Извини за паузу, наслаждался тронной речью Мороза.
Так вот, Мороз никого не кинет просто потому, что в этом случае кинут его. Следующий ход будут делать НУ и ПРУ, которых и без Мороза хватает для новой коалиции.
Поэтому с вероятностью 70% коалиция НУ-ПРУ, с новым распределением мест.
10% - восстановится оранжевая коалиция.
20% - коалиция ПРУ-СПУ-КПУ.
Имя пиздеца, соответственно, в первом случае сильно похоже на Еханурова, во втором - Тимошенко, в третьем - Азаров.
Предсказамус пише:
> Извини за паузу, наслаждался тронной речью Мороза.
> Так вот, Мороз никого не кинет просто потому, что в этом случае кинут его. Следующий ход будут делать НУ и ПРУ, которых и без Мороза хватает для новой коалиции.
> Поэтому с вероятностью 70% коалиция НУ-ПРУ, с новым распределением мест.
> 10% - восстановится оранжевая коалиция.
> 20% - коалиция ПРУ-СПУ-КПУ.
> Имя пиздеца, соответственно, в первом случае сильно похоже на Еханурова, во втором - Тимошенко, в третьем - Азаров.
Мені ще треба з цим переспати, але...
НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР
Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
Пані пише:
> НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
Трудно поделить первые должности на троих, да и зачем? Из жалости?
Предсказамус пише:
> Пані пише:
> > НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
> Трудно поделить первые должности на троих, да и зачем? Из жалости?
Тю, а кілька міністрів? Ніколаєнко ж приріс до крісла. Без цього Мороз хрен що...
Тотальний моськальський мат повністю пасуватиме ситуації.
2006.07.06 | Vyacheslav
Правильно обзивав. Тепер буде смердіти кілька років(-)
2006.07.06 | Sych
Мороз - спікер не значить що він не політтруп.
Хоча у такому випадку тре б було визначитися з термінами що таке "політтруп". Бо діючого спікера важко назвати трупом. Але, думаю, якщо б перевибори в Раду були б зараз, СПУ не пройшло б.
по яким кидати своїх взападло. І в цьому вони морально на три голови вище відморожених. Рано чи пізно ригіонщики дуже жорстоко (двічі) опустять сансанича на грішну землю. І я тільки тому порадію.
Sych пише:
> по яким кидати своїх взападло. І в цьому вони морально на три голови вище відморожених. Рано чи пізно ригіонщики дуже жорстоко (двічі) опустять сансанича на грішну землю. І я тільки тому порадію.
Пояснюю - на мою думку ніякої коаліції з регіоналами і не планувалося. Вони проголосували за Мороза як менше зло (мене тут питали, нащо регіоналам тягнути резину - я казала, навіщо, щоб вибити найменше прийнятне зло).
За що їм опускати Мороза?
Я не збираюся стирати всі ці прогнози, навіть якщо виявлюся неправою.
Shooter пише:
> SpokusXalepniy пише:
> > Shooter пише:
> > > Просто показують Ющу - "кто в странє хазаїн".
> > На кой им ваш Ющ?
> тому, що має достатньо влади?
Формальної. В Конституції.
А в реалії він буде зараз Луценко скидувати по заказу Колеснікова. Просто не знає як за жопу схватити.
> > Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
> І навіть не день і не тиждень, "віддихаючи" в Монако
А ми подивимось як Ющ буде вирішувати кадрови проблеми. Як буде залишати генпрокурора, та скидувати Луценко. Регіони сказал в морг, значить в морг.
> Хоча за кого кого счітає цей бандит - по барабану. Всю страну він ніасіліт, тому так чи інакше прийдеться домовлятися з Ющем.
Це Ющу буде треба домовлятичь з ними. Але на ньго навіть не будуть звертати увагу.
Він скинув Юльку - єдиного чоловіка, хто міг його захистити. Зараз буде танцювати під дудку регіонів, видаючи з себе великого об"єднувача нації. Аж доки сам російською не заговорить.
2006.07.07 | Sych
Ющ тре щоб гарно пахнуть пєрєд Западом. Всьо.
SpokusXalepniy пише:
> На кой им ваш Ющ?
> Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
2006.07.06 | Пані
Завтра відповім.
2006.07.07 | SpokusXalepniy
Наивняк!!!
Яке там зло!
Вирішувалась одна проблема. Одна єдина, на цілим світі! Як культурно розвалити коаліцію, щоб не допустити Юлю в прем"єри.
Все. ТЧК.
В цей час патріоти уболювали за українську мову в місці Харків. Коли заспокїлись, Янук підкинув їм ще Херсон (ось з таким хером!)
А сам робив справу.
Цей "гравець" нагадує мені відомого персонажа української кази
Яку, перефразовуючи, можна подати у вигляді - спочатку чмо-екс-секретар Таращанського райкому, потім "антикучміст", потім "помаранчевий", а тепер знову чмо.
Мені цікаво - на який електорат він розраховує на наступних виборах.
Чи для нього головне - реалізація ідеї-фікс - сісти в крісло голови ВР?
2006.07.06 | SpokusXalepniy
Цікаве інше: він політтруп, навіть, якщо зараз не буде обраним!
Не думаю. що несуни цього не розуміли, бавлячись у претензії на спікера (або розвал коаліції). Порох міг означати, окрім усього іншого, ще й спробу відміни політрехворми (а Юля у певнийний момент могла б його і підтримати, аби якнайкраще використати час, що залишився до президенських виборів). Навряд-чи це влаштовувало б Мороза. Але є підозра, що це ігри не в обхід несунів, а в обхід Юлі (і тих, хто ще не вважає регіони "помаранчевими"). Мороз це все прекрасно бачив і використав свій останній шанс, чесно пропонуючи скористатися цим шансом і несунам. Усе покаже те, хто ж першим побіжить рятувать "вибір народу" та підтримувать його широ-о-оку мислю про "унікально" успішний уряд Їхануріва. Але у будь-якому випадку, за участі ригіонів у владі, несуни отримають менше посад, ніж у помаранчевій коаліції. З іншого боку, там досить тих, хто готовий відмовитись від гучних титулів, але залишитися при кориті (тіпа, "чабан" же ж "свій"). Бо при Юлі з Морозом-спікером переділ корита був би неминучим. А так, Івченко спокійно наглядає за Нафтогазом, може й Мерцедес йому згодом повернуть. А Іхануров тим часом нагинає місцнві адміністрації сміливіше дерти шкури з отих козлів (і "блакитних", і "помаранчевих").
До речі, Мороз вже сказав. що у нього на столі лежить і "парафована" коаліційна угода між НУ і ПРУ (з цієї точки зору він просто не впустив свій шанс і застрибнув у останній вагон давно задуманої широко-о-ої коалійії). Інша справа, що не всі його там чекали. Петя. наприклад...
2006.07.06 | SpokusXalepniy
А все ж таки надо визнати, що...
... напруга в матчі Німеччина - Італія була більшою, ніж очікування результатів голосування по Морозу.
Наша Україна не піде в коаліцію, де буде "професійний зрадник"
www.ПРАВДА.com.ua, 07.07.2006, 00:31
Представник Нашої України Давид Жванія вважає спікерство лідера Соцпартії Олександра Мороза тимчасовим.
"Мороз поховав соцпартію, як таку, обмінявши це на три дні перебування в кріслі спікера", сказав Жванія журналістам.
Він пояснив, що Партія регіонів спробує залучити до коаліції Нашу Україну, яка після "зради Мороза" не буде з ним брати участь у одній коаліції.
"Ми не підемо в одну коаліцію з соціалістами і комуністами – це однозначно", заявив Жванія, додавши, що можливість об'єднання з Партією регіонів у нових умовах ще не обговорювалась із "регіоналами".
Жванія сказав, що в разі згоди Нашою Україною на коаліцію з Партією регіонів вони вимагатимуть зміщення Мороза с посади спікера.
У свою чергу представник соцпартії Ярослав Мендусь повідомив Українській правді, що обрання Мороза спікером дає шанс на створення широкої коаліції за участі Партії регіонів та "Нашої України".
"Сьогоднішнє голосування відкриває шлях для створення коаліції у широкому форматі, про що неодноразово говорив президент - нам треба сшивати Україну", додав Мендусь.
"Українська правда"
2006.07.07 | 123
НУ+БЮТ завтра ж мають заявити про перехід в опозицію
І йти працювати на розвал СПУ снизу, і на дострокові вибори двома списками із заздаледь готовою коаліційною угодою.
http://www.korrespondent.net/main/158097/
Фракция "Наша Україна" переходит в оппозицию, заявил лидер фракции Роман Безсмертный. "Есть новое большинство, пусть работает, мы будем в оппозиции", - сказал он.
Це - міжпартійне об`єднання і рішення про це прийматимуть всі ці сили окремо.
Якась частина НУ - безумовно, так і зробить.
2006.07.07 | Shooter
Ідея непогана
Українські демократи зазвичай миряться або в тюрмі, або в еміграції.
Проте чи зможуть забути більше як півроку помаранчевого мочілова - це вже питання.
Крім того, здається мені, що дострокових виборів не буде - ПРУ до КПУ та хитроздєдланих СПУшників завжди ще тройку-другую докупить з НУ та БЮТу.
От що би я зробив на місті НУ - так в першу чергу нахєр погнав Заплатинського та Волкова, які голосували за Мороза.
2006.07.07 | шкіпер
Re: НУ+БЮТ завтра ж мають заявити про перехід в опозицію
123 пише:
> І йти працювати на розвал СПУ снизу, і на дострокові вибори двома списками із заздаледь готовою коаліційною угодою.
Если в ближайший год будут перевыборы, СПУ пролетит, ПР наберет ~50% а то и более. Так что никакого смысла в перевыборах нет - это только усугубит ситуацию.
2006.07.07 | Odess
ИМХО ему уготована судьба пешки - диктовать
условия будет Ахметик. И хотя самого саныча видимо купили постом, но его "компаньоны" по партии наверняка замешаны живыми деньгами и наверняка все зафиксировано. Так что шаг влево (или вправо?) и полетят головы.
