А у Вас записываются на работу?
07/24/2006 | Катерина Чепура
З таким запитанням звернувся до Майданівського намету один молодий хлопець.
Цікаво, що б він відповів, якби не сьогодні і не на Майдані в нього запитали, наприклад, чи влаштовує його Віктор Ющенко як Президент України? Або запитали, чи задоволений він роботою Верховної Ради? Я майже впевнена, що цей „заробітчанин” відповів би, що не влаштовує і не задоволений, або що йому все одно! Але тим не менше він готовий працювати за 80 гривень (!) на добу, наприклад, на „Форум порятунку Києва”. І якими ж будуть дії цього молодого українця, коли він дізнається, що партія Регіонів платить 100 гривень?! Ви можете їх передбачити?
Чи задумувався колись цей хлопець над тим, що через нього особисто втрачається будь-яка довіра до громадського волевиявлення?! Мені, наприклад, набридло відповідати на питання: „Сколько вам платят?”, адже я ЖОДНОГО разу, на ЖОДНОМУ мітингу не була за гроші! Отож я хочу відповісти всім, хто цікавиться оплатою громадських активістів: „Не судіть по собі” (с)!!!
Я розумію, що ми живемо не у найкращі часи, розумію, що ціни ростуть, розумію, що важко! Але ж не можна нівечити свою країну! Грабувати її моральність! Вбивати віру!!!
Зараз у мене складається враження, що на Майдані Незалежності, окрім нашого, немає жодного намету, який не проплачений політичними вождями. Адже партії, які встановили намети, переслідують свою особисту меркантильну мету, яка спрямована виключно на загарбання влади. І звичайно, ж не дивно, що заради досягнення цієї мети люди не бажають витрачати свій час і нерви. Але все змінюють гроші :(
Але хто гірший — партії, які платять гроші, чи люди, які їх беруть? Мені здається, що вони варті одне одного! Просто одні в результаті отримують (політики), а інші — втрачають (українці).
Все це доводить, що український народ заслуговує на ту владу, яка ним керує :( У глибині душі в мене закрадається думка, що так їм і треба. Але ж так треба „їм”, а не тим чесним, порядним і свідомим українцям, які, на жаль, страждають через несвідомість інших :(
Я не знаю, чим закінчиться цей „політичний фарс”, але знаю точно, що людина, яка за 15 гривень махала прапором на Майдані чи в Маріїнському парку, прийшовши до влади, чесною не стане.
Сумно...
Можливо, комусь моя писанина здається неадекватною, можливо, вона такою і є, але я зараз сиджу у наметі на Майдані і відчуваю неймовірну злість і сором і, на жаль, найближчим часом ці відчуття не зникнуть, а лише притупляться. На жаль.
Цікаво, що б він відповів, якби не сьогодні і не на Майдані в нього запитали, наприклад, чи влаштовує його Віктор Ющенко як Президент України? Або запитали, чи задоволений він роботою Верховної Ради? Я майже впевнена, що цей „заробітчанин” відповів би, що не влаштовує і не задоволений, або що йому все одно! Але тим не менше він готовий працювати за 80 гривень (!) на добу, наприклад, на „Форум порятунку Києва”. І якими ж будуть дії цього молодого українця, коли він дізнається, що партія Регіонів платить 100 гривень?! Ви можете їх передбачити?
Чи задумувався колись цей хлопець над тим, що через нього особисто втрачається будь-яка довіра до громадського волевиявлення?! Мені, наприклад, набридло відповідати на питання: „Сколько вам платят?”, адже я ЖОДНОГО разу, на ЖОДНОМУ мітингу не була за гроші! Отож я хочу відповісти всім, хто цікавиться оплатою громадських активістів: „Не судіть по собі” (с)!!!
Я розумію, що ми живемо не у найкращі часи, розумію, що ціни ростуть, розумію, що важко! Але ж не можна нівечити свою країну! Грабувати її моральність! Вбивати віру!!!
Зараз у мене складається враження, що на Майдані Незалежності, окрім нашого, немає жодного намету, який не проплачений політичними вождями. Адже партії, які встановили намети, переслідують свою особисту меркантильну мету, яка спрямована виключно на загарбання влади. І звичайно, ж не дивно, що заради досягнення цієї мети люди не бажають витрачати свій час і нерви. Але все змінюють гроші :(
Але хто гірший — партії, які платять гроші, чи люди, які їх беруть? Мені здається, що вони варті одне одного! Просто одні в результаті отримують (політики), а інші — втрачають (українці).
Все це доводить, що український народ заслуговує на ту владу, яка ним керує :( У глибині душі в мене закрадається думка, що так їм і треба. Але ж так треба „їм”, а не тим чесним, порядним і свідомим українцям, які, на жаль, страждають через несвідомість інших :(
Я не знаю, чим закінчиться цей „політичний фарс”, але знаю точно, що людина, яка за 15 гривень махала прапором на Майдані чи в Маріїнському парку, прийшовши до влади, чесною не стане.
Сумно...
Можливо, комусь моя писанина здається неадекватною, можливо, вона такою і є, але я зараз сиджу у наметі на Майдані і відчуваю неймовірну злість і сором і, на жаль, найближчим часом ці відчуття не зникнуть, а лише притупляться. На жаль.
Відповіді
2006.07.25 | Олексiй(Харкiв)
Адекватна думка в неадекватнiй краiнi -
лише героi змiнюють краiну, всi iншi змiнюють думки. Тримайся.2006.07.25 | S.D.
Катерина, не сердись на него
Катя, ты - молодец. Ты умничка. Я должен гордиться тем, что имею честь общаться с тобой.Но в одном ты не права. Ты сердишься. Ты сердишься, значит ты не права.
Не держи на него зла, а просто пожалей. Он искренен в своем желании заработать 15 грн. То, что не ведает, что творит - это не вина его, а беда.
Иисус, принимая смерть, не злился на тех, кто кричал "распни!". И ты не злись. Хорошо?
2006.07.25 | ilia25
Полностью согласен
Те, кто так продается -- просто сволочи, а те, кто им платит -- еще хуже.Но я бы на вашем месте задумался о другом. О том, что вы там делаете с одной палаткой в такой компании?
2006.07.25 | mala
Re: Полностью согласен
ilia25 пише:> Но я бы на вашем месте задумался о другом. О том, что вы там делаете с одной палаткой в такой компании?
Наш намет став дуже популярним, до нього постійно підходить купа людей і просить щось почитати, статті просто розгрібають, оскільки крім майданівців там майже ніхто нічого вміняємого не роздає. Інші намети які там стоять пачками забирають у нас поліграфію і роздають (бо в них нічого немає) от вчора надрукували 1000 "Клятви Янукавича" коли я вийшла з цим роздавати, мене мало не порвали на шматки - на листівки просто накинулись.
Про другий номер газети питали кожні п"ять хвилин, тепер питають про третій. І що найприємніше - перечитують від корки до корки.
Але на голому ентузіазмі довго ми не протримаємося, отож скоро будемо згортатися
2006.07.25 | один_козак
ОК. Давайте переходити до динамічних акцій.
Агітувати на ходу.2006.07.25 | пан Roller
Бесплатный сыр.
