а Мороз засудив виступ Юлі як "не зовсім коректний".
>
> Englishman пише:
> > Істеріки, погроз, сльоз каяття?
>
> > Це політика, і за таких умов цілком припродньо розмовляти жорстко (я вам вчора вже казав, що це є дуже типовим для європейських традицій). Не подобається- йдіть на murzilka.com.
>
> Я, взагалі-то, ніяких ілюзій не маю. Це деякі прихильники Юлі вважають, що вона воює за справедливість, а не за свій інтерес. Саме ці люди вважають, що коаліція ПР+НУ є крахом для України -- то ж мусять подумати, чому Юля цю коаліцію "всіляко стимулює".
Ви просто, вибачте на слові, придовбалися до слова "стимулює". БЮТ чітко заявиви, що у великому форматі приймати участі не буде, тоді як НСНУ прийняла протилежне рішення. В свою чергу БЮТ також заявив, що кращим є будь-яка коаліція ніж безлад (ви з цим незгідні?), і тому цілком логічно буде вітати кроки на створення коаліції сторін, що відкрито декларують можливість завершення переговорів найближчим часом.
ІМХО, чесна державницька позиція.
2006.06.15 | ОРИШКА
Дорогенькі, а ви не пам\'ятаєте,
як тут шкварчало, кипіло, що Юля буде в коаліції з ПР, а НУ гордо відверне свою пичку?І як зараз дружньо кинулися робити вигляд, що не було такого?
Коротка пам\'ять, так?
2006.06.15 | Oleg
Теперь словарь Ожегова
123.Вы наверное забыли с чего все началось ? Да или нет, но я повторюсь.
Был Кучма и с ним были "регионы", были "темники", были убитые журналисты, были массовые фальсификации, была прихватизация и обнищание, была перспектива без всякой перспективы, был "Майдан".
Дальше были "бандиты в тюрьмах", после которых начался новый виток современной истории.
Что теперь.
Теперь братание, лобзание и люди, которые все забыли. Ловят мух только одного вида: Юля провокатор, Юля шантажистка. Дальше продолжать перечисление лень. Слишком длинное. Перевожу Вас на словарь Ожегова.
2006.06.15 | Михайло Свистович
Re: Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
123 пише:>
> Я, взагалі-то, ніяких ілюзій не маю. Це деякі прихильники Юлі вважають, що вона воює за справедливість, а не за свій інтерес. Саме ці люди вважають, що коаліція ПР+НУ є крахом для України
Неправда. Наприклад, я не маю ілюзій щодо Юлі, але вважаю коаліцію ПР+НУ крахом для України.
2006.06.16 | 123
Re: Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> >
> > Я, взагалі-то, ніяких ілюзій не маю. Це деякі прихильники Юлі вважають, що вона воює за справедливість, а не за свій інтерес. Саме ці люди вважають, що коаліція ПР+НУ є крахом для України
>
> Неправда. Наприклад, я не маю ілюзій щодо Юлі, але вважаю коаліцію ПР+НУ крахом для України.
Не всі, хто так вважають, мають ілюзії щодо Юлі (мені теж помаранчева коаліція більше подобається, в цілому), але всі, хто мають ілюзії щодо Юлі, так вважають
2006.06.17 | Михайло Свистович
Re: Того ж, чого і Безсмертний, і Мороз, наприклад
123 пише:> Михайло Свистович пише:
> > 123 пише:
> > >
> > > Я, взагалі-то, ніяких ілюзій не маю. Це деякі прихильники Юлі вважають, що вона воює за справедливість, а не за свій інтерес. Саме ці люди вважають, що коаліція ПР+НУ є крахом для України
> >
> > Неправда. Наприклад, я не маю ілюзій щодо Юлі, але вважаю коаліцію ПР+НУ крахом для України.
>
> Не всі, хто так вважають, мають ілюзії щодо Юлі (мені теж помаранчева коаліція більше подобається, в цілому), але всі, хто мають ілюзії щодо Юлі, так вважають
Тоді слово "саме" тут не доречне
2006.06.15 | один_козак
Відчувається спорідненість з бандюковичами
Вже почали ловкенько використовувати "невиважені" вислови опонентів.> Нас влаштовує місце в опозиції і, тому ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною", – заявив Томенко.