я бы распустил парламент и инициировал новый демократический бло
демократический блок, на новых выборах ядром бы которого стали остаток партий от НУ, без Солидарности, т.е. Народных Рух и проч нац.дем. партии, блок Костенка-Плюща, Поры, БЮТ.
Думаю набрали бы не меньше ПР, главное не летать в облаках, а смотреть под ноги.
Теxніклі, іншого вибору й нема. Ех, був би Ющ не мудаком...
2006.07.07 | sofu
Re: Наступний прогноз
Пані пише:
> До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
>
> Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
>
>
Я не думаю, что Мороз рискнет так кинуть ПРУ.
Скорее всего есть конкрентый расклад. Кроме того ему нужно ублажить своих оставшихся сподвижников портфелями. ПРУ поделится. Для того, чтобы выглядеть миротворцами,объединяющими страну, предложат пару хороших мест для БЮТ и НУ. Там найдутся люди, которые позже перейдут в ПРУ.
Результат, конец не начавшимся реформам, а скорее конрреволюция задушит все начинания. Вспомните 1918-1921, читайте историю.
Второй раз на майдан не пойдут люди - не за кем. Правда как себя поведет Юля?
sofu пише:
> Пані пише:
> > До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
> >
> > Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
> >
> >
> Я не думаю, что Мороз рискнет так кинуть ПРУ.
Запропонують менше - кине. Що йому втрачати? Соцпартії - п...ц повніший в електоральному плані, а влада це таке... це святе
ilia25 пише:
> Если бы его электорат жить не мог без оранжевой коалиции, то он бы с самого начала голосовал за Юлю.
>
> Так что слухи о смерти на след. выборах тоже могут быть преувеличены.
Вже роки (10?) Мороз себе намагався позиціонувати як "антикучміста". А тепер голосами кучморилих обирається на голову ВР і валить помаранчеву (антикучмістську) коаліцію.
НУ потрібно ставати цинічною. І разом з БЮТ та ПРУ піднімати поріг на виборах до 5%. І тоді і КПУ, і Мороз мають великі шанси опинитися поза парламентом.
2006.07.07 | timotei
А если все это театр?
Мороз - липа и подстава для ПР, чтоб разблокировать Раду, изменить регламент, принять закон об оппозиции (где оппозиция имела бы минимум комитетов). Вобщем "подтянуть хвосты" за которые кусала ПР. А затем формирование реальной коалиции НУ+БЮТ+СПУ.
Пані пише:
> До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
>
> Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
>
> Причому спочатку буде голосування за президію і тільки потім - торгівля за коаліцію.
Думаю, голосування ПРУсаків "стройнимі рядамі" за Мороза може означати одне - вони на 100% переконані, що прем"єр буде від них. Думаю, Мороз мало вже що вирішує.
Дуже б хотілося помилятися. Інакше, все треба починати від самого початку...
> Думаю, голосування ПРУсаків "стройнимі рядамі" за Мороза може означати одне - вони на 100% переконані, що прем"єр буде від них. Думаю, Мороз мало вже що вирішує.
Річ у тім, що прусакам бракує голосів. Без голосів социків. А Мороз показав, що надійно контролює голоси своєї фракції.
2006.07.07 | Shooter
Тут в мене, як старого конспіролога, нова теорія появилася
Що це Ющ і Мороз змовилися "кинути" Юлю і створити "ширку".
Напомню как было дело. Две недели назад всем казалось, что оранжевой коалиции на будет. Все лидеры НУ об этом говорили, и потом уже появились слухи, что Юшенко донам пообещал, что будет делать коалицию с ними.
Потом совершенно неожиданно, Юженко делает поворт на 180 градусов, и приказывает НУ делать оранжевую коалициию. Причем спикером будет Порошенко, которого Ющенко на дух не переносит. И Мороз вдруг отказывается от притязаний на пост спикера.
Вполне может быть, что этот резкий поворот был для Ющенко лишь поводом обыграть все так, чтобы виноватой в развале оранжевой коалиции стала СПУ. А для СПУ -- получить пост спикера гарантированно, плюс немного деньжат сверх.
2006.07.07 | Englishman
Vitannjachko
2006.07.07 | ilia25
В принципе, НУ ничего не мешает проголосовать за Юлю
.. если НУ действительно верит, что оранжевая коалиция -- это то, что нужно Украине. И избрание Мороза спикером тут ничего не меняет.
Так что если они теперь заявят (Зварыч уже заявил), что в связи с предательством Мороза оранжевая коалиция отменяется, то ИМХО это может означать только одно. Что НУ все это время только искала повод, как бы спрыгнуть с Юлиного премьерства.
50 минут тому назад информация была противоположная (л)
Он сообщил, что пока не получал поздравления от президента Ющенко. "Мы не общаемся через мобильный телефон. Очевидно, такой разговор состоится завтра", считает Мороз. http://www.pravda.com.ua/ru/news/2006/7/7/42930.htm
Shooter пише:
> Пані пише:
> > Детальніше не буде.
> >
> > Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
>
> Як і в тому, що ПРУ проголосує за Мороза?
Так.
>
> Який їм з цього хосен, якщо не буде "ширки"?
За Мороза в них буде досить багато посад в парламенті.
За кандидата від НУ (будь якого) - х.. би сосали.
Пані пише:
> Shooter пише:
> > Пані пише:
> > > Детальніше не буде.
> > >
> > > Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
> >
> > Як і в тому, що ПРУ проголосує за Мороза?
>
> Так.
Прям не Ющ, а дємон інтриги...ви мене заінтригували (соррі за тавтольогію )
> > Який їм з цього хосен, якщо не буде "ширки"?
>
> За Мороза в них буде досить багато посад в парламенті.
> За кандидата від НУ (будь якого) - х.. би сосали.
Умови по посадах в парламенті вже були відомі до цього голосування, і опозиція доставала цілком достатньо, незалежно від того, хто ставав Головою ВР. Тому аргумент слабенький.
Єдиний реальний - Ющ таким хитрозробленим макаром не дає Юлі ПМ-ства...але не вірю я в це...соррі...
2006.07.07 | Englishman
IMHO, sprava v inshomu
Obrannja Moroza- cvjah u trunu koaliciji. Jakby vin ne projshov, buv by teoretychnyj shans schos' vypravyty, a zaraz vse ce vzhe nemozhlyvo.
Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции? Мороз пока не отказывается голосовать за Тимошенко. Гвоздь забьет тот, кто откажется -- не важно под каким предлогом.
> Koalicionnyh ob'jazatelstv bolshe ne suschestvuet.
А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать.
Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?
ilia25 пише:
> Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?
я считаю, что ОЖИДАТЬ от нынешних политиков приоритетности интересов Украины перед всеми остальными- идиотизм. Поэтому и обращения украинские политики заслуживают особого.
Englishman пише:
> ilia25 пише:
> > Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?
>
> я считаю, что ОЖИДАТЬ от нынешних политиков приоритетности интересов Украины перед всеми остальными- идиотизм.
Тогда извиняйтесь -- я не писал, что мы должны чего-то политиков (НУ в частности) ожидать. Я лишь напомнил вам, что у них есть определенные обязательства перед своими избирателями и своей страной. Именно это мое утверждение вы сочли идиотским.
Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили
"А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
Englishman пише:
> Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили
По пунктам:
1) В вашем понимании, инетерсы Украины заключаются в создании оранжевой коалиции, с Тимошенко во главе правительства.
2) При этом, вы оправдываете предательство НУ интересов Украины (в вашем их понимании) тем, что по вине Мороза "коалиционных обязательств не существует".
Конечно вас развели! На самом деле, предательство интересов Украины ничем нельзя оправдать.
> "А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
>
> В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
Только вы боитесь показать, какое именно слово в этом утверждении имеет отношение к идеализму.
ilia25 пише:
> Englishman пише:
> > Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили
>
> По пунктам:
> 1) В вашем понимании, инетерсы Украины заключаются в создании оранжевой коалиции, с Тимошенко во главе правительства.
> 2) При этом, вы оправдываете предательство НУ интересов Украины (в вашем их понимании) тем, что по вине Мороза "коалиционных обязательств не существует".
Фантазируете. Про национальные интересы я ни слова не сказал до того как вы о них написали. Так что адресуйте свои претензии к самому себе.
>
> Конечно вас развели! На самом деле, предательство интересов Украины ничем нельзя оправдать.
вы все время пытаетесь сместить тему разговора не в ту степь: интересы Украины каждый видит по-разному, и НУ не составила бы особого труда пояснить необходимость коалиии с ПРУ.
>
> > "А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
> >
> > В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
>
> Только вы боитесь показать, какое именно слово в этом утверждении имеет отношение к идеализму.
идиотизм? а чего тут бояться?
2006.07.07 | Shooter
Тому що (с)
ilia25 пише:
> Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции?
Це грубе порушення коаліційної угоди вказує, що коаліція не існує.
Shooter пише:
> ilia25 пише:
> > Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции?
>
> Це грубе порушення коаліційної угоди вказує, що коаліція не існує.
Грубое нарушение коалиционного соглашения указывает только на грубое нарушение коалиционного соглашения. НУ не обязана по этому поводу выходить из коалиции.
Наоборот, если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, она обязана из нее НЕ выходить.
мають же ж залишатись якісь ідеальні зразки
а то вже зовсім в людьску натуру віри нема
2006.07.07 | samopal
НУ мєшаєт нє чьто, а кто
ilia25 пише:
" .. если НУ действительно верит, что оранжевая коалиция -- это то, что нужно Украине. И избрание Мороза спикером тут ничего не меняет.
Так что если они теперь заявят (Зварыч уже заявил), что в связи с предательством Мороза оранжевая коалиция отменяется, то ИМХО это может означать только одно. Что НУ все это время только искала повод, как бы спрыгнуть с Юлиного премьерства".
Вперше погоджуюсь з вашим висновком.
2006.07.07 | Dworkin
Так, я - Піфій! Мій прогноз:
...Не знаю чому, але дуже сумніваюся у дієзнатності і цієї коаліції.
1. Схоже на те, що й справді і БЮТ, і НСНУ підуть у опозицію (дружно чи ні, то окрема розмова). Чомусь мені так здається...