Катерина Чепура пише:>
> Сумно...
>
> Можливо, комусь моя писанина здається неадекватною, можливо, вона такою і є, але я зараз сиджу у наметі на Майдані і відчуваю неймовірну злість і сором і, на жаль, найближчим часом ці відчуття не зникнуть, а лише притупляться. На жаль.
А зачем вы сидите? Я вижу, с постинга ниже, что там раздают бесплатные листовки и бесплатные газеты. Я верю, что вы сидите бесплатно. А что в это особенного?
У нас в стгане бесплатное образование и бесплатная медицина.. Теперь, оказывается и бесплатная агитация.И раньше была в СССР, общественная работа, она бесплатна.
В почтовом ящике я получаю бесплатные газеты, уже много лет. Их носят за деньги почтальоны, их кто-то печатает, за деньги, их кто-то сдает в макулатуру, за деньги. А тот кто сидит бесплатно зарабатывает свой имидж, карьерное повышение по службе.
Какое же место занимаете вы в этой цепочке?
Вы сидите бесплатно, но вы что-то же символизируете? Идеал майдана, или что еще?
Для меня вы символизируете бесплатную, скажимо так, политическую рекламу. Биг борд стоит дорого, а вместо него можно посадить вас. И тени меньше вы оставляете. И налог за тень вы не платяте, а биг борд "платит".И сидите вы в центре , а не на окраине. А в центре самые высокие расценки, в несколько раз выше. Они для вас бесплатны.
Вы укланяетесь от налогов? Или не вы ,а в тот кто вас посадил? Не сами же вы туда сели?
А кто-то сидит за деньги, он символизирует платное издание. Вы сидите бесплатно, значит бесплатное.
В чем разница между ними для читателя? Ни в чем,. для прохожего это одинаково, он не платит ни вам, ни им.
Чем отличается бесплатное объявление на столбе, от платного бигборда. Размером. Размер имеет значение.
Но, почему бесплатные издания не обижаются на платные. Между ними существует консенсус. По той причине, что на самом деле все это не бесплатно.
На самом деле, вам просто не платят, но вы, когда сидите, не зарабатывает на жизнь, но ваше время чего-то стоит.
Следовательно, на вашу жизнь зарабатывает кто-то, кто получает деньги, кто-то другой работает вместо вас, тот кто-то, кто вас кормит, одевает, оплачивает ваш проезд, баню, косметику, и т.д.
Так в чем вы упрекаете того молодого человека? В том, что он хочет заработать денег. А может он хочет заработать, что бы оплатить такую бесплатную отсидку, может ему тоже захочется посидеть бесплатно.
Вам не приходит в голову продавать ваши газеты, если их расхватывают, как вы говорите. Но, ведь на изготовление газет требуются деньги.
Или вы настолько богаты, (или не вы, а тот кто вас посадил),что на свои средства можете себе позволить, не только сидеть бесплатно, но и бесплатно раздавать выпущенную за деньги газету, или информационный листок.
Пойдите на любую выставку, и вы увидите массу бесплатной рекламной продукции, которая стоит огромных денег. Она пользуется спросом, особенно у детей, студентов. От них отбою нет.Они как саранча сметают все, но это адресовано не им, а клеентам.А кто ваш клиент?
Тот который берет, или тот который не берет? Я думю второй. Ему интересне просто посмотреть на Вас.Что символизируете вы, а не что написано там.Следовательно, вы должны смотреться.А это стоит денег не малых.
По телевизору можно увидеть еще больше бесплатной рекламы. Кто-то заплатил большие деньги за то, что бы ее смотрели.
Вам не приходит в голову смотреть бесплатную рекламу по телевизору. Чего же вы думаете, что кто-то будет бесплатно смотреть на вас? На то, как вы сидите, если вы не интересны, как образ?
По- моему, тот молодой человек прав. Чем просто стоять и смотреть на вас, выгоднее сидеть за деньги, рядом с вами.
Ведь у него нет денег, как у Вас. А у Вас есть, раз вы не работаете.
У богатых свои причуды.
Красиво жить не запретишь.
Кстати, среди студентов распространен это вид занятости. Их даже принимают в партии, а потом организовывают отбор партбилетов.
Но, своему ребенку я предложил пятьдесят грн, за то что бы он не зарабатывал их таким образом, и объяснил, что его заработок это стипендия. Он должен учиться, а не груши околачивать.
И по-моему, он что-то понял. Потому что его друзья, которые таким образом подрабатывали уже получили разочарование. Во- первых их кидают.
Та же Пора. А во- вторых, их время стоит дорого. Просто, они пока этого не понимают.
А то вы сидите бесплатно. Ну и что? Раньше сядешь, раньше встанешь.
Одно время у нас бесплатно голодовали. Это форма протеста, мода меняется.
Brgds
2006.07.25 | S.D.
Хотел, пан Roller, послать вас нахрен
А потом подумал: какой смысл посылать того, кто уже давно там?2006.07.25 | один_козак
Ой, ну что вы... Разве можно попрекать больному его болячками.
2006.07.25 | пан Roller
Хотеть не вредно. Вредно не хотеть.
S.D. пише:> А потом подумал: какой смысл посылать того, кто уже давно там?
А вы здесь не давно?
Тогда я пошел.
Brgds
2006.07.25 | Sean
Приватне питання, Роллере
А що Ви тут на Майдані робите?2006.07.25 | пан Roller
Отдыхаю.
Sean пише:> А що Ви тут на Майдані робите?
Майдан не общество закрытого типа.
Я действую согласно прfвил майдана.Поскольку майдан пользуются популярностья в колах администрации президента, и здесь работают знакомые мне политтехнологи,и журналисты, я оказываю на них влияние.
Коме того, я разрушая мифы, манипуляторов, тем самым оказываю сопротивление в информационых бийках.
Пожалуй, я типичный представитель гражданского общества. Того самого общество,о котором вы только мечтаете.Я делаю все бесплатно, и лично от себя. В отличие от тех, кто делает это за гроши, от органзаций, партий, компаний. Поэтотму моему мнению треба не тоько доверять, но и прислушиваться к нему.
Я могу спросить Вас, слышали ли вы чего-нибудь о "Черной Поре", и почему нет? Почему вы о ней не слышите, и не видите ее здесь? Разве ее победила ЖОПА?.Или Гладчука?
Потому что Пора,это то самое "гражданское общество", организация, которое было сформировано на пожертвы устроителей гражданского общества.
А де, те сотня партий,их лидеров и членов, где их реакция. ЕЕ нет.
Зато есть моя реакция.Она здесь.
В истории еть то, что записано. Я не собираюсь в историю, но это мой стиль жизни. Одна из ее частей.
Я не очень понимаю, что вас возмущает. По-моему это очевмдные вещи, понятные, просто о них скромно умалчивают.
Разве я говорю, что они не нужны, личстовки, газеты , активисты. Нужны, и в них нет ничего нового, они были и в СССР.
Нет.
Я высоко оцениваю их попытку оказать влияние на умы общества.
Но,кто сказал, что нельзя оказывать влияния обратно. Что общество не должно оказывать влияние на ваши умы.