Чи це означає, що "шлюб" НСНУ з ПР був бажаний для Томенка і БЮТу?
Я його слова розумію як "Завершуйте вже свою коаліцію, та не морочте голову."
А дійсно. Визначено буде, хто є хто, і яка в кого роль. Відповідно й працювати можна, йдучи кожен до своєї мети.
Нате вам аналогію.
Вiд Iвана 13
21 Промовивши це, затривожився духом Ісус, і освідчив, говорячи: Поправді, поправді кажу вам, що один із вас видасть Мене!...
22 І озиралися учні один на одного, непевними бувши, про кого Він каже.
23 При столі, при Ісусовім лоні, був один з Його учнів, якого любив Ісус.
24 От цьому кивнув Симон Петро та й шепнув: Запитай, хто б то був, що про нього Він каже?
25 І, пригорнувшись до лоня Ісусового, той говорить до Нього: Хто це, Господи?
26 Ісус же відказує: Це той, кому, умочивши, подам Я куска. І, вмочивши куска, подав синові Симона, Юді Іскаріотському!...
27 За тим же куском тоді в нього ввійшов сатана. А Ісус йому каже: Що ти робиш роби швидше...
===
Не схоже?
2006.06.15 | нтв
Re: Відчувається спорідненість з бандюковичами
"Люби друзи" ждали когда Юлька сорвется поэтому и развели всю эту канитель.Я уверен любой бы плюнул в рожу "любим друзям" еще месяц назад.Поражает,что Юлька продержалась и не послала их нахер до последнего времени,учитывая ее характер.2006.06.15 | Социст
Аналогія
Пан один_козак пише:> 27 ... А Ісус йому каже: Що ти робиш роби швидше...
Ісус використав Юду, щоб здійснити свою земну місію...
> Не схоже?
Схоже, тільки не ясно, хто буде розп’ятим, хто повіситься, а хто – прославиться?!
2006.06.16 | один_козак
Та ну, не до такої ж міри тут аналогія ))
2006.06.18 | Социст
Немало людей бажають бути проголошеними месією!
2006.06.18 | Сергій Кабуд
ющенко і є іуда та зрадник української душі
добре що в нього небагато часу залишилося плюндрувати Ненькуцікаво як виглядатиме самогубство через повішення?
2006.06.18 | Михайло Свистович
Re: ющенко і є іуда та зрадник української душі
Сергій Кабуд пише:> добре що в нього небагато часу залишилося плюндрувати Неньку
А чи велика втіха, що хтось інший плюндруватиме її замість нього?
2006.06.18 | Сергій Кабуд
втіха? це тебе втішує?
в нас проблема в усіх- ми не знаємо правди до кінця.І ми ще тут можемо екстраполювати якось і прораховувати та й маємо певні джерела закриті теж, а решта населення Україн?
Першим кроком має бути усвідомлення справжніх сил, інтересів і процесів, далі, коли суспільство, обурене зухвалою брехнею і наглим воровством, почне закіпати-
тоді з'виться шанс на зміну. Інакше нічого кращого не буде.
На цій стадії думаю що головне- викривати існуюче безладдя в усій його огидності
2006.06.18 | Михайло Свистович
Ні, це тебе втішує
Бо ти, не маючи реальної кращої альтернативи, радієш, що Ющенко скоро перестане бути президентом.2006.06.18 | Сергій Кабуд
альтернатива є завжди серед міліонів українців
2006.06.18 | Михайло Свистович
Я писав про реальну альтернативу. Яка могла б виграти вибори.
2006.06.18 | Сергій Кабуд
вибори? коли змі всі схоплені олігархами виборів не існує
Україна не мала ніколи вільних виборів і не матиме, аж доки не буде проведена дебільшовизація і люстраціяВирогідніше за все Україну чекає розвиток, схожий на теперішній російський, троха більше прозахідний, можливо Молдова- найкращій приклад:
клани триматимуть економіку в стані дуже обмеженого розвитку, шоб не було конкурентів, ЗМІ полоскатимуть мізки, щоб нікого крім юща, юлі і янука там не було. Онде людям ця курва снитися почала масово- ПРАЦЮЄ!