2. Коаліція ПР+КПУ+СПУ має ще меньше голосів у сумі, ніж коаліція НСНУ+БЮТ+СПУ. Особливо, якщо ще згадати, що принаймі 2-3 "дисиденти" з СПУ не ввійдуть до коаліції. Тобто один напад нежиті - 4 депутатів не прийшло, 5 захворіло - і робота Ради зупинилася. І так весь час...
3. Проголосувати за спікера, це ще не значить сформувати нову коаліцію. А тим більше сформувати персональний склад Кабміну. Мені здається, що комуністи, чи ще хтось, може спасувати йти разом з регіоналами. А тим більше новий "дільож портфелів" може розсварити "нову" коаліцію ще скоріше, ніж "стару".
4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
Найімовірніше, що ця коаліція завалиться протягом місяця, на єтапі кадрового формування кабміну. Не слід забувати, що Президент теж буде впливати на цей процес. Особливо мені буде цікаво дивится, як ця коліція проголосує за призначення Тарасюка і Гриценка міністрами закордорнних справ і оборони (а я майже не сумніваюся, що Ющенко їх знов висуватиме).
Так чи інакше, це є НАЙГІРШИЙ формат коаліції (звісно, якщо до неї не долучиться ні БЮТ, ні НСНУ). Тому незадоволені будуть ВСІ, і її прогнози несприятливі.
Тому я пролпоную одразу готуватися до наступних виборів. А на них ще більш послабне не тільки "фактор комуністів", але й "фактор соціалістів"...
а мені вже більш цікавий істрично-статистичний момент
чи збере Мороз знову групу 239
для повного дежавю
2006.07.07 | AxeHarry
Re: Так, я - Піфій! Мій прогноз:
Dworkin пише:
> ...Не знаю чому, але дуже сумніваюся у дієзнатності і цієї коаліції.
>
> 1. Схоже на те, що й справді і БЮТ, і НСНУ підуть у опозицію (дружно чи ні, то окрема розмова). Чомусь мені так здається...
>
> 2. Коаліція ПР+КПУ+СПУ має ще меньше голосів у сумі, ніж коаліція НСНУ+БЮТ+СПУ. Особливо, якщо ще згадати, що принаймі 2-3 "дисиденти" з СПУ не ввійдуть до коаліції. Тобто один напад нежиті - 4 депутатів не прийшло, 5 захворіло - і робота Ради зупинилася. І так весь час...
Ugu.A mozhna i tak: Odyn-dva-try napady nezhyti u vykonanni KAMAZu - i Soc-PR koalicija golosyvatyme tak jak treba.
> 3. Проголосувати за спікера, це ще не значить сформувати нову коаліцію. А тим більше сформувати персональний склад Кабміну. Мені здається, що комуністи, чи ще хтось, може спасувати йти разом з регіоналами. А тим більше новий "дільож портфелів" може розсварити "нову" коаліцію ще скоріше, ніж "стару".
100%. Vraxovujuchy patologichnu zhadibnist, tupist i kudalovist Marozza...
> 4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
A naxera PR-bandukam prodazh zemli / podatkova rexvorma? Vony i bez togo nepogano "naregionyly", i xotily by to prodovzhyty
> Найімовірніше, що ця коаліція завалиться протягом місяця, на єтапі кадрового формування кабміну. Не слід забувати, що Президент теж буде впливати на цей процес. Особливо мені буде цікаво дивится, як ця коліція проголосує за призначення Тарасюка і Гриценка міністрами закордорнних справ і оборони (а я майже не сумніваюся, що Ющенко їх знов висуватиме).
Xm, stymul golosuvaty same za nyx mozhe buty. Dyv. punkt 1 pro nezhyt.
> Так чи інакше, це є НАЙГІРШИЙ формат коаліції (звісно, якщо до неї не долучиться ні БЮТ, ні НСНУ). Тому незадоволені будуть ВСІ, і її прогнози несприятливі.
100%
> Тому я пролпоную одразу готуватися до наступних виборів. А на них ще більш послабне не тільки "фактор комуністів", але й "фактор соціалістів"...
AxeHarry пише:
> > 4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
>
> A naxera PR-bandukam prodazh zemli / podatkova rexvorma? Vony i bez togo nepogano "naregionyly", i xotily by to prodovzhyty
У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.
До того ж торгівля землею теж непоганй заробіток сам по собі. Люди типу Суркіса вже роками лобіюють вільний продаж землі.
До того ж регіонали будуть хотіти ЗНИЗИТИ податки, щоб отримати максимум ПРИБУТКІВ від своїх активів. А "социко-комуняки" - НАВПАКИ податки ПІДВИЩИТИ, бо вони дуже люблять роздавати щедрі обіцянки своєму електорату, а потім, їх має хтось оплачувати. Тому з приводу податків гризня буде страшенна
> У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.
NAdijnist vony sobi zabezpechujut vxodom do polityky i lobijuvannyam zakoniv jaki zabezpechujut im preferencii (napryklad nyzki ciny na gaz, tipa pidtrymka atechestvennogo praizvaditelya etc.)
> До того ж торгівля землею теж непоганй заробіток сам по собі. Люди типу Суркіса вже роками лобіюють вільний продаж землі.
> До того ж регіонали будуть хотіти ЗНИЗИТИ податки, щоб отримати максимум ПРИБУТКІВ від своїх активів.
A mozhna i ne znyzhatyy podatky. Prosto maty "dirky" v zakonax i budzheti, specialno zatocheni pid sebe. Tomu i PRuccya u vladu.
>А "социко-комуняки" - НАВПАКИ податки ПІДВИЩИТИ, бо вони дуже люблять роздавати щедрі обіцянки своєму електорату, а потім, їх має хтось оплачувати.
100%. Ocyx - na pershu gilku. Ne vlady.
>Тому з приводу податків гризня буде страшенна
A sho v rezultati z togo bude nam, "prostym aspirantam"(c)LP? nashe dilo - kal (c)LP?
Якщо ви праві, і ваш прогноз, що Мороз - то краще - збудеться - я передам вам пляшку шампанського.
2006.07.07 | Englishman
самі собі суперечите
Dworkin пише:
> У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.
якщо в них так багато грошей- навіщо їм здався той АйПіО?
"Веселий чувак Мороз
Так сталося, що я особисто знаю купу політиканів з тих часів, коли Василенко з ними тусувався з приводу боротьби з Кучманоїдом.
Так ось саме про Мороза у нас залишилися "найгламурніші" спогади. На попередніх парламентських виборах социки уламали Василенка балотуватись по мажоритарці в 213 окрузі, нібито в противагу Задорожному (хто забув - це вєрний члєносос Кучми, був його постійним представником в парламенті). Достеменно знаючи, що ніякого бабла у Василенка немає і в принципі бути не може, вони пообіцяли оплатити передвиборчу кампанію. Але через деякий час наші знайомі, що працювали на Задорожного за бабло, розказали нам, що Задорожний перелякався, побіг до Семенючки та запропонував 100 000 баксів за те, аби социки відмовили Василенку в фінансовій допомозі. Семенючка вимагала 200 000, але зійшлися на 160 000
Виборчу кампанію ми за всебічної допомоги активістів сайту "Майдан" все одно довели до кінця та зайняли почесне 4 місце, отримавши результат в рази кращий там, де вистачило бабла хоча б на примітивні агітки З тих пір мене від одного вигляду Мороза тягне блювати, але це - ірраціональне, бо особисте.
Всі інші політикані - анітрохи не кращі. Але справа не в тому.
ЖИТТЯ ЗМІНИЛОСЯ, А ДО НИХ ЦЕ ЩЕ НЕ ДІЙШЛО. Всі їхні сварки між собою з приводу "коаліцій", посад та іншої фігні нагадують мені мордобій дикунів за розсипані скляні буси. Тому що вони БІЛЬШЕ НЕ ЗМОЖУТЬ напряму конвертувати посади в бабло, що, власне кажучи, і є глибинним сенсом всього іхнього існування. А не зможуть тому, що одне одному натхненно заважатимуть.
У всіх цих уїбанів немає ані децла переконань, шляхетності, любові до країни чи бажання розрулювати проблеми. Їх взагалі нічого не цікавить, крім дерибану. А покоління "нормальних людей", які бажали б вирішувати проблеми суспільства, а не красти, до політики ще не дійшло, але вже на підході.
Так що особисто мені пох, хто там обійме яку посаду, бо насправді особливого значення це не має. Акі сколопендри в банці, інші не дадуть квазіщасливчикам здійснити конвертацію влади в бабло по звичному та прийнятному для них курсу.
І це насправді - головне досягнення Помаранчевої (квазі)революції "
Re: Не я. Але в упор не розумію, чого ви всі так...
Воно-то, мабуть і так, але я боюся, що вже за рогом КАМАЗи стоять на старті.
І людей шкода. Зараз помста - головний танок ображених засух. Недобре.
Люди вже не ті, але якщо міліція перейде до янучарів - хрєнь, малята.
2006.07.07 | S@nya
Амінь
2006.07.07 | ilia25
Re: Не я. Але в упор не розумію, чого ви всі так...
MentBuster пише:
> Тому що вони БІЛЬШЕ НЕ ЗМОЖУТЬ напряму конвертувати посади в бабло, що, власне кажучи, і є глибинним сенсом всього іхнього існування. А не зможуть тому, що одне одному натхненно заважатимуть.
100%
> І це насправді - головне досягнення Помаранчевої (квазі)революції "
Это достижение политреформы. Без нее "одне одному натхненно заважатимуть" не случилось бы. Президент бы как и раньше их всех рассудил по своим понятиям.
2006.07.07 | Shooter
І так, і ні
"Хєрова демократія" може запросто привести до фашизму-путінізму.
... чтобы она не смогла привести фашизму-путинизму, а только чтоб смогла привести к старому доброму кучмизму?
Или может наконец дать ей шанс, уяснив, наконец, что любая демократия заканчивается -измом только тогда, когда ее начинают мочить?
2006.07.07 | fahid
Re: Ну що, хто тут Мороза політичним трупом обзивав?