Просто все стоит денег, или взаимных услуг. Даже вы.
И попробуйте продать свой товар, как вы сразу же узнаете его цену.
Когда это маленькое выростает , оно переростает в коррупцию, или блат как его величают.
Brdgs
2006.07.25 | один_козак
Не стоит умные вещи так вульгаризировать.
Не сужайте свой кругозор, избегайте лишних обобщений2006.07.25 | пан Roller
Смотрите много вдаль, и вас заметят.
КRE: Не стоит умные вещи ... Ой, ну что вы... Разве можно попрекать больному его болячками. Не сужайте свой кругозор, избегайте лишних обобщений .Если увлечься, то так очень легко и душу продать.------------
Ваш світооглад лишен излишеств.
Смотрите много вдаль..И вас заметят.
Не вздумайте давайте волю вашему разуму.
Brgds
2006.07.27 | ukr_girl
Re: Отдыхаю.
Шановн.Roller!Вы никогда не читали Ральфа Эпперсона?
Ваш ход мыслей, может мне может показалось, весьма близок
к филососии этого знаменитого американского
политолога и экономиста,
которому часто доставалось от коммунистов
и всяких демократов.
Правда, он не ограничивался "майданом",
а брал пошире - США и Европа.
respect!
2006.07.27 | пан Roller
Re: Отдыхаю
ukr_girl пише:> Шановн.Roller!
> Вы никогда не читали Ральфа Эпперсона?
> Ваш ход мыслей, может мне может показалось, весьма близок
> к филососии этого знаменитого американского
> политолога и экономиста,
> которому часто доставалось от коммунистов
> и всяких демократов.
> Правда, он не ограничивался "майданом",
> а брал пошире - США и Европа.
> respect!
Шановна ukr_girl, я никогда не читал Ральфа Эпперсона. Я впервые слышу это имя. Мне приятно, что меня сравнивают с этим уважаемым сером.
Если я кому-то кого-то напоминаю, значит во мне что-то есть.Может во мне живет экономист, а я этого не знаю. Хоча я совершено потерял интерес к деньгам.Я даже не умею ими пользоваться.
Зато я знаком с творчеством Эдварда Берн-Джонса,Густава Кайболта, кое- что меня заинтересовало в их творчестве.
Но, они не писатели, они художники, европейские.
Раньше мне тоже говорили, что я не читатель. То есть, что я писатель.Может я и писатель, не знаю, только я ничего не написал.
Я так устал от слов, что как только представился случай, я стал рисовать. И теперь я уже не плохо рисую,как для меня.Я сравниваю свою писанину со Шведской художницей, известной. Пока я уступаю.Но, я не так много работаю за компютером.Думаю, я разработал себе ряд техник, не известных всем.
И я рисую картинки с работ великих мастеров, я проникаюсь в то, о чем они думали, как работали, это своего рода путешествие в прошлое. В Европейской прошлое.Оно очень интересно.И совсем закрыто от мне. Меня мало интересуют их биографии, но творчество их меня притягивает. И не только их.Это всегда разговор.
Меня на майдане сравнивали со многими выдающимися личностями, писателями. Каждому казалось, что я похож на того, кого он знает.
Им нравилось, что меня можно потрогать.Им нравилось, что им открывалось что-то хорошее в них самих.Но, эти многие люди ушли с майдана.
Я их постепенно забываю.
Что до чтива, то я бы почитал Камю, которого я тоже совсем не читал. Но, у него такое красивое лицо, что мне хочется почитать его , и я знаю даже что именно, Калигулу.Но может я выдумываю.
Что такое брал пошире, я не очень понимаю.Родину не выбрают. А я здесь народился, на майдане.
Brgds
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: Отдыхаю.
пан Roller пише:>
> Пожалуй, я типичный представитель гражданского общества.
Ні, Ви типовий представник прошарку манілових у суспільстві, яке, через засилля таких, як Ви, не скоро стане громадянським.
>
> Когда это маленькое выростает , оно переростает в коррупцию, или блат как его величают.
Не треба судити всіх по собі.
2006.07.25 | Киянка
Катя, не переймайся менторськими повчаннями
пан Roller пише:А тот кто сидит бесплатно зарабатывает свой имидж, карьерное повышение по службе.
> Какое же место занимаете вы в этой цепочке?
Катя - не в такому ланцюжку, але пану Rollerу дарма було б намагатися пояснювати, чому Катя та інші майданівці працюють в наметі
> Не сами же вы туда сели?
Яким убогим треба бути, щоб не могти собі уявити, що хтось сам, домовившися з однодумцями, виходить і щось робить.
> для прохожего это одинаково, он не платит ни вам, ни им.
Для перехожого - так, а для людей, які прийшли на Майдан за інформацією та в надії хоч щось корисне зробити - має значення.
Вони і є нашими клієнтами.
> На самом деле, вам просто не платят, но вы, когда сидите, не зарабатывает на жизнь, но ваше время чего-то стоит.
> Следовательно, на вашу жизнь зарабатывает кто-то, кто получает деньги, кто-то другой работает вместо вас, тот кто-то, кто вас кормит, одевает, оплачивает ваш проезд, баню, косметику, и т.д.
Катя - студентка, в неї канікули. Хтось зі студентів в цей час на батьківські гроші смажиться на курортах (хтось - за свої, що краще), хтось працює не на політзаходах (якщо, дійсно, на речі першої необхідності - зрозуміло, а хтось - щоб придбати собі модну шмотку, й байдуже, що відбувається навколо нього), хтось - на політзаходах (якщо прийшов би і так, з переконання, а гроші - приємне доповнення, то це ще можна розглядати-дискутувати, а якщо київський пофігіст йде до регіонів лише за гроші, бо роботка не особливо напряжна - так просто мразь)
> Но, своему ребенку я предложил пятьдесят грн, за то что бы он не зарабатывал их таким образом, и объяснил, что его заработок это стипендия. Он должен учиться, а не груши околачивать.
> И по-моему, он что-то понял. Потому что его друзья, которые таким образом подрабатывали уже получили разочарование.
Кожен виховує собі подібних. Якщо для пана Rollerа робота в Майданівському наметі - теж "груши околачивать", або ж просто "заробітки", то в нього з тими, хто туди прийшов з інших міркувань, різні цінності. От і хай виховує свою дитину, а Катю - не треба. Вона певною мірою вже доросліша від Пана, бо розуміє свою відповідальність не тільки за своє особисте, але й за те, чим живе спільнота (народ, нація і т.д.) та діє згідно цього розуміння.
Як і Катя, я зайнята практичними справами, так що з опонентами тут дискутувати не буду.
Написала для того, щоб підтримати Катю. Катя, ти - молодець, не переймайся менторськими повчаннями, й побережи нерви на більш необхідне
2006.07.25 | mala
Re: Бесплатный сыр.
Знаєте, Ваш допис мені сьогодні в роздрукованому вигляді приніс один хлопець, коли я сиділа в Майданівському наметі. Спочатку я була дуже зла, але по дорозі додому подумала і вирішила, що ви і є той тип "Хлопчиків-працівників" (хоч Ви в же давно не хлопчик)про яких я писала статтю, а тому мені зрозуміло чому Ви захищаєте цього запроданця. Так як гуска буде захищати свою подругу іншу гуску (бо вони належать до одного типу) так і Ви захищатимете цього "Заробітчанина"От і все, а відповісти хочу лише на одне
пан Roller пише:
> В чем разница между ними для читателя? Ни в чем,. для прохожего это одинаково, он не платит ни вам, ни им.