Багато молодих українців хто ще вміє працювати буде прагнути збігти, і добре якщо на захід а не до москалії.
Єдина надія- що Україні вдастся отримати нормальний , дешевий, скрізь поширений інтернет звязок і молодь почне слухати нас і нашіх однодумців і за років так 10-15 скине залишки постсовкового олігархату, але це вилами по воді, бо кацапія і китай наче навчилися контролювати і інтернет.
2006.06.18 | Михайло Свистович
То навіщо радіти, що Ющенко перестане бути президентом?
2006.06.18 | Сергій Кабуд
бо він є зрадник, і краще щоб пішов геть
Україна знайде кращу заміну, вона лише прокидається.Гіршого не буде.
2006.06.18 | Михайло Свистович
і щоб на його місце прийшов гірший?
Сергій Кабуд пише:> Україна знайде кращу заміну
А от я сумніваюся.
> вона лише прокидається
от коли прокинеться, тоді і слід бажати заміни
>
> Гіршого не буде.
Думаю, що буде значно гірший.
2006.06.15 | Михайло Свистович
Добре знаючи Томенка, я можу точно сказати, що він це промовив
з іронією типу "не хочете - нам краще, подавіться зі своїми регіонами". На жаль, політики (і особливо Томенко) не завжди думають, як відгукнеться і потрактується те, що вони ляпнуть язиком необдумано.2006.06.15 | Albes
Re: Добре знаючи Томенка, я можу точно сказати, що він це промов
Скажи точнее - как выдернут и перекрутят, чтоб свалить с больной головы на здоровую. А потом еще с умильным видом и утверждать, что это не провокация.2006.06.16 | Михайло Свистович
Re: Добре знаючи Томенка, я можу точно сказати, що він це промов
Albes пише:> Скажи точнее - как выдернут и перекрутят, чтоб свалить с больной головы на здоровую.
Тут нічого не висмикнуто і не перекручено. Це просто Томенко робить гарну міну при поганій грі. Насправді, звичайно, ніякої цілеспрямованої стимуляції не було. Це просто гра слів, як правильно описав один козак. Але Томенко, як серйозний політик, не повинен припускатися такої дитячої поведінки.
2006.06.16 | 123
Re: Добре знаючи Томенка, я можу точно сказати, що він це промов
Михайло Свистович пише:> Albes пише:
> > Скажи точнее - как выдернут и перекрутят, чтоб свалить с больной головы на здоровую.
>
> Тут нічого не висмикнуто і не перекручено. Це просто Томенко робить гарну міну при поганій грі. Насправді, звичайно, ніякої цілеспрямованої стимуляції не було. Це просто гра слів, як правильно описав один козак. Але Томенко, як серйозний політик, не повинен припускатися такої дитячої поведінки.
Ну якщо погодитись - що у Юлі позавчора в Раді не витримали нерви і вона влаштувала тупу жіночу істерику, а у Томенка був приступ балаболії, то, дійсно, можна погодитись, що "ніякої цілеспрямованої стимуляції не було"...
2006.06.15 | троль ak1001
балаболЪ Томенко. он еще раз свой мандат не заложит
под что нибудь? честное слово будущей честной влады2006.06.16 | 123
Він не просто дав оцінку коаліцію ПР+НУ
Михайло Свистович пише:> з іронією типу "не хочете - нам краще, подавіться зі своїми регіонами".
Він сказав, що БЮТ цю коаліцію не просто "переживе" - а що вони її "стимулюють". І не просто так - а "всіляко".
> На жаль, політики (і особливо Томенко) не завжди думають, як відгукнеться і потрактується те, що вони ляпнуть язиком необдумано.