Я обзывал еще в 2004. И еще блядью называл. В этой части диагноз подтвердился стопудово. Сейчас я его вижу не как труп, а как некое промежуточное существо (зомби, умертвие, вурдалак, баба яга, которая всегда против)не способное покинуть мир живых и транслирующее в него миазмы и метастазы разрушения, энропии и смерти.
А если прозой - это его очередное блядство, похоже, надолго закрепит абсолютный цинизм и беспредел, отсутсвие не то что принципов - даже, пусть и бандитских, "понятий" как стандарт украинской политики.
Вы хочете прогнозов? Их нет у меня. При таком гадюшнике в ВР конкретный состав правительства мало что значит. Будет бесконечное кидалово фракций друг другом, тупое бодание ВР с президентом, отсутсвие решений по любым принципиальным вопросам. Страна будет медленно инерционно развиваться не благодаря, а вопреки деятельности этой т.н. элиты.
fahid пише:
>
> А если прозой - это его (Мороза) очередное блядство, похоже, надолго закрепит абсолютный цинизм и беспредел, отсутсвие не то что принципов - даже, пусть и бандитских, "понятий" как стандарт украинской политики.
>
> Вы хочете прогнозов? Их нет у меня. При таком гадюшнике в ВР конкретный состав правительства мало что значит. Будет бесконечное кидалово фракций друг другом, тупое бодание ВР с президентом, отсутсвие решений по любым принципиальным вопросам. Страна будет медленно инерционно развиваться не благодаря, а вопреки деятельности этой т.н. элиты.
100% згоден
2006.07.07 | шкіпер
Мабуть в нас різні уявлення про термін політичний труп
Чоловік, який зруйнував власну партію заради посади?
Якщо у випадку наприклад Кушнарьова його партія була тимчасовим проектом і перехід до лав ПР рано чі піздно відбувся, то у випадку Мороза - НИОД коментарі зайві. Він отримав посалу, но втратив власну партію. Їй теперь світить майбутне карманної олігархічної партії (а як свідчять останні вибори, потреби в них мало).
Термін "політичний труп" - це для Ющенка теж підходить
Історія повторюється. У 2002 році Ющенко теж якби отримав перемогу, але не зміг стати рушійною силою. Після оранжевої революції українці отримали підтверження в його майже абсолютній бездіяльності для блага українського народу. І мабуть це вже багатьом набридло, чому не припустити, що бездіяльність Ющенка "дістала" Мороза.
Відповіді
2006.07.06 | Предсказамус
В тексте прогноза нецензурную брань использовать можно?
2006.07.06 | Пані
Я урочисто зобов`язуюся не стирати
А за інших не відповідаюМатюкайтеся від душі... Хоча ти ж не називав Мороза політичним трупом?
2006.07.06 | Предсказамус
Это хорошо. Так вот, наступит банальный оранжевый пиздец.
2006.07.06 | Пані
Е... так нечесно
1. Він і так вже наступив.2. Кого оберуть прем`єром? Ось про що питання.
Коротше, як зватимуть піздеца?
2006.07.06 | один_козак
Ой, фу-у-у...
Пані, Пані...2006.07.06 | Предсказамус
Пиздец уже сказал, что на премьера, так и быть, согласен (л)
http://obkom.net.ua/news/2006-07-06/2206.shtml?rss2006.07.06 | Пані
Значить твого прогноза звати Янукович.
Я для протоколу записую.2006.07.06 | Предсказамус
Э... Серьезный прогноз только про пиздец, остальное нет
2006.07.06 | Пані
Йде дощ - це не прогноз. Нізачот!
2006.07.06 | Предсказамус
Уговорила
Извини за паузу, наслаждался тронной речью Мороза.Так вот, Мороз никого не кинет просто потому, что в этом случае кинут его. Следующий ход будут делать НУ и ПРУ, которых и без Мороза хватает для новой коалиции.
Поэтому с вероятностью 70% коалиция НУ-ПРУ, с новым распределением мест.
10% - восстановится оранжевая коалиция.
20% - коалиция ПРУ-СПУ-КПУ.
Имя пиздеца, соответственно, в первом случае сильно похоже на Еханурова, во втором - Тимошенко, в третьем - Азаров.
2006.07.06 | Пані
Re: Уговорила
Предсказамус пише:> Извини за паузу, наслаждался тронной речью Мороза.
> Так вот, Мороз никого не кинет просто потому, что в этом случае кинут его. Следующий ход будут делать НУ и ПРУ, которых и без Мороза хватает для новой коалиции.
> Поэтому с вероятностью 70% коалиция НУ-ПРУ, с новым распределением мест.
> 10% - восстановится оранжевая коалиция.
> 20% - коалиция ПРУ-СПУ-КПУ.
> Имя пиздеца, соответственно, в первом случае сильно похоже на Еханурова, во втором - Тимошенко, в третьем - Азаров.
Мені ще треба з цим переспати, але...
НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР
Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
2006.07.06 | Предсказамус
Боливар не вывезет троих, имхо.
Пані пише:> НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
Трудно поделить первые должности на троих, да и зачем? Из жалости?
2006.07.06 | Пані
Re: Боливар не вывезет троих, имхо.
Предсказамус пише:> Пані пише:
> > НУ+ПР+СПУ, а не НУ+ПР Ти забув додати социків чи дійсно їх навмисно оминув?
> Трудно поделить первые должности на троих, да и зачем? Из жалости?
Тю, а кілька міністрів? Ніколаєнко ж приріс до крісла. Без цього Мороз хрен що...
2006.07.06 | Предсказамус
Я о том, что паре НУ-ПРУ социалисты не нужны
2006.07.06 | Пані
Без социків більшості не буде
Більшість НУ в таку коаліцію не піде, щоб ти про них не думав.2006.07.07 | Предсказамус
Вот если не будет, тогда социков могут и подобрать
Но мне почему-то кажется, что необхолдимых 60 рыл они таки наберут2006.07.07 | Shooter
НУ тепер в більшості з Морозом не буде
Пані пише:> Більшість НУ в таку коаліцію не піде, щоб ти про них не думав.
Гм...а які саме виходи Ви бачите з ситуації? НУ має обтертися після плювка Мороза в лице і погодитися на коаліцію з СПУ?
Зачєм їй то? Щоб знову і знову плювали? чи щоб постійно очікувати підвоха від "союзнічка"?
З ПРУшниками можна хоча би 2 наступних роки мати "пакт Молотова-Ріббентропа" і ПМа.
З іншого боку, НСНУ+БЮТ були би блискучою опозицією.
Тому я погоджуюсь з Прєдсказамусом: або ширка в саставє ПРУ+КПУ+СПУ, або ПРУ+НУ, або (15%) - БЮТ+НУ+СПУ
Проте - будь-яка з таких комбінацій є після сьогоднішніх подій нестійкою. Будь-яка.
Добре хоч, що до 2009 хоч Ющ ще буде...
Одним словом, реформу таки потрібно валити.
2006.07.07 | Vyacheslav
Не буде. Зварич вже заявив.
2006.07.07 | Предсказамус
Только этого проффесора не надо. Не он решает
2006.07.07 | Пані
Во-во.
Там немає одного центру рішення. Пора вже засвоїти це.2006.07.06 | SpokusXalepniy
Мого прогноза звати: "не Юля".
2006.07.07 | samopal
Через це уся каша. Чи то пак, кутя...
2006.07.06 | Габелок
Хтось з регіоналів
2006.07.06 | SpokusXalepniy
Другой не принимаем. Считаем это нарушением правил.
2006.07.06 | Адвокат ...
Шчітайтє. Ваше право.
2006.07.06 | Адвокат ...
Можна. Можна в загалі не вживати пристойних слів.
Тотальний моськальський мат повністю пасуватиме ситуації.2006.07.06 | Vyacheslav
Правильно обзивав. Тепер буде смердіти кілька років(-)
2006.07.06 | Sych
Мороз - спікер не значить що він не політтруп.
Хоча у такому випадку тре б було визначитися з термінами що таке "політтруп". Бо діючого спікера важко назвати трупом. Але, думаю, якщо б перевибори в Раду були б зараз, СПУ не пройшло б.2006.07.06 | Пані
Значить. Він морально для когось може бути трупом
Але вже ніяк не політично.Sych пише:
> Хоча у такому випадку тре б було визначитися з термінами що таке "політтруп". Бо діючого спікера важко назвати трупом.
Во-во.
2006.07.06 | Sych
НМД політтруп - це політик в якого немає шансу бути переобраним
2006.07.06 | Пані
Про Мороза це кажуть 10 років
Він все таки найсильніший гравець в нашому політикумі. Рано ви його ховаєте.2006.07.06 | Sych
Ригіональні пацани живуть хоча б па панятіям
по яким кидати своїх взападло. І в цьому вони морально на три голови вище відморожених. Рано чи пізно ригіонщики дуже жорстоко (двічі) опустять сансанича на грішну землю. І я тільки тому порадію.2006.07.06 | Пані
Re: Ригіональні пацани живуть хоча б па панятіям
Sych пише:> по яким кидати своїх взападло. І в цьому вони морально на три голови вище відморожених. Рано чи пізно ригіонщики дуже жорстоко (двічі) опустять сансанича на грішну землю. І я тільки тому порадію.
Пояснюю - на мою думку ніякої коаліції з регіоналами і не планувалося. Вони проголосували за Мороза як менше зло (мене тут питали, нащо регіоналам тягнути резину - я казала, навіщо, щоб вибити найменше прийнятне зло).
За що їм опускати Мороза?
Я не збираюся стирати всі ці прогнози, навіть якщо виявлюся неправою.
2006.07.06 | Sych
Чому для ригіонів мороз меньше зло ніж порошенко?
2006.07.06 | Shooter
Їм до задниці і один, і другий
Просто показують Ющу - "кто в странє хазаїн".Одним словом, якщо Ющ не відмінить нахєр реХВормуу - на наступних виборах він мій голос не отримає.
2006.07.07 | SpokusXalepniy
Re: Їм до задниці і один, і другий
Shooter пише:> Просто показують Ющу - "кто в странє хазаїн".