Ті кому платять, на відміну від нас, несуть не свої ідеї, а ідеї людей які не варті того, щоб їхні ідеї мали життя. (вибачте за тавтологію) От і вся різниця.
2006.07.25 | 123
Чи можна знайти альтернативні шляхи поширення наметної інфи?(ред
Трошки не в тему, але практичноУ цій гілці її автор каже про те, що майданівський намет треба буде згонути через брак ресурсів.
Дійсно, поширення інформації, що міститься у листівках та газеті Майдан, через наметне розповсюдження виглядає дуже ресурсоємним - це дорого. Хоч активісти в наметі працюють і безоплатно, їхній час все одно має ціну (і допис пана Ролера у практичному сенсі є досить корисним, бо торкається цих аспктів). Заради поширення кількох тисяч примірників з інформацією багато людей витрачають багато часу. І фактично саме через брак ресурсів цю інформаційну акцію буде припинено.
Отже, мабуть є сенс пошукати альтернативні способи доведення тієї самої інформації до тих самих людей, але з меншими витратами ресурсів.
Я накидаю тут кілька ідей - можливо, вони всі нікудишні (тоді звиняйте), а можливо - хтось теж над цим подумає і щось придумає ефективніше.
1. Інформація, що поширюється, береться з Інтернет. Інтернет все ж є досить поширеним сьогодні в Україні, особливо в Києві. У літніх людей можуть бути онуки, що навчаються в університетах та мають Інтернет, чи сусіди, що підключені до кабельного інета. Зрештою, я думаю, майже кожна людина має знайомого, що може взяти інформацію в Інтернет.
Можливо, якось можна довести до людей думку про те, що, якщо намету не стане, вони зможуть отримату продовження такої інфи через Інтернет. Якщо дійсно багато людей питають - коли буде наступне число газети, то можна їм замість наступного числа дати простий спосіб одержання цього числа.
Як це можна зробити? Наприклад, можна зробити окремий сайт (наприклад, www.newspaper.maidanua.org), на якому буде просто викладена інформація, що друкується в газеті/листівках. У формі, зручній для скачування та друкування, мінімального розміру (щоб можна було швидко та дешево скачувати), без складної навігації (завантажив сайт - відразу ж побачив свіже число газети та архів попередніх чисел).
Людям, що приходять до намету, можна давати маленьку листівку з інструкціями про способи подальшого отримання газети з Інтернет. Наприклад -- "ви можете попросити знайомого взяти це з Інету для вас у такий спосіб: зайти на сайт, натиснути тут і тут", "ви можете зайти до Інет-кафе, наприклад - адреси кількох дещевих інет-кафе, і за таку-то ціну скачати та прочитати наступні числа".
Можливо, можна домовитись з якимись інет-кафе (якщо такі є - близькими до Альянсу Майдан?) -- що вони пускатимуть якусь кількість людей щоденно безкоштовно для читання газети, або зі знижкою.
Зрештою, люді ж купляють за гроші всякі жовті газети, що мають величезні наклади. Можливо, вони згодяться витратити якусь невелику суму і за цю газету.
Можливо, можна домовитись з якимись інет-провайдерами про те, що трафік з цього газетного сайту не буде тарифікуватись (великим для провайдера цей трафік навряд чи буде) - і це якось теж може допоможе.
Всю цю інформацію про такі альтернативні способи одержання газети можна друкувати в самій газеті.
2. Можливо, можна визначити якісь точки в Києві, де люди змогли б брати цю ж газету на папері за відсутності намету. Про такі точки має бути повідомлено в самій газеті. Можливо, можна домовитись з якимось торговцями, що стоять на Майдані або поруч. Наприклад, продавцями української музики біля Поштампу (чи їх такі виженули звідти назавжди?). Але це можуть бути і якісь інші адреси в Києві чи й інших містах (наприклад, офіси або квартири активістів, яких би це влаштувало, офіс Пори тощо).
Можна навіть через сайт або через газету зробити заклик про формування мережі таких точок, в яких люди могли б взяти газету. Просто небайдужі люди можуть захотіти дати свою адресу, куди могли зайти інші люди і взяти нове число чи нову інформацію. Цю адресу можна теж опублікувати у газеті або на сайті.
-
Все, потік свідомості скінчився
2006.07.25 | пан Roller
Re: Чи можна знайти альтернативні шляхи поширення наметної інфи?(ред
123 пише:> Трошки не в тему, але практично
>
> У цій гілці її автор каже про те, що майданівський намет треба буде згонути через брак ресурсів.
>
> Дійсно, поширення інформації, що міститься у листівках та газеті Майдан, через наметне розповсюдження виглядає дуже ресурсоємним - це дорого. Хоч активісти в наметі працюють і безоплатно, їхній час все одно має ціну (і допис пана Ролера у практичному сенсі є досить корисним, бо торкається цих аспктів).
Спасибо. Я просто сталкнулся с этой проблемой. Особено на выборах, пацанчики, студенты пропускают лекции, их партийные родственнички направляют их в этот "бизнесс", организованый по методам сетевого маркетинга.
Потом они пьют пиво. И хорошо пьют.И меня совсем не удивляет вопрос того молодого человека. Вопрос стоял конкретно.
И ответ конкретный.
Напишите что "денег не даем" и вас перестанут спрашивать.
Brgds
P.S. на вопрос, что вы тут делаете я отослал постинг. Но, так как не зарегистрировался перед тем, он проходит мониторинг. Не знаю, не сохраняю, так что, писать по новой нет интереса.
Что до мадам, что наехала, сообщаю, что мой ребенок, участовал в майдане, когда в нем участвовали киевляне. И я участвовал.
Но, на выборах, его товарищи уже берут гроши.И когда я с ним поговорил, то оказалось, им без разницы с кого брать, и ,даже, в какую партию вступать. Лучше даже выплачивать самим, навар больше в сети.
Я думаю , что в капиталистических условиях это так принято. Это не приемлемо у нас, совков.Об этом, кстати, читал сегодня у Чучхе.
Вы гордитесь, что не берете денег. Так и я не беру.
Но, вы сидите. А я стою.
И что, за это дают деньги?
Тогда я стану лежать.
Это ваше право,не брать. Их возьмут другие,только и всего и вам не скажут.
Потому что, что бы что-то иметь, треба что-то вложить.И это что-то, называется гроши.
Brgds
2006.07.25 | один_козак
Если увлечься, то так очень легко и душу продать.
И папу с мамой.2006.07.25 | mala
Re: Чи можна знайти альтернативні шляхи поширення наметної інфи?(ред
пан Roller пише:> Вы гордитесь, что не берете денег.
Ми беремо гроші (на необхідні потреби) але при цьому не зраджуємо своїм принципам. Хоча... якщо у людини немає принцмпів, то як їх можна зрадити
>
> Но, вы сидите. А я стою.