Якщо це і так - то іронією це важко назвати
2006.06.16 | ОРИШКА
Re: Він не просто дав оцінку коаліцію ПР+НУ
Вот же ж удивительные таланты среди нас обретаются! С таким умением переводить с больной головы на здоровую - просто шик, блеск, красота.Где такому мозгозаплетанию учат? И оч-ченно интересный вопрос - сами заплетальщики хоть верят собственной словесной эквилибристике?
2006.06.16 | TrollSeeker
Re: Він не просто дав оцінку коаліцію ПР+НУ
ОРИШКА пише:> Вот же ж удивительные таланты среди нас обретаются! С таким умением переводить с больной головы на здоровую - просто шик, блеск, красота.
>
> Где такому мозгозаплетанию учат? И оч-ченно интересный вопрос - сами заплетальщики хоть верят собственной словесной эквилибристике?
Їм це абсолютно непотрібно.
Вони виконують функцію Табакі.
2006.06.16 | 123
Ми - не Табакі. Ми - подвійні агенти КГБ та Мосада
2006.06.16 | один_козак
А це нащо? То ж для "піпла".
ОРИШКА пише:> И оч-ченно интересный вопрос - сами заплетальщики хоть верят собственной словесной эквилибристике?
2006.06.16 | 123
Сам дивуюсь вашим талантам
Знайти друге тлумачення фрази "Нас влаштовує місце в опозиції, і тому ми всіляко стимулюємо завершення переговорів про створення коаліції Партії регіонів і "Нашою Україною", – заявив Томенко.На думку Томенка, коаліція між "Нашою Україною" і Партією регіонів завдасть Україні менше шкоди, ніж безвладдя"
окрім того, яке з неї випливає прямо - треба бути дійсно талановитим.
ОРИШКА пише:
> Вот же ж удивительные таланты среди нас обретаются! С таким умением переводить с больной головы на здоровую - просто шик, блеск, красота.
>
> Где такому мозгозаплетанию учат? И оч-ченно интересный вопрос - сами заплетальщики хоть верят собственной словесной эквилибристике?
2006.06.17 | Михайло Свистович
Тут немає особливих талантів
Треба просто хоч трохи знати життя і людей.2006.06.17 | Михайло Свистович
Re: Він не просто дав оцінку коаліцію ПР+НУ
123 пише:>
> Він сказав, що БЮТ цю коаліцію не просто "переживе" - а що вони її "стимулюють". І не просто так - а "всіляко".
Я вже наводив приклад з ротом співрозмовника.
>
> Якщо це і так - то іронією це важко назвати
Не суди всіх по собі. Кожен іронізує по-своєму. Томенко саме так.
2006.06.16 | Анатоль
Зараз виконавча влада не дуже приваблива для Юлі.
Потрібно приймати непопулярні рішення про збільшення цін і тарифів.Непроста ситуація в економіці, неясність з газом.
Сидіти в ВР і критикувати уряд і президента зараз зручніше. Та й привично вже.
Тож не виключено, що Юля підмовила Мороза претендувати на спікерство, або на розподіл повноважень президента з метою зірвати переговори чужими руками.
А вину за зрив перевести чи на Мороза, чи на Ющенка.
А Юля тут, як завжди, ні при чому. Вона готова була хоч вчора підписати коаліційну угоду.
Хоча, можливо, просто хотіла чим побільше обмежити Ющенка в повноваженнях і можливостях.
Якщо Юля з Морозом відмовляться від претензій на поділ президентських повноважень і спікерство, то НУ і Ющенко готові на коаліцію з ними і віддають їй пріоритет, про що і заявляли.
А рішення про консультації з ПР - це лише спроба змусити Юлю і Мороза відмовитись від необгрунтованих претензій на поділ президентських повноважень і спікерство.
2006.06.16 | Oleg
Re: Зараз виконавча влада не дуже приваблива для Юлі.
Пане Анатолю,Вам закраще було б відкрити новий сайт під назвою "Юля - подлянка" www.julja.padlo.ua.
2006.06.16 | Социст
Як завжди, пан Анатоль правильно сказав!
