Війна рейтингів: як вводять в оману Президента
07/26/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Унікальною особливістю сьогоднішнього галасу навколо рейтингів є те, що їх метою є вплив на точку зору одного-єдиного громадянина. На ім’я Ющенко Віктор Андрійович.
Останнім часом, разом з більш-менш чесними та демократичними виборами, в наше життя прийшли такі досі невідомі речі, як «передвиборчі политтехнології». Майже звичайними стали для українців, скажімо, «технічні кандидати» і навіть «технічні партії». Серед інших суто передвиборчих атрибутів ми були свідками такого явища, як «війна рейтингів».
Зазвичай, головною метою «війни рейтингів» є введення в оману досить широкого кола громадян.
Мета – зробити так, щоб певна частина з них проголосувала за певного кандидата, або навпаки, не проголосувала за політичну силу, яка є їм симпатичною. До речі, саме для мінімізації впливу «рейтинготворців» на виборів, поточне законодавство забороняє публікацію підсумків будь-яких опитувань напередодні виборів.
Сьогодні ми спостерігаємо початок нової «війни рейтингів».
Унікальною особливістю нової війни є те, що її метою є вплив на точку зору одного-єдиного громадянина. На ім’я Ющенко Віктор Андрійович.
Ні в кого нема сумніву, що сьогодні Президент має усі юридичні підстави для того, щоби припинити повноваження та розпустити Верховну Раду «божевільного скликання». Добре розуміють це і політичні сили, які зараз формують в цієї божевільній Раді більшість, тобто – мають добру нагоду перехопити владу в країні. А тому, в боротьбі за владу вони використовують усі заходи. В тому числі – замовні опитування.
Усі запитування є замовними за визначенням, тому що їх проводять агенції, для яких це є звичайною комерційною діяльністю. Навіть якщо вони не допускають брудного фальшування відповідей громадян, яких вони немов опитували, для «рейтингоскладачів» завжди є простір для маневру для того, щоб максимально ефективно виконати завдання замовника.
Як саме сьогодні вводять в оману нашого Президента? Навіщо його лякають можливими негативними підсумками парламентських перевиборів? Яким чином досягаються «потрібні» підсумки?
Про все це читайте в статтях експертів в галузі опитувань громадської думки Олександра Лиха та Віктора Пушкаря на нашому сайті.
Від «Майдан-Інформу»
«Війна рейтингів» завжди починається напередодні виборів. Як ми бачимо, війна почалася. А тому ми робимо свій прогноз: нові вибори – не за горами. Прикмета така.
Відповіді
2006.07.28 | Пані
Зверніть увагу на цю війну на кругому столі!
До рейтингів хто тільки не апелював! Особливо відзначився Кравчук, який явно злив наробку гнізда Медведчукового.2006.07.28 | ziggy_freud
хто вміє фільтрувати, має більш-менш реальну картину
це схоже на другий тур виборів у 2004му. В кожного є свої соціологічні дані, і кожен стверджує, що дані іншої сторони - повна лажа, тому що скоріговані під замовника. Хто вміє фільтрувати інформацію, має більш-менш реальну картину.Але використання соціології в дусі "свєт мой зеркальце, скажы", для деяких політиків лишається актуальним. Чому, наприклад, не чути про рейтинги від аккадемєга Толочькі чи семітоборця Щокіна? Бо їх в тому дзеркалі треба довго роздивлятись. Особливо цікавим шукати під ногами у Вітренко.
Пані пише:
> До рейтингів хто тільки не апелював! Особливо відзначився Кравчук, який явно злив наробку гнізда Медведчукового.
Кравчуку для підняття рейтингу давно час приймати "Віагру"
2006.07.28 | Echo
В оману можна ввести, того хто цього хоче сам.
>>як вводять в оману ПрезидентаВ оману можна ввести, того хто цього хоче сам.
Де команда, аналітики президента?
Чим вони займнаються? Вони за вуликами доглядають?
Якщо президент добирає собі команду із кумів і родичів, а не професіоналів, то маємо оману і в цьому винний сам президент.
2006.08.03 | Олексій(Харків)
Найцікавіше тут інше:
Зверніть увагу - рейтинг, що зменшився у наслідок нерозпуску парламенту, використовується як аргумент для його нерозпуску й надалі.Логічно, як і все у Регіонів. Чесне слово, коли їжачок лякається голої дупи - це смішно. Але лише спочатку.