> И что, за это дают деньги?
> Тогда я стану лежать.
Мені шкода Вас, Ви не розумієте основного, і якщо за стільки років життя Ви цього не зрозуміли, то переконувати Вас немає сенсу
>
> Это ваше право,не брать. Их возьмут другие,только и всего и вам не скажут.
Так в цьму ж і проблема, що одні беруть а інші змушені постійно доводити, що вони не верблюди.
>
> Потому что, что бы что-то иметь, треба что-то вложить.И это что-то, называется гроши.
Якби у всіх була така логіка ми б зараз точно у складі Російської імперії були, якщо не Речі-Посполитої.
2006.07.26 | пан Roller
Re: Что бы что-то иметь, треба что-то вставить
mala пише:> >
> > Потому что, что бы что-то иметь, треба что-то вложить.И это что-то, называется гроши.
>
> Якби у всіх була така логіка ми б зараз точно у складі Російської імперії були, якщо не Речі-Посполитої.
Я не знаю иной логики, кроме женской.
Интересно, как вы формулируете логически свой тезис?
Brgds
2006.07.27 | mala
Re: Что бы что-то иметь, треба что-то вставить
пан Roller пише:> Я не знаю иной логики, кроме женской.
Це означає, що у Вас логіки немає?
>
> Интересно, как вы формулируете логически свой тезис?
Вам це не дано.
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: Чи можна знайти альтернативні шляхи поширення наметної інфи?
пан Roller пише:>
> мой ребенок, участовал в майдане, когда в нем участвовали киевляне.
>
> Но, на выборах, его товарищи уже берут гроши.И когда я с ним поговорил, то оказалось, им без разницы с кого брать, и ,даже, в какую партию вступать. Лучше даже выплачивать самим, навар больше в сети.
>
> Я думаю , что в капиталистических условиях это так принято. Это не приемлемо у нас, совков.
Ви, як це часто буває, неправильно думаєте. Саме в капіталістичних умовах (і особливо там, де соціалізмом і не пахло) отакі пацанчики працюють на виборах безоштовно. Це у вас, совків, прийнято брати за це гроші.
2006.07.25 | Mary
конструктив! (-)
2006.07.25 | mala
Це все дуже класно, але
у будь-якому випадку, це зменшить кількість ти хто читає газету, причому суттево. Можливо я помиляюсь, але мені здавалося, що основна задача газети - це вивести Майдан з віртуалу в реал.2006.07.26 | Юрій Шеляженко
Проектів виведення Майдану в реал було багато, але
всі вони не змогли перевершити Майдан як інтернет-проект.Опора народилася і вижила, хоча її діяльність зараз сильно відокремилася від Майдану.
Газета "Територія правди", якщо розвиватиметься, теж буде змушена відійти від формату бойового листка "Майдану".
Громадський активізм розмножується брунькуванням. Якщо, наприклад, мене остаточно вигонять з Майдану за те, що я намагаюся по-людськи спілкуватися зі всякими кросавчегами і отморозками на зразок Костриці (до чого, на жаль, йде), мені, мабуть, доведеться побороти ліньку та створити альтернативний портал громадянського журналізму
2006.07.27 | mala
Re: Проектів виведення Майдану в реал було багато, але
Юрій Шеляженко пише:> мабуть, доведеться побороти ліньку та створити альтернативний портал громадянського журналізму
2006.07.27 | пан Roller
Рыбки в океане.
Юрій Шеляженко пише:>
> Громадський активізм розмножується брунькуванням. Якщо, наприклад, мене остаточно вигонять з Майдану за те, що я намагаюся по-людськи спілкуватися зі всякими кросавчегами і отморозками на зразок Костриці (до чого, на жаль, йде), мені, мабуть, доведеться побороти ліньку та створити альтернативний портал громадянського журналізму
Попытки создать свою альтернативу начинались и заканчивались ничем.
На сегодня лежат множество ресурсов, сколько даже не знаю. Форум при печатном издании, тематический, политический, да сколько угодно, не треба ничего и создавать. Но, в том то и дело что они лежат, а майдан нет.
Я не знаю этому причин. Видимо, майдан "вовремя" возник, тогда когда интернет только становился, и пользователи только открывали для себя такую форму общения как форум.Здесь сложилась традиция, и она больше чем майдан, дороже.
Но, и форум, как тематическая часть, даже на майдане, умирает. Взять раздел культура. Когда-то он выглядел совсем по другому. Или форум духовность, философия. От них есть одно название. Хотя философия одно время буйствовала в религии, пыталась.
Вопросы поднятые в статье, на которую адресовал Чучхе, об отсутствии аналитики в журналистике мне кажется актуальным, (как не журналисту). Но, сама журналистика, или репортерство перестало быть чем-то таким, чем не может владеть пересичный. Какие-то серые людишки, не представляющие интереса ни своими темами, ни как личности, без ярко выраженных лидеров.
Форум майдан больше чем форум, живые люди не кончаются, и именно то, как они себя живо проявляют, как рыбки в аквариуме, то что они отвечают в тему, и отвечают темой, а не чатом, этому нельзя научить.
Наверное, можно создать что-то подобное, но для этого, как минимум треба набрать людей, костяк, и не единомышленников, а личностей.
А на майдан сегодня личности приходят сами, случается. Это стоило не дешево. И стоило сил. Они сами приносят проблему, они могут выступить модераторами своей темы. Конечно, это в идеале. Но, я помню какой кайф рождается, когда все это срабатывает. Это театр, в котором играет зритель.
Потом все это пересмоктывается, надоедает и сходит на нет.
В интернет, люди выглядят иначе, чем в жизни, это замечено, они открываются скрытыми от них самих сторонами их подсознания,и дущи.У них открываются новые органы чувств.
Здесь они себя ведут иначе, чем в жизни. Брожение их мысли и приводит к брожению твоей. Эмоции вызывают чувства и все это под маской. Это даже не назовешь виртуальным явящем, ведь не называем мы книгу, газету виртуалом. Но, в отличие от них здесь есть обратная реакция, ответ автора. Все оно живое.
Brgds
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: Рыбки в океане.
пан Roller пише:>
> Попытки создать свою альтернативу начинались и заканчивались ничем.
> На сегодня лежат множество ресурсов, сколько даже не знаю. Форум при печатном издании, тематический, политический, да сколько угодно, не треба ничего и создавать. Но, в том то и дело что они лежат, а майдан нет.
>
> Я не знаю этому причин. Видимо, майдан "вовремя" возник, тогда когда интернет только становился, и пользователи только открывали для себя такую форму общения как форум.
І тим не менш, багато ресурсів з форумами, які виникли раніше чи майже одночасно з Майданом, вже мертві або напвмертві
>
> Но, и форум, как тематическая часть, даже на майдане, умирает.
І таке ми вже читаємо років п"ять
2006.07.27 | So_matika
Юрко, на відміну від Росії,
де є дві біди - дурні і дороги, в тебе біда лише одна. Вона зветься подвійна мораль.Юрій Шеляженко пише:
> Газета "Територія правди", якщо розвиватиметься, теж буде змушена відійти від формату бойового листка "Майдану".