На кой им ваш Ющ?
Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
2006.07.07 | Shooter
Re: Їм до задниці і один, і другий
SpokusXalepniy пише:> Shooter пише:
> > Просто показують Ющу - "кто в странє хазаїн".
> На кой им ваш Ющ?
тому, що має достатньо влади?
> Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
І навіть не день і не тиждень, "віддихаючи" в Монако
Хоча за кого кого счітає цей бандит - по барабану. Всб страну він ніасіліт, тому так чи інакше прийдеться домовлятися з Ющем.
2006.07.07 | SpokusXalepniy
Так Ющ випередив Мороза вже давно.
Shooter пише:> SpokusXalepniy пише:
> > Shooter пише:
> > > Просто показують Ющу - "кто в странє хазаїн".
> > На кой им ваш Ющ?
> тому, що має достатньо влади?
Формальної. В Конституції.
А в реалії він буде зараз Луценко скидувати по заказу Колеснікова. Просто не знає як за жопу схватити.
> > Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
> І навіть не день і не тиждень, "віддихаючи" в Монако
А ми подивимось як Ющ буде вирішувати кадрови проблеми. Як буде залишати генпрокурора, та скидувати Луценко. Регіони сказал в морг, значить в морг.
> Хоча за кого кого счітає цей бандит - по барабану. Всю страну він ніасіліт, тому так чи інакше прийдеться домовлятися з Ющем.
Це Ющу буде треба домовлятичь з ними. Але на ньго навіть не будуть звертати увагу.
Він скинув Юльку - єдиного чоловіка, хто міг його захистити. Зараз буде танцювати під дудку регіонів, видаючи з себе великого об"єднувача нації. Аж доки сам російською не заговорить.
2006.07.07 | Sych
Ющ тре щоб гарно пахнуть пєрєд Западом. Всьо.
SpokusXalepniy пише:> На кой им ваш Ющ?
> Хто його тримав за хозяїна хоч годину? Ахмєтов?
2006.07.06 | Пані
Завтра відповім.
2006.07.07 | SpokusXalepniy
Наивняк!!!
Яке там зло!Вирішувалась одна проблема. Одна єдина, на цілим світі! Як культурно розвалити коаліцію, щоб не допустити Юлю в прем"єри.
Все. ТЧК.
В цей час патріоти уболювали за українську мову в місці Харків. Коли заспокїлись, Янук підкинув їм ще Херсон (ось з таким хером!)
А сам робив справу.
2006.07.07 | шкіпер
5 баллов!
2006.07.06 | Shooter
Цей "гравець" нагадує мені відомого персонажа української кази
Яку, перефразовуючи, можна подати у вигляді - спочатку чмо-екс-секретар Таращанського райкому, потім "антикучміст", потім "помаранчевий", а тепер знову чмо.Мені цікаво - на який електорат він розраховує на наступних виборах.
Чи для нього головне - реалізація ідеї-фікс - сісти в крісло голови ВР?
2006.07.06 | SpokusXalepniy
Цікаве інше: він політтруп, навіть, якщо зараз не буде обраним!
2006.07.07 | samopal
Ось це вже правильна думка.
Не думаю. що несуни цього не розуміли, бавлячись у претензії на спікера (або розвал коаліції). Порох міг означати, окрім усього іншого, ще й спробу відміни політрехворми (а Юля у певнийний момент могла б його і підтримати, аби якнайкраще використати час, що залишився до президенських виборів). Навряд-чи це влаштовувало б Мороза. Але є підозра, що це ігри не в обхід несунів, а в обхід Юлі (і тих, хто ще не вважає регіони "помаранчевими"). Мороз це все прекрасно бачив і використав свій останній шанс, чесно пропонуючи скористатися цим шансом і несунам. Усе покаже те, хто ж першим побіжить рятувать "вибір народу" та підтримувать його широ-о-оку мислю про "унікально" успішний уряд Їхануріва. Але у будь-якому випадку, за участі ригіонів у владі, несуни отримають менше посад, ніж у помаранчевій коаліції. З іншого боку, там досить тих, хто готовий відмовитись від гучних титулів, але залишитися при кориті (тіпа, "чабан" же ж "свій"). Бо при Юлі з Морозом-спікером переділ корита був би неминучим. А так, Івченко спокійно наглядає за Нафтогазом, може й Мерцедес йому згодом повернуть. А Іхануров тим часом нагинає місцнві адміністрації сміливіше дерти шкури з отих козлів (і "блакитних", і "помаранчевих").До речі, Мороз вже сказав. що у нього на столі лежить і "парафована" коаліційна угода між НУ і ПРУ (з цієї точки зору він просто не впустив свій шанс і застрибнув у останній вагон давно задуманої широко-о-ої коалійії). Інша справа, що не всі його там чекали. Петя. наприклад...
2006.07.06 | SpokusXalepniy
А все ж таки надо визнати, що...
... напруга в матчі Німеччина - Італія була більшою, ніж очікування результатів голосування по Морозу.2006.07.06 | mala
Прем"єром буде ТЮлька!
2006.07.06 | Пані
Я теж схиляюся до цього
Але остаточний прогноз зроблю після виступу Мороза.2006.07.06 | SpokusXalepniy
Завдяки якої сили? Коаліція же-ж-ж-жжж розвалюється.
Чи виступ Мороза може щось змінити?Він що (виступ) - може якось вплинути на НСНУ, яких кинули?
2006.07.06 | Shooter
ПРУ+КПУ?
Яник - ПМ, Мороз - глава ВР. Всі довольні і всі сміються.Помаранчеві ідеали торжествують. Бля.
2006.07.07 | mala
Скоріше за все СПУ голосуватиме за Юлю
2006.07.07 | Englishman
кому від цього буде легше?
2006.07.06 | Sych
І хто за неї крім БЮТа буде голосувати?
Буде широка та демократична з Бюрятіною або Порошенком ПМом.2006.07.06 | mala
Мороз - спікер. Вже офіційно!
2006.07.06 | Pavlo
Re: Ну що, хто тут Мороза політичним трупом обзивав?
Зовсім недавно на ВФ хтось писав, що якась сила спробує зайняти нишу Литвина-миротворця.2006.07.06 | sofu
Судячи по виступу, тепер Мороз - миротворець(-)
2006.07.06 | Shooter
Я. 100% вгадав.
Помаранчевій коаліції - таки капець.А лідером то-лі 238, то-лі 239 Мороз вже був. Після чого скотився на маргінес.
Так само буде і цього разу.
2006.07.06 | Albes
Re: Я. 100% вгадав.
Теперь он улетит на уровень Литвина. Даже на уровень Симона ему надеяться не след. Туда иуде и дорога.2006.07.07 | Семен
Re: Ну що, хто тут Мороза політичним трупом обзивав?
Чекаємо розвитку подій. Мороза хоронити зарано.2006.07.07 | Пані
Наступний прогноз
До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
Причому спочатку буде голосування за президію і тільки потім - торгівля за коаліцію.
2006.07.07 | Shooter
Ви чомусь завжди забуваєте, що на хитрий зад...
...є завжди прутень з різьбою.Чому саме Ви вважаєте, що для ПРУ є вигіднішою коаліція з КПУ та СПУ, ніж з НУ?
Правда, в останньому випадку ПРУ отримає більше, ніж домовлялися на попередніх консультаціях.
************
Ех...якби через тиждень переобрали Голову ВР - напився би від задоволення.
2006.07.07 | Shooter
Невже доведеться напитися?
Наша Україна не піде в коаліцію, де буде "професійний зрадник"www.ПРАВДА.com.ua, 07.07.2006, 00:31
Представник Нашої України Давид Жванія вважає спікерство лідера Соцпартії Олександра Мороза тимчасовим.
"Мороз поховав соцпартію, як таку, обмінявши це на три дні перебування в кріслі спікера", сказав Жванія журналістам.
Він пояснив, що Партія регіонів спробує залучити до коаліції Нашу Україну, яка після "зради Мороза" не буде з ним брати участь у одній коаліції.
"Ми не підемо в одну коаліцію з соціалістами і комуністами – це однозначно", заявив Жванія, додавши, що можливість об'єднання з Партією регіонів у нових умовах ще не обговорювалась із "регіоналами".
Жванія сказав, що в разі згоди Нашою Україною на коаліцію з Партією регіонів вони вимагатимуть зміщення Мороза с посади спікера.
"Він – професійний зрадник, жадібна, цинічна, корислива людина", - додав Жванія.
У свою чергу представник соцпартії Ярослав Мендусь повідомив Українській правді, що обрання Мороза спікером дає шанс на створення широкої коаліції за участі Партії регіонів та "Нашої України".
"Сьогоднішнє голосування відкриває шлях для створення коаліції у широкому форматі, про що неодноразово говорив президент - нам треба сшивати Україну", додав Мендусь.
"Українська правда"
2006.07.07 | 123
НУ+БЮТ завтра ж мають заявити про перехід в опозицію
І йти працювати на розвал СПУ снизу, і на дострокові вибори двома списками із заздаледь готовою коаліційною угодою.2006.07.07 | Odess
НУ уже объявили.
http://www.korrespondent.net/main/158097/Фракция "Наша Україна" переходит в оппозицию, заявил лидер фракции Роман Безсмертный. "Есть новое большинство, пусть работает, мы будем в оппозиции", - сказал он.
2006.07.07 | Пані
Нічого НУ ще не об`являли
Це - міжпартійне об`єднання і рішення про це прийматимуть всі ці сили окремо.Якась частина НУ - безумовно, так і зробить.
2006.07.07 | Shooter
Ідея непогана
Українські демократи зазвичай миряться або в тюрмі, або в еміграції.Проте чи зможуть забути більше як півроку помаранчевого мочілова - це вже питання.
Крім того, здається мені, що дострокових виборів не буде - ПРУ до КПУ та хитроздєдланих СПУшників завжди ще тройку-другую докупить з НУ та БЮТу.
От що би я зробив на місті НУ - так в першу чергу нахєр погнав Заплатинського та Волкова, які голосували за Мороза.