Тому треба почекати, поки Верховна Рада вибере спікера. А після цього – прем’єра. А між першим і другим слід очікувати підписання коаліційної угоди. А прем’єром буде або Ю.Єхануров, або хтось інший: http://socyst.livejournal.com/1253.html?thread=485#t4852006.06.16 | один_козак
Це ви підказуєте НСНУ, як вибріхуватись? ))
Анатоль пише:> А рішення про консультації з ПР - це лише спроба змусити Юлю і Мороза відмовитись від необгрунтованих претензій на поділ президентських повноважень і спікерство.
2006.06.16 | Slavix
Спецоперація НУ з кодовою назвою "лякання їжачка голою дупою"
провалилась.План операції: 1. заявити про об"єднання з ПР. 2. БЮТ і СПУ навколішки приповзуть, попросять пробачення і погодяться на будь які умови.
Виконання: 1. заявили. 2. отримали відповідь: "вперёд и с песнямі, раз ви такі" 3. всрались (як завжди) 4. зробили ПУК(постійний універсальний коментар): "Юлька бяка, Мороз шантажист".
2006.06.17 | Михайло Свистович
Re: Спецоперація НУ з кодовою назвою "лякання їжачка голою дупою
Slavix пише:> провалилась.
Насправді це Україна провалилась.
2006.06.17 | Михайло Свистович
Re: Зараз виконавча влада не дуже приваблива для Юлі.
Юля так не думає.>
> Хоча, можливо, просто хотіла чим побільше обмежити Ющенка в повноваженнях і можливостях.
Саме так.
>
> А рішення про консультації з ПР - це лише спроба змусити Юлю і Мороза відмовитись від необгрунтованих претензій на поділ президентських повноважень і спікерство.
Для когось - спроба, для когось - давня мрія.
2006.06.17 | ІІ Михайло Волошин
Пане Свистовичу, якщо встигнете до вівторка...
Пане Михайле, якщо до вівторка будете контактувати з Томенком, запропонуйте йому прихопити з собою у ВР магнітофон з піснею "Разом нас багато". І включити його в разі, коли НУ з ПР об'являть коаліцію і будуть голосувати за прем'єра та спікера. Хай їм буде приємно...2006.06.17 | ОРИШКА
Re: Пане Свистовичу, якщо встигнете до вівторка...
А ще, плз, пане Свистовичу, задайте їм питання року, що вже тут промайнуло :Цікаво, як ПР и НУ будуть разом святкувати річницю Майдану?
2006.06.17 | TrollSeeker
Re: Пане Свистовичу, якщо встигнете до вівторка...
ОРИШКА пише:> Цікаво, як ПР и НУ будуть разом святкувати річницю Майдану?
Як-як, а ось - "Так!", тихо, скромно - "гроші люблять тишу"©. Зберуть "дєвішнік" із любих друзів з обох сторін, "Папіка" запросять, він їм на гітарі зіграє "Разом нас багато".
2006.06.17 | ОРИШКА
Re: Пане Свистовичу, якщо встигнете до вівторка...
А вы, шановний TrollSeeker, оптиміст. Щось мені підказує, що не всі любі друзі удостоються честі пити разом з паханами...Чи всі доживуть? (Тьху, тьху, тьху, не наврочити б)
2006.06.17 | TrollSeeker
Re: Пане Свистовичу, якщо встигнете до вівторка...
ОРИШКА пише:> А вы, шановний TrollSeeker, оптиміст. Щось мені підказує, що не всі любі друзі удостоються честі пити разом з паханами...
Так я ж ще про діоксин не встиг дописати...
(Може й негарно так стьобатись, але ж - дістало)
> Чи всі доживуть? (Тьху, тьху, тьху, не наврочити б)
Та ото ж...
2006.06.17 | один_козак
Що особливо прикольно.
На скільки мені, вбогому, можна зрозуміти, то помаранчеві "олігархи" порівняно з паханами янукізму самі по собі виглядають як шакал біля Шерхана.Вони набули загрозливої для паханів ваги тільки тому, що очолили обурені народні маси. Отже, коли обурені народі маси покинуть кручаних, лукавих, скомпрометованих лідерів, помаранчевим "олігархам" доведеться співставлятися з паханами "голяком", "без ансамблю" з майданівського люду.