Вона саме такою і буде, бо вона для цього задумана. Великих "цегляних" газет, яко же і пропартійних газет середнього класу (штибу ВВ і Свободи), в країні за..бісь скільки. А ось саме "бойового листка" з кваліфіковано викладеною інформацією для роздуму - нема. Вірніше не було "ТП" - це газета-зброя, меч для самураїв інформаційної війни. Відповідно вона повинна бути легкою і разючою. Саме в цей бік вона буде вдосконалюватися.
> Якщо, наприклад, мене остаточно вигонять з Майдану за те, що я намагаюся по-людськи спілкуватися зі всякими кросавчегами і отморозками на зразок Костриці (до чого, на жаль, йде)
Не треба з кросавчєгамі спілкуватися. Ти ж не годуєш щурів у ковбасному корпусі на базарі. Їх треба або уникати, або чавити.
> мені, мабуть, доведеться побороти ліньку та створити альтернативний портал громадянського журналізму
Амбітно Для цього потрібні серваки, модератори, а головне - люди, подібні тим, що зараз створюють Майдан. І навіть якщо добрі духи природи виведуть тебе на ТАКЕ коло спілкування, тобі знадобиться 6 років шарової цілодобової праці.
Ти готовий нашару працювати 24 години на добу 6 років, Шеля?
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: Чи можна знайти альтернативні шляхи поширення наметної інфи?
123 пише:> Трошки не в тему, але практично
Ні, не практично
>
> Можливо, якось можна довести до людей думку про те, що, якщо намету не стане, вони зможуть отримату продовження такої інфи через Інтернет.
Вони не будуть її звідти отримувати, як і отримувати в інші способи, пов"язані з інтернетом (кудись зайти, когосьпопросити роздрукувати).
>
> Можливо, можна домовитись з якимись інет-кафе (якщо такі є - близькими до Альянсу Майдан?)
Нема
>
> Зрештою, люді ж купляють за гроші всякі жовті газети, що мають величезні наклади. Можливо, вони згодяться витратити якусь невелику суму і за цю газету.
Можливо. Але для цього потрібно зробити певні бюрократичні кроки. Поки їх зробиш - все скінчиться.
>
> Можливо, можна домовитись з якимись інет-провайдерами про те, що трафік з цього газетного сайту не буде тарифікуватись (великим для провайдера цей трафік навряд чи буде) - і це якось теж може допоможе.
Практично не допоможе
Всі інші описані способи для масового поширення також не придатні, окрім того, що самим роздавати її в людних місцях.
2006.07.29 | 123
Власне, я не претендував на якісь гіперзнання
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> > Трошки не в тему, але практично
>
> Ні, не практично
Ну ні - то ні. Вам видніше. Ідея мого допису була в тому, щоб накидати побільше ідей, які б, можливо, дали початок дискусії про це на ВФ та виробленню більш-менш робочих методик.
2006.07.26 | Олексiй(Харкiв)
Щодо пана Ролера
Пан Ролер безусловно мудр - но это мудрость за счет других. Можно ходить в стороне от битвы с драконом и мудро набивать карманы золотом. Но это только до тех пор, пока настоящие люди держатся на ногах в этой битве. Бойцов не станет - и пан Ролер поимеет счастье поимется драконом. (Простите за образность, пусть не поимется, а упасть в шурф, сгореть случайно в бензине, застрелится с десятой попытки - нужное подчеркнуть.) А пока вы есть - пан Ролер чувствует себя хорошо, мудро, и достаток таких как он всегда будет выше вашего. Потому что паны Ролеры занимаются своим достатком в то время, как вы занимаетесь их правами. И люди, использующие гражданские права для своего блага, всегда смотрят на тех, кто эти права отстаивает, как на идиотов. Хотя пан Ролер может гордится собой и сыном только благодаря вам. Да да, именно. Вы сами может и не задумывались, но именно ВЫ стоите между задницей его сына и ПРАВОМ СИЛЬНОГО. Пан Ролер мог бы осознать свою неправоту, но для этого вам придется проиграть. А до тех пор борьба за Свободу всегда будет и борьбой за менторский тон панов Ролеров тоже. Это было проклятье тех бойцов, что были до вас, теперь это ваше проклятье. И оно перейдет к тем, кто вас заменит со временем. Вы меняетесь - проклятье вечно. Как и эта борьба.P.S. Может не быть храбрости встать с вами рядом, но должна быть порядочность не смеятся над уходящими на битву. В связи с чем, учитывая неприемлемость слова "забить", предлагаю на пана Ролера торжественно возложить, возможно и под оркестр.
P.P.S.Для пана Ролера.
Стремясь полнее передать свои сумбурные мысли, я, возможно, допустил массу стилистических ошибок. Также, я не обращался к Вам напрямую. Но прошу учесть, что я соблюл основное правило, действующее во всех языках Земли: о ДЕРЬМЕ только в 3-м лице!
2006.07.26 | ukr_girl
А Ролер то ведь прав!
Вы пишите" Потому что паны Ролеры занимаются своим достатком в то время, как вы занимаетесь их правами."
Мне кажется что этот Ролер совсем не нуждается, чтобы Вы
занимались его правами. Тем более так неумело!
2006.07.26 | MentBuster
Re: А Ролер то ведь прав!
ukr_girl пише:> Вы пишите
> " Потому что паны Ролеры занимаются своим достатком в то время, как вы занимаетесь их правами."
> Мне кажется что этот Ролер совсем не нуждается, чтобы Вы
> занимались его правами. Тем более так неумело!
Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на битви. Бо інакше він не тусувався б на цьому сайті і не гнав пургу на бійців
А щодо вмілості... А Ви чого сюди припхалися, на такий "невмілий" сайт?
2006.07.26 | ukr_girl
Шановн. MentBuster - бракуе логiки!
Ви пишите "Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на битви."Подивiться пости. Прохання ходити кудись вiн не висловлюе!
Вiд Вас, тим паче! Вже доходились!
2006.07.26 | пан Roller
Re: "Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на
ukr_girl пише:> Ви пишите "Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на битви."
>
> Подивiться пости. Прохання ходити кудись вiн не висловлюе!
> Вiд Вас, тим паче! Вже доходились!
Это не совсем так. В день, когда Ющенко обратился ко мне и к вам лично, за помошью, по ТВ,выйти на майдан, я поддержал его виртуально,пост получил оценку 5 балов,и это было часов в пять утра.В девять я был на месте.
Я ходил, когда меня просили об этом,и на мероприятие перед этим, которое Ю. Тимошенко назвала "Мобилизация".То есть, я был уже "мобилизован".
На майдане в день Ч,я оказался в компании киевлян. И когда я сделал запрос сюда, в перерыв, о том, что хочу быть к компании майдановцев, а не просто киевлян, на мой призыв откликнулась одна АК.
Которая , кстати ушла с этого сайта.Мы с ней раздавили ее пузырь коньяка, и угостили киевлян.
Так что, я не вижу здесь никаких противоречий.
Я всегда отстаивал точку зрения на майдан, как на открытое гражданское общество.
Не моя беда, что устроители этого не захотели. Но, они сами постоянно оборащаются к этой теме.И это не противоречит устремлениям майдана.