2006.07.07 | шкіпер
Re: НУ+БЮТ завтра ж мають заявити про перехід в опозицію
123 пише:> І йти працювати на розвал СПУ снизу, і на дострокові вибори двома списками із заздаледь готовою коаліційною угодою.
Если в ближайший год будут перевыборы, СПУ пролетит, ПР наберет ~50% а то и более. Так что никакого смысла в перевыборах нет - это только усугубит ситуацию.
2006.07.07 | Odess
ИМХО ему уготована судьба пешки - диктовать
условия будет Ахметик. И хотя самого саныча видимо купили постом, но его "компаньоны" по партии наверняка замешаны живыми деньгами и наверняка все зафиксировано. Так что шаг влево (или вправо?) и полетят головы.2006.07.07 | sofu
я бы распустил парламент и инициировал новый демократический бло
демократический блок, на новых выборах ядром бы которого стали остаток партий от НУ, без Солидарности, т.е. Народных Рух и проч нац.дем. партии, блок Костенка-Плюща, Поры, БЮТ.Думаю набрали бы не меньше ПР, главное не летать в облаках, а смотреть под ноги.
2006.07.07 | Sych
Теxніклі, іншого вибору й нема. Ех, був би Ющ не мудаком...
2006.07.07 | sofu
Re: Наступний прогноз
Пані пише:> До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
>
> Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
>
>
Я не думаю, что Мороз рискнет так кинуть ПРУ.
Скорее всего есть конкрентый расклад. Кроме того ему нужно ублажить своих оставшихся сподвижников портфелями. ПРУ поделится. Для того, чтобы выглядеть миротворцами,объединяющими страну, предложат пару хороших мест для БЮТ и НУ. Там найдутся люди, которые позже перейдут в ПРУ.
Результат, конец не начавшимся реформам, а скорее конрреволюция задушит все начинания. Вспомните 1918-1921, читайте историю.
Второй раз на майдан не пойдут люди - не за кем. Правда как себя поведет Юля?
2006.07.07 | Пані
Re: Наступний прогноз
sofu пише:> Пані пише:
> > До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
> >
> > Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
> >
> >
> Я не думаю, что Мороз рискнет так кинуть ПРУ.
Запропонують менше - кине. Що йому втрачати? Соцпартії - п...ц повніший в електоральному плані, а влада це таке... це святе
Він кине КОГО завгодно.
2006.07.07 | ilia25
За электорат СПУ не беспокойтесь
Если бы его электорат жить не мог без оранжевой коалиции, то он бы с самого начала голосовал за Юлю.Так что слухи о смерти на след. выборах тоже могут быть преувеличены.
2006.07.07 | Shooter
Не скажіть
ilia25 пише:> Если бы его электорат жить не мог без оранжевой коалиции, то он бы с самого начала голосовал за Юлю.
>
> Так что слухи о смерти на след. выборах тоже могут быть преувеличены.
Вже роки (10?) Мороз себе намагався позиціонувати як "антикучміста". А тепер голосами кучморилих обирається на голову ВР і валить помаранчеву (антикучмістську) коаліцію.
НУ потрібно ставати цинічною. І разом з БЮТ та ПРУ піднімати поріг на виборах до 5%. І тоді і КПУ, і Мороз мають великі шанси опинитися поза парламентом.
2006.07.07 | timotei
А если все это театр?
Мороз - липа и подстава для ПР, чтоб разблокировать Раду, изменить регламент, принять закон об оппозиции (где оппозиция имела бы минимум комитетов). Вобщем "подтянуть хвосты" за которые кусала ПР. А затем формирование реальной коалиции НУ+БЮТ+СПУ.2006.07.07 | Odess
Конечно театр! Только режиссер в нем Ахметов
2006.07.07 | Адвокат ...
Згоден. Мороз оголосив про початок аукціону.
2006.07.07 | S@nya
думаю, все набагато гірше
Пані пише:> До вівторка СПУ торгуватиметься па-бальшому. Хто більше дасть (портфелів) - туди і підуть. За це вони і боролися. Саме це і є "золота акція".
>
> Фактично коаліцію формуватиме Мороз.
>
> Причому спочатку буде голосування за президію і тільки потім - торгівля за коаліцію.
Думаю, голосування ПРУсаків "стройнимі рядамі" за Мороза може означати одне - вони на 100% переконані, що прем"єр буде від них. Думаю, Мороз мало вже що вирішує.
Дуже б хотілося помилятися. Інакше, все треба починати від самого початку...
2006.07.07 | Адвокат ...
А вот і нєт!
S@nya пише:> Думаю, голосування ПРУсаків "стройнимі рядамі" за Мороза може означати одне - вони на 100% переконані, що прем"єр буде від них. Думаю, Мороз мало вже що вирішує.
Річ у тім, що прусакам бракує голосів. Без голосів социків. А Мороз показав, що надійно контролює голоси своєї фракції.
2006.07.07 | Shooter
Тут в мене, як старого конспіролога, нова теорія появилася
Що це Ющ і Мороз змовилися "кинути" Юлю і створити "ширку".Спокусе, можете розвивати- фантазія у Вас буйна
2006.07.07 | Sych
Іграєтє на опєреженіє-с? Чи чистосєердєчно?
Shooter пише:> Що це Ющ і Мороз змовилися "кинути" Юлю і створити "ширку".
>
> Спокусе, можете розвивати- фантазія у Вас буйна
2006.07.07 | Shooter
я завжди щирий
2006.07.07 | Михайло Свистович
не завжди
2006.07.07 | Shooter
завжди
2006.07.07 | Михайло Свистович
не завжди
2006.07.07 | ilia25
Это очень похоже на правду
Напомню как было дело. Две недели назад всем казалось, что оранжевой коалиции на будет. Все лидеры НУ об этом говорили, и потом уже появились слухи, что Юшенко донам пообещал, что будет делать коалицию с ними.Потом совершенно неожиданно, Юженко делает поворт на 180 градусов, и приказывает НУ делать оранжевую коалициию. Причем спикером будет Порошенко, которого Ющенко на дух не переносит. И Мороз вдруг отказывается от притязаний на пост спикера.
Вполне может быть, что этот резкий поворот был для Ющенко лишь поводом обыграть все так, чтобы виноватой в развале оранжевой коалиции стала СПУ. А для СПУ -- получить пост спикера гарантированно, плюс немного деньжат сверх.
2006.07.07 | Englishman
Vitannjachko
2006.07.07 | ilia25
В принципе, НУ ничего не мешает проголосовать за Юлю
.. если НУ действительно верит, что оранжевая коалиция -- это то, что нужно Украине. И избрание Мороза спикером тут ничего не меняет.Так что если они теперь заявят (Зварыч уже заявил), что в связи с предательством Мороза оранжевая коалиция отменяется, то ИМХО это может означать только одно. Что НУ все это время только искала повод, как бы спрыгнуть с Юлиного премьерства.
2006.07.07 | Пані
Та не звертайте ви уваги на Зварича...
Ющ Мороза дуже швидко поздоровив. Ця ніч буде для несунів дуже гарячою. Треба їм ділитися з Морозом...2006.07.07 | Предсказамус
Когда это Ющ поздравил Мороза? В сети не вижу...
2006.07.07 | Пані
Це не з мережі інфа
Детальніше не буде.Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
2006.07.07 | Предсказамус
50 минут тому назад информация была противоположная (л)
Он сообщил, что пока не получал поздравления от президента Ющенко. "Мы не общаемся через мобильный телефон. Очевидно, такой разговор состоится завтра", считает Мороз.http://www.pravda.com.ua/ru/news/2006/7/7/42930.htm
Там же, кстати, о коалиции с Регионами
2006.07.07 | Englishman
a che emu esche govorit
delo tonkoe, delikatnoe...2006.07.07 | ilia25
Re: Це не з мережі інфа
Пані пише:> Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
Я тоже так думаю. Хотя раз пошла такя пьянка, то ПР-СПУ-КПУ уже не кажется невозможной.
Жисть то как интерсна пошла!
2006.07.07 | Shooter
Re: Це не з мережі інфа
Пані пише:> Детальніше не буде.
>
> Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
Як і в тому, що ПРУ проголосує за Мороза?
Який їм з цього хосен, якщо не буде "ширки"?
2006.07.07 | Пані
Re: Це не з мережі інфа
Shooter пише:> Пані пише:
> > Детальніше не буде.
> >
> > Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
>
> Як і в тому, що ПРУ проголосує за Мороза?
Так.
>
> Який їм з цього хосен, якщо не буде "ширки"?
За Мороза в них буде досить багато посад в парламенті.
За кандидата від НУ (будь якого) - х.. би сосали.
2006.07.07 | Shooter
Re: Це не з мережі інфа
Пані пише:> Shooter пише:
> > Пані пише:
> > > Детальніше не буде.
> > >
> > > Я вже сьогодні писала, що на мою думку Ющ був повністю в курсі демарша Мороза. Я зараз в цьому впевнена просто.
> >
> > Як і в тому, що ПРУ проголосує за Мороза?
>
> Так.
Прям не Ющ, а дємон інтриги...ви мене заінтригували (соррі за тавтольогію )
> > Який їм з цього хосен, якщо не буде "ширки"?
>
> За Мороза в них буде досить багато посад в парламенті.
> За кандидата від НУ (будь якого) - х.. би сосали.
Умови по посадах в парламенті вже були відомі до цього голосування, і опозиція доставала цілком достатньо, незалежно від того, хто ставав Головою ВР. Тому аргумент слабенький.
Єдиний реальний - Ющ таким хитрозробленим макаром не дає Юлі ПМ-ства...але не вірю я в це...соррі...
2006.07.07 | Englishman
IMHO, sprava v inshomu
Obrannja Moroza- cvjah u trunu koaliciji. Jakby vin ne projshov, buv by teoretychnyj shans schos' vypravyty, a zaraz vse ce vzhe nemozhlyvo.2006.07.07 | ilia25
А пачему?...
Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции? Мороз пока не отказывается голосовать за Тимошенко. Гвоздь забьет тот, кто откажется -- не важно под каким предлогом.2006.07.07 | Пані
Так. 100%
2006.07.07 | Englishman
NU sejchas imeet polnoe pravo vyjti iz koalicii
i sozdavat' ee na svoih uslovijah. O chem oni uje neodnokratno zajaviliilia25 пише:
> Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции? Мороз пока не отказывается голосовать за Тимошенко.
eto ego lichnoe delo. Koalicionnyh ob'jazatelstv bolshe ne suschestvuet.
> Гвоздь забьет тот, кто откажется -- не важно под каким предлогом.
predloga luchshe ne pridumaesh'.
2006.07.07 | ilia25
Это они вас так легко развели?
> Koalicionnyh ob'jazatelstv bolshe ne suschestvuet.А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать.
2006.07.07 | Englishman
идиотизм- крайняя степень идеализма.
2006.07.07 | ilia25
Экак я вас досадил
Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?2006.07.07 | Englishman
немного не так
ilia25 пише:> Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?
я считаю, что ОЖИДАТЬ от нынешних политиков приоритетности интересов Украины перед всеми остальными- идиотизм. Поэтому и обращения украинские политики заслуживают особого.
2006.07.07 | ilia25
Тогда вам нужно передо мной извиниться
Englishman пише:> ilia25 пише:
> > Т.е. вы считаете, что требовать от политиков руководствоваться интересами Украины -- это идиотизм? Тогда позвольте спросить -- чего вы так вообще переживаете?
>
> я считаю, что ОЖИДАТЬ от нынешних политиков приоритетности интересов Украины перед всеми остальными- идиотизм.
Тогда извиняйтесь -- я не писал, что мы должны чего-то политиков (НУ в частности) ожидать. Я лишь напомнил вам, что у них есть определенные обязательства перед своими избирателями и своей страной. Именно это мое утверждение вы сочли идиотским.
2006.07.07 | Englishman
с чего бы это?
Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили"А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
dixi
2006.07.07 | ilia25
С того, что вас таки развели
Englishman пише:> Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили
По пунктам:
1) В вашем понимании, инетерсы Украины заключаются в создании оранжевой коалиции, с Тимошенко во главе правительства.
2) При этом, вы оправдываете предательство НУ интересов Украины (в вашем их понимании) тем, что по вине Мороза "коалиционных обязательств не существует".
Конечно вас развели! На самом деле, предательство интересов Украины ничем нельзя оправдать.
> "А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
>
> В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
Только вы боитесь показать, какое именно слово в этом утверждении имеет отношение к идеализму.
2006.07.07 | Englishman
Re: С того, что вас таки развели
ilia25 пише:> Englishman пише:
> > Вы задали мне вопрос "это они вас так легко развели?" в ответ на мою реплику о том, что коалиционных обязательств не существует, и потом добавили
>
> По пунктам:
> 1) В вашем понимании, инетерсы Украины заключаются в создании оранжевой коалиции, с Тимошенко во главе правительства.
> 2) При этом, вы оправдываете предательство НУ интересов Украины (в вашем их понимании) тем, что по вине Мороза "коалиционных обязательств не существует".
Фантазируете. Про национальные интересы я ни слова не сказал до того как вы о них написали. Так что адресуйте свои претензии к самому себе.
>
> Конечно вас развели! На самом деле, предательство интересов Украины ничем нельзя оправдать.
вы все время пытаетесь сместить тему разговора не в ту степь: интересы Украины каждый видит по-разному, и НУ не составила бы особого труда пояснить необходимость коалиии с ПРУ.
>
> > "А как насчет обязательств перед будущим Украины? Повторяю -- если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, то им ничто не мешает ее создать"
> >
> > В совокупности с вышеупомянутым заголовом, я не мог все это интерпретировать иначе, как "крайяя степень идеализма".
>
> Только вы боитесь показать, какое именно слово в этом утверждении имеет отношение к идеализму.
идиотизм? а чего тут бояться?
2006.07.07 | Shooter
Тому що (с)
ilia25 пише:> Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции?
Це грубе порушення коаліційної угоди вказує, що коаліція не існує.
2006.07.07 | ilia25
Нет
Shooter пише:> ilia25 пише:
> > Почему избрание Мороза -- это гвоздь в гроб коалиции?
>
> Це грубе порушення коаліційної угоди вказує, що коаліція не існує.
Грубое нарушение коалиционного соглашения указывает только на грубое нарушение коалиционного соглашения. НУ не обязана по этому поводу выходить из коалиции.
Наоборот, если НУ действительно считает, что Украине нужна оранжевая коалиция, она обязана из нее НЕ выходить.
2006.07.07 | Englishman
НУ скажет, что Украине нужна стабильная коалиция,
что нельзя отдавать власть красным и т.п. После демарша Мороза с ними многие согласятся.Если они и раньше вели открытые консультации с регионами, то почему бы и не сейчас, после того, что случилось? Я никак не могу понять вашей логики.
2006.07.07 | ilia25
Вы не можете понять, что все это гнилые отмазки
Englishman пише:> что нельзя отдавать власть красным и т.п. После демарша Мороза с ними многие согласятся.
Кто это "многие"? Вы, например, с этим согласитесь?
2006.07.07 | троль ak1001
хехе, ну в вас Пані і лексіка
чомусь трохи був шокований2006.07.07 | Пані
Які ж тут всі слабонервні...
То я ще рота не відкривала... Ті, хто знає мене в реалі, зрозуміють2006.07.07 | троль ak1001
та вже краще залишайтесь віртуальною :)
але непорочноюмають же ж залишатись якісь ідеальні зразки
а то вже зовсім в людьску натуру віри нема
2006.07.07 | samopal
НУ мєшаєт нє чьто, а кто
ilia25 пише:" .. если НУ действительно верит, что оранжевая коалиция -- это то, что нужно Украине. И избрание Мороза спикером тут ничего не меняет.
Так что если они теперь заявят (Зварыч уже заявил), что в связи с предательством Мороза оранжевая коалиция отменяется, то ИМХО это может означать только одно. Что НУ все это время только искала повод, как бы спрыгнуть с Юлиного премьерства".
Вперше погоджуюсь з вашим висновком.
2006.07.07 | Dworkin
Так, я - Піфій! Мій прогноз:
...Не знаю чому, але дуже сумніваюся у дієзнатності і цієї коаліції.1. Схоже на те, що й справді і БЮТ, і НСНУ підуть у опозицію (дружно чи ні, то окрема розмова). Чомусь мені так здається...
2. Коаліція ПР+КПУ+СПУ має ще меньше голосів у сумі, ніж коаліція НСНУ+БЮТ+СПУ. Особливо, якщо ще згадати, що принаймі 2-3 "дисиденти" з СПУ не ввійдуть до коаліції. Тобто один напад нежиті - 4 депутатів не прийшло, 5 захворіло - і робота Ради зупинилася. І так весь час...
3. Проголосувати за спікера, це ще не значить сформувати нову коаліцію. А тим більше сформувати персональний склад Кабміну. Мені здається, що комуністи, чи ще хтось, може спасувати йти разом з регіоналами. А тим більше новий "дільож портфелів" може розсварити "нову" коаліцію ще скоріше, ніж "стару".
4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
Найімовірніше, що ця коаліція завалиться протягом місяця, на єтапі кадрового формування кабміну. Не слід забувати, що Президент теж буде впливати на цей процес. Особливо мені буде цікаво дивится, як ця коліція проголосує за призначення Тарасюка і Гриценка міністрами закордорнних справ і оборони (а я майже не сумніваюся, що Ющенко їх знов висуватиме).
Так чи інакше, це є НАЙГІРШИЙ формат коаліції (звісно, якщо до неї не долучиться ні БЮТ, ні НСНУ). Тому незадоволені будуть ВСІ, і її прогнози несприятливі.
Тому я пролпоную одразу готуватися до наступних виборів. А на них ще більш послабне не тільки "фактор комуністів", але й "фактор соціалістів"...
2006.07.07 | троль ak1001
а мені вже більш цікавий істрично-статистичний момент
чи збере Мороз знову групу 239для повного дежавю
2006.07.07 | AxeHarry
Re: Так, я - Піфій! Мій прогноз:
Dworkin пише:> ...Не знаю чому, але дуже сумніваюся у дієзнатності і цієї коаліції.
>
> 1. Схоже на те, що й справді і БЮТ, і НСНУ підуть у опозицію (дружно чи ні, то окрема розмова). Чомусь мені так здається...
>
> 2. Коаліція ПР+КПУ+СПУ має ще меньше голосів у сумі, ніж коаліція НСНУ+БЮТ+СПУ. Особливо, якщо ще згадати, що принаймі 2-3 "дисиденти" з СПУ не ввійдуть до коаліції. Тобто один напад нежиті - 4 депутатів не прийшло, 5 захворіло - і робота Ради зупинилася. І так весь час...
Ugu.A mozhna i tak: Odyn-dva-try napady nezhyti u vykonanni KAMAZu - i Soc-PR koalicija golosyvatyme tak jak treba.
> 3. Проголосувати за спікера, це ще не значить сформувати нову коаліцію. А тим більше сформувати персональний склад Кабміну. Мені здається, що комуністи, чи ще хтось, може спасувати йти разом з регіоналами. А тим більше новий "дільож портфелів" може розсварити "нову" коаліцію ще скоріше, ніж "стару".
100%. Vraxovujuchy patologichnu zhadibnist, tupist i kudalovist Marozza...
> 4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
A naxera PR-bandukam prodazh zemli / podatkova rexvorma? Vony i bez togo nepogano "naregionyly", i xotily by to prodovzhyty
> Найімовірніше, що ця коаліція завалиться протягом місяця, на єтапі кадрового формування кабміну. Не слід забувати, що Президент теж буде впливати на цей процес. Особливо мені буде цікаво дивится, як ця коліція проголосує за призначення Тарасюка і Гриценка міністрами закордорнних справ і оборони (а я майже не сумніваюся, що Ющенко їх знов висуватиме).
Xm, stymul golosuvaty same za nyx mozhe buty. Dyv. punkt 1 pro nezhyt.
> Так чи інакше, це є НАЙГІРШИЙ формат коаліції (звісно, якщо до неї не долучиться ні БЮТ, ні НСНУ). Тому незадоволені будуть ВСІ, і її прогнози несприятливі.