Тепер я балдію, як уявлю собі, з яким кайфом януки витруть ноги об наших кручаних.
І пригадується фото з УП. Осьо:
http://www.pravda.com.ua/news/2006/6/16/43066.htm
2006.06.17 | ІІ Михайло Волошин
Анекдот
один_козак пише:> Тепер я балдію, як уявлю собі, з яким кайфом януки витруть ноги об наших кручаних.
Недалеке майбутнє: десь через пів року – рік. Пресконференція одного з їхукраїнців:
- Регіонали – вони такі справедливі, такі справедливі...
Журналіст: - А в чому ж проявляється ця справедливість?
- Ну от, наприклад, недавно підходить до мене один регіонал і говорить: - або поцілуй мене в ж..., або розпрощаєшся зі своїм бізнесом!
Журналіст: - І де ж тут справедливість?
- Я поцілував і як бачите – все ще займаюсь бізнесом.
2006.06.18 | Сергій Кабуд
БЮТ чекає теж саме, лише швидше, бо грошей меньше
а амбіцій більше, водночас в юліній голові мізків десь на третину середнього чоловіка.Для приколу маю згадати про:
Клімакс, Вісник Богів.
http://www.vesna.org.ua/txt/podervl/pavlik.html
-----------------------------------------------
Лише вдумайтеся в слова поета:
Клімакс -- вісник богів, насилаємий на Суку і Блядь.
На галявину на величних чорних крилах планірує К л і м а к с, вісник богів, щось середнє між бетменом, медузою Горгоною і дельтапланом. Сказати, що він страшний, - це не сказать нічого. Коли він говорить, у нього з рота виривається вогонь, він весь обмотан зміями. Обидві бляді, побачивши Клімакса, з жахом падають долі ниць і навкарачках повзуть в кущі.
К л і м а к с.
Так, не фраер я, а клімакс змєєносний,
Отож тремтіть, паскудні німфоманки,
Що замість того, щоб глядіть онуків,
Виябуєтесь перед пацанами з профтехучилища
І переймаєте у них їх сленг дибільний
І пхаєте свої квадратні сраки в лосіни молодьожні.
Вам студентів захотілось? Ось вам студенти!
Клімакс бере в кожну руку по товстій змії і зміями пиздить нещасних профур, які від жаху виють і лазять рака. З високої сосни долинає вже знайоме нам "Угу!"
К л і м а к с. катує блядєй:
Оце вам за лосіни синтетичні!
Оце за першокурсників!
А це вже за геологів, гітару, тайгу
І прочу поєбєнь!
Клімакс сіда на пенька, дістає "Біломор", закурює, так, що стає схожий на справедливого начальника дитячої колонії. Він пригощає цигорками блядюг, як це звичайно роблять на допитах кмітливі менти. Раптово гостро примружившись, як це віртуозно робив Бєрія, щоб приголомшити ворога, питає.
Клімакс з цигаркою в роті з
вогнем і димом стартує вертикально вверх, як це робить на Байконурі ракета.
резюме:
----------------------------
Щодень приходить Клімакс І пиздить кобрами отруєними по попереку хворому. Казав крилатий гад, щоб ми про пацанів не сміли й думать.
---------------------------
2006.06.18 | TrollSeeker
Сергійко, скажи чесно, в тебе якийсь статевий розлад?
Не бійся, я нікому не розкажу.2006.06.18 | Сергій Кабуд
Запитай в Леся Подерв'янського- це він автор поезій
і перечдитай написане мною-там як і в інших п'єсах класіка є пророцтва на всю укрполітику,
і про тебе там є, де філіна пизд*ть головою об берізку. чекай.
2006.06.18 | TrollSeeker
На Подерев'янського не кивай, він не винний в твоїх хвантазіях.
2006.06.18 | Сергій Кабуд
супервлучно!!!
Пане, знімаю капелюха---написано коротко і точно.
Так і буде. А маси, розлючені безчинствами перефарбованих злодіїв з кпсс-кгб будь якого кольору мають очоліти наступного разу наші однодумці. І Ви цьому добре сприяєте.
Слава Україні.