Я приветствовал первый выпуск газеты, и обсуждал тему моей возможной помощи.
В чем же вопрос? Вопрос только в финансах. Я не беру за это денег.
И не прошу.Я даю деньги.
Ведь мое участие, согласитесь, мне стоит денег.
Я не пользуюсь этими средствами для возвеличивания и порождения культовых авторов.
Я оставляю за собой право иметь свое мнение, не коллективное.
И все, что я здесь говорил, я говорил о политической реклаиме.
Если кто-то занимается ею из идейных соображений, ради бога.
Я вообще ненавижу рекламу и политическую в том числе.
Я не собираюсь монипулиовать сознанием масс.
Скорее наоборот, я ставля "блок" манипуляциям над моим сознанние, и делаю это открыто.Это и бесит политтехнологов.
Естественно это не нравится тем, кому я не подвластен.
Тем не менее, это не мешает мне участвоать в мероприятиях,событиях, бесплатно, с их стороны, не моей.
И еще, я подхожу к вопросу концептуально. У меня нет готовых ответов, и мое мнение не привязано к тем, куда меня пытались записать, к фанам, фобам, ну и так далее.
Концептуально означает, что я наполняю свою капилку знаний и ощущений, верований теми вещами, которые я выбираю сам, а не теми которые мне пытаются навязать здесь. В том числе по американским инструкциям.И наполняюсь не с Майдана.
И я ничего из себя не строю.Я тока отвечаю, когда спрашивают.
В отличие от тех "читателей", которые читают листки, но не отвечают, я отвечаю. И если мне что-то нравится я не говорю плохо.Я говорил об этом и Монтян.Я не имею против писаний.
Я хочу обратить внимание, что на события которые называют оранжевой революцией, вышли, вначале, многие тысяч людей.Они вышли без предварительной подготовки майдана. Для их выхода потребовался сигнал, призыв лидера.
Если на майдане есть такие лидеры, то чему на их призыв не выходят?
Вернее выходят, но на общем фоне их не видно. Кто-то скажет, что для этого нужны деньги, время. Это им нужны для этого гроши,время, а не нам. Мы выходим просто так, по зову сержца.
Без вывесок ИРПЕНЬ, имен... я называть не стану, здесь они присутствуют как авторы в тех листовках, газетах.
Brgds
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: "Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на
пан Roller пише:>
> На майдане в день Ч,я оказался в компании киевлян. И когда я сделал запрос сюда, в перерыв, о том, что хочу быть к компании майдановцев, а не просто киевлян, на мой призыв откликнулась одна АК.
Вона ОК, а не АК
>
> Которая , кстати ушла с этого сайта.
Ні, вона не пішла з нього.
>
> В чем же вопрос? Вопрос только в финансах. Я не беру за это денег.
>
>
> И не прошу.Я даю деньги.
Та невже? Де і коли?
>
> Ведь мое участие, согласитесь, мне стоит денег.
На інтернет, щоб лазити сюди? Так це - Ваші проблеми, які нас не зачіпають.
>
> Скорее наоборот, я ставля "блок" манипуляциям над моим сознанние, и делаю это открыто.Это и бесит политтехнологов.
Ні, їх це не бісить. Їм плювати на Вас і Вашу манію величі.
>
> Естественно это не нравится тем, кому я не подвластен.
Їм теж це глибоко байдуже
>
> Концептуально означает, что я наполняю свою капилку знаний и ощущений, верований теми вещами, которые я выбираю сам, а не теми которые мне пытаются навязать здесь. В том числе по американским инструкциям.
Тут немає американських інструкцій.
>
> Я хочу обратить внимание, что на события которые называют оранжевой революцией, вышли, вначале, многие тысяч людей.Они вышли без предварительной подготовки майдана. Для их выхода потребовался сигнал, призыв лидера.
А цьому заклику передувала кількарічна підготовка. Але Вам, людині без логіки, згідно Ваших слів, цього не зрозуміти.
>
> Вернее выходят, но на общем фоне их не видно. Кто-то скажет, что для этого нужны деньги, время. Это им нужны для этого гроши,время, а не нам. Мы выходим просто так, по зову сержца.
Ні, Ви виходите, бо підкоряєтесь стадному інстинкту.
2006.07.29 | пан Roller
Re: бо підкоряєтесь стадному інстинкту.
>
> >
> > Вернее выходят, но на общем фоне их не видно. Кто-то скажет, что для этого нужны деньги, время. Это им нужны для этого гроши,время, а не нам. Мы выходим просто так, по зову сержца.
>
> Ні, Ви виходите, бо підкоряєтесь стадному інстинкту.
Когда я пришел, было пусто.Пришлось попить кофе.Да, и вокруг себя я не заметил скотов.
Это вы все собираете стада. Но, люди быстро разбираются в пастухах.
Пример тому -ОК.
Brgds
2006.07.31 | Михайло Свистович
Re: бо підкоряєтесь стадному інстинкту.
пан Roller пише:>
> Это вы все собираете стада. Но, люди быстро разбираются в пастухах.
Тому Ви і досі один
2006.07.26 | MentBuster
Це вам бракуе логiки!
ukr_girl пише:> Ви пишите "Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на битви."
>
> Подивiться пости. Прохання ходити кудись вiн не висловлюе!
Він висловлює лише всіляку брєдятину по відношенню до людей, які хоч щось роблять, поки він лише топче клаву. Але якщо б ці люди не ходили на битви - йому не було б про що смердіти на цьому форумі. Як, в принципі, і Вам
> Вiд Вас, тим паче! Вже доходились!
Слухайте, підіть займіться чимось корисним, чим гнати на всіх підряд. Доходились... До чого це я доходилась?
2006.07.27 | пан Roller
Re: Ходить на битвы.Бумажный тигр вам не товарищ.
MentBuster пише:>
> Звичайно, йому потрібно, щоби хтось замість нього ходив на битви. Бо інакше він не тусувався б на цьому сайті і не гнав пургу на бійців
> Я не так досконало знаком с оборотами в украинской мове как вы, но если вы учились пять лет в Московском университете на гуманитария, то могли бы выбрать синоним слову "ходить" и получше.
Если это конечно не юмор, как меня здесь убеждали, это у вас такое чувство юиора.
«Ходить на двор». Это и по- украински, и по- русски перевода не требует, в отличие от "ходить на битвы". Или вы начитались про дракона, у товарища сверху.
В битвах участвуют, разве вы не знаете этого? К примеру, в «битвах за урожай».
Честно кажучи, я ничего не читал о битвах, на которые вы "ходите". Да и читать не хочу.
Я видел фильм с вашим участием, про вас. Не весь правда. Своих детей вы называете "монстрами". И рекомендуете другим родителя обучать своих у тренера, что бы они могли защищаться от ваших тренированных монстров. Сами занимаетесь боевыми видами в тренажерном зале.
Осталось только на вашей двери написать. « Осторожно злая.»
Мне известно и ваше представление о счастье. Не важно кем они станут, как ваши однокурсники, Курочкин, Окара, бандитом, или политиком, главное, что бы были счастливы. Главное, что бы форма сидела.
Я так понимаю, что вы счастливы?