100%
> Тому я пролпоную одразу готуватися до наступних виборів. А на них ще більш послабне не тільки "фактор комуністів", але й "фактор соціалістів"...
200%
2006.07.07 | Dworkin
Все дуже просто!
AxeHarry пише:> > 4. Навіть якщо ці "кудесники" зліплять коаліцію і призначать весь Кабмін, то доведеться ще й працювати. Як ліві соціалісти, і ще лівіші комуністи, будуть приймати закони вигидні ліберально-бізнесовим регіоналам, я собі дуже важко уявляю. Переше ж питання принципове для регіоналів (як то: продаж землі, приватизація, податкова реформа) можуть зруйнувати старі домовленості.
>
> A naxera PR-bandukam prodazh zemli / podatkova rexvorma? Vony i bez togo nepogano "naregionyly", i xotily by to prodovzhyty
У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.
До того ж торгівля землею теж непоганй заробіток сам по собі. Люди типу Суркіса вже роками лобіюють вільний продаж землі.
До того ж регіонали будуть хотіти ЗНИЗИТИ податки, щоб отримати максимум ПРИБУТКІВ від своїх активів. А "социко-комуняки" - НАВПАКИ податки ПІДВИЩИТИ, бо вони дуже люблять роздавати щедрі обіцянки своєму електорату, а потім, їх має хтось оплачувати. Тому з приводу податків гризня буде страшенна
2006.07.07 | AxeHarry
Re: Все дуже просто!
> У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.NAdijnist vony sobi zabezpechujut vxodom do polityky i lobijuvannyam zakoniv jaki zabezpechujut im preferencii (napryklad nyzki ciny na gaz, tipa pidtrymka atechestvennogo praizvaditelya etc.)
> До того ж торгівля землею теж непоганй заробіток сам по собі. Люди типу Суркіса вже роками лобіюють вільний продаж землі.
> До того ж регіонали будуть хотіти ЗНИЗИТИ податки, щоб отримати максимум ПРИБУТКІВ від своїх активів.
A mozhna i ne znyzhatyy podatky. Prosto maty "dirky" v zakonax i budzheti, specialno zatocheni pid sebe. Tomu i PRuccya u vladu.
>А "социко-комуняки" - НАВПАКИ податки ПІДВИЩИТИ, бо вони дуже люблять роздавати щедрі обіцянки своєму електорату, а потім, їх має хтось оплачувати.
100%. Ocyx - na pershu gilku. Ne vlady.
>Тому з приводу податків гризня буде страшенна
A sho v rezultati z togo bude nam, "prostym aspirantam"(c)LP? nashe dilo - kal (c)LP?
2006.07.07 | ОРИШКА
Re: Все дуже просто!
Мила Пані,Якщо ви праві, і ваш прогноз, що Мороз - то краще - збудеться - я передам вам пляшку шампанського.
2006.07.07 | Englishman
самі собі суперечите
Dworkin пише:> У них дуже багато грошей, траба кудись вкладати (наприклад, у землю). До того ж якщо земля під заводами арендується, то це не так надійно, і капіталізіція падає. А люди типу Ахметова вже готуються емітувати IPO на міжнародні біржі - їм треба надійність і ріст капіталізації.
якщо в них так багато грошей- навіщо їм здався той АйПіО?
2006.07.07 | MentBuster
Не я. Але в упор не розумію, чого ви всі так...
СтраждаєтеПро ситуацію взагалі я написала у себе в ЖЖ
http://mentbuster.livejournal.com/12634.html?view=321882#t321882
"Веселий чувак Мороз
Так сталося, що я особисто знаю купу політиканів з тих часів, коли Василенко з ними тусувався з приводу боротьби з Кучманоїдом.
Так ось саме про Мороза у нас залишилися "найгламурніші" спогади. На попередніх парламентських виборах социки уламали Василенка балотуватись по мажоритарці в 213 окрузі, нібито в противагу Задорожному (хто забув - це вєрний члєносос Кучми, був його постійним представником в парламенті). Достеменно знаючи, що ніякого бабла у Василенка немає і в принципі бути не може, вони пообіцяли оплатити передвиборчу кампанію. Але через деякий час наші знайомі, що працювали на Задорожного за бабло, розказали нам, що Задорожний перелякався, побіг до Семенючки та запропонував 100 000 баксів за те, аби социки відмовили Василенку в фінансовій допомозі. Семенючка вимагала 200 000, але зійшлися на 160 000
Виборчу кампанію ми за всебічної допомоги активістів сайту "Майдан" все одно довели до кінця та зайняли почесне 4 місце, отримавши результат в рази кращий там, де вистачило бабла хоча б на примітивні агітки З тих пір мене від одного вигляду Мороза тягне блювати, але це - ірраціональне, бо особисте.
Всі інші політикані - анітрохи не кращі. Але справа не в тому.
ЖИТТЯ ЗМІНИЛОСЯ, А ДО НИХ ЦЕ ЩЕ НЕ ДІЙШЛО. Всі їхні сварки між собою з приводу "коаліцій", посад та іншої фігні нагадують мені мордобій дикунів за розсипані скляні буси. Тому що вони БІЛЬШЕ НЕ ЗМОЖУТЬ напряму конвертувати посади в бабло, що, власне кажучи, і є глибинним сенсом всього іхнього існування. А не зможуть тому, що одне одному натхненно заважатимуть.
У всіх цих уїбанів немає ані децла переконань, шляхетності, любові до країни чи бажання розрулювати проблеми. Їх взагалі нічого не цікавить, крім дерибану. А покоління "нормальних людей", які бажали б вирішувати проблеми суспільства, а не красти, до політики ще не дійшло, але вже на підході.
Так що особисто мені пох, хто там обійме яку посаду, бо насправді особливого значення це не має. Акі сколопендри в банці, інші не дадуть квазіщасливчикам здійснити конвертацію влади в бабло по звичному та прийнятному для них курсу.
І це насправді - головне досягнення Помаранчевої (квазі)революції "
2006.07.07 | ОРИШКА
Re: Не я. Але в упор не розумію, чого ви всі так...
Воно-то, мабуть і так, але я боюся, що вже за рогом КАМАЗи стоять на старті.І людей шкода. Зараз помста - головний танок ображених засух. Недобре.
Люди вже не ті, але якщо міліція перейде до янучарів - хрєнь, малята.
2006.07.07 | S@nya
Амінь
2006.07.07 | ilia25
Re: Не я. Але в упор не розумію, чого ви всі так...
MentBuster пише:> Тому що вони БІЛЬШЕ НЕ ЗМОЖУТЬ напряму конвертувати посади в бабло, що, власне кажучи, і є глибинним сенсом всього іхнього існування. А не зможуть тому, що одне одному натхненно заважатимуть.
100%
> І це насправді - головне досягнення Помаранчевої (квазі)революції "
Это достижение политреформы. Без нее "одне одному натхненно заважатимуть" не случилось бы. Президент бы как и раньше их всех рассудил по своим понятиям.
2006.07.07 | Shooter
І так, і ні
"Хєрова демократія" може запросто привести до фашизму-путінізму.Не зважаючи на тим устрою країни.
2006.07.07 | Englishman
угу. Веймар.
2006.07.07 | ilia25
Угу -- а выход? Мочить "херовую" демократию...
... чтобы она не смогла привести фашизму-путинизму, а только чтоб смогла привести к старому доброму кучмизму?Или может наконец дать ей шанс, уяснив, наконец, что любая демократия заканчивается -измом только тогда, когда ее начинают мочить?
2006.07.07 | fahid
Re: Ну що, хто тут Мороза політичним трупом обзивав?
Я обзывал еще в 2004. И еще блядью называл. В этой части диагноз подтвердился стопудово. Сейчас я его вижу не как труп, а как некое промежуточное существо (зомби, умертвие, вурдалак, баба яга, которая всегда против)не способное покинуть мир живых и транслирующее в него миазмы и метастазы разрушения, энропии и смерти.А если прозой - это его очередное блядство, похоже, надолго закрепит абсолютный цинизм и беспредел, отсутсвие не то что принципов - даже, пусть и бандитских, "понятий" как стандарт украинской политики.
Вы хочете прогнозов? Их нет у меня. При таком гадюшнике в ВР конкретный состав правительства мало что значит. Будет бесконечное кидалово фракций друг другом, тупое бодание ВР с президентом, отсутсвие решений по любым принципиальным вопросам. Страна будет медленно инерционно развиваться не благодаря, а вопреки деятельности этой т.н. элиты.
2006.07.07 | Shooter
Нажаль, маєте правду
fahid пише:>
> А если прозой - это его (Мороза) очередное блядство, похоже, надолго закрепит абсолютный цинизм и беспредел, отсутсвие не то что принципов - даже, пусть и бандитских, "понятий" как стандарт украинской политики.
>
> Вы хочете прогнозов? Их нет у меня. При таком гадюшнике в ВР конкретный состав правительства мало что значит. Будет бесконечное кидалово фракций друг другом, тупое бодание ВР с президентом, отсутсвие решений по любым принципиальным вопросам. Страна будет медленно инерционно развиваться не благодаря, а вопреки деятельности этой т.н. элиты.
100% згоден
2006.07.07 | шкіпер
Мабуть в нас різні уявлення про термін політичний труп
Чоловік, який зруйнував власну партію заради посади?Якщо у випадку наприклад Кушнарьова його партія була тимчасовим проектом і перехід до лав ПР рано чі піздно відбувся, то у випадку Мороза - НИОД коментарі зайві. Він отримав посалу, но втратив власну партію. Їй теперь світить майбутне карманної олігархічної партії (а як свідчять останні вибори, потреби в них мало).
2006.07.07 | igrot
Термін "політичний труп" - це для Ющенка теж підходить
Історія повторюється. У 2002 році Ющенко теж якби отримав перемогу, але не зміг стати рушійною силою. Після оранжевої революції українці отримали підтверження в його майже абсолютній бездіяльності для блага українського народу. І мабуть це вже багатьом набридло, чому не припустити, що бездіяльність Ющенка "дістала" Мороза.