Но, чего вы тогда злитесь, бросаетесь на людей?
Бандитов, с ваших слов, вы уважаете больше чем политиков.На них вы не бросаетесь. Вы с ними работает, а не ходите на битвы с ними. "Стрелки не забиваете".
А против кого тогда вы "ходите на битвы"?.
Против тех, кого не консультировали? А с кем, перепрошую, вы тогда бьетесь? С тренером?
Ваше влияние распространяется. После дня рождения у вас, Свистович "сходил на битву", и по его рассказам набил морду двум случайным прохожим, по пьянее. Они оказались ниже его ростом, на жаль.
Но, вот странная вещь. Когда потребовалась защита его жене, он попросил не вас ее защитить, и не сам стал на защиту тела. Он не ходил с Вами на битву, а попросил грошей у заокеанских спонсоров « на битву», на охрану, не помню сколько, сколько-то тысяч долларов стоила охрана одной его жены.
Спрашивается, если вы ходите на битву, то для чего вам наемники?
> А щодо вмілості... А Ви чого сюди припхалися, на такий "невмілий" сайт?
Отсутствие причинно- следственной связи, это профессиональное.
А вам какого?
...
Тогда, Бумажный тигр вам не товарищ.
Ходите на битву в драконами в реал. И не приставайте к живым людям.
Brgds
2006.07.29 | Михайло Свистович
Re: Ходить на битвы.Бумажный тигр вам не товарищ.
пан Roller пише:>
> Ваше влияние распространяется. После дня рождения у вас, Свистович "сходил на битву", и по его рассказам набил морду двум случайным прохожим, по пьянее. Они оказались ниже его ростом, на жаль.
Чому на жаль? Ви співчуваєте людям, які фальсифікують вибори?
>
> Но, вот странная вещь. Когда потребовалась защита его жене, он попросил не вас ее защитить, и не сам стал на защиту тела.
І її просив, і сам став.
>
> Он не ходил с Вами на битву
Ходив і не на одну
>
> а попросил грошей у заокеанских спонсоров « на битву», на охрану
не в заокеанських, а в українських, брехати не гарно
>
> Спрашивается, если вы ходите на битву, то для чего вам наемники?
Для битви
2006.07.27 | пан Roller
кл/ам
2006.07.26 | Юрій Шеляженко
Про стереотипи.
На жаль, значення всякої події у політиці визначається не тим, що вона мала символізувати за задумом організаторів, а тим, як це сприймають глядачі.Наприклад, представники політради партії "Пора" вилили відро лайна на людину, що влаштувала пресуху в УНІАН і заявила, що "Пора" надуває жителів наметового містечка, не сплачуючи добові. За їх задумом, це адекватна відповідь на "інформаційні помиї", проплачені кимось (300 баксів за пресуху в УНІАН явно перевищує всякі обіцяні добові за тиждень). Проблема в тому, що, подивившись сюжет про це на телебаченні, глядачі запам'ятали собі, що "Пора" - це така партія, яка обливає лайном опонентів
Все визначають стереотипи. Коли будь-який депутат каже, що його колег підкупили, депутатові вірять, навіть якщо у того нема доказів.
Так само і щодо вуличних акцій. Є стереотип, що учасники більшості таких акцій підкуплені. Тому і намет "Майдану" дехто сприймає неправильно. Причому, зауважте, ніхто (в тому числі пані Катерина) не хоче ламати стереотип, що більшість мітингувальників підкуплені. Навпаки, всі запевняють, що стереотип правильний, але хочуть показати, що саме їх, на відміну від всіх інших, цей стереотип не стосується. Але ж стереотип сильніше від будь-яких слів та запевнень, і подолати його можна тільки за допомогою іншого стереотипу.
І тут є два шляхи.
Перший - створення свого бренду на кшталт "Майдан - організація непідкупних громадських активістів". Досягається довгими роками конструктивної та чесної роботи, як в Ірпені. Або купляється за купу бабла і показухи, а потім легко тоне в лайні (тому що "послідовний").
Другий - абсолютна відкритість. У організації нема секретів, вся звітність відкрита, до діяльності може приєднатись кожен у мірі своїх здібностей. Але за відсутності закритого і хитрого внутрішнього підрозділу, який відсіює провокаторів та зрадників всередині громадянської мережі, вона буде вразливою до знищення з боку зловмисників. А сам факт існування і роботи такого підрозділу вже заохочує застосування до організації негативних стереотипів. Тому за умови абсолютної відкритості можуть проводитись лише окремі проекти громадянської мережі, а не вся її діяльність. Відповідно, тільки ці проекти і матимуть за час свого недовгого існування певний захист від стереотипів у очах людей.
2006.07.27 | Горицвіт
Re: Про стереотипи.
Юрій Шеляженко пише:> Проблема в тому, що, подивившись сюжет про це на телебаченні, глядачі запам'ятали собі, що "Пора" - це така партія, яка обливає лайном опонентів
угу.
> Все визначають стереотипи. Коли будь-який депутат каже, що його колег підкупили, депутатові вірять, навіть якщо у того нема доказів.
Бо відомо, що всі депутати підкупляються.
> Причому, зауважте, ніхто (в тому числі пані Катерина) не хоче ламати стереотип, що більшість мітингувальників підкуплені.
Бо це таки правда. Більшість найняті. Спочатку треба змінити дійсність, а потім вже - стереотип.
> Навпаки, всі запевняють, що стереотип правильний, але хочуть показати, що саме їх, на відміну від всіх інших, цей стереотип не стосується.
Та ніхто нічого не запевняє. Скільки я питав, ніхто не спростовує найнятості, а просто хіхікають чи підморгують, якщо не признаються прямо.
> І тут є два шляхи.
Все так, це елементи відкритості.
2006.07.27 | Горицвіт
Re: А у Вас записываются на работу?
Катерина Чепура пише:> 80 гривень (!) на добу, наприклад, на „Форум порятунку Києва”.
За іншими (неперевіреними) даними, там платять по 100 грн.
> Чи задумувався колись цей хлопець над тим, що через нього особисто втрачається будь-яка довіра до громадського волевиявлення?! Мені, наприклад, набридло відповідати на питання: „Сколько вам платят?”, адже я ЖОДНОГО разу, на ЖОДНОМУ мітингу не була за гроші! Отож я хочу відповісти всім, хто цікавиться оплатою громадських активістів: „Не судіть по собі” (с)!!!
Мені здається, нейтрально налаштована людина може визначити, платять чи не платять. Подивитися гасла-листівки, поговорити з людьми.
> Я розумію, що ми живемо не у найкращі часи, розумію, що ціни ростуть, розумію, що важко! Але ж не можна нівечити свою країну! Грабувати її моральність! Вбивати віру!!!
Для багатьох це порожні слова.
> немає жодного намету, який не проплачений політичними вождями.
Ще принаймні екологи, наші сусіди.
> знаю точно, що людина, яка за 15 гривень махала прапором на Майдані чи в Маріїнському парку, прийшовши до влади, чесною не стане.
Вона і не прийде до влади. Можливо, ти хотіла сказати: "людина, яка платить за махання прапорами ..."
> Сумно...
Це різноманітні прояви життя.